Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Crytek: "Bizim Gelecek Neslimiz PC"


     Kolları epey genişleyen Crytek, yeni nesil projeler için araştırmalar yapıyor. Crytek oyunlarının genel menajeri Nick Button-Brown ise, yeni nesil konsolların aksine PC'leri övüyor.
 
     CVG'ye röportaj veren Nick Button-Brown, "Bizim gelecek neslimiz PC. PC şimdiden gelecek nesil platformların çok çok ötesinde." açıklamasıyla birlikte PC platformuna övgü yağırdı. PC'lerin kendileri için faydalı olduğunu söyleyen Brown, platforma gereken önemin verileceğini ekliyor.
 
     Röportajda Brown, "PC platformu oyun motorumuzun gelişmesine çok yardımcı oluyor. DirectX 11 ile birlikte Crysis 2'deki gelişim epey büyüktü. Gelecek nesil PC proje hazırlıklarımız da iyi gözüküyor. Yani planlarımızı PC sistemleri üstüne kuruyoruz." şeklinde konuştu.
 
     Konuşmanın devamında Brown, "CryEngine 3 şuan bile mükemmel grafik sunuyor. Fakat PC'lerdeki bir sonraki nesil teknolojileri, gelecek nesil konsollarına oranla çok daha ileride." sözlerini söyledi.
 
     Şu sıralar gözler yeni nesil platformlara çevrilmişken Crytek gibi oyun dünyasının en iyi teknoloji sunan firmalarından birisine ait bu sözler, PC oyuncularını mutlu edeceğe benziyor. 

Bu haberin bağlantısı
URL
crysis cryengine crytek pc next gen
SWTOR'a Yeni Legacy Sistemi Videosu Yeni Bir Leisure Suit Larry Oyunu Mu?
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

ultra_storm

5.4.2012 19:40:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: MertLIVE PC'yi kötülemem fakat pc ye istediğiniz kadar değer verin yükseklere çıkarın satışlarda konsolu hiç bir şekilde geçemeyecek. Çünkü PC'de korsan denilen bişey var. Türk cahil oyuncularının 1 numaralı oyun oynama alternatifleri.
Oldu sizin konsolunuzun kapasitesine mahkum kalalım konsol odaklı çıksında.Sırf bunu laf atmak için yazdın.Artık oyunlar pc'de çok satıyor alan wake pc'de çok sattı crysis 2 ps 3'de 0.90m pc'de 0.57 m sattı battlefield 3 pc'de 2 milyon ps 3'de 3.2m sattı okadarda fark yokmuş arada dimi ?

wichtking

5.4.2012 13:48:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: Prequel bir ton yazı yazdım hata verdi silindi yazıklar olsun size!
aynen bende de çok oluyor roman şeklinde yazıyorum çat hata

turbo-powwer

5.4.2012 00:39:14

+1
Crytek gibi 5-6 sağlam firma olsa tamamdır.

porsux

4.4.2012 15:12:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: Prequel bir ton yazı yazdım hata verdi silindi yazıklar olsun size!
bundan sonra mesajı göndermeden kopyalamayı unutma ben hep öyle yapıyorum.

Prequel

4.4.2012 13:38:43

0
bir ton yazı yazdım hata verdi silindi yazıklar olsun size!

HoLLyqan

4.4.2012 09:25:39

0
I Love You Crytek

wichtking

4.4.2012 00:37:17

-1
firmanın dibisin crytek bi sen bi dıce bide cd projekt adamsınız pc nin gerçek gücünün farkındasınız

cysis99

3.4.2012 18:39:28

0
VE OYUNÇEVİRİ EKİBİDE PC'DE MW3 DUBLAJLI ALAN WAKE ALTYAZILI SKYİM ÇEVİRİYORLAR ANLAMADAN single player ZEVK VERMEZ

BSC Misafiri

3.4.2012 17:41:36

0
zaten bunu herke söyledi pc konsollardan üstündür!!! kabullenmek istemeyen (konsol sahipleri) biliyorum ki içinizde biryerlerde bir half life çı bir counter cı vardır. pc oyunculuğu ölmez pc forever :) (yazık mw3 BİLE pc de bi başka) fanboy değilim

BSC Misafiri

3.4.2012 13:03:28

-11
Ahaha pc fanboyları çıldırmış :D

metin n

3.4.2012 08:17:07

0
crytek işi biliyor arkadaş zaten Ps3 ve xbox'ın gücü ortada sırf bu 2 konsol için şirketler yaptıkları oyunun grafiksel özelliklerini düşürüyorlar ama pc de böyle bir şey yok pc sürekli gelişen ve ilerleyen bir teknoloji crytek'te haklı yani özellikle cry engine 3 ün gücünü düşünürsek oyun motoru piyasasının en iyi grafik motoru diyebiliriz...

BSC Misafiri

3.4.2012 07:56:00

0
gelecek nesil midir , değil midir ? bilemem!!! ancak pc'nin hiçbir zaman ölmeyeceği de aşikar.İntel , microsoft , amd , apple, ibm, asus , nvidia , msi ve dahası...bu firmalar varken sizce pc piyasası batar mı? bu firmaların bünyesinde çalışan milyonlarca kişiyi de unutmamak lazım.böyle bir istihdamın bulunduğu bir piyasayı öldürmek herhalde belki gelecek yüzyılda gerçekleşebilir :))

BSC Misafiri

3.4.2012 07:55:28

+2
BSC Misafiri 03.04.2012 00:00:02 " Saçmalamış! Pc bütün gelişturicilerin uzman olduğu esas platformdur ve bu platforma oyun geliştirmek onlar için en kolayıdır. Şimdi bu arkadaş günümüzün pc'leri bile next-gen tabir ettiğiniz konsollardan çok ilerde diyorsa aklımıza ilk gelen şu olur "X720-ps4 asla görsellikte güncel pc kalitesini yakalayamayacak". Siz hiç çıkış yaptıktan sonra en az 2 sene görselliğiyle pc ile rekabet edemeyen konsol nesli gördünüz mü? Ben tam 20 yıllık multiplatform hardcore gamer olarak görmedim. Dahası adamın bu söylediklerinden MS-Sony gibi 2 devin boş yatırımlar yaptığını çıkarabiliriz. Ki bu da komik geliyor kulağa. Bi crysis remastered vakkası yaşandı uluslararası forumlarda bile çoğu pc fanboyları bile x360 versiyonunun pc den farksız olduğunu kabul etti. Bundan öncesinde konsollar için crysis mümkün olamaz diyordu aynı şirket. Bi optimizasyon kolaylıkla seni multiplatform developer statüsüne yükseltir yeter ki tembel davranma kardeşş. Bunlarınki tamamen lazy programmer sendromu. Şimdiden pc'ye övgüler yağdırarak tribünlere oynamak fln komik oluyor. Çoğu geliştirici tarafından özellikle son dönemde 2.plana atılan pc oyuncusunu fanboy yapma çabanı görmedim sanma! Bu geliştiriciden hiç hazzetmediğimi de ayrıca belirteyim, crysis 2'deki aşırı kullanıcı dostu yapay zeka oyundan sıkılıp bitirmeden bırakmama sebep olmuştu. Görsellikte biyerlere geldiğini inkar edemeyiz(o sistem gereksinimleriyle bunu bütün geliştiriciler yapardı, optimizasyon 0), ama bence evela böyle komik açıklamalar yapmadan evvel git bana biraz daha challenging bi oyun geliştir. Son olarak, oyunlarını türkçe seslendirmeyle geliştirmeye devam etsinler bu cidden taktir edilesi bi davranış." ***************************************************************************************************** Hadi onu bunu geçte bundan tam 20 yıl sonra 32 çekirdekli işlemciler ile belki 10 gblık ekran kartları ile 64 gb ramlerle konsolları bir karşılaştır.Bir hayal et konsol mu daha önde olur yoksa PC'mi? Bugün bile Battlefield 3 en iyi grafikli oyun iken Ps ve Xboxda grafikler berbat.Şu bir gerçek Pc'yi asla konsol geçemez.Bugün Ps 4 çıktı yarın Ps 5 peki kullandıkları teknoloji ne olacak?.Bugün bile 4 gblık yeni ekran kartı duyrulmuşken.Ps4 ile eşit olur mu hiç?.Sen inanıyormusun konsolların grafikte ve oyunda Pc'yi geçeceklerini?. Pc'yi kötülemeden önce tarafsız bir bakış açısı ile bakın.16 çekirdekli süper işlemciler bir çıksın birde 5 gblık ekran kartları bak neler oluyo.O zaman karşılaştır Ps 4 vs 16 çekirdekli Pc 5 gb ekran kartı 32 ram hadi görüyüm bakalım grafikte Pc farkı atıyomu atmıyormu?

capoeira_GS

3.4.2012 02:44:35

0
İşte bu Crytek firmasını bu yüzden seviyorum adamlar işin farkında ve ne yaptıgını biliyor PC en iyi oyun platformu olduğu gerçeğini görüyorlar Ubisoft gibi kıvırmyolar CRYSİS 3 ' de sabırsılıkla bekliyorum şimdiye kadar oynadıgım en iyi oyun grafik ve oynanış olarak CRYSİS serisi ayrıca Cryengine 3 şuanda en iyi oyun motoru, frostbite 2 eline su bile dökemez

numenorian

3.4.2012 01:02:01

+1
Crysis'i ilk pc'de oynamıştım zamanına göre hem oynanış hemde grafik olarak çok güzeldi.Crysis2'yide büyük umutlarla ps3'e aldım öncelikle bu benim kendi yorumum o yüzden (entresandır ki bu oyunun garip fanboyları var) kimse üstüne alınmasın benim için bir oyunda öncelik grafiksel olarak değil konusu,kurgusu ve en önemlisi oynanabilirliği yüksek olmasıdır grafiklerede önem vermiyor dediysem standartım da en güzel örnek şu an oynamakta oldum bioshock2 yi verebilirim ama crysis2 tam bir faciaydı benim için.Oyunun oynanabirliliği ilk oyunla alakası yok özellikle grafiklerde abartıldığı kadar etkileyici değildi adamlara nişan almak, , uzaktaki hedefi görebilmek, ortam ışığı, fiziksel özellikler(bir kamyon dolusu mermiyi yedikten sonra tık demeyen ama 4 roket atışı ile aşağı inebilen o dev uzaylı 'bknz. bölüm power out' nedir yani 1000 küsür mermi etki etmiyor ama 4 roketatarda devriliyor, vb....) ayrıca oyundaki buglar (oyunda havada asılı kalan,sağa sola titreşen uzaylılar ki çok çok fazlaydı, özellikle son bölümde görünmez olan 4 yaratıktan 3'ünü öldürdüm 2 saat alanda 4.yü aradım en sonun bi su borusunun üstünde kendi kendine titreşip durduğunu gördüm adam bi de görünmez modda takılmış el insaf dedim ya müthiş son işte bu dedim ) resmen 1 hafta konsoldan soğuttu beni.Ancak iş pc ye geldiğinde oyun grafiksel olarak muhteşem ps3 ile bu kadar fark olmasına şaşırdım evet konsollar pc ile yarışamıcak düzeyde de bu kadar da olmaz yani bir yandan adı malum oyunları sayıcam bir de crysis2 ye bakıyorum bu adamlar hiç mi uğraşmamış dedim. Grafik daha ne kasıyorlar ki madem bu kadar öne çıkmak istiyorsun tek bir platforma değil diğerleri içinde bir çaba sarfetsinler gelecek nedil oyunları da bu şekilde olucaksa çıkmasın zaten konsola filan.Bu arada oyunlara verdikleri türkçe destekten dolayı gerçekkten çok iyi iş çıkarıyorlar

MDV

3.4.2012 00:29:01

0
DirectX 11 ile birlikte Crysis 2'deki gelişim epey büyüktü demiş ama ben çok büyük bir fark göremedim.Crysis Warhead'ın grafikleri daha iyiydi bence

BSC Misafiri

3.4.2012 00:00:02

-4
Saçmalamış! Pc bütün gelişturicilerin uzman olduğu esas platformdur ve bu platforma oyun geliştirmek onlar için en kolayıdır. Şimdi bu arkadaş günümüzün pc'leri bile next-gen tabir ettiğiniz konsollardan çok ilerde diyorsa aklımıza ilk gelen şu olur "X720-ps4 asla görsellikte güncel pc kalitesini yakalayamayacak". Siz hiç çıkış yaptıktan sonra en az 2 sene görselliğiyle pc ile rekabet edemeyen konsol nesli gördünüz mü? Ben tam 20 yıllık multiplatform hardcore gamer olarak görmedim. Dahası adamın bu söylediklerinden MS-Sony gibi 2 devin boş yatırımlar yaptığını çıkarabiliriz. Ki bu da komik geliyor kulağa. Bi crysis remastered vakkası yaşandı uluslararası forumlarda bile çoğu pc fanboyları bile x360 versiyonunun pc den farksız olduğunu kabul etti. Bundan öncesinde konsollar için crysis mümkün olamaz diyordu aynı şirket. Bi optimizasyon kolaylıkla seni multiplatform developer statüsüne yükseltir yeter ki tembel davranma kardeşş. Bunlarınki tamamen lazy programmer sendromu. Şimdiden pc'ye övgüler yağdırarak tribünlere oynamak fln komik oluyor. Çoğu geliştirici tarafından özellikle son dönemde 2.plana atılan pc oyuncusunu fanboy yapma çabanı görmedim sanma! Bu geliştiriciden hiç hazzetmediğimi de ayrıca belirteyim, crysis 2'deki aşırı kullanıcı dostu yapay zeka oyundan sıkılıp bitirmeden bırakmama sebep olmuştu. Görsellikte biyerlere geldiğini inkar edemeyiz(o sistem gereksinimleriyle bunu bütün geliştiriciler yapardı, optimizasyon 0), ama bence evela böyle komik açıklamalar yapmadan evvel git bana biraz daha challenging bi oyun geliştir. Son olarak, oyunlarını türkçe seslendirmeyle geliştirmeye devam etsinler bu cidden taktir edilesi bi davranış.

berkkarabacak

2.4.2012 23:55:24

+1
quote:

Orijinalden alıntı: 2K Daha çıkmamış konsollardan bile daha üstün bilgisayarlar var ama kaçımız bu bilgisayarlara sahibiz ya da sahip olacağız.Ki sahip olsak bile yok AMD ekran kartlarında bu oyun sorun çıkarıyor yok NVIDIA'da sorun çıkartıyor bir programla çakışıyor gibi sorunlar yaşamaya devam edeceğiz konsolların bana göre her zaman üstün olacağı konu bu bir oyun olduğunuz zaman sorun yaşama ihtimaliniz PC'ye göre çok çok düşük.
Peki kaçımız PS3 alabilir alsa bide 200 tl'lik orijinal oyunlar alabilir.Ayrıyetten Biri PC biri ps3.birinde oyun haricinde binlerce şey daha yapma imkanın var

2K

2.4.2012 23:40:23

-2
Daha çıkmamış konsollardan bile daha üstün bilgisayarlar var ama kaçımız bu bilgisayarlara sahibiz ya da sahip olacağız.Ki sahip olsak bile yok AMD ekran kartlarında bu oyun sorun çıkarıyor yok NVIDIA'da sorun çıkartıyor bir programla çakışıyor gibi sorunlar yaşamaya devam edeceğiz konsolların bana göre her zaman üstün olacağı konu bu bir oyun olduğunuz zaman sorun yaşama ihtimaliniz PC'ye göre çok çok düşük.

E_Aydin35

2.4.2012 23:22:08

-1
PC'ye önem vermeleri elbette PC oyuncuları için güzel ama adamlar bizi düşündüklerinden değil kendi şirket geleceğinin düşündüklerinden bu stratejiyi yapıyor..:)

qqqqrpppp

2.4.2012 23:00:35

-12
yahu yeter be crytek.tamam anladık motorun çok iyi.her fırsatta.. sıktın!crytek o iyi dediğin oyunlarda ben grafik dışında hiçbirşey görmedim.yahu biri söylesin crysis 2 nin hikayesi nasıldı?cevap vereyim çok anlamsız ve boştu.oynanış desem oynanışları da çok iyi değil.crytek konsol exc lerinin tırnağı olamaz.demeyim demeyim dedim duramadım.şu crytek benim gözümde sadece türkçe desteği veren ortalama bir oyun firması.anlasın crytek artık sadece grafikle olmuyor.

skullomania

2.4.2012 22:18:35

0
bence yeni nesil işlemciler çıkmadan önce yeni nesil konsolların piyasaya sürülmesi büyük hata olur,rekabette bir iki seneden fazla dayanamazlar yeni nesil pc lere

thepunisherWZ

2.4.2012 22:16:03

0
Şuanda piyasadaki en kaliteli oyun motoru Crytek'in ellerinden çıkmış olan CryEngine (2 de 3 de).Bunu hiç tereddütsüz söyleyebilirim. Var mı aksini iddia eden?

İyi İsim

2.4.2012 21:13:03

+4
Cep telefonları ve tabler pc ler artık grafikte konsola yetişmeye başladı bence artık gelecek nesil konsollarında işi zor. PC içinse durum öyle değil her sene gelişiyor çünkü.

BSC Misafiri

2.4.2012 21:05:57

0
çatlayin konsolfanları pc akarrrr

batangunes87

2.4.2012 20:58:11

+2
türk bir işe girerse geleceğinide düşünür... parayı değil ilermeyi ve değişmeyi seven bir milletiz..

Frostmourne Hungers

2.4.2012 20:56:30

0
quote:

.para kazanmak isteselerdi başta Far Cry ı konsollara çıkarırlardı.amaçları teknolojiyi ilerletmek ve bu konuda 1 numaralar
Kaç milyon dolarlara lisans hakkı kiralıyorlar CryEngine 3 için , kendi psikolojik durumunuz yerine mevcut gerçeklere göre yorum yapmayı bir beceremediniz gitti.

rodri

2.4.2012 20:37:30

+1
yürüyün kim tutar sizi. ;)

ultra_storm

2.4.2012 20:36:15

+10
İnşallah öyle olur crysis 1 gibi tamamen pc odaklı pc'nin gücünü adam akıllı kullanan bir crysis bekliyorum.Crytek'e katılıyorum yeni nesilde pc konsola göre bu nesilden daha güçlü olacaktır her nesilde fark giderek açılıyor.

usmcsas

2.4.2012 20:33:26

+17
Crytek 4ever!! Adamlar işi biliyor.para kazanmak isteselerdi başta Far Cry ı konsollara çıkarırlardı.amaçları teknolojiyi ilerletmek ve bu konuda 1 numaralar.Şimdi söylenmesinler Bf3 çüler en iyi grafik bf3 te diye.Bf3 ün Xbox ta nasıl göründüğünü hepimiz biliyoruz. Not:bf3 pc oyuncusuyum.Origin Id:usmcsas

Afazi

2.4.2012 20:29:57

0
Çok iyi olmuş, ama optimize bir motor olursa çok iyi olur. Cod WM örneğinde olduğu gibi, aldığın sistemdeki ekran kartını falan 2-3 sene sonra değiştirmek zorunda kalmadan optimize ederlerse çok daha iyi olur.

MxFxOx

2.4.2012 20:24:57

0
Böyle firmalar olduğu sürece pc ölmez gelecek konsollar nasıl olur bilmem ama buğün iyi pc aldığınızda 2 sene sonra yenisi almak gerekiyor aynı şey konsol için geçerli değil bir kere aldın mı yenisi gelene kadar mecbur kullanmak zorundasın oyun konusunda pc ile yarışmaları zor ancak diğer uygulamalarda xbox kinect gibi pc'nin önünde, tabi ilerde pc içinde kinect gelecek ve milyonlarca kinect satışı yapabilir microsoft windows8 sistemide kinect kullanmaya musait

No-One

2.4.2012 20:17:41

+3
Tüm oyun geliştiricilerinin örnek alması lazım. Bilgisayar donanımları geliştikçe oyun teknolojileri de aynı oranda gelişiyor. Mevcut konsolların durumu ortada, geliştirmeye kapalılar. 5-7 senelik konsollar yerine neredeyse her ay gelişen donanıma yatırım yapmak daha mantıklı.

sfgsfgsfg

2.4.2012 20:16:27

-1
Evet konsolcular özensin Crytek zaten Pc i kökenli bie firma ama Ea nın konsolları çıkarmamasına izin vermez diye düşünüyorum.

arif-arsen

2.4.2012 20:10:59

0
Cry engine 4 nasıl olur acaba gerçekten farkı olmaz herhalde avatar filmi gibi olur.

mertkadir98

2.4.2012 20:10:56

-22
İLK yorum oleyyy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Crysis 2
+ TAKİBE
AL
243 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız