Guild Wars 2, 'Yüz Binlerce' Ön Sipariş Aldı Knight Online'ın Amerika Sunucusu El Değiştiriyor

Valve ve Blizzard, DOTA Konusunda Anlaştı

12.05.2012 00:43 - Samet Konuksal


     Bir yanda DOTA isminin haklarına sahip olan Valve, diğer yanda da DOTA ismine yıllarca ev sahipliği yapmış Blizzard. Bu iki dev, Blizzard'ın yeni oyun modunda 'Blizzard DOTA' ismini kullanması gerekçesiyle kargaşa yaşamıştı. Olay en nihayetinde çözümlendi.
 
     Belirtilenlere göre Blizzard, StarCraft II: Heart of the Swarm ile sunacağı Blizzard DOTA oyun modunun ismini değiştirdi. Gelen haberlere göre Blizzard DOTA'nın yeni ismi, 'Blizzard All-Stars' adıyla geçecek.
 
     Konuyla ilgili Blizzard cephesinden Rob Pardo, "Blizzard ve Valve, olayı çok ileri noktalara taşımadan DOTA konusunda anlaşmaya vardı. Anlaşma sonrasında Blizzard DOTA'nın ismi Blizzard All-Stars olarak değişti. Bu isim değişikliği, Blizzard All-Stars'ın oyun içi yapısına da büyük etkiler yapacak." açıklamasını yaptı.
 
     Diğer yandan ise Valve'in patronu Gabe Newell, "Blizzard'ın kararlarımız karşısında saygılı olmasından dolayı mutluyuz. Her iki firma da, hayranların isteği ve onların mutluluğu adına hareket ediyor." sözlerini söyledi. 
 
      Ne dersiniz, bu kez de Blizzard'ın başı Sony ile derde girer mi? Bir yandan da Playstation All-Stars geliyor.(!)

Tweet
blizzard dota blizzard dota starcraft blizzard all-stars blizzard allstars
Guild Wars 2, 'Yüz Binlerce' Ön Sipariş Aldı Paylaş Knight Online'ın Amerika Sunucusu El Değiştiriyor
YORUMLAR 37
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BraveHeart - 24.5.2013 15:08:23 0
Valve akar bebeler bakar. Var mi valve kadar oyuncu yanlisi bir firma daha ?
KARTALIZMA - 24.5.2013 13:49:57 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Hayalbaz93

valve'in blizzarddan iyi oldugunu iddia etmek messi'nin peleden iyi oldugunu iddia etmek gibi bir şey

aynen öyle...
Hayalbaz93 - 13.5.2013 15:48:41 +1
valve'in blizzarddan iyi oldugunu iddia etmek messi'nin peleden iyi oldugunu iddia etmek gibi bir şey
Enıac - 11.5.2013 21:47:45 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: One Last Goodbye

alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Bi kaç valve fanboylarını okuduktan sonra diğer mesajları okumadım sen geliyosun half-life ile neyi karşılaştırıyosunun sen half-life de istediğin kadar . Senin karşına çıkacak herifte wow u söyler . Wow hem dünyanın en çok oynanan oyunudur hemde ücretli bir oyundur . Ki yine gelelim ne kadar dotayı blizzard yapmasada animasyonları olsun karakter tiplemeleri olsun blizzardın tasarımıdır ve dotayı yapanlar bunu oyuna yansıtmışlardır . He gelelim valve mükemmel bir firmadır . Ama kusura bakmada blizzard ile yan yana koymam . Hikaye olsun yaratıcılık olsun valve blizzardın çok gerisinde . Hemde çok . Dota 2 oynuyorum ama tabiki fikir orijinal olmamasına rağman olmamış . Atlanılan dota daki tadı yakalayamamışlar hikayeden uzaklaştırıp kendilerinden saçma şeyler eklemişler . Olmamış o grafiklere yazık olmuş . Bide başımıza zaten lolcüler çıktı . Bari böyle saçma saçma konuşmayın bari . Valve nedir ya :D

Ne ? Yaratıcılıkta Blizzard daha mı önde ? Arkadaşım şaka mısın sen. Adamlar Yüzüklerin Efendisi dünyasını alıp az buz değiştirerek wow a koydu sen gelmiş ne diyorsun burada ? Half life da ki hikayeyi bir öğren önce.

Çok yazmışsın ama, boş yazmışsın... Bişey bilmediğin kesin...
faati-puskevit - 11.5.2013 20:53:41 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
Atlanılan dota daki tadı yakalayamamışlar hikayeden uzaklaştırıp kendilerinden saçma şeyler eklemişler . Olmamış o grafiklere yazık olmuş . Bide başımıza zaten lolcüler çıktı . Bari böyle saçma saçma konuşmayın bari . Valve nedir ya :D

Crestfallen. - 11.5.2013 11:44:17 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Bi kaç valve fanboylarını okuduktan sonra diğer mesajları okumadım sen geliyosun half-life ile neyi karşılaştırıyosunun sen half-life de istediğin kadar . Senin karşına çıkacak herifte wow u söyler . Wow hem dünyanın en çok oynanan oyunudur hemde ücretli bir oyundur . Ki yine gelelim ne kadar dotayı blizzard yapmasada animasyonları olsun karakter tiplemeleri olsun blizzardın tasarımıdır ve dotayı yapanlar bunu oyuna yansıtmışlardır . He gelelim valve mükemmel bir firmadır . Ama kusura bakmada blizzard ile yan yana koymam . Hikaye olsun yaratıcılık olsun valve blizzardın çok gerisinde . Hemde çok . Dota 2 oynuyorum ama tabiki fikir orijinal olmamasına rağman olmamış . Atlanılan dota daki tadı yakalayamamışlar hikayeden uzaklaştırıp kendilerinden saçma şeyler eklemişler . Olmamış o grafiklere yazık olmuş . Bide başımıza zaten lolcüler çıktı . Bari böyle saçma saçma konuşmayın bari . Valve nedir ya :D

Ne ? Yaratıcılıkta Blizzard daha mı önde ? Arkadaşım şaka mısın sen. Adamlar Yüzüklerin Efendisi dünyasını alıp az buz değiştirerek wow a koydu sen gelmiş ne diyorsun burada ? Half life da ki hikayeyi bir öğren önce.
BSC Misafiri - 11.5.2013 08:19:39 0
Bi kaç valve fanboylarını okuduktan sonra diğer mesajları okumadım sen geliyosun half-life ile neyi karşılaştırıyosunun sen half-life de istediğin kadar . Senin karşına çıkacak herifte wow u söyler . Wow hem dünyanın en çok oynanan oyunudur hemde ücretli bir oyundur . Ki yine gelelim ne kadar dotayı blizzard yapmasada animasyonları olsun karakter tiplemeleri olsun blizzardın tasarımıdır ve dotayı yapanlar bunu oyuna yansıtmışlardır . He gelelim valve mükemmel bir firmadır . Ama kusura bakmada blizzard ile yan yana koymam . Hikaye olsun yaratıcılık olsun valve blizzardın çok gerisinde . Hemde çok . Dota 2 oynuyorum ama tabiki fikir orijinal olmamasına rağman olmamış . Atlanılan dota daki tadı yakalayamamışlar hikayeden uzaklaştırıp kendilerinden saçma şeyler eklemişler . Olmamış o grafiklere yazık olmuş . Bide başımıza zaten lolcüler çıktı . Bari böyle saçma saçma konuşmayın bari . Valve nedir ya :D
ysn86 - 19.5.2012 09:34:06 0
Blizzard valveden daha iyi EA games hepsinden iyi :D nfs the run yeterli
KARTALIZMA - 16.5.2012 23:30:34 +1
yuh artık Blizzard'la Valve'yimi karşılaştırıyorsunuz :)
bende hepsinden daha iyi electronic Art(EA Games) diyimde iyice karıştırayım ortalığı :)

şaka bi yana şuandaki en büyük iki firma Blizzard ve Valve oyun piyasasının en önde gelen iki firması. Valve steam'den, Blizzard'da Wow'dan dünyaları götürüyor :) taktir etmek gerek
iamburak - 16.5.2012 22:17:46 0
Blizzard Valve'den çok daha zengin ve üretken bi şirket aynı zamanda kendi alanında rakip tanımıyor. Blizzard ve Valve PC oyunculuğunu kurtaran 2 şirkettir. Aynı zamanda korsanı engelleyende 2 şirkettir.
Madem fanboy savaşına döndü o zaman şu resmi yayınlamadan duramam

[spoiler=8238864890]
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
[/spoiler]
r0ket - 16.5.2012 22:00:58 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

alıntı:

Orijinalden alıntı: CaptainYankee

alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

Hiçbi şirket Blizzard'la boy ölçüşemez diye saçmalayanlar vardı. Nerede onlar? Pardon bu sayfada bile o kadar saçmalayanlar var hala

Sence Diablo III ün yapabildiğini Valve yapabilmiş midir? World of Warcraft'ın tadını metin2 silkroad filan mı veya Star Wars gibi daha yeni rpg ler mi verebilir? Valve nin yapacağı dota mı yoksa oyuna grafikleriyle battle.net iyle herşeyiyle ev sahipliği yapmış ve dota isminin çıkmasını sağlamış Warcraft III gibi büyük bir oyunun kurucularının yapacağı oyun mu daha güzel olucak? Sence?...

Birincisi Dota Warcraft kurucularının yaptığı bir oyun değil tam tersi fanlar tarafından hazırlanıp populer olan bir harita.Blizzard'ın eli değmemiş bir harita diyebiliriz.
İkincisi önyargıyla biryere varamazsın. Valve'in şuana kadar çıkarıp tutmayan oyununu bulmak çok zordur. Diğer şirketlerin sistemi olan oyunu adı dursun istersen senede 10 tane o oyundan çıkar parana bak değildir. Valve uzun yıllar uğraşır ve ortaya iyi birşey çıkarır. Blizzard zamanında eğer sahiplenseydi Dota'yı o zaman sana hak verirdim ancak sahiplenmedi. Valve sahiplendi ve Dota'nın yapımcıları Valve ile anlaştı bunun sonucunda ortaya Dota 2 gibi bir oyun çıktı.
Evet Valve ilk kez bu türde bir oyun deniyor olcak ancak beklentileri boşa çıkarmayacağından emin olabilirsin. Bu arada Dota 2'nin grafikleride bana göre gayet yeterli ve harika gözüküyor. Valve yapamayacağı birçok projeyi iptal etmiş veya birçok kez baştan tekrar yapmaya başlamış bir şirkettir. Eğer yapamayacak olsa böyle bir işe adım atmazdı. Emin ol ki beklenilenleri karşılayacaklar.

zuahhahaha :D:D

bugün dünyada pc oyunu denildiğinde akıllara acaba half life mı yoksa diablo mu gelir çok merak ediyorum :) zamanında yapılan bir ankette gordon freeman mario dahil herkesi gömerek tüm zamanların en bilinen sevilen oyun karakteri seçildi. half life oyunlarının tümü dünyada yaklaşık 28 milyondan fazla sattı ve halada satıyor sayı sallamasyon değildir araştırın göreceksiniz. blizzard iyidir hoştur büyük şirketleri ezer geçer belki ama valve gerek half life ile gerekse steam ile gelmiş geçmiş en güçlü firmalardan biridir şuan. belki aynı kulvarda değiller ama valve ile boy ölçüşecekse bi firma o şuan sadece apple olabilir. o yüzden fanboyluk yapıp apır sapır konuşmanıza hiç gerek yok. blizzard iyi firmadır, valve efsanedir.
KARTALIZMA - 16.5.2012 10:54:35 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak
All-Stars ile Dota 2 karşılaştırılacak muhtemelen. Sonucunu bende merak ediyorum şimdiden ancak tabiki Blizzard daha başarılı olacaktır. İşinin ehli odur çünkü. Ancak şunu demeden de geçemicem, Valve Dota ismini kötüleyecek bir oyun sermez ortaya. Dota 2'nin çıkış tarihini bilen varmı?

Dota2 başlı başına bir oyun, Blizzard dota ise yine gamemap sanırım. İkisini karşılaştırmak biraz anlamsız olabilir. Büyük bütçeler oynuyor aralarında. Dota2 gibi geniş bir oyun olmaz elbette. Fakat yinede denemeye değer olcağı kesin.
ysn86 - 16.5.2012 09:48:31 0
o değilde dota 2 ücretsiz olsa iyi olcak :D
iamburak - 15.5.2012 22:28:00 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: CaptainYankee

alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

alıntı:

Orijinalden alıntı: CaptainYankee

alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

Hiçbi şirket Blizzard'la boy ölçüşemez diye saçmalayanlar vardı. Nerede onlar? Pardon bu sayfada bile o kadar saçmalayanlar var hala

Sence Diablo III ün yapabildiğini Valve yapabilmiş midir? World of Warcraft'ın tadını metin2 silkroad filan mı veya Star Wars gibi daha yeni rpg ler mi verebilir? Valve nin yapacağı dota mı yoksa oyuna grafikleriyle battle.net iyle herşeyiyle ev sahipliği yapmış ve dota isminin çıkmasını sağlamış Warcraft III gibi büyük bir oyunun kurucularının yapacağı oyun mu daha güzel olucak? Sence?...

Birincisi Dota Warcraft kurucularının yaptığı bir oyun değil tam tersi fanlar tarafından hazırlanıp populer olan bir harita.Blizzard'ın eli değmemiş bir harita diyebiliriz.
İkincisi önyargıyla biryere varamazsın. Valve'in şuana kadar çıkarıp tutmayan oyununu bulmak çok zordur. Diğer şirketlerin sistemi olan oyunu adı dursun istersen senede 10 tane o oyundan çıkar parana bak değildir. Valve uzun yıllar uğraşır ve ortaya iyi birşey çıkarır. Blizzard zamanında eğer sahiplenseydi Dota'yı o zaman sana hak verirdim ancak sahiplenmedi. Valve sahiplendi ve Dota'nın yapımcıları Valve ile anlaştı bunun sonucunda ortaya Dota 2 gibi bir oyun çıktı.
Evet Valve ilk kez bu türde bir oyun deniyor olcak ancak beklentileri boşa çıkarmayacağından emin olabilirsin. Bu arada Dota 2'nin grafikleride bana göre gayet yeterli ve harika gözüküyor. Valve yapamayacağı birçok projeyi iptal etmiş veya birçok kez baştan tekrar yapmaya başlamış bir şirkettir. Eğer yapamayacak olsa böyle bir işe adım atmazdı. Emin ol ki beklenilenleri karşılayacaklar.

Öncelikle Blizzard dotayı yaptı demedim, "oyuna grafikleriyle battle.net iyle herşeyiyle ev sahipliği yapmış ve dota isminin çıkmasını sağlamış Warcraft III gibi büyük bir oyunun kurucuları" dedim. Diğer bir konu da şu ki "Blizzard zamanında eğer sahiplenseydi Dota'yı o zaman sana hak verirdim ancak sahiplenmedi." demişsin ancak icefrog blizzard ile kendisi anlaşmak istemedi. Ve çok büyük bir hata yaptı. Bu hatasını da Blizzard All-Stars çıkınca daha gözle görülür bir şekilde anlayacak.

Değiştirme: İmla hatası..

All-Stars ile Dota 2 karşılaştırılacak muhtemelen. Sonucunu bende merak ediyorum şimdiden ancak tabiki Blizzard daha başarılı olacaktır. İşinin ehli odur çünkü. Ancak şunu demeden de geçemicem, Valve Dota ismini kötüleyecek bir oyun sermez ortaya. Dota 2'nin çıkış tarihini bilen varmı?
CaptainYankee - 15.5.2012 22:24:07 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

alıntı:

Orijinalden alıntı: CaptainYankee

alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

Hiçbi şirket Blizzard'la boy ölçüşemez diye saçmalayanlar vardı. Nerede onlar? Pardon bu sayfada bile o kadar saçmalayanlar var hala

Sence Diablo III ün yapabildiğini Valve yapabilmiş midir? World of Warcraft'ın tadını metin2 silkroad filan mı veya Star Wars gibi daha yeni rpg ler mi verebilir? Valve nin yapacağı dota mı yoksa oyuna grafikleriyle battle.net iyle herşeyiyle ev sahipliği yapmış ve dota isminin çıkmasını sağlamış Warcraft III gibi büyük bir oyunun kurucularının yapacağı oyun mu daha güzel olucak? Sence?...

Birincisi Dota Warcraft kurucularının yaptığı bir oyun değil tam tersi fanlar tarafından hazırlanıp populer olan bir harita.Blizzard'ın eli değmemiş bir harita diyebiliriz.
İkincisi önyargıyla biryere varamazsın. Valve'in şuana kadar çıkarıp tutmayan oyununu bulmak çok zordur. Diğer şirketlerin sistemi olan oyunu adı dursun istersen senede 10 tane o oyundan çıkar parana bak değildir. Valve uzun yıllar uğraşır ve ortaya iyi birşey çıkarır. Blizzard zamanında eğer sahiplenseydi Dota'yı o zaman sana hak verirdim ancak sahiplenmedi. Valve sahiplendi ve Dota'nın yapımcıları Valve ile anlaştı bunun sonucunda ortaya Dota 2 gibi bir oyun çıktı.
Evet Valve ilk kez bu türde bir oyun deniyor olcak ancak beklentileri boşa çıkarmayacağından emin olabilirsin. Bu arada Dota 2'nin grafikleride bana göre gayet yeterli ve harika gözüküyor. Valve yapamayacağı birçok projeyi iptal etmiş veya birçok kez baştan tekrar yapmaya başlamış bir şirkettir. Eğer yapamayacak olsa böyle bir işe adım atmazdı. Emin ol ki beklenilenleri karşılayacaklar.

Öncelikle Blizzard dotayı yaptı demedim, "oyuna grafikleriyle battle.net iyle herşeyiyle ev sahipliği yapmış ve dota isminin çıkmasını sağlamış Warcraft III gibi büyük bir oyunun kurucuları" dedim. Diğer bir konu da şu ki "Blizzard zamanında eğer sahiplenseydi Dota'yı o zaman sana hak verirdim ancak sahiplenmedi." demişsin ancak icefrog blizzard ile kendisi anlaşmak istemedi. Ve çok büyük bir hata yaptı. Bu hatasını da Blizzard All-Stars çıkınca daha gözle görülür bir şekilde anlayacak.

Değiştirme: İmla hatası..
iamburak - 15.5.2012 22:05:40 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: CaptainYankee

alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

Hiçbi şirket Blizzard'la boy ölçüşemez diye saçmalayanlar vardı. Nerede onlar? Pardon bu sayfada bile o kadar saçmalayanlar var hala

Sence Diablo III ün yapabildiğini Valve yapabilmiş midir? World of Warcraft'ın tadını metin2 silkroad filan mı veya Star Wars gibi daha yeni rpg ler mi verebilir? Valve nin yapacağı dota mı yoksa oyuna grafikleriyle battle.net iyle herşeyiyle ev sahipliği yapmış ve dota isminin çıkmasını sağlamış Warcraft III gibi büyük bir oyunun kurucularının yapacağı oyun mu daha güzel olucak? Sence?...

Birincisi Dota Warcraft kurucularının yaptığı bir oyun değil tam tersi fanlar tarafından hazırlanıp populer olan bir harita.Blizzard'ın eli değmemiş bir harita diyebiliriz.
İkincisi önyargıyla biryere varamazsın. Valve'in şuana kadar çıkarıp tutmayan oyununu bulmak çok zordur. Diğer şirketlerin sistemi olan oyunu adı dursun istersen senede 10 tane o oyundan çıkar parana bak değildir. Valve uzun yıllar uğraşır ve ortaya iyi birşey çıkarır. Blizzard zamanında eğer sahiplenseydi Dota'yı o zaman sana hak verirdim ancak sahiplenmedi. Valve sahiplendi ve Dota'nın yapımcıları Valve ile anlaştı bunun sonucunda ortaya Dota 2 gibi bir oyun çıktı.
Evet Valve ilk kez bu türde bir oyun deniyor olcak ancak beklentileri boşa çıkarmayacağından emin olabilirsin. Bu arada Dota 2'nin grafikleride bana göre gayet yeterli ve harika gözüküyor. Valve yapamayacağı birçok projeyi iptal etmiş veya birçok kez baştan tekrar yapmaya başlamış bir şirkettir. Eğer yapamayacak olsa böyle bir işe adım atmazdı. Emin ol ki beklenilenleri karşılayacaklar.
CaptainYankee - 15.5.2012 22:00:59 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

Hiçbi şirket Blizzard'la boy ölçüşemez diye saçmalayanlar vardı. Nerede onlar? Pardon bu sayfada bile o kadar saçmalayanlar var hala

Sence Diablo III ün yapabildiğini Valve yapabilmiş midir? World of Warcraft'ın tadını metin2 silkroad filan mı veya Star Wars gibi daha yeni rpg ler mi verebilir? Valve nin yapacağı dota mı yoksa oyuna grafikleriyle battle.net iyle herşeyiyle ev sahipliği yapmış ve dota isminin çıkmasını sağlamış Warcraft III gibi büyük bir oyunun kurucularının yapacağı oyun mu daha güzel olucak? Sence?...
OkanDRDYK - 13.5.2012 15:34:34 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: iamburak

Hiçbi şirket Blizzard'la boy ölçüşemez diye saçmalayanlar vardı. Nerede onlar? Pardon bu sayfada bile o kadar saçmalayanlar var hala

+ sonsuz
iamburak - 13.5.2012 02:20:53 0
Hiçbi şirket Blizzard'la boy ölçüşemez diye saçmalayanlar vardı. Nerede onlar? Pardon bu sayfada bile o kadar saçmalayanlar var hala
artenis - 12.5.2012 22:53:45 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: aykut1993

alıntı:

Orijinalden alıntı: artenis

HON 'da 2. yılı diye patlatmış görselleri fixleri - DOTA gelsinde HON da bitsin LOL da (hon üyesiyim)

Peki.

sağol eksik olma
Çalışan Ağustos Böceği - 12.5.2012 18:44:27 +2
1-1,5 yıl lol oynadım.yani lolü iyi biliyorum.doğrusunu söylemek gerekirse dota oynamaya başladıktan sonra lol oynayasım kalmadı.lol dotanın yanında çok basit kalıyor

açıkçası loldeki en sevmediğim olay çok katı bir metası olması.bota support+ ranged ad carry gidecek,mid caster,solotopa bruiser ve jungler.bu sistem oyunu giderek daha sıkıcı yapıyor.dotada casterların support olarak oynanabilmesi çoğoş.oyunda olduğunu hissediyorsun

farm olayı da çok farklı.lolde minionlar 3-4 vuruşta ölüyorlar.dotada ise gerçektende hesaplaman lazım.deny olayı ise bu hesaplamayı daha da zorlaştırıyor.lolde hermaç 250 civarı cs yaparım dotada ise gerçekten zorlanıyorum

dotayı lolden iyi yapan diğer unsur ise oyuna bağlamaması.yok rün page dizmeydi,eloydu,şu champı da alayım derdi yok.canın sıkıldığında oynuyorsun
Never More - 12.5.2012 18:37:38 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: MxFxOx

dota blizzard aitti ama sattılar herhalde şimdi çok pişmanlar

MxFxOx - 12.5.2012 18:27:45 0
dota blizzard aitti ama sattılar herhalde şimdi çok pişmanlar
Lady Sylvanas Windrunner - 12.5.2012 18:18:50 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: artenis

HON 'da 2. yılı diye patlatmış görselleri fixleri - DOTA gelsinde HON da bitsin LOL da (hon üyesiyim)

Peki.
Baldas - 12.5.2012 18:04:04 0
Blizzard Wow la mutlu ve huzurlu zaten, farkmaz isim onlara..
Guest-902357F9E - 12.5.2012 17:36:16 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: brk135

alıntı:

Orijinalden alıntı: Never More

@brk135 ''bu kadar kötüleyebiliyorsun bu oyunu'' yazdıklarıma bi bak lol 'ü kötüleşmiyim.Saygım var diye yazmışım orda ama senin dediğin laf DOTA lol ün yanından bile geçemez + şimdiki yazdıkların ve gardını alman fanboyluktan başka birşey değil.Nasıl Mavi renk Kırmızı renk ten daha iyidir diyemiyorsak bu oyun şu oyundan daha iyidir diyemeyiz Zevk meselesidir bu hala diablo ''1'' oynayan arkadaşlarım var zevkleri karşılaştırır hale geldik.Ben orda kendi görüşlerimi bildirdim.Sizi hiç anlamıyorum 40 dk da oynanıp biten oyunu bağımlılık derecesinde oynamakta acayip bişey.Yok rune kasma yok rp kasma yok elo derdinsesiniz.Zaten bu derecede insanlara laf anlatılmaz en iyisi LOL dür deyip konuyu kapatıyorum.Sana son postum.


şu oyunu 3 gün oynayan anlar rp'nin kasılabilen bir şey olmadığını anlar, kaldı ki sen bu oyunu 5 ay oynadığını iddia ediyorsun. fanboy olduğumu iddia ediyorsun, sen daha doğru düzgünce anlamamışken lol'ü, gelip "basit oyun", "combatta ne olup bittiğini" anlamadığını söylüyorsun.

lol'de en önemlisi passive skill sayısı çok az. dota'da (en son 4 sene önce oynamıştım) leoric'di sanırım, 2 mana kullanan, toplamda 3 passive skill i var. bütün bir oyun boyunca kullanabileceğin 1 skill. oyuncu kalitesi gerektirmeyen bir özellik. support ve buff denilen olay var dotada olmayan. summoner spell'ler oynadığın karakterleri özelleştirmeni sağlar. her champion'un passive skill'i vardır, oto-atağını ve ya skillerini güçlendiren. ayrıca lol'de spam skill'i var yine dota olduğunu hatırlamadığım. lol'de istediğin champion'la jungle yapabilirsin, ki bu takım komposisyonunu etkileyen önemli bir faktör, dotada ki jungle'a zaten değinmeyeceğim. ayrıca meta ve oyun dinamikleri sürekli değişiyor lol'ün. mesela eskiden dodge diye bir mekaniği vardı, şimdi oyundan tamamen kaldırıldı. summoner spell'ler ben oynadığım sürede 2 kere rework yedi. masteries'ler 2 kere rework yedi. daha geçen gün mr rune'larını değiştirdiler. kayle'ı 3 kez yeniden yaptılar örnek vermek gerekirse. daha birçok üstün özelliği var. dinamik ve güncellenen bir oyun.

sonra fanboy ilan ediliyorum senin lol'le ilgili bilmeden atıp tutmanı eleştirirken. oyunu bilsende laf etsen keşke ama söylediklerin benim 2.5 senedir oynadığım oyunla bağdaşmıyor. bunu düzeltmeği istemek kadar normal bir şey yok.

e yalan mı yani? lol basit oyun işte, neden kabul etmiyorsun ki?
Never More - 12.5.2012 17:23:49 0
Oyunun zevk meselesi olduğunu 5 satır anlattım sana hala bana üstünlükleri var şunları bunları var mekanikleri var diyorsun.Yine son attığın yorumda savunma modundasın.Tamam kardeşim kapat konuyu sen haklısın.
brk135 - 12.5.2012 17:01:43 -2
alıntı:

Orijinalden alıntı: Never More

@brk135 ''bu kadar kötüleyebiliyorsun bu oyunu'' yazdıklarıma bi bak lol 'ü kötüleşmiyim.Saygım var diye yazmışım orda ama senin dediğin laf DOTA lol ün yanından bile geçemez + şimdiki yazdıkların ve gardını alman fanboyluktan başka birşey değil.Nasıl Mavi renk Kırmızı renk ten daha iyidir diyemiyorsak bu oyun şu oyundan daha iyidir diyemeyiz Zevk meselesidir bu hala diablo ''1'' oynayan arkadaşlarım var zevkleri karşılaştırır hale geldik.Ben orda kendi görüşlerimi bildirdim.Sizi hiç anlamıyorum 40 dk da oynanıp biten oyunu bağımlılık derecesinde oynamakta acayip bişey.Yok rune kasma yok rp kasma yok elo derdinsesiniz.Zaten bu derecede insanlara laf anlatılmaz en iyisi LOL dür deyip konuyu kapatıyorum.Sana son postum.


şu oyunu 3 gün oynayan anlar rp'nin kasılabilen bir şey olmadığını anlar, kaldı ki sen bu oyunu 5 ay oynadığını iddia ediyorsun. fanboy olduğumu iddia ediyorsun, sen daha doğru düzgünce anlamamışken lol'ü, gelip "basit oyun", "combatta ne olup bittiğini" anlamadığını söylüyorsun.

lol'de en önemlisi passive skill sayısı çok az. dota'da (en son 4 sene önce oynamıştım) leoric'di sanırım, 2 mana kullanan, toplamda 3 passive skill i var. bütün bir oyun boyunca kullanabileceğin 1 skill. oyuncu kalitesi gerektirmeyen bir özellik. support ve buff denilen olay var dotada olmayan. summoner spell'ler oynadığın karakterleri özelleştirmeni sağlar. her champion'un passive skill'i vardır, oto-atağını ve ya skillerini güçlendiren. ayrıca lol'de spam skill'i var yine dota olduğunu hatırlamadığım. lol'de istediğin champion'la jungle yapabilirsin, ki bu takım komposisyonunu etkileyen önemli bir faktör, dotada ki jungle'a zaten değinmeyeceğim. ayrıca meta ve oyun dinamikleri sürekli değişiyor lol'ün. mesela eskiden dodge diye bir mekaniği vardı, şimdi oyundan tamamen kaldırıldı. summoner spell'ler ben oynadığım sürede 2 kere rework yedi. masteries'ler 2 kere rework yedi. daha geçen gün mr rune'larını değiştirdiler. kayle'ı 3 kez yeniden yaptılar örnek vermek gerekirse. daha birçok üstün özelliği var. dinamik ve güncellenen bir oyun.

sonra fanboy ilan ediliyorum senin lol'le ilgili bilmeden atıp tutmanı eleştirirken. oyunu bilsende laf etsen keşke ama söylediklerin benim 2.5 senedir oynadığım oyunla bağdaşmıyor. bunu düzeltmeği istemek kadar normal bir şey yok.
Never More - 12.5.2012 13:33:47 0
@brk135

''bu kadar kötüleyebiliyorsun bu oyunu'' yazdıklarıma bi bak lol 'ü kötüleşmiyim.Saygım var diye yazmışım orda ama senin dediğin laf DOTA lol ün yanından bile geçemez + şimdiki yazdıkların ve gardını alman fanboyluktan başka birşey değil.Nasıl Mavi renk Kırmızı renk ten daha iyidir diyemiyorsak bu oyun şu oyundan daha iyidir diyemeyiz Zevk meselesidir bu hala diablo ''1'' oynayan arkadaşlarım var zevkleri karşılaştırır hale geldik.Ben orda kendi görüşlerimi bildirdim.Sizi hiç anlamıyorum 40 dk da oynanıp biten oyunu bağımlılık derecesinde oynamakta acayip bişey.Yok rune kasma yok rp kasma yok elo derdinsesiniz.Zaten bu derecede insanlara laf anlatılmaz en iyisi LOL dür deyip konuyu kapatıyorum.Sana son postum.
brk135 - 12.5.2012 12:37:24 -4
"Ne dersiniz, bu kez de Blizzard'ın başı Sony ile derde girer mi? Bir yandan da Playstation All-Stars geliyor.(!)"

o halde nba all-star'lada başı belaya girer. şimdi ne alakası var onunla onun...

alıntı:

Orijinalden alıntı: Never More

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: BSC Misafiri<br> <br> çıkarsalar artık çok geç çünkü League Of Legends gibi oyun zirvelere tırmandı nedeni derseniz turnuvalarda 5 milyon dolar ödülü var hatta +90 hero var her 2 haftada 1 hero yaratıyorlar farkındaysanız blizzard all-starts çıkınca sanki League Of Legends boş geçecek daha gizli süpriz çalışmaları var yakında görürsünüz herhangi dota oyunu League Of Legends yanından bile geçemez<br> </blockquote><br> League OF Legends çok akıllıca davrandı.Dota 'nın tökezlediği dönemlerde(Maphack -Cheat ) Grafiklerin ilerme kaydettiği dönemde ortaya çıktı.Anime tarzı grafikleri ve herolarıyla hızlı bir gelişme kaydetti.(Anime 'nin nekadar meraklısı olduğunu söylemeye gerek yok heralde).2004' ten bu yana dota oynayan biri olarak ben bile merak edip girdim ama sadece merakla kaldı benimki.Oyun basit geldi bana.Bi combatta kimin ne yaptığı ne vurduğu belli değil renkler efektler havada uçuşuyor.Kişisel playerlik baskın değil.Mesela dotada 3 kişi Gang atmaya geldiğinde kurtalma imkanınız olabilir gerçekten iyi playerseniz.LOL de bu yok tek yakaladıkları an 5-6 saniye içinde yerdesiniz.Bunları söylüyorum ama 2-3 oyun attığımı sanmayın 5 ay oynadım LOL ü (Dota 2 beta gelene kadar) Dota apayrı bir dünyadır bir tarihtir geçmiştir emek vardır içinde gönüllüler ve İceFrog sayesinde 2002-2003 ten bu yana kafa yorularak üzerinde çalışılarak gelinmiştir bu noktalara.Dota LOL ün yanından geçemez lafına ne diyeceğimi bilmiyorum.1-2 Senede çıkan RP akıttığınız para döktüğünüz oyunu bir ''tarihle'' kıyaslıyorsun.1 sene HOn(Hala mevcut 1820 PSR üyeliğim var) 5-6 ay LOL oynamış biri olarak şunu söylüyorum Dota' ayrı bir dünyadır sizin oyunlarınızda güzel hoş olabilir saygım var oynadımda hatta ama benim gözümda Dota' ile kıyaslanamaz..


bilmeden yorum yapmayalım. yok "lol'de şu kadar champion varsa kurtulma şansın yok*" gibi. oyundaki en belalı karakterlerden kaçıyor lee sin ve nidalee alttaki videlolarda

JO9i4z4zcIA
ssz33beoLiU

5 ay oyun oynamışsındır ama 2 ayını 30 lvl olmaya harcamışsındır. jungle'sız, rune dizmeden, ranked'de 1400'e gelmeden, şampiyona maçları izlemeden ve bu kadar kötülüyebiliyorsun bu oyunu.

bu yorumu neye dayanarak yazdığınıda anlamış değilim. solo/duo queue, dominion, normal, normal 5v5, ranked 5v5, ranked 3v3. bunların hepsinde, oyun ayrı ayrı işler. kazanmak için farklı yollar denersin. mesela ranked 5v5 atıpda 1:10'da counter jungle yedin mi mesela? oyun sadece dövüş sistemiyle kazanılmıyor. map awareness ve map kontrol'ün yoksa, 12 yaşından oluşan takımada yenilirsin. oyunu betadan beri oynayan birisi olarak yazıyorum bunları.
Never More - 12.5.2012 10:47:48 +9
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

çıkarsalar artık çok geç çünkü League Of Legends gibi oyun zirvelere tırmandı nedeni derseniz turnuvalarda 5 milyon dolar ödülü var hatta +90 hero var her 2 haftada 1 hero yaratıyorlar farkındaysanız blizzard all-starts çıkınca sanki League Of Legends boş geçecek daha gizli süpriz çalışmaları var yakında görürsünüz herhangi dota oyunu League Of Legends yanından bile geçemez

League OF Legends çok akıllıca davrandı.Dota 'nın tökezlediği dönemlerde(Maphack -Cheat ) Grafiklerin ilerme kaydettiği dönemde ortaya çıktı.Anime tarzı grafikleri ve herolarıyla hızlı bir gelişme kaydetti.(Anime 'nin nekadar meraklısı olduğunu söylemeye gerek yok heralde).2004' ten bu yana dota oynayan biri olarak ben bile merak edip girdim ama sadece merakla kaldı benimki.Oyun basit geldi bana.Bi combatta kimin ne yaptığı ne vurduğu belli değil renkler efektler havada uçuşuyor.Kişisel playerlik baskın değil.Mesela dotada 3 kişi Gang atmaya geldiğinde kurtalma imkanınız olabilir gerçekten iyi playerseniz.LOL de bu yok tek yakaladıkları an 5-6 saniye içinde yerdesiniz.Bunları söylüyorum ama 2-3 oyun attığımı sanmayın 5 ay oynadım LOL ü (Dota 2 beta gelene kadar) Dota apayrı bir dünyadır bir tarihtir geçmiştir emek vardır içinde gönüllüler ve İceFrog sayesinde 2002-2003 ten bu yana kafa yorularak üzerinde çalışılarak gelinmiştir bu noktalara.Dota LOL ün yanından geçemez lafına ne diyeceğimi bilmiyorum.1-2 Senede çıkan RP akıttığınız para döktüğünüz oyunu bir ''tarihle'' kıyaslıyorsun.1 sene HOn(Hala mevcut 1820 PSR üyeliğim var) 5-6 ay LOL oynamış biri olarak şunu söylüyorum Dota' ayrı bir dünyadır sizin oyunlarınızda güzel hoş olabilir saygım var oynadımda hatta ama benim gözümda Dota' ile kıyaslanamaz..
BraveHeart - 12.5.2012 09:12:49 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

çıkarsalar artık çok geç çünkü League Of Legends gibi oyun zirvelere tırmandı nedeni derseniz turnuvalarda 5 milyon dolar ödülü var hatta +90 hero var her 2 haftada 1 hero yaratıyorlar farkındaysanız blizzard all-starts çıkınca sanki League Of Legends boş geçecek daha gizli süpriz çalışmaları var yakında görürsünüz herhangi dota oyunu League Of Legends yanından bile geçemez



evet oyun kalitesi, dengesi, oyuncu kalitesi bakımından da dotanın yanından hiç biri geçemez. lol ciddi bir oyuncu kitlesine sahip, buna rağmen oyunda bir ilerleme göremiyorum ben.
Curtius - 12.5.2012 03:30:01 0
Blizzard DOTA (All-Stars)'ın amacı DOTA 2 ya da LoL'ü tahtınden etmek değil arkadaşlar. Yalan, yanlış bilgilerle yorum yapmayalım.
BSC Misafiri - 12.5.2012 02:53:29 -4
çıkarsalar artık çok geç çünkü League Of Legends gibi oyun zirvelere tırmandı nedeni derseniz turnuvalarda 5 milyon dolar ödülü var hatta +90 hero var her 2 haftada 1 hero yaratıyorlar farkındaysanız blizzard all-starts çıkınca sanki League Of Legends boş geçecek daha gizli süpriz çalışmaları var yakında görürsünüz herhangi dota oyunu League Of Legends yanından bile geçemez
VitalyScherbo - 12.5.2012 02:01:55 +1
PC oyun dünyasının en baba 2 firmasının bu olayı fazla ileri götürmeyeceği belliydi zaten.
artenis - 12.5.2012 01:46:50 +1
HON 'da 2. yılı diye patlatmış görselleri fixleri - DOTA gelsinde HON da bitsin LOL da (hon üyesiyim)
umutcanuygun - 12.5.2012 01:00:07 +1
Ice Frogla valve yerine blizzard'ın çalışmasını yeğlerdim ama valve daha atik davrandı bence blizzard bu işi valveden daha iyi yapardı..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)