Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 3'deki Grafik Farkı Ne Derece?


     Nvidia'nın 14-16 Ekim arasında, 2 gün boyunca uykusuz kalmayı göze alan oyuncular için verdiği LAN partisinin bu seneki konuğu Battlefield 3'dü. Oynama aşamasına geçmeden önce ise tabiki, oyunun tanıtımı yapıldı.
 
     GeForce LAN 6'da Battlefield 3'ün tanıtımını yapan DICE'dan Johan Andersson'un sunumundaki bir sayfa, oyunun teknik açıdan merak edilen bir sorusuna cevap niteliğinde oldu. Andersson oyunun PC'deki grafik derecelendirmesini tanıtırken, Battlefield 3'ün PC'deki "Low" yani en düşük grafik ayarlarının konsol grafikleriyle eşdeğer olduğunu söyledi.
 
     Bu bilginin yanı sıra grafik derecelendirmelerinin tanıtımında en düşük önerilen ekran kartı için GeForce 8800 GT, oyunu iyi grafiklerle oynamak için ise GeForce 560 TI önerilmiş.
 
     Oyunun grafik seçeneklerindeki farka gelecek olursak "Low" ayarında birçok özelliğin direk olarak kapatıldığını, "Medium" ayarında önemli görsel özelliklerin eklendiğini, "High" ayarında ise MSAA ayarları dışında bütün önemli özelliklerin bulunduğunu görüyoruz. Yani oyunu Ultra seçeneklerde açamazsanız tek kaybınız MSAA özelliği olacak.
 
     Bahsi geçen görüntüye aşağıdan ulaşabilir, videonun tamamını buradan izleyebilirsiniz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Battlefield 3 DICE EA games PC PS3 Xbox 360 FPS Patrick Bach
Deus EX: HR - The Missing Link'ten Yeni Görseller Iron Brigade DLC'sinden Yeni Detaylar
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

38DS315

4.7.2013 03:54:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: snaxyz Arkadaşlar okadar pc'ler konsolları geçer diye yorum yapılmış ki insanın vay anasını diyesi geliyor. Onlara tek bir cevabım var; "Gelin pc'de halo, geow, uncharted, gow "akalım".
Gel ps3te dota, arma, lol, aoe, total war "akalım"

snaxyz

24.10.2011 17:52:47

0
Arkadaşlar okadar pc'ler konsolları geçer diye yorum yapılmış ki insanın vay anasını diyesi geliyor. Onlara tek bir cevabım var; "Gelin pc'de halo, geow, uncharted, gow "akalım".

BSC Misafiri

19.10.2011 20:39:15

0
ARkdaşlar bende ultra da oynamak istiyorum ama X) vallaha ya medium yada ultra'da çıkar bu oyunun tadı :D

Kyo-20

19.10.2011 01:28:54

0
arkadaşlar hiç merak etmediniz mi oynanış videolarını? youtubeye girin ve oradan mw3 ve bf3ün 10'ar dakikalık oynanış videosu var.oradan grafiklerdeki fark belli oluyor.galip gelen bf3. ikinci şey ise ben aslında eskiden cod serisini takip ederdim (en sevdiğim cod2 dir eski olsa bile) ta ki activision ve iw davalık olup bikaç kişi işten ayrılana kadar .activisionun kullandığı grafik motoru iw'dan kalan motordur.activision ise şimdi sorun çıkarmayan yeni bir motor yapması zoruna gitmiştir.ve hala zaman motorla zaman kaybı yerine bunun ekmeğini yiyorlar.yani hala bunu anlamayanlar var çünkü bu durum crysiste de olmuştu.ilk crysis çıktı satışlar iyi gidince aynı motorla bikaç harita yapıp crysis warhead çıktı.sonuç=satış stratejisi. bu arada yanlış hatırlamıyorsam cod black ops tan sonra kübada halk ayaklanmıştı(oyunda kübayı küçük düşüren hareketler vardı)oyunda faşizimle işlenmiş suçlar ve sağ-sol çatışması gibi unsurlar vardı ama tabi codcular bunu farketmedi sanırım(oyunda işlenilen cinayetler bu yöndeydi) demin izlediğim oynanış videosundada bf3 te amerikanın irana saldırısı oynanıyordu. aslında hem cod hem bf açısında ele aldıkları hikayeleri bi düşünmeleri lazım böle giderse seneye filan cod ve bf de amerikanın türkiye operasyonlarını oyun yapar. fakat hem grafiksel hemde oynanış açısında bf3 bu sefer codu yakaladı ve geçiyor(sakın satışlar codda fazla demeyin çünkü millet yavaş yavaş uyanıyor çünkü geçenki cod oyununda filan grafik motoru bahsedilmiyordu) bu sene yenilik zamanı olduğundan uyanış başladı.hala textureler odun gibi binalar aynı vs.. bu yüzden oynanış açısından bf3 tercih ederim. not;diğerleri alınmasın lütfen ama gerçek böyle ,ayrıca oynadığınız oyunun hikayesine dikkat edelim!!!!

Footpad

18.10.2011 22:28:13

0
Ben betayı konsolda da oynadım PC'de de.PC de medium da oynadım (9800 GT). Hemen hemen aynıydı. Pc de biraz daha kötüydü hatta

encuni

18.10.2011 21:08:15

-1
muratremix Cahillerle uğraşma hacı oyunu al keyfıne bak :)

TikaMasala

18.10.2011 17:37:34

+1
Yahu hala boşuna tartışıyorsunuz. İngilizceniz yada dikkatiniz SIFIR. Videoda ne yazıyor? Low Settings: Similar visuals to consoles, lots of stuff disabled. Türkçesi: Konsollara benzer görseller, pek çok şey devre dışı. Bunu hangi akıllı Konsollar = Low graphics diye yorumluyorsa PES diyorum. Yok artık LE'BRON JAMES!

teknomnyk

18.10.2011 14:48:40

+1
nasıl bir mantık anlayışları var anlamadım.hiçbir yapımcı konsolu yerle bir ettiğini görmedim. konsollar sayesinde ekmek kazanacaklarını biliyorlar.coda kafa tutuyordar. birde konsolla dalga geçer gibi low grafik ayarlarında gösteriyorlar. bunu gören konsolcu bu oyunu alırmı. o zaman yeni nesilde çıksın kardeşim diyip oyundan soğur .alanın morali bozulur oyuna negatif bakar. iade bile eder.yapımcılar böyle bir şey diyemez gösteremez,oyunculara bırakılır.pazarlama taktiği budur.

Kobrakai

18.10.2011 14:30:04

+1
konsolda high olsa ne yazar :)

oltanoltan

18.10.2011 14:19:59

0
DİCE şu oyunu konsollara çıkartmıyacaktın BF'yi konsol oyunu zannediyorlar.

Estheim

18.10.2011 11:37:30

+2
Ulan 6 senelik konsollara laf yetiştiriyosunuz. Akıl var mantık var.Tabii ki Pcler doğal olrak çok güçlü olacak. Eğer ADAM gibi TARAFSIZ yorum yapmak istiyorsanız, 3 platforma da(PC,PS3,X360) sahip olup öyle yaparsınız. Adam gelmiş yeni aldığı sistemle konsolların ex. oyunlarına hava atıyor.Var mı böyle birşey ya! Pcye ex. oyun yapılmadıktan sonra neyine yarıcak o kartlar? Az kaldı az. 2013de yeni konsollar çıktığında, sizin övündüğünüz ''grafikler''le ex. oyunlarımızı oynayacağız.

TikaMasala

18.10.2011 08:44:30

0
Similar = benzer demek, esdeger degil. Ceviri yanlis, yne bir DH klasigi.

BSC Misafiri

18.10.2011 06:57:16

+1
ya çoluk çocuk burada s...... yarışı yapiyor yok pc yok konsol ne saçma. neyle oynarsanız oynayın sisteminiz ne olursa olsun kime ne? yok ekran kartım bu yok işlemcim bu gidin dışarda oynayın gezin az hava alın hepiniz alenen saçmalamaya başladınız.

BSC Misafiri

18.10.2011 04:30:45

+1
hıcbır zaman konsol pc ye kafa tutamaz aralarında donanım farkı cok buyuk malesef bu boyle.amd phenomx6 işlemcım 10 gb ram 2xhd 6850 crossfıre var ultra ayarlarda pasa pasa oynarım arkadaslar herkeze ıyı eglenceler.

bg_mutlu_tr

18.10.2011 01:31:09

0
konsol OUT pc IN arkadaslar oyunun cıkısına kısa bır sure kaldı herkez oyunun o muhtesem grafıklerının keyfını cıkarsın herkeze sımdıden ıyı eglenceler ve bol sanslar.. amd phenom x6 ıslemcım 10 gb ram 2x hd 6850 crossfırem var herhalde ultrada oynarım ne dersınız.

Wayward Son

18.10.2011 00:37:55

0
ultra_storm daha geçen gün sen Killzone 3 için '' gidin uzaylı öldürün'' demiyor muydun? ne ara sever oldun

TheMEA

17.10.2011 23:57:24

0
Konsolu olmayan insan topluluğu dayanamamış öfkesini kusmuş bilinçsizce... Neslinin son dönemi olan konsollara çıkan bir oyunla, PC arasındaki fark tartışılmaz. PC grafik olarak tabiki daha üstün olacaktır. Ama bu demek değildir ki 500 liralık bir konsol ile 1000 TL'lik bir PC'de aynı performansı verecek. Oyun için konsol alınır, birde orta derece bir PC'n olur ki ondada manager,strateji tarzı oyunları oynayabilesin.

BSC Misafiri

17.10.2011 23:49:42

+3
ben şimdi 1 senelik laptopumla öve öve bitiremediğniiz konsollardan daha iyi grafiklerle oynayacağım ahahahah

ultra_storm

17.10.2011 23:31:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: ghostliving

Grafik olarakta,Fizik olarakta PC daha iyi. Ama bir oyunda herşey Grafik veya Efekt değilki arkadaşım. Yani Gears of War 3 gibi Senaryosu,Oynanışı iyi olan oyun varmı veya Uncharted gibi ? Bir Bütün olarak bakarsanız en iyi oyunlar Konsollarda. BF3 süper fotorealistik olsa ne farkederki ?.
Exc.le lafımız yok zaten exc.ri gider ps 3'mde oynarım u3 'de güzel oyun killzone 3'de rdr'de benim için düzgün grafik önemli özgürlük önemli pc'de olan türkçe yama yükleyebilmek önemli bu yüzden pc oyuncusuyum.hem pc'dede güzel exc.ler var fight simulator citiles xl arma 3 vs vs...

SOLID SNAKE

17.10.2011 23:28:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm ghostliving Evet saçma olabilir biraz ama benim demek istediğim şu pc'de sadece grafik farkı yok fizik farkıda var.
Grafik olarakta,Fizik olarakta PC daha iyi. Ama bir oyunda herşey Grafik veya Efekt değilki arkadaşım. Yani Gears of War 3 gibi Senaryosu,Oynanışı iyi olan oyun varmı veya Uncharted gibi ? Bir Bütün olarak bakarsanız en iyi oyunlar Konsollarda. BF3 süper fotorealistik olsa ne farkederki ?.

Wayward Son

17.10.2011 23:28:40

0
Herkes istediği yerde oynasın da ben şuna kılım. Adamın BF kültürü yok. Sırf grafik olarak atılım yaptı diye şimdi en kral BF'ci kesildi. Konuşmalardan anlaşılyıor zaten. Sonra ben oyuncuyum diye gezinmiyor mu bir de.off off

ultra_storm

17.10.2011 23:24:30

0
ghostliving Evet saçma olabilir biraz ama benim demek istediğim şu pc'de sadece grafik farkı yok fizik farkıda var.

SOLID SNAKE

17.10.2011 23:21:54

+2
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm ghostliving Hadi grafiği geçtim 24 kişi ile oynamaya daha detaysız bina yıkılmasına ne diyeceksin ?
Bf3 ü takmıyorum pek, Öyle yıkılma olacağına hiç olmasın daha iyi. Duvara roket atıyorsun Ortadan kayboluyor. neyin nasıl yıkılacağı belli ve çok ta gerçekçi değil. BC2 de m95 ile ağaca ateş ediyorum ağaç patlıyor

ultra_storm

17.10.2011 23:18:34

0
ghostliving Hadi grafiği geçtim 24 kişi ile oynamaya daha detaysız bina yıkılmasına ne diyeceksin bf 3'de ayrıca türkçe yama yükleme özgürlüğü falanda var pc'de?

SOLID SNAKE

17.10.2011 23:15:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

560 Gtx ti yeteceği için sorun yok sizde oynayın lowda 24 kişi ile Ayrıca hiçbir oyun demişsin crysis 1 binbasar u3'de geow 3'de grafik olarak.
Halen daha grafik diyorsun arkadaşım...

ultra_storm

17.10.2011 23:10:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: ghostliving PC'cilerin Oyun Zevki Yok. Grafik zevkleri var. Verin 1080p flash oyun,Oynayıp gene Ego'larını tatmin ederler. Oyuna değil,Oyundaki efektlere bakıyorlar. GTX 590'ınızla oynayacağınız hiç bir oyun Gears of War 3 veya Uncharted 3 ün Çeyreği kadar bile olamayacak [:'(]
560 Gtx ti yeteceği için sorun yok sizde oynayın lowda 24 kişi ile [:'(] Ayrıca hiçbir oyun demişsin crysis 1 binbasar u3'de geow 3'de grafik olarak.

ultra_storm

17.10.2011 23:06:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: hakani85 yeni nesil konsolların parçaları değiştirilebilir oldursa o zaman pc kullanıcılarını görmek istiyorum buralarda :)
Öyle olmayacağı için sorun yok :D

Mark Troworgh

17.10.2011 22:57:27

0
sen ne ayaksın la güldürdün akşam akşam konsoluna sahip çık olum hatta yemede yanında yat :ÇD

Mactavish-

17.10.2011 22:54:46

+1
quote:

Orijinalden alıntı: hakani85

üzgünüm, bir gtx 580 alacak kadar zengin değil babam. ama o ekran kartı parasının yarısına aldığım konsol ile pc den 50 kat daha zevkle oyun oynuyorum.
gtx580 verilecek parayla bi konsol + 6870 alırım gtx580 gerek yok daha fazla frame için

hakani85

17.10.2011 22:53:59

-1
yeni nesil konsolların parçaları değiştirilebilir oldursa o zaman pc kullanıcılarını görmek istiyorum buralarda :)

SOLID SNAKE

17.10.2011 22:53:36

-3
PC'cilerin Oyun Zevki Yok. Grafik zevkleri var. Verin 1080p flash oyun,Oynayıp gene Ego'larını tatmin ederler. Oyuna değil,Oyundaki efektlere bakıyorlar. GTX 590'ınızla oynayacağınız hiç bir oyun Gears of War 3 veya Uncharted 3 ün Çeyreği kadar bile olamayacak [:'(]

aterikasedi

17.10.2011 22:53:04

0
Çoluk çocuk dolmuş burası .Ama oyunlar da çocuklar içindi değil mi pardon...

hakani85

17.10.2011 22:49:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: alper981 huhu ne oldu konsolcular gülünüzmü soldu :) GTX580 NİMLE ÇOŞACAĞIM :) PC Cİ KARDEŞLERİM SİZ BF3 ÜN KEYFİNİ ÇIKARIN KONSOLCULAR SİZ LOW DA DONA KALIN :)
üzgünüm, bir gtx 580 alacak kadar zengin değil babam. ama o ekran kartı parasının yarısına aldığım konsol ile pc den 50 kat daha zevkle oyun oynuyorum.

Mactavish-

17.10.2011 22:17:21

+1
quote:

Orijinalden alıntı: M3rett0 Alın işte başa sardık xD Derdimizi birine anlatıyoruz 1 saat geçmeden diğeri geliyor aynı şeyleri söylüyor.
konsol oyuncusu olarak exc sayanlar bıktım gerçekten ağızlarında sakız olmuş artık excleri takan adam pc toplamazdı zaten

M3rett0

17.10.2011 21:37:06

+1
Alın işte başa sardık xD Derdimizi birine anlatıyoruz 1 saat geçmeden diğeri geliyor aynı şeyleri söylüyor.

aykut291

17.10.2011 21:29:16

0
HalloweeN Orası öyle ama pc de god of war,uncharted,Gears of war,Havy rain vs gibi kaliteli oyunlar yok aynı zamanda bazı oyunlar geç çıkıyo.Pc daha iyi olabilir ama en güzel oyunlar konsolda.

ultra_storm

17.10.2011 21:24:14

0
bloodtime Katılıyorum zengin olmaya gerek yok 1300 tl'lik pc rahat ulta ayarda açar.

bloodTime

17.10.2011 20:55:51

+1
quote:

Orijinalden alıntı: xenferious yahu ozaman ben hd ready bi 22 inc tv dede oynarım killzone 2 yi ona bakacak olursan.Turnuvayamı katılacam.
kıyasladğını şeye bak ya :D...ekranla ,fare ve klavye bir mi... A4 tech'in 50 liralık faresini al istediğin turnuvaya girersin.. 1000 liraya 6850 ekran kartı +amd phenom x4 955 işlemci+klavye mause +anakart+ram ve bi kaç parça alınır...şuanki tüm oyunları rahatca oynarsın...zengin olmaya gerek yok...

M3rett0

17.10.2011 20:48:09

0
@xenf Saydıklarının hiçbirisi ne konsolda ne pc de lazım değil.Lazım olan donanım ve oyunlar.PC donanımı daha pahalı, daha performanslı ama oyunları da daha ucuz. @stun Bak sen jelatinli aldın değil mi +1 oldu Orijinal alacak adam da senin 2. el oyunu alıyor normalde +1 olacakken -1 oluyor. 1-1=0 yani hiçbir yararın yok :) Önce satışa DESTEK OLUYORSUN sonra kullanılmış oyununu başkası alıyor satışları BALTALAMIŞ oluyorsun.Sonuçta değişen bir şey olmuyor satışa hiçbir etkin yok.

stun

17.10.2011 20:44:45

0
M3rett0 17.10.2011 20:22:55 ama bana jelatinli olarak geçmiş oluyor oyun... benım verdıgım oyunu daha sonradan spotçudan alan kişi destek vermıyor ama ben verıyorum... jelatinli alarak... HalloweeN* 17.10.2011 20:21:25 sen televızyon fiyatını bıle eklıyorsun bu kadarıda olmaz :D niye eklıyorsun normalde de olması gerekmıyor mu zaten o televızyonun sende :? hayatında haberlere bakmıyormusun :? film izlemıyormusun :? sevdıgın bir dizin bir programın yokmu .? basketbol-maç izlemıyormsun :? 1000 tl yede birşey olmaz ... pc yapınca da en ıyısını yapmak lazım..

xenferious

17.10.2011 20:44:01

-1
@M3rett0 bu dediklerin pc dede lazım 120 ekran 3d tv almak lazım 100 tllik en kaliteli 3d gözlüklerden almak lazım milyarlık ses sistemlerinden almak lazım... :D nvidia 3d vision 200 hz monitor dimi? ozaman. al yine esitlendik yine konsol daha ucuz daha ogrenci işi daha bizden anladınmı

Nathan_Drake

17.10.2011 20:41:48

+2
quote:

Orijinalden alıntı: 07kubi07 PC FOREVER ! konsolda silahlı oyun mu oynarnır PC FOREVER ! Anca uçak sürersin konsolda PC FOREVER !

M3rett0

17.10.2011 20:41:20

0
@xenf Yahu anlıyorum tabi ki daha iyi ekipmanla daha çok zevk alırsın ama sen bunlardan zorunlulukmuş gibi bahsediyorsun.O zaman konsol için de 120 ekran 3d tv almak lazım 100 tllik en kaliteli 3d gözlüklerden almak lazım milyarlık ses sistemlerinden almak lazım...

xenferious

17.10.2011 20:32:41

0
yahu ozaman ben hd ready bi 22 inc tv dede oynarım killzone 2 yi ona bakacak olursan.Turnuvayamı katılacam.

bloodTime

17.10.2011 20:30:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: ghostliving Bakalım BF3 ün PC deki grafikleri Crysis 2 nin Yarısı kadar olacakmı. DICE, MW3 ü Geçebilmek için Grafiklerini abarttıda abarttı.
Amaçları mw3'ü geçmek olsaydı senaryo moduna yüklenirlerdi veya MP benzer şekilde geliştirirdi...ne senaryosu ne de MP'i birbirine benziyor...mw3'ü geçmek için grafik geliştiren DİCE düşünemiyorum bile..BC2'de böyle grafik yok ama 10 mılyonun üstünde satış elde etti ve çok sevilen bi MP'si var...BF3 grafiklerle değil mp'i ile ön plana çıkan bi oyun olucak....

M3rett0

17.10.2011 20:28:52

0
@xen Oha abarttın da abarttın.Counter-Strike turnuvalarından milyarlar kazanan rus takımlarının 10 dolarlık Microsoft mouselarıyla oynadığından haberin vardır umarım.Hadi razer ürünleriyle donattın diyelim klavye+mouse 350 tl+ kulaklık 250 tl ne yaptı 600 tl maksimum.Ki bunların hiçbirine ihtiyacın yok turnuvaya felan katılmayacaksan. İnsan alıştığı Dpi'da iyi oynar illaha 5600 dpi mouse alman gerekmiyor yani oyun oynamak için.

M3rett0

17.10.2011 20:22:55

0
Satışlara desteğin bulunuyor, emin misin ? Senin verdiğin kullanılmış oyunu adamlar geri dönüşüm fabrikasına felan götürmüyor değil mi onu da başkasına satıyor normalde orijinal alacak biri 2. el alıyor satışlara katkısı olmuyor.+1-1=0 yani :)

xenferious

17.10.2011 20:21:45

0
60 fps altı online fps oynanmaz bunuda her yere yaz kardeşim=) PC de oyun oynamak istiyorsanda zenginsen rahatsın .. mouse kulaklık ekran kartı bunlar sadece 1000 tl eder.. =)

HalloweeN*

17.10.2011 20:21:25

0
xbox+ps3 1000TL ne ya dalga mı geçiyosunuz? Hadi onu geçtim, bu konsolları aldıktan sonra onları tüplü televizyona bağlayacak halin yok, gidip bi Full HD ekran alman lazım ve bu da o kadar ucuz bişey değil..Ama sen tüm bu harcadığın parayı gidip PC toplasan, piyasadaki tüm oyunları son seviye grafikte rahat rahat oynarsın..

bloodTime

17.10.2011 20:21:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun pc bence daha hesaplı deıl bana gore aksıne daha pahalı ben 25 tl ye jelatınlı ıle takas yapabılıyorum spotçuyla yanı saatışlarada destegım bulunuyor...
ona bakarsan 2 mılyarlık pc'yi internet sitelerinden 2. el olarak bazen 1 mılyara alıyosun... oyunları da aynı oranda düşük fiyattan alıyosun... pc'de sanki herşey sıfır....

stun

17.10.2011 20:19:03

-2
pc bence daha hesaplı deıl bana gore aksıne daha pahalı ben 25 tl ye jelatınlı ıle takas yapabılıyorum spotçuyla yanı saatışlarada destegım bulunuyor...

SOLID SNAKE

17.10.2011 20:16:53

-4
Bakalım BF3 ün PC deki grafikleri Crysis 2 nin Yarısı kadar olacakmı. DICE, MW3 ü Geçebilmek için Grafiklerini abarttıda abarttı.

M3rett0

17.10.2011 20:16:17

0
@xenferious Online FPS oynamamışım he evet Quake 3,Bf 2,Cod,UT bunlar online FPS değil zaten.Oyunda takılmalar olmadığı sürece FPS'niz performansı aşırı etkilemez iyi oynayan adam yine iyi oynar. Ben de orijinal kullanıyorum ama değen oyunu alırım, ha torrent indirip sonra orijinal aldığım bolca da oyun vardır.hatta çoğunun korsan sürümü hala bilgisayarımda yüklü :) PC'de oyunlar 30-70 tl arasıdır.Konsolda takas yapmadığın sürece ya ikinci el alacaksın ya da 100 tl vereceksin her oyuna. PC'de her oyunu ''çıktığı gün mağazadan'' orijinal almak oyun başı 50-60 dolar veya tr de 70-100 tl tutar.Konsolda ise 120 tl den başlıyor.Yani Pc oyunculuğu daha hesablı oluyor.Tabi ikinci el derseniz cd key derim, takas derseniz de torrent derim :)

xenferious

17.10.2011 20:07:47

0
sen torrentten indiriorsan pc oyunlarını sende haklısın kardeş ha birde orj alıyorum. emin ol. zaten orj olmadan online oynayamassın! ama sen pcye her oynadıgını orj alıyorsan sen daha zenginsindir emin ol. ikincisi FPS sadece yarıs oyunlarında fark yaparda diorsan buu demek zorundayım "sen online fps oynamamıssın hiç"

M3rett0

17.10.2011 20:01:54

0
@xenferious PC zengin, konsol fakir işi diyorsun.JW'li Xbox kullanıyorsan veya takas yapıyorsan dediğini anlarım ama orijinal oyun alıyorsan söylediğin şey çok saçma. Kapışıyoruz diyorsun adamın grafikleri yüksek olmasının mp de katkısı yok tabi sen kendini ezilmiş hissederek oynarsan sorun senden kaynaklanıyordur.Lag olmadığı veya oyunu 25 fpsnin altında oynatmadığın sürece mp de bir dezavantajın yok.FPS yarış oyunlarında fark yapar o kadar.

xenferious

17.10.2011 20:00:30

-1
quote:

Orijinalden alıntı: atahan12 Acaba şu konsolcular salya sümük ile babalarından istedikleri konsolları oynadıkları tvleri gökten indi mi sanıyor :D
senin kullandıgın monitor zaten 15 inc tüplü fiyatında ya. haklısın.

atahan12

17.10.2011 19:59:01

-1
Acaba şu konsolcular salya sümük ile babalarından istedikleri konsolları oynadıkları tvleri gökten indi mi sanıyor :D

Mactavish-

17.10.2011 19:58:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: M3rett0 @mactavish adam bulmada sıkıntıdan kastın matchmaking/find server ise sıkıntı olmaz AMA find server yerine server browserdan düzgün bir server bulup orada oynaman da fayda var.Key almak istiyorsan gittigidiyorda steam key'i satanlar var 25-30 tl gibi fiyatlara birçok güzel oyunu alabilirsin.Bunun dışında steamın indirimleri var çarşamba günleri ve haftasonları bazen bir hafta boyunca tek firmanın oyunları indirime giriyor ayrıca yılbaşı da yaklaşıyor %50-%80 arası indirimle oyunları alırsın indirimler çok tahrik edici oluyor kendini kaptırma sakın xD Benim sistem amd x6 1090t, hd 6950 4 gb ram.
güzelmiş güle güle kullan bir pc oyuncusu olarak söylemde genel olarak söyle ekran kartına para vermek pek istemiyorum ama hd6870 alıyım diyorum sence değermi ?

M3rett0

17.10.2011 19:56:53

0
@mactavish adam bulmada sıkıntıdan kastın matchmaking/find server ise sıkıntı olmaz AMA find server yerine server browserdan düzgün bir server bulup orada oynaman da fayda var.Key almak istiyorsan gittigidiyorda steam key'i satanlar var 25-30 tl gibi fiyatlara birçok güzel oyunu alabilirsin.Bunun dışında steamın indirimleri var çarşamba günleri ve haftasonları bazen bir hafta boyunca tek firmanın oyunları indirime giriyor ayrıca yılbaşı da yaklaşıyor %50-%80 arası indirimle oyunları alırsın indirimler çok tahrik edici oluyor kendini kaptırma sakın xD Benim sistem amd x6 1090t, hd 6950 4 gb ram.

NightSLayer

17.10.2011 19:51:03

0
o derece...

xenferious

17.10.2011 19:49:17

0
GeForce 560 kaç para PS3 kaç para! PC yi öven arkadslar soruyorum size? sadece ekran kartı parasına konsol ya. pc zengin işi konsol fakir işi aga. adalet degil bu pcde oyun oynanınca bole oluor işte adam 60 fps full ayarlarda sen cusuk ayarda kapısıorsun adamla adaletmi bu? PC yi öven arkdasların hepsi zengin adamlar! gtx260 benim ekran kartım hala 2 senedir alamıyorum bişe:S konsol ise oyle degil daha iyi cunku herkes eşit orda

kajmeriyan18

17.10.2011 19:47:55

0
arkadaşlar ben ikisini de seviyorum çünkü strateji konsola yok excler pcye yok ve bilgisayarım her türlü oyunu çalıştırdığı için mutluyum :)

Mactavish-

17.10.2011 19:47:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: M3rett0 @stun Evet ama duymuyorum.Yani ''önemli oyunlar'' herkes için önemli değil.
sistemini söylermisin bana psn de bir sıkıntım yok oyunlarda ben şimdi bazı oyunların kutulusu keyini falan alırım steam den alırım rahat bir oyun olurmu adam bulmada sıkıntı falan

M3rett0

17.10.2011 19:46:36

0
@mactavish Origin sistemini daha denemediğim için sıkıntı olur mu olmaz mı bir yorum yapamam ama PC'de çok rahatsız edici bağlantı sorunları yaşamadım bugüne kadar hiçbir oyunda.

M3rett0

17.10.2011 19:44:10

0
@stun Evet ama duymuyorum.Yani ''önemli oyunlar'' herkes için önemli değil.

Mactavish-

17.10.2011 19:40:31

0
beyler değicekse ekran kartına 450TL bayıyorum ? pc ye aldığım zaman nfs run vs oyunları oynarken adam falan sıkıntı olurmu online da sıkıntılar varmı ?

stun

17.10.2011 19:37:15

0
M3rett0 17.10.2011 19:31:37 eğer geregın yoksa... kulvarlar farklı oluyor... karşılaştırma yapmak için aynı oyun turlerını hatta aynı oyunları oynamamız gerekır... bende bir mmo cu olabılırım.. yeterlı donanıma sahıbım hatta bir zamanlar öyleydım .. ozamanda karşılaştırmaya gerek yok . kulavarlar değişiyor...eğer benım oyun oynadıgım oyun turlerınede ılgı duysaydın.. bir karşılaştırma söz konusu .. yada '' gidip konsol alıyım'' deme ihtiyacıda duyabılrıdın '' :? haksızmıyım :?

BSC Misafiri

17.10.2011 19:31:46

0
750 TL lik makinadan ne yapmasını bekliyosunuz...? Gerçekler acıtır MAYK.Biz kabullendik , fazla kasma istersen.Gerek yok kanımca....

M3rett0

17.10.2011 19:31:37

0
@stun Tamam demek istediğini anladım da RTS,MMO,Simulasyon veya MOBA oyunlara sarmış birinin aksiyon oyunu oynama ihtiyacı fazla yok yani ''aa bak konsolda güzel güzel aksiyon oyunları var gidip konsol alıyım'' demesi için bir sebep yok.

M3rett0

17.10.2011 19:26:48

+1
@mactavish Ben uc3 kötü grafikleri felan var demedim, fos oyun da demedim zaten.

stun

17.10.2011 19:26:30

0
tamamda anlatmaya çalıştıgım şey şu low pc si olan bırı de zaten mmo yu da statejiyide rahat oynayabılır.... internete de pc ile girilir... herkezın bır pc si vardır..seven içinde sevmeyen içinde farketmez... bana bunu saymayın çunku herkez oynayabılıyor....seven sevmeyen farketmıyor... PC nin ARTISI GRAFIK , KONSOLUN ARITISI OYUNLARI OLUYOR...

ultra_storm

17.10.2011 19:23:02

0
quote:

@ultra_storm @M3rett0 bf3 te oynucam uc3 de oynucam uzun süre sadece senaryoya bağlı değilim zaten büyük ihtimal bf3 pc de oynucam ama uc3 fos oyun grafikler kağıt falan yakışmıyor
Dikkat edersen ben kağıt kötü demedim u3'e

Mactavish-

17.10.2011 19:20:28

0
@ultra_storm @M3rett0 bf3 te oynucam uc3 de oynucam uzun süre sadece senaryoya bağlı değilim zaten büyük ihtimal bf3 pc de oynucam ama uc3 fos oyun grafikler kağıt falan yakışmıyor

M3rett0

17.10.2011 19:19:20

+1
@stun Yahu önemli oyun ne önemli oyun ? Herkese göre önemli oyun Farklıdır.Mesela benim için şu an en önemli oyun Dawn Of War 3'dür.Herkesin zevkini bir tutmaya çalışıyorsun geow da umrumda değil Uc de.Bf hatta Diablo için bile fazla heyecanlanmıyorum. Güzel oyunları ayırıyormuş yahu bana göre bir LOL bir Starcraft tüm exc.leriniz den daha güzel daha zevkli, herkesin zevki farklıdır bunu ayırt edemiyorsunuz.Herkes TV karşısında ağzından salyalar aka aka batman oynamak zorunda değil tabi herkes RTS oynamak zorunda da değil. Bak sen diyorsun bana RTS felan saymayın diye sende bana aksiyon oyunu sayma ayrıcalık olarak; çünkü sana göre nasıl RTS'ler önemli bir eksik değilse konsolda bana göre de o saydığın aksiyon oyunları değil. Herkesin kendi zevki vardır buna saygı duyarım ama biri gelip ''PC'ye oyun çıkmıyor, PC 5000 tl almak lazım veya sizde cart curt oyunları yok'' diye saçmalamaya başlarsa ona da gereken cevabı veririm.

Applejack

17.10.2011 19:18:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: disorderpunk Bu gösterilen sunumdaki .pdf mart , nisan ayından beri var , burada daha iyi bakabilirsiniz. http://publications.dice.se/attachments/GDC11_DX11inBF3_Public.pdf
teşekkürler dostum

patates5

17.10.2011 19:15:22

0
uc 3 kağıtmı ? bunu bunu alın dışarı

stun

17.10.2011 19:13:09

0
bloodTime 17.10.2011 18:44:00 oyuncu kitlesını konuşuyorsak... ben haklıyım çunku ınternettekı kuçuk çocuk kıtlesıde var gırerken para vermıyorlar... oyuna gırerken para vererek başlamıyorlar... illa mmo yu hardcore oynamak için para dokmen lazım da... kitle konuşuyorsak kusura bakma... internet kafe kıtlesı nekadar yogun oldugunu 4 yıl boyunca çok fazla gördum....oyuna zaten bedava giriyorsun... kitle konuşması nasıl yapıcaz ellını sallayan girer... senin dediğin gibi oynıyanlarda var ama kıtle tartışması yapamayız mmo hakkında..

stun

17.10.2011 19:08:16

0
asasinodepulgas 17.10.2011 18:42:25 ben zengin deilim..ama pc nin mantıgı şudur BEN YUKSEK GRAFIKTE OYNARIM ONEMLI OYUNLARI OYNAMASAMDA OLUR GRAFIGE DAHA FAZLA ONEM VERIRIM mantıgıdır... PC NIN KONSOLDAN AYRICALIGI GRAFIKTIR... benım karşıma yok mmo yok stratejı diye oyun koyamassın.. ÇUNKU LOW PC SI OLAN BIR INSANDA RAHAT OYNUYOR BUNLARI... 3sene önce pc aldım butun oyunları 720p veya bıraz yuksek açıyorum... bnm pc daha kotu olsada stratejı .mmo açar...internet kafedekı pc lerde açar.. PC KOTU DIYE BIRŞEY DEMIYORUM .. KONSOLDA KOTU DIYE BIRSEY DEMIYORUM... AMA PC YI KONSOLDAN AYIRAN GRAFIKTIR...KONSOLU PC DEN AYIRAN ŞEY GERÇEKTEN GUZEL OYUNLARIDIR... BENIM AMACIM MAKINALARA LAF ATMAK DEĞIL BANA PC DE DE ŞÖYLE YOK STRATEJI VAR YOK BU VAR DIYENLERLEDIR.. NE KADAR LOW OLURSA OLSUN PC SI ZATEN OYNATIR BURADA HERKEZ KONSOLCU OLSUN ISTER PC CI OLSUN INTERNETE GIRMEK IÇIN PC YI TERCIH EDERI LOW - MEDIUM DA OLSA HERKEZIN BIR PC SI VAR... ben zenginde değilim anlatmak ıstedıgım bu fark...

07kubi07

17.10.2011 19:07:30

-2
PC FOREVER ! konsolda silahlı oyun mu oynarnır PC FOREVER ! Anca uçak sürersin konsolda PC FOREVER !

M3rett0

17.10.2011 19:02:33

+1
@Mactavish Goty olması neyi değiştirir ki ? İnsanların git gide aptalllaştığı bir dünyada çoğunluğun oyuna güvenmek sana mantıklı geliyor mu ? Ha uc 3 güzel oyun o ayrı mesele.

ultra_storm

17.10.2011 18:59:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- uc3 kağıt olduya birşey demiyorum bf3 konusunda haklısınız pc de görsel şölen olucak ama bukadarda zorlamayın sınırları goty olunca ağlamaya başlarsınız nasıl oynarız bu oyunu niye pc ye gelmiyor diye
Goty olsun olmasın bize ne ? biz oyunu kaliteli oynamayı severiz önemli olan multiplatformdur kimse u3'ü bf 3'den asla fazla oynamaz.u3'ü senaryosunu oyna bitti sonra? ama bf 3 öyle değil çok zengin multisi var rahat 7-8 ay götürü.

Mactavish-

17.10.2011 18:55:13

0
uc3 kağıt olduya birşey demiyorum bf3 konusunda haklısınız pc de görsel şölen olucak ama bukadarda zorlamayın sınırları goty olunca ağlamaya başlarsınız nasıl oynarız bu oyunu niye pc ye gelmiyor diye

ultra_storm

17.10.2011 18:55:11

-1
patates5 Tabi zaten 720 p medium ayarlarda aa'sız çok güzel kanıtladı konsollar gücünü zaten.

hell77

17.10.2011 18:53:34

0
patates5 Ne reklamı ne diyon sen XD 10 milyon tane oyun konsolda satılyo . UNC 3ün kagıt gibi grafikleri var neyi kanıtladı. PCde low grafikler de güzeldi metro mapta denedim kaç kez konsol daha kötüDÜR

patates5

17.10.2011 18:46:52

-4
http://www.youtube.com/watch?v=7P13sJtilGE burdaki grafik lowmuymuş bırakın bu saçma işleri reklam kokan sözler bunlar ayrıca konsol zaten gücünü Killzone 3 Uc3 gow 3 gibi oyunlarla kanıtladı burdaki low ayardaymış bide diyorlar konsol pc'ye kafa tutuyor yazmıslar şaka yapıyorlar heralde komik şeyler sizi

bloodTime

17.10.2011 18:44:00

+1
@stun knight gibi basit bi oyuna bile aylık 150 200 lira harcayanları bliyorum .. kendi kuzenim bile 20 30 lira harcama yapıyor aylık...arada kızıyorum...online oyunlara harcanan paraları bilsen bu kadar konuşmazdın...millet arabasıyla takasa giriyor...firmalar online oyunlardan milyonlar kazanıyor...ps3 oyunlarına sahip olmadıkları için oynuyorlarsa neden onca parayı çarları giydirmeye harcıyorlar ?...benim oynadıgım online oyuna bile arkadaşlarım aylık 50 60 lira veriyor... blakcops muhabbeti de başka...

AsasinoDePulgas

17.10.2011 18:42:25

-2
@stun senin olayın nedir. Sanki sırf konuşmak için konuşuyormuşsun gibi. PC işe yaramaz çöp konsollar kral diyosun ama sonrada diyosunki benim iyi bir bilgisayarım var ben her oyunu bilgisayarda oynayabilirim. Kardeş zenginsen bize ne. Burda konsolların kötü grafiğe sahip olduğu söylenmiş bunu bilmeyen varsa yada aksini iddia eden varsa camdan aşağı atlasın zaten. Yazılım desteği olarak konsollar iyidir ama "oyundan başka işi olmayanlar için iyidir". Yok ben internette gezerim , işlerime bakarım vs. diyen varsa pc daha iyi gider. Tabi senin gibi zenginler ikisinide alabilir bişey diyemeyiz.

Catimen

17.10.2011 18:42:10

0
Konsolculara hadi naş naş , sizi ezikler vs. gibi laflar atıyorsunuz tabi altlarında kalmazlar çıkışırlar sonra konsolcular çıkışıyor oluyor

M3rett0

17.10.2011 18:42:09

0
@stun 1-Ben kendi adıma konuştum dövüş oyununu klavye ile oynamaya çalışmam oynamak da istemem zaten. 2-Futbol genel seviyor biliyorum ama bizde FIFA var PES var ama konsolda menajerlik oyunları yok.Ha FIFA ve PES'i joystickle oynamak daha kolay tabi ama PC'ye de takabiliyorsun zaten. 3-MMO oynarsan nasıl para vermek zorundasın yahu ben o kadar MMO oynadım hiçbirinde para vermedi tabi p2pler hariç.LoL'da bir bakıma aynı düzen sayılır ama karakterleri oyun içi puanlarla alabiliyorken neden para verip alayım ya da para verip skin alayım ? Tamamen kişiye bağlı ama para vermek zorunlu değil bunu bil sen kendini sorunlu hissediyorsan o başka mesele. 4-Xbox+sp3 nasıl 1000 tl yapar yahu dalga mı geçiyorsun xbox 700-750 tl ps3 600-700 tl.Geçip bana spot ürünleri göstermeyeceksin umarım. :) 5-Arkadaşa da çemkirmişsin ama o zaten PC'de oyun oynamayanlara diyor sana değil yani.Örneğin sen pc+xbox'ı olan adama gidip bak ben geow oynuyorum halo oynuyorum sen oynuyamıyorsun diyor musun ? hayır tabi ki o yüzden üzerine alınma.

RadioheadTR

17.10.2011 18:37:46

-2
PCye tek alınabilcek oyun yazık seviniyorlar lan :)

stun

17.10.2011 18:34:08

-1
bloodTime 17.10.2011 17:57:45 aa niye acaba başlarken hiç para vermedıklerı ve vermıyeceklerı için mi:? internet kafedekı çocuk tayfaları doluştugu içinmi :? iyi ozaman cod b.o u da 25 m sattı... onuda çok kalıtelımı yapıyor...

stun

17.10.2011 18:31:09

-1
atahan12 17.10.2011 18:01:14 bana bir oyunu karşıma gösterebılıyorsun zaten o oyunu duşukte olsa oynayabılıyorum ama senın karşıma çıkaracagın yok stratejı yok mmo .. onları zaten ben oynuyorum.... benım 720p verebılen bir pc m var ... bf3 u mediumda oynayabılıyorum.... mmo larınıda oynayabılıyorum stratejılerınıde... çunku fazla bir sistem istemıyorlar... o exc lerın karşısına stratejı vb mmo şeylerını koyman okadar saçma birşey ki... mmo dan tıksınırım... 4 yıl oynadım para kaybı normal oyun oynamak daha guzel... yenı ne oluyor ben her oyunu oynayabılıyorum... ama sen öyle bakıyorsun ..: ? M3rett0 17.10.2011 18:00:25 genellemeyi kaale alalım ... genelden alırsak kim sevmez futbolu en fazla destek goren spor .. xbox + ps3 1000 tl zor yapar.. mmo oynaman için zaten vermek zorundasın kaçarın yok.. ama bana sıngle çok çok guzel geldıgı için mmo oynamayı bıraktım.. karakterımıde sattım .. dövuş oyununu nasıl pc de oynamak ıstıyen yok ... niye mortal kombat incelemenın altı pc ye çıksa ne guzel olur diyenlerle dolu :?

aykut291

17.10.2011 18:30:31

-1
ultra_storm Nolcak işte sorunlulular egolarını tatmin edecekler yazık allah akıl fikir versin.

Mactavish-

17.10.2011 18:29:31

0
bu grafikler low ise gerçeğini alalım http://www.youtube.com/watch?v=7P13sJtilGE&feature=player_embedded#! ?

Melikşah

17.10.2011 18:25:23

0
Ona bakılırsa konsol oyunları da pc oyunlarından 2 kat pahalı.

Al Swearengen

17.10.2011 18:22:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Evet gereksiz kavga **** başlatsın konsol güçlü aa killzone 2'ye bak şimdede exc desinler biz hava atıyor olalım ben ayrıca hava atmıyorum 560 gtx'im var diye. Bu arada ilk yorumuma artı atan herkese teşekkür ediyorum sağolun [:'(]
sana hava atıyorsun demedim zaten,yukarda biri yazmış.Ben de pc de oynuyorum ama bu fanboyluk niye onu mantıgım almıyor.

ultra_storm

17.10.2011 18:20:25

-1
quote:

Orijinalden alıntı: thebancally burada pc-konsol diye birbirleriyle gereksiz kavga edenlerin yaşları kaç yahu.Amacınız ne sizin.İsteyen istedigi yerde oynar"Haha bende gtx 580 var akacam,**** düşüsnsün" diyen arkadaş nasıl bir düşünce yapın öyle
Evet gereksiz kavga **** başlatsın konsol güçlü aa killzone 2'ye bak şimdede exc desinler biz hava atıyor olalım ben ayrıca hava atmıyorum 560 gtx'im var diye. Bu arada ilk yorumuma artı atan herkese teşekkür ediyorum sağolun

bloodTime

17.10.2011 18:19:48

0
Konsola bu oyun fazla zaten neden çıkarıyorlarsa...oynasınlar çizgifilmden bozma exc oyunlarını... senin neyine 32 kişilik map kocaman caspian border... adamlar boşuna dememiş konsolun sınırlarını genişlettik diye... ayrıca RAGE pcde daha iyi görünüyor...düşük kaplamalar konsolda da var...tabi ne 1080p ne 16xaa'dan bi haber olunca görünmüyor düşük kaliteli dokular...

Al Swearengen

17.10.2011 18:17:59

-1
burada pc-konsol diye birbirleriyle gereksiz kavga edenlerin yaşları kaç yahu.Amacınız ne sizin.İsteyen istedigi yerde oynar"Haha bende gtx 580 var akacam,konsol cular düşüsnsün" diyen arkadaş nasıl bir düşünce yapın var öyle.

ultra_storm

17.10.2011 18:15:04

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri nvidia dan geliyor bu söylem bide oyunu yapanlar açıklasın .nvidia tabi böyle söyle konsol daha iyi diyecek hali yok.. RAGE de gördük hangi platform daha iyi pc de oynamak tam bi işkence ayrıca konsol grafikleri daha iyi
1-Ps 3'ün ekran kartını nvdia yaptı kendi malına niye çamur atsın? 2-Rage konsol portou olduğu için gta 4'deki gibi çoğu pc doğru düzgün açamadı optimizasyon sorunu olmazsa çok rahat her pc açardı. 3-Pc'nin akt kat güçlü olduğunu konsol fanları bile biliyor kabul ediyor sen halen kabul etmiyorsun. 4-Haydi canım şimdi kış kış konsolunda lowda oyna sen :D

atahan12

17.10.2011 18:11:13

+3
@17.10.2011 18:05:49 Ay gerizekalı pc exc oyunlardan haberi yok :D Say bakayım konsola çıkan güzel strateji oyunlarını? Tabi onlara kafan basmıyorsa banane dersin o başka.

M3rett0

17.10.2011 18:09:06

+1
Misafirlerin yazı yazması yasaklanmalı bence hepsi ayrı telden saçmalıyor çünkü; İlk misafir-Konsolların grafik kartını kim yapıyor sence ? İkinci misafir-Seninle aynı mantıkta düşünen arkadaşa cevabı verdim zaten.Demire toplu iğne batıramam okusan da kafan almayacak zaten boşver.

BSC Misafiri

17.10.2011 18:07:07

0
Ya siz bu adamın dediğine ne bakıyorsunuz.Adam bizim grafik kartımız da Low da iğrenç oynanmaz mı diyecek.Bu işer böyle.ne kadar adamın aklını çelersen kardır..

Halit1x1

17.10.2011 18:06:12

0
Böyle bir haber olabilir ancak bence bu haber bilerekte es geçilebilir sadece kol pc nın low ayarlarında olucak kısmı saklanabilirdi.Belki bu nedenle oyunu almak istemeyen olucak ve türkiye satıs fiyatı düşecek.Yani sizin gibi değerli siteler bazende türkiyenin çıkarlarını düşünüp haber yapılabilir.Ha bu haberi yapın ancak dediğin gibi konsaol kısmını çıkararak yapın?

BSC Misafiri

17.10.2011 18:06:05

0
Birsürü konsol Singleplayer videosu var hepsi gayet güzel. Hatta konsol sahiplerinin endişelenmesine gerek yok deyip GuillotineGameplay göstermişlerdi. Eger haber gerçekse de MW3'ü geçmeyi unutsunlar. Sadece PC ile birşey yapamazlar

BSC Misafiri

17.10.2011 18:05:57

+6
kardas yapacak bır sey yok ben de ps3 yum ama durum ortada

BSC Misafiri

17.10.2011 18:05:49

-6
zavallı pc ciler , sadece bi oyundaki grafik farkından övünüyolar , ve okadar para harcayarak yaptıkları sistemler en fazla 1-2 yıl gidiyor.bende eskiden öyleydim ama çok şükür konsolla tanıştım ''oyun oynamak ve zevk almak'' nedir bunu öğrendim.pc ciler grafik yarıştırmaktan başka bişey bilmez ama ben RED DEAD REDEMPTİON,ALAN WAKE,GEARS OF WAR,UNCHARTED,,RESİSTANCE,HEAVY RAİN DARK SOUL,ENSLAVED,CASTLEVENİA,FORZA,SHADOW OF DAMNED gibi daha saymadığım bi çok başyapıtı onlardan farklı olarak oynayabiliyorum.. aradaki fark bu.ALIN BATTLEFİEL 3 sizin olsun sorun değil.aradaki bu kadar farkdan sonra :D :D

BSC Misafiri

17.10.2011 18:05:35

0
nvidia dan geliyor bu söylem bide oyunu yapanlar açıklasın .nvidia tabi böyle söyle konsol daha iyi diyecek hali yok.. RAGE de gördük hangi platform daha iyi pc de oynamak tam bi işkence ayrıca konsol grafikleri daha iyi

atahan12

17.10.2011 18:01:14

0
@stun Habere bak,sonra tekrar yazmayı dene :D '' GeForce LAN 6'da Battlefield 3'ün tanıtımını yapan DICE'dan Johan Andersson'un sunumundaki bir sayfa, oyunun teknik açıdan merak edilen bir sorusuna cevap niteliğinde oldu. Andersson oyunun PC'deki grafik derecelendirmesini tanıtırken, Battlefield 3'ün PC'deki "Low" yani en düşük grafik ayarlarının konsol grafikleriyle eşdeğer olduğunu söyledi. '' Hadi canım naş naş.

M3rett0

17.10.2011 18:00:25

+3
@stun Dövüş oyununu Pc'de oynamak isteyen yok zaten Arcade makinenin zevkini hiçbir şey veremez. Ha bak yine aynı hataya düştün.Sen bana xbox ve ps3 exc.lerini birlikte sayıyorsun.xbox+ps3 1400 tl yapar yani iyi bir pc fiyatı.Peki pc toplamak pahalıdır diyen arkadaşların kaç tanesinde her iki konsol var ? Birkaç kişi hairç ya xbox ya ps3 vardır.Xbox+ps3 olanın zaten oyunları iyi kötü kaldırabilecek pc'si de vardır. Bak ben FIFA ya da PES sevmem hatta nefret ederim en son FIFA 2002 world cup oynadım ama menajerlik oyunları zevklidir. MMO'lar para hırsızı olarak görebilirsin ama senden zorla para almıyorlar değil mi sen isteyerek yatırıyorsun.İsteyerek para yatırdığına göre oyundan da zevk alıyorsun demektir bir oyunun güzelliği zaten sana verdiği zevkle ölçülür.

bloodTime

17.10.2011 17:57:45

0
@stun sen sevmeyebilirsin belki ama yeterince kaliteli ve senin resistancen'den kıllzonun'dan çok daha fazla oyuncu kitlesine sahip o oyunlar....

alper981

17.10.2011 17:54:19

0
huhu ne oldu konsolcular gülünüzmü soldu :) GTX580 NİMLE ÇOŞACAĞIM :) PC Cİ KARDEŞLERİM SİZ BF3 ÜN KEYFİNİ ÇIKARIN KONSOLCULAR SİZ LOW DA DONA KALIN :)

stun

17.10.2011 17:53:26

0
mmo lardan çok nefert edıyorum...4 yıl oynadım gerıye donup bakınca para hırsızı dedim.. normal oyunlar kadar zevk veremıyorlar... fifa manager,football manager .? ne oluyor .. managerlıkle mı avutuyorsunuz kendınızı.. bu seneye kadar orj fifa oynıyamıyordunuz bir sene geriden takıp edıyordunuz.. trackmania ,tropico dedin.... herkezın orta seviyede pc ci vardır sana inat şimdi indircem onları sıstem zorlamazlar.. benım her oyuna 720 p veren pc'm var.. senın harıka'' mantıgın biraz garip ... gow(5 oyun) infamous (1-2) uncharted (2-3) resistance (2-3),demon's souls,dark souls,castlevania,bayonetta, killzone (2-3),geow(2-3), team ico collection ,gran trusmo,forza, halo,motorstorm apocalpse, mortal kombat 9, super street fıghter 4,little big planet (1-2),mgs 4,alan wake,heavy rain ,dante's inferno ,guitar hero, ı am alive( çıkıcak ),twisted metal ,journey (çıkıcak),catherine,shadow of the damned,starhawk (çıkıcak).. bunlara bakabılırsın .. puanlarıda sitede mevcut çogunun... bu yazdıklarını çok rahat oynatabılırım....ama şu yazdıklarım gibisi yoktur.. bn mmo dan nefret ederım ıyı kı oynamıyorum ama sevıyor olsaydım bile... son çıkan bir dövüş oyununu bile oynayamıyorsun... bir mortal kombat.. 9 oynıyamamak ne demek ya...

ultra_storm

17.10.2011 17:48:13

0
quote:

@sylar LOL,HON,DOTA,FIFA Manager,Football Manager,Tropico ,Witcher ,Starcraft 2,Diablo,Wow,Warcraft,Rift,SWTOR,Team Fortress 2,HOMAA VI,Team Fortress 2,onlarca güzel MMO,Trackmania,Total war,Civilziation,Settlers,Stalker,Stronghold,Dawn Of War,Guild Wars,Cities XL,Microsoft Flying Simulator vs. Bu oyunlardan resim koy da biz görelim, aaa pardon bu harika oyunlardan hiçbirini oynayamıyorsun doğru ya... :)
Bom bom headshot !

M3rett0

17.10.2011 17:43:04

+3
@sylar LOL,HON,DOTA,FIFA Manager,Football Manager,Tropico ,Witcher ,Starcraft 2,Diablo,Wow,Warcraft,Rift,SWTOR,Team Fortress 2,HOMAA VI,Team Fortress 2,onlarca güzel MMO,Trackmania,Total war,Civilziation,Settlers,Stalker,Stronghold,Dawn Of War,Guild Wars,Cities XL,Microsoft Flying Simulator vs. Bu oyunlardan resim koy da biz görelim, aaa pardon bu harika oyunlardan hiçbirini oynayamıyorsun doğru ya... :)

atahan12

17.10.2011 17:25:20

+2
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm Read dead redemption killzone 3 hariç diğerlerini oynasam ne oynamassam ne exc.ye lafımız yok.
Boşver ya o akıllı(!) .:SyLaR:. strateji oyunlarını oynamıyor ona ne yazacakki.Zaten kafası da basmaz,konsolcuğuna çıksaydı bile.

MooDyUK

17.10.2011 17:16:54

+1
- show başlamiş yine!!!!!

ultra_storm

17.10.2011 17:11:54

0
Read dead redemption killzone 3 hariç diğerlerini oynasam ne oynamassam ne exc.ye lafımız yok.

.:SyLaR:.

17.10.2011 17:10:35

-8
Çok konuşan pcboylar red dead redemption,gears of war 3,halo reach,castlevania ss koyunda pc nizden görelim über süper pcnizi .) pc de yoktu dimi onlar pardon zorunuza mı gitti gittiysede umrumda degil.

4GameFreak

17.10.2011 17:02:01

+1
Hd6850 ile betada high oynadım gayet düzgün çalıştı .

ultra_storm

17.10.2011 17:01:51

0
Konsol pc'ye kafa tutar diyenlere bende zaaaaaaaaaaaaaa diyorum pc forever gerçekler bu

s_metal

17.10.2011 16:58:46

+2
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa konsol pc e kafa tutuyomuş hadi lan ordan konsolu öve öve göklere çıkardınız şmdide bozuntuya vermemek için low da gösterdiği halde max diyolar hadi ordan hadi canım PC FOREVER ! AMD PHENOM X4 İŞLEMCİM KİNGSTON 4 GB 1600 MHZ 2X2 HYPER-X RAM İM MSI HAWK 5770 1 GB EKRAN KARTIM VAR !

disorderpunk

17.10.2011 16:54:32

+1
Bu gösterilen sunumdaki .pdf mart , nisan ayından beri var , burada daha iyi bakabilirsiniz. http://publications.dice.se/attachments/GDC11_DX11inBF3_Public.pdf

Mark Troworgh

17.10.2011 16:53:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: mertm14022 ne alakası varya konsolla low un eşit olmasının ben pc dede oynadım betayı konsoldada oynadım pcde low ayarlarda oynıyayım dedim o kadar berbatkı oyundan hiç zevk almıyorsunuz yemin ederimki konsolla hiçbir lakası yok lowla resmen medium yani konsollda herşey güzel gözüküyor şahsen lowa hiç benzetemedim orası size kalmış
senin gözlerin kör battlefield in pc grafiğini konsolla ayırt edemeyenin ben alnını karıstırırm

Al Swearengen

17.10.2011 16:50:16

0
Ultra ile high arasında nasıl sadece MSAA farkı oluyor? Bir sürü ayar vardı beta da terrance,texture gibi bunlarda da high-ultra seçenekleri vardı?

ultra_storm

17.10.2011 16:44:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: .:SyLaR:. ultra_storm bebesi hemen damlamış.Git sbs ye çalış buralarda takılma abisi.
Kimin bebe kimin ilkokullu olduğu belli oluyor gerçekleri göremiyorsun yorum yazma !

Viky

17.10.2011 16:42:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: ozgurr84 bende pentium, 3 gb ram, amd hd 4350 var oynu oynatır mı
Düşük çözünürlükte,Low ayarlarda AA kapalı oynarsın..

.:SyLaR:.

17.10.2011 16:41:32

-9
ultra_storm bebesi hemen damlamış.Git sbs ye çalış buralarda takılma abisi.

MertLIVE

17.10.2011 16:41:29

-3
Kendilerine çekmek için söylediği yalanlar hep, inanmıyorum. Adamlar konsoldada grafik artılarımız var dediler hiç bir tane göremedim. Ne olursa olsun ben alacağım oyunu o ayrı

ozgurr84

17.10.2011 16:40:03

-1
bende pentium, 3 gb ram, amd hd 4350 var oynu oynatır mı

MooDyUK

17.10.2011 16:36:34

-1
Oha konsolda low ayarındaymış!!

ultra_storm

17.10.2011 16:20:40

+21
Konsolda low ayardaymış bide diyorlar konsol pc'ye kafa tutuyor hadi ordan.

hell77

17.10.2011 16:17:18

+1
mertm14022 Neden sallıyosun LOW grafikler çok güzeldi pcde.

mertm14022

17.10.2011 16:15:50

-7
ne alakası varya konsolla low un eşit olmasının ben pc dede oynadım betayı konsoldada oynadım pcde low ayarlarda oynıyayım dedim o kadar berbatkı oyundan hiç zevk almıyorsunuz yemin ederimki konsolla hiçbir lakası yok lowla resmen medium yani konsollda herşey güzel gözüküyor şahsen lowa hiç benzetemedim orası size kalmış

Lagethon

17.10.2011 16:12:31

-2
Şaka gibi.

otomania

17.10.2011 16:12:07

-1
GTX470 Amp ile tam olarak High yeterli olucak sanırım, buna sevindim :) Ancak kesinlikle merak ettiğim Beta'ya göre grafik kalitesinde bahsedilen fark :)

ezio33

17.10.2011 16:11:15

-11
arkadaşlar pc ye oyun alırken pc versiyonun çıkması beklemeyin korsan alcaksanız çünkü adamlar xboxdan kopyalıyıp veriyolar pc ye pc versiyonu geç çıkcak oyunlar için konuşuyorum
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 3
+ TAKİBE
AL
510 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız