Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Bloomberg: PlayStation 5 Üretim Maliyeti $450

 
Bloomberg'in konuya yakın kaynaklardan edinmiş olduğu bilgilere göre, PlayStation 5'in üretim maliyeti $450 ve Sony Interactive Entertainment pahalı parçaları sebebiyle PlayStation 5'in fiyatını belirlemede zorluk yaşıyor.
 
Bloomberg'in raporuna göre, PlayStation 5'in bileşenlerinin çoğu halledilmiş olsa da Sony özellikle DRAM ve NAND flash bellek temini konusunda problem yaşıyor ve bu problem konsolda yer alması planlanan bir aynasız kamera özelliğinin iptal edilmesine sebep olmuş.
 
Sony, PlayStation 5'in fiyatını belirlemede Xbox Series X'in yaklaşımını bekliyor ve şirket fiyatı kararlaştırmak konusunda iki ayrılmış. Bazı Sony personelleri PlayStation 5'in fiyatını Xbox Series X ile aynı seviyede tutmak pahasına konsolu zararına satmayı ve oyunlar, yazılımlar ve online servislerden gelir elde etmenin doğru olduğunu düşünüyor. Şirket içindeki diğer bir kesim ise tam tersi PlayStation 5'i çıkışı itibarıyla karlı satmanın doğru olduğu fikrini savunuyor.

Kasım 2013'te çıkan PlayStation 4 $399 fiyattan satışa sunuldu. Tahmini üretim maliyeti $381.
 
Bloomberg'in raporuna göre ayrıca yeni PlayStation VR sanal gerçeklik cihazı PlayStation 5'ten sonra çıkacak ve birçok PlayStation 5 oyunu PlayStation 4'e de gelecek.

Son olarak, corona virüsü salgınının PlayStation 5 üretimine hazırlanma aşaması üzerinde bir etkisi olmadığı ve Sony Interactive Entertainment'ın henüz ilk yılda ne kadar üreteceğine karar vermediği belirtildi.

PlayStation 5 bu yılın sonlarında piyasaya sunulacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
sony playstation 5 ps5 playstation next gen
23. D.I.C.E. Ödülleri Kazananları Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers Üçüncü Fragman
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Punisher_1907

16.2.2020 15:51:38

+2
1. Kim kimi tokatlamış geçen nesil ortada. 2. Xbox patronu çıkmış rakibimiz değil diyor Sony doğru zaten olamaz. Bir konsol düşünün bütün oyunları pc ye çıkıyor ben kalkıp ona para vereceğim. 3. Xbox x pro dan 1 sene sonra çıktı güçlü olması normal ki multiplatform oyunlardaki fark aman aman değil. 4. Marka popülaritesi neden iyi çünkü exc oyunları var. Baştan sona saçmalamışsın. Bu saydığım 4 maddeyi kabul etmiyorsan reçete olarak, ne tüketiyorsan artık yasak sana.

Formani

16.2.2020 15:42:07

+1
Almam, almam babam almam, gider series x alırım

KAKÁ

16.2.2020 11:40:33

+1
Herturlu alicaz bosuna aglamayin

Jack Rabbit Slims

16.2.2020 11:06:38

0
Xbox fiyatta bastırırsa 400-450 dolar olur, uygun baya. Yalnız böyle uygun fiyata SSD + iyi bir donanım olur mu bilmem.

Turk.Navy

15.2.2020 19:28:09

0
2013’te Ps4 400 dolarla piyasa çıkmış ps5 500 dolar olması normal daha fazla olursa Türkiye zor satış yaparlar yeni çıkacak Xbox X’in de fiyatı önemli tabi

keskin_art

15.2.2020 16:52:19

0
Malesef ülkemizin alim gucu düşük elimizden bisey gelmez :(

lohan777

15.2.2020 11:42:12

0
quote:

Orjinalden alıntı: kaplan3461 4,5 arasi bir sey olur ps5 o fiyatlar bile cok ulkemizde para 4k tv si bunun yaninda oyunlari plus para baya para dokulecek ps4 satmistim ps5 alirim diye acaba xbox one x alip denesem simdi diyom sony kullaniciyiz yillardir karsi tarafi hic denemedik belki alirim xbox x isinirisam 2,3 sene gider sonra alirim yeni nesli
oyun alamayacak durumda olursan xbox one tercih etmeni öneririm yani yeni nesil çünkü 5 6 binlerde 2021de o fiyatta satışa çıkarsa oyun fiyatlarında ebesini görecez demektir. :) xboxda game pass sistemi 3 aylık 5 tlye satılıyor oynamak istediğin bir sürü aa oyunları ve xboxun kendi konsoluna tasarladığı oyunlar oluyor hepside 5 tlye !

lohan777

15.2.2020 11:38:00

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Biraz matematik 500$ olsa 3.024TL oluyor. Bana kalırsa 600$ çıkar o da 3.629TL yapıyor şuan ki kur ile. Vergileri eklesen Mak. 4200TL.
euro ile bas alman gerekiyor dolarla gelmiyor psn ps5 ! 500 euro ile şimdiki kur 3281.2 TL yapıyor 600 euro ile 3,900 tl yapıyor ama ps5 kasımda çıkıyor yani türkiye girişi 2021de ! 2021de dolarında euronunda yükseleceğini baz al euro şuan 6,5 2021de 7yi geçebilir 7 ile 500ü baz aldığımızda 3,500 600ü baz aldığımızda 4,200 tl yapıyor vergiler kar yine vergiler ekleniyor oldu sana 6 bin ! peki şuan pro teknoloji mağazalarında kaç tlden satılıyor 3,700 tl saçmalık dimi! xbox one x 500 dolardan çıkış yaptı türkiyede 5 bini geçti satış fiyatı yani, yeni nesil deli manyak konsollar 5 bini geçtim 6 bini bulur alanıda olur ama bir konsolun o fiyatta satışa çıkması demek oyun fiyatlarında 800 tlyi bulacağı anlamına geliyor yani tam versiyonları ! o yüzden yeni nesil orta doğu ülkeleri için zengin işi sayılacak

kaplan3461

14.2.2020 23:18:53

0
4,5 arasi bir sey olur ps5 o fiyatlar bile cok ulkemizde para 4k tv si bunun yaninda oyunlari plus para baya para dokulecek ps4 satmistim ps5 alirim diye acaba xbox one x alip denesem simdi diyom sony kullaniciyiz yillardir karsi tarafi hic denemedik belki alirim xbox x isinirisam 2,3 sene gider sonra alirim yeni nesli

BSC Misafiri

14.2.2020 20:17:19

0
Biraz matematik 500$ olsa 3.024TL oluyor. Bana kalırsa 600$ çıkar o da 3.629TL yapıyor şuan ki kur ile. Vergileri eklesen Mak. 4200TL.

Antikaruh

14.2.2020 19:16:32

0
499$ Ahanda buraya yazıyorum!

BSC Misafiri

14.2.2020 18:31:25

0
Yazılımla götürüyolar parayı kimsede sorgulamıyor. Özelşikle kutulu oyun maliyeti daha fazla ilen dijital oyun maliyeti daga az. Kutuluda disk basımı disk maliyeti kutu maliyeti kargo maliyeti hepsi var ama dijitalde bunlar yok ama fiyat hala aynı. İşte asıl parayı burdan götürüyorlar.

Philipp_Plein

14.2.2020 18:21:44

+1
Dediğim gibi %99.99 One X daha iyi grafiklerde çalıştırıyor oyunları senin verdiğin oyun örnekleri ise %0.1 lik kesimden o firmalarıda ipleyen yok zaten.

alican88

14.2.2020 18:18:21

+1
Plein bey sallamissin demissin ozaman argumanlarimla anlatayim.. -Sekiro ps4 pro da daha yuksek fps veriyor ama xbox one x daha guclu -Monster hunter world proda daha iyi detaylara sahip ama one x daha guclu.. -Nfs heat yapimcisi xbox one x te oyunun 60fps calisabilecek gucte oldugunu fakat pro da 60 fps yakalanamadigi icin one x tede 30 fps calistirmak durumunda kalindigini soylemisti.. -Dark souls 3 60 fps destegi xbox one x icin getirilmedi Kisaca goruldugu uzere guclu cihazlar degil satis yapmis cihazlara gore optimizasyon yapiliyor..oyunlar pc de gelistiriliyor one x te degil.. Xbox one x in tokat anlayisi biraz farkli bu nesil tokatladigi dogru ama kendi poposunu tokatlayip biraz daha biraz daha der gibi davraniyor.. Ps5 cok satacagi belli degil direk daha cok satacagi asikar..adamlar heryerden vuruyor..bu popularite dogustan gelmiyor neticede adamlarin vizyon ve misyonu belli..xbox ta hala bizim rakibimiz sony degil desin..onumuzdeki nesil xsx alacak biriyim ama ps bu nesil oldugu gibi onumuzdeki nesilde degisik fantaziler uygulayacak..

Philipp_Plein

14.2.2020 18:09:46

+1
Son satırda ağır sallamışsın her zaman ki gibi. Oyun optimizasyonu PS Pro dan %40 daha güçlü olduğu için oyunların %99.99 unda One X de daha iyi çalışıyor. Biraz isabetli atalım lütfen. Satış konusuna gelirsek bence de PS5 daha çok satar ama bu konsol daha iyi olduğu için değil, marka popüleritesi Playstation'nın tüm dünya da daha çok olduğu için. Yoksa xbox hem daha güçlü, hem full geriye dönük uyumluluk hemde dijital servislerde rakibini tokatlıyor.

arslan0058

14.2.2020 16:56:15

0
Konsollarda zaten cihaz bazinda kar orani cok dusuk hatta zararina bile satiyorlar ancak asil parayi online servisler ve oyunlardan aldiklari kârlarla kiriyorlar. Ps5 500 dolar olacaktir orasi kesinde trde kac olur bilinmez. Gerci bu dolarla 4-4.5 bin den asagi olmaz tahminimce

alican88

14.2.2020 15:38:06

+1
Parasini gene playstation hakedecktir..her nekadar exclusive oyunlarinin cogu bana hitap etmesede sony surekli oyun gelistiriyor ve yeni oyunlarla konsolunu destekliyor..ps5 inde gucunu gosterecek kendine ait oyunlari olacak..xbox ise zaten gecenlerde aciklamasi ile xsx e ozel oyun olmayacagini soyledi..yani xsx ne kadar guclu gelirse gelsin xox ede cikacagi icin cozunurluk artisi yapip cikaracaklar..ayrica oyun yapimcilari guclu olan konsolu degil daha cok satmis konsola onem verdiler bu nesil..gerek oyun anlasmalarini, gerek time ex,gerekte oyun optimizasyonu 100 milyonluk ps baz alinarak yapildi..onumuzdeki nesilde pek biraey degismeyecek..oyun anlaminda da satis anlamindada sony yurur gider..

alpalp84

14.2.2020 15:22:44

0
Satışta 550 olsa, bir sıfır at 5500 lira. Hala PRO versiyonu 3700 ise hayal değil gerçek. https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_sony-ps4-1tb-pro-g-1190276.html

BSC Misafiri

14.2.2020 14:52:49

0
Her şeye zaman geliyor bence buna da gelmesi doğal karşılanır 550$ olur. Neden 550 derseniz herkes 500 600 demiş farkım olsun mdndxkls

Philipp_Plein

14.2.2020 14:30:45

+2
600$ dan aşağı çıkmamalı nasıl olsa kapış kapış satılacak.

lohan777

14.2.2020 13:39:44

0
güçlü konsol olsun uçak sesi çıkarmayan aşırı ısınmayan konsol olsun 4k60 fps garanti olsun kimse 600 dolara ses çıkarmaz ama dediklerim olmassa ilk çıkan seride sony xboxun çok gerisinde kalacaktır. zaten ilk seriler hiçbir zaman alınmaz test cihazı gibi oluyor ilk seriler bir sitede gördüm şu konsol kiti olan tasarım şeklinde bir konsol çıkacağı söyleniyor

kpln04

14.2.2020 13:32:33

0
Güçlü bir cihaz çıkacaksa 600 dolarda sıkıntı olmaz

Mutlak.Sıfır

14.2.2020 13:26:18

0
Beklemedeyiz.

aykut291

14.2.2020 13:22:17

0
Bu ay inşallah birkaç güne Sony konferans var ordada tanıtmazlarsa yuh yani.

BSC Misafiri

14.2.2020 13:21:49

0
5000 TL hazır, Asıl soru Xbox mı, Ps5'mi parasını hak edecek..Şuan Ps4 Pro ondan daha güçlü olan Xbox one X ile aynı fiyatlarda geziyor ülkemizde..Donanım olarak bakacak olursak direk one X alınır, Ama işte oyunlar sıkıntı..İkilemde bırakıyorlar...Benim Ps5'te korktuğum şey umarım ülkemizde donanımının hak ettiği fiyatta olur..

Mutlak.Sıfır

14.2.2020 13:16:55

+1
Bu konsolu ne zaman göreceğiz? Böyle saçma bir iş olabilir mi gören de sanacak insanlık tarihini değiştirecek ürün yapıyorlar, ardı arası tasarımına bakacağız içeriğini sonra açıklarsın ne olacak?

BSC Misafiri

14.2.2020 13:12:56

0
500 dolar olur en fazla 550

BSC Misafiri

14.2.2020 13:00:22

0
Millet zaten sosyal medyadir tuketim cilginligidir komple beynini yedi daya gitsin 800 900 hatta 1000 dolarlik fiyat gec.

BSC Misafiri

14.2.2020 11:54:38

0
ps5 fiyatının 499 dolar olması kesinleşmiş

TRkronos

14.2.2020 11:46:57

0
sonici diyenlere ne oluyor kasılıyorlar falan. sanki bedava dağıtılıyor bu konsol.

Johnny Silverhand

14.2.2020 11:30:24

+6
Sönicilere koymaz alırlar yine de.

Abstergo Industries

14.2.2020 10:57:05

0
$500 aşağısı zaten adamları da kurtarmaz. Sağlam bir cihaz gelsin $600 olsun.

aykut291

14.2.2020 10:40:01

0
Gerekirse donunmu bile satıp alacam hocam hayatta tek zevk aldığim şey o

Tiny Titan

14.2.2020 10:32:48

+3
Yok $1000. Haberde ps4 maliyeti $381 diyor zaten, senin mantığa göre ps4 fiyatıda 500 600 dolar falan oluyor.

BSC Misafiri

14.2.2020 10:14:33

0
Konsol savaşları, fiyat savaşlarına dönecek gibi :D

Deswaaa

14.2.2020 10:11:09

+6
Sony fanboylarını görücem tr fiyatı açıklandığın da oyüz ifadelerini görmek isterdim euro dan hesaplanarak fiyat belirlenicek 5 bin geçicek bile sanıyorum oyun ve plus fiyatlarına girmiyorum bile 🤣

yoksulseytan22

14.2.2020 09:51:30

0
Zaten playstation plusta parayı götürüyorsunuz. Sanki plus ayrı bir şeymiş gibi göstermiyorlar mı sinir oluyorum.

aykut291

14.2.2020 09:28:52

0
Doğruysa eğer 600-700 dolar falan olur heralde Sadece Üretim mliyeti değil bunun lojistik tedarikci perakende giderleri falanda var baya yüksek olucak fiyatı.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PlayStation 5
+ TAKİBE
AL
3 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız