Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Killzone: Shadow Fall 30 fps'de Çalışıyor

Killzone: Shadow Fall, PS4'ün en dikkat çekici oyunlarından biri

      Yeni nesilde bütün oyunların 60 fps hızında (saniye kare hızı)  çalışacağı yönünde resmi bir açıklama yapılmadı, ama bazı oyuncuların beklentileri bu yöndeydi. Bazı oyunların 60 fps'de çalışmayacağı yavaş yavaş ortaya çıkıyor.
 
     Konsolun çıkış oyunlarından biri olan Killzone: Shadow Fall'un 30 fps hızında, 1080p olarak 3D destekli bir şekilde piyasaya çıkacağı 4players.de adlı Alman oyun sitesinin röportajı sonucu ortaya çıktı.
 
     Hatırlarsanız John Carmack uzun zaman önce yeni nesilde 60 fps hızın standart olarak beklenmemesi gerektiğini ve bazı oyunların daha iyi grafikler sunmak amacıyla 30 fps hızında olacağını ve bunun yeterli olduğunu belirtmişti. Anlaşılan Carmack haklı çıktı.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Guerilla Playstation 4 Sony Killzone shadow fall FPS
Mercury Steam Başka Projelerde de Çalışmak İstiyor Sony Bağımsız Yapımcılara Verdiği Önemi Arttırıyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

led__Zeppelin

10.3.2013 16:07:32

0
guerilla games herşeyi sizden daha iyi bilir merak etmeyin. mikilmiş götün davasını yapmayın burda. gidin inci capste takılın ne biliyim facede paylaşım yapın. çok biliyosanız kendiniz yapım amg. eger bişey gerekliyse onlar yapar. mallar ya

Return to Monke

24.2.2013 19:50:41

0
Merak ediyorum bu konsolu şu an kötüleyenlerin kaçı 3D 1080P televizyon kullanıyor? Ve Allah aşkına konsol çıktı mı?Çıkmayan şeyden ne istiyorsunuz anlamadım ki?

any77

24.2.2013 15:55:43

0
Beyler normal bir şey. Bu grafiklerdeki bir oyunda 30 fps ps4'te normal olacaktır. Hem sadece bir konsol. Ne bekleyebilirdiniz ki? Ayrıca oyunun bence o kadar da ahım şahım grafikleri yoktu. Far cry3 kadardı işte. Oyundaki kaplamalar bence çok zayıftı. Yani ilk giriş kısmındaki binaların grafikleri iyi gibi duruyor fakat yani sadece kare şeklinde bir bina. Dümdüz. Tessellation ve poligon konularında fazla zorlamayacaktır. Sonraki savaş kısmına gelince ise grafikler iyice vasat duruma düştü zaten... Daha bunun multisi var....

BSC Misafiri

24.2.2013 14:23:38

-1
killzone için ps4 alınır!!!!!

TheseCrazyTurk

24.2.2013 13:55:26

+2
Bakın arkadaşın birisi konuyu şu cümlesiyle özetlemiş zaten.Ağzına sağlık. """Videoyla anlasilacak bisey degil. Filmler zaten 25 fps civari. Oynayinca anlasiliyo. 30dk bf3 oyna 30fps de. Sonra bi anda 60 fps ye ciksin nooluyoz lan diye bagirirsin.""" İşte aynen öyle.30 fps den 60 fpsye birden çıkmış olsaydın; Noluyozzlaaan diye bağırırdınız..

EmuMaster

24.2.2013 13:43:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: cocoloccomaya

Sevgili arkadaşım.. Senin verdiğin örnekten yola çıkarak ben sadece fikrimi ve yorumumu belirttim..Seni veya PC oyuncularını HEDEF ALMADIM.. Ortalığı kızıştırmak veya germek değil amacım sadece 60 fps alınabilmesi ve o vermiş olduğun videolardaki 60fps alan pc'nin 2x680 gtx ile çalıştığını söyledim.. Zenginin parası züğürdün çenesi yorar derler doğrudur.. Alabilecek birine bir eleştirim yok sadece fiyatı az olsun AMACI OYUN OYNAMAK olan kişiler için konsolun daha iyi bir seçim olabileceğini belirttim.. Buna herkesin katılma zorunluluğu yok! Sizin pc'niz 30 fps alıyorsa 30 fps için konsolda aynı şeyi yapıyor zaten.. Benim değindiğim nokta 60fps diye tutturanlara Yazdığımı dikkatle okumanızı tavsiye ediyorum.. ''Şimdi nerde kaltı gtx 680 ler?4'er 5'er tane takıyorsunuz 5000 lira harcıyonuz diyorsunuzda alakası yok.'' demişsin! 4'er 5'er tane takmak için 10,000 lira gerekli.. ben 2 tane gtx 680 ile 60fps alındığından bahsettim 4-5 demedim ''Ben de bir pc kullanıcı olarak konsol da oyun oynamayı tercih ederim.Sadece burda anlatmak istediğim senin dediklerine gerek olmadanda pc'de konsoldan kat kat iyi grafikli oyun oynanabildiği.'' bu konu hakkındaki görüşlerine katılmıyorum.. Ama mümkünmüdür 1-2 sene için belki.. Bunun aksini iddia etmiyorum zaten.. Dediğim şey uzun vadeli düşünülen pc'imi yoksa konsol mu kurtarır! benim görüşüm bu yöndeydi.. ama söylediğinizde hak yok mu var elbet (o ayrı konu) ''Pc'de öyle uçuk rakamlar harcamaya gerek yoktur diyor ve yorumu bitiriyorum.'' Buna katılıyorum fakat bahsettiğim konu yukardada defarca dile getirdiğim 60 FPS olayı!! Benim bilgisayarımla ben herşey lowda 30 fps ile bir çok oyunu oynuyorum.. Grafik manyağı yada hastası birisi değilim.. Emektar laptopumla Allah'a bin şükür pc'de oynamadığım oyun yok iyi yada kötü Ben 60 fps alınmak istenilen bir PC'nin o fiyatlarda olduğunu belirttim.. Yanlış anlaşıldı heralde.. mühim değil! Son olarak tekrar edecem yine ama 60 fps alınacak bir pc içindi tüm yorumlarım.. Bende 30-40 fps'de 2000 liralık bir sistem toplar 1-2 sene beni high-medium ayarlarda götürür.. Ama burda ki yorumlarda TARTIŞMA KONUSU 60 FPS niye değil? olduğundan bende buna KENDİ FİKRİMİ belirtmek istedim..
Tamam anlaşıldı birader. Olaya uçuk fiyatlar dahil olunca ben yanlış anlamışım kusura bakma.

EmuMaster

24.2.2013 13:41:18

0
Ama uncharted gibi üst seviye grafiği olan bir oyunda sağ analog serbest kamera görevi yaptığı için,gpu sabit bir yeri renderlemekten daha fazlasını yapıyor ve sahnenin diğer taraflarınıda renderliyor.Ve bu donanımı zorladığı için donanımın gücü yetmediği için 30 fps tabanlı oyun geliştiriliyor. Ha diyeceksinki call of duty'dede serbest kamera var o niye 60 fps kine? Cod'un grafikleri ile uncharted 3'ün grafikleri bir mi? Hah şimdi dediğime geldinmi?Artık yani misal vere vere misal kalmadı daha da nasıl açıklayacağımı bilemiyorum. 60 fps oyun olur.Grafikler 30 fps üst seviye grafikli bir oyuna göre düşüktür. 30 fps oyun olur.Grafikler 60 fps bir oyuna göre daha yüksektir. Yani fps olayının aslında grafikler üzerinde etkisi var.

EmuMaster

24.2.2013 13:36:31

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: EmuMaster</blockquote><br><br>Hey yavrum be ne güzel sallamış.Bakın bu arkadaşta istatistiksel bilgileri vererek insanları kendine inandırmaya çalışmış.İnanmayan olursa diyede araya sinema sektöründen bilgiler sokmuş.İşin en komik tarafı crysis 3 le ilgili paylaştığı videolar.FPS nin anlşılması için en zor oyunları seçmiş mübarek!!.Ondan sonrada fark etmiş ve farkı görmediyseniz ya körsünüz yada fanboysunuz demiş.Sen anlat bakalım bilim adamı slow motion hariç ne fark gördün bu videoda<br>nU2_ERC_oE<br>Yoksa sendemi körsün yada belkide fanboysun.
Misafir'den giren yarasına tuz basılmış bsc üyesi.Benden nasıl bir yara aldında zoruna gitti bilmiyorum ama teknik terimlerden zerre çakmadığın belli. He ben salağım ben malım gerizekalıyım bilmediğim konuda gelecem burdan bol keseden sallayım sonra bsc misafiri altında biri girip 2 adet 30 fps renderlenmiş youtube görüntüsünü 60 fps adı altında buraya sunup beni rezil edecek bende mosmor olup köşeye çekileceğim. Hatta ben gerizekalıyım diyelim.Senelerdir 60-30 fps oyun videosu yayınlayan gamersyde'de mi gerizekalı? Hatta eminim 60 veya 30 fps diye bir şey yoktur.Değilmi misafir maskesi takmış üye? Hani kuşlar ağaçlaaaar binbir renkli çiçenklheer. Demekki bir önceki mesajımdakini laf olsun diye yazmıştım ama harbiden 60 fps'yi farkedemeyen 60 fps'nin ne olduğunu bilmeyen kör adamlar varmış.Hayret vallahi billahi hayret. Bak başka örnekler veriyorum.Gameplay videoları yine başka oyunların. Gears of war judgement x360 30 fps multiplayer oynanış videosu.Grafikler gayet başarılı. http://www.gamersyde.com/stream_gears_of_war_judgment_the_guts_of_gears_multiplayer-29570_en.html Metal gear rising xbox 360 60 fps oynanış videosu.Grafikler geow judgement'e nazaran oldukça düşük. http://www.gamersyde.com/stream_metal_gear_rising_revengeance_boss_360_-29499_en.html ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Şimdi gördünmü misafir?Sallıyormuymuşum aslanım? Ne oldu bak şimdi kendini rezil ettin. Şimdi gelelim aramıza hoşgelen bladerunner arkadaşıma. Demişki "Fps dedigin olay oyunlardaki akiciklikdan baska bisey degildir.Grafikler uzerinde zerre kadar etkisi yoktur." Oyunlardaki akıcılıktan değil düzelteyim görsellikteki akıcılıktan başka bir şey değildir. Oyunun temel yapısı nasıl tasarlandıysa o oyundaki karakterin animasyonu o komuta karşılık 60 fps'de olsa 30 fps'de olsa aynı saniyede o animasyonu tamamlayacaktır. Mesela devil may cry'ı ele alalım.Dantenin bir kılıç savurma hareketinin animasyonu 0.32 saniyede tamamlanıyor desek.Bu 30 fps'de olsa 60 fps'de olsa 0.32 saniyede tamamlanacak. hatta sen göremeyip 1 fps'de görsen o hareket yine aynı sürede tamamlanacaktır. Ama o 0.32 saniyelik oranda gördüğün kare sayısı 60 fps olarak optimize edildiyse gözün daha fazla kare sayısı algılayacak. Ama şu durumlar farklı. Call of duty 30 fps bir oyun olarak çıksaydı oyunun dinamiği sebebi ile yine aynı oynanış dinamiği üzerine akıcı bir oyun olacaktı. Yada killzone 3 60 fps olsaydı oynanış dinamiği itibarı ile call of duty'e nazaran yine hantal bir oyun olacaktı. Anladınmı durumu? Yani burda oyunun yapımındaki tepkime ve tamamlanma dinamiği ile oyundaki fps olayı ayrı bir şey. Şimdi o yukarıdaki dediğine bakılırsa fps olayı grafiği zerre etkilemez demişsin. Hmm o zaman bana uncharted 3'ün neden 60 fps gelmediğini beyond'un last of us'un neden 30 fps geldiğini açıklarmısın? Ha bende sana şunu açıklayım yanlışım varsa birisi çıksın söylesin. God of war serisinde serbest kamera olayı yoktur.2. analog karakterin evade özelliği verildiği için gpu sürekli sabit bir yere yoğunlaşır(o yüzden harikulade grafiklere sahip 60 fps oyundur.).60 fps için özellikle ilk iki oyunu kast ediyorum. Bölüm 1'in sonu.

KillerPrince

24.2.2013 12:00:47

+1
quote:

Orijinalden alıntı: cocoloccomaya

güzel kardeşim.. ağzınıza dolanmış bir fanboylukda gidiyor.. kimden öğrendiyseniz artık.. sana şunu söyleyeyim o bahsettiğin fanboyluğu sen yapıyorsun haberin yok.. ben sadece OYUN oynamayı seven birisiyim.. Her türlü platformdada oyun oynamış birisiyim.. Senin gibi SIĞ düşünmüyorum Sen söylediğin şöylere önce kendin inan sonra gel benimle tartış ps3 konusuna nerden değindin nerden girdin anlamadım ama KONUMUZ PS4!! Sen o 1500 liralık aldığın sistemin özelliklerini buraya yaz ben sana söylerim kaç fps aldığını.. 60 fps tüm oyunlarda ultra oynuyomuş daha komik bişey yazamazdın inan bana Ha bahsettiğin sistemde minecraft oynuyosan o ayrı Bilgisayar hakkında benimle tartışacak bilgin yok..Kaldı ki sidik yarıştırmanın anlamıda yok.. AMA içimde kalmasın yaşın kaç bilmiyorum SEVGİLİ ARKADAŞIM önemlide değil zaten,şunu bilmen için söylüyorum 1994 yılından beri bilgisayarla haşır neşir birisiyim.. Reklamcılık yapıyorum ve işim GRAFİK TASARIMCILIĞI İlk bilgisayarım 1994'te Amiga 500 ve bundan 1 yıl sonrada Zx Spectrum sahibi birisine kalkmış bilgisayar hakkında bilgin yok demen ve tanımadığın kişiler hakkında ileri geri konuşman senin nasıl biri olduğunu gösterir! Bu adını söylediğim şeyleri belkide hayatın boyunca duymadın bundanda eminim Daha internetin, cd'nin olmadığı zamanlarda disktetlerin kol gezdiği yıllarda mektuplaşır hatta bilgisayar dergilerinden disket değiştirmek isteyenlere isim adres ne istedikleri yazılır ona göre oyun,program ve müzik temin edilirdi.. Peeheeey sen neden bahsediyorsun! bundan sonrada senden rica ediyorum benim hakkımda ve yazdıklarıma cevap verme tenezzülünde bulunma kendi yorumunu yaz bizde okuyalım.. yazdığım söylediğim şeylere katılmak zorunda değilsin ama cevap vereceksende suçlamadan efendi gibi yorumunu yaz
1500 tl lik pc ile 60 fps ultrada oynuyorum değince garipsemişşiniz ama gerçek bu sistemide yazayım hemen amd fx 6300 8gb ram hd 7850 asrock 970 pro3 tüm oyunlar değil elbette ama 30 fps ye düşen oyun yok far cry 3 ultra dx 11 45 50 fps civarı birde bf3 ve crysis o civarlarda diğer oyunlar 60 + senin profiline baktıkça gülüyorum arkadaşım önce 4000 5000 tl lik laptop alma konusu açmışşın sonrada ps4 duyurulacağı için vazgeçmişşin sanki ps4 22 şubatta teknosalarda olacak şimdide avatarını değiştirmişşin bu kadar fan boyluğu belli etmene gerek yok kaldıki bu konuya ilk yorumun bu olmadı! sonra 30fps neyinize yetmiyor diye saydırmışşın ps3 konusuna sen anla diye girdim ama anlıyacağın yok sanırım pc leri bu kadar çok düşürüyorsunki şimdi 2000 tl ye bir pc kasası topla parmak basıyorum ps4 çıktığında ondan daha fazla fps verir emin ol pc leri ps4 den kötü ve pahalı görmen beni kızdırdı yok oyun oynamak için 4000 5000 tl lik pc gerekli he canım sen böyle kendini kandırmaya devam et idda ediyorum ps4 çıktığı hafta ne kadar fiyatı varsa atıyorum 1500 o fiyata bir pc kasası toplasın 4 yıl sonra oyunların pc ps4 karşılaştırmasına baksın ps4 de çamur pc de çok net aldığı fps yede baksın ayarları düşürerek 30 fps alıyor hemde 1080p de aaaaaa seninle daha fazla muhattap olmuyacağım pc leri çok kötü görmene daha fazla tanıklık etmiyeceğim sen pc ile ps4 ü karşılaştırmaya devam et kaldıki konumuz 30 fps birde demiş 3d ile 30 öyle birşey yok ps4 ü inceliyorki nereden cevap versem diye 3d sizde 30 3d lide 30 olur arkadaşım bir bilgin yoksa konuşma 3d siz 30 fps li bir oyunu pc de ultra 40 60 fps arası fps alırım unutma

BSC Misafiri

24.2.2013 01:51:03

+5
30fpsde nfs the run oynamış biri pc oyuncusu olarak derim ki böyle oyunlar ps4e yakışmaz 1-Böyle çalışacak bir oyunla makinenin kalitesi anlaşılmaz 2-Hem böyle yapmak oyuncuya açık açık sövmek demektir

2K

24.2.2013 00:29:42

-1
quote:

Orijinalden alıntı: [__Zahid__]

30 fps ile yaris, dövüş, spor, simulator oyunlari oynanir ama fps veya tps oyunu oynamak cok rahatsiz eder. Yani bende aslinda 30 fps de hicbisey oynanmaz demiyorum. Ama fark vardir kesinlikle diyorum. O konuda sıkıntı yok. Ancak 30 fps altindan bahsetmişsiniz. 30- fps kasiyo demektir. Heleki bi oyunu 15 fps ile oynuyosaniz kesinlikle bi anormallik vardir oyunda yada konsol veya pc de. Sorun şurda. Ps fanboylari 30 fps ile 60 arasinda önemli bi fark yok diyolar.
Benim de demek istediğim bu oyunları biz 15 FPS ile oynadık öyle çalışıyorlardı dediğiniz gibi PC'de 15 FPS demek kasması demektir ama konsollarda böyle bir durum yok.Konsollarda işin FPS boyutundan başka boyutları da var.Tekrar diyorum 30 FPS ile 60 FPS arasında fark vardır ama bugün bir ekran kartı inceleme sitesine baktığınız zaman 30 FPS ve üstü yeşil renkli altı kırmızıdır yani 30 FPS de rahat oynanır 60 FPS daha iyi olmasına rağmen.

S!rJohN

23.2.2013 23:51:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner @EmuMaster burdayim aslanim sakin ol.Fps dedigin olay oyunlardaki akiciklikdan baska bisey degildir.Grafikler uzerinde zerre kadar etkisi yoktur.Cod ps3 de 60 fps akarken UC3 30 fps de akiyor hangisinin grafikleri daha iyi? 30 ve ustu fps oranlarinda zaten sorun yoktur neyin pesindesiniz-PS4 un 60 fps oyunlar veremiyecegi anlamimi cikiyor burdan kaldiki gozun algilama sinirlari var.
Grafikler ne kadar iyi olursa doğal olarak FPS düşmesine sebep olur, tabii ki optimizasyon iyiyse pek bir sorun olmaz. 60 FPS te oynadığın COD ile 30 FPS te oynadığın Killzone arasında akıcılık farkı yarı yarıyadır FPS değerlerinden dolayı. Senin gözün 60 FPS ile 30 FPS arasındaki farkı algılayamıyorsa acilen bir doktora görün, zira gözlerinin tepkime süresi zayıf. FPS ve TPS oyunlarını 30 ve 60 fps te oynayın, sonra yorum yapın.

modifci

23.2.2013 23:40:16

0
Mp de sıkıntı olacak off

BlackBeasT

23.2.2013 22:40:13

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri @CoolMnaiac Konsollar donanım mimarisi olarak pc ye benzeyebilir ama yazilimsal ve isletimsel pc ilealakasi olamaz. O zaman bu konsolların ömrü iki yılı geçmez. Biraz mantık.
Biraz mantık ama sende yok PC üzerinde yazılımsal olarak sadece Windows'mu kullanılıyor.Aynı PCye Linux ,Mac os gibi işletim sistemleri yüklenip kullanılmıyor mu ? bunun için donamım'mı değiştiriliyor. x86 mimarisi PCnin çekirdek yapısı değil mi ? konsola 2 sene ömür nasıl biçdin ? Mantık diyen Mal sende ki mantık çayırda otlayan ve hareket eden objelere geviş getirerek bakan büyük baş hayvandan fark göremedim ?

TheBladeRunner

23.2.2013 22:39:52

-1
@EmuMaster burdayim aslanim sakin ol.Fps dedigin olay oyunlardaki akiciklikdan baska bisey degildir.Grafikler uzerinde zerre kadar etkisi yoktur.Cod ps3 de 60 fps akarken UC3 30 fps de akiyor hangisinin grafikleri daha iyi? 30 ve ustu fps oranlarinda zaten sorun yoktur neyin pesindesiniz-PS4 un 60 fps oyunlar veremiyecegi anlamimi cikiyor burdan kaldiki gozun algilama sinirlari var.

[__Zahid__]

23.2.2013 22:19:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: 2K @S!rJohN @[__Zahid__] 30 FPS ile 60 FPS arasında fark yok demiyorum zaten ama konsolda bu oyunlar 15-25 FPS ile rahat oynanıyor zaten bu iki oyun piyasaya o şekilde çıktı.Dediğiniz gibi bu oyunlar PC'ye böyle çıksa oynanmaz olurlardı ama konsolda durum böyle değil.
30 fps ile yaris, dövüş, spor, simulator oyunlari oynanir ama fps veya tps oyunu oynamak cok rahatsiz eder. Yani bende aslinda 30 fps de hicbisey oynanmaz demiyorum. Ama fark vardir kesinlikle diyorum. O konuda sıkıntı yok. Ancak 30 fps altindan bahsetmişsiniz. 30- fps kasiyo demektir. Heleki bi oyunu 15 fps ile oynuyosaniz kesinlikle bi anormallik vardir oyunda yada konsol veya pc de. Sorun şurda. Ps fanboylari 30 fps ile 60 arasinda önemli bi fark yok diyolar.

2K

23.2.2013 22:12:03

0
@S!rJohN @[__Zahid__] 30 FPS ile 60 FPS arasında fark yok demiyorum zaten ama konsolda bu oyunlar 15-25 FPS ile rahat oynanıyor zaten bu iki oyun piyasaya o şekilde çıktı.Dediğiniz gibi bu oyunlar PC'ye böyle çıksa oynanmaz olurlardı ama konsolda durum böyle değil.

[__Zahid__]

23.2.2013 21:56:53

+1
quote:

Orijinalden alıntı: 2K PC'de 60 FPS ile 30 FPS arasında fark vardır tabi ki ama aynısı konsollar için geçerli değil. Aşağıdaki konsol oyunlarının videolarını izleyin akıcılıkta bir yavaşlık var mı yok.
Ama ikisi de 15 - 21 FPS arasında çalışıyor.
Videoyla anlasilacak bisey degil. Filmler zaten 25 fps civari. Oynayinca anlasiliyo. 30dk bf3 oyna 30fps de. Sonra bi anda 60 fps ye ciksin nooluyoz lan diye bagirirsin.

S!rJohN

23.2.2013 21:53:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: 2K PC'de 60 FPS ile 30 FPS arasında fark vardır tabi ki ama aynısı konsollar için geçerli değil. Aşağıdaki konsol oyunlarının videolarını izleyin akıcılıkta bir yavaşlık var mı yok.
Ama ikisi de 15 - 21 FPS arasında çalışıyor.
Nasıl aynı olmaz arkadaşım? Youtube video ları yaklaşık 30 FPS te gösterir, yani farkı videolara bakarak anlayamazsın, ancak oynayarak farkedilir. 60 FPS ve aşağısında kare atlanır, bu da emulatörde oynuyor gibi bir hissiyat verir. Hem PC hem konsolda olan bir oyunu aç ikisinde de, birinde 60 fps, diğerinde 15-30 fps arasında oyna, sonra yorum yapmanı tavsiye ederim. Bir başka arkadaşta film sektöründen bahsetmiş. Video ve oyunlarda FPS algılama farklıdır, bir arada konuşulması söz konusu olamaz.

2K

23.2.2013 21:24:52

0
PC'de 60 FPS ile 30 FPS arasında fark vardır tabi ki ama aynısı konsollar için geçerli değil. Aşağıdaki konsol oyunlarının videolarını izleyin akıcılıkta bir yavaşlık var mı yok.
Ama ikisi de 15 - 21 FPS arasında çalışıyor.

[__Zahid__]

23.2.2013 20:41:04

+2
30 fps ile 60 arasında fark yok diyenin gözünde kesinlikle sorun vardır

BSC Misafiri

23.2.2013 20:09:24

-1
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster
Hey yavrum be ne güzel sallamış.Bakın bu arkadaşta istatistiksel bilgileri vererek insanları kendine inandırmaya çalışmış.İnanmayan olursa diyede araya sinema sektöründen bilgiler sokmuş.İşin en komik tarafı crysis 3 le ilgili paylaştığı videolar.FPS nin anlşılması için en zor oyunları seçmiş mübarek!!.Ondan sonrada fark etmiş ve farkı görmediyseniz ya körsünüz yada fanboysunuz demiş.Sen anlat bakalım bilim adamı slow motion hariç ne fark gördün bu videoda nU2_ERC_oE Yoksa sendemi körsün yada belkide fanboysun.

gamerasi

23.2.2013 19:59:42

-1
Bu oyunun atmosferi yeter be... Ps4 alılrız oynarız. Yeni Xbox alırız ondaki oyunları oynarız. Pc fanları da bu tür konularda kendilerine biçtikleri rolü oynarlar... Problem yok.

FantasyFiRe

23.2.2013 19:54:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: [__Zahid__]

bekelrim max 10 sene. çıkmazsa ps4 alırım
işte 10 seneye kadar neler olur neler nükleer savaş çıkabilir, uzaylı istilası olabilir, küresel ısınmadan hayat yok olur bence beklme o kadar

[__Zahid__]

23.2.2013 19:50:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

ps5 mi bekliyorsun o zmana kadar insanlık yok olur kardeş bence o kadar bekleme
bekelrim max 10 sene. çıkmazsa ps4 alırım

FantasyFiRe

23.2.2013 19:50:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: [__Zahid__] ps4 ten tek beklentim 60fps idi. benim için bitti ps4 . ps5 i bekliyorum şuan
ps5 mi bekliyorsun o zmana kadar insanlık yok olur kardeş bence o kadar bekleme

BSC Misafiri

23.2.2013 19:43:04

0
@CoolMnaiac Konsollar donanım mimarisi olarak pc ye benzeyebilir ama yazilimsal ve isletimsel pc ilealakasi olamaz. O zaman bu konsolların ömrü iki yılı geçmez. Biraz mantık.

FantasyFiRe

23.2.2013 19:35:21

-3
30 fps hem de exclusive dediğiniz zımbırtılardan exclusive bak be adamlar 30 fps reva görmüşler. Bence üzerindeki donanıma göre fazla bile olmuş. Tabi yeni nesil bu grafik yönünden ps3 le arasında biraz fark olması lazım yoksa satmaz, oldu olcak 20fps yapsalardı satranç oynar gibi oynardı herkes FPS oyunda devrim olurdu daha ps4 den gelmeden fiyaskoları gelmeye başladı. Fiyatla ilgili bilgi yok hala en az 1800tl olur. Almayı düşünen arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun [:'(]

akabeyss

23.2.2013 19:13:06

+1
adam 1500 tl lik pc yle ultra da 60 fps oynuyorum demiş arkadaş. cocoloyu da yanlış anlıyorsunuz. biz burada bir konsolun 30 fps de oyun oynatmasının pc ye karşı handikap olmadığını anlatmaya çalışıyoruz. nedeni, bende de var, çok yüksek maliyetli pc ler. kimse bana 1500 tl lik pc ile 1080p ultra 60 fps oynadığını söylemesin. ha battlefield 3 oynarken fraps açar ve havaya bakar. oleyyyyyyyyyy 60 fps alıyorum der. yoksa yanında bir top mermisi patlasın ben görürüm fps yi. fanboyluğun alemi yok.

S!rJohN

23.2.2013 19:05:01

+1
60 kare de first person shooter oynamak ile 30 kare de oynamak arasında dağlar kadar fark var.

- The Stig -

23.2.2013 18:56:55

-1
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster
Sevgili arkadaşım.. Senin verdiğin örnekten yola çıkarak ben sadece fikrimi ve yorumumu belirttim..Seni veya PC oyuncularını HEDEF ALMADIM.. Ortalığı kızıştırmak veya germek değil amacım sadece 60 fps alınabilmesi ve o vermiş olduğun videolardaki 60fps alan pc'nin 2x680 gtx ile çalıştığını söyledim.. Zenginin parası züğürdün çenesi yorar derler doğrudur.. Alabilecek birine bir eleştirim yok sadece fiyatı az olsun AMACI OYUN OYNAMAK olan kişiler için konsolun daha iyi bir seçim olabileceğini belirttim.. Buna herkesin katılma zorunluluğu yok! Sizin pc'niz 30 fps alıyorsa 30 fps için konsolda aynı şeyi yapıyor zaten.. Benim değindiğim nokta 60fps diye tutturanlara Yazdığımı dikkatle okumanızı tavsiye ediyorum.. ''Şimdi nerde kaltı gtx 680 ler?4'er 5'er tane takıyorsunuz 5000 lira harcıyonuz diyorsunuzda alakası yok.'' demişsin! 4'er 5'er tane takmak için 10,000 lira gerekli.. ben 2 tane gtx 680 ile 60fps alındığından bahsettim 4-5 demedim ''Ben de bir pc kullanıcı olarak konsol da oyun oynamayı tercih ederim.Sadece burda anlatmak istediğim senin dediklerine gerek olmadanda pc'de konsoldan kat kat iyi grafikli oyun oynanabildiği.'' bu konu hakkındaki görüşlerine katılmıyorum.. Ama mümkünmüdür 1-2 sene için belki.. Bunun aksini iddia etmiyorum zaten.. Dediğim şey uzun vadeli düşünülen pc'imi yoksa konsol mu kurtarır! benim görüşüm bu yöndeydi.. ama söylediğinizde hak yok mu var elbet (o ayrı konu) ''Pc'de öyle uçuk rakamlar harcamaya gerek yoktur diyor ve yorumu bitiriyorum.'' Buna katılıyorum fakat bahsettiğim konu yukardada defarca dile getirdiğim 60 FPS olayı!! Benim bilgisayarımla ben herşey lowda 30 fps ile bir çok oyunu oynuyorum.. Grafik manyağı yada hastası birisi değilim.. Emektar laptopumla Allah'a bin şükür pc'de oynamadığım oyun yok iyi yada kötü Ben 60 fps alınmak istenilen bir PC'nin o fiyatlarda olduğunu belirttim.. Yanlış anlaşıldı heralde.. mühim değil! Son olarak tekrar edecem yine ama 60 fps alınacak bir pc içindi tüm yorumlarım.. Bende 30-40 fps'de 2000 liralık bir sistem toplar 1-2 sene beni high-medium ayarlarda götürür.. Ama burda ki yorumlarda TARTIŞMA KONUSU 60 FPS niye değil? olduğundan bende buna KENDİ FİKRİMİ belirtmek istedim..

WiiSmash

23.2.2013 18:55:43

0
3d kapalı vs 720p de 60 verir mi o zaman o.O

BSC Misafiri

23.2.2013 18:52:04

0
Pc'ye laf etmeyin onlarında ilgiye, sevgiye ihtiyacı var. :) Yok anlaşıldı buralar şimdilerde her sistemin fanboylarıyla sarılı durumda. Evde pc var ama onunla Gamecube ve Wii emusu ile oyun oyunuyorum. Hemen atlar şimdi bazıları pc'in yavaştır diye o emulatörle oyunları düzgün oynatmak ne kadar zor bilen bilir. Pc'de ise Rage oynadım biraz geçenlerde sıkıldım sildim. Onlardan önce Trine 2 oynadım, keyifliydi. Sony biraz nintendo tadıan dönmüş, ayak uydurmuş. Eğlenceli olmak, ps3'te görsellik dediler zarar ettiler. Şimdi Hem insanları kızdırmayacak grafik kalitesi hemde eğlence sunalım demişler işte fazlası değil. bu haliyle sony'nini dediği gibi eskisi kadar pahalı olmayacaktır konsol ve içerikleri. Konsolu gerçekten farklı birşeyler görmek, oynamak için alırsın. Bazıları aptal insanlar konsol alır diye düşünüyor o hele tam saçmalık. Adamın oyun oynamak için belli bir zamanı vardır, onu da pc ayarlarıyla harcamak ya da kısıtlı seçimlerle genel olarak shooter oynayarak harcamak istemez.

BSC Misafiri

23.2.2013 18:51:52

0
yeni nesil : hayalkırıklığı, balon nesil.

BSC Misafiri

23.2.2013 18:50:45

0
ilk önce watch dogs haberi sonrada bunla konsolcular büyük çöküntüye uğradı; yazık!!!

BSC Misafiri

23.2.2013 18:49:57

0
Ya su iki model çıkma meselesi cokta mantıksız gelmedi bana da. Ne konuşsak boş E3...

- The Stig -

23.2.2013 18:42:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: KillerPrince1404
güzel kardeşim.. ağzınıza dolanmış bir fanboylukda gidiyor.. kimden öğrendiyseniz artık.. sana şunu söyleyeyim o bahsettiğin fanboyluğu sen yapıyorsun haberin yok.. ben sadece OYUN oynamayı seven birisiyim.. Her türlü platformdada oyun oynamış birisiyim.. Senin gibi SIĞ düşünmüyorum Sen söylediğin şöylere önce kendin inan sonra gel benimle tartış ps3 konusuna nerden değindin nerden girdin anlamadım ama KONUMUZ PS4!! Sen o 1500 liralık aldığın sistemin özelliklerini buraya yaz ben sana söylerim kaç fps aldığını.. 60 fps tüm oyunlarda ultra oynuyomuş daha komik bişey yazamazdın inan bana Ha bahsettiğin sistemde minecraft oynuyosan o ayrı Bilgisayar hakkında benimle tartışacak bilgin yok..Kaldı ki sidik yarıştırmanın anlamıda yok.. AMA içimde kalmasın yaşın kaç bilmiyorum SEVGİLİ ARKADAŞIM önemlide değil zaten,şunu bilmen için söylüyorum 1994 yılından beri bilgisayarla haşır neşir birisiyim.. Reklamcılık yapıyorum ve işim GRAFİK TASARIMCILIĞI İlk bilgisayarım 1994'te Amiga 500 ve bundan 1 yıl sonrada Zx Spectrum sahibi birisine kalkmış bilgisayar hakkında bilgin yok demen ve tanımadığın kişiler hakkında ileri geri konuşman senin nasıl biri olduğunu gösterir! Bu adını söylediğim şeyleri belkide hayatın boyunca duymadın bundanda eminim Daha internetin, cd'nin olmadığı zamanlarda disktetlerin kol gezdiği yıllarda mektuplaşır hatta bilgisayar dergilerinden disket değiştirmek isteyenlere isim adres ne istedikleri yazılır ona göre oyun,program ve müzik temin edilirdi.. Peeheeey sen neden bahsediyorsun! bundan sonrada senden rica ediyorum benim hakkımda ve yazdıklarıma cevap verme tenezzülünde bulunma kendi yorumunu yaz bizde okuyalım.. yazdığım söylediğim şeylere katılmak zorunda değilsin ama cevap vereceksende suçlamadan efendi gibi yorumunu yaz

PSCN

23.2.2013 18:31:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk

işte öyle olduğunda konsolun o eşitlik özelliği bozulur pc deki gibi kısır bir döngü içinde sürekli güncellemek için para dökeriz
yok sadece iki model olacak pc deki bir çok seçenek olmayacak .. birde sadece grafikte değişiklik olacak .. ne bilim aklıma geldi sordum .. olabilir mi acaba diye ..donanım olarak yetersiz bulan arkadaşlar ve parası olan tabi bu konsolu tercih edebilirdi ..

rambocuk

23.2.2013 18:23:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: [__Zahid__]

3-4 yılda bir pc değiştirmek kısır döngümü
ps3 ün 7. yılında tek kuruş masraf ettirmeden 2013 model muhteşem ex oyunlarını harika grafikleriyle oynatıcak olmasını göz önüne alırsak 3 yılda bir sistem yenilenemk kısır döngüdür benim için 7 yıl önce büyük paralar harcayıp topladığın pc şu an büyük ihtimalle çalışmıyor olabilir oyun çalıştırsın istemiyorum ana kart sağlam kalsın arıza yapmamış olsun ekran kartı yanmamış olsun vb

aykut291

23.2.2013 18:22:58

+1
quote:

Orijinalden alıntı: PSCN arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum .. mesela ps4 adı ile iki ayrı konsol çıkarsa biri şuanki donanım (şuanki donanımda bence gayet güzel ) birde gerçekten de çok çok üstün olan bir donanımla iki ayrı konsol çıkartsa .. olabilir mi böyle bir şey..oyun yapımını zorlaştırır mı bu mesela .. bir ara yeni xbox da böyle bir şey söylenmişti iki ayrı konsol diye biri daha ucuz diğer daha pahalı olacak diye .. isteyen ilk ucuzu alır sonra da pahalı olanı da ucuzlayınca alır mesela .. ben şahsen pahalı olanı terci ederim de :)
Şimdi bir Oyun yapılırken oyun multiplatform olacaksa en düşük donanım baz alınarak tasarlanır ve diğer güçlü donanımlara Pc de port edilir. Güçlü olan donanımlarda elbette daha akıcı oynanır. Veya geliştirici her farklı platformun gücüne görede tasarlıyabilir port yapmadan buda ekstara zaman ve maliyeti artırır. Yani Pc donanımı çok ileri seviyede ama hepsi konsollar baz alınarak port ediliyor. Eğer şimdiki ilerlemiş Pc donanımlarını temel alarak geliştrilse Oyunlar çok iyi olur. ama buda sony ve ms işine gelmez çünkü para konsollarda ve şu anda oyun endüstürisine konsollar yön veriyor. Benim sana tavsiyem en farklı olanı tercih etmen yani exc oyun hangisinde daha çoksa onu tercih et multiplatform zaten hepisne çıkıcak ben bu şekilde düşünüyorum...

[__Zahid__]

23.2.2013 18:20:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk

işte öyle olduğunda konsolun o eşitlik özelliği bozulur pc deki gibi kısır bir döngü içinde sürekli güncellemek için para dökeriz
3-4 yılda bir pc değiştirmek kısır döngümü

rambocuk

23.2.2013 18:12:39

-1
quote:

Orijinalden alıntı: PSCN arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum .. mesela ps4 adı ile iki ayrı konsol çıkarsa biri şuanki donanım (şuanki donanımda bence gayet güzel ) birde gerçekten de çok çok üstün olan bir donanımla iki ayrı konsol çıkartsa .. olabilir mi böyle bir şey..oyun yapımını zorlaştırır mı bu mesela .. bir ara yeni xbox da böyle bir şey söylenmişti iki ayrı konsol diye biri daha ucuz diğer daha pahalı olacak diye .. isteyen ilk ucuzu alır sonra da pahalı olanı da ucuzlayınca alır mesela .. ben şahsen pahalı olanı terci ederim de :)
işte öyle olduğunda konsolun o eşitlik özelliği bozulur pc deki gibi kısır bir döngü içinde sürekli güncellemek için para dökeriz

PSCN

23.2.2013 17:56:43

0
arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum .. mesela ps4 adı ile iki ayrı konsol çıkarsa biri şuanki donanım (şuanki donanımda bence gayet güzel ) birde gerçekten de çok çok üstün olan bir donanımla iki ayrı konsol çıkartsa .. olabilir mi böyle bir şey..oyun yapımını zorlaştırır mı bu mesela .. bir ara yeni xbox da böyle bir şey söylenmişti iki ayrı konsol diye biri daha ucuz diğer daha pahalı olacak diye .. isteyen ilk ucuzu alır sonra da pahalı olanı da ucuzlayınca alır mesela .. ben şahsen pahalı olanı terci ederim de :)

EmuMaster

23.2.2013 17:30:19

+1
Ben yazı yazıyorumki ortalık kızışmasın karışmasın diye. Cocoloccomania kardeşim benim.Niye yine gönderme yaptın pc sahiplerine? 4500 liraya kim alıyor arkadaş o pc'yi?Zengin adamın zaten cebi yanmaz 10.000 lirada olsa alır. Neyse bak sana bendeki sistemi söyleyim.Biz olayı fps yönünden değerlendiriyorduk sen pc maddiyatına çevirmişsin.Ha madem lafı açıldı onuda söyleyim. Ps3 de ve pc'de crysis'i oynadım. Gel gelelim size kim dedi bilmiyorum ama benim pc'm 2000 liranın üstüne bile çıkmaz. Ati 5850 (boşta bi ekran kartı daha var gtx 275 oc edition) q9550 işlemci 2x2 ddr3 1333 mhz ram. 500 gb samsung 7200 rpm hdd. 23" inca monitor. gigabyte p35 ds3r Sürekli parçaları değiştirip yavaş yavaş upgrade ettiğim için kesin bir fiyat veremeyeceğim liste burda isteyen araştırsın ne kadar edecek bu sistem. Ve bu sistem emin olun yeni nesil konsollar gelene kadar yeterlidir normal bütçede olan birisi için. Crysis 3'ü doku kalitesi yüksek gölgelendirmeler alçak 1080p (bak 720 demiyorum) aa kapalı 30 fps civarı(iç mekanlarda olayı aşıyor) rahat oynatıyor. Şu üstteki yazdığım sistemi şimdi toplamaya kalksan çok komik bi rakama elde edebilirsin. 2000-3000 lira ile alakası yok. ps3 ise 30 fps'ye ulaşsa bile üstüne çıkamıyor ikisinide test ettim.Hemde yetmedi birde gtx 275 oc ile test ettim o bile güzel şekilde oynatıyor. Ayar yapmasını bilene. Şimdi nerde kaltı gtx 680 ler?4'er 5'er tane takıyorsunuz 5000 lira harcıyonuz diyorsunuzda alakası yok. Ben de bir pc kullanıcı olarak konsol da oyun oynamayı tercih ederim.Sadece burda anlatmak istediğim senin dediklerine gerek olmadanda pc'de konsoldan kat kat iyi grafikli oyun oynanabildiği. Konsol oyuncuları lütfen hayatınızda pc toplamadı iseniz bu konuda bol keseden sallamayın lütfen. PC'de oyun için illa son sistem bir şey dizmeye gerek yoktur olmayacaktırda.Kişinin kendi bilgisi dahilinde zaten ayarları kendi pc'nize göre yapabiliryorsunuz. Monitör olmadan 1000 liraya mal edeceğim bir kasa ile konsoldan kat be kat iyi grafikler elde eden bir makina dizilebilir.Ve bu önceki yıllardan beridir bu böyle. Siz milleti herkes gibi ekran kartı çıkar çıkmaz alıyor veya işlemci ram çıkar çıkmaz alıyor sanmayın. Bak kaç senelik emektar q9550 mükemmel bir işlemcidir.i5 serisine geçememe sebebim anakartı da değiştirme olayı yüzündendir ki şuan oyun yüzünden beni sıkıntıya uğratan bir işlemci kesinlikle değildir. Neyse uzadı uzar bu böyle gider. Pc'de öyle uçuk rakamlar harcamaya gerek yoktur diyor ve yorumu bitiriyorum.

KillerPrince

23.2.2013 17:11:57

+1
Allahım nedir bu fanboyların hali özellikle cocoloccomaya 4000 5000 tl pc alırım 5 yıl sonra ayarları kısarak 30 fps alırım ne anladım bu işten dermişşin şuan 5000 tl lik pc alsan ps4 çıktığında tüm ayarlar ultra ve 60 fps alırsın hatta daha fazlası 5 yıl sonrada ps4 zaten aynı kalmayacak sen 5 yıl sonra ps4 ün tüm oyunları ayar kısmadan 30 fps de çalıştıracağınımı düşünüyorsun o zaman geldiğinde şimdiki aldığın pc bile ondan daha üstün olur eminim iyi bir pc için 4000 tl bayılmak gerekmiyor geçen haftalarda topladığım pc 1500tl ye geldi ultra ayarda 60 fps alıyorum tüm oyunlarda şuan ps3 alacak olsam tam fiyatını bilmiyorum ama 600 diyelim e bunun tv side var yada ufaktan bir hdmı girişli monitör 400 desek 600 + 400 = 1000 lira 1000 liraya aldığın ps3 çamur gibi görüntü ve 720p 30 fps çalıştıracak 1500e almada 1000 liraya pc aldın diyelim yine ultrada 40 civarı fps alacak 1500 liraya konsol alıp keyfime bakarım demişşin ps4 çıktığı hafta 1500 2000 tl ye bir pc topla ve 5 6 sene sonra ps4 ün grafikleriyle kendi pc ni karşılaştır ps4 ayarlarında yine aynı civarda fps alırsın demek istediğim pc konsoldan daha iyi direk pc iyi diyenlere 5000 lira verecek param yok demişşinde yazdığım yazıları okursan cevap verdim yeterince konsol neden alınır kocaman lcd tv vardır evinde alırsın bir ps4 oynarsın grafik önemsizse bilgili değilsen evet pc hakkında bilgisi olmayanlar direk ps3 al rahatla aga diyorlar bilmiyorki aynı fiyata aldığı pc ile daha yüksek performans alacağını

- The Stig -

23.2.2013 16:38:31

0
@ Aygun61 Ödün verilen 1şey yok..kaldı ki 30 fps 3D için.. ve bu grafiklerde bir oyunun 30fps vede 3d olması demek bizim 4-5 sene harika grafiklerde konsollarda oyun oynayabileceğimiz anlamına geliyor 4 belki 5 sene sonra nasıl bir teknoloji olacağını bilemiyoruz..dx12 falan çıkar ve fazlası olursa o zaman 4 sene ancak yetebilir.. Ama için rahat olsun PS4 bu haliyle 4 sene boyunca EN ÜST grafiklerde hayli yeterli olacaktır.. 8gb gddr5 ram ve iyi bir ekran kartı şuan ki ps3'ün kaç katı grafik vermeye müsait bunu 1-2 sene içinde açık açık göreceğiz.. Benim hiçbir şüphem yok yeni nesil konsollardan Sony'nin ekran kartını tam olarak belirlememeside belki bir tık daha üst seviye bir ekran kartına geçiş yapabileceğininde sinyali olabilir.. Fakat Microsoft'unda hamlesini beklemek lazım..

kratos_03

23.2.2013 16:14:21

0
Sanırım bu sitedeki bazı arkadaşların gözleri 30 la 60 fps arasındaki farkı ALGILAYAMIYOR...(Ben 60 la 120 fps arasındaki farkı bariz görüyorum ama şu da gerçek 120 fps gözleri yoruyor.)

aygun61

23.2.2013 16:13:35

+1
Daha konsolun ilk oyunundan grafik için başka şeylerden ödün verilmeye çalışıldıysa bu konsol 1-2 yıl zor gider. Umarım konsol beklediğimize değer.

- The Stig -

23.2.2013 15:57:11

-1
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk cocolo 10 bin tlde harcasan pc ye akılda bi soru kalıyo yeterince rahat ve en üst seviyede oynuyorumuyum diye 2 ay sonra yeni ekran kartı çıkınca o soruları o kart cevaplandırıyosun bitmeyen bir döngü pc ye döktüğüm paralarla abartısız şu an garantili 14 adet ps3 alıyorum ben artık elimi sürmüyorum uzun zamandır pc ye ps3 sayesinde
yani hocam.. benimde demek istediğim o.. ben daha düne kadar masaüstü hatta msi gt70 835tr alacaktım.. iyikide almamışım.. zamanında ps3 çıkarken daha ilk haftasında aldım.. 5 sene pc'ye elimi sürmedim.. onu sattım gidip xbox360 aldım.. sırf forza falan oynamak için.. dediğim gibi geçenlerde 680'li sistem kuracaktım bana masrafı 4500 liradan fazlaydı.. ee 5 sene 6 sene sonra bu kartla ben 30fps'yi ancak ayar kısarak alabileceksem ne anlamı kaldı 5000 lira harcamanın.. alırım 1500 gerekirse 2000 liraya bir konsol keyfime bakarım aga.. Alltaki mesajımda da belirttiğim gibi PARASI çok olan gitsin 2x680,690 hatta 780ti alsın havasını atsın.. SONUÇTA SADECE OYUN İÇİN olacaksa OYUN KONSOLDA oynanır..Bu benim görüşümdür herkesin katılmasını beklemiyorum.. Tek üzüldüğüm nokta ROME 2 ve SimCity gibi oyunları oynayamacak olmam.. Varsın olsun oynamam.. Fifa,GTa ve Watch dogs gibi oyunlar beni zaten 3-5 ay rahat rahat götürür.. Bunun hitmani var,Assasinsi var daha ne isteyim.. Her sene bileşen yenileyemem o kadar sağa sola harcayacak param yok.. Nişanlıyım evlenmek için parada biriktiriyorum.. Sadece keyfim için 5000 lira harcayacak lüksüm yok kimi arkadaşlar gibi.. Olanda alsın hayrını görsün GÖZÜMÜZ YOK! ;)

akabeyss

23.2.2013 15:42:31

+1
napalım bunla yetinicez. bu arada bence pc nin 60 fps ye kadar çıkması başarı değil. çünkü battlefield 3 çıkarken yaklaşık 3000 tl lik kasa topladım. yine de 1080p battlefield 3 60 fps oynayamadım. diyorsanız ben pc ye 5000 tl para harcayabilirim ve 2 sene bir yenilerim, o zaman pc 60 fps oynatır diyebilirsiniz. 30 fps olayı kabul edilebilir. benim asıl beklentim 1080p. 1080p olmazsa sıkıntı yaratır. bu arada crysis 3 ü hangi makine sabit 60 fps oynatmış merak ediyorum.artı, o makine kaç sene daha oyunları 60 fps oynatır. onu da merak ediyorum.

Kazumatr

23.2.2013 15:38:28

+1
Uzun uzadıya tartışanları pc den grafik kartlarından karşılaştırma yapıp yıllar sonra vs işte konsolun güçsüz kalacağını bahsedenleri anlamıyorum. PS3 256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM ile şuanda gerek God Of War Ascension gerek The Last Of Us Gerekse Heavy Rain ve Metal Gear Solid 4 oyunlarını muhteşem grafikleriyşle sunmadımı bizlere hala şu mantığınız anlamıyorum.

rambocuk

23.2.2013 15:36:26

+1
cocolo 10 bin tlde harcasan pc ye akılda bi soru kalıyo yeterince rahat ve en üst seviyede oynuyorumuyum diye 2 ay sonra yeni ekran kartı çıkınca o soruları o kart cevaplandırıyosun bitmeyen bir döngü pc ye döktüğüm paralarla abartısız şu an garantili 14 adet ps3 alıyorum ben artık elimi sürmüyorum uzun zamandır pc ye ps3 sayesinde

- The Stig -

23.2.2013 15:28:50

+5
yahu amma fps takıntılıymışsınız be arkadaş 30 fps neyinize yetmiyor.. Kaldı ki adamlar 3d destekli olarak 30 fps olacak demişler Killzone'u.. Biri çıkar 60 fps ile 30 fps arasında hiçbir fark yoktur! Diğeri çıkar göz göremez algılayamaz.. Arasında FARKLAR VARDIR! Kaldı ki EmuMaster nickli arkadaş 30 ve 60 fps'li Crysis 3'ten oynanış videosu koymuş.. Altına yazaydın bari 60fps'li bilgisayarda 2x680 gtx var diye.. Sonra diyorlar pc ps4'ten (konsollardan) daha iyidir.. DONANIM OLARAK HERALDE DAHA İYİ OLACAK.. Ancak bana 400-500 euroluk bir PC toplayın WATCH DOGS'u, GTA V'i ve CRYSİS'i 30 fps'de akıcı bir şekilde oynayacak.. Neyin kafasındasınız bu neyin tartışması bırakın şu zırvalıkları! PARASI OLAN ve 60 fps isteyen gider 2x680 hatta yeni çıkacak 780ti alır 384 bit 1200dolara + pc bileşenleri = 4000-5000 TÜRK LİRASI'na paşa paşa oynar.. Benim HAVAYA ATACAK param yok deyip 5-6 sene Çıkacak tüm oyunların sadece parasını öder 30 olmuş 60 olmuş farketmez der gider KONSOL ALIR keyfine bakar..

rambocuk

23.2.2013 15:24:35

0
Ps3 de akıcılık konusunda hiç sıkıntı yaşamadım tercihimde bu yüzden konsoldu konsoldaki 30 fps gerçekten en ufak bir rahatsızlık vermiyor ama çıkınca görücez tabiki göze batıyormu batmıyormu inşallah xbox da o zamana kadar çıkarırda en akıcı olanı alırız tabiki gönlümüz sonynin kazanmasından yana

BlackBeasT

23.2.2013 15:13:41

0
@EmuMaster bilmeyen yada bilipde işine gelmelere uni tez tadında açıklama olmuş nerdesin derken kime sesleniyorsun ? hea blade runner amd hd 7970 ile mobil 7970m karıştıran arkadaş ,birde PS4 gpusunu 5-6 yıl sonra Nvidia Titanı yalan eder diyen bir vardı o kimdi itachi mi neydi? oda gelsin mi öldürücek bunlar beni ,gülmekten tape birde şunlar var yeni konsollar ve PC çalışma şekli farklı diyen ama bunu açıklamayan ve PS4 amdx86 mimarisi ile geliceği su götürmez gerçeken haledır yeni konsollar ve PC çalışma şekli farklı papağan gibi tekrarlayanlarda var.PC mimarisi bensimsemiş daha hangi çalışma farkından bahsediyorsun

BSC Misafiri

23.2.2013 15:09:44

-2
Hiç birbirinize bok atmayın Microsoft'ta bundan yüksek bir sistem ile gelmeyecek birbirinizle uğraşıp durmayın. Pc oyuncusu olup burda dalga geçenlerin muhabbeti ise daha komik yani Pc'ye belli oyunlar dışında ciddi pek birşeyin çıkmadığını iyi biliyoruz. Bende pc kullanıyorum ama yani Rage, Crysis, Battlefield 3, call of duty gibi oyunları adam öldürmeceleri, tek tip oyunları bir tatmin aracı olarak görüyorsanız onlar zaten grafik fetişliğinden başka birşey değil. Sonuç olarak hangisi daha iyi bir sistem ve deneyim sunuyorsa onu seçeceğim bende. Fiyatları da uyun olacaksa neden hayır diyeyim.

bkaakco

23.2.2013 14:56:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: Stygián O kadar büyütmemek lazım.İnsan gözü zaten belli fps değerlerinin üstünü çok fazla farketmiyor.Mükemmel bir göze sahipseniz bile en azından oyuna dalınca anlamıyorsunuz.
İşte en mantıklı yorum. Adamsın.

aterikasedi

23.2.2013 14:50:44

+1
Konsol oyuncuları 30fps'ye zaten alışık.Eskiye oranla bir fark olmadığı için sıkıntı söz konusu olmayacaktır.

EmuMaster

23.2.2013 14:50:37

+2
Neredesin bladerunner neredesin?Dün john carmack başlığı altında yazmıştım bugün işin aslı çıktı. Benim makinaya veya sony'e veya sony ürünlerine sahip olan kişilere kastım yok.Tam aksine bende çoğu sony ürününü alırım ve ilk tercihim sony konsollarıdır. Anlatmak istediğim şuydu.Durduk yere yalan söylemeyin.Hakkında bilginiz olmayan şeyleri tutup üfürüp sallamayın. Boşamı diyoruz konsolların hepsinin standart fps'si 30'dur diye.Ben istemezmiyim 60 fps beyond last of us oynamayı?Ama yok grafikte detaya indikçe bir yerden kısmak gerekiyor.Ya sanırım 30'u geçti bunu yazdığımda yine yazıyorum. Donanımı belli bir makinada bir şeyde yoğunlaşmak için diğer şeyi kısmak gerekir. Şimdi gelelim 30-60 fps arasındaki farka. Grafik farkı değil saniyedeki kare sayısı farkı ve oynanış dinamiğine nasıl etkide bulunduğunu görün. 30-60 fps arasındaki fark küçümsenemez. gamersyde. Oyun videolarını her zaman en kaliteli ve en orjinal hali ile veren trailer sitesidir.Hatta yayınladığı videonun özelliğinide orada yazar. 60 fps oyun videosu. Crysis 3 pc videosu 60 fps izleyin. http://www.gamersyde.com/stream_crysis_3_gameplay_2-29585_en.html Crysis 3 pc videosu 30 fps http://www.gamersyde.com/stream_crysis_3_fields_playthrough_1080p_-29128_en.html Gördünmü aradaki farkı farkettinmi?Görmediysen ya körsün ya fanboysun demektir. Bu arada bir düzeltme yapayım insan gözü 60 küsür fps'nin üstünü fark edemez.Donanımhaber'de paylaşılmış hatta.Daha da inanmayan varsa google elinizin altında araştırın. Konsolda standart fps oranı 30'dur nokta bitti.Sen ne kadar savunursan savun ister kendi üyeliğinden gir fanboyluk yap ister misafirden gir yap.İster tsubasadaki bayrak sallayan kız gibi filama al salla.İster git orjinal oyun al yada spotçudan takas yap. Sonuç değişmeyecek.Standart fps oranı 30 olacak. Ama bu demek değildir 60 fps oyun çıkmayacak.Çıkmaz olurmu tabiki çıkacak.Ama grafiklerden feragat edilecek. Dahada nasıl basitçe anlatmalıyım bilmiyorum yakında video çekecem bu konuda artık bu konsolcu iyimser yeni nesil arkadaşlar için. 60 fps 30 fps'den iyimidir? Tabiki.Hack'n slash oyunların olmazsa olmazıdır.God of war 1-2-3(3'te bazı yerlerde fps düşüşü yaşansada genel itibari ile 60) Ninja gaiden 1-2-3 Devil may cry 1-2-3-4 (son çıkan 5 30 fps) Gelelim fps oyunlarına multiplayer tabanlı: Call of duty oyunlarının hepsi hem single hem multiplayer 60 fps. Quake 3 arena hakeza, Half life 1 deathmatch , opposing force aynı şekil. 30 fps ise film standartı olduğu için 30 fps olan oyunlar hep film havası verir. Filmler çoğunlukla 29.97 yada 23.976 fps olur. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Daha bir sürü ıspatta sunarım ama gerek yok tatmin olacağınızı var sayıyorum. Bu işler şöyle olmaz; "Nasıl 60 fps olmaz lan?60 fps olacak 4 k çözünürlük olacak 16x aa olacak tesellation'un ve dinamik gölgelendirmenin dibine vurulacak" +Ah canııım isim neydi? -Michael. +Michael sen hiç ay ışığında şeytanla dans ettinmi? -Ama 2000 lira verdik konsol aldık nasıl vermez 60 fps ve diğerlerini? +E canım o konuda seni Sony ve yetkililerine yönlendiriyorum malesef burdaki üyelere yüklenmen sana çözüm olamayacak.Sonuçta ps4'ü ve konsolları bsc üyeleri yapmıyor. Hadi işiniz gücünüz rasgelsin.

- The Stig -

23.2.2013 14:41:07

0
bu olmadı!

Sir Maximus is BACK

23.2.2013 14:29:57

+2
30 mu? Ulan sony fanboylara gelsin bu haber

Cpt. Miller

23.2.2013 14:20:17

-1
Gölge olmadan gerçekçilik mi olur. Elemental demo'da ortam karanlık ama kayaların üzerine ışık vurmuş gibi aydınlık duruyor. KSF da trailer'da gördüğüm kadarıyla detayları çok yüksek olan bir oyun değil. 30 fps sınırı konulması belki akıcılık konusunda sıkıntı yaşanmaması içindir.

BSC Misafiri

23.2.2013 14:01:57

0
Kimseyi üzmek istemem ama linkte yer alana bir bakmanızda fayda var. Arada ki farklılıkların nedeni tamamiyle zaman kısıtlaması ve başka sebepler olabilir denmiş, umarım öyledir. Grafik delisi değiliz de Hani oyun motorunu tam anlamıyla aynı seviyede açması gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta yeni nesil ve çıkışına kadar daha da eskiyecek bir sistemden bahsediyoruz. Aslında bunun haber yapılmaması atlnaması beni şaşırttı. Sony konferansında yer alan Ps4 Elemental Demo ile orjinal PC Elemental Demo karşılaştırması. http://imgur.com/a/FS86x

BSC Misafiri

23.2.2013 14:01:17

+5
Hayatında 30 FPS üzerinde oyun oynamamış adamlar gelmiş gerek yok, boş iş onlar diyor. Tabii, nede olsa sadece singleplayer oynayabildiklerinden multiplayer oyunlarda 3-5 FPS'nin bile hayat kurtaran bir unsur olduğunu bilmemelerine falza şaşırmadım. 2, 3 gün oyna bakayım 60 FPS bir oyun, dönüpte yüzüne bakabiliyor musun 30 FPS'nin.

BSC Misafiri

23.2.2013 14:01:07

-1
allah için 30 Fps Akıcı zaten daha ne istiyosunuzki.

[__Zahid__]

23.2.2013 13:51:08

0
ps4 ten tek beklentim 60fps idi. benim için bitti ps4 . ps5 i bekliyorum şuan

REV0

23.2.2013 13:09:32

-1
Birilerine fena oturmuştur bu haber

BlackBeasT

23.2.2013 13:04:35

+5
Oyunun akması doğrultusunda 30fps alt limitdir.60fps'den düşüşlerde oyun akıcılık anlamında rahatsız edici olmaz.30 fps kilitli olup üstüne yoğun sahnelerde fps düşüşleri sykıntı verir. Arkadaşın dediği gibi yaşın 12-17 arası ise 30-60fps arası fark bilmiyorsan sana saniyede 20fps'de hayli hayli yeter...

BSC Misafiri

23.2.2013 12:32:05

0
30 fps altına düşmedikçe çok fark etmez bence 30fps de kasma olmaz çünkü sabit olursa ve daha iyi grafikli oyunlar için yapılabilecek bir şey bu arada 3D için diyor ve 3D zaten nerdeyse yarı yarı ya etkiliyor en azından tv lerde öyle 200 hz ise yenileme 100 e düşüyor normal yani

BSC Misafiri

23.2.2013 12:31:52

-3
Yapimcı söylemese anlamadiınız bile. Oyun canavar gibi çalışıyor. Adamlar gezegen çizmiş bu oyunu 60 fps oynatacak sistem yok. PC de karanlık bölümleri olan oyunlar bile sistemleri zorluyor. mesela crysis 3

BSC Misafiri

23.2.2013 12:31:48

+2
bu nesilde tırt çıktı...

Maslock

23.2.2013 12:19:11

0
@hatalahutalapukaka http://www.youtube.com/watch?v=-nU2_ERC_oE Bu videodan bahsediyorum

Maslock

23.2.2013 12:16:31

+2
@hatalahutalapukaka Slow motion haricinde bir fark göremedik hocam biz.Oyunu slow motion da oynamayacağımıza göre:))).Anlat bakalım o uçurum farkını eğer kandırabilirsen sana hak veririz.Hadi sen git biraz internette araştır fpsnin farkını konsolları pcleri falan.Ondan sonrada gel bilmeyenleri kandırmaya çalış çok biliyormuş gibi.Unutma hiçbir zaman sadece sen bilmezsin veyahut tam anlamıyla bilemezsin.Yıllarca uğraşsan bile.Büyük harfle yazmadan da vurgu yapabilirsin bu arada.Biraz kelime bilgisi gerekli tabii.Hadi git tak gtx 690 ını 60 fpsde zevk yap.

cahitdikici

23.2.2013 12:05:40

+2
quote:

Orijinalden alıntı: kratosdrake

laflarına dikkat et önce sen tamam cümleye başladığın kısımdan belli ne yapmaya çalıştığın o dediklerin kimse onlarla özelden konuş gelip burada tartışma çıkarma sevmiyorsan oynamazsın bir konuda tartışma çıkarmayın adamlar sizin lafınızla değiştirecek değiller
yalanmı söylüyorum peki kardeş biz zamanında okadar dedik 30fps 60fps önemli değil adam gibi oyun oynayalım yeter dedik sony fanboyları burun kırın etti ps4 geldi bütün oyunlar 60fps olacak büyün oyunlar 4k olacak gibi birsürü konuşan vardı şimdi onlar yok onun yerine 30fps fazlasıyla yeterli diyenler var bu adamlar değişmemişlerde nedir şimdi aynı durum nintendo yada microsoftta olsa konsolu itin bitarafına sokardılar sony fanları yok yani durum böyle değilse dediklerim doğru değilse söyle bende doğrusunu öğreneyim

OnlyChaos

23.2.2013 11:58:32

-1
Ne fanboyum ne de konsola, PC'ye düşmanım. PS3'üm de var X360'ımda, hallice de bir PC'm var. WiiU almayı da düşünüyorum çıkınca PS4'ü de alacağım. Zengin felanda değilim. Bunun nedeni benim bir fanboy olmamam bir "oyuncu" olmam tek platforma çıkan enfes oyunları kaçırmak istememem. Killzone için konuşuyorum; Sony'nin sizi tatmin edebilmesi için ne göstermesi gerekiyordu gercekten merak ediyorum ve bu eleştirilerin fanboy kıskançlığından başka birşey olduğunu düşünmüyorum.

encuni

23.2.2013 11:51:36

0
Bu kadar sağlam grafik veren bı makıne 60 fps veremezmi :) Daha başlangıç

OnlyChaos

23.2.2013 11:47:47

0
"Daha çıkış oyunu bile 30 FPS" ne demek arkadaş ya. Tabii ki çıkış oyunu konsolun yapabildiklerinin altında olacak. Yapımcılar konsolu yeni tanıdığından konsolu tam verimli olarak kullanamıyorlar doğal olarak. İlerki yapımlarda bu kilit de kırılacaktır. PS4'te 60 FPS hayal değil. Tabii sizlerde kartal gözü oldugundan 60 FPS de sizi tatmin etmeyecek ne yazık ki!

TheseCrazyTurk

23.2.2013 11:29:54

0
:))Ağzı olan konuşuyor arkadaş. Birisi yok insan gözü ayırt edemez yazmış, birisi 30 yeter 60 a gerek yok yazmış, bir diğeri hangi oyunda 60 oynuyorum dedin demiş :)) Bu yorumları dile getiren arkadaşların hepsi aslında sadece bir tek şeyi dile getirmiş ; "BİZ NE FPS OLAYINDAN NE PC DEN NE DE KONSOLDAN ANLAMAYIZ. BİZ ANCAK BOŞ BOŞ KONUŞANLARDANIZ" demişler kısaca. Şimdi bu arkadaşlara burada 30 ile 60 fps arasındaki uçurum farkı ve bu farkın oyun zevkine kattığı etkileşimi anlatmaya kalkmayacağım. Çünkü biliyorum ki onlar at gözlüklerini çok seviyorlar... (Hoş..12-17 yaş bir çoğu..)

MiyopBey

23.2.2013 11:23:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock69 @pastadanadam Çok takıldığım falan yok takılan sensin olursa iyi olurdu dedim pc ciyim ama ps4 almayı planlıyorum sadece ben (kendi adıma konuşuyorum) 60 fps olsa daha güzel olurdu dedim
Hocam kusura bakma o zaman :) 3 katları yanlış anlamışım demekki.

BSC Misafiri

23.2.2013 11:12:12

0
Konunun uzmanı değilim ama ben konsol alıyorsam ki ps3 60gb (500gb),ps3slim 160gb(640gb) ve psvita 16gb'mı oyun oynamak,sony'nin exleri için aldım. Ölçüm yapıyımda hangisi daha çok fps veriyor diye kafapatlatmak için değil. Ayrıca zevkler ve renkler tartışılmaz. Size göre öyledir,bize göre böyle. Saygılar.

kratosdrake

23.2.2013 11:10:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: cahitdikici ulan pc oyuncuları 30fps oynarken konsolcular laf ediyordu 30 fps oyunmu oynanır diye şimdi hepsi 30fps dostu olmuş :D
laflarına dikkat et önce sen tamam cümleye başladığın kısımdan belli ne yapmaya çalıştığın o dediklerin kimse onlarla özelden konuş gelip burada tartışma çıkarma sevmiyorsan oynamazsın bir konuda tartışma çıkarmayın adamlar sizin lafınızla değiştirecek değiller

Sherlock69

23.2.2013 11:08:35

0
@pastadanadam Çok takıldığım falan yok takılan sensin olursa iyi olurdu dedim pc ciyim ama ps4 almayı planlıyorum sadece ben (kendi adıma konuşuyorum) 60 fps olsa daha güzel olurdu dedim

cahitdikici

23.2.2013 11:07:17

0
ulan pc oyuncuları 30fps oynarken konsolcular laf ediyordu 30 fps oyunmu oynanır diye şimdi hepsi 30fps dostu olmuş :D

kratosdrake

23.2.2013 11:03:55

0
insan gözü 30 ile 60 fps arasındaki farkı farketmiyor sanki 30 fps mediumda olacak 60 fps de ultrada böyle düşünen bazı arkadaşlarda ne göz varmış sırf ps serisini sevmeyenler bunu diyor

MiyopBey

23.2.2013 11:02:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock69 @pastadanadam<br><br>Lafın gelişi kardeş takılma rakamlara herkes daha akıcı bi oyun deneyimi ister ve aldığı haz artar kişiden kişiye değişsede
İsterse 1000 fps olsun ,oynadığın oyun aynı.Hangi oyunu oynarken ortalarında,''İyiki 60 FPS'de oynuyorum'' dedin ? Hangi 30 FPS oyunu ornarken,oyunun ortalarında 60 FPS'nin farkı aklına geldi ? İlk başlarda farkı görüyorsun sonra unutup oyuna devam ediyorsun 30 FPS'dede,60 FPS'dede. Çok büyütülüyor bu konu.PC'cilerin en büyük silahı bu olduğundan,çok önemli bişeymiş gibi davranılıyor.

matrix999

23.2.2013 11:01:33

-2
30 fps nedir arkadaş bunlar şaka mı yapyor yıl olmuş xxxx

thugs_life

23.2.2013 11:01:22

0
ps2 ilk çıkacağı zaman konsoldan çok oyunlar tanıtılmıştı, devil may cry ın ilk çıkacağı zamanlardı hatta mgs gibi bir çok oyun tanıtılmıştı, ps3 de bunu pek hatırlamıyorum, ps4 ise sanki o hava yakaladı gibi yeni oyunlar tanıtıldıkca aslında konsolun özellikleri 2. plana düşecek ve o kadar kaliteli exc. oyunlar çıkarsa ps4 yeni efsane olur.

Sherlock69

23.2.2013 10:59:31

0
O değilde keşke ps2 den ps3 e geçişi ps4 dede yaşayabilseydik ben fazla etkilenmedim açıkcası quantic dream ın yeni motoru ağzımı açık bıraktı o ayrı

Stygián

23.2.2013 10:55:05

0
O kadar büyütmemek lazım.İnsan gözü zaten belli fps değerlerinin üstünü çok fazla farketmiyor.Mükemmel bir göze sahipseniz bile en azından oyuna dalınca anlamıyorsunuz.

Sherlock69

23.2.2013 10:52:18

0
@pastadanadam Lafın gelişi kardeş takılma rakamlara herkes daha akıcı bi oyun deneyimi ister ve aldığı haz artar kişiden kişiye değişsede

MiyopBey

23.2.2013 10:42:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock69 30 kötü değil yeterli ama ilk çıkış oyunlarıda 60 fps de daha güzel olurdu tabiki kimse kendini 30 fps iyi 60 a gerek yok demesin 60 daki akıcılık oyundan aldığın zevki 3 e katlar
3 katı !? Vay be :D

Mr.Lazyy

23.2.2013 10:41:11

0
30 fps demeselerdi bir ALLAH'ın kulu anlamayacaktı. Boş muhabbet yapmanın anlamı yok Düşüş yaşamadıkça niyema probliyeme

Sherlock69

23.2.2013 10:37:19

-1
30 kötü değil yeterli ama ilk çıkış oyunlarıda 60 fps de daha güzel olurdu tabiki kimse kendini 30 fps iyi 60 a gerek yok demesin 60 daki akıcılık oyundan aldığın zevki 3 e katlar

BSC Misafiri

23.2.2013 10:36:33

+1
3d kapalıyken 60 fps olabilirmiş aslında. kaldıki konsolların ilk çıkış oyunları hiç bir zaman konsolu tam olarak kullanmaz bunu biliyoruz yani oyun 60 fpsde de fevkalade çalışabilir, bu durumda da 30 fps yapmaları biraz da pazarlama stratejisi gibi geldi. şöyleki aynı donanıma killzone 5 çıkarırlarsa daha iyi grafiklerle 60 fps çalıştırmaları lazım böylece daha çok satacaklar bu oyunumuz daha iyi diyecekler :) eğer şimdi 60 fpsde çalışan bir oyun yaparlarsa killzone 5 te oyunculara teknik anlamda verecekleri azalır. ps3 ün ilk çıkan oyunlarından 10/10 grafik alanların grafikleri son çıkan 8-9/10 grafik puanı alan oyunlardan daha kötü durumdaydılar, ee donanım aynı nerden geliyor bu fark diye sormak lazım firmalara.

Fearless_tr

23.2.2013 10:35:49

-2
Her türlü alip oynarimda, daha cikis oyunu 30 fps ise sonraki yillarda nasil olucak oyunlar merak ediyorum, hem sony buyuk hata yapti microsofttan once tanitarak eger microsoft daha guclu bir cihaz duyurursa vay sonynin haline

MiyopBey

23.2.2013 10:35:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: waltran <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: BSC Misafiri<br><br>Olabilir,bana KZ 1,2,3'ün tadını versin 3,gibi Türkçe olsun da 60 veya 30'muş çok da fifi. Beni oyundan alacağım zevk ilgilendirir gerisi bana göre tamamen traş ve teferruattır. Saygılar.</blockquote><br><br>30 fpsde oyundan zevk alabiliyorsanız ne kadar güzel :) yanlız 60 olsaydı 2 kat daha fazla resim ve tepkiyle 2 kat daha fazla zevk alacaktınız bunuda unutmayın
Yok öyle bişi arkadaşım.Benim bir güzel birPC'im ve Xbox'ım var ve 30 FPS daha keyif veriyor.Nedeni 30 FPS olunca daha bir sinema havası veriyor oyun,60 FPS'de böyle bir hava almak mümkün değil. Yani 60 FPS'nin oyunun keyfini 2'ye katladığı felan yok,ilk başlarda vay ne güzel diyosun sonra alışıyorsun,farkı unutuyorsun.60 FPS o kadar gerekli değil.

Project Scorpio

23.2.2013 10:34:31

0
Yeni nesile geçeceğiz hala daha 30 FPS arkadaş.

waltran

23.2.2013 10:28:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Olabilir,bana KZ 1,2,3'ün tadını versin 3,gibi Türkçe olsun da 60 veya 30'muş çok da fifi. Beni oyundan alacağım zevk ilgilendirir gerisi bana göre tamamen traş ve teferruattır. Saygılar.
30 fpsde oyundan zevk alabiliyorsanız ne kadar güzel :) yanlız 60 olsaydı 2 kat daha fazla resim ve tepki hızıyla 2 kat daha fazla zevk alacaktınız bunuda unutmayın

Christopher Wallace

23.2.2013 10:25:47

0
yorumlara bak ya. bir eleştiriyolar bsc ve dh ekibini konsolun donanımı düşük 60 fpsde çalışması zor oyunların çoğu diye bir de buna da şükür diyorlar.daha çıkış oyununu bile 60 fpsde çalıştıramıyorlar

BSC Misafiri

23.2.2013 10:20:58

-2
Olabilir,bana KZ 1,2,3'ün tadını versin 3,gibi Türkçe olsun da 60 veya 30'muş çok da fifi. Beni oyundan alacağım zevk ilgilendirir gerisi bana göre tamamen traş ve teferruattır. Saygılar.

ozozca

23.2.2013 10:20:33

-9
Grafikten kısılmasın 30 yeter. Nedir bu 60 sevdası anlamış değilim 1080 p/ 30 fps bu görüntüler mükemmel BÜYÜKSÜN SONY
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Killzone: Shadow Fall
+ TAKİBE
AL
22 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız