Everquest Next'in PS4 Sürümü Geliyor Aion için Promo Kodu Veriyoruz

PS4'te Uncharted'ın Grafikleri Hayran Bırakacak

19.11.2013 09:20 - Alkan Adakaner


    Naughty Dog'un Playstation 4 için yeni Uncharted oyununu duyurması gerçekten de heyecan verici; çünkü bu seri Playstation 3'te her yönden büyük bir iş başarmıştı. Özellikle grafiksel anlamda bu oyuna hayran kalmamak elde değildi.
 
    Şimdi Naughty Dog yetkilileri aynısını Playstation 4'te de yapacaklarını söylüyorlar. Geliştirici firmanın başkanlarından Christophe Balestra'nın bu konudaki açıklamaları şu şekilde:
 
    "Hikaye anlatımı ve sunum konusunda yine limitlerimizi zorlayacağız; ama takımımızın şu anda üzerinde çalıştığı şeyde (Uncharted PS4) grafiksel olarak büyük bir sıçrama yaşatacağımızı söyleyebilirim. Sanırım insanlar Naughty Dog'ta neler hazırlandığını görünce hayran kalacaklar"
 
    Bakalım Uncharted'ın Playstation 4'teki macerası bizi ne kadar etkileyecek. Özellikle The Order: 1886 gibi oyunları görünce yeni Uncharted'ın grafikleri konusunda beklentiler de artıyor.
 

Kaynak latestnewsexplorer
Tweet
naughty dog uncharted playstation playstation 4 nathan drake sony
Everquest Next'in PS4 Sürümü Geliyor Paylaş Aion için Promo Kodu Veriyoruz
YORUMLAR 54
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Kilgrave1907 - 20.11.2013 18:22:35 +1
Ben Uncharted'ın PS3 grafiklerine de hayran kalmıştım zaten. :)
jacksoftblocker - 20.11.2013 16:33:05 0
BSC Misafiri
20.11.2013 16:12:11

adam değilsin
BSC Misafiri - 20.11.2013 16:12:11 -2
Bir battlefield 4 etmeyeceğini hepimiz biliyoruz
einhander - 19.11.2013 23:58:07 0
ps3 sahıbı degılım ama bu oyunun lets playını youtubedan ızledım bıtırdım oynamıs kadar oldum film gibi akıyordu oyun muhtesemdı.
ps4 de bır an once cıksında birkez daha ızleme oyunu ızleyerek oynama fırsatı bulayım.
mementopolis - 19.11.2013 21:54:31 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Biz Süper PC'si olanlar

4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e
alarak oyunlarımızı oynayacağız.
7970 O.C Crossfire yapan var.
GTX 780 Ti SLI yapan var.

Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...
Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.
Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum.

290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.

herkes sana bir cevap yazmis birde ben yazayim ancak bu kadar sefil bir yorum olur
PC de sorun yasadigim kadar konsolda yasamadim buna inan.
Sen ULTRA ,4k, diye dur pc piyasasinin göz boyasini sür yüzüne gözüne..
senin mantik 8bitlik süper mariyor oyununu 4k da oynamak gibi sacma bir durum.
Prince of percia warrior within gibi ps2 de 480p ile cikan oyunu pc de 4k olarak oynamak gibi sacma bir sey.
simdi 1080p lik oyunlari 4k da oynamak gibi fantazi kurmak cok sacma bir sey.
4k´nin hakkini verecek ilerde filmeler haric hic bir icerik yok sana verseler verseler iki kiytirik partikül efekti :)
bkaakco - 19.11.2013 20:16:36 0
Gereksiz bir açıklama olarak gördüm. Yani elbette nesil değişiyor, teknolojiler gelişiyor, konsola özel oyun yapılıyor ve oyunu yapan firma ise PS3'teki en iyi grafiklerden birini önümüze sunmuş olan Naughty Dog.
gamer-x - 19.11.2013 20:09:21 +1
herkez susacak Naughty Dog konuşacak (E3 2014 Haziran) !!!

haloymuş dead rising miş titanfall mış siz hele bekleyin !!!
BSC Misafiri - 19.11.2013 19:33:45 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Noctis_Strife

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Biz Süper PC'si olanlar

4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e
alarak oyunlarımızı oynayacağız.
7970 O.C Crossfire yapan var.
GTX 780 Ti SLI yapan var.

Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...
Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.
Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum.

290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.


Ne yazıkki sende asla bi The Last Of Us; Uncharted, God Of War, Metal Gears Solid 4-5, Killzone, Order 1886, Ratchet & Clank ,Infamous, Gran Turismo, Red Dead Redemtion... Ve saymadığım yüzlerce oyunu oynayamadan göçüp gideceksin milyon dolarlık PC'inle. Bense çok da fazla yatırım ve aç gözlülük yapmadan orta düzey bilgisayarımda özel oyunları oynarken PS4'de de kendine özel oyunların keyfine bakacağım, geçmişte baktığım gibi. Bu yolda devam et sen...


ha oynamiş ha oynamamış arkadaşım ne saçma sapan konuşuyorsunuz sanki dünyayı kurtacak oynasanız o oyunu
Master_Evil - 19.11.2013 19:28:04 0
bu oyunun ortamlarına bayılıyorum
alito - 19.11.2013 19:27:21 0
PS4 için ilk efsane yolda desenize. Bana ve birçok kişiye konsol aldıracak oyunlardan biri buydu, yeni haberleri sabırsızlıkla bekliyorum.
Wayward Son - 19.11.2013 19:16:21 +2
Yıl olmuş 2014 (e artık) hala daha PC-konsol diyen var.

Arkadaşım, herkes biliyor PC ne kadar güçlü, PC ne kadar geliştirilebilir. Ben de PC'de oynuyorum çoğu oyunumu ama sanki çok ilginç bir şey söyler gibi her defasında aynı saçma şeyleri tekrarlamak mantıklı mı?

4k da 4k. 24 inç monitörde 4k açsan ne olur, açmasan ne olur. Öyle kolay bir teknoloji sanıyorlar ya bir de pes.

Oyun sektörü konsol üzerinden ilerler çünkü sabit donanım = kolay optimizasyon = daha az çaba = daha verimli iş gücü. Olayın özü bu. İsterse 100 tane ekran koy, isterse 100000000000000 teraflops gücünde çalıştır yine de oyunlar konsola gelecek.

O yüzden "ama bizde bu var:((" demenin yerine git bir konsol al, multiplatformda da PC kullan, daha ucuza oyun satın al kafan rahat olsun. Hem güzel konsol exc.lerinden mahrum kalma, hem de ucuza orijinal oyun oyna.

Ha bir de o saydığı sistemler çok ucuz da bir de tek tek yazmış.

"Konsol firmaları sizi kandırıyor, paranızı yiyor" kafasını da anlamıyorum. PC donanım firmaları öpücükle mi veriyor parçaları? Windows bedava mı? 1500-2000 TL ekran kartı mı olur lan?
Nathan__Drake - 19.11.2013 18:05:36 -2
GTA 5'in konsola özel olduğu, Diablo 3'ün konsola çıktığı, en iyi grafiklerin konsolda olduğu, oyun sıfatından çıkmış sanat eserlerinin konsola özel olduğu bir dönemde hala Pc denen şeyi savunanlar var. Gerçekten de çok komik.
JasonBrody94 - 19.11.2013 17:51:22 -1
ya yorum yapmayında gidin uncharted 3 ün bu siteden video incelemesine bakın sinir etmeyin pc ciler gelmiş konuşuyo gene saçmasapan
Noctis_Strife - 19.11.2013 17:50:35 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Biz Süper PC'si olanlar

4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e
alarak oyunlarımızı oynayacağız.
7970 O.C Crossfire yapan var.
GTX 780 Ti SLI yapan var.

Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...
Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.
Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum.

290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.


Ne yazıkki sende asla bi The Last Of Us; Uncharted, God Of War, Metal Gears Solid 4-5, Killzone, Order 1886, Ratchet & Clank ,Infamous, Gran Turismo, Red Dead Redemtion... Ve saymadığım yüzlerce oyunu oynayamadan göçüp gideceksin milyon dolarlık PC'inle. Bense çok da fazla yatırım ve aç gözlülük yapmadan orta düzey bilgisayarımda özel oyunları oynarken PS4'de de kendine özel oyunların keyfine bakacağım, geçmişte baktığım gibi. Bu yolda devam et sen...
Gabe Logan - 19.11.2013 17:48:25 +1
Geliyor! Geliyor! Alemin kralı geliyor!
aterikasedi - 19.11.2013 17:37:28 0
Uncharted 3'ü dün daha yeni bitirdim.O çöl bölümünün grafikleri gerçekten görülmeye değerdi.Oyunu daha önceden görmemiş olsam ve biri bana bu oyun ps4 için çıktı dese inanırdım.Oynanışıyla da hikayesiyle de on numara oyun.4. oyunu görmek için sabırsızlanıyorum.
rambocuk - 19.11.2013 17:28:40 0
Şu pc yi savunan kişilerden her zaman daha iyi bir sisteme sahip oldum ama hiç bir zaman konsolla boy ölçüştürmedim helede türkçe oyun yapan bir konsolla asla oyun konsolda oynanır pcde bir 2 tane fpsden başkada oyun oynanmaz maus kalevye eziyetine değecek tek şeyde fps dir istediğin kadar kaplaman olsun grafiğin olsun konsoldaki rahatı oynanabilirliği vermez bakın bf4 ü oynuyorum ps4 den daha iyi grafik veriyor bakın karşılaştırmalara ama ben ps4 alıcam neden çünkü oyunlar fps den ibaret değil benim için
BSC Misafiri - 19.11.2013 17:09:51 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

PS4 = Zırhlı Araba
PC = M1A2 ABRAMS Zırhlı Tank

Tabi ki PC her yönüyle üstün bu yüzden daha pahalı olması normal
PC sadece oyun oynatmaz bir sürü işlevi vardır.
Ayrıca PC oyunlarında mod desteği var.
PC'ye 3000 TL verirsin çok daha rahat edersin. Konsola 1300 tl vereceğine.
Tabi ben herkesin görüşüne saygılıyım isteyen sevdiği platformda oynasın.
Ama PC'nin üstünlüğünü kabul edin.

Araba Ferrari daha kullanışlı ve hizlıdır herkes onu seçer. Birde bu açıdan düşünün bakalım.
O pahalı sistemde düzgün exc oyun olmaması, next gen NBA 2k14 oynayamamak, RDR GTA 5 dilenmek daha kötü bir duygu bence.

Naughty Dog harikalar yaratıyor, diger platformlar next gen exclusive oyun yapamazsa işleri zor.
StrainG.ShooteR - 19.11.2013 16:32:01 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

Grafiklere pek fazla önem vermem bana göre hikayenin anlatılışı ve sunumu daha önemlidir bu oyun bunu iyi becermişti. Grafik olarakta yeterince memnun ediyordu güzel iş çıkacağından emin gibiyim. Naughty Dog beğenimi kazanmaya başladı


Naughty Dog benim ve bi çok kişinin gönlünü zaten crash ile kazanmıştı
Opricnik - 19.11.2013 16:31:05 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

alıntı:

Orijinalden alıntı: oveo531

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: obantr<br><br>Biz Süper PC'si olanlar<br><br>4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e <br>alarak oyunlarımızı oynayacağız. <br>7970 O.C Crossfire yapan var.<br>GTX 780 Ti SLI yapan var.<br><br>Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...<br>Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.<br>Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum. <br><br>290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.</blockquote><br>zeka dolu arkadaşım, sen o pc için kaç para harcadın da gelmiş burda 1300 tl civarı olan bir aletle karşılaştırıyorsun ?


PS4 = Zırhlı Araba
PC = M1A2 ABRAMS Zırhlı Tank

Tabi ki PC her yönüyle üstün bu yüzden daha pahalı olması normal
PC sadece oyun oynatmaz bir sürü işlevi vardır.
Ayrıca PC oyunlarında mod desteği var.
PC'ye 3000 TL verirsin çok daha rahat edersin. Konsola 1300 tl vereceğine.
Tabi ben herkesin görüşüne saygılıyım isteyen sevdiği platformda oynasın.
Ama PC'nin üstünlüğünü kabul edin.

Neyine rahat ediyorum acaba PC'de bir açıklarmısın?
Kişisel tercihtir bu konsola 1300 TL verirken oyunları daha pahalı oluyor genelde pc'de steam indirimleri var . 2'si aynı civarda para harcıyor. EXC'ler önemli burda pc'deki strateji blizzard moba indie tarzı oyunlar seviyorsan pc alacaksın.Fps seviyorsan Xbox mesela.3rd action adventure seviyorsan Playstation. Platformer ve 3D platformer seviyorsan Nintendo.
Bu kadar basit. Ne PS en iyi fps'lere sahip ne xbox en iyi platformlara nede nintendo aksiyon oyunlarına
TITANFALL Halo COD'la DLC ilişkileri BF ile dlc ilişkileri + LIVE = FPS oyunlarında üstün olacak ben mesela fps oyunlarını umursamıyorum xbox'ta bana göre bir şey yok
Öbür tarafta Uncharted/Order1886/Last of us/inFamous/Warhawk/Ratchet tarzı oyunları seviyorum 3 kameradan oynanan Playtation bana göre
Eğer Mario/Zelda/Donkey Kong/ Smash Bros/Mario Party/Sonic seviyorsan Nintendo
Eğer Diablo / WoW / Dota/ Leuage of Legends/Everquest/Planetside/DayZ gibi oyunları seviyorsan PC alacaksın.
bu kadar basit bu olay sidik yarışının gereği yok
BSC Misafiri - 19.11.2013 15:50:03 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Biz Süper PC'si olanlar

4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e
alarak oyunlarımızı oynayacağız.
7970 O.C Crossfire yapan var.
GTX 780 Ti SLI yapan var.

Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...
Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.
Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum.

290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.


senin yazdıgın donanım ciddi miktarda para ister ve bf4 utra ayarda 1080p ve 100 fps de göremessin . 3-4 yıl ıcınde o yazdıgın donanım ps4 un gesinde kalıcak. yada sırf insanlar yenı donanım kursunlar dıye oyunları iyi optimize etmicekler. cod da bunun örnegini görduk 6gb ram zorunlu idi oyun milyonlarca sattıktan sonra guncelleme ile düzeldi. kısaca 400 dolarlık makıne yeri gelicek o yazdıgın sistemlerden daha iyi bir konumda olacak .
BSC Misafiri - 19.11.2013 15:49:39 0
benim pc sistemim 4gb ram 9800 gt ekran kartı 3 çekirdekli işlemci ve ps 3 ve xbox sahibiyim call of duty ghost pcde açılmadı :D ps3 de oynadım sistem güncellesem ram almam ekran kartı almam lazım ama 8 senelik makinadaoynadım. call of gibi grafikleri kötü olan bir oyun bile oynanırken pcede açılmıyor ram yüzünden. pc güçlüdür ancak üvey evlat muamelesi görür
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

alıntı:

Orijinalden alıntı: oveo531

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Biz Süper PC'si olanlar

4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e
alarak oyunlarımızı oynayacağız.
7970 O.C Crossfire yapan var.
GTX 780 Ti SLI yapan var.

Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...
Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.
Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum.

290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.

zeka dolu arkadaşım, sen o pc için kaç para harcadın da gelmiş burda 1300 tl civarı olan bir aletle karşılaştırıyorsun ?


PS4 = Zırhlı Araba
PC = M1A2 ABRAMS Zırhlı Tank

Tabi ki PC her yönüyle üstün bu yüzden daha pahalı olması normal
PC sadece oyun oynatmaz bir sürü işlevi vardır.
Ayrıca PC oyunlarında mod desteği var.
PC'ye 3000 TL verirsin çok daha rahat edersin. Konsola 1300 tl vereceğine.
Tabi ben herkesin görüşüne saygılıyım isteyen sevdiği platformda oynasın.
Ama PC'nin üstünlüğünü kabul edin.
BSC Misafiri - 19.11.2013 15:49:21 -1
arkadaş ps3 exclusive görmemiş herhalde hayatında
alıntı:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

alıntı:

Tamam az janjan az ışık az gölge 2tıktık 1şıkşık
orta karar bi görsellik tutturabiliyor.


oveo531 - 19.11.2013 15:44:48 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

alıntı:

Orijinalden alıntı: oveo531

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Biz Süper PC'si olanlar

4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e
alarak oyunlarımızı oynayacağız.
7970 O.C Crossfire yapan var.
GTX 780 Ti SLI yapan var.

Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...
Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.
Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum.

290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.

zeka dolu arkadaşım, sen o pc için kaç para harcadın da gelmiş burda 1300 tl civarı olan bir aletle karşılaştırıyorsun ?


PS4 = Zırhlı Araba
PC = M1A2 ABRAMS Zırhlı Tank

Tabi ki PC her yönüyle üstün bu yüzden daha pahalı olması normal
PC sadece oyun oynatmaz bir sürü işlevi vardır.
Ayrıca PC oyunlarında mod desteği var.
PC'ye 3000 TL verirsin çok daha rahat edersin. Konsola 1300 tl vereceğine.
Tabi ben herkesin görüşüne saygılıyım isteyen sevdiği platformda oynasın.
Ama PC'nin üstünlüğünü kabul edin.


Pc tabii ki her anlamda devamlı gelişen bir teknolojiye sahip bunu kabul etmeyen de bir sorun var demektir fakat şu da var ki 1300 tl ye aldığın grafik kaç bin tl lik bilgisayar ile karşılanabilir ? devamında tabii ki herkezin o şekilde bir bilgisayarı olmaz ve laptop + ps4 seçeneği daha cazip gelir...
Ayrıca şu lafının üzerine söylüyorum;
"Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor."
Sen şimdi bana 1300 tl ye ps 4 ün yapabildiklerini yapan bir pc topla yada haydi orta sınıf bir notebook u da kat işin içine düz 2000 tl ye bu ps4 dün yapabildiklerini yapan bir pc topla, işte o gün bu söylediğine inanacam...
obantr - 19.11.2013 15:27:55 -3
alıntı:

Orijinalden alıntı: oveo531

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Biz Süper PC'si olanlar

4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e
alarak oyunlarımızı oynayacağız.
7970 O.C Crossfire yapan var.
GTX 780 Ti SLI yapan var.

Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...
Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.
Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum.

290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.

zeka dolu arkadaşım, sen o pc için kaç para harcadın da gelmiş burda 1300 tl civarı olan bir aletle karşılaştırıyorsun ?


PS4 = Zırhlı Araba
PC = M1A2 ABRAMS Zırhlı Tank

Tabi ki PC her yönüyle üstün bu yüzden daha pahalı olması normal
PC sadece oyun oynatmaz bir sürü işlevi vardır.
Ayrıca PC oyunlarında mod desteği var.
PC'ye 3000 TL verirsin çok daha rahat edersin. Konsola 1300 tl vereceğine.
Tabi ben herkesin görüşüne saygılıyım isteyen sevdiği platformda oynasın.
Ama PC'nin üstünlüğünü kabul edin.
iamburak - 19.11.2013 15:22:51 0
Grafiklere pek fazla önem vermem bana göre hikayenin anlatılışı ve sunumu daha önemlidir bu oyun bunu iyi becermişti. Grafik olarakta yeterince memnun ediyordu güzel iş çıkacağından emin gibiyim. Naughty Dog beğenimi kazanmaya başladı
oveo531 - 19.11.2013 15:16:23 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Biz Süper PC'si olanlar

4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e
alarak oyunlarımızı oynayacağız.
7970 O.C Crossfire yapan var.
GTX 780 Ti SLI yapan var.

Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...
Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.
Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum.

290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.

zeka dolu arkadaşım, sen o pc için kaç para harcadın da gelmiş burda 1300 tl civarı olan bir aletle karşılaştırıyorsun ?
obantr - 19.11.2013 15:03:32 -11
Biz Süper PC'si olanlar

4K Ayarlarda - Çoklu Monitörde - ULTRA Ayarlarda AA ve AF'yi 8X'e
alarak oyunlarımızı oynayacağız.
7970 O.C Crossfire yapan var.
GTX 780 Ti SLI yapan var.

Siz konsollarda hayatta ULTRA Grafikler 1080p ve 100 FPS göremezsiniz ne yazık ki...
Çünkü SONY VE MICROSOFT sizi konsollarla kazıklıyor.
Eksiyi verin ama ben doğruyu söylüyorum.

290X 'ler ve Nvidia 800 serisi geliyor.
Noctis_Strife - 19.11.2013 14:46:58 0
Bi arada milyon poligon tasaramında çalışabilecek elemanlar arıyorlardı, çenemiz yerlerde sürünücek, o konuda şüphem yok. Umarım eski oyunlara nazaran daha özgürlük içeren bir oyun olur.
Himurajutsu - 19.11.2013 14:42:52 0
cevat grafik yapar(başka bi b**k bilmez), naughty dog sanat eseri kapiş.

herşey grafikle olmuyor malesef. bugun saint row crysis satışlarını 3 e katlıyorsa bu içinde bulunduğumuz durumun en iyi göstergesidir..
KAKÁ - 19.11.2013 14:21:19 0
PS4 alma sebebim bir diğeri de Last of Us 2
BSC Misafiri - 19.11.2013 14:05:53 0
Naughty Dog diyorsa yine işi bitirmislerdir. Canavar atmosfer, oynanış, üst düzey grafik, üçünü bir arada yaptıkları için rakipleri yok.

PS4 alın geleceği parlak, ileride çıkacak muhteşem oyunları kaçırmak istemezsiniz. Uncharted 4, The Last of Us 2, infamous ss, MGS5, Order 1886, Deep Down, next gen RDR gibi müthiş oyunlar gelecek. PC'de heyecan verici bir oyun yok birşey duyurulmuyor. PS4 NBA 2K14 bütün pc oyunlarından çok daha iyi ve gerçekçi görünüyor.
Bowser Zeki - 19.11.2013 13:21:21 0
Durun abi daha 1,2,3 ü oynama fırsatı bulamadım :S

İlk üçü komşuda var ama bi türlü oynayacak fırsatım olmadı :(
David Attenborough - 19.11.2013 13:08:40 -5
alıntı:

Tamam az janjan az ışık az gölge 2tıktık 1şıkşık
orta karar bi görsellik tutturabiliyor.


dingo egret! - 19.11.2013 13:08:04 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: S_NM_Z

Bence burda grafiksel anlamda hayran kalıcaksınızdan kasıt biz Ps3 el vermediği için Unc 2 ve 3te yapamadığımız ne varsa bu oyuna koyucaz demek çünkü sadece grafiğe abanmak ND'un tarzı deil (iyiki de deil eğer öyle olsaydı her canım sıkıldığında açıp oynicam bi uçak veya gemi sahnesi olmicaktı :D ). Grafikler İnFamous SS daki kadar olur düşüncesindeyim.

EDİT: Allah rızası için şu runtime error hatasına bi bakın bişeyler yapın bu hata sadece bendemi oluyo bilmiorum ama yorum yazmak veya sitede dolaşmak resmen işkence halini aldı. Bilginize.

hem katılıyorum hemde katılmıyorum görüşüne dostum
ben second son baya sönük kalacak yanında diye düşünüyorum
bunu düşündüren naughty dog ve referansları
BSC Misafiri - 19.11.2013 13:06:15 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

alıntı:

Orijinalden alıntı: dingo egret!

alıntı:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Grafik olarak büyük bir sıçrama yaşayacaktır ama kimsenin Crytek kadar iyi grafik motoru yapacağını sanmıyorum.
Asıl sıçrama Cry Engine 4'le olacak.

Unreal Engine + desen anlıycam da Cryengine ne ya...
git bi youtube'a "infiltrator, samartian" videolarını arat gtx680 ile realtime alınmış görüntüyü 1080p seyret. görsellikte ve optimizasyonda UE ötesi yok..

Ha konumuza dönecek olursak uncharted 1-2-3 hep çıktıkları dönemde hep görsellikte zirvenin yeni sınırını belirlediler. yani dostum alış buna Naughty Dog daha iyisini yapana kadar en iyisi bu!

Komik olan ne?
Adamlar Cry Engine 3'le yeni nesile geçtiler zaten. Çıkalı bir sene olmasına karşın Crysis 3'ten daha iyisi de şu an yok.

zaten biz crysis 3 ü pcde oynadığımız için yeni neslin grafikleri bizi etkilemedi konsolseverlerde beklentileri düşük tutarlarsa onların zararına olur bu, bana en farklı ve etkileyici grafikler nba2k14'ün sunumundaki grafikler oldu oda farklı olduğu için geri kalanlarda bi aşırılık yok mgs5 de iyiydi bu arada
Hoid - 19.11.2013 13:00:56 -1
Yapay zeka gelişsin atmosferi iyileştirin oynarken oyun içine çeksin yeter über grafik yapacağım diye bunlardan kısmazlar umarım .
dingo egret! - 19.11.2013 12:54:45 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: S. Hawking


alıntı:

Orijinalden alıntı: dingo egret!

alıntı:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Grafik olarak büyük bir sıçrama yaşayacaktır ama kimsenin Crytek kadar iyi grafik motoru yapacağını sanmıyorum.
Asıl sıçrama Cry Engine 4'le olacak.

Unreal Engine + desen anlıycam da Cryengine ne ya...
git bi youtube'a "infiltrator, samartian" videolarını arat gtx680 ile realtime alınmış görüntüyü 1080p seyret. görsellikte ve optimizasyonda UE ötesi yok..

Ha konumuza dönecek olursak uncharted 1-2-3 hep çıktıkları dönemde hep görsellikte zirvenin yeni sınırını belirlediler. yani dostum alış buna Naughty Dog daha iyisini yapana kadar en iyisi bu!

Komik olan ne?
Adamlar Cry Engine 3'le yeni nesile geçtiler zaten. Çıkalı bir sene olmasına karşın Crysis 3'ten daha iyisi de şu an yok.

Crysis 1-2-3 ü pc de ultrada bitirmiş olmasam ciddiye alıcam ama bence Cevat yanlış yolda

Tamam az janjan az ışık az gölge 2tıktık 1şıkşık orta karar bi görsellik tutturabiliyor. Ama o yapay zeka beni benden alıyor, çook oyuncu dostu yani oyuncu oyunu en ileri zorluk seviyesinde hiç ölmeden ilk seferinde bitirsin diye gayret edilmiş sanki.
Zaten Ryse'da execution gibi quicktime event'ler de zamanında gereken tuşa basılmazsa oyun infazı kendisi gerçekleştiriyor gibi gibi.

Cevat motorla falan uğraşmasın gitsin evvela oyun nası yapılır bi onu öğrensin, mesela rockstar, epic games, yada bethesda'ya falan cv bırakırdım ben yerinde olsam intern olarak başlamak için
rambocuk - 19.11.2013 12:45:09 0
Kilzonedeki grafikleri görünce NAUGHTY DOG neler yapıcak hayal bile edemiyorum
EagleTibet - 19.11.2013 12:44:35 -1
Bence burda grafiksel anlamda hayran kalıcaksınızdan kasıt biz Ps3 el vermediği için Unc 2 ve 3te yapamadığımız ne varsa bu oyuna koyucaz demek çünkü sadece grafiğe abanmak ND'un tarzı deil (iyiki de deil eğer öyle olsaydı her canım sıkıldığında açıp oynicam bi uçak veya gemi sahnesi olmicaktı :D ). Grafikler İnFamous SS daki kadar olur düşüncesindeyim.

EDİT: Allah rızası için şu runtime error hatasına bi bakın bişeyler yapın bu hata sadece bendemi oluyo bilmiorum ama yorum yazmak veya sitede dolaşmak resmen işkence halini aldı. Bilginize.
Nathan__Drake - 19.11.2013 12:38:38 -4
Crysis 3 bu nesle ait bir oyun.

http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2013/322/b/b/r13_by_mpackart-d6uqija.gif

[mentioned]S. Hawking[/mentioned]
David Attenborough - 19.11.2013 12:29:48 -12
alıntı:

Orijinalden alıntı: dingo egret!

alıntı:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Grafik olarak büyük bir sıçrama yaşayacaktır ama kimsenin Crytek kadar iyi grafik motoru yapacağını sanmıyorum.
Asıl sıçrama Cry Engine 4'le olacak.

Unreal Engine + desen anlıycam da Cryengine ne ya...
git bi youtube'a "infiltrator, samartian" videolarını arat gtx680 ile realtime alınmış görüntüyü 1080p seyret. görsellikte ve optimizasyonda UE ötesi yok..

Ha konumuza dönecek olursak uncharted 1-2-3 hep çıktıkları dönemde hep görsellikte zirvenin yeni sınırını belirlediler. yani dostum alış buna Naughty Dog daha iyisini yapana kadar en iyisi bu!

Komik olan ne?
Adamlar Cry Engine 3'le yeni nesile geçtiler zaten. Çıkalı bir sene olmasına karşın Crysis 3'ten daha iyisi de şu an yok.
numenorian - 19.11.2013 12:03:22 +3
Zaten diğer unchatred lar gibi grafik olarak iyi geleceğinden şüphe yoktu ama ilk ağızdan da bunu duymak çok güzel yeni efsane geliyor
crytek iyi oyun motoru olsa ne olucak hangi oyun iyi oldu ki uncharted'ta grafik var,hikaye güzel sarıyo, oynanış harika crysis 2 ve 3' ün hali ortada
EmuMaster - 19.11.2013 12:01:15 +4
Şu oyun uncharted 2 gibi olsun yeter.O tibet, nepal bölümleri hiç aklımdan çıkmaz.

Oynadığım oyunlar arasında uncharted 2'nin grafik ve atmosfer olarak yeri ayrıdır.
thanatos13 - 19.11.2013 11:50:17 -1
bu adamların yaptıkları oyunları biliyoruz, sınırlarını aşıp neler yapabileceklerini de düşününce insan heyecanlanıyor..
emrahcey - 19.11.2013 11:31:06 -6
alıntı:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Grafik olarak büyük bir sıçrama yaşayacaktır ama kimsenin Crytek kadar iyi grafik motoru yapacağını sanmıyorum.
Asıl sıçrama Cry Engine 4'le olacak.


Playstation mahallesinde , PC satılmaz.
Hocam ne yaptın ? Playstation kanunlarından bir maddeyi çiğnedin.
"Oyun 60 fps yapılamayacak, 30 fps eh işte oldu gibi gibi.." yapılamazsa ziyanı yok önemli olan vaad edilen eğlencedir ...
"Oyun Fotograf gerçekliğini vermeyecek galiba, sanki , gibi , sanırım." ziyanı yok önemli olan vaad edilen eğlence...
"Oyun 1080p olmayacak galiba , sanki , 720p oldu oluyor, söz gelecek dönem..." ziyanı yok önemli olan vaad edilen eğlence...

Daha çıkmadan görmeden bu oyuna bir sözüm yok, Crysis zaten oyundan çok teknoloji demosu gibi "işte bakın bu ekran kartlarıyla biz böyle şeyler yapıyoruz. " demektir.
canoo - 19.11.2013 11:10:23 -1
Bi bu firmanın işlerine çok güveniyorum bide rockstar games bence oyun mükemmel olucak :)
respect_89 - 19.11.2013 11:06:00 -1
Analar neler doğuruyor!
Vinewood - 19.11.2013 10:42:07 -1
VGX ' e gün sayıyorum
arkham92 - 19.11.2013 10:24:52 0
Offf offf daha neler göreceğiz kim bilir :)
dingo egret! - 19.11.2013 10:07:15 +4
alıntı:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Grafik olarak büyük bir sıçrama yaşayacaktır ama kimsenin Crytek kadar iyi grafik motoru yapacağını sanmıyorum.
Asıl sıçrama Cry Engine 4'le olacak.

Unreal Engine + desen anlıycam da Cryengine ne ya...
git bi youtube'a "infiltrator, samartian" videolarını arat gtx680 ile realtime alınmış görüntüyü 1080p seyret. görsellikte ve optimizasyonda UE ötesi yok..

Ha konumuza dönecek olursak uncharted 1-2-3 hep çıktıkları dönemde hep görsellikte zirvenin yeni sınırını belirlediler. yani dostum alış buna Naughty Dog daha iyisini yapana kadar en iyisi bu!
BSC Misafiri - 19.11.2013 09:44:35 +2
Modern zamanların indiana jones'u nathan drake.
David Attenborough - 19.11.2013 09:37:20 -15
Grafik olarak büyük bir sıçrama yaşayacaktır ama kimsenin Crytek kadar iyi grafik motoru yapacağını sanmıyorum.
Asıl sıçrama Cry Engine 4'le olacak.
BSC Misafiri - 19.11.2013 09:28:14 0
Yerim seni yer 10 numara oyun geliyor VGX başlasada oyunun ucundan bir görmek mümkün olsa bakalım :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Uncharted 4: Bir Hırsızın Sonu
+ TAKİBE
AL
65 kişi bu oyunu takip ediyor.