Age of Conan Unchained'e Hazırlanıyor (+Cash Shop) DC Universe Online'ın Yeni Güçleri Detaylandırıldı

League of Legends 15 Milyon Kullanıcıya Ulaştı!

26.07.2011 20:30 - Samet Konuksal

Oyunun ikinci sezonu merakla bekleniyor.


     MOBA(Massively Online Battle Arena) oyunlarının popüler isimlerinden DotA'nın sisteminde oluşturulan League of Legends, hızla gelişmeye devam ediyor. Oyunun yapımcı ekibi Riot Games, bugün yaptığı duyuru ile 15 milyon kullanıcıya ulaştıklarını açıkladı.
 
     Yayınlanan yazıda toplamda 15 milyon kullanıcının bulunduğunun yanı sıra, League of Legends'i aylık 4 milyondan fazla, günlük ise ortalama 1.4 milyon kişinin oynadığı belirtildi. Oyunculara teşekkürün unutulmadığı yazıda, aynı anda toplam online kullanıcı rekorunun 500.000 olduğu da açıklandı.
 

Kaynak League of Legends
Tweet
league of legends riot games pc rts mmo
Age of Conan Unchained'e Hazırlanıyor (+Cash Shop) Paylaş DC Universe Online'ın Yeni Güçleri Detaylandırıldı
YORUMLAR 23
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BSC Misafiri - 3.2.2013 23:45:07 0
ya ben lol a başladım eğitim bölümünü filan geçtikten sonra savaşa girmek istedim sonra oyuna hala devam ediliyor diye sorun geldi oyundan çıktım geri girdim sonrada ceza yemişim napıcam yardım edin!
PhTx3 - 28.7.2011 10:26:38 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Hon 'un yanında bile geçebilecek kapasitede bir oyun değil. Free to play oyun normal 15 milyon acc olması metin 2 nin de 20 milyon oyuncusu vardır.


Yapma allahasen, CLG'nin HotshotGG'si HoN turnuvalarından fazla viewer alıyo iyi gününde. "F2P" OLUR! falan deme bence, SC2'de paralı yani, öyle olsa da yeterince insan topluyabiliyo oyunlar yani. :)
Ucuz olduğu ve ortalama bi veledinde pek ala alıp oynayabiliceğini falan geçtim de, olay şu,
HoN ve DotA arasında ne kadar mekanik farkı var? Grafiksel değil demek istediğim, Oyun yapısı, sistem herangi bişey, ne kadar farkı var? -Ciddi soruyorum bu arada, eminim ki bi farkı vardır-
LoL ile arasında epey bi farkı olduğunu söylüyebiliriz en azından. 1e 1 kopyalamak veya aynı tür oyun olmak arasında yanlış tarafta olan bi oyunu gelipde savunman saçma bence.

Biraz önyargı olcak oynamadığım bi oyun için ama, DotA'yı boyamak için para vermezdim ben. Saçma yani.
MrKreamy - 28.7.2011 10:06:43 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: MrKreamy

Bu oyun ana bir oyun değil. Yani bütün gününü bunun başında çürütemezsin. Ancak ağır bir oyundan çıktıktan sonra 1 el LoL atmanın verdiği zevk anlatılmaz yaşanır


İlk defa böyle bi düşünceyle karşılaştım Çevremde gördüğüm çoğu kişi LoL'ü ana eğlence kaynağı olarak oynuyor ve sürekli oynayışını geliştirmeye çalışıyor. Sıkılınca FPS oyunlar oynuyorlar ki ben de öyle yapıyorum. Yani ben ve arkadaşlarım, hatta oyunu oynayan çoğu kişi tüm gününü bu oyunun başında çürütüyorlar


Hocam tabi ki düşüncelerine saygım var. Ben uzuuun yıllardır FPS oynadığım için artık farklı bir oyun tipinin başında zaman çürütemiyorum Tabi ama bu oyun türünü sevenler zamanlarını bunun başında çok rahat çürütebilirler. Özellikle de Skypetan konuşacak birkaç arkadaşı varsa
afrodude - 28.7.2011 00:24:56 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: MrKreamy

Bu oyun ana bir oyun değil. Yani bütün gününü bunun başında çürütemezsin. Ancak ağır bir oyundan çıktıktan sonra 1 el LoL atmanın verdiği zevk anlatılmaz yaşanır


İlk defa böyle bi düşünceyle karşılaştım Çevremde gördüğüm çoğu kişi LoL'ü ana eğlence kaynağı olarak oynuyor ve sürekli oynayışını geliştirmeye çalışıyor. Sıkılınca FPS oyunlar oynuyorlar ki ben de öyle yapıyorum. Yani ben ve arkadaşlarım, hatta oyunu oynayan çoğu kişi tüm gününü bu oyunun başında çürütüyorlar
MrKreamy - 27.7.2011 23:32:30 0
Bu oyun ana bir oyun değil. Yani bütün gününü bunun başında çürütemezsin. Ancak ağır bir oyundan çıktıktan sonra 1 el LoL atmanın verdiği zevk anlatılmaz yaşanır
BSC Misafiri - 27.7.2011 08:37:53 0
bilgisayar başına oturduğumda kesin en az 1 el attığım güzel ve zevkli bir oyun..
BSC Misafiri - 27.7.2011 08:37:30 -7
Hon 'un yanında bile geçebilecek kapasitede bir oyun değil. Free to play oyun normal 15 milyon acc olması metin 2 nin de 20 milyon oyuncusu vardır.
Gravidius - 27.7.2011 05:58:22 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: ObiWanKenoobi


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: Kienevel


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: Hasikomen


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy

Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.


3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.


Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.


map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun


Ben de öyle düşünüyorum da harita baya değişince hero dengeleri de değişicek gibi ama görücez.


heronun dengeleri oynayışa bağlı olarak değişir en basitinden bi nidalee için avataj sağlayabilir beklide sağlamaz ama pek bi farklılık olabileceğini düşünmüyorum


Oynayıştan fazlası etkiliyo bence. Örneğin Twisted Treeline da broken map olarak geçiyo ve carry herolar her zaman avantajlı. Support hero almak enayilik olur ve Noc'un ultisi gibi skiller TT'de çok avantajlı. Yeni mapte de böyle olaylarla karşılaşabiliriz.


TT'de pek oynamadığım için hatta su ana kadar 4 oyun attığım için birşey söyleyemem ana haritada pek sanmıyorum yinede yeni harita gelmeden birşey söylemek zor
Iconic - 27.7.2011 04:20:53 0
Eskisi kadar olmasada arada girip bakıyorum 1 el atıp çıkıyorum . Aynı temelde olan sürüsüyle hero var en büyük örnek şuan gelen monkey king'in xin zhao kopyası olması gibi . Bundan cidden çok sıkıldım farklı temellerde heroların gelmesi şart .
afrodude - 27.7.2011 04:16:31 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: ObiWanKenoobi


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: Kienevel


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: Hasikomen


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy

Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.


3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.


Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.


map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun


Ben de öyle düşünüyorum da harita baya değişince hero dengeleri de değişicek gibi ama görücez.


heronun dengeleri oynayışa bağlı olarak değişir en basitinden bi nidalee için avataj sağlayabilir beklide sağlamaz ama pek bi farklılık olabileceğini düşünmüyorum


Oynayıştan fazlası etkiliyo bence. Örneğin Twisted Treeline da broken map olarak geçiyo ve carry herolar her zaman avantajlı. Support hero almak enayilik olur ve Noc'un ultisi gibi skiller TT'de çok avantajlı. Yeni mapte de böyle olaylarla karşılaşabiliriz.
Gravidius - 27.7.2011 03:59:38 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: Kienevel


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: Hasikomen


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy

Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.


3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.


Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.


map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun


Ben de öyle düşünüyorum da harita baya değişince hero dengeleri de değişicek gibi ama görücez.


heronun dengeleri oynayışa bağlı olarak değişir en basitinden bi nidalee için avataj sağlayabilir beklide sağlamaz ama pek bi farklılık olabileceğini düşünmüyorum
afrodude - 27.7.2011 03:31:12 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Kienevel


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: Hasikomen


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy

Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.


3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.


Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.


map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun


Ben de öyle düşünüyorum da harita baya değişince hero dengeleri de değişicek gibi ama görücez.
Kienevel - 27.7.2011 03:27:23 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy


alıntı:

Orijinalden alıntı: Hasikomen


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy

Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.


3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.


Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.


map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun
afrodude - 27.7.2011 03:16:01 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Hasikomen


alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy

Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.


3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.


Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.
Hasikomen - 27.7.2011 02:44:05 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: UrbanBoy

Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.


3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.
afrodude - 27.7.2011 02:20:05 0
Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.
BSC Misafiri - 26.7.2011 22:58:16 0
baltaninsapi

26.07.2011 22:01:04


abarttın sende.
baltaninsapi - 26.7.2011 22:01:04 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: brk135

yanlız 15 milyon, aktif kullanıcı sayısı değil ama inanılmaz bir rakam 1.5 senelik bir oyun için. severek oynuyoruz


Herkes referans sisteminden dolayı en az 15-20 hesap açarsa normal bence.
brk135 - 26.7.2011 21:58:07 0
yanlız 15 milyon, aktif kullanıcı sayısı değil ama inanılmaz bir rakam 1.5 senelik bir oyun için. severek oynuyoruz
villager - 26.7.2011 21:42:17 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: illet1


alıntı:

Orijinalden alıntı: B3lmondo

Oyun bilen kişilerle oynayınca çok zevkli oluyor gerçekten. Ama halâ yeni harita bekliyoruz, umarım 2. sezon beklentileri karşılar.


aynen ya yeni champ getiriyolarda hep aynı harita hep aynı harita baydı artık ya yeni harita getirseler çok iyi olucak


Magna Chamberin Dota2'den sonra çıkarılması planlanıyordu hatırladığım kadarıyla.
eray22486 - 26.7.2011 21:39:17 0
Valla artık yeni harita bekliyoruz ve bu oyunda herşeyin grafik olmadığını öğrenmiş oldum.Gerçekten çok zevkli tavsiye ederim.
illet1 - 26.7.2011 20:40:38 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: B3lmondo

Oyun bilen kişilerle oynayınca çok zevkli oluyor gerçekten. Ama halâ yeni harita bekliyoruz, umarım 2. sezon beklentileri karşılar.


aynen ya yeni champ getiriyolarda hep aynı harita hep aynı harita baydı artık ya yeni harita getirseler çok iyi olucak
B3lmondo - 26.7.2011 20:37:10 0
Oyun bilen kişilerle oynayınca çok zevkli oluyor gerçekten. Ama halâ yeni harita bekliyoruz, umarım 2. sezon beklentileri karşılar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
League of Legends
+ TAKİBE
AL
43 kişi bu oyunu takip ediyor.