Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Crysis 2

1 | Dünyayı kurtaran Amerika

"Central Park civarında 3 kişi kayboldu. Zaman geçtikçe kaybolanların sayısı artıyor. Tüm panolar aranıyor posterleri ile dolmaya başladı. Bir şeyler döndüğü gün gibi ortada....... Times meydanını hiç bu kadar boş görmemiştim. Etraf çok sessiz, binalar yıkılmış, araçlar yollarda ve etrafta uçuşan kağıtlar….Kısacası şehir zar zor ayakta duruyor. "

     Uzaylı temalı yapımlar şimdiye dek bir çok kez kaleme alındı. Gerek sinema, gerek roman gerekse de oyun sektöründe sık sık uzaylılar ile insanların arasındaki mücadeleye yer verilmiştir. Kimi zaman E.T.’de olduğu gibi dostumuz olup evimize sığınan uzaylıları, kimi zaman ise District 9’da olduğu gibi dünyamızda mahsur kalmış olarak gördük. Acımasızca saldırıp yok etmenin eşiğine geldiklerinde ise sürpriz bir şekilde yenilgiye uğradıkları da oldu tabi ki. Buna benzer bazı istisnaları bir kenara bırakacak olur isek, uzaylılar bu yapımların büyük bir çoğunluğunda ise düşmanımız olarak karşımıza çıktı.

Uzaylılar dışında mücadele etmemiz gerekenler de bulunuyor.

     Oyunlara baktığımızda ise gene birçok istila konulu oyun görüyoruz. Bu oyunlar arasında son yıllara damgasını vuran en etkili yapım ise tabi ki Crysis olmuştur. Yerli kardeşlerin imzası bulunan Crysis, genel olarak firmanın önceki oyunu Far Cry'ın temelleri üzerine kurulmuştu. Şimdi gelin, ikinci oyuna geçmeden önce ilk oyunun temellerine değinelim.

     Aslında ilk Crysis oyununa hiç bir şeyden haberimiz olmadan başlıyorduk. 2020 yılında geçen oyunun konusu ise çok daha öncelerine dayanıyordu. Kuzey Kore son yıllarda büyük atılımlar gerçekleştirmiş ve teknolojik olarak Çin'in bile üzerinde yer almıştır. Kuzey Kore hükümeti araştırmalarına devam etmek için Pasifik Okyanusunda kontrolü kolay sağlanabilecek adaları hedef almış ve burada yaşayan sivilleri katlederek birçok adanın kontrolünü ele geçirmiştir. Olaya klasik “Dünyayı kurtaran Amerika müdahalesi” ise 2020 yılına doğru başlamıştır.

Kimi zaman E.T.’de olduğu gibi dostumuz olup evimize sığınan uzaylıları, kimi zaman ise District 9’da olduğu gibi dünyamızda mahsur kalmış olarak gördük.

Adalardan bazılarında meydana gelen volkanik patlamalar ve Amerika verilerinin burada çok uzun yıllardır volkanik aktivite saptamaması, Amerikan hükümeti için de bardağı taşıran son damla olmuş ve Amerika harekete geçirmiştir. Bölgede kazı yapan arkeologlardan gelen yardım çağrısı ve devreye giren Nasa'nın olağan üstü bir ısı yükselişi saptaması ise akıllara tek bir şeyi getirmiştir ; Nükleer çalışmalar.

Hava kararınca mücadele başka bir boyut kazanıyor.

Crysis'e tamda bu noktada başlıyorduk. Delta ekibinin bir üyesi olan Nomad'ı kontrol ettiğimiz oyunun hemen başında adaya mecburi iniş yapıyor ve ekibimizden de ayrı düşüyorduk. Kuzey Korelilerin bizi pek hoşnut karşılamadığı ilk dakikalardan sonra ekip ile adanın tam ortasında bulunan bir gemi kalıntısı yakınlarında bir araya geliyor ve ekip üyelerinden biri olan Jester'a yapılan saldırı ile gerçeğe bir adım daha yaklaşıyorduk. Bu noktadan sonra Far Cry havasından sıyrılmayı başaran oyun keşfedilen yer altı mağaralarından, kalıntılara, oradan da Amerikan filolarına saldırıya kadar büyük bir macerayı bizlere sunuyordu. Paralel olarak bir işleyişe sahip olan Crysis: Warhead'te ise adanın diğer ucunda olanları görme şansını yakalamıştık. Bir üçleme olarak planlanan Crysis serisinin ikinci oyunu ise işte bu olaylardan tam üç yıl sonra yani 2023'te geçiyor.

     Crysis genel olarak başarılı bir oyun olsa da bir çok yönden eleştirilerin de ortasında kalmıştı. Oyunun duyurusu ile birlikte eleştirilen birçok noktadan hareket ettiklerini açıklayan yapım ekibi, “Eleştirileri dikkate aldık ve Crysis 2’de hatalarımızdan ders almış bir şekilde karşınıza çıkacağız.” mesajını vermişlerdi. Fazlasıyla Far Cry’a bağımlı olan oyunun bu havasını dağıtmak için yapılacak tek bir şey vardı. O da orman temasını çok daha farklı bir alana taşımak.

Crysis 2 Crytek EA Games Cevat Yerli PC PS3 Xbox 360 FPS
Killzone 3 Catherine
İLGİLİ EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

PSBoy

8.7.2015 00:25:31

0
Yapmayin arkadaşlar :d

FerdosParadise

7.7.2015 22:51:59

0
Yazi eski değil mi ?

MLGoyunTR

7.7.2015 18:43:32

0
lan millet incele ne zaman gelcek diye soruyor :D :D

xenferious

7.7.2015 11:42:10

+1
açıkçası benim serideki en sevdiğim oyun 2. =) Konu hortlayınca içimdekiler dökeyim dedim =)

DarKKnight9712

18.3.2013 22:17:22

+1
quote:

Orijinalden alıntı: encoding06 süper grafikler falan oyuna aşık oldum.
hocam 2 yıllık konuyu hortlattın :D 3'ü de dene :d

encoding06

16.3.2013 15:14:20

0
süper grafikler falan oyuna aşık oldum.

@!SyCH0!@

20.7.2011 16:32:54

0
2.ci serisi gerçekten çok iddalı

Noctivagant

22.2.2011 16:55:49

0
Yalnız EA ürettiği bir oyunun arkasında durması zor. Çok fazla popiler oyun üretiyor veya yayınlıyor. Call of Duty üreticisi ise EA kadar çok oyun üretmiyor yada yayınlamıyor o sebeple oyunun arkasında durması daha kolay.

Weycell 61

22.2.2011 16:16:07

0
Hakkaten ya bu Call of Duty sempatizanlığı nedir anlamadım multisi olsun single'ı olsun hiç zevkli değil bence ama hep 90-100 arası puanlar alıyor. Demekki iyi kulis yapıyor yayıncı firma. Gerçi Crysis'in arkasında da EA gibi bir dev var sonuçta ama onlar Fifa serisinin arkasında durduğu kadar bu oyunun arkasında durmuyorlar maalesef.

Blaze`

21.2.2011 21:14:30

0
Malesef steam'de Türkçe dil desteği göremedim. Türkçe dil sadece Türkiye'den kutulu bir şekilde alanlarda mı olucak?

tyler999

21.2.2011 02:23:15

0
tamam kavga çıkmasın (ilyas salman)

Noctivagant

19.2.2011 20:23:06

0
bloodTime arkadaşım sen benim mesajları nasıl okudun merak ettim doğrusu çünkü ben zaten oyunu oynadım vede Crysis 2 ihtişamlı bir oyun olduğu söyledim mesajlarımda.

bloodTime

19.2.2011 13:59:47

0
Noctivagant 17.02.2011 12:37:58 video izlemekle olmaz oyna da gör o ihtişamı :) cryengıne 3 farkı koymuş..oynayan bilir...

Noctivagant

17.2.2011 12:37:58

+1
quote:

Orijinalden alıntı: sh4dy_081991

Her açıdan CoD serisinden daha iyi bir oyun bence ama bakıyorum CoD oyunları hep 90 üzeri puanlar alıyor kıytırık Black Ops bile öyle o zaman Crysis 2'ye en fazla 85 puan veriyorsak, CoD'da 7 puan falan alması lazım en fazla. Sonuçta CoD'dada amaç belli k.ç kadar haritalarda önümüze çıkanı vuruyoruz başka bir numarası yok hikayeside Crysis 2 kadar bile yok, bir FPS oyunundan daha ne beklenir anlamıyorum hikayeden önce oynanabilirlik, grafikler, seslendirme falan gelir bana göre en son hikaye gelir Crysis 2'de hepsinden tam puan alan bir oyun bence hikayeside eksik yanı olsun. Ben betaya bile rahatlıkla 90 puan veririm oyun çıktığında sitelerin yaptığı incelemelerde beni yanıltmaz umarım.
Black Ops oyunu 90 puan alıyorsa Crysis 2 beta haliyle bile 100 alması lazım bence. Yalnız Crysis 2 de ben silah alırken ilk oyundaki gibi elimizi atıp almamızı bekliyordum fakat Crysis WARHEAD kaldırdıkları o özelliği Crysis 2 de yeniden koymamışlar ve kaldırdıkları halde bırakmışlar. Oysa o olay çok gerçekçilik katıyordu oyuna. Umarım Orijinal (Full sürüm) de o özelliği yeniden koyarlar.

alito

17.2.2011 08:36:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: kubillian

sürpriz yapsalar da Türk asıllı biri olsa
Türk karaktere EA games izin vermez. zaten bizim yerli kardeşler binbir zorlukla EA games engelini aşıp oyunu türkçe çıkarmışlar. adamlar kabul etmiyormuş normalde. bu çok yazılıp çizlidi geçmişte, yerli kardeşler yumruklarını masaya vurup Türkçe olacak diye ısrar edince EA games geri adım atmış ama daha fazlasını beklemek bence hayal olur. dünyada çok Türk düşmanı var o nedenle adamlar satış politikası gözüyle olaya yaklaşıyorlar. crytek in %90 ı yabancı çalışandan oluşuyor. keşke hepsi Türk olsa ama mümkün değil.

Powermove

17.2.2011 06:43:50

0
Gelsin de orjinal alalım. Zaten TRde uygun bir fiyata satılır tahminimce.

sh4dy_081991

17.2.2011 06:15:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri 1. oyunda ormanda turistik gezi yapmak baymıştı, 2 oyunda da şehirde uzaylı vurup duruyoruz başka bir numara yok. Senaryo ve atmosfer rakip oyunların gerisinde. Grafiklerinde öyle ahım şahım bir yanı yok. Bazı bölümlerde detaylar sırıtıyor, ışıklandırmaya abanmışlar fazla kasmasın diye. Önceki oyunda orman ortamı falan daha iyiydi. Son videoları da izledim, Beta ile tam sürüm arasında büyük grafik farkı olacağını sanmıyorum. En fazla 85'i hakeden bir oyun.
Her açıdan CoD serisinden daha iyi bir oyun bence ama bakıyorum CoD oyunları hep 90 üzeri puanlar alıyor kıytırık Black Ops bile öyle o zaman Crysis 2'ye en fazla 85 puan veriyorsak, CoD'da 7 puan falan alması lazım en fazla. Sonuçta CoD'dada amaç belli k.ç kadar haritalarda önümüze çıkanı vuruyoruz başka bir numarası yok hikayeside Crysis 2 kadar bile yok, bir FPS oyunundan daha ne beklenir anlamıyorum hikayeden önce oynanabilirlik, grafikler, seslendirme falan gelir bana göre en son hikaye gelir Crysis 2'de hepsinden tam puan alan bir oyun bence hikayeside eksik yanı olsun. Ben betaya bile rahatlıkla 90 puan veririm oyun çıktığında sitelerin yaptığı incelemelerde beni yanıltmaz umarım.

tyler999

17.2.2011 04:52:54

0
biran önce çıksada oynasak beeahh

Noctivagant

16.2.2011 23:20:24

+2
quote:

Orijinalden alıntı: paypay88 beta değil o kopya oyun
Beta oyun arkadaşım. Fakat yasal olmayarak yani Crytek tarafından beta testırlar dışında kimse ile paylaşılmadığı halde bir şirket çalışanı veya beta sürümü test eden bir vatandaşın oyunun beta sürümünü sızdırmış. O sebeple korsan sınıfına giriyor.

X-FI

16.2.2011 15:21:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: paypay88 beta değil o kopya oyun
son betasıdır crysis 2nin

Blackwater

16.2.2011 14:35:52

0
teşekkürler

Opricnik

16.2.2011 14:14:30

-1
beta değil o kopya oyun

Requiem_For_a Dream

16.2.2011 14:11:15

0
Crysis 2 beta çımış bile bende şimdi hemen deniyorum çok merak ettim...

X-FI

15.2.2011 20:55:42

0
oynadım cidden 35 in altına düşmedi fps manyak optimize yapmışlar okadar şey patlıyor ediyor AI pysich banamısın demiyor fps süper.! DX11 de böyle olacak kanısındayım fark olmayacağı kesin ama grafikler dahada güzelleşcek çünkü ufak tefek sorunlar var betadır diye.

BSC Misafiri

15.2.2011 20:41:54

-1
1. oyunda ormanda turistik gezi yapmak baymıştı, 2 oyunda da şehirde uzaylı vurup duruyoruz başka bir numara yok. Senaryo ve atmosfer rakip oyunların gerisinde. Grafiklerinde öyle ahım şahım bir yanı yok. Bazı bölümlerde detaylar sırıtıyor, ışıklandırmaya abanmışlar fazla kasmasın diye. Önceki oyunda orman ortamı falan daha iyiydi. Son videoları da izledim, Beta ile tam sürüm arasında büyük grafik farkı olacağını sanmıyorum. En fazla 85'i hakeden bir oyun.

_Max_

15.2.2011 20:06:34

0
Türkçe seslendirme ilk oyunlardaki gibi mükemmel olacaktır...Grafikler zaten kendini gösteriyor...Single player ve multiplayer modlarındanda büyük beklentilerim var ... Kısacası süper bir oyun olacak.

X-FI

15.2.2011 15:13:12

-1
daha PC DEMO halaaa yok aferin sana crytek böyle devam et PC yi umursama zaten isteselerde umursamazlar artık bu olaydan sonra.

Jet lag

15.2.2011 14:56:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: Noctivagant İlk oyuna göre aksiyonu daha bol bir oyun olmuş. Betanın onca eksine ragmen güzel bir iş çıkarmış Crytek. 25 Mart günü çıkar çıkmaz oyunu orijinal olarak almak lazım. Mesela ilk oyunda son bölümlerde özel silah vardı ama Crysis 2 beta da sanırım özel silah yok. Ama mutlaka Full sürümde özel silah olacaktır diye düşünüyorum.
olmasa da olur

Noctivagant

15.2.2011 11:52:40

0
İlk oyuna göre aksiyonu daha bol bir oyun olmuş. Betanın onca eksine ragmen güzel bir iş çıkarmış Crytek. 25 Mart günü çıkar çıkmaz oyunu orijinal olarak almak lazım. Mesela ilk oyunda son bölümlerde özel silah vardı ama Crysis 2 beta da sanırım özel silah yok. Ama mutlaka Full sürümde özel silah olacaktır diye düşünüyorum.

TruuChainz

15.2.2011 06:40:52

0
Oyunu sabırsızlıkla bekliyorum.

Babblebabble

15.2.2011 04:16:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: RiverStyx

Neresi kötüydü be,fıstık gibi oyun daha beta sürümünü oynauyorsun bekle bi tam sürüm çıksın
Boşa gitmiş emekleri demek istiyor heralde o kadar çalındı ya.Beğenmiştir heralde bunu kim beğenmez.Yazıktır, günahtır

DaMN_Y0U

15.2.2011 00:20:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: meydey45 oynayıp bitirdim bosa gitmiş emeğe.Tom clax hawx2 gibi bir koruma yapacaktın göreceklerdi Crytek yerinde olsam bir daha pc oyun yapmazdım
Keşke açıklasaydın biraz eksiklerini

Unzerstörbar

14.2.2011 23:58:26

0
KZ3 bekledigim gibi cikti, Cok begendim. Sirada bu oyun var, bakalim bu oyun nasil olacak.

RiverStyx

14.2.2011 23:05:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: meydey45 oynayıp bitirdim bosa gitmiş emeğe.Tom clax hawx2 gibi bir koruma yapacaktın göreceklerdi Crytek yerinde olsam bir daha pc oyun yapmazdım
Neresi kötüydü be,fıstık gibi oyun daha beta sürümünü oynauyorsun bekle bi tam sürüm çıksın

meydey45

14.2.2011 21:20:41

0
oynayıp bitirdim bosa gitmiş emeğe.Tom clax hawx2 gibi bir koruma yapacaktın göreceklerdi Crytek yerinde olsam bir daha pc oyun yapmazdım

Normandia_06

14.2.2011 19:38:12

0
bende aynı 9 .22 gb sürümü indirdim oynayıp bitirdim çok güzeldi

meydey45

14.2.2011 15:47:25

0
9 gb sürümü indirdim demo değil bu ea games tarafında yapılmış komplo stalker yapmışlardı pc cıkarmazlar artık oyunları yakışır öyle yaparsanız böyle olur Yazıklar olsun EA games!!!!

unixx

14.2.2011 10:30:48

0
Bu oyunu edendim:Betası )) elimde şu anda bilgisayarım e2140 overclockla 3.0 da 2 gb rem ati 2600pro ekran kartıyla oynuyorum rahat:)) valla gorsel bir şolen guzel begendim 1 den daha guzel .ara sahnelerde filimler koymuşlar sinema gibi olmuş hic bir problem yok:)))

f(x)

14.2.2011 09:44:19

0
Bu oyunu kaç aydır bekliyorum.

BSC Misafiri

15.1.2011 22:31:16

0
Türkiye'de EA oyunları genelde 59.99TL oluyor bakalım bu ne kadar olucak.70'ten yukarı olmaz ama Türkiye'ye özel fiyatlandırmayla geliyor.

Céltics

14.1.2011 20:22:49

0
gurur duydum :)

Céltics

14.1.2011 20:18:05

0
10 numara :)

pcmemo

14.1.2011 18:09:18

+2
70 tl civarında olursa alırım bende. Tabi Türkçe olursa.

CuCuK

14.1.2011 13:04:21

0
steamdede türkçe çıkması büyük ihtimal

X-FI

14.1.2011 00:33:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: hulusi çıksada oynasak yahuu..
demosu çıksa keşke PS3 e yada PC ye ben bide benchmark tool bekliyordum crysis 2 çıkmadan önce kastıralım makinaları

hulusi

13.1.2011 23:50:36

0
çıksada oynasak yahuu..

Conquistador

13.1.2011 14:57:37

0
Harbiden gururumuz Yerli kardeşler. Beni en çok etkileyen oyun ve 2.'sinin daha stabil olacağını, bu kadar zengin öğlere sahip olacağını duymak sevindiriyor insanı.

hasskabal

13.1.2011 14:32:35

0
ilk oyun aynı anda Türkiye de Avrupa fiyatından daha düşüğe çıkmıştı. Umarım bu seferde aynı şekilde olur direk Orjinal alırız hemde Trükçe on numara

TehErozbey

13.1.2011 14:08:45

0
Avrupa 'da 80 Türkiye 'de 120 olur bence

JAX

13.1.2011 13:53:18

+1
Crysis i de orjinal olarak almıştım. Bunuda alıcam. Acaba fiyat konusunda bir tahmini olan var mı?

efflake

13.1.2011 05:13:27

0
Türkçe olacak olması da ayrı bir güzellik

Zücvettin

13.1.2011 04:59:12

0
Bomba gibi geliyor

demircibu

12.1.2011 01:00:20

0
alem bakar crysis akar

X-FI

11.1.2011 21:01:44

0
hem PS3 e hem PC ye alacam . ps3 te krallar gibi multiplayer oynarım. PC dede singleplayer bitirim oyunu gtx 460la unutmadna beyler oyunun demosu ps3 ve pc ye gelecekmi?

bluextr

11.1.2011 19:25:23

0
artık bu oyunu oynayabilmek için bi xbox360 lazım ekrankartı almaktan belim büküldü.

guitarist999

11.1.2011 18:45:39

0
Grafikler ps3'te de diğer platformlar kadar kaliteli olursa alırım ama diğer oyunlar gibi(red dead redemption vs.) ps3'e özen göstermezlerse almam bu oyunu.

solidfb

11.1.2011 11:43:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilkerinanç bu oyun akar..olan da bize olur.hadi sistem yenile işin yoksa...
XBOX 360 al müdür. Ya da PS3. Tartışma açılmasın diye PC-Konsol anlamında daha fazla ayrıntıya girmeyelim.

sahafiec

11.1.2011 10:52:09

0
oyun sadece şehir içinde mi geçiyor acaba?

crysis8

11.1.2011 10:48:00

0
SÜLALEM BU OYUNUN CIKMASINI BEKLİO GECE GÜNDÜZ CALISSINLAR İŞLERİNE O OYUNDAN T RİLYONLAR KIRICAKLAR :D

DaMN_Y0U

11.1.2011 00:15:33

0
Konsol sahipleri rahatlar tabi Bakalım ilk oyun gibi sistemcileri yakacak mı bu da ?

drkayzer

10.1.2011 21:02:53

0
oyunun çıkmasına az kaldı ekran kartı işlemci firmaları da ellerini ovuşturuyordur şimdi :D

Blackwater

10.1.2011 20:40:50

0
teşekkürler, yarın bakıcam

melkor23

10.1.2011 17:46:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: gunescan @melkor23, dostum Crysis: Warhead'da prophet'i kurtardık ya. Büyük ihtimal Nomad'i canlandıracağız. Uzaylılar o şeylerin yetersiz kaldığını anlayacak ve daha hayvani makinalar yapacak ve New York'u istila edecek. Delta Force ekibi ülke koruması için geri çağrılacak... En azından ben böyle umuyorum :)
Valla iki oyunu da oynayalı epey oldu hiç hatırlamıyorum, warhead'i ise unutmuşum tamamen... Eğer öyle ise, sözümü geri alıyorum. Ama yinede yaratıklar sırıtıyor.

atahan12

10.1.2011 17:31:37

0
@kubillian Ahh ahh nerde öyle karakteer xD Yemiyo tabi illa amerikan olcak amerikalıları yere göğe sığdıramiycaklar böylece bu sektörde en büyük ülkeyi kapçaklar.Türkiyenin değeri ne ki.Hadi yapımcı cevat yerli türk.Peki ilk oyunda dil seçenekleri hariç türklerle ilgili bişi varmıydı??? Ancak küfürleri bile çevirmişlerdi xD

gunescan

10.1.2011 17:10:08

0
@melkor23, dostum Crysis: Warhead'da prophet'i kurtardık ya. Büyük ihtimal Nomad'i canlandıracağız. Uzaylılar o şeylerin yetersiz kaldığını anlayacak ve daha hayvani makinalar yapacak ve New York'u istila edecek. Delta Force ekibi ülke koruması için geri çağrılacak... En azından ben böyle umuyorum :)

Céltics

10.1.2011 14:55:39

0
Güzele benziyor.

sasa_iliç

10.1.2011 14:34:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilkerinanç bu oyun akar..olan da bize olur.hadi sistem yenile işin yoksa...
konsol al rahat ol

kubillian

10.1.2011 14:25:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: atahan12 Karakterimiz kim olacak bu sefer?Ayrıca ilk oyun %100 türkçeydi(seslendirmeler dahil) bu yüzden türkçe seçeneği olmasını kestirebiliyoruz :)
sürpriz yapsalar da Türk asıllı biri olsa

atahan12

10.1.2011 14:05:58

0
Karakterimiz kim olacak bu sefer?Ayrıca ilk oyun %100 türkçeydi(seslendirmeler dahil) bu yüzden türkçe seçeneği olmasını kestirebiliyoruz :)

BSC Misafiri

10.1.2011 14:01:31

-1
oynanış videoları yayınlandı baktım oynanış videolarına grafikleri hiçte iyi değil.oyunda bir bazı yerler detaysız.birde genel olarak oyun göze hiç hoş gelmiyor.kısacasa goty si aday olması 7-8 lik bir oyun.kz3 bence bundan kat kat dfaha iyi asıl kz3 goty ye aday

ilkerinanç

10.1.2011 13:57:10

0
bu oyun akar..olan da bize olur.hadi sistem yenile işin yoksa...

melkor23

10.1.2011 13:29:06

0
İlk oyun da Prophet'i kurtarmak için adaya tekrar dönüyorlardı ve o şekilde bitiyordu. Bir anda NewYork'un karşımıza çıkması, yaratıkların değişmesi falan yani hikaye konusundaki eleştirileri ciddiye alarak yeni bir hikaye mi yarattılar ne yaptılar? Eğer ikinci oyunun başlangıcında ilk oyundan sonra gelişen olayları özet geçmezlerse, birinci ve ikinci oyunu hikaye konusunda tezatlık örneği gösteren yegane yapımlardan biri olacak gibi görünüyor Crysis! Hele ki o yeni yaratıkları nasıl bağlayacaklar merak ediyorum, bari yaratık tasarımı aynı kalsaydı. Açıkçası Crysis ve Crysis 2, iki farklı oyun gibi duruyor şu aşamada...

fero01

10.1.2011 01:16:07

0
Geniş bir eklenti paketinden başka bişe olmicak

ClavicuLa NoX

10.1.2011 00:48:51

0
Duvarımda 1 yıldır posteri asılı. Sabırsızlıkla bekliyorum. Orijinal aldığım ilk oyun, Far Cry idi. Sanırım orijinal almanın karşılığı olarak da Türkçe bir oyunla karşı karşıya olabileceğiz.

thepunisherWZ

10.1.2011 00:37:43

0
Ön incelemenizden dolayı çok teşekkürler Ersin hocam. Öncelikle oyunda Türk isimlerinin ön planda geçmesi bizim için gurur verici.Bir de oyunun Türkçe olma ihtimali var ki yüksek bir ihtimal o zaman oyun tadından yenmez hale gelecektir bence.Crysis ve Crysis:Warhead hikaye bakımından çok başarılı oyunlar değildiler.Ama hikaye dışındaki muhteşem özellikleriyle kalıcılık sağladılar.Bu oyunun her yönüyle kalıcı olmasını bekliyorum. Crysis 2'den beklentilerim : 1.Oyunun tamamıyla Türkçe olması 2.En yüksek ayarlar için çok uçuk sistemler gerektirmemesi (En azından bir 1280x1024'te oynamak isteriz) 3.Çok kısa olmayan, sürükleyici ve zevkli bir senaryo Umarım Crytek bu beklentilerimi karşılayabilecek bir oyun yapar.

Mugetsu*

9.1.2011 22:14:56

0
gerçekten benimde beklediğim oyunlardan bir tanesi ancak crysis 2nin suiti çok güzel aceba yapımcılar fpsden tpsye taşıyabilirler mi oyunu? Gerçi o zaman crysis anlamını kaybeder ama saçma olsada bence tps türünde de iyi oynanır diye düşünüyorum.

waltran

9.1.2011 22:03:14

0
"Ayrıca Crytek ekibi, en azından ilk oyuna göre çok daha stabil ve daha az sistem isteyen bir yapı üzerinde çalışıyor. " bunu oyun çıkınca göreceğiz ayrıca 30 fps ile multiplayer nasıl oynanacakmış onuda sormak lazım :)

emreDZ

9.1.2011 22:03:01

0
Direkt Goty adayı bir oyun bence ;)

Immolatıon

9.1.2011 21:44:22

0
Offfff.Bence Goty'ye rahat girebilecek oyunlardan birisi olacak çok sabırsızım.

Bernhard

9.1.2011 21:19:31

0
Arkadaşlar oyunda Türkçe seslendirme ve altyazı bulunacak.

tasci3

9.1.2011 21:11:00

0
Beyler oyun Multi platform dimi?

Surr3nd3rR

9.1.2011 21:06:33

0
Türkçe olarak geldiği çok önceden kesinleşti

sasa_iliç

9.1.2011 21:02:36

0
Oyunu sabırsızlıkla ve şiddetle bekliyorum bomba gibi olacak ınş Türkçe dil desteği de olur :D

OPTİMİST

9.1.2011 21:01:39

0
Oyunun Multiplayer kısmı çok eğlenceli olacak bence, ilk oyundakini aksine daha hızlı bir oynanışı varmış, araçlarda olmayacakmış..

mylord92

9.1.2011 20:50:52

0
Yine yapıyor adamlar, ilk 2 oyununu büyük bir heycanla oynamıştım bunda o heyecan daha da artacak gibi

psturksercan

9.1.2011 20:10:21

0
Dil desteği konusunda sizden haber bekliyoruz arkadaşlar. Dublaj konusu ne alemde, konsol versiyonu iiçin özel bilgiler geliyor mu acaba?

Surr3nd3rR

9.1.2011 20:09:24

0
Delta ekibinin bir üyesi olan Nomad'ı kontrol ettiğimiz oyunun Raptor değil miydi ? Bu arada inceleme süper.Oyunlara ilgim crysisten sonra başlamıştı

Balotelsiz

9.1.2011 19:54:55

0

BSC Misafiri

9.1.2011 19:54:13

0
gururumuz cevat yerli hayranınım

Azor Ahai

9.1.2011 19:51:54

+1
Umarım bu oyunuda Türkçe olarak oynarız, bomba gibi bir oyun geliyor.

By Salus

9.1.2011 19:50:26

0
Paylaşım için teşekkürler grafiksel olarak panzer gibi geliyor umarım oyun monoton olmaz.

Minekop

9.1.2011 19:48:08

0
Of of süper geliyor

Ebediyat

9.1.2011 19:46:35

0
İnş. konsollara Türkçe desteği ile gelir.

gunescan

9.1.2011 19:45:01

0
Fena geliyor :)

Opricnik

9.1.2011 19:36:46

-1
Modern Warfare 3: Revenge Of Ghost

usmcsas

9.1.2011 19:35:50

0
Crysis 2 hadi çok az kaldı 2 ay sabredin:D Romanıda çıkacak bu arada...

brigand35

9.1.2011 19:32:13

0
bu oyunu sabırsızlıkla bekliyorum...

Project Scorpio

9.1.2011 19:27:58

0
2011'in en iyi FPS oyunu ödülünü bakalım Crysis 2 mi alacak yoksa Rage mi?

vfdg

9.1.2011 19:18:42

0
Oyun süper geliyor...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Crysis 2 9 / 10 122 oy
KÜNYE
Crysis 2
+ TAKİBE
AL
243 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
4
OY
9,2
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
İNCELEME VE ÖN İNCELEMELER
22 Eylül 2014 Pazartesi 7,0
Pixel Piracy Piksel piksel açık dünya korsan oyunu Pixel Piracy'i inceliyoruz. Samet Konuksal
18 Eylül 2014 Perşembe
World of Warships Ön İnceleme World of Tanks ve World of Warplanes'in ardından, World of Warships ile savaş denizlere taşınıyor! Tunahan Başol
2 Aralık 2013 Pazartesi
World of Tanks Xbox 360 Edition: Beta İnceleme Xbox 360'ta tank istilası başladı. Savaş alanında durumlar nasıl? Samet Konuksal
7 Kasım 2013 Perşembe 7,5
Football Manager 2014 Rekabetsiz ortam Football Manager serisini kötü yönde etkiliyor. Samet Konuksal
13 Ağustos 2013 Salı 8,8
Dragon's Crown Vanillaware, bir 2D aksiyon-rpg oyununun nasıl olacağının güzel bir örneğini sunuyor. Alkan Adakaner
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız