Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Max Payne 3'te Satış Durumları Ne Alemde?


     Çıkışıyla birlikte olumlu yorumlar toplayan Max Payne 3'te satışlar pek de olumlu gitmiyor gibi. NPD'den gelen açıklamalar sonrasında kara haber Michael Pachter'dan geldi.
 
     Amerika'daki aylık satışları denetleyen NPD kurumunun verdiği bilgilere göre Max Payne 3, Mayıs ayında Amerika bölgesinde 440 bin adet satabildi. Bunun üzerine oyun dünyasının ünlü analisti Michael Pachter da, yaptı tahminini.
 
     Michael Pachter'in tahminine göre Max Payne 3, L.A. Noire'in ilk ay satışlarına oranla çok çok düşük seviyede. Pachter'in dediğine göre Max Payne 3, L.A. Noire'in ilk ay satışlarının %50'sine bile ulaşamadı. Yazısında Pachter, Max Payne 3'ün tam 8 yıllık yapım sürecinden geçtiğinin üzerinde durarak, oyunun giderlerinin fazlalığını da hafiften kulaklarımıza getirdi.
 
     Sırf Amerika açısından bakılırsa Michael Pachter'in tahmini doğru gözüküyor. Zira L.A. Noire çıktığı ay Amerika'da 900 bine yakın satmıştı. Max Payne 3 ise demin dediğimiz gibi 440 bin. Fakat genel toplamda durum nedir bilemiyoruz. 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Max Payne Max Max Payne 3 Rockstar Games Action PC PS3 Xbox 360 la noire
Ubisoft, Splinter Cell Filmini Düşünüyor The Last Guardian, Tamamen Hazırlandığında Çıkacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

25.8.2012 21:42:12

0
max payne 3 ün satılmamasının sebebi oyunun güzel olmaması değil,oyunun 2.oyundaki karanlık ortam ve oynanış çizgisini bozması ve 100 kere ertelenmesidir.Bu oyun normalde milyonları hakeder ama rockstara 500bin bile fazla

BSC Misafiri

25.6.2012 19:24:00

+1
Max Payne 3 ' e güzel olmamış diyenlere buradan sesleniyorum.Ben Almanyaya gitmiştim ve burada adam bana demişti ki bu oyun nisanda çıkacak demişti yurtdışı için bende o sıralar 22-23 marttaydım ve 26sı gibi gidecektim o kadar üzüldüm ki size anlatamam bir ara ağladım.Çünkü Oyun çok güzel bir oyun gerçekten. Ve bu arada hatırlatmak isterim ki Max Payne 3 2012 nin en iyi oyunu seçildi ;) bu da size terbiye bozmak gibi olmasın ama kapak olur artık Yılın oyunu ve ben bu oyunu 5 günde bitirdim abimle muhteşem bir oyun aksiyon zorluk çok iyi bunun için her zaman Max Payne 3 ü tavsiye ediyorum Senaryo hele çok iyi gercekten cok güzel muhteşem bir , sigara ortam gerçekçilik grafik mükemmel . Satışlara gelince DÜNYA AMERİKADAN İBARET DEĞİLDİR !!!

BSC Misafiri

20.6.2012 18:36:30

-1
Grafikler söz verildiği gibi konsoldan üstün değil. Gerçekçilik hoş ama oyun zevkli değil. Max amca biraz daha zorlasa adam bırakmayacaktı ülkede bu nedir giriyor bir mekana 10.000 kişiyi kurşuna dizip çıkıyor. Hem de ufak sıyrıklarla! Bence aşırı zor ve abartı olmuş. Zordan kastım saçma ve gereksiz bir zorluk.

stun

18.6.2012 01:22:51

0
bocekgrafik 17.06.2012 14:17:13 sen ne zannediyorsun en çok pc de satıyorda tepkı gösterip almıyorlar :D pc fanlarının bu egolarına bayılıyorum.. size şöyle diyim.. pc de her hangi bir oyun ps3+xbox 360 ın toplamının 10 da1 i kadar satıyor satmıyor.. hatalı dediğin.. uzun ara videolar.. hikaye sunumunu gayet iyi yansıtıyor... incelemede.. hikaye sunumu güzel.. ama hikaye iyi değil.. denmiş haklı.. kişisel bir meselemiz değil oynadıgımız max in gözunden ama kaçırmışlar kurtarıyorsun.. ama hikaye sunumu cidden harıka ...

Guest-BB2CECC18

18.6.2012 01:20:38

-1
Çok bile satmış :)

stun

18.6.2012 01:04:05

0
HoLLyqan 18.06.2012 00:58:08 yemişim pc fan egonu senin :D pc ye geç çıkartınca ne oluyor ...rdr çıkmadı goty oldu ..satışlarıda gayet iyi .. hem bu sadece amerıka satışları .. yetkılıler çıkıpta hepsını açıklamadı..

HoLLyqan

18.6.2012 00:58:08

0
Kardeşim sen bir oyunu 8 senede yaparsan, oyuna çıkış tarihi verip yıllarca ertelersen, Platformlar arasında ayrıcalık yapıp PC'ye geç çıkarırsan senin sonun böyle olur tabi.

stun

18.6.2012 00:39:29

0
max payne 2 yi oynarken çocuktum .. ing bilmiyordum... max payne 3 u bugun aldım ve oynuyorum...şimdi ingilizcem çok iyi .. adamın fena halde psikolojik sorunları var... bı anda ruhsal değişim geçirip saçlarını kazıtıyor... uzun ara sahneler çok güzel olmuş. hem hikaye sunumu açısından hemde max kendı kendısıyle konuşurken sizi içine çekıyor ...tabi ing biliyorsanız.. oyuna zor denmiş oyunu mediumda oynuyorum.. hiçte zor değil.. bullet time ı iyi kullanmanız gerekıyor... ben genelde siperdeyken nişan ibresini adama doğru gördugumde basıyorum ölunce hemen boşa gitmesin diye bırakıyorum... saçma salak atlamalar yapmayın..( bu arada atlarken sırtındakı her neyse.. onu çok özlemişim.. ) düştüğünüzde acımıyorlar indiriyorlar :D.. etrafı koloçan etmekte fayda var.. ağrıkesici çıkabılıyor.. skyrimden sonra bunu oynayınca .. gizli olsalarda buluyorum :D füze-el bombası- molotof vurmak biraz saçma olmuş onun dışında .. çok beğendiğim aksıyon sahneleri de var.. max payne olmamış diyenler.. bunu bende dedim.. hani bazı özellıklerini kaybetmiş ama...şöyle düşünüyorum...sırtındakı pardesu mu neyse.. o bolumu görunce.. herşey o sırtındakı pardesunun havada dalgalanması vs... bu beni eskiye götürdü ve sırf o yok diye ben buna max payne ' e benzememiş ön yargısı yaptıgımı hissettim bence olmuş ... özellıkle flashback yaptıgımız .. eskıye gittigimiz yerlerde ölunceğimi bilsemde zıplayarak ateş etmek çok hoşuma gitti..

BSC Misafiri

17.6.2012 20:16:37

0
İnsalar Max Payne serisine alışık olduğu için yani senaryosu,konuşması,dilini bildiği için oynamayı istemez.Ama L.A Noire RockStar'ın değişik oyunlarından biri insanları meraklandırdığı için L.A Noire fazla oynandı benim fikrimce. Hemde Max Payne'den daha çok beğenilmişti.

bocekgrafik

17.6.2012 14:17:13

-2
Firma kusura bakmasın ama, sen milleti enayi yerine koyupta oyunu tabiri caizse kol gibi sistem gereksinimleri ile, üstelikte sorunlu şekilde ve içi zırt-pırt video dolu şekilde çıkartırsan oyuncuların sana vereceği cevapta bu olur doğal olarak.

BSC Misafiri

17.6.2012 12:27:30

0
BSC Misafiri 17.06.2012 01:47:12 Ben mi bir şey kaçırdım geyik falan mı çeviriyorsunuz yoksa başka oyundan mı bahsediyoruz? max payne 1-2nin neresi aksiyondu Allah aşkına? hayatımda böyle saçmalık görmedim.max payne 1-2 noirliğin dibine vurmuş,hikayesiyle ağzı açık bırakarak kendini oynatan bir oyundu ne ara aksiyon oyunu oldu? anladık yaşınız yetmedi onlara ama bu kadar da belli etmeyin.

BSC Misafiri

17.6.2012 01:47:12

0
İlk iki oyun aksiyon oyunlarının kralıydı. Kimse 3. oyunla aksiyona kaymış demesin.

BSC Misafiri

17.6.2012 01:46:18

+4
İnsanlar şunu kaçırıyor. Max Payne serisi zaten hiçbir zaman çok satmadı ki. Çünkü her insan Max Payne'i sevmez. Hep ağır bir dili vardır. Hikayesi ana yapı itibariyle az çok anlaşılsa da aslında komplikedir. İç konuşmaları, Max'in hayat tarzı rahatsız edicidir, karamsardır. Gerçekten de 18 yaş üstüne ve iyi bir ingilizcesi olan insanlara hitap eder. GTA ise çoluk çocuk demeden herkesin oynadığı bir oyundur o yüzden 20 milyon satar. Ama Max Payne'in ilk iki oyunu toplam 7 milyon sattı. Kısacası demek istediğim Max Payne popülist bir yapım değildir, kendi halinde yetişkin diyebileceğimiz bir hayran kitlesine sahiptir. Satışların böyle olması da oyunun kötü olduğunu değil yine her zamanki gibi klasik Max satışlarına sahip olduğunu gösterir. Rockstar gerçi çok reklamını yaptı oyunun o yüzden satışlarının yine genel anlamda ilk iki oyunu geçeceğini düşünüyorum.

sherlock95

16.6.2012 23:36:03

0
bence ilk iki oyunuda gayet başarılıydı ama orada kalmalıydı seriyi uzatması hem maddi hemde manevi açıdan kötü oldu

Ialius

16.6.2012 22:07:20

0
Edit : Ezio Auditore

BSC Misafiri

16.6.2012 21:49:50

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Ghost_player Bazı saçmalıkları olan bir oyundu ara videolar'da sürekli bir görüntü bozukluğu bi tane yanımızda uyuz bir latin işin içine multiplayer karıştırdılar sırf şu oynanabilirlik süresi bık bık konuşanlar için ve sıkıcı konsolcular için Gta 4'de optimize etmeden çıkarmışlardı utanmadan onun ahı çıkıyor şimdi sen git pc oyuncusunu perişan et ha iyi olmuş burnu havadaydı pc'ye karşı böyle kalırsın ortada işte
arkadaşım onlar görüntü bozuklğu değil oynadığımız sırada gemiş anlatıldığı için öyle gösteriliyor

BSC Misafiri

16.6.2012 20:28:10

+1
ya abi bunu bu kadar büyütmenize gerek yok oyun çok çok kaliteli bir aksiyon oyunu olmuş ama MAX PAYNE olmamış MAX PAYNE olmamasının sebebi ise MAX'in kendinle alakalı bir hikaye yok+müzikler MAX PAYNE uymuyor+ve gereğinden fazla aksiyon var hadi bunları geçtim MAX PAYNE kabus bölümlerinin olmaması bile MAX PAYNE olmamasına yeter yanlışmıyım...

Ghost_player

16.6.2012 19:27:30

0
Bazı saçmalıkları olan bir oyundu ara videolar'da sürekli bir görüntü bozukluğu bi tane yanımızda uyuz bir latin işin içine multiplayer karıştırdılar sırf şu oynanabilirlik süresi bık bık konuşanlar için ve sıkıcı konsolcular için Gta 4'de optimize etmeden çıkarmışlardı utanmadan onun ahı çıkıyor şimdi sen git pc oyuncusunu perişan et ha iyi olmuş burnu havadaydı pc'ye karşı böyle kalırsın ortada işte

syesil

16.6.2012 19:21:01

+1
RDR pc versiyonunu yapsaydı daha fazla kar ederdi.hani bir arkadaş rockstar bk yapsa oynarım yazısı aklıma geliyor..oynadık zaten ve tamam oyun kötü demedik ama bence çok tembel davranıyorlar sanırım doymuşluk budur.yoksa rdr pc ye gta5 de bu seneye çıkmıştı.

Muco

16.6.2012 19:00:02

0
İlginç,çok konuşuluyordu ve bekleniliyordu.

resh_aykut

16.6.2012 17:56:33

+2
Oyun son zamanların en iyi aksiyon oyunlarından olmasına rağmen bekleneni vermemiş olması kötü. Oyun eski max payne serilerini anımsatsa da eski havayı vermiyordu ama..

REV0

16.6.2012 16:23:41

0
Şu Max Payne 3'e, beğenmedim vs. diyenler acaba Max Payne 2'yi oynamış mı, bir önceki oyunu, sanmam. Oyun yok böyle oldu yok şöyle oldu diyenler de bir garip, 8 sene önceki oyun sektörünün durumuyla şimdiki durumu arasında fersah fersah fark var. Eskiden oyuna göre oyuncusu fanı olurdu.. Şimdi oyuncuya göre oyun var, hangi kesim daha yoğunsa -ki casual oyuncu denilen 'alayını vuracam niahahahahah' diyen kesim oluyor- oyunlar da bunlara göre çıkıyor. Şimdiki nesile gelen her oyun böyle olacak, RPG ise shooter'a kayacak (Mass Effect, Dragon Age..), TPS ise FPS olacak (Syndicate, Fallout), tematik bir oyun ise daha genele hitap edecek (Dead Space) bunun kaçışı yok. Oyun sektörü tek tipe doğru gidiyor maalesef, etraftaki sömürücü dağıtımcı ve yapımcılar tarafından.. Ayrıca araştırmayı yapan NPD şirketi Ghost Recon'un MP3 kadar sattığını söylüyor, bu da ayrı komedya Ek olarak Diablo III 23 Mayıs itibariyle 6.3 milyon kopya satmış (PC'ye MP3 üzerinden laf atan ezmelere duyurulur) Son olarak, oyunun konsollara önceden PC'ye gecikmeli çıktığını, bu süre zarfında oyunu alacak adamın inceleme, ekran görüntüsü, video gibi şeylere bakıp fikir değiştirebileceği ihtimalini de unutmamak gerek (yoldan çıkmış Max Payne fikri burada devreye giriyor)

So Much Ado

16.6.2012 15:39:28

0
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=max+payne+3 Gerçek değil... Amerikada 770 bin toplamda 1,5 milyon satmış.

paynetothemax

16.6.2012 14:13:30

0
bu Michael Pachter harbi mal ya ... yalancı bu adam ya...şu habere bakın bakalım max payne3ün satışları nasılmış! http://bolumsonucanavari.com/Haberler-Mayis_Ayinda_Amerikanin_En_Cok_Satani_Diablo_3-28810.htm

CWaRRioR

16.6.2012 12:38:35

0
@ShadeKeeper Oyundaki ara sahneler bence de iyiydi ama oyunu bitirip tekrar başlayınca sıkıcı geliyor doğal olarak. Gerçi ara videolar senaryoyu bağladığı kadar ara yüklemeleri de ört pas ediyor. O yüzden beğensek de beğenmesek de o video orda olmak durumunda

ShadeKeeper

16.6.2012 12:20:53

0
''Oyun mükemmel bir oyun her yönüyle... Belki biraz senaryo sevilmiyebilir (eski mp havası yok çünkü) ama Max Payne olarak değilde aksiyon oyunu olarak bakarsanız harbiden mükemmel bir oyun. İnsanlar haksızlık etmiş oyuna bence. Bu arada oyunu Blackbox sürümünden indirenlerde mümkünse oyuna çamur atmasın çünkü hakkınız yok. Sanki para vermişsinde paranın karşılığı alamamışsınız gibi konuşuyorsunuz. Ayıptır. Edit: Ara sahnelerede laf eden olmuş bence gayet iyilerdi, birini bile geçme gereği duymadım. Çok sürekleyici, film gibiydi. Bence arasahneler çok uzun insanı sıkıyor diyenler bir gram İngilizce bilmedikleri için sıkılıyorlar. İlk önce bi İngilizce öğrenin sonra oyunu oynayın. '' Dİyen arkadışımıza katılıyorum oyuna çamur atmadan bir ingilizce öğrenin sonra oyunun konusu yanında içinde konuşulanları anlayın. Keşke o gergin atmosfer bu oyundada olsaymış

BSC Misafiri

16.6.2012 11:59:09

0
LA noire de beklentilere yetişemediydi rockstarın oyunlarının satışları gittikçe düşüyor nese gta 5 toparlar

BSC Misafiri

16.6.2012 11:58:56

+1
Oyunu beğenemedim. Evet kaliteli bir shooter oyunu olmuş. doğrudur ama asla yani kimse bana bunun ax payne olduğunu söyleyemez. alakasız bir yapım. karakterimiz aksiyona uygun davranamıyor bi kere sanki çift oynanışa sahip bir oyun gibi. evet bir elde tabanca diğerinde pompalı falan gibi detaylar güzel düşünülmüş ama bu denli aksiyona boğan bir oyunda el bombası bile kullanamıyor oluşumuz bir başka hayal kırıklığı... bu hayal kırıklıklarını çoğaltabilirim. kısaca beğenemedim. ama shooyer arayanlar alıp oynayabilirler ..

Tancredi

16.6.2012 11:45:28

+2
Oyunun kalitesine söylenecek laf yok.Fakat oyunun eski havasıyla yakından uzaktan alakası yok,oyun çıkmadan önce videoları izlediğimizde Rockstar'a güvenin falan dendi ve güvendik,güvenimizi boşa çıkardı diyebiliriz.Oyun güzel olmasına güzel ama benim gibi eski oyunlarına hayran olanlar bu oyundan beklediğini alamaz ki ben de alamadım.

NerdStark

16.6.2012 11:05:03

0
Max payne 2 den sonra bu oyundan gram zevk almadım

KOSMERCAN

16.6.2012 10:42:41

0
Normal. Oyun grafikler, sunum, aksiyon çok iyi ama oyunun Max Payne serisiyle alakası yok. O eski karanlık havayı hiç verememişler. Oyunu bitirdiğiniz de aklınızda çok bir şey kalmıyor. Ve bir daha oynayasınız gelmiyor. Çık adam öldür gibi oluyor güzel bir hikaye olmayınca.. Tekrar oynayası gelmiyor insanın hiç..

theodorus321

16.6.2012 09:52:30

+2
Evet biz burda eşek başıyız avrupayı adamdan sayan yok

cngiz

16.6.2012 09:06:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Oyun harika. İlk iki oyunun izinden çok iyi gitmiş. Yenilikleri bile muhteşem. Her oyunda ne tarafımaza koyduğumuz belli olmayan 100 silahımız olurdu. MP3de bir elimizde tabanca bir elde taramalı silah taşıyoruz. Sinematikler harika, grafikler söyleyecek söz yok zaten. Birde anlayamadığım Max Payne zaten bir aksiyon oyunu, ilk iki oyun sırf aksiyondu. Max Payne 3 aksiyona nasıl kaymış olabilir?
İlk iki oyun sence gerçekten aksiyon muydu?

desiremusic

16.6.2012 08:54:44

+2
Oyun mükemmel bir oyun her yönüyle... Belki biraz senaryo sevilmiyebilir (eski mp havası yok çünkü) ama Max Payne olarak değilde aksiyon oyunu olarak bakarsanız harbiden mükemmel bir oyun. İnsanlar haksızlık etmiş oyuna bence. Bu arada oyunu Blackbox sürümünden indirenlerde mümkünse oyuna çamur atmasın çünkü hakkınız yok. Sanki para vermişsinde paranın karşılığı alamamışsınız gibi konuşuyorsunuz. Ayıptır. Edit: Ara sahnelerede laf eden olmuş bence gayet iyilerdi, birini bile geçme gereği duymadım. Çok sürekleyici, film gibiydi. Bence arasahneler çok uzun insanı sıkıyor diyenler bir gram İngilizce bilmedikleri için sıkılıyorlar. İlk önce bi İngilizce öğrenin sonra oyunu oynayın.

BSC Misafiri

16.6.2012 03:32:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: paradoks! max payne 2009'dan beri sitede haberleri yapılıyor ve 2009 sonu yada 2010'da garanti çıkar deniyordu benim anlamadığım o zamandan geliştirilen oyunun ekran kartı şimdi ki kartları ve diğer donanımları nasıl zorlayacak seviyede çıkartılıyor hadi ateistler bunu da açıklayın ? :) şaka bir yana çok ertelendi oyun satışlarda rockstar'ın elinde patlayacak gibi inşallah zarar etmezler bu oyundan dolayı... bundan sonra da max payne defteri kapanır yine 10 sene sonra anca gelir
10 sene sonra kim öle kim kala ......

BSC Misafiri

16.6.2012 03:32:12

+1
Oyun mükemmelde diablo 3 vardı o gün bu ay daha çok satar

BSC Misafiri

16.6.2012 03:32:06

0
Kim ne derse desin oyun çok güzel . İsterse 1 tane satsın oyun mükemmel :)

BSC Misafiri

16.6.2012 03:31:50

0
Diablonun çıkışına denk geldi gayet normal bu satışlar,diablo 10 milyonu aşmıştır şimdiye rahat daha çıkalı 1 ay oldu

BSC Misafiri

16.6.2012 03:31:33

+3
Sinematikleri olsun grafikleri olsun gayet güzeldi.ama oyun güzel değildi bana göre.bir süre sonra sıkıyor ve eski havası da yok zaten.kel haliyle max payne çok itici olmuş.bence satışlardaki en önemli etken eski havasının olmaması ve de karakter modellemesi.başka bir neden göremiyorum oyun gayet kaliteli.emek var belli.gerçekçilik desen tavan yapmış.

BSC Misafiri

16.6.2012 03:31:22

0
Biraz daha kassaydın be max dünyayı yok ederdik senle! Arkadaş bu nedir ya çok komik geliyor bana böyle oyunlar max 1-2'yi severdim de bu oyun tam codun third person versiyonu olmuş tek kişi orduyu indiriyor bu nedir yav? Koskoca şirkette tek koruma biziz bilmem ne şimdi spoiler vermeyeyim de ama bence çok mantıksız ve salt aksiyon oyunu olmuş.bu kadar satması bile mucize.o 440 binin de eski max payne'ler hatrına aldıkları kanaatindeyim.orjinal almayı düşünüyordum ama iyi ki almamışım.Kısacası olmadı Rockstar kısmet GTA V'e artık herkes bildiği işi yapsın bundan sonra.max payne'nin dilinden Remedy anlar..

BSC Misafiri

16.6.2012 03:30:47

0
Oyun harika. İlk iki oyunun izinden çok iyi gitmiş. Yenilikleri bile muhteşem. Her oyunda ne tarafımaza koyduğumuz belli olmayan 100 silahımız olurdu. MP3de bir elimizde tabanca bir elde taramalı silah taşıyoruz. Sinematikler harika, grafikler söyleyecek söz yok zaten. Birde anlayamadığım Max Payne zaten bir aksiyon oyunu, ilk iki oyun sırf aksiyondu. Max Payne 3 aksiyona nasıl kaymış olabilir?

BSC Misafiri

16.6.2012 03:30:27

0
Max Payne 1 ve Max Payne 2 bu oyundan daha iyiydi. Uncharted serisi de çok daha üstün. Bu oyuna 90 üstü veren BSC ve diğer siteleri de kınıyorum. Sırf Rockstar yaptı diye kimse birşey diyemiyor...

BSC Misafiri

16.6.2012 03:30:21

0
Quadhros 16.06.2012 01:11:25 Orta yaşı da geçmiş,alkolik bir insanın ne kadar atik olmasını bekliyorsun? adamın kafası devamlı güzel zaten elinden içki düşmüyor.ha o kafayla nasıl çatışıyor apayrı bir konu ingilizcem olsa bu konuda upuzun bir ayar çekerdim maille rockstara.

- The Stig -

16.6.2012 03:16:40

0
demek ki max payne 3 beklediğimiz o kadar büyük bir ilgiyi henüz kazanamamış..ama bunun mayıs ayınında etkisi var.. Haziranın gelmesi ve buna ülkemiz ve americada dahil olmak üzere yaz tatili yani Summer Holidaylarına girmeleriyle büyük bir artış olacaktır.. Benim tahminim ağustos sonuna kadar Max Payne 3 2milyon barajını aşması..

ChronoGear

16.6.2012 03:12:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: deerhunter1980 54 milyon pc oyuncusui 4 kat daha iyi grafiklerle almamislarmi????? yazik olmus
Sapka cikartmak lazim :)

M@U

16.6.2012 02:59:57

0
Pachter yine saçmalamış. Bu adam en son hangi tahminini tutturdu yahu? http://www.pclabs.com.tr/2012/06/15/diablo-iii-pc-oyun-pazarini-saha-kaldirdi-satislar-yuzde-230-artti/ Öncelikle Max Payne 3, 8 yıldır falan geliştirilmiyor. Yapımına 2008 yılında başlandı, 2009'da duyuruldu. 4 yıl elbette uzun bir süre ama 8 yıldan çok daha kısa bir süre. Ayrıca LA Noire, Max Payne 3 gibi beklenen ve dünya çapında üne sahip olan bir oyun değildi. Zaten ilk hafta sonuçları ortada. Çok konuşmaya gerek yok: http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Analiz_Max_Payne_3un_Satislari_4_Milyonu_Bulur-28066.htm

No-One

16.6.2012 02:41:15

0
Şuan ki global satış rakamı 1.57m olarak gözüküyor. Ayrıca Kuzey Amerika'da ise 770.000 adet satmış.

MytHnfr

16.6.2012 02:13:17

0
İyide ben bu oyunun ilk haftasında 3 milyon kopya sattğını başka sitelerden okumuştum. Bu haber gerçeği ne kadar yansıtıyor bilmiyorum...

bykrm

16.6.2012 02:02:42

+2
Ne korsanı kardeşim, 25 gb insan indirmeye üşenir.

stun

16.6.2012 01:59:02

0
Quadhros 16.06.2012 01:11:25 tm anlatmak istediğini anladım... oyuna uygun karakter koyamamışlar demek istiyorsun.. oyunun yapısı hızlı adam yavaş... oyun bazlı bir sorun.. tm .

deerhunter1980

16.6.2012 01:53:06

+1
54 milyon pc oyuncusui 4 kat daha iyi grafiklerle almamislarmi????? yazik olmus

Winter_Kamıttır

16.6.2012 01:47:28

0
Korsana yenik düştü

Quadhros

16.6.2012 01:11:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun uzun ve skip edilemeyen ara sahneler... oralar senaryo için gereklı olan bölgeler oyunu oynamadım ama her oyun için böyledir,konuşulanları anlamak gerekir.. tabi sanane dimi.. sen vur dur :D aşırı zor deniyor... siz dark souls oynasanız... ozaman o oyuna 100 üzerinden 1 bile vermessiniz..
Sanırım üzerime alınmalıyım.. Neyse uzun ve skip edilemeyen derken oyunu ilk oynayışımda değil ikinci ve üçüncü oynayışımda aynı sahneleri tekrar tekrar izlemek istemememden ötürü oluşan bir sıkıntı olarak söyledim.. Zaten oyunun Trophy'leri saçma sapan derecede zor birde arasahne izliyoruz habire.. Dark Souls ve Demon Souls'u oynadım, evet zorlar ama onlar RPG bu TPS.. Aralarında bağlantı kuramazsın.. Eğer bir TPS oyunu yapıyorsan ve oyunda oldukça hızlı ise karakterinde yeteri kadar hızlı ve atik olmak durumunda.. Bkz. Uncharted.. Öyle ki düşmanlarımız bize el bombası yağdırırken bizim öyle bir yeteneğimiz bile yok.. Yazık R* yahu valla yazık, dediğim gibi bu oyunu yapan stüdyo ile derhal ilişiklerini kesmeliler..

stun

16.6.2012 00:52:29

0
uzun ve skip edilemeyen ara sahneler... oralar senaryo için gereklı olan bölgeler oyunu oynamadım ama her oyun için böyledir,konuşulanları anlamak gerekir.. tabi sanane dimi.. sen vur dur :D aşırı zor deniyor... siz dark souls oynasanız... ozaman o oyuna 100 üzerinden 1 bile vermessiniz..

nazmi123

16.6.2012 00:41:54

-1
max payne değilde diablo 3 satışları hakkıda bilgisi olan varmı

Quadhros

16.6.2012 00:39:58

-5
Beni hiç şaşırtmadı diyebilirim.. Hatta beklediğimden fazla bile satmış.. Sıkı bir R* hayranı olarak bu oyunu bende beğenmedim ve de kendilerine yakıştıramadım.. Oyunun saçma sapan derecede aşırı zor olması, Max'in hareketlerinde ki hantallık ki oyun oldukça hızlı iken bu hantallık oyunu ekstra zorlaştırıyor, ilk 2 oyunda ki o karanlık atmosferin %20'sinin ki o da new jersey'de geçen bölümler olması, gereksiz derecede uzun ve skip edilemeyen ara sahneler, buglardan geçilmeyen multiplayer derken oyun zaten çuvallıyor.. Neyine 80-90 veriyorlar bu oyuna anlamıyorum, alması gereken puan en fazla 70'tir.. Şahsen büyük umutlarla beklediğim ve aldığım bu oyun benim içinde büyük bir hayal kırıklığı oldu.. Verdiğim 120 TL için de o kadar pişmanım ki.. Umarım R* bu oyunu yapan stüdyoyu (Rockstar Vangouver'dı galiba..) tamamen fesh eder, hatta kendilerine oyun bile yapmamalarını tavsiye ediyorum..

Celtic Warrior

16.6.2012 00:36:21

+2
Belki Amerika'da düşük ama dünya çapında iyi bir satış rakamı yakaladığını düşünüyorum. Belki önümüzde ki haftalarda artar.

Catimen

16.6.2012 00:30:58

0
Arkadaş anlamıyorum bu adamı neye göre analist yapmışlar, bu mu tahmin şimdi? Almış L.A Noire'in satış sayısına bakmış son MP3'ün ardından %50 daha az satmış demiş, bu tahmin bile değilki ikisini karşılaştırmış, te Allam.

Loukas

16.6.2012 00:28:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: freedom667 SEN KAHİN MİSİN ?!?!
Bunu banamı yazdın bilmiyorum ama bana ise yazdıklarımdan bunu nası cıkarabildin tebrik ediyorum seni.

E_Aydin35

16.6.2012 00:22:12

0
Açıkcası 10 senede bir 10 insanın başına toplam 10 olay geliyorsa, Max'in başına bunların toplamı bir sahnede geliyor.. Senaryo elbetde güzel heyecanlı, aksiyon dolu ama Max Payne 2'den sonra biraz klişe geldi.. Tabi saışlar ile ilgili olarak korsanların unutulmaması lazım..

Okisht

16.6.2012 00:18:38

0
ilk çıktığında diablo 3'ü geçti diye bir ton haber okumuştuk hangisine inanalım ? buyrun buda sadece biri. http://www.merlininkazani.com/Max_Payne_3_Diablo_3u_gecti-haber-51646p1.html

Guest-97901DBF5

16.6.2012 00:16:27

0
SEN KAHİN MİSİN ?!?!

Loukas

16.6.2012 00:09:52

0
Eski serilere yakışmayan klasik bir Amerikan shooter oyunuydu. İlk başta beğensemde sonradan sıkmaya başladı. Eski oyunların hatırına oynadım ama bitirmeye dayanamadım. Kısacası sönük bir oyundu şaşırmadım.

xLordRealx

15.6.2012 23:35:24

+2
Bence gayet güzel bir oyundu eski serileri anımsatmasa da. Bundan daha fazlasını hakettiği kesin en azından.

Nathan - Drake

15.6.2012 23:35:16

-1
Birde Rockstar Team Bondi yi beğenmiyordu. Peh!!

MovieClipS

15.6.2012 23:32:41

+2
Ne kadar az satsada Max Payne serisi her zaman güzeldir ve kalbimizde yeri vardır O bir Efsane yok olmaz...

mexican23

15.6.2012 23:29:33

0
ilk iki oyunu oyun değilde daha çok film havasında oynamıştım/seyretmiştim 3ü oynamadım ama izlediğim videolarda o sinematik anlatımı göremedim hikaye ve atmosfer daha sönük kalmış ama aksiyon tavan yapmış benim gördüğüm bu :)

paradoks!

15.6.2012 23:18:33

+1
max payne 2009'dan beri sitede haberleri yapılıyor ve 2009 sonu yada 2010'da garanti çıkar deniyordu benim anlamadığım o zamandan geliştirilen oyunun ekran kartı şimdi ki kartları ve diğer donanımları nasıl zorlayacak seviyede çıkartılıyor hadi ateistler bunu da açıklayın ? :) şaka bir yana çok ertelendi oyun satışlarda rockstar'ın elinde patlayacak gibi inşallah zarar etmezler bu oyundan dolayı... bundan sonra da max payne defteri kapanır yine 10 sene sonra anca gelir

BSC Misafiri

15.6.2012 23:11:24

+2
Neden böyle oldu anlamadım ? Millet şeytan doğramayı özlemiş desene =(

BSC Misafiri

15.6.2012 23:11:20

-1
haketti. oyun hiç ama hiç olmamıştı. eski max payne oyunlarından aldığım hissi kesinlikle veremiyordu.. sıradan düz bir shooter gibiydi. ha grafikler animasyonlar falan evet güzeldi ama dediğim gibi... max payne değildi. kesinlikle..

Hawqeye

15.6.2012 23:00:28

-3
Bu oyunun tanıtım reklamlarında max payne ismi geçmese kimse bunun bir max payne oyunu olduğunu tahmin edemezdi, bu oyun ilk oyunların havasından hiçbirşey esinlenmemiş, bu işler havalarda uçmakla, bullet time yapmakla olmuyor, oyunun girişinde salak saçma grafik hareketleri milletin midesini bulandırmaya yetiyor, bunun gibi bir sürü şey var.

AutumnRain

15.6.2012 23:00:10

+8
quote:

Orijinalden alıntı: eturkmarmara aşırı dandik bir oyun haketmiş. benzer türde uncharted gibi bir oyunun olduğu piyasaya koskoca rockstar nasıl böyle zayıf bir oyunla girebiliyor hayret. max payne konseptinin içine etmiş olmalarından bahsetmiyorum bile. bu oyuna 70' in üzerinde puan veren sitelerin hepsi ya para yemiştir ya da rockstar' ın yaptığı max payne gibi populer bir isme düşük puan verip fanlarından tepki çekmeyelim diye şişirmişlerdir puanları. aynen diablo 3' de olduğu gibi.
Cidden ?Oynadın mı oyunu ??

capoeira_GS

15.6.2012 22:59:48

+3
En az 5 milyon satması gereken kaliteli bir oyun kesinlikle

VEZ1R

15.6.2012 22:56:21

-9
aşırı dandik bir oyun haketmiş. benzer türde uncharted gibi bir oyunun olduğu piyasaya koskoca rockstar nasıl böyle zayıf bir oyunla girebiliyor hayret. max payne konseptinin içine etmiş olmalarından bahsetmiyorum bile. bu oyuna 70' in üzerinde puan veren sitelerin hepsi ya para yemiştir ya da rockstar' ın yaptığı max payne gibi populer bir isme düşük puan verip fanlarından tepki çekmeyelim diye şişirmişlerdir puanları. aynen diablo 3' de olduğu gibi.

Quirah

15.6.2012 22:54:43

0
Arkadaşlar NPD bilgileri resmi, Pachter yorumu tahmini. Tahmin olsa da gerçek gözüküyor Amerika cephesinden bakılınca. - Samet

stun

15.6.2012 22:53:40

0
okuyormusunuz bilmiyorum .. gerçekmi diye soranda var orada kafam kadar Michael Pachter in tahminine göre yazıyor..

Zebercet

15.6.2012 22:40:20

0
gerçek mi bu haber

stun

15.6.2012 22:39:49

0
Michael Pachter işte :D yine yanlış çıkartıcak kendini

HyDro-X-GEN

15.6.2012 22:36:12

0
Bunu hak eden bir oyun degildi... Yazik..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Max Payne 3
+ TAKİBE
AL
248 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız