Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Cory Barlog: Yeni God of War Oyunu Bittiği Zaman Çıkacak

 
God of War Ragnarök kod adı ile duyurulan serinin yeni oyununun ertelenme olasılığı epey yüksek görünüyor.
 
God of War yönetmeni Cory Barlog, twitter üzerinden yaptığı paylaşımda, oyunun bittiği zaman çıkış yapacağını ve herkes için en iyisinin bu olduğunu ifade etti.

Cory Barlog direkt olarak God of War diye belirtmedi ancak bu paylaşımı State of Play sunumundan sonra yapan yönetmen belli ki God of War'u işaret ediyor. 
 
Sony, yeni God of War'un çıkış tarihini 2021 olarak duyursa da Bloomberg'ten Jason Schreier dahil pek çok kişi oyunun bu yıl çıkacağına ihtimal vermiyor. Özellikle pandemi sebebiyle her zamankinden daha fazla oyundan erteleme haberi gelirken.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak gamingbolt God of War Sony Interactive Entertainment Santa Monica Studio PS5
Final Fantasy VII Remake Part 2 Yönetmenliğini Naoki Hamaguchi Tek Başına Üstleniyor DOOM Eternal Dokuz Ayda 450 Milyon Dolardan Fazla Gelir Elde Etti
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

3.3.2021 13:38:15

0
Artize bak. Istersen cikartma sampiyon.

BSC Misafiri

2.3.2021 14:24:27

0
Bence ps3 e gelsin ps4 ve 5'ciler avcunu yalasın.piyasada ps5 fahiş fiyata satılıyor.konsol satılsın diyen arkadaş senin paran olabilir. Ama o kadar parası olmayanlar var. Oyunun fiyatı eşit olduğu sürece her iki platformda olsa iyi olur

aykut291

2.3.2021 01:24:45

0
Nerede yaygara koparmışım hiç bilmiyorum kendi kafandan sallamaya devam et.Ben yapımcı istediği platforma çıkaramaz die birşeyde demedim.Neymiş efendim bu Oyunun sadece ps5 çıkmasını istiyoruz die bencilmişiz birine gôre buna cevaben yazdım.Oyun ps5 de her halukarda çok daha yenilikci olur bu belli birşey saçmalıklarına kendine sakla boş yaptığın sôzlerindem belli.Evet konsolumda oynarım sana soracak değilim ergence yorum işte yazık.

kataaay

1.3.2021 22:27:33

0
Benim yazdığımda almayacağıma dair bir ibare göremiyorum.

6packSpecialist

1.3.2021 22:20:05

0
istedigin tepkiyi goster. boyle bir oyunu almama ihtimalin var mi ? bazi seyleri abartiyorsunuz bi yaptirim uygulayabilecek gibi :D

ibo-wan

1.3.2021 21:31:19

0
Merak edenler 4'ün yapım aşaması belgeselini yt'den izlesin, adamlar resmen tüm günlerini 2-3 sene boyunca buna adıyorlar, aileleriyle görüşemiyorlar. 3A oyun yapımı inanılmaz zor bir iş

BSC Misafiri

1.3.2021 20:28:32

0
Bu sony fanları beni çok güldürüyor sony ne derse tamam abi 2021 yazısı çıktığında hepsi gözünü yumdu bağırdı evet geliyor diye şimdi tarih bile yok hemen tamam abi önemli değil şaka gibiler

BSC Misafiri

1.3.2021 19:34:10

0
Olay sadece Grafik farkı meselesi değil, PS4'ün sınırları içinde yapılacak bir oyunun nasıl olacağı aşağı yukarı belli zaten..Ama PS5 için yapılacak bir oyunda çok daha farklı Dinamikler, Boss'lar, Bölüm tasarımları görebiliriz..SSD'si sayesinde Anında boyut değiştiren Boss mücadeleleri gibi mesela..Savaş esnasında Mekanların değiştiği, Bambaşka bir Epiklikte oyun görebilecekken..Ne diye PS4 ile bu potansiyelin harcanmasını isteyim..Asıl bencil sizsiniz..Umarım sadece PS5 düşünülerek yapılan bir oyun olur..

BSC Misafiri

1.3.2021 19:23:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Hiçbir zaman ikinci yapımlar ilk yapımlarını yerini tutmuyor muhtemelen Thor gibi falan filan düşmanlar sokarlar, daha fazla savaş olacak ama ben ilk oyunun yerini tutmayacağını düşünüyorum. Umarım kötü bir yapım çıkmaz bir Last of Us 2 vakası yaşamayız diye düşünüyorum.
Last of us Part 2'nin hikaye dışında neyi daha geriydiki zaten..GOW 2'de hikayede saçmalamadıkları sürece kimse bu adamları tutamaz..

BSC Misafiri

1.3.2021 19:19:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: aykut291 Ya bırakın bu ayakları artık.Kaliteli bir Ürün istiyorum die beni bencillikle suçluyorsun.Hiçde öyle olmaz boşuna kendini kandırma .God War 3 le God of War Ascension arasında fark varmıydı? Bu Oyunda böyle olur tahminen.God of War ps4 le nekadar sıçrayış yaptıysa aynısını ps5 dede yapabilir bunu istemek sizin bakış açınızla bencillikse yapacak birşey yok.Ps4 de çıkarsada sizin gibi kalkıpta yaygarada koparmam ayriyetten.Umarım sadece ps5 e çıkarda kaliteli bir iş görürüz hem konsolda sattırır insanlara.Dramadan duyar kasmadan vazgeçin artık.Bu Ülkede insanların hayatı duyar kasmadan ibaret.Kimse kalkıpta God Of War 2018 ps3 de çıksaydı die ağlamadı boş yapma yani.
Boş yapan sensin.Yapimcisi istediği platforma çıkartır sen de elindeki konsolda oynarsın. PS4 e çıkmasın diye yaygara koparan da sensin. Duyar drama gibi bir durum yok olan durumu söylüyoruz. Hadi sana konsolunda iyi oyunlar.

mertvontrier

1.3.2021 18:29:49

0
2021'de çıkacağına inanan var mıydı?

BSC Misafiri

1.3.2021 18:14:20

0
Hiçbir zaman ikinci yapımlar ilk yapımlarını yerini tutmuyor muhtemelen Thor gibi falan filan düşmanlar sokarlar, daha fazla savaş olacak ama ben ilk oyunun yerini tutmayacağını düşünüyorum. Umarım kötü bir yapım çıkmaz bir Last of Us 2 vakası yaşamayız diye düşünüyorum.

TheNewAtilla

1.3.2021 18:11:50

0
Ps6'ya gelmeyecek bu oyun ps5'e gelecek neyin tantanasi bu? Oyun içi bir şey göstermemisler, onceki oyun çıkış yapali daha 3 yılı dolmamış sence yenisi gelir mi? AA mi bu?! AAA masterpiece yapıyor adamlar bir zahmet 4-5 sen bekleyin

aykut291

1.3.2021 17:50:05

0
Ya bırakın bu ayakları artık.Kaliteli bir Ürün istiyorum die beni bencillikle suçluyorsun.Hiçde öyle olmaz boşuna kendini kandırma .God War 3 le God of War Ascension arasında fark varmıydı? Bu Oyunda böyle olur tahminen.God of War ps4 le nekadar sıçrayış yaptıysa aynısını ps5 dede yapabilir bunu istemek sizin bakış açınızla bencillikse yapacak birşey yok.Ps4 de çıkarsada sizin gibi kalkıpta yaygarada koparmam ayriyetten.Umarım sadece ps5 e çıkarda kaliteli bir iş görürüz hem konsolda sattırır insanlara.Dramadan duyar kasmadan vazgeçin artık.Bu Ülkede insanların hayatı duyar kasmadan ibaret.Kimse kalkıpta God Of War 2018 ps3 de çıksaydı die ağlamadı boş yapma yani.

Playstation5

1.3.2021 17:49:17

0
Adam 2021 de çıkmayacak dememiş ki. "Bitince çıkacak" demiş. Bekleyip görelim. Adam biraz da Trol Not: Oyun Miles Morales gibi GOW'un cilalı yani Ray Tracingli hali olur dolayısıyla 2021 sonu çıkar

BSC Misafiri

1.3.2021 16:56:03

0
bu oyun bittigi zaman cıkacak kim bilir ne zaman cıkacak :D

BSC Misafiri

1.3.2021 16:56:01

0
quote:

Orjinalden alıntı: aykut291 Bencillik ne alaka? Siz ps5 alamıyorsunuz die biz nie kaliteli Oyun deneyimi istemeyelim ? Ps4 e çıkarsa God of War 1 gibi olur herşey ps5 e çıkarsa SSD yle beraber bambaşka yeniş işler sunabilirler.Bırakında şu Orjinel Oyun Orjinel kalsın herzaman.Sizin gibi toksik tüketiciler yüzünden Oyun deneyimi ölmesin.Sony yerinde olsam 5 sene sonra çıkarırım Oyunu dolu dolu çıkarırım.Gene 100 puanları toplar gothy mi alırım herkez benim Oyunumu konuşmaya devam eder.Kaliteli iş vardır dandik iş vardır.Bırakın bu seri herzaman kaliteli kalsın.
PS5 sahibi OLMAYAN ve muhtemelen de OLMAYACAK biri olarak ben de oyunun sadece PS5 e çıkmasını isterdim (PS4 üm var), çünkü daha kaliteli bir iş ortaya çıkacağını düşünüyordum. Lakin "PS5 alamıyorsunuz diye" ve "biz, kaliteli deneyim" gibi kendini önceleyen laflar tam da bencil birinin sarf edeceği cinsten. Senin gibi çok vardır, ürünü alınca ürünü satan firmayı da satın aldığını sanıp kendini çok özel zanneden tipler. İnşallah oyun PS4'e de çıkar. Hatta PC'ye de çıksın da herkes kaliteli deneyim yaşasın. Fikrim tamamen değişti. Hem Santa Monica iki konsolda da iyi gözükecek ve güzel bir deneyim sunacak bir oyun yapacaktır.

BSC Misafiri

1.3.2021 16:36:08

0
Aykut291 kardeşim. Nezaman gow kalitesiz oldu? Psp ye 2 tane ps2 ye 2 adet çıktı biri kötümüydü. Kaliteli yapıyorlar herzaman. İsteseler yine benzer biçimde yaparlar o dönemlerdeki gibi ama nede olsasatışlardan eminler. O döneme göre oyun sektörü ve orjinal satışlar katbe kat arttı.

BSC Misafiri

1.3.2021 16:24:23

0
adam haklı...cyberpunk gibi erken çıkarsalar art niyetli insanlar dava açacaklar full fiyata bozuk mal sattılar diye..oyuncular açısındanda iyi olmuyor beta oyun oynarmış gibi buglarla uğraşıyoruz...her iki taraf içinde en doğrusu bu.

aykut291

1.3.2021 16:12:26

0
Bencillik ne alaka? Siz ps5 alamıyorsunuz die biz nie kaliteli Oyun deneyimi istemeyelim ? Ps4 e çıkarsa God of War 1 gibi olur herşey ps5 e çıkarsa SSD yle beraber bambaşka yeniş işler sunabilirler.Bırakında şu Orjinel Oyun Orjinel kalsın herzaman.Sizin gibi toksik tüketiciler yüzünden Oyun deneyimi ölmesin.Sony yerinde olsam 5 sene sonra çıkarırım Oyunu dolu dolu çıkarırım.Gene 100 puanları toplar gothy mi alırım herkez benim Oyunumu konuşmaya devam eder.Kaliteli iş vardır dandik iş vardır.Bırakın bu seri herzaman kaliteli kalsın.

OnLiNe MaNaGeR

1.3.2021 15:27:53

+1
Sony resmen Ps5 alanları keriz yerine koydu.

BSC Misafiri

1.3.2021 15:06:05

0
Zaten fahiş olan fiyatları kabullenip hemen tüketme yoluna gitmeye devam etmek daha iyi yani. Fiyat yükselecek o yüzden 1000 birim olması gereken ürünü 8k birime alalım (her ürün için geçerli,sadece konsol değil). Böyle devam yakında ev parasına konsol alırsınız.

BSC Misafiri

1.3.2021 15:06:03

0
Acele etmeyin daha 2 senesi var bence çıkmasına 2022 ortasında en erken

Funder

1.3.2021 14:52:34

+1
Phil reis ayarlarıyla oynadı bunların. Psboylarda Xbox gömsün :D

encuni

1.3.2021 14:18:19

+1
burdaki insanlar türkiyede yaşadıklarını anlık unutuyorlar. ps4 800 tl ye ps4 pro 1600 e satılıyordu cıkttıgında. Alamazsanız daha sonra 2 tane parasıyla alırsınız.

Lithium

1.3.2021 14:00:44

+1
Sakın acele etmeyin hatta bence erken bile çıkıyor ben olsam ps5 in sonlarına doğru çıkarırım. Playstation'ın en büyük 3 ip'sinden biri. Oyun kusursuz olmalı.

BSC Misafiri

1.3.2021 13:31:20

0
quote:

Orjinalden alıntı: Formani Sunumda 3 sene sonra çıkar heralde diyecek halleri yok, evden çalışma döneminde 2021 ve 2022 de genel olarak oyun beklemeyin zaten.
Rahatlıkla 2022 diyebilirlerdi ya da TLOU 2 benzeri göstermek istedik ama hemen çıkmayacak denebilirdi fakat konsol satmak için millete masal anlattılar. Ellerinde hazır doğru düzgün oyun yokken büyük büyük attılar. Tabi burada Balgrog'un bir suçu yok bu şişirme tarihlere o karar vermiyor. Horizon da ertelenecek deniyor. İlk 2 sene konsol almaya harbiden gerek yok. Üstüne kocaman Japon stüdyolarını da kapattılar. Bir süre çok kurak olacak ps5.

BSC Misafiri

1.3.2021 13:31:07

0
İlk 2 yıl konsol alınmaz zaten oyun yok pandemi var zaten mantıksız şöyle 2022 Ekim kasım ayları gibi ideal olabilir mesela

BSC Misafiri

1.3.2021 13:31:06

0
İnşallah sadece PS5'e özel olur, PS5'in SSD'sinden, Grafik gücünden faydalanır..Aksi halde aynı oyunun daha aksiyonlusu olacak belli ki...

BSC Misafiri

1.3.2021 13:15:21

0
Adam gönderme yapmış. Bazıları oyunu eksik hatalı çıkarınca böyle açıklama yapmıştır. Ne zaman gow vs tamamlanmadan çıkmış zaten :))

BSC Misafiri

1.3.2021 13:15:19

0
Hadi canım ciddi misin? Sony yine kandırdı desene :)

Formani

1.3.2021 13:07:46

0
Sunumda 3 sene sonra çıkar heralde diyecek halleri yok, evden çalışma döneminde 2021 ve 2022 de genel olarak oyun beklemeyin zaten.

rambocuk

1.3.2021 12:06:00

+1
2023 de çıkacak daha önce çıkarsa zaten beklentileri karşılamayan bir oyun olur, 2023 e kadar ps5 almanın bir anlamı yok ps4 u olanlar idare edebilir acil makineye ihtiyacı olan ise mutlaka pc kovalamalı

isimsiz755

1.3.2021 11:33:00

+2
Mesut çeviğin dediği gibi ilk 2 yıl konsol almaya değmez. Oyunlar gelsin, konsolların iyi versiyonları gelsin. Öyle alır oynarız.

Source

1.3.2021 11:29:11

+5
Duyurulduğu an 2021'de çıkmayacağını biliyordum maksat Playstation 5'e hype yaratmak

aydinnesty

1.3.2021 11:27:51

+1
Allah aşkına o zaman neden tüm dünyanın önünde 2021 yılında çıkacak diye yalan söylediniz. Duyurduğunuz zaman bile kimse inanmıyordu zaten bu sürede çıkaracağınıza. Gelmiş bir de açıklama yapıyor. Bunun adı net sahtekarlık.

-KRONOS-

1.3.2021 11:23:34

+2
Oyun mükemmel durumda değilse çıkarmaz bu adamlar. Öyle cd project gibi çıksın da nasıl çıkarsa çıksın yok tamamen bitene kadar bekleyeceksiniz.

-Dark Poison-

1.3.2021 11:02:26

+1
Konsollari 2021 sonunda cikarsaniz ne vardi.Boyle bombos bir nesil gecisi omrumde gormedim.Dreamcast neslinden beri nesil gecislerinin hepsini hatirliyorum acik ara en kotusu bu oldu.GoW Rag. Ps4 e de gelecekse soyleyin ona gore ps5proya kadar ps5 almayacagim onu da soylemiyorlar.Sanki cok zor birsey.Zaten ps4 nesli de 9,10 oyun ustunden geldi gecti.Bunda o rakama bile zor ulasacagiz gibi.En guzeli elde ne varsa ac oyna ,oyun bekleme isinin bile tadi kalmadi.2023 yilina kadar gelecegine inanmiyorim GoWR nin.

lextor

1.3.2021 10:58:04

+4
Oyunumuz yarın çıkıyor Aaaaaa oyunumuz öbürgün çıkacak Aaaaaaaaaaa oyunumuz haftaya çıkacak Aaaaaaaaaaaaaaaa oyunumuz bir dahaki ay çıkıyor Son zamanlarda bu muhabbet iyice sıktı. Ya çıkış tarihi verme yada sus. Taş taş geçer gibi oyun şu gün hazır deyip milleti beklentiye sokuyorsun sonrada erteleme.

gamer-x

1.3.2021 10:57:52

0
Big Lebowski den gönderme yapmış reis ; rahatız oyun nezaman biterse ozaman çıkar :)))

aschil

1.3.2021 10:55:00

0
Yeni jenerasyon ps5 olsa şahane olur.

mehmetalpertr

1.3.2021 10:36:55

0
2021 de çıkmayacak demenin değişik bir yolu. Ama belliydi. Oyun ile ilgili tek birşey göstermediler. Sadece logosu gösterilen oyunun 1 yıl içerisinde çıkması beklemek biraz saflık olur.

Megathrone26

1.3.2021 10:29:51

+2
Zaten bu yıl çıkmayacağına ben dahil herkes emindir. Ayrıca Cory abimin söylediği söz de yaşadığımız bunca felaketten sonra en doğru sözdür bence. Ha eksik olarak keşke spesifik olarak God of War Ragnarok deseydi ve keşke PS4e de getireceğiz deseydi. Söylenen sözü çok doğru ve bence yerinde bulmakla birlikte bunları söylememiş olmasına üzüldüm. İnşallah PS4e getirirler standart ps4üm var ve şahsen ps4te olan ama ps5te olmayan birçok özelliğin olması beni ps5 almaktan uzak tutuyor zaten saçma sapan rakamlardan bahsetmiyorum bile. Tek endişem god of war devam oyununun ps5e özel olması. Umarım bu olmaz. Ha isterse arasında dağlar kadar fark olsun, herhalde şuanki god of war oyunundan kötü olmaz. Bu kadarı bana yeter zaten fazlasında gözüm yok grafiksel olarak. En çok üzüldüğüm hala ps4e de getireceğiz dememiş olmaları. Üzüldüğüm tek nokta burası. İsterlerse 2023 desinler, erken çıkıp da en sevdiğim serideki bir oyun kötü olacağına geç çıksın tam çıksın. Ha elbet insanlar biran önce çıksın da oynayalım derler ama hayallerimizi yıkacağına ham ve eksik çıkacağına geç çıksın tam çıksın. Ben bu düşüncedeyim

BlackTower_35

1.3.2021 10:24:13

+1
Sony'nin ilk logo gösterdiğinde oyunun yapım aşamasında olduğuna bile inanmıyorum ben. Logo harici hiç bir şey göstermemesi bunu doğrular nitelikteydi.

Hudson51

1.3.2021 10:21:45

0
Yeni God of War'un 2018 çıkışlı ilk oyundan her anlamda farklı ve seriyi ileri taşıyacak bir oyun olmasını bekliyorum yoksa aynı oyunun skinlerini değiştirirlerse o zaman iş daha fena olur. Barlog bu konuda müthiş bir vizyon sahibi gibi hissettiriyor, güveniyorum bu adama.

waltran

1.3.2021 10:12:53

+14
madem "bittiği zaman çıkacak" neden 2021 dediniz diye sorarlar adama. reklam olsun, torba dolsun. +oyuncuları çok seviyoruz, oyunu bitince kaliteli çıkaracağırız. -ohhh gideyimde ps5 alayım o zaman. sanki keyiflerinden tamamlanmış oyun çıkarıyorlar, herşey para için bu artistliğin ne luzümü var. sen sony 1. parti stüdyosusun, yaptığın oyun sadece platformda, bir zahmet "bitmiş" oyun çıkar. sanki lutüf, cacık, işin o zaten. büyük yazmış birde.

Gkn89

1.3.2021 10:11:52

+1
Sadece bir yazı ile 2021 de çıkacak denmesine gerçekten inanacak kadar saf değilim şahsen.

BSC Misafiri

1.3.2021 10:09:37

+2
Neden gelmesini istemediğimi açıkladım zaten. Ayrıca ps5 sahibi de değilim kendi kafanızda bir şeyler kurmayı bırakıp yazılanı düzgünce okumaya başladığınızda anlayacaksınız ama o da zor sizin için tabii ki

BSC Misafiri

1.3.2021 10:01:52

+14
Ps5 e özel gelsin ps4 e gelmesin diyenler net BENCİLdir.

BSC Misafiri

1.3.2021 09:53:59

+1
Ertelensin zaten ya Miles moralesden hallice bir oyun istemiyorum ben yeni nesil deneyim istiyorum ve ps5 e özel olursa da daha iyi olur o kadar yıl bekliyoruz PS4 e gelirse potansiyeli düşecek yap ps5 exclusive zaten konsol satışları falan patlar o zamana (stok durumu düzeleceğini varsayıyorum)

kataaay

1.3.2021 09:50:21

+22
Dediklerine kimse itiraz etmezdi ancak bir yıl önceki Playstation sunumunda gidip 2021'de çıkacak diye duyurursanız insanların da tepki gösterme hakkı olur.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
God of War (PS5)
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız