Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

CoD: Modern Warfare 3'den Multiplayer Odaklı Video

Oyun Infinity Ward ve Sledgehammer ikilisi tarafından yapılıyor.

     Türünün en büyük serilerinden Call of Duty'nin yeni oyunu Modern Warfare 3'den videolar yayınlanmaya devam ediyor. Activision'ın bugün yayınladığı videoda, oyunun multiplayerı adına bazı bilgiler tanıtılıyor.
 
      Videoda geçişlerin hızlı yaşandığı için neyin olup bittiğini veya hangi özelliğin tanıtıldığını anlamanız biraz zor olabilir. Videoda genel olarak oyundaki modlar, perkler ve killstreakler tanıtılıyor. Videoda tanıtılan oyun modları, Kill Confirm3d, Team Deathmatch, Capture the Flag ve Ground War oluyor. TDM ve CTF'yi artık neredeyse her oyunda görüyoruz ancak diğer iki moddan birşey anlamak videodan da pek mümkün değil. Videoya bakılırsa multiplayer açısından pek fazla değişiklik bizleri beklemeyecek gibi...
 
      Oyundan yeni multiplayer detaylarını bugün yapılacak olan Call of Duty XP etkinliğinden öğrenebileceğiz. Etkinlikten gelecek ilk bilgilere kadar malesef aşağıdaki video ile yetinmek zorundayız;
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Call of Duty: Modern Warfare 3 MW3 Activision Sladehammer Infinity Ward PC PS3 Xbox 360 Wii DS FPS
Valkyria Chronicles 3 Extra Edition Videosu Geldi The Secret World'de Grup Seçimi Kalıcı Olacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Archangel™

20.1.2012 16:33:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ben COD multisi oynayan biri olarak internete abartıla abartıla yazılan BF3 yorumlarına danyanamayıp gittim BF3 aldım taktım direk multisine daldım . grafikler cok güzel sesler mutişş toz duman harika ama ama orta da oyun yok .. bu ne alaka iğrenc bir oyun akışı var... aksiyon yok, haritalar cok buyuk, birilerini bulucanda sıcak catışmaya giricen acıkcası MW3 de ki adrenalinin %10 bile yok boşa zaman ve para kayıpı malesef .. koca bomboş bir balon......:(
Ben COD multisi oynayan biri olarak internete abartıla abartıla yazılan BF3 yorumlarına danyanamayıp gittim BF3 aldım Burdan sonra okumayı bıraktım . Çünkü ardından gelicek klasik yorumu biliyordum . Mapler büyük , sıcak çatışma olmadı , adam bulamadım ... bahane bunlar CoD'dan inmeler alışamaz direk

BSC Misafiri

20.1.2012 16:04:00

-1
Ben COD multisi oynayan biri olarak internete abartıla abartıla yazılan BF3 yorumlarına danyanamayıp gittim BF3 aldım taktım direk multisine daldım . grafikler cok güzel sesler mutişş toz duman harika ama ama orta da oyun yok .. bu ne alaka iğrenc bir oyun akışı var... aksiyon yok, haritalar cok buyuk, birilerini bulucanda sıcak catışmaya giricen acıkcası MW3 de ki adrenalinin %10 bile yok boşa zaman ve para kayıpı malesef .. koca bomboş bir balon......:(

senseman62

4.9.2011 00:07:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri arkadaşlar bir akrabama o kamyonetin her iki oyunda olduğunu gösteren resmi gönderdim yaptığı yorua bakın: lan sadece araba aynı ışıklara bak hele sana nediyim artık ben

BSC Misafiri

3.9.2011 23:47:30

0
Bence BF3, MW3 çelişkisine girmeyin. İkisini de alın. MW3'ü Singleplayer için, BF3 de Multiplayer için alın. Bütçeniz düşükse bence uzun vadeli olan BF3'ü alın. (Çünkü Multiplayer kısmı MW3'ten daha iyi olacağı kesin ayrıca BF serisi Multiplayer üzerine kuruludur, daha fazla zaman harcarsınız.) Eğer bilgisayarınızın performansı düşükse MW3 alın. (Çünkü MW3, BF3'ten daha az performans istiyor.) Umarım size yardımcı olmuşumdur. Eğer bunların hiçbiri beni tutmaz derseniz gidin Minecraft alın! (Güneş tam yukarıdayken kayıkta miskin miskin balık tutmak adamı rahatlatıyor :)]

Opricnik

3.9.2011 20:31:04

-1
yav 2 kamyonet olsa ne olacak napayım yani? YAHU MOTOR AYNI tabi olacak aynı şeyler of yeter sıktınız ama . bir insan seçer bf konularına yazar beğendim biter olay her mesaja aynı şeyi ne yani MW3 severi BF'ye geçirmeyemi çalışıyorsunuz YIKILABİLİR YOK OF YİNE ÇÖP gibi deyince ne olacakki merak ediyorum bfciler archanlgel eregen cevap verin.

eregenthov44

3.9.2011 00:31:15

+2
arkadaşlar bir akrabama o kamyonetin her iki oyunda olduğunu gösteren resmi gönderdim yaptığı yorua bakın: lan sadece araba aynı ışıklara bak hele sana nediyim artık ben

ultra_storm

3.9.2011 00:21:14

+1
quote:

Orijinalden alıntı: hik75 03:18le 03:20 arasinda adam binaya roket atiyor sanirim oyunu Battlefield 3 zannetti :)
Koptum ya :D :D

ultra_storm

3.9.2011 00:10:29

+1
Klasik con fanboyu tripleri: Gerçek:-Aaa bak battlefield 3 ün grafikleri muhteşem en iyi grafiğe sahip oyun Cod fanboyu:-Banane grafikten benim için zevk önemlidir Peki diyelim saygım var herşey grafik değildir. Gerçek:-Aaa bak battlefield 3 de yıkılabilir çevre var her taraf yıkılabiliyor Cod fanboyu:-Banane yıkılabilir çevre cod serisine yakışmaz Peki diyelim herkez sevmeyebilir yıkılabilir çevreyi Gerçek:Aaa bak battlefield 3 de çok geniş haritalar araç kullanmak jet kullanmak var Cod fanboyu:Ben ne yapacam geniş çevreyi?Banane ben jet kullanmayı sevmiyorum Gerçek:Eee arkadaş sen neyi seviyorsun ozaman? Cod fanboyu:Ben 6 yıllık grafiği modası geçmiş oyunu özgürlük olmayan oyunu kendini tekrar eden oyunu seviyorum çünkü zevk önemlidir Grafikten ondan bundan banane banane ! Bakırköyün numarası neydi?

BSC Misafiri

3.9.2011 00:09:29

+2
arkadaşlar bir akrabama o kamyonetin her iki oyunda olduğunu gösteren resmi gönderdim yaptığı yorua bakın: lan sadece araba aynı ışıklara bak hele sana nediyim artık ben

onur89tr

2.9.2011 22:24:38

+4
Konsolda BF3 20-30 FPS verecekmiş. 20-30 FPS ile oynayacağıma 60 FPS çalıştıracağı belirtilen COD'u alırım. COD'un grafikleri konsolun sınırlarına dayandı arkadaşlar. Yeni nesil konsollar çıkana kadar büyük bir gelişme beklemeyin. Kısacası, konsolda COD, PC'de BF.

Amaterasu

2.9.2011 22:01:29

-3
Her konuda bf3 şöyledir böyledir diyen arkadaşlar; Dice size maaş bağlamış bunu anladık. Artık sıktınız. Cod konularını bf3 konularından daha çok takip ediyorsunuz. MW3 çıkınca oynamazsanız seviniriz. Teşekkürler.

senseman62

2.9.2011 21:00:17

+1
http://www.youtube.com/watch?v=sr7Ef7QGTGQ&feature=player_embedded yorumlara koptum dislikes'de fena

Gorkem.IX

2.9.2011 19:55:23

+2
Cod 4'ün zamanında yayınlanan Multiplayer Videosunun aynısı resmen

BSC Misafiri

2.9.2011 19:47:41

-1
oyunun ilk videolarında cidden mw1 ve mw2 den ciddi bir grafik farkı yoktu. ama bu videoda durum biraz değişmiş. oyunun grafik motoru aynı olsa bile grafiksel anlamda gelişme var bence. elbette bf'den daha iyi görünmeyeceğine eminim artık. yine de COD MW herzaman BF serisinden daha efsane bir seri olarak tarihe adını yazacak.

Wayward Son

2.9.2011 19:21:03

+2
Hayatında eline silah almamış adamların ''gerçekçilik'' hakkında kestiği ahkamlara kopuyorum:) Eğer dediğiniz gibi gerçekçilik ön planda olsa, hakikaten o silah fiziklerini oyuna aktarsalar, 15 vuruşta değil de tek vuruşta inseniz emin olun o oyunu '' Lan bu ne'' der atar giderdiniz. BF nispeten daha gerçekçi COD'a göre. Gerek silah sesleri olsun gerek vuruş hissi olarak gerekse de silah tepmeleri açısından daha tok. Ayrıca ''savaş atmosferi'' dediğiniz şey tek kişinin 10 kişiye dalması değil, 8-10 kişinin 10 kişiye dalmasıdır. Tanımadığın adamlarla aynı amaç için savaşıyorsun oyunda, örneğin Conquest modunu ele alalım. Hep beraber bir bölgeye gidiyorsunuz, arkadaşlarına çeşitli şekillerde destek oluyorsun. Medic'in revive özelliği gibi ya da Recon'un Motion Mine'ı gibi. Amaç bu zaten, birlik ruhu. Tek kişi olarak dalacağım onlarca FPS var. Zaten belli bir yaşın üzerindeki oyuncu kitlesi artık saf deathmatch aramıyor. Yıllarca oynadık ztn HL2 DM başta olmak üzere. Ego tatmini yani ''fazla frag yapayım birinci olayım'' mantığı. Ayrıca savaşta tank ta olur jip te uçak ta, lojistik öğeler unutulmamalı. BF'nin bir diğer avantajı da yıkılabilir çevre ki camper denilen gerizekalıların planlarının bozulmasında en büyük etken de bu. Mesela yıkılabilir çevrenin az olmasından dolayı BF3'ün şu meşhur metrolu haritası hiç ilgimi çekmiyor. Çünkü bir sürü camper türeyecek, Alpha versiyonunda bile vardı. İşin özü takım bazlı olması, ''savaş'' atmosferi, teknik detaylarıyla BF Cod'a göre daha fazla ''savaş'' oyunudur. Olması gerektiği kadar, eğlence faktörünü unutmaması gerektiği kadar gerçekçidir. Emin olun full gerçekçi bir oyunun oyuncu kitlesi 2 milyonu geçemezdi.

BSC Misafiri

2.9.2011 19:13:34

+2
artist64 haklı beyler dağılın :) az önce bf3 videosu izledim harbiden arada acayip bi fark var. mw3 multisi ile mw2 multisi ile aynı sadece 3-5 aparat eklemişler sunmuşlar bf3 her alanda önde diyebiliriz. 2oyunuda oynıcaz görücez :))

funkerman

2.9.2011 19:12:30

+1
su activision grafik ve ses olayını ne zaman düzelticek hersene aynı oyunu ısıtıp ısıtıp önümüze sunuyorlar.

senseman62

2.9.2011 19:03:35

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Archangel™ http://i.imgur.com/LK8df.jpg Araç modelleri bile değişmeyen bir oyun...
sandalyeden düştüm,ibretlik paylaşım ...varlık içinde yokluk böle bir şey galiba

BSC Misafiri

2.9.2011 18:48:52

0
ya ben beğendim videoyu perkleri killstreaklari yenilemişler az da olsa yeni silah eklemişler grafikleri ve sesleri de yenileselerdi çok güzel olurdu

hell77

2.9.2011 18:47:08

+2
iki oyun harika diyenler gidin ölü taklidi yapın Bf3 akar.

Metodiev35

2.9.2011 18:44:02

-1
Ya artık şu tartışmaları bırakın ya . BF3 Grafiksel açıdan Call of Duty ı geride bıraktı.Oynanış açısından BF3 daha ağır bi oyun Call of duty ise daha hızlı ilerleyen bir oyun.Call of Duty nın BF serisinden daha çok satmasının en büyük sebebide savaş oyunlarında ilk devrimi cod un gerçekleştirmesidir. BF3 evet her nekadar takım oyununa dayanarak tasarlanmış bir oyun olsada herhangi bir servera girdiğinizde o takım oyununu takan pekçok insan olmuyor. Ama şunuda belirtiyim bf nin tüm serilerinde aynıdır bu eğer kendi takım arkadaşlarınızla haberleşerek biyerde takılır veya takım takıma vs atarsanız BF de emin olun call of duty diye bir oyun aklınıza gelmez. Call of duty ise hızlı ilerleyip adam vurma ve frag sevdasındaki oyuncular için BF yi geride bırakır.Sonuç olarak 2 oyunda harika ve oynanması gerek alın oynayın :)

BSC Misafiri

2.9.2011 18:32:30

0
@misafir zeki arkadaş adamını ayarlıyacan arkadaşlarla girip sağlam servera oyna bf ı server aramayı bilmiyorsunuz, ayrıca bana araç kalmıyo deyişinden anladım nasıl bir salak olduğunu...Squad diye bir şey var biliyor musun bf'da hani codda olmayan ? arkadaşına ışınlanabiliyorsun direk yani salak gibi koşmuyorsun...

BSC Misafiri

2.9.2011 18:31:57

0
cod yine satışlarda bf3 serisini 2 ye katlıcak niye atışıyonuz ki hisse senedinizmi var EA ile activisonda ? sanki siz yaptınız oyunuda burda kavga etçeniz utanmasanız çoluk coluk herhalde burdaki herkes gerçektne öyle düşünemeye başladım oynayın oyununuzu gerisinden size ne ?

BSC Misafiri

2.9.2011 18:31:46

-1
artist64 ne kadar güzel ve mantıklı konustun tarifin mükemel bizde bunu söylemek istiyoruz ama anlayan kim bf cok hantal bir oyun

Archangel™

2.9.2011 18:31:44

+2
http://i.imgur.com/LK8df.jpg Araç modelleri bile değişmeyen bir oyun ....
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ula bf fanları çektirin gidin kendi konunuzda jetlerinizi sürün ellemeyin benim COD uma karışmayın İkisinide oynadızda geldiniz burda yorum yapıyosunuz.Kirletmeyin konuyu ! Ben fancılık mancılık yapmıyorum Kişiden kişiye değişir Herif gelmiş yine COD sattıracaklar diyo iki firma arasında olcak tabi bu şeyler Daha doğrusu Dıce yapacak.Pazar payını artırmak için Yapmak zorunda da .Bu bize getirisi olur rekabetleri artar hem Bf oynarız hem Cod oynarız rekabetki ortamda yapılan Ses filan mw2 ile benziyor grafikde ama benim için oynanış önemlidir. ikisinide almayı düşünüyorum bf fanboyları sonuç olarak çekin gidin konudan tamam bf grafik de iyi olsun
"fancılık mancılık yapmıyorum" "ellemeyin benim COD UMA karışmayın" Evet haklısın çok sinirlenmişsin belli

BSC Misafiri

2.9.2011 18:31:42

0
Ula bf fanları çektirin gidin kendi konunuzda jetlerinizi sürün ellemeyin benim COD uma karışmayın İkisinide oynadızda geldiniz burda yorum yapıyosunuz.Kirletmeyin konuyu ! Ben fancılık mancılık yapmıyorum Kişiden kişiye değişir Herif gelmiş yine COD sattıracaklar diyo iki firma arasında olcak tabi bu şeyler Daha doğrusu Dıce yapacak.Pazar payını artırmak için Yapmak zorunda da .Bu bize getirisi olur rekabetleri artar hem Bf oynarız hem Cod oynarız rekabetki ortamda yapılan Ses filan mw2 ile benziyor grafikde ama benim için oynanış önemlidir. ikisinide almayı düşünüyorum bf fanboyları sonuç olarak çekin gidin konudan tamam bf grafik de iyi olsun

ultra_storm

2.9.2011 18:16:07

+1
Siz diyorsunuz bf nin oyun tarznı beğenmiyoruz bu işler öyle olsaydı simulasyon sevenler gider dandik operation flaspointi oynardı ! ayrıca bf 3 de 24 kişilik araçsız takım oyunu olmayan multiplayer modu olacak...

Tancredi

2.9.2011 18:10:59

+1
Grafikler konusunda BF3 bayağı aşmış harbiden.

TheWalkerist

2.9.2011 18:10:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: artist64 COD serisi BF dan neden daha çok sevilidğini söyliyeyim COD haritalar normal boyutta ve oyun akışı hızlı yani oyuncu kısa bir süre içerisinde stres atabilir ama bf3 te haritaların büyüklüğü ve görevlerin zorluğundan dolayı bıktırabiliyor COD BF3 e göre biraz daha gerçekci her askerin yapabileceği şeyi yapıyorsun ama BF3 te maşallah her asker uçak denizalatı helikopter tank ne varsa kullanabiliyor bu yüzden cod daha çok tercih ediliyor
Bence yanılıyorsun COD oyunun Battlefield'a göre tercih edilmesinin sebebi COD daha uzun süredir yayında olması dolayısıyla 8. seriyi yapan COD görsellik olarak Battlefield'la yarışamasada daha çok tercih ediliyor çünkü sistemi Battlefield'ı kaldırmayan oyun COD'u rahatlıkla kaldırıyor. Ancak COD oyunlarına kötü demiyorum bu güne kada bütün serilerini oynadım ve bana en saçma gelen Call of Duty 7 Black Ops oldu. Çünkü karmaşık bir yapıya sahipti anlaşılması güçtü Battlefield'da gördüğüm hatalardan biri kosocaman evin mermilerimiz altında kısa bir süre içersinde yıkılması idi. Ancak COD Modern Warfare serisi konu olarak çok hoşuma gidiyor tavsiye ederim

Royer

2.9.2011 17:30:36

0
BF BF Takım oyunu BF Şöyle takım oyunu böyle 64 kişi falan diyorsunuz,ulan bc2 de squad arkadaşının arkasından gidiyorsun adam tanka biniyor selecte basıp bağırıyorsun adam durmuyor bile binin diye,siz neyin takım oyunundan bahsediyorsunuz ? BF3 ' te de böyle olacak tüm BF lerde de böyle olacak.Adam helikoptere biniyor helikopterde 5 kişi var pilot hedefe ulaştığı için heliden atlıyor 5 kişi birden ölüyor neyin takım oyunundan bahsediyorsunuz?Heli - Jet bilmeyen adamlar sırf denemek için binip boşuna helileri patlatıp takım arkadaşlarını öldürüyor neyin takım oyunundan bahsediyorsunuz?Adam orda assault pusmuş millete mermi yağdırıyor ammo pack istiyorsun yüzüne bile bakmıyor.Neyin takım oyunundan bahsediyorsunuz?Rush'a giriyorsunuz attack oluyorsunuz tüm takım sniper oluyor dağa çıkıp milleti vurmaya çalışıyorlar kimse bomba kurmuyor neyin takım oyunundan bahsediyorsunuz ?

AsiCimbomlu

2.9.2011 17:11:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: hakanbaba35 bide videoda adamlar multiplayer i singleplayer la karıştırmış heralde izlediğim de üzüldüm resmen adamlara. Sonuçta adamlar tekrar doğcak
Single'da da tekrar doğuyorlar o yüzden çok sorun olmaz.

Archangel™

2.9.2011 17:10:37

0
Kendi fikrimi söylüyorum COD çok daha dengesiz bir multiplayera yelken açtı ... Yeni Killstreak sistemi sayesinde 8 tane perkiniz olabiliyor , perkler çok daha güçlü , stopping power olmadığı için artı herkes değişik perkler alır overkill mesela cod4de vardı ama kimse stopping power yerine tercih etmiyordu artık onuda tercih edicekler 2 ana silahımız olacak Ben şimdiden noobların alcağı perkleri hayal edebiliyorum Blind Eye - Undetectable from air support + Faster launcher lock on and extra damage to air support Assassin - Immune to UAV, Motion Sensor, Thermal and Heartbeat Sensor + Immune to CUAV & EMP Dead Silence - Your footsteps are silent + No fall damage Tamamdr bunları aldın mı haritada , oyunda yoksun gibi birşey resmen hayalet olursun Birde oyuna silah olarak gl atıcı eklemişler aman ne güzel

hakanbaba35

2.9.2011 17:07:17

+1
bide videoda adamlar multiplayer i singleplayer la karıştırmış heralde izlediğim de üzüldüm resmen adamlara. Sonuçta adamlar tekrar doğcak

Guest-42905DF1C

2.9.2011 16:59:49

-1
battlefieldin yanından bile geçemez

hakanbaba35

2.9.2011 16:59:39

+3
m4 homefront taki m4 e benzemiş omba sesi call of duty 4 ten buyana aynı sniperinsesi bile . Hah bide telsizden konuşan adamın sesi bile :D

RideMyRocket

2.9.2011 16:54:52

0
Ya keşke CoD her sene çıkan bir seri haline dönüşmeseydi. Kalitesini çok düşürdü bu durum oyunun. Şöyle 2-3 senede bir oyun çıkartsalar hem önceki oyuncan aşırı farklı ve geliştirilmiş bir oyun oynarız. Hem de her sene paramızdan olmayız.

AsiCimbomlu

2.9.2011 16:51:42

+1
quote:

Orijinalden alıntı: QbLaY!!! Kaç kişi; bunun MW2'ye ait bir DLC tanıtımı olduğu söylenseydi yemezdi acaba
Tanıtım ekranlarını kaldırılırsa herkez yerdi

QbLaY!!!

2.9.2011 16:32:27

0
Kaç kişi; bunun MW2'ye ait bir DLC tanıtımı olduğu söylenseydi yemezdi acaba

MrKreamy

2.9.2011 16:29:48

0
İlk yorum kesinlikle trollük bunu söyleyeyim baştan. Konumuza dönecek olursak, bu oyun iyi. BFde takım oyunundan kasıt birbirini desteklemedir. Sen MW serisinde hiç yanındaki elemana kurşun sağladın mı? Yada patlamak üzere olan bir tankı tamir ettin mi? Hayır. Ha MW kötü değil, ben shooter hastası olarak 2sinide alacağım. Ama sizin yaptığınız fanboyluk cidden. Bu arada üstlerde biyerde gördüm adam SD girin takım oyunu yapın demiş. SDye giriyorum millet TDM oynar gibi oynuyor

BSC Misafiri

2.9.2011 16:11:32

+1
malın teki yazmış call of duty 4 ün bi videosu sandım nedense diye :D lan bf'ciler hadi başka kapıya kendi konunuzda tartışın

BSC Misafiri

2.9.2011 16:11:08

+1
@Revo MW2'de wh açtında ban mı yedin ne bu şiddet bu celal ? Takım oyunu demişsin,BC2'deki herkes progamer sanki.Adamın helisine biniyorum 3 saniye sonra yere düşürüyor BUM suicide.BF3'de maplar detaylı olacak ama şu ana kadarki tüm BF oyunlarında mapları büyük olsun diye detaysız bi şekilde önümüze koymuşlar.Team'dekiler tüm araçları alıyor bende basede mal gibi kalıyorum yayan bi şekilde yüzlerce metreyi koşmaya başlıyorum bu mudur yani ? MW3'de takım oyunu yok demişsin.Şuan 4 e-Spor oyunu vardır.Starcraft,LOL,Cod,Fifa.Neden mi?Bu oyunlarda takım oyunu varda ondan.Clanımı alır Teamspeak açar dalarım S&D'ye CB kasarım.BF'de %1 ihtimalle iyi oyuncuların olduğu bi server'a rastlarsan takım oyunu olur ancak.Cod'da 3-4 el TDM oynamakla takım oyunu yok ayy vayyy MW2DLC'si kaçııın demeyin boşyere.Haydi sağlıcakla kalın umarım yorumu yayınlarsınız.

CILGIN_TURK_96

2.9.2011 16:05:21

0
03:18le 03:20 arasinda adam binaya roket atiyor sanirim oyunu Battlefield 3 zannetti :)

AsiCimbomlu

2.9.2011 16:00:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: _RevO_

Benim de takımım yok, zaten takımdan bahseden de yok, takım oyununundan bahsediyorum ben, oyunu kazanmak için bazı taktikleri uygulamak olay.
Ama sonuçta arkadaşlarınla s&d oynamak bireysel oynamaktan daha zevkli değilmi

SOLID SNAKE

2.9.2011 15:56:44

+2
Motor aynı ama Grafikler Gelişmiş epey, Koşma animasyonu çok iyi olmuş,m4'te çok güzel modellenmiş bu sefer.

Grasshoppertr

2.9.2011 15:55:52

0
3 dk önce 4 arkadaşla search and destroy oynadım.hiç bi takım oyunu yapamazsın.call of duty de yapıcağın en iyi takım oyunu aynı anda odayı basmaktır!

Opricnik

2.9.2011 15:45:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: _RevO_

Benim de takımım yok, zaten takımdan bahseden de yok, takım oyununundan bahsediyorum ben, oyunu kazanmak için bazı taktikleri uygulamak olay.
takım oyununu search destroy modunda gayet tabi yaparsın

BSC Misafiri

2.9.2011 15:30:20

0
hakanbaba35 02.09.2011 12:54:21 saklanılacak fazla yerin bırakıllmamasından yani oyuncuların cod 4 deki gibi bir oyun yapısıyla karşılaşacak olmalarından olabilir mi ? ... acaba?

BSC Misafiri

2.9.2011 15:30:16

0
Bf3 taraftarıyım ama.Cod'un grafikleri de olsa kusursuz bir oyun ama malesef.Oyunun sunumu ara videolar müthiş.Umarım y akında Bf3 grafikleri gibi cod'uda görürüz...

BSC Misafiri

2.9.2011 15:30:07

0
beyler ardık fanlık yapmayın oyun resmen aynısı ya böyle işmi olur tamam codun her serisini aldım bende ama artık yeter bune böyle ya

BSC Misafiri

2.9.2011 15:30:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: wisla sırf battlefield 3 ün satişlarini düşürüp insanlari mw3 e çekmek için yapılan bir oyun bence
mükemmel bir yorum yapmışsın kardeşim aynen öyle katılıyorum

BSC Misafiri

2.9.2011 15:29:50

-1
@Revo Katılıyorum ben şahsen bf3'ün bfbc2'den çok satmasını istemiyorum.Hele de önceki cod oyuncuları çıkıp gelirse işimiz yavan. MW3 7 yaşında çocuğa da hitap eder 20 yaşındaki adama da ama Bf'ın belli bir stratejisi var girip RAMBO misali 8 adamı 10 saniyede haşat edemiyorsun.Tkaımınla çalışıyorsun tak yanlarına spawn en heyecalı anda atarsın medic kit i ammo supply i yada tam iki tank karşı karşıya gelirsin repair edersin. Bf3 oyuna vakit ayırabilen GERÇEK oyuncular içindir.MW3 ise genelde günde en fazla 1-2 saat oyun oynayan, vakit öldürmeye çalışan kitle içindir.

BSC Misafiri

2.9.2011 15:29:41

0
artist64 02.09.2011 12:51:31 Sadece güldüm dostum...

Mactavish-

2.9.2011 15:18:55

-3
quote:

Orijinalden alıntı: .Hawx Şimdi eksileyeceksiniz ama,trailer fan yapımı gibi.
call of duty den adam gibi video gelmez hep böyle olmuştur

.Hawx

2.9.2011 15:06:11

0
Şimdi eksileyeceksiniz ama,trailer fan yapımı gibi.

Mactavish-

2.9.2011 14:57:53

0
iyiki motor değişmiyor ben call of böyle seviyorum bu nesilde tam zevkime göre grafik motoru var oynanabilrik desen böyle motor değişirse herşey uçar gider böyle iyi her oyundan daha çok etkiliyor beni bu mw serisi her iki oyunuda alıcam bu çöp bu dandik gibi birşey demeye hakkımız yok ikiside bence ayrı bir şekilde kaliteli oyunlar black ops desen çöp ayrı konu

Guest-90F2E1A19

2.9.2011 14:53:26

+3
ben bir COD fanıyım, ilk bunu söyleyeyim.Böyle olmasıda takım oyununu sevmemem ve hızlı oyundan hoşlanmam.Kabul ediyorum MW3 yeni bir oyun değil remen EK PAKET ama ben onu sırf yeni haritaları, yeni silahlar ve eklentileri için bile alırım varsın grafikleri MW2 ile aynı olsun.Diğer bir kaç kişininde söylemesine rağmen bu anlamsız tartışma sürüyor.Takım oyunundan hoşlanan BF3, bireysellik ve hızlı oyun seven MW3 alsın, zevk meselesi bu.ZEVKLER VE RENKLER TARTIŞILMAZ.

AsiCimbomlu

2.9.2011 14:43:09

-4
quote:

Orijinalden alıntı: _RevO_ bakın beyler özet geçiyorum. Battlefield Free4Play'i ele alalım. Bilenleriniz varsa, beleştir, BF2'nin online'ı denebilir. Bazı noktalar vardır ele geçirmeniz gerekir vs. Şimdiiii, Düşünün ki 16 kişilik takımda herkes alıyor uçağı havada uçuyor, tankı alan gezmeye çıkıyor, siz tek kalmışınız 'Hayır, hayır, bu noktaları' alacam, oyunu kazanmak için önemli diyeceksiniz. Sonuç ? Siz deli haritanın bi yerinden bi yerine uçarken, diğer takım arkadaşlarınız salak gibi turlayacak, ne anladım bu işten ? Diyeceğim şudur ki, BF3 takım oyunudur, strateji ister. Biriniz tank kullanırken yeteneğini konuşturuken, diğer adam gerektiğinde tankı tamir edecek 'engineer' klası olması gerekir. Veya, APC'yi kullanan adamın, taşıdığı elemanı doğru zamanda doğru yere nakletmesi gerekir. Eğer kalkıp düşman tankının önüne 6 yolcusuyla çıkıyorsa o salağın önde gidenidir, takım oyununundan anlamayan 9 yaşındaki bi sümüklü velettir vs. O yüzden, BF oynayan oyuncuların 'Aman bize fazla oyuncu gelsin, BF3 çok satsın' deyip böyle bir cehalete düşeceğini sanmam. Çok oyuncu lazım değil BF'ye, işini bilen oyuncu lazım. COD'da takım oyunculuğun esamesi yoktur, çünkü IW de Activision da, bir maçta tüm oyuncuların FPS King olmayacağını bilir, kimisi Doom'dan beri oynar FPS, kimisinin abisi almıştır hediye olarak 'Yuppi eyoooo vadaaaa' nidalarıyla multiye akanı da vardır. Bunlardan bir takım olmaz bu yüzden Multisi yanlız adamlara hitap eder MW3. Fark budur, bu yüzden de COD satar, herkese hitap eder. BF3'ün kitlesi vardır, büyük çoğunluğu takım oyununu bilir, Oman'da denizin ortasında kaldınmı, takım arkadaşın tepene heliyi indiriverir çıkarır seni ordan frag'ın suicide -1 olmaz, takım oyunu budur.
Özetin çok kısaymış. Burda Bf'i savunanların çoğunun takımı yok.

AsiCimbomlu

2.9.2011 14:28:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: wisla sırf battlefield 3 ün satişlarini düşürüp insanlari mw3 e çekmek için yapılan bir oyun bence
Yapılan oyun dediğin mw3'mü yoksa tezgah manasındamı ?

BSC Misafiri

2.9.2011 14:28:41

+4
COD fanboyuyum. Ama bu bir oyun değil eklenti paketi.

BSC Misafiri

2.9.2011 14:28:36

0
Ya aaarkadaş, Call of Duty: 4 tamam COD serisi için devrim olmuştu, günümüz savaşı falan filan ama aynı şeyler ya, malzeme kalmamış artık, kendini daha fazla rezil ediyor Infinity Ward, ama işte COD fanatikleri halla savunur oyunu. Multiplayer'ı da iyice F2P fps oyununa benzedi, grafik motoru da gerilemiş ( güya geliştirdik demeleriyle ). Herşey aynı, COD4'ün DLC'si gibi MW3, ötesinde değil.... Zamanıda Call of Duty: Modern Warfare 2 yi orjinal aldım, arkadaşlar biraz eğlendim multiplayer'da ama asla o eğlence ve taktik savaşı aldığım Battlefield: Bad Company 2 kalitesini vermedi ve asla vermez. Battlefield 3 daha çıkmadı ama harika olacağından şüphem yok. Bu yüzden saçma sapan MW3-BF3 karşılaştırmasını artık bıraksanız... Modern Warfare artık çocuk oyunu gözümde, bana katılmayanlar çıkacak elbet ama bu gerçek...

BSC Misafiri

2.9.2011 14:28:24

-1
DICE bu iki(Infinity Ward ve Sledgehammer) firmanın yapamadığı kadar iyi grafik ve ses efektleriyle çok daha gerçekçi bir oyun yapmayı başarabiliyor. MW 3 grafikte kötü en azından sesleri iyi yapsınlar 60 DOLARLIK(PC sürümü) fiyatı hak etsin.(Eksi basmadan yazdıklarımı önce bir düşün CoD FAN'ı.)

BSC Misafiri

2.9.2011 14:28:18

-2
60 DOLARLIK(PC sürümü) bir oyunun bu kadar kötü ses ve grafik olması berbat bir şey üstelik iki firma(Infinity Ward ve Sledgehammer) tarafından yapılıyor.(Eksi basmadan önce düşün CoD FAN'ı.)

Babblebabble

2.9.2011 14:28:15

0
HD versiyonu için;

BSC Misafiri

2.9.2011 14:28:12

0
glomental çok güzel söyledin.. birde saçmalığa bakın arkadaşlar son sahnde adam elinde sniper hazır duruyor ve yerinde siper almış ama koşan adam vuruyor ilkönce :))) mow3 işte bu kadar gerçekçi:))) bf3 çıkacakken ben bu oyunu almam beyler

BSC Misafiri

2.9.2011 14:28:03

0
bf3 fanboyları gidin bf3 haberinin altına yorum yapın.

BSC Misafiri

2.9.2011 14:28:01

+2
quote:

fanboyluktan cıkıyor tartışma...herkez cod'u sever ama bi yere kadar, güzeldir deyip geçmezsen abarttıkça abartırsan fanboyluk yapmış olursun...bf3'te durum böyle değildir...haklı olarak abartılır ,çünkü oyun harika olucaktır...
fanboylugun babasını yapmışın? ne iş?

Archangel™

2.9.2011 14:25:09

0
kötü dersem fanboy olmuş olurum şimdi güzel güzel en azından cod4 havası var mw2 gibi saçma perkler olmasa bari ... MOH'dan birkaç şey kapmışlar , Homefrontdan Point Streak fikri çıkmış Oyun hakkındaki doğru (ama cod fanboylar için kötü) olan fikirlerim kendimde kalsın videonun başındaki silah tutuşdan herşey anlaşılıyor grafikler vs fazla söze gerek yok Youtubeda dislikelar basılmış yorumlara kopuyorum

wisla

2.9.2011 14:13:50

-1
sırf battlefield 3 ün satişlarini düşürüp insanlari mw3 e çekmek için yapılan bir oyun bence

tnszfr

2.9.2011 14:06:21

0
izlemeden önce gaza getirici bi video bekliyodum ama şu ana kadar gördüğüm en iğrenç cod videosu diyebilirim hiç gaza getirmiyo adam dümdüz gidiyo adamları vuruyo bütün olay bu keşke bir mw2 ek paketi olsaydı .....

bloodTime

2.9.2011 13:50:31

-1
RideMyRocket 02.09.2011 13:30:14 fanboyluktan cıkıyor tartışma...herkez cod'u sever ama bi yere kadar, güzeldir deyip geçmezsen abarttıkça abartırsan fanboyluk yapmış olursun...bf3'te durum böyle değildir...haklı olarak abartılır ,çünkü oyun harika olucaktır... yıllardır aynı oyunla aynı fizikle karşımıza cıkan cod ,para hevesiyle her sene oyun yapan ACT.,cebinden para cıkaran biz,ve büyük rakip bf3...Şu durumda birbirimizle tartışma cıkarmamak elde değil... hepimiz cod hayranıyız ama gerçekleri görecek kadar kör de değiliz...

dilikoglu1

2.9.2011 13:38:23

0
En sonunda aldıya sniperi helal olsun :D.Birde holographic sight acog sight ve heartbeat sensor birarada iyimiş bu özellik.

Alexander_nihat

2.9.2011 13:35:26

0
BATTLEFIELD 3 vs CALL OF DUTY MODERN WARFARE 3 kim kazanicak?

RideMyRocket

2.9.2011 13:30:14

0
Şimdi şunu kabul edelim, bu iki oyun da farklı zevkteki insanlara hitap ediyor değil mi? Peki CoD seven birisi neden BF'ye, BF seven birisi neden CoD'a ve oyuncularına laf atmak mecburiyetinde kalıyor? Dostoyevski ile Hemingway'ı kıyaslamak gibi bir şey bu. Bu oyunu yapan iki firma rekabet içerisinde ve birbirlerine laf atıp tutmaları gayet normaldir. Kapitalist bir düzen içerisindeyiz ve bu tür rekabetler sadece daha fazla kişiye oyunlarını kakalamak için illa ki olacaktır.

AsiCimbomlu

2.9.2011 13:28:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm @AsiCimbomlu Emin ol bu olayı sadece codda yaşadım !
Hangi oyunda hangi bölümde takıldın ?

ultra_storm

2.9.2011 13:26:37

0
@AsiCimbomlu Emin ol bu olayı sadece codda yaşadım !

AsiCimbomlu

2.9.2011 13:23:18

-2
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Tamam ! codda kolay görevler o yüzden bi bölümü 100 saate geçtim !
Bitirememen senin beceriksizliğin oyunun değil.

ultra_storm

2.9.2011 13:20:03

-2
quote:

Orijinalden alıntı: artist64 COD serisi BF dan neden daha çok sevilidğini söyliyeyim COD haritalar normal boyutta ve oyun akışı hızlı yani oyuncu kısa bir süre içerisinde stres atabilir ama bf3 te haritaların büyüklüğü ve görevlerin zorluğundan dolayı bıktırabiliyor COD BF3 e göre biraz daha gerçekci her askerin yapabileceği şeyi yapıyorsun ama BF3 te maşallah her asker uçak denizalatı helikopter tank ne varsa kullanabiliyor bu yüzden cod daha çok tercih ediliyor
Tamam ! codda kolay görevler o yüzden bi bölümü 100 saate geçtim !

Grasshoppertr

2.9.2011 13:18:49

0
arkadaşlar bence ikiside farklı ve güzel.call of duty de aksiyondan hiç ayrılmazsınız.çünkü haritalar küçüktür.killstreak yapmak çok zevklidir.düşman uzakta olmadığı için herkes birbirini rahat öldürür ve zevk alır.ps3 ve xbox da bu kadar satmasının nedeni düşmanları yanında savaştığımız için kontroller la bile rahat öldürmektir.battlefield ise taktiksel ve zor bir oyundur.uzaktaki adamı call of duty deki silahlara göre çok daha fazla seken bir silahla vurmak zordur.jet,tank vs kullanmak çok zevklidir.eğer bir takım arkadaşınız olsa muhteşem bi eğlence sunar.ben battlefield ı çok seviyorum ve bfbc2 yi çok oynarım.ama blackops a hayır demem.bu sene nolucak,görücez

ultra_storm

2.9.2011 13:16:14

0
quote:

Paypay88 ya bırak yıkılabilir çevre cod'un amacı değilmiş...böyle savunmaya girip güldürmeyin milleti...
Evetya yıkılabilir çevre oyun tarzı değil bir teknoloji harikasıdır...

By_O

2.9.2011 13:15:34

0
Matrix mübarek

bloodTime

2.9.2011 13:13:33

+2
Paypay88 ya bırak yıkılabilir çevre cod'un amacı değilmiş...böyle savunmaya girip güldürmeyin milleti...

Opricnik

2.9.2011 13:12:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Tamam devm et kaç yıllık özgürlük anlayışıyla...Asker jetde tankta kullanır!
MW3'teki yönettiğimiz karakterler özel tim daha çok. Asker değil. Bu böyle seviliyor . Jet kullanacaklar zaten efsane olacak BF3 'te jet ama bu mw3'e böyle laf atmanız gerektiğini kanıtlamaz.MW3'te zevkli olacak BF3'te niye birbirinizi yiyorsunuz . Bu iğrenç oyun yazınca ne olacak iğrenç oyunmu olacağını düşünüyorsunuz? Başka rakipleri yok 2 efsane oyun. 2'sinide oynayın arkadaşlar :)

AsiCimbomlu

2.9.2011 13:12:14

+1
quote:

Orijinalden alıntı: ultra_storm

Tamam devm et kaç yıllık özgürlük anlayışıyla...Asker jetde tankta kullanır!
Her asker uçak kullanamaz. Kullanabilseler hava, kara, deniz diye ayrılmaz.

oa454

2.9.2011 13:09:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: hakanbaba35 call of duty 4 ün bi videosu sandım nedense !?
hehehe şakacı velet seni :))

ultra_storm

2.9.2011 13:08:13

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Paypay88 Yav oynamayın görmediysen napalım? Herkes illa araçlı tanklı dev haritalı oyunu sevmek zorundamı. Ben direk çatışmaya girdiğimiz oyundan daha çok zevk alıyorum ben bf konusuna böyle iğrenç oyun görmedim yazayım iyimi olacak eray?
Tamam devm et kaç yıllık özgürlük anlayışıyla...Asker jetde tankta kullanır!

Opricnik

2.9.2011 13:07:53

0
Yav arkadaşlar şunu anlayın artık. Her oyununda kitlesi var BF sevmeyen biri grafikleri iyi olsada oynamaz.Tanklı takım oyunu herkes öyle tarz sevmiyor olabilir.COD oyuncularına göre o saçma misal herkes her aracı kullanıyor buda bir saçmalık her oyun kendine göre. cod' böyle olduğu için seviliyor coda yıkılabilir çevre eklenmez çünkü codun amacı değil. misal battlefield'e yıkılabilir bina eklemek için bc2de çoğu ev birbirinin aynısıydı ona bakarsanız? arica harbor'daki evler vs hep aynı tarz. COD'daki mimariler daha değişik çünkü yıkılabilir olmadıkları için. her 2'sininde ayrı tadı var bf'dede yıkılış anını görmek vs çok zevkli oluyor ama cod'dakide güzel. yani - 2sinide denemeli demoları çıkarsa .

AsiCimbomlu

2.9.2011 13:04:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: hakanbaba35 call of duty 4 ün bi videosu sandım nedense !?
Eminim sen MW2 çıkıcağı zaman heveslenen biriydin. BO'u gördükten sonra bir anda fikir değiştirende birisin.

Opricnik

2.9.2011 13:03:04

-4
Yav oynamayın görmediysen napalım? Herkes illa araçlı tanklı dev haritalı oyunu sevmek zorundamı. Ben direk çatışmaya girdiğimiz oyundan daha çok zevk alıyorum ben bf konusuna böyle iğrenç oyun görmedim yazayım iyimi olacak eray?

eray22486

2.9.2011 13:01:52

-5
ben böyle iğrenç oyun görmedim

MrKerberoS

2.9.2011 13:01:01

0
@artist64 Who are you? NoNoNo You are alien!!!!!!

MGEDK

2.9.2011 13:00:32

+1
quote:

hm cod bf3'ten daha gerçekçi öyle mi oldu o zaman biz kalkalım
Doğru söylüyorsun... Fazla bile oturmuşuz anlaşılan...

RideMyRocket

2.9.2011 13:00:21

+2
Ben BF3'ü alacağım. MW3'ü de orijinal alıp Multiplayer oynamak isterim fakat öğrenci olduğum için iki oyundan sadece birini alabilirim. BF'nin multiplayer'ı benim CoD serinden daha çok hoşuma gidiyor. Bu kişiden kişiye değişir tabii. Zevk meselesi sonuçta. İki serinin de kendine göre değişik ve farklı oyun yapısı var. Takım oyununu, geniş araziyi, gerçekçiliği ve yavaş bir oynanışı seven BF serisini tercih ederken; hızlı oynanışı, yaya savaşını ve bireyselliği seven kişi CoD serisini tercih eder.

bloodTime

2.9.2011 12:57:49

0
artist64 saçmalamışsın ........

Opricnik

2.9.2011 12:57:43

-1
gerçekçi değil ama daha eğlenceli ben yine beğendim. ama pointstreak anlamadım ne olduğunu

ZacDoUrden

2.9.2011 12:55:33

+1
hm cod bf3'ten daha gerçekçi öyle mi oldu o zaman biz kalkalım

hakanbaba35

2.9.2011 12:54:21

+9
call of duty 4 ün bi videosu sandım nedense !?

Guest-BCBDDAB2E

2.9.2011 12:51:31

-11
COD serisi BF dan neden daha çok sevilidğini söyliyeyim COD haritalar normal boyutta ve oyun akışı hızlı yani oyuncu kısa bir süre içerisinde stres atabilir ama bf3 te haritaların büyüklüğü ve görevlerin zorluğundan dolayı bıktırabiliyor COD BF3 e göre biraz daha gerçekci her askerin yapabileceği şeyi yapıyorsun ama BF3 te maşallah her asker uçak denizalatı helikopter tank ne varsa kullanabiliyor bu yüzden cod daha çok tercih ediliyor
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Modern Warfare 3 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
311 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız