Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Yeni Konsollar AMD'nin Kasasını Doldurabilir

  
    Konsol dünyası son yılların en hareketli dönemlerinden birini yaşıyor. Microsoft Xbox One'ın gelişmiş bir sürümünü düşünürken, Sony de adı Playstation 4 NEO olduğu söylenen yeni konsol üzerinde çalışmalarına devam ediyor. Diğer taraftan Nintendo ise NX kod adlı konsolunu bu yıl piyasaya sürecek gibi görünüyor.

    Ars Technica'nın haberine göre bu üç konsol firmasının yeni ürünleri piyasaya sürecek olmasından ötürü en kârlı firma AMD çıkacak, zira her 3 firma da yarı-özelleştirilmiş yongada sistemleri için AMD ile çalışıyor. Yani konsollar görsel gücünü AMD'den alacaklar.

    Bu ürünlerden bir tanesinin üretimine 2016 yılının ortasında başlanacakmış. Burada Nintendo NX'ten bahsedildiğine eminiz. Diğer taraftan bu ürünlerin önümüzdeki 3-4 yılda AMD'ye çok para kazandırılacağı söyleniyor ki 1080p-60 fps deneyimi isteyen oyuncular bu konsollara yöneleceklerdir.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak vg247 Nintendo NX Nintendo X NX Yeni nesil konsol 2016
The Elder Scrolls: Legends'ın Kapalı Betası Bugün Başlıyor! Gearbox'ın Sıradaki Oyunu Borderlands 3 Olacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

GT_55

26.4.2016 10:48:54

0
Erdi'ye göre fazla kar elde etmiyormuş.O zaman haber yalan.

AntiClon

26.4.2016 09:49:29

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: AntiClon
quote:

Orjinalden alıntı: Rizeli55 Konsol firmaları Nvidia ile anlaşacaktı...100 dolar pahalı olurdu ama yeni konsola gerek kalmazdı...Konsolcu arkadaşlar AMD gerçeğiyle yüzleşecekler...
abi bakıyorum ps3 e yuh diyorum 10 sene olmuş çıkalı geliştirmesi ile birlikte hatta 11-12 sene de sen ona hala çatır çatır oyun oynatıyo last of us gibi gta v nfs rivals gibi bakıyorum ps3 vs ps4 arada öyle çokda fark yok.. hani ps2 ile ps3 arasındaki devasa fark yok yani...
PS3 konsol mimarisiydi kardeşim, 256 MB özel rami ile hiçbir oyunda sorun yaşamadan oyun oynatıyordu, keza Xbox 360'ta konsol mimarisine sahipti ve GPU bakımından biraz daha güçlüydü ama iki konsolda döneminde çok başarılı işlere imza attılar. Şimdi devam konsolları oyunların daha kolay uyarlanacağı bahanesiyle x86 yani PC mimarisine geçtiler ama 1. parti firmalar daha önce bu mimariyle çalışmadıkları için resmen döküldüler. Piyasaya çıkan özel oyunların azlığı ile daha önce bilgisayara oyun yapan 3. parti firmaların oyunlarının çokluğuna bakarak en azından bunu söyleyebilirim. Bilgisayar donanım piyasası sömürü düzeni kurulu şekilde işliyor, sürekli donanımlar çıkarılıp insanlara bir şekilde özendirip satıyorlar. Tek-çift kanal ram masalından sürücülerle performansı bilerek kısılan ekran kartlarına kadar türlü türlü hile var ve donanımın ne kadar pahalı olursa olsun optimize özürlü oyunlarla paranla rezil olabiliyorsun. Böyle bir düzende bilgisayar ile aynı sistemde oyun yapmak hele ki ekonomik donanım olan konsollar için kolay değil. Eğer özel tasarlanmış konsol mimarisi ile devam edilseydi bunların hiçbiri yaşanmayacaktı. En azından konsollarda adam gibi 1. parti oyunların bolluğunu yaşıyor olurduk. PS3'e 7 yılda üç tane Uncharted oyunu yapıp üzerine Last of Us geliştiren Naughty Dog, 4 yıldır bir Uncharted 4'ü geliştiremedi gitti. Üstelik PS3 işlemcisi gereği zor oyun geliştirildiği söylenen bir konsoldu ama demek ki asıl zorluk konsola özel oyun yapan firmaların x86 mimarisine geçmesiyle yaşanıldı.
elin kolun dert görmesin kardeşim...

BSC Misafiri

26.4.2016 06:53:11

0
quote:

Orjinalden alıntı: AntiClon
quote:

Orjinalden alıntı: Rizeli55 Konsol firmaları Nvidia ile anlaşacaktı...100 dolar pahalı olurdu ama yeni konsola gerek kalmazdı...Konsolcu arkadaşlar AMD gerçeğiyle yüzleşecekler...
abi bakıyorum ps3 e yuh diyorum 10 sene olmuş çıkalı geliştirmesi ile birlikte hatta 11-12 sene de sen ona hala çatır çatır oyun oynatıyo last of us gibi gta v nfs rivals gibi bakıyorum ps3 vs ps4 arada öyle çokda fark yok.. hani ps2 ile ps3 arasındaki devasa fark yok yani...
PS3 konsol mimarisiydi kardeşim, 256 MB özel rami ile hiçbir oyunda sorun yaşamadan oyun oynatıyordu, keza Xbox 360'ta konsol mimarisine sahipti ve GPU bakımından biraz daha güçlüydü ama iki konsolda döneminde çok başarılı işlere imza attılar. Şimdi devam konsolları oyunların daha kolay uyarlanacağı bahanesiyle x86 yani PC mimarisine geçtiler ama 1. parti firmalar daha önce bu mimariyle çalışmadıkları için resmen döküldüler. Piyasaya çıkan özel oyunların azlığı ile daha önce bilgisayara oyun yapan 3. parti firmaların oyunlarının çokluğuna bakarak en azından bunu söyleyebilirim. Bilgisayar donanım piyasası sömürü düzeni kurulu şekilde işliyor, sürekli donanımlar çıkarılıp insanlara bir şekilde özendirip satıyorlar. Tek-çift kanal ram masalından sürücülerle performansı bilerek kısılan ekran kartlarına kadar türlü türlü hile var ve donanımın ne kadar pahalı olursa olsun optimize özürlü oyunlarla paranla rezil olabiliyorsun. Böyle bir düzende bilgisayar ile aynı sistemde oyun yapmak hele ki ekonomik donanım olan konsollar için kolay değil. Eğer özel tasarlanmış konsol mimarisi ile devam edilseydi bunların hiçbiri yaşanmayacaktı. En azından konsollarda adam gibi 1. parti oyunların bolluğunu yaşıyor olurduk. PS3'e 7 yılda üç tane Uncharted oyunu yapıp üzerine Last of Us geliştiren Naughty Dog, 4 yıldır bir Uncharted 4'ü geliştiremedi gitti. Üstelik PS3 işlemcisi gereği zor oyun geliştirildiği söylenen bir konsoldu ama demek ki asıl zorluk konsola özel oyun yapan firmaların x86 mimarisine geçmesiyle yaşanıldı.

BSC Misafiri

26.4.2016 06:53:08

0
quote:

Orjinalden alıntı: 1982-utkan
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Ps3 600 dolardan piyasaya giriş yaptı.
Oraya takılmayalım Xbox 360 ne kadardan çıktı Sorum aynı paraya neden pc geçilmiyor
Aynı paraya bilgisayar geçiliyor zaten, 350 dolarlık bir kasa toplasan PS4'ün yarı performansını vermez. Aslında aynı paraya bilgisayar donanımına daha büyük fark atılabilirdi ama şimdiki nesil konsolların x86 bilgisayar mimarisini değil PS3 ve Xbox 360'taki gibi özelleştirilmiş parçalarıyla konsol mimarisini kullanılmaları gerekiyordu ama sabit donanımla geliştirilebilir bilgisayar donanımının sistemini kullanmaya kalkarlarsa böyle 2-3 senede 3. parti firmalarının hesaba almayacak duruma gelen konsollar olurlar.

Zooe

25.4.2016 18:11:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Ps3 600 dolardan piyasaya giriş yaptı.
Oraya takılmayalım Xbox 360 ne kadardan çıktı Sorum aynı paraya neden pc geçilmiyor

Zooe

25.4.2016 18:10:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: Leon

Neden çıkaramıyor değil neden çıkarmıyor olacak doğrusu. Yıllardır konsola özel donanımın pahalı olması nedeniyle donanımdan zarar eden oyunlardan para kazanan Sony ve Microsoft daha çok para kazanmak için teknolojik olarak geri kalmış, batmış AMD ile anlaşıyor akıllı telefonları konsol ile karşılaştıran bu iki zeki(!) firma insanlar 2-3 senede yeni telefon alıyor bizde ucuz ve yetersiz donanımlı konsol üretelim hem oyunlardan hem de donanımdan para kazanalım diyorlar oyunlar dandik donanımdan kaynaklı performans problemleri yaratmaya başlıyor hop konsolun 2-3 senesinde eski konsoldan %20 daha performanslı daha pahalı konsol çıkartıyorlar ve bu döngü böyle devam ediyor. Nvidia nasıl ekran kartının 3.5GB belleğini 4GB diye pazarlayıp driverla performansını düşürüp insanlara daha iyi kart satmaya çalışıyorsa konsol üreticileride aynı mantıkta iş yapacaklar güçlü olmayan uyduruk APU'ları daha iyi grafik, daha iyi çözünürlük diye pazarlayacaklar yapımcılar grafiklere abanacak oyunlarda işlemciden dolayı performans problemleri çıkınca 2 sene sonra size dandik tablet işlemcili konsol sattık alın bu daha güçlü AMD Zen işlemcili 60fps garantili konsol diye satacaklar.
Değişenin bu olduğunu düşünmüyorum

Leon

25.4.2016 17:43:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: 1982-utkan beyler biri beni aydinlatabilirmi 2005 yilinda 300-400 dolar civarina pc den ustun ve pc den daha iyi konsol cikaran firmalar simdi neden cikaramiyo ne degisti ?
Neden çıkaramıyor değil neden çıkarmıyor olacak doğrusu. Yıllardır konsola özel donanımın pahalı olması nedeniyle donanımdan zarar eden oyunlardan para kazanan Sony ve Microsoft daha çok para kazanmak için teknolojik olarak geri kalmış, batmış AMD ile anlaşıyor akıllı telefonları konsol ile karşılaştıran bu iki zeki(!) firma insanlar 2-3 senede yeni telefon alıyor bizde ucuz ve yetersiz donanımlı konsol üretelim hem oyunlardan hem de donanımdan para kazanalım diyorlar oyunlar dandik donanımdan kaynaklı performans problemleri yaratmaya başlıyor hop konsolun 2-3 senesinde eski konsoldan %20 daha performanslı daha pahalı konsol çıkartıyorlar ve bu döngü böyle devam ediyor. Nvidia nasıl ekran kartının 3.5GB belleğini 4GB diye pazarlayıp driverla performansını düşürüp insanlara daha iyi kart satmaya çalışıyorsa konsol üreticileride aynı mantıkta iş yapacaklar güçlü olmayan uyduruk APU'ları daha iyi grafik, daha iyi çözünürlük diye pazarlayacaklar yapımcılar grafiklere abanacak oyunlarda işlemciden dolayı performans problemleri çıkınca 2 sene sonra size dandik tablet işlemcili konsol sattık alın bu daha güçlü AMD Zen işlemcili 60fps garantili konsol diye satacaklar.

GT_55

25.4.2016 14:58:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: 1982-utkan beyler biri beni aydinlatabilirmi 2005 yilinda 300-400 dolar civarina pc den ustun ve pc den daha iyi konsol cikaran firmalar simdi neden cikaramiyo ne degisti ?
Ps3 600 dolardan piyasaya giriş yaptı.

Bowser Zeki

25.4.2016 13:14:48

0

AntiClon

25.4.2016 08:54:44

0
quote:

Orjinalden alıntı: Rizeli55 Konsol firmaları Nvidia ile anlaşacaktı...100 dolar pahalı olurdu ama yeni konsola gerek kalmazdı...Konsolcu arkadaşlar AMD gerçeğiyle yüzleşecekler...
abi bakıyorum ps3 e yuh diyorum 10 sene olmuş çıkalı geliştirmesi ile birlikte hatta 11-12 sene de sen ona hala çatır çatır oyun oynatıyo last of us gibi gta v nfs rivals gibi bakıyorum ps3 vs ps4 arada öyle çokda fark yok.. hani ps2 ile ps3 arasındaki devasa fark yok yani...

Rizeli55

25.4.2016 00:39:15

0
Konsol firmaları Nvidia ile anlaşacaktı...100 dolar pahalı olurdu ama yeni konsola gerek kalmazdı...Konsolcu arkadaşlar AMD gerçeğiyle yüzleşecekler...

Zooe

25.4.2016 00:00:15

0
beyler biri beni aydinlatabilirmi 2005 yilinda 300-400 dolar civarina pc den ustun ve pc den daha iyi konsol cikaran firmalar simdi neden cikaramiyo ne degisti ?

Sir Maximus is BACK

24.4.2016 14:56:49

0
önce ps4 neo çıkacak microsoft 1 yıl bekleyecek bence.e3de duyursa duyursa slim xbox one duyurulur,belki bir de disksiz slim xb1.

speedymaster

24.4.2016 14:44:28

+2
ne güzel oldu öyle her iki yıla bir yeni konsol .konsollar eskiden oyun dünyasına yön verirken günümüzde oyun sektörünün gelişmesini engelleyen en önemli unsur haline geldi .

Guest-AEF248198

23.4.2016 16:49:35

+2
Konsol almak sıkıntı değil ona oyun almak sıkıntı zaten. Konsolların zahmetsiz oyun oynatması iyi zaten amaçları da bu ama Pc platformunda en dandik sistemle bile oynayabileceğin yığınlarca birbirinden güzel oyun bulunuyor. Gölgeleri low yapmak ve Anti-aliasing kapatmak oyunun vereceği zevki çok baltalamaz (oyununa göre değişken olabilir). Ha çok Uncharted oynamak istersem gider PS kafeye 3-5 saat oynarım yani sıkıntı yok.

Metal-Gear

23.4.2016 15:55:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mutlak.Sıfır Oyun oynayacağım diye kim ezilip büzülüyor arkadaş? Gir Steam ve diğer platformlara binlerce oyun var, canın fps ister Pc kaldırmaz en kötü Counter atarsın ya da Serous Sam falan oynarsın, Pc kaldırmaz bir iki ayar kısa yine en güncel oyunları oynarsın arkadaş. Bugün oynadığımız oyunlara Hd 7870 yetiyor hepsini oynayabiliyorsun, gir bak fiyatına kaç para, birde Pc platformunda ki oyun fiyatlarını bir kontrol et istersen, önce gel Pc platformuna bir bak ondan sonra yorumlarını yaparsın.
Bence de oyun oynayamamak kimseyi ezip büzüştürmez altı üstü oyun, oynayacak imkan bulamamanın aşağılık bir tarafı yok da hocam oynamak istediğin FPS oyunu çalışmayınca kendini counter ile avutacaksan, git konsol al her oyunu oyna daha iyi. Ya da grafikleri kısıp oynayacaksan konsoldan daha kötü deneyim yaşarsın zaten. Demek ki genel kitle "pc master race" diye hava atsa da, konsoldan daha dandik deneyim yaşıyorlarmış evlerinde. (herkes milyarları döküp güncel ekran kartları, güncel cpu'lar alamaz) Kapalı grafik detayları, mecburiyetten counter oynamalar falan. Konsol master race oluyor o zaman işte.

Wayward Son

23.4.2016 15:36:14

+2
quote:

Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır
quote:

Orijinalden alıntı: venomstr

Grafik fetişisti, Master Race tavırlarına giriyorsunuz da; olan sıradan ekran kartlarına sahip genel PC oyuncu kitlesine oluyor. Oyun oynayacağım diye ezilip büzülüyor, yamuk yumuk işlerle uğraşıyorlar İnsanları kekleyip duruyorsunuz. Ezik büzük ekran kartlarıyla cebelleşiyorlar.
Oyun oynayacağım diye kim ezilip büzülüyor arkadaş? Gir Steam ve diğer platformlara binlerce oyun var, canın fps ister Pc kaldırmaz en kötü Counter atarsın ya da Serous Sam falan oynarsın, Pc kaldırmaz bir iki ayar kısa yine en güncel oyunları oynarsın arkadaş. Bugün oynadığımız oyunlara Hd 7870 yetiyor hepsini oynayabiliyorsun, gir bak fiyatına kaç para, birde Pc platformunda ki oyun fiyatlarını bir kontrol et istersen, önce gel Pc platformuna bir bak ondan sonra yorumlarını yaparsın. Birde burada Amd teknoloji falan üretmiyor diyenler var, yok piyasayı takip etmediğin bu yorumlarından belli de bari yeni teknoloji üretmiyor falan demeyin ya. Arada sırada İşlemci-Ekran kartı bölümlerine girin, bu işlerle ilgilenen sitelerde incelemeler, haberler falan okuyun arkadaş. Önce bir şeyi bilirsin sonra yorum yaparsın demi.
Ya bunlar iki yüzlü. Plus ile gelen indie oyunlara laf ederler, "Bu devirde böyle grafik mi olur?" derler. Sonra PS2 klasikleri PS4'e gelince sevinirler. Sony'nin kararlarını eleştiremezler zira, genleri müsaade etmez. PC oyuncularına "grafik delisi" derler. Sonra sen adama Balrum, Undertale falan gösterirsin, "Zaaaa anca onu oynarsınız, biz Uncharted akarız" derler. Karakter kardeşim, karakter. Çok önemli!

Guest-AEF248198

23.4.2016 14:43:12

+1
quote:

Orijinalden alıntı: venomstr

Grafik fetişisti, Master Race tavırlarına giriyorsunuz da; olan sıradan ekran kartlarına sahip genel PC oyuncu kitlesine oluyor. Oyun oynayacağım diye ezilip büzülüyor, yamuk yumuk işlerle uğraşıyorlar İnsanları kekleyip duruyorsunuz. Ezik büzük ekran kartlarıyla cebelleşiyorlar.
Oyun oynayacağım diye kim ezilip büzülüyor arkadaş? Gir Steam ve diğer platformlara binlerce oyun var, canın fps ister Pc kaldırmaz en kötü Counter atarsın ya da Serous Sam falan oynarsın, Pc kaldırmaz bir iki ayar kısa yine en güncel oyunları oynarsın arkadaş. Bugün oynadığımız oyunlara Hd 7870 yetiyor hepsini oynayabiliyorsun, gir bak fiyatına kaç para, birde Pc platformunda ki oyun fiyatlarını bir kontrol et istersen, önce gel Pc platformuna bir bak ondan sonra yorumlarını yaparsın. Birde burada Amd teknoloji falan üretmiyor diyenler var, yok piyasayı takip etmediğin bu yorumlarından belli de bari yeni teknoloji üretmiyor falan demeyin ya. Arada sırada İşlemci-Ekran kartı bölümlerine girin, bu işlerle ilgilenen sitelerde incelemeler, haberler falan okuyun arkadaş. Önce bir şeyi bilirsin sonra yorum yaparsın demi.

Hoid

23.4.2016 13:17:36

0

Guest-C8DDC600D

23.4.2016 13:03:53

+1
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk yanlız yeni konsollar 4 k 60 fps sunarsa binlerce dolarlık pclerimizi çöpe attırır biz asla olamaz diyoruz olsada çok büyük paralar olur diyoruz ama ya olursa 4k 60 fps veren bir pc nin olmadığını düşünürsek ve olsada fiyatlarını düşünürsek eyer konsollar bunu başarırsa ps2 dönemindeki gibi fanboyluk kalmaz herkes konsolcu olur
4k 60 fps mi bekliyorsun hocam ciddi ciddi. bence bekleme

rambocuk

23.4.2016 12:16:14

0
yanlız yeni konsollar 4 k 60 fps sunarsa binlerce dolarlık pclerimizi çöpe attırır biz asla olamaz diyoruz olsada çok büyük paralar olur diyoruz ama ya olursa 4k 60 fps veren bir pc nin olmadığını düşünürsek ve olsada fiyatlarını düşünürsek eyer konsollar bunu başarırsa ps2 dönemindeki gibi fanboyluk kalmaz herkes konsolcu olur

BSC Misafiri

23.4.2016 06:37:54

0
Anca kasa doldur zaten otesine gerenk yok... Ondan sonrada ileri teknoloji uretiyorum de.

2K

23.4.2016 02:08:36

+2
Yeni nesil konsollar PS4 ve Xbox One failin daniskası olacaklar, bir iki rezalet örneği saymazsak eskilerden en kısa ömürlü konsollar grubuna katılacaklar sanırım. Her yerde yazdım ama yüksek satış rakamlarına yine ulaşacaklardır ve firmalar bunu yeni iş modeli haline getirecektir. Xbox dan niye bahsediyorum o rakibinin bu hareketini görmezlikten gelemez o da yetişmek için adım atar. Bu haberin benim için tek sevindirici yanı AMD para kazansın ki piyasada yeri daha da sağlam olsun Nvidia karşısında ve rekabet kızışsın. AMD fanları ne derse desin istatiskler pazarın %80'ine Nvidia'ın hakim olduğunu gösteriyor şahsen Nvidia kullanıcısı olarak bu beni korkutuyor yoksa tekel olursa ayvayı hepten yeriz, ne yazık ki bazı insanlar bunu anlamıyor ve kullanmadıkları firmanın batmasını istiyorlar.

Wayward Son

23.4.2016 01:34:55

+1
quote:

Orjinalden alıntı: venomstr
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son Benim söylediklerim realite, sizinki fanboyluk. Arada fark var. Anlayabilmeniz için hayali kahramanlardan faydalanıyorum ki, hayal dünyanızla bağ kurabilesiniz. Ben konsol camiasına laf atmıyorum. Cacıklarla meselem.
Grafik fetişisti, Master Race tavırlarına giriyorsunuz da; olan sıradan ekran kartlarına sahip genel PC oyuncu kitlesine oluyor. Oyun oynayacağım diye ezilip büzülüyor, yamuk yumuk işlerle uğraşıyorlar İnsanları kekleyip duruyorsunuz. Ezik büzük ekran kartlarıyla cebelleşiyorlar.
En son aldığım oyun. http://store.steampowered.com/app/424250/ Yeterli mi? Yetmezse eğer son iki haftada en çok Grim Dawn oynamışım. Grafik fetişi derken? PS Neo haberine neden sevindiniz? Neden eleştirmediniz o halde? Ha eleştiren yok mu sitede? Dolu. Ama ben eleştirdim diye neden fanboy ilan edildim? Ya Allah aşkına yürü git. Hani trollemeye çalışıyorsun, olmuyor. Başarısızsın. Dip not: Evde PS3, 360, 3DS ve Vita dururken (ve aktif olarak kullanılırken) nasıl PC Master Race oluyorum o da ayrı konu.

David Attenborough

23.4.2016 01:31:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: 0quz28 2 sene içinde gtx 980 ti kartının bile sokak tabiri ile çöp olacağı dönemden geçiyoruz hiç kimse bu konuda birşey yapamıyacak konsollar bile engel olamayacak çünkü teknoloji her alanda çok hızlı gelişiyor
Gtx 680 4 senelik kart, ona rağmen şimdiki oyunları bile medium-high seviyesinde açabiliyor. Gtx 980ti da en az 5 sene boyunca iyi kötü oyun oynatacaktır. Ayrıca Amd driver desteğini her zaman erkenden keserek kartlarını daha önce çöp eder. Benim gözümde Amd hiçbir alanda ne İntel'in ne de Nvidia'nın rakibi olamaz ama işte rekabet için bu firmanın da alıcısı olması gerekiyor.

0quz28

23.4.2016 01:26:42

0
2 sene içinde gtx 980 ti kartının bile sokak tabiri ile çöp olacağı dönemden geçiyoruz hiç kimse bu konuda birşey yapamıyacak konsollar bile engel olamayacak çünkü teknoloji her alanda çok hızlı gelişiyor

Venomstr

23.4.2016 01:26:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son Benim söylediklerim realite, sizinki fanboyluk. Arada fark var. Anlayabilmeniz için hayali kahramanlardan faydalanıyorum ki, hayal dünyanızla bağ kurabilesiniz. Ben konsol camiasına laf atmıyorum. Cacıklarla meselem.
Grafik fetişisti, Master Race tavırlarına giriyorsunuz da; olan sıradan ekran kartlarına sahip genel PC oyuncu kitlesine oluyor. Oyun oynayacağım diye ezilip büzülüyor, yamuk yumuk işlerle uğraşıyorlar İnsanları kekleyip duruyorsunuz. Ezik büzük ekran kartlarıyla cebelleşiyorlar.

Wayward Son

23.4.2016 01:18:24

+3
Benim söylediklerim realite, sizinki fanboyluk. Arada fark var. Anlayabilmeniz için hayali kahramanlardan faydalanıyorum ki, hayal dünyanızla bağ kurabilesiniz. Ben konsol camiasına laf atmıyorum. Cacıklarla meselem.

David Attenborough

23.4.2016 01:14:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: 0quz28

mini seri kartlarda amd daha üstün konumda son çıkartığı hbm teknolojisine sahip r9 nano gibi ve konsollarda yer açısından iyi olacaktır bunun gibi özleştirmiş bir kart gelirse bununla birlikte ne kadar para verirsen o kadar güç elde edersin amd'nin elinde güçlü grafik kartları yok mu var ama konsollar ucuz olacak diye performansı orta seviyeden hallice kartlar geliyor kusura bakma ama resmen saçmalamışsın
Amd'nin Fury serisi kartları sadece gösterişten, Nvidia'nın gerisinde kalmamak için yapılan boş bir hamleden ibaret. Bugün en büyük Amd sevdalıları bile en üst seviyede FuryX'i deği de 980ti'yi öneriyor. Çünkü teknolojisi eski olmasına rağmen en iyisi olmayı her zamanki gibi yine başarıyor. Diğer yandan önceki konsollar Nvidia Gpu ve özelleştirilmiş işlemcilerle gelmişti ve 6 sene boyunca da piyasada kaldılar. Aslında fiyat konusunda haklısın çünkü onlar 5 bin dolardan gelmişti. Görmek isteyen olur diye benchmarkları da koyalım şuraya
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

encuni

23.4.2016 01:10:25

0
amd kullanmıyorum ama sağlam kartları ucuza satıyor gelecek nesilde önde olmasını tercih ederim

Venomstr

23.4.2016 01:00:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Kardeşim zaten "talep ettiniz" dediklerim aha az önce kendilerini belli ettiler. Elbette koca konsol camiasını bu çılgınlarla bir tutacak halim yok. Ancak bu çılgınlardan sitemizde bolca var. Az önce kendilerini belli ettiler zaten.
Elf, Hobbit, Harry Potter bilmem ne diye az önce PC Fanboyluğu yapmadın mı hacı dede...? Hiç çaktırmıyon ha... Yaşı küçük PC kitlesini de alıyon arkana. Oh miss...

Master_Evil

23.4.2016 00:13:32

0
amd bari burdan kazansın, işlemci tarafında intelden çok geride zaten

Wayward Son

23.4.2016 00:05:43

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son .
Bir kaç tane kendini bilmezin(Batman için) yazdığını konsolculara genelleyerek mal etmek son derece yanlıştır. Aynı şekilde birkaç densiz bilgisayar kullanıcısı içinde geneli eleştirmekte yanlışın lacivertidir ki bir insan oyunsever ise başına veya sonuna ek olmamalı. Genel olarak tanıdığım veya sosyal paylaşım sitelerinde yorumlarını okuduğum konsol kullanıcılarının çoğu içeriği ne olursa olsun azda olsa güçlendirilmiş konsollardan rahatsızlar. Hani ''talep ettiniz, istediniz'' türünde bir beklenti oranı %1-2 çıkar mı bilmiyorum, ağırlıklı olarak konsol sahipleri 1. parti oyunların aşırı derecede gecikmesinden rahatsızlar. Yani talebe bağlı değil konsol firmalarının sanal gerçeklik kasklarının piyasada daha iyi tutunması ve Nintendo'nun yeni konsol piyasaya süreceğini gördükleri için böyle bir taktiğe başvurdular. Kaldı ki bilgisayar piyasasında talep olmasa bile her ay onlarca donanım parçası piyasaya sürülüyor. Konsol mimarisinden x86 mimarisine geçildiğinden sanırım özel oyunların geliştirilme süreci konsollarda acayip uzadı. Mesela PS3'ün 7 yılında 3 tane Uncharted ve Last of Us gibi harika oyunlar kazandıran Naughty Dog firması 4 seneden beri Uncharted 4'ü geliştiriyor ve bu oyunun geliştirilme süreci bitince Last of Us 2'ye başlayabileceklerini açıklamışlardı. Öte yandan x86 mimarisine geçildiğinden bu yana kum gibi 3. parti desteği olduğu kadarda 1. parti yok PS4 ve Xbox One'da.
Kardeşim zaten "talep ettiniz" dediklerim aha az önce kendilerini belli ettiler. Elbette koca konsol camiasını bu çılgınlarla bir tutacak halim yok. Ancak bu çılgınlardan sitemizde bolca var. Az önce kendilerini belli ettiler zaten.

BSC Misafiri

22.4.2016 23:20:25

0
AMD'nin 4 Nisan'da yayınlanan mali yıl sonu açıklamasında 2016 yılında yeni konsolların piyasada olacağını öne sürmüştü. Bunlardan biri Nintendo NX ve diğeri de PS4K olacak galiba. Hemen herkes yeni model yongaları yakıştırıyor ama yeni teknolojilerin maliyetinin yüksek olduğunu da sakın gözardı etmemeliler. Kaynak; https://mynintendonews.com/2016/04/04/amd-q4-2015-earnings-call-suggests-multiple-new-consoles-launching-this-year/

BSC Misafiri

22.4.2016 23:20:11

0
quote:

Orjinalden alıntı: lextor 1080p 60 fps muhabbetine artık lânet olsun diyorum. L*n bunu isteyene oyuncu diyenler varsa bu sektör ölmüş demektir. Vesselam
Konsol sahipleri aynı donanımla 6-7 sene sorunsuz oyun oynuyorlardı, teknoloji ne kadar hızlı ilerlerse ilerlesin eğer konsol mimarisine devam edilseydi şimdi yaşanan sorunlar pek yaşanmayacaktı çünkü konsol mimarisi donanımın her parçasıyla özeldi. PS3'ün 256 MB özel ram'i bilgisayar kanadında 4 GB ram ile eşdeğer iş görüyordu. Şimdi bilgisayar mimarisine geçildiği için 3.parti oyun yapımcıları konsollara hiç özenmiyorlar ve 350 dolarlık konsollardaki oyunlar aynı mimari olduğu için bilgisayardaki geniş olanaklar ile kıyaslanır oldular. Özel oyunlarda gelmeyince iş donanım firmalarının ekmeğine yağ ve bal sürülmesiyle sonuçlandı.

BSC Misafiri

22.4.2016 23:19:53

0
quote:

Orjinalden alıntı: a.memo Bir şeyi merak ediyorum. Konsol dediğimiz şey standart bir donanıma sahip değil mi? Mesela Xbox alan yada Ps alan herkes aynı donanım kullaıyor pc gibi bir yapı değil. Şimdi herhangi bir oyun yapımcısı konsola oyun geliştirirken sadece çözünürlük değildir ki bir oyunun teknik detayı. Mesela ps4 e çıkan x oyunu diyelim 900p 30 fps sen bu oyunu ps neoya 1080p 60 fps olarak getireyim desen sadece çözünürlük ve fps oranını arttırman gerekir çok fazla bir görsel sıçrama yapamazsın çünkü konsoltek bir donanıma sahip. Yani aynı oyunu daha iyi ışıklandırma daha iyi fizik daha iyi kaplama görüş mesafesi falan hepsini arttırayım desen yine 1080p 60fps olmayacak donanım belli çünkü adam sonuna kadar zorladığı zaman efektleri yine çözünürlük yada saniye/kare oranından feragat etmek zorunda kalacak. Yani donanım yükseltmesindeki fark yine efektlere gidip çözünürlük ve fps den kısılmak zorunda kalacak yada efektlere abanmayıp tam tersi çözünürlük vs yüksek tutulacak. Bence bu yeni konsollar grafiksel olarak bir sıçrama değil de çözünürlük ve fps olarak bir sıçrama yapacak. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. :D
Zaten yeni model konsollar öncelikli olarak sanal gerçeklik kasklarının albenisini artırma amacıyla geliştiriliyorlar yoksa bir sonraki nesil konsollar gelene yani 2-3 seneye kadar idare ederlerdi ki özel oyun yönünden o kadar kıtlıkta bıraktıkları halde gayet iyi satışa ulaşmışlardı. Bu yıl duyurulacak yamalı konsol modellerinin öncekilerden öyle belirgin bir farkı olacağını sanmıyorum. Dediğin gibi biraz çözünürlük ve fps bakımından iyileştirmeler olur. Konsol sahibi çoğunluğu küstürecek bir gelişme yeni nesil konsol ile mümkün olabilirdi ama PS4K veya Neo gibi ekler taşıyan adlarla anıldıkları için %25 performansın üstüne çıkacağını düşünmüyorum. Dediğin gibi grafiksel bir sıçrama olabilmesi için eski model konsol ile yeni model konsolun farklı grafik motorlarıyla geliştirilmesi gerekir. Günümüzde 20 bin liralık bilgisayarda 3 bin liralık bilgisayarda aynı grafik motorunun eline bakıyor, konsollarda da durum aynı yani.

BSC Misafiri

22.4.2016 23:19:46

+1
quote:

Orjinalden alıntı: MonacoDoom
quote:

Orijinalden alıntı: lextor 1080p 60 fps muhabbetine artık lânet olsun diyorum. L*n bunu isteyene oyuncu diyenler varsa bu sektör ölmüş demektir. Vesselam
Saçmalama birader her oyun minecraft mı grafik beklentisine girmesin millet? Dizi izlerken bile efekt arıyorsan stv dizilerini izlemiyorsan laf kalabalığı yapma yani. Konuya dönersek amd'den bi cacık olmaz ucuz etin yahnisiden bi halt olmaz yani PS4 Neo'da 60 fps stabil oynatmaz, bu seferde 60 fps kilidini kaldırırlar 50 fps'de oynayın derler.
Kastedileni anlamadığın için alakasız bir çıkarımda bulunmuşsun, o arkadaş bir oyun için açılan başlıklarda neredeyse sadece çözünürlük ve fps konusunun konuşulmasına serzenişte bulunmuş ki son derece haklı. Bu durumun grafik beklentisiyle bir alakası yok, zaten hemen her oyun yıllar geçtikçe güncel grafik motorunu kullanacak ve bir seriye ait ise önceki oyundan daha iyi görsellere sahip olacak. Aksiyon ve doğaüstü güç öğeleri barındırmayan dizilerde de mi efekt arıyorsun? Amd'den de cacık zaten olmaz, sonuçta hıyar değil! Üç konsol firması da Amd ile çalışıyordu ve bu sene duyurulacak veya çıkacak konsollarda da aynı şekilde çalışmaya devam ediyorlar. Konsollarda nvidia ''404 not found'' hatası veriyor.

BSC Misafiri

22.4.2016 23:19:41

+2
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son .
Bir kaç tane kendini bilmezin(Batman için) yazdığını konsolculara genelleyerek mal etmek son derece yanlıştır. Aynı şekilde birkaç densiz bilgisayar kullanıcısı içinde geneli eleştirmekte yanlışın lacivertidir ki bir insan oyunsever ise başına veya sonuna ek olmamalı. Genel olarak tanıdığım veya sosyal paylaşım sitelerinde yorumlarını okuduğum konsol kullanıcılarının çoğu içeriği ne olursa olsun azda olsa güçlendirilmiş konsollardan rahatsızlar. Hani ''talep ettiniz, istediniz'' türünde bir beklenti oranı %1-2 çıkar mı bilmiyorum, ağırlıklı olarak konsol sahipleri 1. parti oyunların aşırı derecede gecikmesinden rahatsızlar. Yani talebe bağlı değil konsol firmalarının sanal gerçeklik kasklarının piyasada daha iyi tutunması ve Nintendo'nun yeni konsol piyasaya süreceğini gördükleri için böyle bir taktiğe başvurdular. Kaldı ki bilgisayar piyasasında talep olmasa bile her ay onlarca donanım parçası piyasaya sürülüyor. Konsol mimarisinden x86 mimarisine geçildiğinden sanırım özel oyunların geliştirilme süreci konsollarda acayip uzadı. Mesela PS3'ün 7 yılında 3 tane Uncharted ve Last of Us gibi harika oyunlar kazandıran Naughty Dog firması 4 seneden beri Uncharted 4'ü geliştiriyor ve bu oyunun geliştirilme süreci bitince Last of Us 2'ye başlayabileceklerini açıklamışlardı. Öte yandan x86 mimarisine geçildiğinden bu yana kum gibi 3. parti desteği olduğu kadarda 1. parti yok PS4 ve Xbox One'da.

BSC Misafiri

22.4.2016 23:19:36

0
Mevcut PS4 ve XO'da alınabilecek maksimum grafik için 900p 20-30 fps arası dalgalanan oyunlar yerine grafiği biraz kısıp 1080p minimum sabit 30 fps ideal 60 fps'i tercih ederim. Benim için oyun içeriğinin kalitesinden sonra teknik detay olarak net bi görüntü ilgilendirir iyi grafikler değil. Güncellenmiş PS4 ve XO'a hiç gerek yoktu.

Venomstr

22.4.2016 23:15:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Bravo, sen bir öncüsün. O PC kasasını bir adet HDMI ile TV'ye de bağla. Şirinler'i görebilirsin. Adam okuduğunu da anlamıyor bir de "eheheh ben oyun oynuyorum yaa xd" diyor. Hem PC, hem monitöre bağlı. Hem PC Hem monitör. Sen o ekrana bakarken şaşı mı oldun kardeş? Kendimi bildim bileli konsolum var zaten. Ulen Amiga bile TV'ye bağlanıyordu. Yeni bir olay değil. Adam çok sevinmiş lan yazık abov.
Bağlı zaten PC'de oyunları televizyona bağlı şekilde oynuyorum. PC'deki monitör fetişistlerinin Trollüklerine aldanacak göz var mı bende?

Wayward Son

22.4.2016 23:10:32

+1
quote:

Orjinalden alıntı: venomstr
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Evladım sen iyice bozdun. Hani geriye gidiyorsun. http://www.vatanbilgisayar.com/asus-27-pg27aq-gaming-4k-ips-g-sync-monitor.html Bak bu da monitör. Küçümsenecek bir yeri var mı? Boyut - işlev oranına kafayı taktıysan bilemeyeceğim. Fiyatı baya bir "boyutlu" zira. Senin bu über mantığına göre 500 TL'lik TV, şu monitörden daha mı iyidir? Bak tamam trollemeye çalışıyorsun da 2 gram saygım ve ümidim vardı sana karşı. Şu söylediklerin ne Allah aşkına? Büyüyüm olm. SÜPER HİZMET: Eğer gece uyuyamayacak kadar merak ediyorsan, hem TV hem de monitöre bağlı benim PC. Paşa gönlüm yani.
Ahan da bu işte. Minnacık monitörle oyun oynuyormuşsun. Nasıl da biliyom ama Ben de zamanında PC'de monitörle küçücük bebek gibi oynuyordum. İğrençti... 26" monitördü. Konsola geçtim cennete düştüm. Oyundan aldığım keyif beşe katlandı.
Bravo, sen bir öncüsün. O PC kasasını bir adet HDMI ile TV'ye de bağla. Şirinler'i görebilirsin. Adam okuduğunu da anlamıyor bir de "eheheh ben oyun oynuyorum yaa xd" diyor. Hem PC, hem monitöre bağlı. Hem PC Hem monitör. Sen o ekrana bakarken şaşı mı oldun kardeş? Kendimi bildim bileli konsolum var zaten. Ulen Amiga bile TV'ye bağlanıyordu. Yeni bir olay değil. Adam çok sevinmiş lan yazık abov.

Venomstr

22.4.2016 23:06:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Evladım sen iyice bozdun. Hani geriye gidiyorsun. http://www.vatanbilgisayar.com/asus-27-pg27aq-gaming-4k-ips-g-sync-monitor.html Bak bu da monitör. Küçümsenecek bir yeri var mı? Boyut - işlev oranına kafayı taktıysan bilemeyeceğim. Fiyatı baya bir "boyutlu" zira. Senin bu über mantığına göre 500 TL'lik TV, şu monitörden daha mı iyidir? Bak tamam trollemeye çalışıyorsun da 2 gram saygım ve ümidim vardı sana karşı. Şu söylediklerin ne Allah aşkına? Büyüyüm olm. SÜPER HİZMET: Eğer gece uyuyamayacak kadar merak ediyorsan, hem TV hem de monitöre bağlı benim PC. Paşa gönlüm yani.
Ahan da bu işte. Minnacık monitörle oyun oynuyormuşsun. Nasıl da biliyom ama Ben de zamanında PC'de monitörle küçücük bebek gibi oynuyordum. İğrençti... 26" monitördü. Konsola geçtim cennete düştüm. Oyundan aldığım keyif beşe katlandı.

Wayward Son

22.4.2016 23:06:29

0
quote:

Orjinalden alıntı: venomstr Bütün PS4 haberlerinin altına ağlıyorsun ya hani... Bu kıskançlık belirtisi söyleyeyim sana Bot kardeşler Wayward Son + MALTHAEL Kıskanmayın bir gün belki sizin de olur...
Bütün Sony haberlerinin altında ağladığıma dair bir istatistik yok. Hani mesajlar ortada. Tek tek tüm haberleri sıralayıp, benim altında "ağladıklarımı" listelersen belki şu savın bir noktaya ulaşır. Ama zor. 100 Sony haberi varsa 15'inde benim mesajım vardır. Ha velev ki ağladım, boş yere (hatta hayali) övmekten iyidir.

Vinewood

22.4.2016 23:04:27

+2
Herr şeyin fazlası zarar , fazla sony kafa yapmış yorumlara bak

Venomstr

22.4.2016 23:04:23

0
Bütün PS4 haberlerinin altına ağlıyorsun ya hani... Bu kıskançlık belirtisi söyleyeyim sana Bot kardeşler Wayward Son + MALTHAEL Kıskanmayın bir gün belki sizin de olur...

Wayward Son

22.4.2016 23:03:16

+3
quote:

Orjinalden alıntı: venomstr
Evladım sen iyice bozdun. Hani geriye gidiyorsun. http://www.vatanbilgisayar.com/asus-27-pg27aq-gaming-4k-ips-g-sync-monitor.html Bak bu da monitör. Küçümsenecek bir yeri var mı? Boyut - işlev oranına kafayı taktıysan bilemeyeceğim. Fiyatı baya bir "boyutlu" zira. Senin bu über mantığına göre 500 TL'lik TV, şu monitörden daha mı iyidir? Bak tamam trollemeye çalışıyorsun da 2 gram saygım ve ümidim vardı sana karşı. Şu söylediklerin ne Allah aşkına? Büyüyüm olm. SÜPER HİZMET: Eğer gece uyuyamayacak kadar merak ediyorsan, hem TV hem de monitöre bağlı benim PC. Paşa gönlüm yani.

powersmachine54

22.4.2016 23:00:44

0
Microsoft beni zaten xbox one dan soğutmuştu ama artık Sony de beni ps4'den vazgeçirmeyi başardı.Bu nesil konsollar donanım olarak oldukça günümüzde geri kaldılar.Hadi 4k geçtim,2k bile pc de 120 fps gibi grafik veriyor.Bu nesil konsollar 1080p 60 fps doru düzgün oyun yok.Kendime biraz orta seviyenin üstünde pc toplarım oyunları ultra da 1080p 60 fps veya 2k çözünürlüğünde 360 gamepad ile keyfime bakarım. Ps4 alacaktım ama neo haberleri yüzünden vazgeçtim.Hem bir de konsol oyunları pahalı oluyor,pc de oyunlar hem ucuz oluyor.Artık pc savunacağım hem bu konsollar yüzünden ekran kartlarının tam gücünü bile kullanmıyorlar.Yoksa eğer kullanılsa multiplatform oyunlarda aşırı grafik farkı olurdu.Hem bir de 3 ve 5 exculesive oyun için niye konsol alıyım ki! Artık multiplatform oyunlarda kaliteli olmaya başladı.Örneğin witcher 3,rise of the tom raider gibi kaliteli multiplatform oyunlar çıktı.Bir de pc'de mod var.Umarım Sony batar da Naughty dog,santa monica gibi birinci parti oyun firmaları multiplatform olur da böylece pc'de kaliteli oyunlar çoğalmaya başlar.

Venomstr

22.4.2016 22:59:41

0
Dedecan söyle bi la... Monitörde mi oynuyon? Monitörde oynuyon da söylemeye mi utanıyon?

Wayward Son

22.4.2016 22:58:09

+3
venomstr (temsili)
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Hoid

22.4.2016 22:54:37

+2

Wayward Son

22.4.2016 22:53:09

+3
quote:

Orjinalden alıntı: venomstr
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Cevap vermeye gerek yok. Kum havuzun hazır canım, hadi atla.
Sen şimdi monitörde mi oyun oynuyon la? Aboo monitör ne la?
Eskiden daha güzel sallardınız. Hani optimizasyon falan derdiniz. Ne bileyim PC'de hile var korsan var falan derdiniz. Şimdi Sony amca cüzdanınıza göz dikince (e sizde de koşulsuz teslimiyet var tabi) devreleriniz yandı. Şu yazdığın zeka ürünü yoruma ne diyeyim ben şimdi? Hani "PC'yi TV'ye bağlayabiliyorsun" desem, "Power tuşuna basınca PC açılır" demekle eş değer. Ne diyeyim ki yani... Ağlamayın, cüzdanınızı doldurmaya bakın. Neo gelecek, Matrix'i büküp cüzdanlarınızı boşaltacak.

mementopolis

22.4.2016 22:47:56

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son Konsol firmaları, zaten bölük pörçük olan oyun dünyasını (konsol - PC veya Ps - Xbox veya hepsi Nintendo'ya karşı gibi) atomlarına ayırmanın harika bir yolunu bulmuş. Artık çılgın Neo sahipleri, PS4 ve One sahiplerini rahatlıkla ezikleyebilecekler. Bir de PC'ye sataşma şansları halen duruyor. Sonra her şey karışmamış gibi bir taraftan ESRAM Cloudspor taraftarları akın edecek (adeta Simpaş Yozgatspor). Etraf toz duman olunca Nintendo NX sahipleri gelip yüzümüze yüzümüze vurup "aha lan exc. böyle olur" diyecekler. En son 4 tane Titanlı sisteme sahip zengin Master Race savaş alanına düşecek, Legion tadında etrafta salınacak. Resmen 61 oyunculu Civilization'a çevirdiler ortalığı. Süper. Halen PS3 veya 360 oynayanlar ise hepten fakir olarak ilan edilecekler. Geçmiş olsun. Biz bunları 2 senedir diyoruz. "PS4 ve Xbox One geçiş konsolu. Keşke 1-2 sene geç geleydiler de tam geleydiler" diye. Sauron'un geri dönüşünü fark eden ancak Elfler tarafından takılmayan Gandalf gibi olduk. PS4 ve Xbox One nesli o kadar tırt ki... Öldürülmüş bir Driveclub, çıkarılmamış ve ertelenmemiş exc. oyunlar, Uncharted'a sırtını dayamış bir PS4, sürekli PC ile paslaşan ve teknik olarak tabletten hallice bir Xbox... Neo'ların ve sonradan olacakların sorumlusu aha şu iki tane faydasız cihazı göklere çıkaranlardır. Arkham Knight PC'de sorunlu diye göbek attı aynı sevimliler. Hayır heriflerdeki vizyona gel. Bir oyun PC'de sorunlu çıktı diye konsolları ilah ilan ettiler. Alın ilahları görün. Umarım 6 ayda bir konsol çıkar. Talep ettiniz, istediniz. Vur MS, vur Sony.
Hakkaten neyin kafasini yasiyodun bunlari yazarken.

Venomstr

22.4.2016 22:43:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Cevap vermeye gerek yok. Kum havuzun hazır canım, hadi atla.
Sen şimdi monitörde mi oyun oynuyon la? Aboo monitör ne la?

Guest-AEF248198

22.4.2016 22:35:32

0
Fiyatına oranla verdiği performansa bakarsan tabi ki Amd'yi tercih edecekler.

Hoid

22.4.2016 22:06:07

+4
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son Konsol firmaları, zaten bölük pörçük olan oyun dünyasını (konsol - PC veya Ps - Xbox veya hepsi Nintendo'ya karşı gibi) atomlarına ayırmanın harika bir yolunu bulmuş. Artık çılgın Neo sahipleri, PS4 ve One sahiplerini rahatlıkla ezikleyebilecekler. Bir de PC'ye sataşma şansları halen duruyor. Sonra her şey karışmamış gibi bir taraftan ESRAM Cloudspor taraftarları akın edecek (adeta Simpaş Yozgatspor). Etraf toz duman olunca Nintendo NX sahipleri gelip yüzümüze yüzümüze vurup "aha lan exc. böyle olur" diyecekler. En son 4 tane Titanlı sisteme sahip zengin Master Race savaş alanına düşecek, Legion tadında etrafta salınacak. Resmen 61 oyunculu Civilization'a çevirdiler ortalığı. Süper. Halen PS3 veya 360 oynayanlar ise hepten fakir olarak ilan edilecekler. Geçmiş olsun. Biz bunları 2 senedir diyoruz. "PS4 ve Xbox One geçiş konsolu. Keşke 1-2 sene geç geleydiler de tam geleydiler" diye. Sauron'un geri dönüşünü fark eden ancak Elfler tarafından takılmayan Gandalf gibi olduk. PS4 ve Xbox One nesli o kadar tırt ki... Öldürülmüş bir Driveclub, çıkarılmamış ve ertelenmemiş exc. oyunlar, Uncharted'a sırtını dayamış bir PS4, sürekli PC ile paslaşan ve teknik olarak tabletten hallice bir Xbox... Neo'ların ve sonradan olacakların sorumlusu aha şu iki tane faydasız cihazı göklere çıkaranlardır. Arkham Knight PC'de sorunlu diye göbek attı aynı sevimliler. Hayır heriflerdeki vizyona gel. Bir oyun PC'de sorunlu çıktı diye konsolları ilah ilan ettiler. Alın ilahları görün. Umarım 6 ayda bir konsol çıkar. Talep ettiniz, istediniz. Vur MS, vur Sony.
Çok doğru .

0quz28

22.4.2016 22:02:26

+3
quote:

Orjinalden alıntı: S. Hawking Hiç geçmişten derste mi çıkartmıyor firmalar? Ps4, Xbox One Amd ile geldi de ne oldu? Bir sene sonra teklemeye başladı cihazlar. Yine öyle gelirse sonraki konsolların çıkışı da uzak değildir.
mini seri kartlarda amd daha üstün konumda son çıkartığı hbm teknolojisine sahip r9 nano gibi ve konsollarda yer açısından iyi olacaktır bunun gibi özleştirmiş bir kart gelirse bununla birlikte ne kadar para verirsen o kadar güç elde edersin amd'nin elinde güçlü grafik kartları yok mu var ama konsollar ucuz olacak diye performansı orta seviyeden hallice kartlar geliyor kusura bakma ama resmen saçmalamışsın

rambocuk

22.4.2016 21:55:34

0
ekran kartı konusunda iyi kötü nvidaya bir rakip olabilir ama işlemci konusunda çok kötü

David Attenborough

22.4.2016 21:52:17

0
Hiç geçmişten derste mi çıkartmıyor firmalar? Ps4, Xbox One Amd ile geldi de ne oldu? Bir sene sonra teklemeye başladı cihazlar. Yine öyle gelirse sonraki konsolların çıkışı da uzak değildir.

Venomstr

22.4.2016 21:48:31

0
@Wayward Son | Çılgın PC Fanboyu ortalığı coşturuyor.

Source

22.4.2016 21:04:09

0
AMD'nin işine yaraması sevindirici Nvidia piyasada at koşturacak yoksa zaten mali açıdan zor durumda olan AMD için sevindirici bir haber.

Metal-Gear

22.4.2016 20:10:17

0
quote:

Orjinalden alıntı: Dovahkiin Artık para kazansınlar da ARGE'ye bütçe ayırsınlar. Hadi ekran kartı tarafında gene ucundan kulağından rekabete dahil, işlemcide AMD aşırı geri kaldı. Hâlâ utanmadan Pentium'dan yavaş 6 çekirdek takoz işlemcinin sıfırını satıyorlar...
Doğru, AMD'nin şu an en hızlı masa üstü işlemcileri bile intel'in orta nesil i5 işlemcileri ile karşılaştırılabilir düzeyde neredeyse. Üstelik harcadığı güç ve ürettiği ısı insanı çileden çıkarıyor, eski nesile tekabul eden bir işlemci ile 220 watt tdp ile hayvani bir ısı üretimi var, yaktığı elektrikte cabası. AMD hakkaten işlemci konusunda çok çalışması lazım. Bir sonraki mimarilerinin de yine intel'den aynı oranda geri olacağını düşünüyorum, yanıltırsa ne ala. Ama ekran kartı konusunda şu an DX12 ile getirdikleri render çözümü rakip nvidia'dan önde, o konuda gene başarılılar en azından.

a.memo

22.4.2016 19:40:07

0
Bir şeyi merak ediyorum. Konsol dediğimiz şey standart bir donanıma sahip değil mi? Mesela Xbox alan yada Ps alan herkes aynı donanım kullaıyor pc gibi bir yapı değil. Şimdi herhangi bir oyun yapımcısı konsola oyun geliştirirken sadece çözünürlük değildir ki bir oyunun teknik detayı. Mesela ps4 e çıkan x oyunu diyelim 900p 30 fps sen bu oyunu ps neoya 1080p 60 fps olarak getireyim desen sadece çözünürlük ve fps oranını arttırman gerekir çok fazla bir görsel sıçrama yapamazsın çünkü konsoltek bir donanıma sahip. Yani aynı oyunu daha iyi ışıklandırma daha iyi fizik daha iyi kaplama görüş mesafesi falan hepsini arttırayım desen yine 1080p 60fps olmayacak donanım belli çünkü adam sonuna kadar zorladığı zaman efektleri yine çözünürlük yada saniye/kare oranından feragat etmek zorunda kalacak. Yani donanım yükseltmesindeki fark yine efektlere gidip çözünürlük ve fps den kısılmak zorunda kalacak yada efektlere abanmayıp tam tersi çözünürlük vs yüksek tutulacak. Bence bu yeni konsollar grafiksel olarak bir sıçrama değil de çözünürlük ve fps olarak bir sıçrama yapacak. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. :D

Beful

22.4.2016 19:32:58

0
Hayirlisi ya teşekurler haber için

Wayward Son

22.4.2016 19:30:29

+9
Konsol firmaları, zaten bölük pörçük olan oyun dünyasını (konsol - PC veya Ps - Xbox veya hepsi Nintendo'ya karşı gibi) atomlarına ayırmanın harika bir yolunu bulmuş. Artık çılgın Neo sahipleri, PS4 ve One sahiplerini rahatlıkla ezikleyebilecekler. Bir de PC'ye sataşma şansları halen duruyor. Sonra her şey karışmamış gibi bir taraftan ESRAM Cloudspor taraftarları akın edecek (adeta Simpaş Yozgatspor). Etraf toz duman olunca Nintendo NX sahipleri gelip yüzümüze yüzümüze vurup "aha lan exc. böyle olur" diyecekler. En son 4 tane Titanlı sisteme sahip zengin Master Race savaş alanına düşecek, Legion tadında etrafta salınacak. Resmen 61 oyunculu Civilization'a çevirdiler ortalığı. Süper. Halen PS3 veya 360 oynayanlar ise hepten fakir olarak ilan edilecekler. Geçmiş olsun. Biz bunları 2 senedir diyoruz. "PS4 ve Xbox One geçiş konsolu. Keşke 1-2 sene geç geleydiler de tam geleydiler" diye. Sauron'un geri dönüşünü fark eden ancak Elfler tarafından takılmayan Gandalf gibi olduk. PS4 ve Xbox One nesli o kadar tırt ki... Öldürülmüş bir Driveclub, çıkarılmamış ve ertelenmemiş exc. oyunlar, Uncharted'a sırtını dayamış bir PS4, sürekli PC ile paslaşan ve teknik olarak tabletten hallice bir Xbox... Neo'ların ve sonradan olacakların sorumlusu aha şu iki tane faydasız cihazı göklere çıkaranlardır. Arkham Knight PC'de sorunlu diye göbek attı aynı sevimliler. Hayır heriflerdeki vizyona gel. Bir oyun PC'de sorunlu çıktı diye konsolları ilah ilan ettiler. Alın ilahları görün. Umarım 6 ayda bir konsol çıkar. Talep ettiniz, istediniz. Vur MS, vur Sony.

mementopolis

22.4.2016 19:30:13

0
Yeni Xbox ike ilgili söylentiler var hatta gelişmiş bir çip (wireless) siparişi vermiş Microsoft, Nintento ile Xbox bence daha metak konusu. Sony Sızıntılar ile ortalığı kirletiyor bence.

Tiny Titan

22.4.2016 19:24:05

+9
Xbox one 900p olunca dalga geçen sony fanboyları şimdi teknik detaylar önemli değil yiaaa diyor riyakarlar sizi

Kazumatr

22.4.2016 18:51:22

+2
2160P 120 Fps isteruk bu yetmez.Hani bu degeri versinde nasil oldugunun hicbi onemi yok yeterki teknik detayi bu olsun bos bi oyun olsada olur gerek yok zaten o gorsellige aptal aptal bakariz oyle oynanan bi oyun olsun yeter.

Hoid

22.4.2016 18:46:58

+3
Geralt of Rivia & Yennefer of Vengerberg

Megathrone26

22.4.2016 18:24:34

+2
quote:

Orjinalden alıntı: lextor 1080p 60 fps muhabbetine artık lânet olsun diyorum. L*n bunu isteyene oyuncu diyenler varsa bu sektör ölmüş demektir. Vesselam
Aynen öyle usta. Yeni farklı seriler göreceğimize hep bilindik şeyler çıkarttılar. Nerde ps3 xbox 360 zamanı. Şimdi de tutmuşlar 60 fps de bilmem ne. Ortada oyun olmadıktan sonra yemişim teknik detayları. Ben ps3te hala zevkle oynuyorum oyunları. Herşey grafik değil anlamıyor bu yeni nesil bunu. Eee sonra da firmalar basıyor grafiği ama ortada oyun yok. Millet bunu istiyor ne desek boş

Dovahkiin

22.4.2016 18:08:42

0
Artık para kazansınlar da ARGE'ye bütçe ayırsınlar. Hadi ekran kartı tarafında gene ucundan kulağından rekabete dahil, işlemcide AMD aşırı geri kaldı. Hâlâ utanmadan Pentium'dan yavaş 6 çekirdek takoz işlemcinin sıfırını satıyorlar...

lextor

22.4.2016 18:05:01

+1
1080p 60 fps muhabbetine artık lânet olsun diyorum. L*n bunu isteyene oyuncu diyenler varsa bu sektör ölmüş demektir. Vesselam
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Nintendo Switch
+ TAKİBE
AL
9 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız