Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"'No Russian' Bölümü Teröristlere Örnek Oldu"

"No Russian" bölümü, Ruslardan çok büyük tepki almıştı.
 
 
    Geçtiğimiz günlerde Rusya'daki Domodedovo hava alanında meydana gelen terörist eylem hakkında çok konuşulacak bir iddia ortaya atıldı. 7 kilogramlık bir patlayıcının ateşlenmesi sonucu 35 kişinin öldüğü 110 kişinin yararlandığı bu kanlı eylemde, Russia Today adlı uydu kanalı, Activision'ın Modern Warfare 2 oyununun örnek alındığını açıkladı.
 
    Haberin yayınlandığı esnada bir yandan da oyunun bahsi geçen Modern Warfare 2 bölümü olan 'No Russian'dan sahnelere yer verildi. Kanal, oyunu Amerikalıların yaptığını üstüne basa basa durarak bir şeyler îma etmeye çalıştı.

    Fox News'ten terörizm analizcisi Walid Phares ise teröristlerin bu gibi gerçek saldırılara hazırlanmak için oyunları kullanıyor olabileceklerine değindi.
 
   Ne diyelim, ortaya atılan iddialar gerçekten çok 'enterasan'. 'No Russian' bölümünde bir teröristi canlandırıp, önümüze çıkan Rus vatandaşları öldürüyorduk. Gerçekten, bu son kanlı eylemi gerçekleştiren terörist, 'No Russian' bölümünü örnek almış olabilir mi? Yorum sizlerde..
 
 
Teşekkürler, Göksel Baktı
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Hürriyet call of duty fps infinity ward activision modern modern warfare modern warfare 2 cod terörist terörist eylem
FF Versus 13'ün Kaliteli Videosu Yayınlandı Nintendo'dan Yeni Bir Oyun "Pandora's Tower"
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

waltran

31.1.2011 01:03:33

0
o bölüm pek güzel değildi zaten. normalde oyunlarda birilerini öldürürken hırslanırsınız, sinirlenip öldürmek istersiniz ama o bölümde oyun ruhu yoktu. oyun yönünden bakarsak bile can sıkıcı bir bölümdü ki diğer yönden baksak tamamen amerikalıların kendini beğenmişlikleri ırkçılıkları vs. ama terösristlerin oyundan etkilenmeleri kadarda saçma birşey yoktur. o oyun olsada olmasada bu adamlar terörist ve illaki biryerleri bombalayacaklar. burda teröristlerin oyundan etkilenmeleri demek dünyadaki savaşların oyundan etkilenerek yapıldığı anlamına gelir.

BSC Misafiri

30.1.2011 18:33:25

0
bence böyle bişeyin olması çok normal çünkü oynadığımız oyunlar hem teknolojik bakımdan hemde gerçekçilik bakımından oldukça iyi ve uygulanabilir düzeyde bence böyle bişey olabileceği belliydi çünkü oyunda bölüme başlamadan önce bu bölüm atlatılsınmı diye yazı çıkıyordu

tyln_1887

30.1.2011 18:02:03

0
tartışmasız gereksiz bir bölümdü

M3rett0

29.1.2011 22:33:57

0
@BSC Misafiri 29.01.2011 17:45:55 Ya tamam sen de haklısın ama ben oynarken ordaki adamın ırkına vs. bakmıyorum rusmuş,amerikanmış,türkmüş beni ilgilendirmez sonuçta bir oyun gerçek adamları öldürmüyoruz.LMG alıp yüzlerce sivilin üstüne mermi yağdırdığım için zevk aldım o bölümden,rusları öldürdüğüm için değil.

alibugra06

29.1.2011 20:47:23

0
...stlerin başarı olduğu film var bir terör saldırısında niye biri çıkıp şu şu şu filminden etkilenmiş bunlar demiyor ? Veya terörist filmlerden neden etkilenmiyor ? Teröristlerle oyunların tek bağlantısı oyunların teröristlerden etkilenmesidir ve ilk mw2 değildir, eski ABD başkanı John F. Kennedy süikaste uğradıktan sonra onunla alakalı oyun çıkmıştı siz teröristi canlandırıyordunuz ve araba ile gelen başkanı vurmaya çalışıyordunuz. Yarın öbürgün mw3 te arkadaşın dediği gibi bir çok Türk katledilebilir adam yapabilir sonra Türkiye'de yasaklanır kaç kişi oyunu internetten indirmez ? Dürüst olucak olursam, ben indirir bir güzel zevkimi de alırım çünkü o bir OYUN. Gerçekte en ufak belirtisini gösterseler öyle bir durumun bizde burda boş durmayız heralde... En son diyeceğim şey, kardeşim sende geliştir kendini sende oyun dünyasında kral ol sonra git Washington'a nükleer bomba at amerikalı çocuklarda oynasın kime ne !...

alibugra06

29.1.2011 20:43:45

0
"milyonlarca rusu gereksizce öldürdüğümüz gerçeğini değiştirmez" ilk önce onun bir oyun, öldürdüğümüzün bir kaç 3 boyutlu grafik olduğunu unutmayınız.. kardeşim kimsenin burda "nie var o bölüm, gereksiz o bölüm vs." gibi yorumlar yapmaya hakkı yok adam kendini geliştirmiş (abd) oyun sektöründe kral oyunu yapan insan "gerçek hayatla alakası yoktur / senaryodur" ibaresiyle isteği her ülkenin sayısını kendi belirleyeceği kadar insanını istediği dine inananları yani kendi vatandaşları dahil "OYUNDA" katleder parçalar keser biçer kimsede en ufak laf edemez. En fazla rusyanın yaptığı gibi kendi ülkesinde oynanmasını engeller. Çünkü yapımcı kimseye oyunu zorla oynatmıyor kimseye bunlar gerçekle bağlantılı demiyor. Ben burda bilgisayarda bir amerikan askeri resmi alıp boğazı kesilmiş bilmem ne yapılmış bir şekilde fotomontajlasam beni kim engelleyebilir ? Bu terör olayının mw2 ile alakalı konusuna gelince dikkat çekme çabasından başka birşey değil bir ton terörle alakalı / teröristlerin başarı

BSC Misafiri

29.1.2011 17:45:55

0
@M3rett0 Güzel kardeşim, orada bol şiddet içerir diyor. İçersin efenim, biz şiddete karşı değiliz. Bizim adamı şiddetli bir şekilde öldürsünler vs. vs. Biz nereden bilelim gereksizce, canice, sırf aşağılamak adına onlarca Rus'u katledeceğimizi ? Orada aşırı amerikan propagandası içerir demiyor, aşırı şiddet içerir diyor. Hem ben oynamadım, o oynamadı ne değiştirir ? Milyonların Rusları canice öldürdüğünü değiştirir mi senin benim oynamamam ? İnşallah MW3'te de Türkleri aynı şekilde öldürürüz, hepsi bir zavallı, bir aciz gibi sağa sola kaçınmaktan başka hiçbir şey yapamıyor. Hepsini hunharca öldürürüz de atarsınız bu at gözlüklerini.

Fingolfin.

29.1.2011 16:39:11

0
Teröristlerin oyundan etkilendiğini söylemek çok saçma bence.Oyunda o bölüm olmasaydıda o saldırıyı yaparlardı teröristler.

Sycylian

29.1.2011 12:46:04

0
Başta soruyor zaten bu bölüm aşırı şiddet içerir gibi birşeyler , geçebiliyorsun o bölümü oynamadan. dip not : sonu fenaydı ama haa

BSC Misafiri

29.1.2011 12:23:00

0
Aynı şey Türkiye'de olsa sadece o bölüm için tabi ki itiraz ederdim, fakat herhangi bir terör saldırısını bir oyuna bağlamazdım.

BSC Misafiri

29.1.2011 12:22:47

0
Saldırının oyunla tek bağlantısı hava limanı.Oyunda silahla saldırı yapıyoruz ama gerçekte teroristler bomba koyup patlatmış.

BSC Misafiri

29.1.2011 12:22:44

0
günah keçisi arıyorlar bn activision yerinde olsam bu haberi yalanlayıp güzel bi dava açarım paramıda alırım :D

F(x)=3x+5y

29.1.2011 11:51:13

0
no russian zor baya

M3rett0

29.1.2011 10:36:10

0
Ne yalan söyleyeyim oyunun en zevk aldığım bölümüydü bana göre.Burda çok garipti,gereksizdi diyenlerin hepsi o bölümü oynamıştır adım gibi eminim.(skip this mission seçeneği olduğu halde)

BSC Misafiri

29.1.2011 01:33:02

0
En cesur ve en ağır mı ? En ırkçı ve en faşist anlarından biriydi demek istedin galiba. Yani o bölümde o kadar rusu öldürmenin faşizmden başka hiç ama hiçbir anlamı yoktu. Amaçsızca birsürü rusu öldürdük ve ihanetimiz anlaşıldı. (Biraz Spoiler İçerir) Onun yerine bir operasyondayken ihanet ettiğimiz anlaşılsaydı ve öldürülseydik ne farkı olacaktı ? Amerikan propagandasından başka hiçbir amacı yoktu bu bölümün. Oraya bir kendimizi koyalım. En çok satan eğlence ürününde, dünyanın dört bir yanında esen, adını duymayan, oynamayanı kalmayan bir oyunda sırf eğlenmek için birsürü Türk öldürüldüğünü düşün. Sanki iyi bir şey yapmışlar gibi bir de en cesur, en ağır bölümü demek, sizi de en az onlar kadar faşist yapar.

The_Rahip

28.1.2011 23:05:12

0
Çok acayip bir bölümdü aslında oyun dünyasının en cesur ve en ağır anlarından biridir bu bölüm.

BSC Misafiri

28.1.2011 22:20:04

0
terörristler eylem için oyunumu örnek alacak böle saçma şey olabilirmi adamlar planını kendi yapamıyomu bence kanal kendi reklamını yapıyor

BSC Misafiri

28.1.2011 22:19:43

0
no russian bölümü teröristleri örnek aldı tersi biraz zor

BSC Misafiri

28.1.2011 22:18:02

0
No russian bölümü benim de canımı sıkmıştı. Ama o bölüm oynanmadan geçiliyor diye hatırlıyorum.

Barxxx

28.1.2011 21:49:24

0
Yahu etkilenmişlerse ne değişir ki anlayamıyorum yani oyundan adam etkilenip gerçek hayatta taklit ediyor ve bir sürü insanı öldürüyor suçlu oyun oluyor. Terorist adam o oyunu oynamasa demek hiç bir şey yapmıcaktı normal bir vatandaş olucaktı öylemi.

saaat

28.1.2011 21:42:55

0
Aynen bölüm rahatsız ediciydi zaten bölüm başlarken atlasın mı atlamasın mı diye sorarken merak etmiştim. Ama bu gibi bir eylemle bağlantılı olabileceğini düşünmüyorum sonuçta mw2 çıkmadan öncede havaalanlarına saldırı yapıyorlardı çıktıktan sonra da terör terördür.

venom417

28.1.2011 21:03:29

0
Çok anlamsız vahşi bi bölümdü,ilk gördüğüm zaman çok şaşırmıştım 100lerce sivil öldürüyosun boş yere,oyun der geçerdim normalde ama hakkaten rahatsız edici bi bölümdü

Hard_Player

28.1.2011 20:58:17

0
hey gidi gunler.. :D

BSC Misafiri

28.1.2011 20:42:44

0
Aynı şey Türklere karşı olsa gider activisionu bombalarsınız ama. Birazcık empati yapın. Ülkesinizin başka insanlara oyunlarla birlikte yanlış tanıtılması çok kötü bir durum.

akabeyss

28.1.2011 20:41:23

0
bence o oyundan alınmamış fikir. ama no russian bolumune gelince öle bi bolum olmamalıydı

BSC Misafiri

28.1.2011 20:38:34

0
Bence gayet haklılar. İki gün sonra Türklere katliam düzenlediğimiz bir bölüm içeren oyun çıktığında yine "abartılıyor, oyun ne de olsa bu" diyebilecek misiniz bakalım...

BSC Misafiri

28.1.2011 20:36:16

0
Bence gayet haklılar. İki gün sonra Türklere katliam düzenlediğimiz bir bölüm içeren oyun çıktığında yine "abartılıyor, oyun ne de olsa bu" diyebilecek misiniz bakalım...

gokselc12

28.1.2011 20:33:28

0
bende teşekkür ederim. bencede abartılmış.tek benzerlik saldırının havaalnına yapılması.örnek alındığını sanmam.

DeliKulaBey

28.1.2011 20:28:59

0
gavur deemi gebertsinler birbirlerini

LastObserver

28.1.2011 20:26:27

0
amerikalıların oyunlarla,filmlerle ruslara yaptığı pisliklerin yanında hiç kalır bu.

tasci3

28.1.2011 20:20:52

0
bence biraz abartılıyor nede olsa bir oyun bu...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call Of Duty: Modern Warfare 2
+ TAKİBE
AL
22 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız