Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Blizzard'dan 17 Yıl Sonra Tamamen Yeni Bir Oyun: Overwatch Duyuruldu!


    Oyun dünyasının en köklü firmalarından olmasına rağmen Blizzard'ı üç büyük evreni Warcraft, StarCraft ve Diablo ile tanıyoruz. Bu büyük markalarına yönelik Hearthstone gibi ara oyunlar çıkarsa da Blizzard, yıllar sonra tamamen yeni bir oyunla karşımıza çıkıyor. Blizzard, 17 yıl sonra bu üç markasının haricindeki yeni bir oyunu duyurdu. BlizzCon'da Overwatch tanıtıldı.
 
    Multiplayer tabanlı, takım oynanışına dayanan bir oyun olan Overwatch, Pixar filmlerinden fırlamış tarzda grafiklere sahip. İçerisinde birçok sınıfı bulunduran Overwatch, ilk izlenim olarak Team Fortress 2'nin tarzından esinlenmiş bir oyun gibi duruyor. Oyunun yönetmenliğini World of Warcraft için büyük öneme sahip Jeff Kaplan yapıyor. 
 
    Kotaku'nun edindiği bilgilere göre Overwatch, Blizzard'ın senelerdir geliştirdiği MMO-RPG projesi Project Titan'ın değiştirilmiş hâli. Zaten Project Titan haberlerini takip edenlerin bileceği üzere oyunun FPS oynanışa sahip olması ve içerisinde Reaper gibi sınıfların bulunması bekleniyordu. Blizzard'ın tamamlanamayan MMO projesi, Overwatch'a evrilmiş görünüyor.
 
    2015'te beta sürecine girecek olan Overwatch'ın sitesine buradan ulaşabilirsiniz. Sunum sırasında yayınlanan sinematik ve oynanış videolarına aşağıdan bakabilirsiniz.
 


Bu haberin bağlantısı
URL
Overwatch Blizzard FPS Multiplayer
Tony Hawk Serisi, 2015'te Konsollara Geri Dönüyor Heroes of the Storm, Ocak Ayında Kapalı Beta Sürecine Geçecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

batuko

9.12.2014 20:32:18

0
bf2'yi fazlaca andırsa da oyun içi dinamikleri çok farklı ve özgün duruyor

iamburak

15.11.2014 12:25:35

0
Oyun harika gözüküyor.

darntootin

14.11.2014 23:56:32

0
2004 seninle tanismistim seni 2012 terkettim belki geri donerim heyecan icinde bekliyorum.

BSC Misafiri

10.11.2014 22:30:54

-1
normal bir fps de birbirinden farklı 2 karakter bulmak bile zorken bu oyunda 12 tane falan var herhalde... blizzarddan hiç hazzetmiyorum, diablo 2 gibi bir şaheserden sonra starcraft 1 gibi bir destandan sonra çıkardığı diablo 3 ve starcraft 2 gibi saçmalıklar benim gözümde blizi bitirdi, fanlarından dahada nefret ederim. ama bu oyun olmuş, 10 kadar farklı karakter... bambaşka rolller... hemde bir fpsde en son ne zaman gördük bunu? battlefieldde bile medic asaultun yaptığı rolü yapabilirken burda mutlak farktan bahseiyoruz....

Devoin

10.11.2014 11:01:59

+1
Çok güzele benziyor.Karakteri çeşitliliği açısından tf2'ye benzetilmesi doğal ancak her gördüğünüz class seçeneği olan oyuna kopya derseniz işimiz iş. Tf2 son dönemlerde cosmeticler yüzünden taktiksel savaşlar yerine bildiğin kaos ortamına dönüşmüştü.Zamanında TF classic ile harita cizip üzerinden taktik yaptığımız günler çok güzeldi dediğim gibi sonradan bozuldu. Blizzard akıllı olursa esport'da muhteşem maçların çıkabileceği bir oyun olabilir,dan dun kaos ortamı yerine herkesin taktik yaptığı bir yapıt olursa tadından yenmez!

BSC Misafiri

10.11.2014 09:09:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: RedTurkei F2p tayfasının Blizzard oyunlarına karşı tepkileri hoşuma gidiyor en azından. Güzel bir kitle oluşuyor oynamazsınız olup biter lol,dota,tf2 filan devam edin.Bizde Egosu tavan yapmış adamlardan uzak takım oyununa akarız. Yok taklitmiş maklitmiş Blizzarddan ne çıksa diğerlerinden farklıdır. Ben beğendim
Benim için paranın önemi yok ne konuşuyosun sen ortada orjinal bi oyun fikir yok ne diyon sen allah aşkına.Ve bende tüm blizzard oyunları var boş boş konuşma.Tf2 copy nothing more.

HighDamagE

9.11.2014 15:05:32

0
oyunu ilk bi arkadaşımdan duydum ve direk şu cevabı verdim herkes bildiği işi yapsın "blizzard fps mi yaparmış" sonra videoyu izledim ve düzelttim yinede bildikleri işi yapmışlar diye değişik heroların olduğu fps bi oyun Tf2 ye de benziyo tam benlik casual bişey denerim bunu ben bu arada yukarda bi yorumda gördüm herolardan op gibi duranı var diye de çok çabuk ölüyolar gibi geldi bana karakterler sinsi oynayan opmuş ubermiş dinlemez gibi :D

winxperror

9.11.2014 12:37:07

-1
Bi TF2 değil.Ya o oyun nedir ya öyle.TF3 isterük! Yada TF2'ye çok büyük bir güncelleme.

Zaris

8.11.2014 20:10:45

0
Bu oyun gözlemlediğim kadarıyla 2015'in en hit oyunu olacak. Gameplay videolarını izlerseniz oyunun hem bir moba hem de bir team fortress 2 karışımı müthiş bir yapım olduğunu anlarsınız. Gözüm kapalı satın alırım kaldı ki free 2 play bile olabilir.

funky-nd

8.11.2014 17:44:26

0
takip wildstar gibi olmasın da

SHamuL

8.11.2014 16:03:24

0
Sürekli TF2 ile karşılaştırıyorsunuz da hiç mi TF2'ye benzeyen oyun çıkmadı şimdiye kadar, yani TF2 olmayan tahtından olur diye mi korkuyorsunuz nedir derdiniz? Valve de Blizzard da oyun dünyasına büyük katkıları olmuş saygı duyulası firmalar Half Life gibi bir efsane, Portal gibi hayatımda gördüğüm en keyifli oyunlardan biri ve irili ufaklı niceleri diğer tarafta Diablo gibi bir efsane var her ne kadar son oyununu beğenmeyenler olsa da serinin önemi vardır, warcraftı ve starcraft'dan bahsetmeye gerek yok. Valve başta pc oyunculuğunun olmak üzere oyunculuğun başına gelmiş en güzel şeydir. Blizzard ise büyük yapımlarıyla yaptığı her oyunla türünde lider olmasıyla çok başarılı bir firmadır (valve gibi babacan bir tavrı olmadığı gerçek ) Dota'dan bahsedenler olmuş valve dota'yı aldı blizzard tf2'yi kopyalamaya çalışıyo diyenler, DOTA blizzardın kendi oyununa mod yapılmasına ve oyunun kendisi kadar ilgi görmesine rağmen blizzardın ahmaklık yaparak kaçırdığı bir fırsattı ve Valve aklını kullanarak bunun ekmeğini Blizzard'dan çok yedi DOTA bir blizzard ürünü sayılmaz, CS ve DOTA gibi oyunları firmaların başarısı olarak düşünmeyin. Yorumlarda bana yanlış gelen bazı şeyleri kendimce düzeltme gereği duydum hep TF2'nin aynısı eleştrisi yapılmış diye böyle bir yorum yapma gereği hissettim. Bu tarzda oyunların en iyisi olabilir ama tek değil TF2.

BSC Misafiri

8.11.2014 15:50:51

0
Ya millet tf2 çalınmtı diyor inanamıyorum.Arkadaşlar bu billizard lütfen adamların yaptığı her iş kaliteli.Titan ı piyasaya bu tarz bir combat sişstemiyle süreceklerdi olmayınca bunu sürmüşlerki bliizardın bu tarz bır oyuna ıhtıoyacı vardı.Bence çok özgün ve kaliteli olmuş.TF 2 GELİNCE TABİKİ BENZİYOR ama onu oynayıp bakacagız kalite farkını göreceğiz.

RedTurkei

8.11.2014 15:38:06

+1
F2p tayfasının Blizzard oyunlarına karşı tepkileri hoşuma gidiyor en azından. Güzel bir kitle oluşuyor oynamazsınız olup biter lol,dota,tf2 filan devam edin.Bizde Egosu tavan yapmış adamlardan uzak takım oyununa akarız. Yok taklitmiş maklitmiş Blizzarddan ne çıksa diğerlerinden farklıdır. Ben beğendim

Yusac

8.11.2014 15:06:55

-1
TF 2 den ne farkı var bunun şimdi? Şaka gibi sınıf isimlerini değiştirip koymuş adamlar.

Charles Bartowski

8.11.2014 15:02:24

0
TF2'yi alıp kendine göre yorumlamış. Bazı karakterler OP gibi dursa da güzel gözüküyor. Oynanışı eğlenceli gözüken karakterleri var. Yine de TF2 gibi yılların oyunu varken şansı zor. Hanzo isminin hakkını vermiş

Üfler

8.11.2014 14:13:43

0
wow alırım bi dal süper görünüyor hanzo ismide yakışmış :D

BSC Misafiri

8.11.2014 13:45:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: WiiSmash TF 2: Disney Edition
Doğru dedin.

Final Getsuga Tenshou

8.11.2014 13:07:34

0
İlk sayfadan dursun. TF2'ye baya benziyor. Benim hoşuma gitti. Çıksa da denesek.

WiiSmash

8.11.2014 12:45:32

+1
TF 2: Disney Edition

BSC Misafiri

8.11.2014 12:38:00

-1
Tf2 özentisi bunlar başka bişi deil.Saçma.

cemmedagon

8.11.2014 12:33:20

-1
esinlenme değil çakma bildiğin bu yanlız ? valve dotayı alınca intikam almak için bunlarda tf 2 yi çalmış

yorgan

8.11.2014 12:20:45

0
Tf 2 +fİREfALL = Overwatch

Markus Schulz

8.11.2014 12:13:43

0
ben begendim acikcasi ve mutlaka elimin altinda bulunduracagim.Grafikleri animasyon gibi olmasa unreal tournament diyecegim ki ut ye bayilirim.b

FERFEROS

8.11.2014 10:29:40

0
TF2 ile aRTS karışımı bir şey olmuş. Zevkli duruyor.

BSC Misafiri

8.11.2014 05:27:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: r0ket
alıntı:

Orijinalden alıntı: MaXRaP

Blizzard ne zaman yeni bir oyun yaptı ki azcık araştırın blizzard yeni bir tür ortaya çıkarmaz o türün en iyisini yapar. Şimdi laf edenler ilerde bunu unutup hayran kalıcak bu oyuna .


valve ile blizzart yarıştırmak çok safça olmuş. tf2 ye benzeyen oyun yapıpda ondan daha iyi olacak diyenin aklından zoru olması lazım. blizzart dediğiniz firma siz oyuncuları kurulduğu günden bu yana soymak üzerine kurulmuş saçma sapan bir firma. ARTI blizzart ın yaptığı oyun anca zombirock kadar kaliteli olabilir tf2 nin tırnağı bile olamaz. hoş blizzart ın yaptığı hiç bişi valve ın yaptıklarının yanına yaklaşamazda işte kendini çok şey bilir sananlar zart zort konuşur.
Senin gibi blizzard oyunu oynamamış arkadaşlara acıyorum yazık anca bla bla blizzard az oyunu olsada öz oyunu var ve kalitesi tartışılmaz senin gibi oyun dünyasına yeni girmiş arkadaşlara tavsiyem azcık objectif ol sonrada blizzard oyunlarını oyna hadi bakem

RoyBatty

8.11.2014 03:17:08

0
hayatında 1 tane blizzard oyunu oynamamış adamlar basmış yine konuyu ben şahsen beğendim gideri var oyunun valla kim nederse desin isteyen oynar isteyen oynamaz zorla oynattırmıyorlar kimseyi. gecen sene hearthstone için "çöp oyun olacak" "kimse oynamıyacak" "blizzard para söğüşlüyor yine" gibi yorumlar heryerde uçuşuyordu ama bak nasıl oynanıyor şuan, neyse çok bişi söylemeye gerek yok farkını koyacaktır blizzard. @r0ket: aynen kezo blizz oyunları çöp sakın ha bulaşma oynanmaz hepsi, valve candır tam gaz devam faturaları ödemek yerine gideyimde 2 tane oyun alayım steamden en iyisi

Sherleon

8.11.2014 03:02:05

0
Bu çıkana kadar da 10 yıl geçer

hayansame

8.11.2014 02:00:04

0
jeff Kaplan 2009 da wow kadrosundan ayrılırken , farklı bir proje için ayrıldığı söyleniyordu. O zamandan bu zamana kadar, bu projedemi görev yapıyor yani. Nasıl bir zaman ayırmadır bu böyle. Çok ilginç bir firma bu blizzard. Afedersiniz ama valve hiç anlamadığı ve bence eline yüzüne bulaştırdığı moba,rpg türüne bulaşıp dota2 işine giriştiyse, pek ala blizzard da deneyimli olmadığı bu kulvarda oyun çıkarabilir. İlla fanatikleşeceksiniz. Hearthstone da çıkaçağında aynı sözler söyleniyordu. Blizzard sunum konusunda çok başarılı, w3 ün modundaki orjinal dota nın sunum! arayüz,hero,icon tasarımlarına bakın, birde valvenin çakma dotasına. dota2 görsel yönden tam bir leş... Blizzard farkını eminim gösterecektir!

ShadowofDeath06

8.11.2014 01:11:13

0
Onu bunu bilmem Blizz dedin mi aklıma Diablo'nun karanlık gotik atmosferi Starcraft'ın uçuk teknolojileri gelir. W3'te çalışan işcilerin sesleri multide oynadığımız haritalar canlanır gözümde. Ama böyle bişey görünce resmen çarptı beni. MOBA falan eyvallah ettimde bu nedir be arkadaş! Bir zamanlar yeni bir oyun türü oluşturan koca şirket şimdi kopya oyun yapar halde. Yazık olmuş çok yazık :/

Dovahkiin

7.11.2014 23:50:30

-3
Ben de tam küçük kardeşime oyun arıyordum iyi oldu bu.

r0ket

7.11.2014 23:45:14

-1
quote:

Orijinalden alıntı: MaXRaP Blizzard ne zaman yeni bir oyun yaptı ki azcık araştırın blizzard yeni bir tür ortaya çıkarmaz o türün en iyisini yapar. Şimdi laf edenler ilerde bunu unutup hayran kalıcak bu oyuna .
valve ile blizzart yarıştırmak çok safça olmuş. tf2 ye benzeyen oyun yapıpda ondan daha iyi olacak diyenin aklından zoru olması lazım. blizzart dediğiniz firma siz oyuncuları kurulduğu günden bu yana soymak üzerine kurulmuş saçma sapan bir firma. ARTI blizzart ın yaptığı oyun anca zombirock kadar kaliteli olabilir tf2 nin tırnağı bile olamaz. hoş blizzart ın yaptığı hiç bişi valve ın yaptıklarının yanına yaklaşamazda işte kendini çok şey bilir sananlar zart zort konuşur.

BSC Misafiri

7.11.2014 23:33:57

0
Neden FPS çıkarıyorlar ki keşke TPS olsaymış on numara olurmuş.

metebyr

7.11.2014 23:32:30

0
hanzo diye karakter var çok hoş :D

bughunt

7.11.2014 23:19:39

+1
blizzard yıllardır garfik ve animasyonlarda yerinde sayıyor.evet oyunları eğlenceli ve sürükleyici ama eski albenisi yok artık

Vinewood

7.11.2014 23:15:50

0
Blizzard yapıyorsa iyidir, itrazı olan varsa diğer blizz oyunlarına bakabilir

BoKOmolitan

7.11.2014 23:13:03

-2
Hala Blizzard'ın türünün en iyi oyunlarını yaptığını bilmeyen arkadaşlar var. Blizzard'tan babam çıksa oynarım diye boşuna dememişler

BlackSwords

7.11.2014 22:53:43

-1
Şu hala zorla Blizzard fanı kalmaya çaışanlarıda anlamıyorum. Adamların Hearthstone dan sonra oyun yapacaklarını ummak kusura bakmayın ama ahmaklık. Zamanında WOW gibi bir oyunu yaratıp daha sonradan içine nasıl sıçılır görmüş olduk ve free to play çalışmalarınında ilk ayağı haline getirdiler. Gidin gözü kapalı 300 lira kaptırın. Firmaların çoğu F2P mantığı devam ediyor diğerleridi en azından F2P denmesin diye 25 tane ek paket çıkarıyor. Bunların hepsi insanların nasıl "gözü kapalı" söğüşlendiğinin örneği .

SHamuL

7.11.2014 22:52:52

+1
Blizzard'ın eski havasını yitirdği doğru TF tarzında bir oyununu görebileceğimiz bir firma değildi ama gördük, en azından böyle bir oyun arayanlar bunu blizzard kalitesiyle bulabilecek. Oyunu merak ettim keyifli bir oyuna benziyor ama blizzarddan onca şey beklerken bunu görmek ve yine yıllarca diablo, warcraft, starcraft gibi efsanelerle karşılaşamıyacağımızın garantisi olması bu haberi üzücü yapıyor.

Aksel123

7.11.2014 22:47:10

0
TF 2 yandan yemişi gibi ama güzele benziyo bi bakmak lazım.

umut söyler

7.11.2014 22:43:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: MaXRaP Blizzard ne zaman yeni bir oyun yaptı ki azcık araştırın blizzard yeni bir tür ortaya çıkarmaz o türün en iyisini yapar. Şimdi laf edenler ilerde bunu unutup hayran kalıcak bu oyuna .
1)Diablo ile action-rpg türünü yarattı. 2)Ben Blizzard kaliteli bir oyun yapamaz demedim ki belli bir kalitede olacağını düşünüyorum.Sorun sırf popüler diye Blizzard'ın piyasadaki onlarca mmo-fps'den birini yapması.

blizzard3

7.11.2014 22:35:23

-1
yıl olmuş 2014 blizzard cıkardıgı oyuna bqak çocuk oyunu grafikleri desen berbat nolcak bi animasyon yaparlar tamam millete yedirirler ama ben yemem

DdrizztT

7.11.2014 22:34:04

0
Baştaki sinematik izleyince büyüye kapıldım.Daha sonra oynanış video sunu izleyince büyüsü söndü.Fazla zorluyarak senaryo oyunu beklemiştim :D TF 2 loadout vb oyunların izinde.

MytHnfr

7.11.2014 22:27:05

0
Benim için hayal kırıklığı oldu haber. Bakalım başka ne haberler gelecek Blizzard'tan.

Reul

7.11.2014 22:25:34

0
Tf2 without hat

Sozinn

7.11.2014 22:23:49

+2
e-spor a daha fazla dahil olmak için yapmadılarsa bende adam değilim

Gedadh

7.11.2014 22:19:33

0
Abi şu Warcarft 4'ü unuttun artık.Warcarft hikayesi World of Warcraft ile devam ediyor.Adamlar Warcraft 4 düşünmüyoruz diye kaç kere açıklama yaptı. Blizzard haklı olarak farklı tür bi oyun yapmak istiyor.Hep aynı oyunun devamı bi yere kadar.Büyük firmalar yerinde saymak istemez.

MaXRaP

7.11.2014 22:18:56

-2
Blizzard ne zaman yeni bir oyun yaptı ki azcık araştırın blizzard yeni bir tür ortaya çıkarmaz o türün en iyisini yapar. Şimdi laf edenler ilerde bunu unutup hayran kalıcak bu oyuna .

BSC Misafiri

7.11.2014 22:15:42

0
tutmaz.TF 2 çakması

TOMEKK

7.11.2014 22:14:47

0
kime hitap eden bir oyun olur bilinmez fakat blizzard yaparsa güzel yapar

BoKOmolitan

7.11.2014 22:08:38

+1
gözü kapalı alınır, Blizzard'ı tanımayanlar hemen basmış konuyu.

umut söyler

7.11.2014 22:06:27

0
Blizzard eski Blizzard değil.Farklı ve yeni bir şey yapmak yerine piyasadaki onlarca DVO fps'den birini yapmayı seçmişler.Bide her bilgisayarda çalışabilmesi için çizgi film grafikleriyle gelmesi de çabası.

freshmind

7.11.2014 22:04:07

-1
Kemik Blizzard kadrosunun dağılması ile bunların olacağı belli idi. Acti ile birleşmeler falan ... Adamlar köy kahvesi gibi. Bu kadar kalın ve statik kafalı bir yapımcı şirket daha yok. Saf piyasaya oynuyorlar. Bir tane yeni argümanları yok. Ahhh ahh Vanilla Wow - TBC - Diablo II zamanları ...

Pyrotechnist

7.11.2014 22:02:58

+3
Team Fortress 2'yi "çok fazla" andırdı bana...

BiqBrav3

7.11.2014 22:02:09

0
Fps oyunumuz yoktu bari onuda yapalim demisler gibi ama türlü deneyicem.

W7K2D

7.11.2014 22:00:28

-4
Bu mesaj cok değerlenicek , çok !

Aeronautical Engineer

7.11.2014 21:59:07

+3
WC4 ü beklerken çıkan oyuna bak.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Overwatch
+ TAKİBE
AL
12 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız