Nosgoth - Açık Beta Videosu Darkness Reborn - Tanıtım Videosu

Oyun Muhabbeti - Kafama Silah Dayasalar Oynamam Dediğimiz Oyunlar

25 2015 Alkan Adakaner 185 İzlenme Sayısı: 36638 Video süresi: 01:38

Bazı oyunları hiç sevmeyiz, bazılarına ise zaman ayıramayız. Kimi zamansa o tür bize hitap etmiyordur. Anlayacağınız bazı oyunları oynamamak için kendimizce haklı nedenlerimiz vardır. Bu Oyun Muhabbeti'nde Kafamıza Silah Dayasalar Oynamam Diyeceğimiz oyunları konuşacağız.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
Nosgoth - Açık Beta Videosu Paylaş Darkness Reborn - Tanıtım Videosu
YORUMLAR
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Classico - 7.2.2015 23:07:59 0
Lol en başta gelir.
citadel - 5.2.2015 20:25:07 0
Aslında çok güzel bir söylem Biliyorsunuzdur;
"Sanat Sanat İçin midir? Yoksa Sanat Toplum İçin midir?"
Zamanında meslek lisesinde metal işlerinde yapılan metalden yapılmış güzel bir ağaç için o zamanın makam sahibi bir şahsının dediği " Bunu yapacağınıza duvarların üzerine çit yapsaydınız" Sözü Çok Güzel açıklayıcıdır.
Suprémacy - 5.2.2015 15:34:52 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

alıntı:

Orijinalden alıntı: Suprémacy

GTA hariç fps oyunu hayatta oynamam yok prince of persia yok tomb raider yok god of war hayatta oynayamam acaip sıkıcı geliyor.

Zaten saydiklarinin hiç biri fps değil

Fps yazmışım RPG olacaktı.
Yusufigit - 5.2.2015 15:31:14 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Suprémacy

GTA hariç fps oyunu hayatta oynamam yok prince of persia yok tomb raider yok god of war hayatta oynayamam acaip sıkıcı geliyor.

Zaten saydiklarinin hiç biri fps değil
S.P.E.C.I.A.L. - 4.2.2015 01:26:01 0
League of Legends.

Ve hikaye yoksunu zaman hırsızı -simülasyon hariç- tüm oyunlar.
Krone - 3.2.2015 12:56:12 0
MOBA oyunları. Kafama bazuka dayasalar yine oynamam.
__Tyler Durden__ - 3.2.2015 12:51:48 0
Çok keyifle izledim ellerinize sağlık.
pumass - 3.2.2015 09:15:08 0
FPS oyunlarına bir türlü ısınamadım beceremediğimden ama içimdede bu tarz oyunlara bir istek yok.
Ertgrlzfr - 3.2.2015 07:57:58 0
Pay to Play oyunlar oynamam.
acar85 - 1.2.2015 13:59:52 0
Yeni cikan Nfs serilerinden ve assasins creed serisinden (2 haric) nefret ediyorum.
Sturmgeist - 1.2.2015 13:58:07 -1
Maç oyunu oynamam hayatta futbolda izlemem
Suprémacy - 1.2.2015 13:56:39 0
GTA hariç rpg oyunu hayatta oynamam yok prince of persia yok tomb raider yok god of war hayatta oynayamam acaip sıkıcı geliyor.
Don Quilote - 1.2.2015 13:54:08 -1
Android cihazdan oyun oynamam oyun değil kullanmam bile
Dr Kentachi - 1.2.2015 13:51:24 0
pay to play oyunlar parayı veren düdüğü çalar tarzında mmo lar.
huseyinadukeeee - 31.1.2015 09:15:12 -2
Ulan surada kafaniza silah dayiycam bu oyunu oyniycan desem herkes takir takir oynar
ultrAsGalat - 31.1.2015 08:25:20 0
knight tarzı saçma sapan oyunlar
_giray_ - 31.1.2015 03:39:09 -1
Wolfteam vb. asla
JRPG oynayamıyorum, ama RPG oynarım.
LoL, Dota vb. niyeyse oynamam, itici gelir bana.
UCAMAYAN SARBİ - 29.1.2015 22:33:49 -1
Telltale'nin yaptığı oyunlar
mambrin - 29.1.2015 22:28:12 +1
Talhacım senin bulantı problemin dediğin gibi bir çok kişinin başına geliyor. Ortaokul yıllarımda Soldier of Fortune diye bir oyun vardı çok hoşuma gitmişti. Kusana kadar oynadım terimini bizzat yaşadım onun yüzünden :D En son bunaltan oyun da Half Life ep1 ya da 2 olması lazım onlardan biriydi ama sadece bi kere oldu bi daha da başıma gelmedi. Bunun nedenin araştırmıştım hatta Discovery Science'ta da görmüştüm. Sebebi basit, derinliği olmayan bir düzlem olan ekranda yaratılan sahte üç boyut hissi! Şöyle ki; göz, algıladığı görüntünün gerçek olduğunu diğer organlara kanıtlayamıyormuş. Bu da göynünün bulanmasına neden oluyor :) Tabi ki sürekli olan birşey değil. Bir sebebi daha var ki sanırım sana olan da bu. Bazı oyunların görüş açısı dardır ama bu kişiden kişiye değişir. Half Life ve diğer Source oyunlarına sen sığamıyorsun gibi görünüyor :) Options'ta FOV ayarlarına bak, 100'den yukarı bir rakama çek. HL'de varmı bilmiyorum bazı oyunlarda olmuyor çünkü. Bu seçenek yoksa yapımcı şirketin bizzat sunduğu FOV edition paketleri olabilir onları indirip deneyebilirsin sorunu kökten hallediyor çünkü :) Tedavini yazdım umarım işe yarar
syts77 - 29.1.2015 22:20:49 0
Mobil oyunları(El konsollarını ayrı tutuyorum) MMO( Ve tarayıcı tabanlı online oyunlar) oyunları, korku oyunları, araba yarışlarını ve Dota-LOL vs. gibi oyunları oynamam.
Kozgavmengen - 29.1.2015 16:25:53 0
Kafama silah dayasalar her oyunu oynarım.
Rodzina - 29.1.2015 16:20:43 +1
Oyuna sanat değildir diyen ağır fail, milyonlarca para dökülüp kazanılıyor, birçok iyisiyle kötüsüyle emek var,oynanabilirlik var güzellik var.
kollaps - 29.1.2015 13:20:23 0
o zaman filmler de sanat değil. bir sürü sanat öğelerini kullanıyor ama tek başına sanat olmuyor o mantıkla. sanat denen şey illaki müzik resim heykel falan mıdır? ayrıca her oyun illaki para kazanmak için mi yapılıyor? yapan kişi oyunu yaparken birşey anlatma kaygısı duymuş olamaz mı? şimdi oyundan oyuna da değişiyor o olay. cs go da oyun journey de. yani sizin mantığınızla, bi filmde kullanılan müzikler sanat, oyuncular sanatçı ama film sanat değil, yönetmen sanat yapmamış oluyor. saçmalık.
hayansame - 29.1.2015 13:00:04 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: wasdgamerwas

alıntı:

Orijinalden alıntı: hayansame

W.o.W un bence oynanabilirlik,hikayesinden de öte en iyi yanı, karakter , çevre tasarımları, renk seçim ve doygunluğu... Wow daki sanat tasarımcıları, yelpazesi çok geniş. Son of Storm adında kendi siteleri var. Bazı çizimlerini bu sitede sergiliyorlar....<br> Dota2 , L.O.L , H.O.N gibi firmalar herolarını, wow bünyesindeki tasarımcıların, yaptığı özgün tasarımlarından resmen alıntı yapmış, kısmen tasarımları çalmışlardır. Bu oyunlar tamamen kolpa bir görselliğe sahip,özgün olmayan taklit haritalar, taklit kahramanlarla dolu oyunlar. Şimdi Heroes of the storm geliyor, oyun mantığı çok farklı, bazı yönleri bir mobaya bile benzemiyor. Görsellik yönünden buram buram kalite fışkırıyor, animasyonlar, çizimler ne kadar oyunun özgün bir oyun olduğunu hissettiriyor,kapalı betada olmasına rağmen ilk girdiğimde, oha dedim dota 2 hala bu kadar stabil değil, hala dota2 de input lag var, çok az da olsa bir delay var.... Blizzard ın kart oyununa ne ön yargılar vardı. Şuan hearthstone nerelerde herkes biliyor. <br> WoW'un o çizgi film gibi sandığınız grafikleri, crysis , bir çok AAA oyundan daha iyi bence, grafikler de özellikle kıyafetlerde çok ince detaylar var. Poligon delisi, Köşe yumuşatması , çılgın realist texture fanları bu oyunu elbette beğenmez. Onlar sadece tüketir. 3Dmark sonuçlarına bakarlar!


Bazı konularda çok doğru konuşmuşsun ancak bazı yerlerde bilip bilmeden konuşmuşsun

İlk olarak lol'ü bilemem ancak dota 2 nin herolarının warcraft evrenine benzemesinin sebebi dotanın warcraft'tan türemiş olması olabilirmi ? yani bunu bilmiyorsan eyvallah,ama bile bile bunu diyorsan ........(HON'u boşver zaten dota nın birebir çakması)

ikinci olarak WoW'un grafikleri 2004 yılında böylemiydi bir araştır lütfen.Blizzard geliştiriyor grafikleri ancak ne kadar geliştirsede pek fazla ilerleme kaydedemez.Senin hoşuna giden şey grafikler değil grafik tarzı,biraz çizgifilm tadında grafikleri var(Benimde hoşuma gidiyor bu tarz grafikler yanlış anlama TF2'ye bu yüzden çok severim mesela)

Dota 2 konusundada stabil değil demişsin,oyun gücünü source dan alıyor,Ve ben dotayı pentium 4 +HD 2400 da ayarlar düşükte olsa 30 fps de oynadım.Bence bundan daha stabil bir moba oyunu yok.

Evet Dota'nın warcraft haritasından oluştuğunu biliyorum. Orjinal w3 deki dotayı, valve doğru zamanda doğru bir yatırımla, oyunu şuan ki popülerliğine getirdi. Asıl demek istediğim dota2'nin özellikle görsel yönden, çok ucuz bir oyun olduğuydu. Özellikle heroların korkunç tasarımları. Taklit aslını yaşatırı hatırlatıyor...

Dota2'nin stabil olmamasından bahsederken haklısın (biraz yorumum havada kalmış). Aslında dota2 deki benim en büyük sıkıntım mouse clicklere oyunun verdiği anlık tepki çok kötü. LoL özellikle H.O.N da bu olay çok çok başarılı yapılmış.
Dota2 yorgun bir oyun gibi, sürekli arkada azda olsa hissettiğim bir delay var.

Wow'un grafikleri 2004 yılında bile o dönem düşünüldüğünde harikaydı.!
Şuan gelişim sürecini de düşünürsek neredeyse 15 yıllık bir oyundan bahsediyoruz ve günümüzde eski bir grafik motoruyla olabildiğince iyi işler çıkarıyorlar. Mesela bir mağaranın duvarındaki taşlara baktığımızda, çok farklı bir teknik kullanılmış, sanki tuvale yapılmış bir resim gibi. Gerçekten 3dmax de poligonlardan değilde, photoshop programında bir cintiq'le (çizim tableti) çizilmiş gibi... vs vs
iyi günler
The Zebani - 29.1.2015 10:46:11 0
Metin 2 Vb
asaltek - 29.1.2015 10:41:32 0
"video oyunları sanat değildir !! "

yuh yaaaaaaaaaa, yuh, yuh kere yuh !!!
adamın sistem çökmüş, format şart.
Guest-01475EB3F - 29.1.2015 00:09:45 +1
Yav arkadaş bu arkadaş neden böyle konuşuyor kesik kesik nefesim daralıyor resmen.Bu hanım arkadaş ne iş yapar evet haslısın sende haklısın hepinize katılıyorum hımm evet başka bişey bilmiyormu anlamadım ne iş yapıyor. eski arkadaşları özledim talhada olmasa açmicam videoları yemin ederim.
BRO EAGLE - 28.1.2015 18:08:54 0
Camdan sarkıtsalar free to play oynamam. Ama korsan oynarım o ayrı
antidot38 - 28.1.2015 17:48:20 0
net metin2
Master_Evil - 28.1.2015 15:27:43 0
mmorpg oyunları sevmiyorum, zaman kaybı olarak geliyor
BSC Misafiri - 28.1.2015 10:55:41 0
Video oyunları sanat olarak görülemez demen çok yanlış içerisinde görsel ve işitsel bir çok sanatçının çalıştığı bir eser nasıl sanat eseri olarak görülemez?
wasdgamerwas - 28.1.2015 02:07:23 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: hayansame

W.o.W un bence oynanabilirlik,hikayesinden de öte en iyi yanı, karakter , çevre tasarımları, renk seçim ve doygunluğu... Wow daki sanat tasarımcıları, yelpazesi çok geniş. Son of Storm adında kendi siteleri var. Bazı çizimlerini bu sitede sergiliyorlar....
Dota2 , L.O.L , H.O.N gibi firmalar herolarını, wow bünyesindeki tasarımcıların, yaptığı özgün tasarımlarından resmen alıntı yapmış, kısmen tasarımları çalmışlardır. Bu oyunlar tamamen kolpa bir görselliğe sahip,özgün olmayan taklit haritalar, taklit kahramanlarla dolu oyunlar. Şimdi Heroes of the storm geliyor, oyun mantığı çok farklı, bazı yönleri bir mobaya bile benzemiyor. Görsellik yönünden buram buram kalite fışkırıyor, animasyonlar, çizimler ne kadar oyunun özgün bir oyun olduğunu hissettiriyor,kapalı betada olmasına rağmen ilk girdiğimde, oha dedim dota 2 hala bu kadar stabil değil, hala dota2 de input lag var, çok az da olsa bir delay var.... Blizzard ın kart oyununa ne ön yargılar vardı. Şuan hearthstone nerelerde herkes biliyor.
WoW'un o çizgi film gibi sandığınız grafikleri, crysis , bir çok AAA oyundan daha iyi bence, grafikler de özellikle kıyafetlerde çok ince detaylar var. Poligon delisi, Köşe yumuşatması , çılgın realist texture fanları bu oyunu elbette beğenmez. Onlar sadece tüketir. 3Dmark sonuçlarına bakarlar!


Bazı konularda çok doğru konuşmuşsun ancak bazı yerlerde bilip bilmeden konuşmuşsun

İlk olarak lol'ü bilemem ancak dota 2 nin herolarının warcraft evrenine benzemesinin sebebi dotanın warcraft'tan türemiş olması olabilirmi ? yani bunu bilmiyorsan eyvallah,ama bile bile bunu diyorsan ........(HON'u boşver zaten dota nın birebir çakması)

ikinci olarak WoW'un grafikleri 2004 yılında böylemiydi bir araştır lütfen.Blizzard geliştiriyor grafikleri ancak ne kadar geliştirsede pek fazla ilerleme kaydedemez.Senin hoşuna giden şey grafikler değil grafik tarzı,biraz çizgifilm tadında grafikleri var(Benimde hoşuma gidiyor bu tarz grafikler yanlış anlama TF2'ye bu yüzden çok severim mesela)

Dota 2 konusundada stabil değil demişsin,oyun gücünü source dan alıyor,Ve ben dotayı pentium 4 +HD 2400 da ayarlar düşükte olsa 30 fps de oynadım.Bence bundan daha stabil bir moba oyunu yok.
joe_santana - 28.1.2015 01:16:04 -1
half life oynarken midesi bulananlar ozamn fps türü hiç bir oyun oynamasın
BSC Misafiri - 27.1.2015 19:50:27 0
Sanatın tanımını yapamıyoruz ama oyunlar sanat değildir diyoruz. Sana öyle düşünmüyorsan bilmediğindendir eğitimin olmadığındandır diyoruz. :)) ama sanatın tanımını yapamıyoruz. :))
BSC Misafiri - 27.1.2015 18:19:18 0
Call of Duty den midesi bulananı kurşun manyağı yapar, Price reznow ghost gaz soup mactavish Andrei .....(uzar gider)
Bu silah arkadaşlarımla birlikte Hassas değerlerine küfür ederim.
COD Kadar hikayesi kendine bağlayan oyun çok az var...
EDİT:Minecraft ..... Yazarken bile midem bulandı
Tuomir - 27.1.2015 16:58:46 0
Half Life, Far Cry, Assassins Creed, Botanicula... şu zamana kadar kendimde mide bulantısı ve baş ağrısı gözlemlediğim oyunlar. Yalnız Half Life'ın multiplayer modunda böyle bir sorun yaşamadım.
kralexx42 - 27.1.2015 14:27:41 0
Mobilde oldugum için video yu izleyemedim ama yorumlara bakıyorumda bu mide bulantısı baş dönmesi konusunda yanlız değilmişim birçok fps oyunun da bende olmuştur bu durumlar bu durumdan kurtulmanın bir yolu yokmu ki bende daha çok araba tutması gibi oluyor bu durum
joe_santana - 27.1.2015 14:05:23 0
Alkanın sevmediği oyunları cok mantıklı oyunlar. Beriin bir bayan olarak sevmediği oyunları anlıyorum ama Talhanın sevmedıgı oyunlara cok sasırdım. Talha kardeşim sen hangi oyun oynarsın kı ? Half life gibi oyunu sevmiyosun Fakat Bioshock seviyosun garıp geldı bana
joe_santana - 27.1.2015 13:48:13 0
sim city , the sims, stronghold crusader, civilization kafama sıksalar oynamam
favorimps4 - 27.1.2015 13:43:29 0
Medal of honor Allied assauld,Counter Strike Zero bu iki oyunu birak oynamayi adini duymam bile midemi bulandirmaya yetiyor.
BSC Misafiri - 27.1.2015 13:23:40 0
sehpa üzerindeki vault boy bobblehead'in kafasındaki kağıt tutturucu nedir, arkadaş :)
tayox06 - 27.1.2015 03:46:00 0
Fantastik ögeler içeren oyunları oynamam.Beril Hanımın tersiyim bende gerçeklik arıyorum.Mesela wow ,dota.Skyrimi filan ayrı tutuyorum onların olayı fantastık öge değil.Tamamen fantastik şeylerden oluşan oyunlar diyeyim.Bioshock 1 de efsanedir gözümde.Systemshock a da bakacağım.
ilgezer - 27.1.2015 01:32:44 0
sırf amerikan kültürel emperyalizmi yapılıyor yargısı ile COD serisine haksızlık yapmışsınız.
grafiğini, oynanışını, optimizasyonunu vs özelliklerini geçelim Cod serisinde single player modda bile yalnız olmadığınızı hissedersiniz. kimi zaman captan price, kimi zaman ghost, kimi zaman da sergeant reznov.
bu npc'ler kritik bir operasyon, yıkık bir şehir (çernobil örneği) veya önemli bir tutsak hakkında ipuçları aktarıyor. elbetteki bunlar oyunun hikaye dinamiğini zenginleştiren şeyler.
aynı hissi beğenilmeyenler listesinde yer alan Resident Evil 5 serisi de veriyor. yanınızda her zaman bir NPC bulunuyor ve onun hayatta kalma sorumluluğu oyuncuya ait.
Executor06 - 26.1.2015 22:40:54 0
Yalnız değilsin Talha reyiz, bende de oluyor o mide bulantısı. Programın başında midenin bulandığı oyun var ya diye söylediğinizde direk anladım zaten.
WiiSmash - 26.1.2015 22:07:49 0
Yeni CoD ve AC'ler. Ayrıca Source motorundaki Sıkıntı bendede var. Ama Valve tarafından yapılan oyunlar hariç. Sadece HL2 texturelerini kullanan modlarda oluyor(HL2'nin kendisi değil). en büyük örnekler Garry's Mod, CS:Source (valvenin ama bunda da oluyor)
pofpor01 - 26.1.2015 18:39:45 0
HalfLife oynarken benim de midem bulanıyordu. Çoğu FPS oyununda midemin bulandığını fark ettim.Bu yüzden FPS oyunlarını oynayamıyorum.
There goes your life - 26.1.2015 18:29:33 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: SUPER-TANKS


alıntı:

Orijinalden alıntı: leventlert

Gelecekte geçen oyunlar
kusursuz silahlar,zırhlar binaların objelerin şekli renkleri midemi bulandırıyor ve hiç gerçekçi gelmiyorü

örnek

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


bence şöyle olmalı

[simage=2]http://store.donanimhaber.com/de/d3/07/ded307c3ebc1fbb16b9e3f2cf44acf67.jpg[/simage]


Son 2 resimdeki oyunun ismini ve ücretsiz olup olmadığını söyleyebilir misiniz acaba? Ayrıca online modu olup olmadığını da bilmek isterim.

2. resim cod:aw : ücretli
3. resim the last of us : ücretli

ikiside multiplayerdan alınmış görüntüler
SUPER-TANKS - 26.1.2015 18:22:13 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: leventlert

Gelecekte geçen oyunlar
kusursuz silahlar,zırhlar binaların objelerin şekli renkleri midemi bulandırıyor ve hiç gerçekçi gelmiyorü

örnek

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


bence şöyle olmalı

[simage=2]http://store.donanimhaber.com/de/d3/07/ded307c3ebc1fbb16b9e3f2cf44acf67.jpg[/simage]


Son 2 resimdeki oyunun ismini ve ücretsiz olup olmadığını söyleyebilir misiniz acaba? Ayrıca online modu olup olmadığını da bilmek isterim.
bocekgrafik - 26.1.2015 18:12:07 0
Counter Strike ile Mmorg, Dota, LOL, Minecraft vb. oyunlarla basketbol ve voleybol gibi oyunları oynamam.
bocekgrafik - 26.1.2015 18:10:36 +3
alıntı:

Orijinalden alıntı: Drakoid

Kafama silah dayasalar her oyunu oynarim. Yok oyle bir sey...

İroni diye bir şey var...
prowent55 - 26.1.2015 18:04:18 0
Call of Dutynin single playerini asla oynayamam yanlış hatırlamıyorsam Mw2 den sonra bırakmıştım ancak onlinesi zevkli lafım yok ama single playeri gerçekten çok çok sıkıcı geliyor bana
Aslında Türk milletinin alışık olmadığı birçok spor oyununu oynama çalışmışımdır özellikle buz hokeyi ve golf oyunlarının ayrı bir yeri vardır bende bunuda söylemek istedim :D
Bunlar dışında bi oyun vardı adı neydi böle bi iblis avcısıydık kafamızı kolumuzu koparıp atıyoduk falan onuda hayatta oynamam
Korku oyunlarının hiçbirini oynayamam nedeni küçükken bitanesini oynayıp bidaha elimi sürememiş olmam gidip amnesia ya para verip 3dk falan kalbim dayanabilmişti hala daha oynayamam ne olursa olsun :D
Gta serisinin deli hayranıyımdır ancak GTA 4 aşırı sıkıcı ve berbat bir oyundu bence tabii dönemin grafiklerini falan yıktığı için oynamıştım ama sevmediğim bir oyun olarak kaldı kendisi ne yazıkki
Büyük bir çoğunluğumuzun nefret ettiği Spiderman serisi böyle markaları gidip nasıl yerin dibine sokuyorlar anlamıyorum The Amazing Spiderman güzeldi hoşuma gitmişti en sonunda çözdüler şu oyunu dedim yok abi 2ay sonra bi oyun daha çıkarttılar yine rezalet yine rezalet
Assasinss creed serisinin deli hayranıydım ancak revelations tan sonra oyun sıkmaya başladı sürekli aynı şeyi yapıyormuş gibi geliyordu hele gemi savaşları falan oyunun assasin konseptini yok ediyor gibi geliyordu ac serisinin en iyi oyunu kesinlikle 2 dir bana göre revelations u yarıda bırakmıştım 3 ü bitirdim birdahada seriye elimi sürmem
BSC Misafiri - 26.1.2015 17:36:13 -1
Ha bi de moba oyunları ve minecraft
Nicolae - 26.1.2015 16:44:56 0
Moba & Minecraft asla oynamam
BSC Misafiri - 26.1.2015 16:38:53 0
Programda bahsettiğiniz otakulardan ziyade hikikomoriler. Odalarından dışarı çıkmıyorlar. Otaku Anime ve Mangayı çok aşırı seven hayatının merkezine almış adamlar ve her hikikomori otaku olmayabiliyor. Her otaku da hikikomori olmuyor. Dating simlerin hatırlayamadığınız adı da Eroge.

Turn base savaş sistemi, 2D oyun ve JRPG sevdiğim halde savaş görselliği FPS olanlar. Savaş esnasında ben karakterimi ya Pokemon gibi arkadan ya Final Fantasy gibi yandan görecem arkadaş.

Modern savaş temalı shooterlar, FPS'ler. Hani genel olarak zaten beceremediğim bir tür ama hani tarihi bir savaş oldumu gene oynayabiliyorum (BF: Vietnam, CoD:I, II, V) da o Modern Warfare muhabbeti çok itici geliyor.

"1'e 2'ye 3'e bas Skill at" tarzı MMORPG'ler. Lvl 10'dan ilerisini görmedim hiç. Hele bir de non targetingse. Hayır en anlamadığım da o oyunlarda neden ranged saldırılar yapan classlar olur? Ranged hissini alamıyorsun en fazla 2 kere skill atarsın ondan sonra olay melee oluyor oluyor zaten. Burnunun dibindeki mob'a büyü at, okla vurmaya uğraş falan.

Spor oyunları genel olarak. Bir herhalde London 2012'den falan zevk almıştım. Yok cidden sıkıyor. İlgim yok spora zira.

Dating Simler, öyküye etkimiz olmayan visual novellar. Hani H-Game'leri bu klasmanda sayabilir miyiz bilmem ama Sengoku Rance hakikaten istisna. Yani oyun hatun düşürme ile shogun total war'un karışımı bak o gidiyor hakikaten (normal asker basma, savaşa girme, toprak fethetme olayı var ama diplomasi dating simlerdeki gibi işliyor biraz, kadın generallerle olan ilişki-aşk olayı veya erkeklerle beraber çıktığınız çapkınlıklar onların performanslarına ve size olan sadakatlerine etki ediyor falan)

Korku oyunları genel olarak. Oynayamıyorum zira.

Online oynanan umaykut online, ogame vs tarzı strateji oyunları. Kötü oldukları veya sevmediğimden değil. Çok fazla bağımlılık yapıyorlar ve bir noktadan sonra hayatınızın oradaki inşaat süreleri, sefer süreleri vs üzerine programlanmaya başladığını farkediyorsunuz.

Dynasty Warriors tarzı oyunların "yeni"leri. Hani yeni oyunlarını çok uzun süre deneyim etmedim kabul ama aldığım izlenim eski oyunlara nazaran strateji öğesinin azaltılıp aksiyon öğesinin arttığı yönünde. Hani o Samurai Warriors 2'de falan baya baya kendimi total wardaki generaller gibi hissediyordum. Askeri ikmal bölgelerini ele geçir, düşmanların geliş yönlerine göre gideceğin istikameti seç plan yap falan. Yeni oyunlarda göremedim bunu. Bir de kıyafetler çok itici oldu. Eskiden de tamam stilizeydi falan ama belli bir noktadaydı. Şimdi hepsi Gundam'dan çıkma mechalar gibi duruyor.
Guest-63AC97813 - 26.1.2015 15:58:45 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: Freemen22

skyrimi asla oynamam. 2 kere şans verdim, ömrümde oynadığım en sıkıcı oyundu.

Skyrim dinamik ve grafikten çok hikayesi yönünden beni baya tatmin etmişti. Ama bazen benide baya boğuyordu o atmosferi kapatmamak için kendimi zor tutuyordum. Ama yine o seri gibi bi oyun yok.
Caped 117 Crusader - 26.1.2015 15:23:30 0
Minecraft
Dovahkiin - 26.1.2015 15:22:35 -1
Shooter türünü genel olarak sevmem ama CS, CoD MW oynamışlığım çoktur.
Sporla ilgilenmem, hatta futbol ligi muhabbetinden falan nefret ederim ama Fifa oynamışlığım çok, NBA'in şu aralar hastasıyım zaten.
Simülasyon, tycoon vs. bu türlerden de çok oyun oynadım.
Moba ve MMORPG desen binlerce saat.
Hediye eden olursa Sakura Angels da oynarım.
En alakasız, bunu oynayan bunu kesin oynamaz diyeceğiniz oyunları bile oynarım yani.

Yalnız şu Half-Life mide bulanması olayını ben de yaşıyorum maalesef. Çok merak ettiğim halde bir noktadan sonra ilerleyemiyorum. Sırf bitirmeye yönelik oynadığımdan olsa gerek, konusu-oynanışı falan da sarmadı açıkçası ve tekrar deneyeceğimi de sanmıyorum.
Oyun motoru ile ilgili olduğunu sanmıyorum Portal, Left4Dead de sorun yok. HL için FOV ayarını da denedim ama fayda etmemişti...
Freemen22 - 26.1.2015 15:05:12 -2
skyrimi asla oynamam. 2 kere şans verdim, ömrümde oynadığım en sıkıcı oyundu.
canthomas - 26.1.2015 14:59:46 0
Talha abiyle aynı soruna sahibim. Her GTA oyununda ilk 30-60 dakikada baş dönmesi oluyor sonra düzeliyor ama Half-Life gibi oyunları bir türlü oynayamadım. Bu kadar methedilen bir oyunu deneyim etmeyi çok isterdim ama :(
blizzard3 - 26.1.2015 14:36:41 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: ploff

Eskıden severek oynadıgım şimdi ise zaman kaybı olarak dusundugum oyunlar. Farcry3 - Assasın Creed serısı. Genel olarak ılk oyundan ıtıbaren aynı mantık. Kuleye tırman harıtayı ac - bolgedekı nesnelerı topla - Kalelere saldır - bırbırıne benzer gorevlerı yap. Aslında dusundugunuz zaman ıkı oyunda aynı cızgıde ılerlıyor. Belkıde ılk defa serının son oyunlarını yarısına gelmeden sıkılıp sıldım..


aynen katılıyorum bide gorevler hep aynı kendini tekrar ediyor senaryo denen bisey yok nerdeyse
Guest-555EB232C - 26.1.2015 14:29:32 0
Topluluğunun çoğunu ergenlerin ve klavye delikanlılarının oluşturduğu metin2, wolfteam gibi oyunları değil kafama silah dayasalar, s*kseler oynamam.
vipersix - 26.1.2015 14:16:22 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Rambo_FT

Assassins Creed serisi


sen maxicepteki rambo değilmisin. avatarın bile aynı
Urasawa Gen - 26.1.2015 13:11:48 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: klongs

alıntı:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Öncelikle Sohbet video'su icin Tessekürler \(°!^]=-

Asla oynamayacagim oyun : MMO ve MOBA, Strateji türller ve SIMS.


Ayrica Beril hanim'in The Last of Us'da ne buluyorsunuz demesi bence onun bu oyundan ne kadar anlamiyor olmasi ki oyunun korku oyunu
olarak kim lanse etti bilmiyorum .

Fakat oyunun gerilim yasatigi dogru yer yer.

Fatal frame 'de japon kafasinda , japon fantasy'si nesi korku oyunun yeaaa! , desem siz ne hissedersiniz ? .
Size bu konuda Katilmiyorum .
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


last of usın yapay zekası özellikle çok kötüydü yani eğilerek altından geçiyom adam yere bakmayı akıl edemiyor infinitede öyle bu oyunların çok sevilmesinin en büyük nedeni hikayeyi çok güzel anlatması ortamı çok güzel tasvir etmesiydi sürükleyiciliydi.


Kötü değildi.Ciddi eksiklikleri vardı ama kötü değildi.Yapay zekanın seslere tepkisi,güç dengesi gibi güzel unsurlarda vardı.E3'deki gibi değildi ama kötü değildi bence.Ben ps3'ün gücü yetmediği için kıstıklarını düşünüyorum.Tabi burada kesin konuşmam doğru olmaz.Oyun yapımı hakkında çok bir bilgim yok.Bilen arkadaşlar varsa bu yapay zeka sistemden nasıl etkileniyor?Anlatırlarsa sevinirim.Konuya dönecek olursak Last of Us kusurları olan bir oyun.Ama bu oyunun kült bir yapım olmayacağı anlamına gelmez.Mesela Talha'nın bu neslin en iyi oyunu ilan ettiği Bioshock hayatımda gördüğüm en kötü FPS dinamiklerine sahip.Beş para etmez yani.Ama bu o oyunun nasıl bir etki bıraktığı gerçeğini değiştirmez.Ne kadar kusurlu olursa olsun.Bir oyun sende büyük bir etki bırakıyorsa(Etkileyici hikaye,sunum veya etkileyici oynanabilirlik) o oyun kült bir yapımdır ve çok yüksek bir puanı hakkeder.Mesela Talos Principle.Beril o oyuna 9,2 verdi ama oyun bildiğimiz tanıdığımız bir mekan bulmacası oyunuydu.Çok bir yeniliği yoktu.Ama harika bir hikayeyle birlikte ve var olan türün mekaniklerini doğru ve güzel bir şekilde uygulayınca ortaya harika bir oyun çıkıyor.Last of Us'da insana çok tanıdık geliyor ama bu türün oynanış dinamiklerini alıp alıp Tps bakış açısına getirip olabildiğince simülasyon tarzına getirdiği için kült.Hani Last of Us'dan daha başarılı bir Survival Horror bir oyun var mı bu nesil de?Last of Us'ın yapabildiğini yapan bir oyun hatırlamıyorum bu nesilde.O yüzden bu türün en iyi oyunlarından biri ve Talha'nın dediği gibi yeni nesildeki Resident Evil.Resident Evil'da bu oyun gibi olsaydı onu da kült ilan ederdik.Bir de o oyun korku oyunu değil.Fatal Frame'le o oyun apayrı şeyler.Fatal Frame psikolojik korku iken Last of Us Survival Horror.Resident Evil veya Silent Hill de öyle.Bu arada Talha benim Legend of Zelda Ocarina of Time ile ilgili sorumu yanlış anlamış.O oyunu yaşım(15) gereği zamanında oynayamamıştım.Emülatör alıp oynamaya başlamıştım.Zamanında oynamadığım için doğal olarak sizde yarattığı etkiyi bende yaratmadı.Bende Fingolfin'e bu oyunu en iyi Adventure oyunu yapan nedir diye sormuştum.Oyunu küçümsediğimden değil merakımdan sormuştum bu soruyu.
CommandPrompt - 26.1.2015 12:55:39 0
Talha ve Alkanın, sanat yada "sanatsal" oyunlar konusunda Journey hakkındaki fikirlerini merak ediyorum, unutuldu herhalde.
hksdejavu - 26.1.2015 12:42:29 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

resident evil 5 i splitscreen coop 5 kere oynadım çok eğlendim güzel bi oyun.niye bu kadar takıyorlar re5 e anlamıyorum.


Resident Evil 5 i seriden bağımsız düşünürsen sorun yok. ama eski oyunları oynarsan göreceksin seriye nasıl bir hakaret olduğunu. Resident Evil konusunda sürekli serinin ruhunu baltalayan oyunlar çıktığı için eleştiriyorlar. Seri bir aksiyon türü değil.
BSC Misafiri - 26.1.2015 12:23:27 -4
beril ablanın ayakkabılarının markasını bilen var mı?
Sirrüs - 26.1.2015 12:17:18 0
Lol, Dota, Metin2 gibi oyunları hayatta oynamam.

Bioshock Infinite sevemedim bir türlü.

FPS oyunlarının Multiplayer bölümleri. Özellikle Nur'un oynadığı COD AW ne öyle en fazla 1 dk dayan öl, dayan öl

Liste daha da uzardı aklıma gelenler şimdilik bunlar.
Devian - 26.1.2015 12:06:24 +1
kafama silah dayasalar Lol oynamam , yüklememle kaldırmam bir oldu.Facebook oyunları gibi.
çurablraını çıkra - 26.1.2015 12:00:30 0
Wolfteam
bas harfini buyuk yazdigim icin bile utaniyorum
ploff - 26.1.2015 11:43:54 -2
Eskıden severek oynadıgım şimdi ise zaman kaybı olarak dusundugum oyunlar. Farcry3 - Assasın Creed serısı. Genel olarak ılk oyundan ıtıbaren aynı mantık. Kuleye tırman harıtayı ac - bolgedekı nesnelerı topla - Kalelere saldır - bırbırıne benzer gorevlerı yap. Aslında dusundugunuz zaman ıkı oyunda aynı cızgıde ılerlıyor. Belkıde ılk defa serının son oyunlarını yarısına gelmeden sıkılıp sıldım..
BSC Misafiri - 26.1.2015 11:27:28 0
talhanın midesinin bulandığı oyun deyince direkt half life dedim. bende de çok oluyordu önceden internet kafelerde falan oynarken ama son bi kaç senedir olmuyor.
BSC Misafiri - 26.1.2015 11:27:19 -2
MİNECRAFT bu kadar iğrenç bir oyun daha yoktur diye düşünüyorum...
BSC Misafiri - 26.1.2015 11:27:17 0
resident evil 5 i splitscreen coop 5 kere oynadım çok eğlendim güzel bi oyun.niye bu kadar takıyorlar re5 e anlamıyorum.
kental - 26.1.2015 11:23:00 +1
Futbol, basketbol türü toplu spor oyunlarını ömrümde hic beceremedim. Bilgisayara karşı bile yenilen biriyim.
Kafama ne tutsanız da bunları oynayamam .
Sp4rtacus - 26.1.2015 10:59:54 0
Talha içlik giymiş :D
Guest-DD82B0187 - 26.1.2015 10:09:21 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: CloserTR

Superonline ile videoları izleyemiyorum...sorun sadece bendemi acaba yoksa genelmi? yükleme yapmıyor player.

TTnet'tede aynı durum. İzleyemiyorum bende.
Treth - 26.1.2015 07:58:48 0
Metin 2

Knight Online

Leauge of Legends

Wolfteam

Birde Futbol oyunları. Bunları oynayacağıma oturur kitap okurum. Daha faydalı.
mrregya - 26.1.2015 07:19:28 0
Wolf Team ve bundan sonraki hiç bir ubisoft oyunlarını oynamam arkadaş
ardaq - 26.1.2015 02:06:15 -3
gta gibi saçma oyunlar
seker1adam - 26.1.2015 01:56:15 0
arkadaslar ps2 de predator concrete jungle oyununu oynayan varmı ben atlamisim zamaninda ....cd si var bi yerde alip oynamaya degermi sizce filmlerini cok.sevmisimdir predator serisinin yesillendirirseniz sevinirim :)
NarkolepsiHumans - 26.1.2015 01:44:51 0
Benimde midem bulanıyor source da niyeyse aynısı infamous da oluyor garip bir durum infamous oynarken bayılıcaktım az kalsın tamam insan kaptırıyor ama 1 saat sonra pert oluyorsun acayip bir durum total war serisini oynarken ilk okul caglarimiz sabahlardik saatlerce oynardik biraz bas agrisi olurdu o kadar oda uykusuzluktan yanbancı kaynaklardan bilgi bulanlar beni alıntılarsa sevinirim
BSC Misafiri - 26.1.2015 01:39:36 +1
KABUS 22 çok saçma sıkıcı ve anlamsız ve pes ve tüm spor oyunları aynı beril abla gibi
hksdejavu - 26.1.2015 01:28:57 0
Diablo serisini Hardcore modu dışında oynayamam artık. Oyunu Diablo 2 de ve Diablo 3 ilk çıktığı zamanlarda normal modunda oynadım. Diablo 3 ek paketi çıktığından beri hardcore modunu oynuyorum. Bu saatten sonra kesinlikle normal moda dönemem. Oyundaki bütün dinamikler, eşyalar ve yetenekler hardcore mod için yapılmış. Bir çok eşya ve yetenek öldüğünüzde bir şey kaybetmediğinizde anlam ifade etmiyor. Ayrıca oyunda öldüğünüzde her şeyi kaybetmediğiniz zaman oyunun sonu çok hızlı geliyor. Hardcore mod candır ve oyunun ömrünü çok ciddi bir şekilde uzatıyor. Aldığım zevki inanılmaz derecede arttırıyor. Hardcore moda çok ön yargılıydım. Sağolsun bir arkadaşım sayesinde bulaştık bu moda, şimdi de bırakamıyoruz.
genso - 26.1.2015 01:20:08 0
Lol
Zagor0167 - 26.1.2015 01:16:38 0
Metin 2
Vrataski - 26.1.2015 01:11:09 -1
Fear , Bioshock , Deadspace gibi korku içerikli oyunları
Moba
Jrpg
Bad Dream Series gibi sadece tıklanarak oynanan oyunları.
Vita'da Soul Sacrifice sanırım hayatımda oynadığım en berbat oyun.
Primarch - 26.1.2015 00:55:42 0
LoL














Milenyum eksilemeye baslar simdi...
Rudy Fernandezz - 26.1.2015 00:47:38 -1
metin 2 lol dota vb

nasıl oynuyorlar bu oyunları arkadaş ya çok sıkıcı
michael01 - 26.1.2015 00:42:42 0
https://www.youtube.com/watch?v=7gkfmva7UWA#t=965

adama 69 bin euro bağış yapıldı.Twichte kara para aklanır mı?Aklı olan girsin para aklasın buradan sesleniyorum bu parayı takip eden var mı nerden geliyor nereye gidiyor diye yoksa gelin para aklayın.2-3 yayıncıyla bu iş tamam
1094ali1094 - 26.1.2015 00:34:15 0
bide halflife'ın bi bölümünü oynamıştım. O yerde yürüyen insanların kafasına yapışan bizimde yüzümüze sıçrayıp canımızı götüren örümcek gibi küçük canavarlar(!) vardı ya, of onlar gibi iğrenç bişey görmedim ya . Hala üstüme sıçrayışları aklıma gelince tüylerim diken diken oluyor :)
1094ali1094 - 26.1.2015 00:26:29 0
ben mesela minecraft oynamam :) belki güzel olabilir ama üniverside okuyorum şimdi. Yakında iş hayatına başlarız, sonra evlilik vs. çok kısıtlı vakit olur oyun için. Bu kısıtlı vaktimi daha kaliteli olarak düşündüğüm fps oyunlarıyla geçiririm :) bide benim için grafikte önemlidir yani zevk meselesi :)
furkangunes04 - 26.1.2015 00:26:02 0
Assassins Creed serisi
swift tired easy - 26.1.2015 00:16:27 -3
Bioshock kesinlikle
BSC Misafiri - 26.1.2015 00:13:14 0
korku oyunlarını oynayamam mesela outlast korku değil de daha çok geren bir oyun ama o zombi kılıklı sopayla kovalıyorya hah işte olduğum yerde titriyorum oyunda girdiğim dolaptan çıkamıyorum nedendir bilmem halbuki oynamayı da çok istiyorum :)
BSC Misafiri - 26.1.2015 00:13:10 0
The Last of Us'ın kötü yanlarının neden irdelenmediği söylenmiş videoda. Bunun cevabı bana kalırsa çok belli. Oyun başarılı olduğu alanlarda o denli başarılıydı ki oyun dinamiklerindeki bazı sıkıntılı durumlar oyuncuların aklına dahi gelmedi. Zaten asıl başarı da bu değil mi? Oyunculara bazı kötü yanları bile unutturacak kadar başarılı bir oyun sunmak. Eğer o dikkatle incelersek Half Life, Mario, Heavy Rain, Diablo, Fahrenheit, Legacy of Kain gibi bana kalırsa şaheser oyunlarda da hatalar bulabiliriz, ama bu onların başarısını veya "kült" olmasını etkilemez.
BSC Misafiri - 26.1.2015 00:12:50 0
Öncelikle benim oynamam dediğim oyunların başında Fps oyunlarının çoğu geliyor. Talha Abi'nin de yaşadığı baş dönmesi ve miğde bulantısı yüzünden oynadığım oyunlarda 30-45 dk içinde ecel terleri dökmeye başlıyorum. Gerçektende oynamak istediğim oyunlarda bile bu yüzden oynayamıyorum. O yüzden shoter olarak sadece Third person tarzı oyunlar oynayabiliyorum.

Sonra ise içerik olarak oynamam dediğim oyunlara gelirsek normalde tek başıma açıp oynamam dediğim Pes,Fifa gibi spor oyunları geliyor. Sporlardan hiç anlamadığımdan ve sevmediğimden kaynaklanıyordur büyük ihtimal yinede arkadaş ortamında oynanabilir.

Rpg hastası olmama rağmen, Dragon Age Origins'in hastası olmama rağmen DA 2 benim için kafa silah dayasan oynamam dediğim klasmana giriyor. İlk oyundaki oynanış ve içerik ile 2. oyundaki içerik arasında dağlar kadar fark olmasından kaynaklanıyor tabi ki bu durum...

Daha uzun bir liste çıkar sanırım. Kendimi oyuncu olarak görmeme çoğu oyundan tiskiniyorum olmam baya garip bir durum.

-Visums
BSC Misafiri - 26.1.2015 00:12:21 0
Benim de half life oynarken midem bulanıyor. Hatta ilk oynadığımda yediğim bir şeyden dolayı zehirlendiğimi düşünmüştüm :)
BSC Misafiri - 26.1.2015 00:11:52 0
joygame oyunları türk mmo oyunları metin2 gibi nede ni oyuncu kitlesi, oyunun kalite si,oyunun amacı,
akbirkurt - 26.1.2015 00:10:16 0
Half-life 2'nin ben de sonunu getiremedim.:)
eskidhci - 26.1.2015 00:01:56 0
Yarın sınavım var bi 10 dakika bakarım diye açtım sonuna kadar izledim alacağınız olsun
moveboy_61 - 25.1.2015 23:48:49 0
Lol, metin 2 gibi oyunlardan iğreniyorum, dünyaları verseniz oynamam herhalde.
Archspire - 25.1.2015 23:38:13 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: hayansame

W.o.W un bence oynanabilirlik,hikayesinden de öte en iyi yanı, karakter , çevre tasarımları, renk seçim ve doygunluğu... Wow daki sanat tasarımcıları, yelpazesi çok geniş. Son of Storm adında kendi siteleri var. Bazı çizimlerini bu sitede sergiliyorlar....
Dota2 , L.O.L , H.O.N gibi firmalar herolarını, wow bünyesindeki tasarımcıların, yaptığı özgün tasarımlarından resmen alıntı yapmış, kısmen tasarımları çalmışlardır. Bu oyunlar tamamen kolpa bir görselliğe sahip,özgün olmayan taklit haritalar, taklit kahramanlarla dolu oyunlar. Şimdi Heroes of the storm geliyor, oyun mantığı çok farklı, bazı yönleri bir mobaya bile benzemiyor. Görsellik yönünden buram buram kalite fışkırıyor, animasyonlar, çizimler ne kadar oyunun özgün bir oyun olduğunu hissettiriyor,kapalı betada olmasına rağmen ilk girdiğimde, oha dedim dota 2 hala bu kadar stabil değil, hala dota2 de input lag var, çok az da olsa bir delay var.... Blizzard ın kart oyununa ne ön yargılar vardı. Şuan hearthstone nerelerde herkes biliyor.
WoW'un o çizgi film gibi sandığınız grafikleri, crysis , bir çok AAA oyundan daha iyi bence, grafikler de özellikle kıyafetlerde çok ince detaylar var. Poligon delisi, Köşe yumuşatması , çılgın realist texture fanları bu oyunu elbette beğenmez. Onlar sadece tüketir. 3Dmark sonuçlarına bakarlar!

dotada input lag var dedi ya la

blok
ürüng ayıg toyon - 25.1.2015 23:36:45 0
şu capsi kaldırayım ayıp olmasın editörlere
Meraxes - 25.1.2015 23:26:11 0
millet deli gibi lol oynuyo bi deniyim dedim zorladim 1 ay hic sarmadi hayatta lol vs. oynamam
onur.m - 25.1.2015 23:24:42 0
Metin2,knight benzeri oyunları oynamadım oynamamda ayrıca cuvalla para yedirenlerinde aklına şaşıyorum anlayamıyorum yıllardır
ürüng ayıg toyon - 25.1.2015 23:18:51 0
lifeispoor - 25.1.2015 23:14:09 0
p.t = 3.5
SilentHunterHD - 25.1.2015 22:57:33 -1
LOL oynadığım halde DOTA oyununa hiç sıcak bakmıyorum.
Judassem - 25.1.2015 22:52:50 0
DOTA, LoL, beyzbol menejerliği, buz hokeyi menejerliği gibi oyunlar
natrak - 25.1.2015 22:51:10 -1
asla assassin's creed oynamam.
heker4316 - 25.1.2015 22:35:18 +4
Windows ta yüklü gelen iskambil oyunları
maddddD - 25.1.2015 22:24:49 -1
JRPG,MOBA ve MMO lar.Ben bu üçlüden uzak duruyorum.
Osmanersahinnn - 25.1.2015 22:23:27 -1
Kesinlikle ama kesinlikle metin 2 , lol , knight tarzi oyunlari oynamam bu kadarmi igrenc oyun olur oyun demeye dilim varmiyo
Elektrox - 25.1.2015 22:20:11 0
Sanırım wolfteam oynamam. Kardeşim oynuyor gıcık oldum oyuna. Çok itici saçma bir oyun geliyor bana. Yoksa her türlü oyunu oynarım.
stun - 25.1.2015 22:20:08 0
cod artık oynamam,strateji oynamam. nfs oynamam, yeni resident evilleri oynamam.. mmo oynamam.. japon rpg ve uçuk kaçık 1 kişinin 1000 kişiyi pestil ettiği japon türü oyunları oynamam. peste oynamam bundan sonra çok arcade..football manager hayatta oynamam oynamadımda..
Tavşancı - 25.1.2015 22:16:59 0
gg
Devilmaybad - 25.1.2015 22:13:33 0
Dünyaları verseniz kafama silah dayasanız Silent Hill serisinin 1 oyununu bile oynamam
fazliboz - 25.1.2015 22:03:45 0
abi pipboyun kafasına ne oldu
etomon - 25.1.2015 21:41:31 0
Metin 2 sen nefret ediyorum. İnternet kafeye gittiğimde hala oynayanları gördükçe iğreniyorum
michael01 - 25.1.2015 21:40:30 -1
Half life videosunu koymasaydınız iyiydi.1. oyunu daha deney yerinin patladığı yerde bıraktım.Nedeni Talha ile aynı.Oyunu oynamak istiyorum ama ben de 1 saat bile değil 5-10 dakika içinde mide bulantısı baş dönmesi oluyor.Portal da böyle bir şey olmadı oyunu bitirdim ama half life neden böyle yapıyor anlamadım.Ayrıca TLOU sı ben de anlamıyorum aman şöyle aman böyle dediler beklentilerim arttı.Oyunu ps4 e aldım oynadım oyun kötü değil güzel oyun ama ortada abartılacak bir şey yok.Grafikler aman aman gelmedi bana second son ve ya gta v in grafikleri bana daha güzel geldi.Oynanışı güzeldi oyun genel olarak güzeldi ama çok abartıldı.Overated oyun değildi(Watch Dogs u geçemezler. )Keşke şu half life sorununa bir çözüm olsa da oyunu bitirsem.Ayrıca bazı arkadaşlar TLOU ı eleştiren beril'in oyundan anlamadığını söylemişler neye göre söylüyorsunuz bunu.Beril'in fanımıyım hayır videolarını izliyor muyum çok nadir.Seveni var mı var.TLOU 'ın yapay zekası (normal de bitirdim) bildiğin leş. Ellie düşmanın önünde tepiniyor adamlar hala beni aramaya çalışıyor sanki Ellie onlardan kaçmıyormuş gibi.Grafikleri o kadar güzel denilen oyunda suda yüzen yosunlar bildiğin yosun değil başka bir şey hiç dağılma yok üzerlerine gidince ayrıca kaplamaları da öyle ahım şahım değil.
BSC Misafiri - 25.1.2015 21:36:15 0
Half Life'ı oynarken bana da ayni mide bulantisi geliyor. Half Life2'yi mesela bitiremedim hala.
BSC Misafiri - 25.1.2015 21:31:29 0
Bende jrpg'ni oynayamam
BSC Misafiri - 25.1.2015 21:31:15 0
Half Life'ı oynarken bana da ayni mide bulantisi geliyor. Half Life2'yi mesela bitiremedim hala.
BSC Misafiri - 25.1.2015 21:31:11 0
Fps oyuncusu olmama rağmen,modern savaş oyunları Cod,Bf gibi oyunları oynamadım.Strateji oyunlarından hiçbirini oynamadım,oynamam.Son olarakta Rockstar'ın oyunlarını daha önce oynadım ama artık düşünmüyorum.
Yusac - 25.1.2015 21:21:51 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Nalettin

Overrated ne demek ?

Şahane muhabbet. Emeğinize sağlık.

Abartılmış demek.
Megathrone26 - 25.1.2015 20:55:05 0
Emeğinize sağlık güzel program olmuş
sfgsfgsfg - 25.1.2015 20:43:32 -3
Moba, Last of Us, JRPG, Saçma Japon oyunları, Pes hayatta oynamam.
Viky - 25.1.2015 20:10:22 -1
lol-dota tarzı oyunlar asla oynamam
Harun Buldu - 25.1.2015 20:03:05 +1
Bir güzel sanatlar öğrencisi olarak söyleyebilirim ki çoğu oyun sanattır karakterin yaratılışı tasarlanışı mekanlar müzikler hikaye. sanat yaratmaktır. minecraftta balta , kılıc yapmak değil de eşi benzeri olmayan bir ev bir heykel tasarlamaktır. Ama herkes popart sevmez yada herkes romantizim sevmez realistik çalışmalardan hoşlanmaz. ben popart sevmiyorum diye popart sanat olmaktan çıkmaz.
Fingolfin. - 25.1.2015 19:58:04 -1
Moba türü oyunları bir türlü sevemedim, fazlasıyla amaçsız geliyor bana açıkçası, canım sıkılıyor.Dota oynadım bir süre arkadaşlarla ama yok sarmadı.Moba benim tarzım hiç değilmiş onu öğrenmiş oldum.

CoD, BF'nin single playerı ve bilumum konusu klişe fps oyunları.Oynarken tamamen sıkıyorlarlar, konusu ya da atmosferi pek ilgi çekici olmayınca.Ayrıca Multileride arkadaşlarımla oynuyorsam oynarım, yoksa o da sıkıcı oluyor.Hatta bir süre sonra arkadaşlarla bile oynarken sıkıyor.Seneryo çok önemli yoksa resmen vakit kaybı geliyor bana..

Similasyon oyunlarını da oynamıyorum, daha doğrusu oynayamıyorum.Bir Football Manager'i severim bu tarzda, onada baya saatlerimi vermişimdir şimdi yalan olmasın.Bir şekilde ustalaşman gerekiyor o oyunlarda ve o ustalaşma kısmı gerçekten beni sarmıyor, gerçi hani ustalaşsam bile çok zevk alabiliceğimi sanmıyorum, araba ya da uçak kullanmak ilgimi pek çekmiyor.

Araba yarışı oyunlarıda beni pek sarmıyor, arcade ya da similasyon olması da farketmez, pek severek oynayamıyorum.Arabanı geliştir, yarış.Çok monoton oluyor bence oyun, zaten pek araba meraklısıda değilim.

Minecraft var bir de, aşırı amaçsız geliyor bana oyun.Çok grafik takıntılı olmasadam, oyunun grafiksel yönede beni rahatsız ediyor.Ben oynayamam.

Resident Evil 5-6 ve Operation Racoon City zaten kesinlikle oynamam, bu oyunlarının RE'nin serisi oyunlardan kötü olmalarını geçtim genel olarakda kötüler.

Genel olarak rpg, strateji ağırlıklı olmak üzere survival, adventure ve platform oyunları seven bir oyuncuyum, diğer türlere konuları yüzünden falan kayabiliyorum belki, diğer türlü oynarken pek zevk aldığım söylenemez.
ankserum - 25.1.2015 19:38:14 0
mmorpg ve moba oyunlarını sevmiyorum yani beceremiyorum o yüzden oynamam

Ayrıca Doom oynarken ve ya bazı oyunlar şimdi hatırlamıyorum soğuk terlerim midem bulanır başım döner

Son olarak sanat en basit tarifiyle insana yaşama isteği uyandıran ama yaşaması için zorunlu olmayan şeylerdir. ör: müzik roman bunların hepsi yaşam zorunlukları değildir ama insana yaşama isteğini arttıran şeylerdir. Ve oyunlar da sanattır. Herhangi bir tarifte fikir birliliğine ulaşılamayan sanat için benim görüşüm budur.
vipersix - 25.1.2015 19:30:59 -3
kusura bakmayın ama çok sıkıcı bir video olmuş 7.dakika civarlarında kapattım
ellerindenoperim17 - 25.1.2015 19:10:42 0
Bir çoğunuza göre gelmiş geçmiş en iyi oyun ama şahsen Half Life oynarken benim midem bulanıyor. Oyunun kötü olduğunu söylemiyorum sadece nedenini bilmediğim bir şekilde midem bulanıyor.
Deadpool1239 - 25.1.2015 18:59:17 0
Kafama silah dayasalar korku-gerilim oyunlarını oynayamam.Şaka değil gerçekten silah dayasalar öldürün beni derim.Nedenini bilmiyorum,o tür oyunları oynamak gerçekten çok istiyorum,çok dikkatimi çekiyor.Gel gelelim oyunun menüsünde bile kalp ritmim 90 dan 180 e fırlıyor :) .Sanırım bende panik atak var.Bu yüzden ne kadar istesem de oynayamıyorum.
Guest-F172A1D99 - 25.1.2015 18:41:58 0
ilk şunu belirtmek isterim hayatımın oyunu half-life hastasıyım oyna oyna bıkmam ama talhanın gibi benim de mide bulantısı ve baş ağrısı olmuştu ilk kez Half-life'de sonra oyunu sürekli oynadıktan sonra 10-15 kere bitirdikten sonra alıştım kanım kaynadı artık mide bulantısı filan olmuyor :)
Ulan Musk - 25.1.2015 18:33:47 0
05:32 Talha: Ben hızlı seviyorum
Murat.92 - 25.1.2015 18:30:33 +1
talha abi mario is missing'in nes demake versiyonunu 12 yaşında arkadaşımla bitirmiştim :( arkadaşımın ablası ingilizce bi bölümde okuyodu takıldığımızda onu çağırıp soruyoduk baya zor olmuştu. bitirince de hiç bişey olmadı tamamen vakit kaybıydı
mementopolis - 25.1.2015 18:19:32 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: klongs

last of usın yapay zekası özellikle çok kötüydü yani eğilerek altından geçiyom adam yere bakmayı akıl edemiyor infinitede öyle bu oyunların çok sevilmesinin en büyük nedeni hikayeyi çok güzel anlatması ortamı çok güzel tasvir etmesiydi sürükleyiciliydi.

onu bunu gectim , kafana silah dayasalar oynamayacagin oyunmudur The Last os US ? , ne demeye durduk yere bunun lafini aciyor beril ?

ayrica oyun en zor modda deneyin remasterd sürümündeki . sac bas yollduruyor .
Crafting'in en önem arz ettigi oyun bana göre. Keske sadece o modda olsa idi oyun sadece
Ouroboros_Tasarım - 25.1.2015 18:05:23 0
Halflife mide bilantisi gidermennin kodu konsolu acip



Default_fov 90 veya kendi gozunuze gelen bir deger girip oyunu deniyorsunuz
Deadpool1239 - 25.1.2015 17:55:40 0
Silet six games rahmetli... :D Talha abi yine güldürdün
Ouroboros_Tasarım - 25.1.2015 17:55:33 0
Talha abi cidden half life serisini oynamadiysan senden rica ediyorum twitchde bizlerle bastan baslayarak oyna midebulantsina carenide veriyorum
Fakefaktorycinemastig modun son surumu inanilmaz bir grafik artisi oluyor nerdeyse source engine degisiyor diyebilirim bu modu kurarak oynarsan hersey mujemmel olucak okursan sevinirim seningibi bir oyuncu nasil hl i oynamaz sahsen kusa kusa oynardim
BSC Misafiri - 25.1.2015 17:35:59 0
Mide bulantısı yüzünden medal of honor airborne oyununu hiçbir zaman bitiremedim :D ilk görevi dahi bitirememiştim bulantı yüzünden hala anlamış değilim . bir kere direnmeye çalıştım artık terlemeye başlamıştım yalnız olmadığım için mutlu oldum :D
BSC Misafiri - 25.1.2015 17:35:56 0
korku oyunları silahda dayasalar ıslak sopaylada dövseler başına oturmam oynamayı geçtim videosunuda izlemem
BSC Misafiri - 25.1.2015 17:35:48 0
Talhanın içliği <3

Last of us içinse zaten oyun korku klasmanında çıkan bir oyun değildi ki. Survivor dram/gerilim oyunuydu. Dediğiniz gibi eksikleri var tabiki ama şöylede birşey var eksiksiz oyunmu var?
EmreD34 - 25.1.2015 17:23:14 0
Berili nerden eksiliyoruz ?
alike03 - 25.1.2015 17:19:53 0
O Source sorununu bende yasiyorum Portali felan hic bitiremedim ama bende sadece bas agrisi yapiyor. Bu konuda en cok Sants Row 3 etikelmisti beni. Midem bulaniyordu, basim agriyordu ve soguk terliyordum.
Lechuck - 25.1.2015 17:19:30 0
Bende MOBA ve futbol oyunlarını hiç sevemedim. Ayrıca Half life 2 ve portal 2 bir çok kez bitirdim ama hiç mide bulanması yapmadı.
hayansame - 25.1.2015 17:17:19 0
W.o.W un bence oynanabilirlik,hikayesinden de öte en iyi yanı, karakter , çevre tasarımları, renk seçim ve doygunluğu... Wow daki sanat tasarımcıları, yelpazesi çok geniş. Son of Storm adında kendi siteleri var. Bazı çizimlerini bu sitede sergiliyorlar....
Dota2 , L.O.L , H.O.N gibi firmalar herolarını, wow bünyesindeki tasarımcıların, yaptığı özgün tasarımlarından resmen alıntı yapmış, kısmen tasarımları çalmışlardır. Bu oyunlar tamamen kolpa bir görselliğe sahip,özgün olmayan taklit haritalar, taklit kahramanlarla dolu oyunlar. Şimdi Heroes of the storm geliyor, oyun mantığı çok farklı, bazı yönleri bir mobaya bile benzemiyor. Görsellik yönünden buram buram kalite fışkırıyor, animasyonlar, çizimler ne kadar oyunun özgün bir oyun olduğunu hissettiriyor,kapalı betada olmasına rağmen ilk girdiğimde, oha dedim dota 2 hala bu kadar stabil değil, hala dota2 de input lag var, çok az da olsa bir delay var.... Blizzard ın kart oyununa ne ön yargılar vardı. Şuan hearthstone nerelerde herkes biliyor.
WoW'un o çizgi film gibi sandığınız grafikleri, crysis , bir çok AAA oyundan daha iyi bence, grafikler de özellikle kıyafetlerde çok ince detaylar var. Poligon delisi, Köşe yumuşatması , çılgın realist texture fanları bu oyunu elbette beğenmez. Onlar sadece tüketir. 3Dmark sonuçlarına bakarlar!
op.55 no.1 - 25.1.2015 17:14:28 0
@smalsrol Merhaba,evet yorumunuzu şimdi okudum ve dediğiniz gibi düşüncelerimiz paralel,kusura bakmayın daha önceden okusam o kadar uzun yorum yazmazdım ancak videodaki bana göre ''temelsiz'' olan tezleri duyunca birden yazasım geldi o koca paragrafı.
smalsrol - 25.1.2015 17:08:46 0
@op.55 no.1 benimle aynı düşüncede olmana sevindim :) Aynı şeylerden bahsetmişiz.
klongs - 25.1.2015 17:04:44 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Öncelikle Sohbet video'su icin Tessekürler \(°!^]=-

Asla oynamayacagim oyun : MMO ve MOBA, Strateji türller ve SIMS.


Ayrica Beril hanim'in The Last of Us'da ne buluyorsunuz demesi bence onun bu oyundan ne kadar anlamiyor olmasi ki oyunun korku oyunu
olarak kim lanse etti bilmiyorum .

Fakat oyunun gerilim yasatigi dogru yer yer.

Fatal frame 'de japon kafasinda , japon fantasy'si nesi korku oyunun yeaaa! , desem siz ne hissedersiniz ? .
Size bu konuda Katilmiyorum .
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


last of usın yapay zekası özellikle çok kötüydü yani eğilerek altından geçiyom adam yere bakmayı akıl edemiyor infinitede öyle bu oyunların çok sevilmesinin en büyük nedeni hikayeyi çok güzel anlatması ortamı çok güzel tasvir etmesiydi sürükleyiciliydi.
There goes your life - 25.1.2015 17:01:08 0
Gelecekte geçen oyunlar
kusursuz silahlar,zırhlar binaların objelerin şekli renkleri midemi bulandırıyor ve hiç gerçekçi gelmiyorü

örnek

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


bence şöyle olmalı

[simage=2]http://store.donanimhaber.com/de/d3/07/ded307c3ebc1fbb16b9e3f2cf44acf67.jpg[/simage]
op.55 no.1 - 25.1.2015 16:56:36 0
Sayın sanat tarihçisi bey;Yazıma başlamadan önce felsefe bölümünde okuduğumu belirtmek isterim(anlaşılan böyle şeylere önem veriyorsunuz),size bir kaç sorum var ancak belirli konularda anlaşalım.Film dediğimiz şeyin ''sanat'' olduğunu kabul ediyorsunuz sanırım,kabul ettiğinizi varsayarak ''oyun'' denen deneyim aslında film denen şeyin interaktif hali değil midir?İnteraktiviteye sahip her ürünü ''sanat'' kategorisinden çıkartmamız mı gerekir bu durumda?
Savunduğunuz bir diğer şey de sanat ürününün sanat yapmak amacı ile oluşturulması, avrupa sinemasında festivallerde sergilenen filmler bile çeşitli sinemalarda vizyona girip gişe hasılatı yapıyor,ya da bir tablo,sergide sergilenip bunun üzerinden para kazanılıyor demek ki bir üründen para kazanmak o ürünün sanat değerinden bir şey düşürmez varmak istediğim sonuç şu;mesela Talha Bey'in bahsettiği ''Shadow Of The Colossus'' bana kalırsa tam bir sanat eseri,bu oyunu yapan ekibin bu oyunu ne amaçla yaptığını siz nereden bileceksiniz,oyun piyasaya sürülüp üzerinden para kazanılmış tabii ancak yukarıda da bahsettiğim gibi bu onun sanat eseri olması durumundan bir şey kaybettirmez.Oyunlar değerli olsunlar diye onlara sanat eseri demiyoruz,sanat eseri oldukları için sanat eseri diyoruz onlara.Sonuç ben çok kısıtlı sayıda olsa da bazı oyunların sanat eseri kategorisine girdiğini düşünüyorum,oyunları sanat eseri olarak kabul etmemek bence gelenekçi bir düşüncenin ürünü.Yanıtlarsanız minnettar olurum,iyi günler.
smalsrol - 25.1.2015 16:51:49 0
Talha abi ben de Bioshock infinite'yi miğde bulantısı yüzünden oynuyamadım. Dünyası çok cıvıl cıvıl ve şehir bulutların üstünde aşağı yukarı sallandıgı için 15 dk bile dayanamadan kapatıyorum oyunu :( Nette araştırdım, bioshock serisi de half-life gibi bazı insanların miğdesini bulandırıyormuş.
hayansame - 25.1.2015 16:47:34 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: the clicker1

Program esnasında yanınızda bir bayan varken hadi onu da geçtim takipçilerinizin büyük çoğunluğunun kendine rol model arayan çocuklar olduğunu bilirken nasıl oluyor da "donunda sallar" gibi ahlaksızca kelimeler kullanırsınız. Önceden "lan" sözcüğünü kullandığınızda kızıyorum şimdi ona rahmet okuyorum. İsterseniz dünyanın en iyi oyun editörü olun bir çocuğun hayatına bu şekilde bir ahlaksızlığı yeeleştirirseniz o yaptıklarınızın hiçbir kıymeti kalmaz. Ayrıca o kız bu ortama nasıl olur da katlanır? Siz ne diyorsunuz demeden nasıl durabilir onu da çözemedim. Umarım iş ahlakı size olan sevgisi sebebiyle sesini çıkarmamıştır.


öffffffff...
ULYSES - 25.1.2015 16:26:03 0
Talha Bey, Half life gibi source motoru ile yapılmış oyunlarda baş dönmesinin sebebi fov (field of view) değerinin 70 dereceye sabitlenmiş olmasından kaynaklıdır. Half life 2 de konsol açılarak fov değerini değiştirip 90 yapabilirsiniz. O zaman baş dönmesi kalmaz.
the clicker1 - 25.1.2015 16:23:51 -2
Program esnasında yanınızda bir bayan varken hadi onu da geçtim takipçilerinizin büyük çoğunluğunun kendine rol model arayan çocuklar olduğunu bilirken nasıl oluyor da "donunda sallar" gibi ahlaksızca kelimeler kullanırsınız. Önceden "lan" sözcüğünü kullandığınızda kızıyorum şimdi ona rahmet okuyorum. İsterseniz dünyanın en iyi oyun editörü olun bir çocuğun hayatına bu şekilde bir ahlaksızlığı yeeleştirirseniz o yaptıklarınızın hiçbir kıymeti kalmaz. Ayrıca o kız bu ortama nasıl olur da katlanır? Siz ne diyorsunuz demeden nasıl durabilir onu da çözemedim. Umarım iş ahlakı size olan sevgisi sebebiyle sesini çıkarmamıştır.
smalsrol - 25.1.2015 16:14:39 +2
Merhaba Alkan abi, bana göre oyunlar, hepsi olmasa bile, birer sanat eseri olarak kabul edilebilir. Ben ingiliz dili ve edebiyatı mezunuyum ve biz üniversitede hem arkadaşlarımızla hem de hocalarımızla bu konuyu sürekli tartışırdık. Bir eserin edebi ya da sanatsal olarak kabul edilebilmesi için illaki canonical(ana akımdan) olması gerekmiyor. Mesela erotik romanlar canonical olarak kabul edilmediği için çoğu eleştirmen erotik romanları sanat eseri olarak görmez. Biz bu tür eserlere non-canonical deriz yani belirli bir akımı ve kuralı olmayan, edebi olarak kabul edilmeyen anlamına gelir. Bir tragedya illaki Aristo'nun kurallarına göre mi yazılmalı ? Tamam edebiyatta ve sanatta bazı kuralların olması iyi bir şey fakat yeniliğe açık olmassak sanat nasıl ilerler ? Oyunların temel amacı insanları eğlendirmek olsa da, bazı oyunlar hem görselliğiyle, hem "sanat tasarımı" ile, hem de hikayesi ile sözde sanat eserlerine bin takar. Ben oyunları etkileşimli sanat olarak görüyorum.
JonnyCaqe - 25.1.2015 16:14:25 -3
fallout serisi
ozanelly - 25.1.2015 16:07:35 0
öncelike güzel program olmuş tebrikler .. Hife life konusunda zamanında universitede araştırdıgım bir konudan yola çıkarak biraz toparlamaya çalışayım.
Bu mide bulantısı görüntünün rezolüsyonunun azalmasından dolayı olur .. şöyleki
Fov yani Field of view yani görüş alanı bozuklugundan kaynaklanan bir sorundur.
Bir sahne düsünün ve bu sahnedeki her objenın yada pikselın matrisin bir deseni dokusu oldugunu dusunun . First Person shooter oyununda ekranımızda görüş alanımızı düşünün. bu görüş alanı neden bilmiyorum okadar bılgıya sahıp degılım source oyun motorunda dengesız yada bozuk tam olarak bilmiyorum. Görüş alanı değiştikçe sab,t olan matris içindeki piksellerin oranı değişiyor yani oranlar bizim gözle göremeyecegımız bir şekilde değişiyor ama oynarken bunu farkedemesekte bı tuhaflık oldugunu hissediyoruz. bunun sonucunda kusma yada bas agrısı yapıyor.
bunun bir çok nedeni var dıye bılıyorum oyun ıcın bakıs acısı odaklama ayarlarındaki dengesızlık bir çok nedenden dolaydır bu konuya cok hakım degılım ama oyun motorunun bır eblekliği yüzünden görüş alanı bozuklugu yasanıyor . tamamen bununla alakalı . her ınsanın basını agrıtır kımısının mıdesını bulandırır..
mementopolis - 25.1.2015 15:37:19 -4
Öncelikle Sohbet video'su icin Tessekürler \(°!^]=-

Asla oynamayacagim oyun : MMO ve MOBA, Strateji türller ve SIMS.


Ayrica Beril hanim'in The Last of Us'da ne buluyorsunuz demesi bence onun bu oyundan ne kadar anlamiyor olmasi ki oyunun korku oyunu
olarak kim lanse etti bilmiyorum .

Fakat oyunun gerilim yasatigi dogru yer yer.

Fatal frame 'de japon kafasinda , japon fantasy'si nesi korku oyunun yeaaa! , desem siz ne hissedersiniz ? .
Size bu konuda Katilmiyorum .
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
blizzard3 - 25.1.2015 15:36:14 -5
alıntı:

Orijinalden alıntı: hayansame

Yalnız değilmişim çoğu fps oyununda benimde midem bulanıyor. ps1 zamanında Medal of Honor - Underground hayran olduğum bir oyundu, ama bir süre sonra midem bulanıyor, başım ağrımaya başlıyordu.(Hiç bitirememiştim) Sanki karnınız açken ki mide bulantısıyla, çok heyecanlandığınız bir olaydaki mide bulantısının aynı anda yaşanması gibi bir şey (yada daha fazlası)
Eskiden bende mide bulantısı ve baş ağrısı olurdu fps oyunlarında. Bir kaç yıldır fps oynarken, bu etkilerin yanında, kapalı yerde kalma korkusu yaşar gibiyim, içim daralıyor, hararet basıyor. O kamera açısıyla bir yere hapsedilmiş gibi hissediyorum.
Cod , Battlefield serisi (bad company2 nedense böyle bir etki yaratmıyor)
Hızlı oyunlarda aynı rahatsızlığı veriyor, siz titanfall oynarken en fazla yarım saat izleyebilmiştim.
Halflife sadece crossfire haritasında ibaret benim için. Portal oyununu yüklememle silmem bir oldu.
Bu arada mesela korku oyunlarının çoğuda fps oluyor ve korkuyla fps birleşince çok çabuk midem bulanıyor :D Mesela Bioshock u hiç oynayamadım.
Mesela gta 5 e fps modunun geleceğını duyunca hem sinirlendim hemde endişelenmiştim.

Oyun sanat konusunda , bence world of warcraft, dinlediğim en iyi oyun müziklerine, atmosfere, dünya tasarımı,karakter tasarımları, o inanılmaz renk paleti... wow benim için sanat eseri DEĞERİNDE bir oyun. Ben wow oynadığım sürelerde, ashanvale, diremaul,dun morogh... zamanlarında, etrafta çoğu kişinin çöp dediği grafiklere büyülenmiş bir şekilde bakarak gezerdim. Böyle güzel çevre tasarımının , renklerin bu kadar doymuş, çevreyle atmosferin bu kadar birbirine yedirildiği bir oyun daha görmedim.
Uzun oldu ksr bakmayn.

adam wowun grafiklerine atmosferine hayran kalmıs ya ben insanları anlamıyorum 15 sene önceki oyunların grafiklerine bi insan nasıl hayran kalabilir cok kez oynamayı denedim ama o grafiklerle olmuyor arkadas bana uncharted gibi atmosfer lazım wowun atmosferi cizgifilm den bile daha kötü insanlar nasıl seviyor hayatım sonuna kadar bunu anlayamıcam
Nalettin - 25.1.2015 15:31:18 +1
Overrated ne demek ?

Şahane muhabbet. Emeğinize sağlık.
feriox - 25.1.2015 15:30:52 0
Sims ve benzeri, Strateji ve futbol oyunlarını bana hitap etmediği için oynamıyorum
Aeronautical Engineer - 25.1.2015 15:21:46 +1
Nekopara
blizzard3 - 25.1.2015 15:19:04 -2
beril dedide savas oyunları bana hiç hitap etmiyor simdi söle bisey var bazen evde kimse olmuyor oyunda cok guzel yere geliyorum mecburen anneme göstermek zorunda kalıyorum anne bak oyuna bak sahneyi goruyonmu adamları nası oldurdum annem bana diyoki olum bu tarz seyler beni hiç etkilemiyor diyo insanları olduruyosun vahset yapıyosun ben böle seyler izlemem diyor yani kadınlarda bi sefkat duygusu var kanlı savaslı oyunlar onların fıtratında yok sonucta insan olduruyosun
Sosruka - 25.1.2015 15:17:14 -1
LoL oynamak için çok çabaladım ama yok. Olmuyor. Ayrıca korku oyunlarını öldürseler oynamam. İnsan kendini korkutmaktan neden zevk alır ki ?
hayansame - 25.1.2015 15:14:54 -2
Yalnız değilmişim çoğu fps oyununda benimde midem bulanıyor. ps1 zamanında Medal of Honor - Underground hayran olduğum bir oyundu, ama bir süre sonra midem bulanıyor, başım ağrımaya başlıyordu.(Hiç bitirememiştim) Sanki karnınız açken ki mide bulantısıyla, çok heyecanlandığınız bir olaydaki mide bulantısının aynı anda yaşanması gibi bir şey (yada daha fazlası)
Eskiden bende mide bulantısı ve baş ağrısı olurdu fps oyunlarında. Bir kaç yıldır fps oynarken, bu etkilerin yanında, kapalı yerde kalma korkusu yaşar gibiyim, içim daralıyor, hararet basıyor. O kamera açısıyla bir yere hapsedilmiş gibi hissediyorum.
Cod , Battlefield serisi (bad company2 nedense böyle bir etki yaratmıyor)
Hızlı oyunlarda aynı rahatsızlığı veriyor, siz titanfall oynarken en fazla yarım saat izleyebilmiştim.
Halflife sadece crossfire haritasında ibaret benim için. Portal oyununu yüklememle silmem bir oldu.
Bu arada mesela korku oyunlarının çoğuda fps oluyor ve korkuyla fps birleşince çok çabuk midem bulanıyor :D Mesela Bioshock u hiç oynayamadım.
Mesela gta 5 e fps modunun geleceğını duyunca hem sinirlendim hemde endişelenmiştim.

Oyun sanat konusunda , bence world of warcraft, dinlediğim en iyi oyun müziklerine, atmosfere, dünya tasarımı,karakter tasarımları, o inanılmaz renk paleti... wow benim için sanat eseri DEĞERİNDE bir oyun. Ben wow oynadığım sürelerde, ashanvale, diremaul,dun morogh... zamanlarında, etrafta çoğu kişinin çöp dediği grafiklere büyülenmiş bir şekilde bakarak gezerdim. Böyle güzel çevre tasarımının , renklerin bu kadar doymuş, çevreyle atmosferin bu kadar birbirine yedirildiği bir oyun daha görmedim.
Uzun oldu ksr bakmayn.
Güven23 - 25.1.2015 15:01:02 -1
Deadfall Adventures: İndiana Jones benzeri bir karakteri ve olayları örnek alan bir oyundan bu kadar büyük bir rezalet beklemiyordum.
MOBA oyunları: Genel olarak ilgimi çekmiyor.
MMO'lar özellikle de MMORPG'ler: İlgimi çekmiyor, zamanım yok.
Counter Strike: Global Offensive: 145 saat oynadım fakat geriye dönüp baktığımda hiç zevk almadığımı sadece oyun sonunda düşecek eşyalardan üç dört kuruş para kazanmak için oynadığımı anladım.
BSC Misafiri - 25.1.2015 14:47:44 0
Half Life konusun da yalnız değilsin Talha aynısı bana da oluyor hatta sırf bu yüzden hala bitiremedim Half Life 2 yi. Küçükken kuzenimle beraber oynardık Half Life ı da öyle bitirebilmiştim anca ben fenalaşınca o geçiyodu bilgisayara dönerek oynuyorduk öyle bi şekilde bitmişti.
-BraveHeart- - 25.1.2015 14:45:08 0
Lol metin 2.
fenerliso - 25.1.2015 14:44:20 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: CloserTR

Superonline ile videoları izleyemiyorum...sorun sadece bendemi acaba yoksa genelmi? yükleme yapmıyor player.

Bende sorun yok
asil_kan26 - 25.1.2015 14:43:00 0
Pokemon oyunlarını oynayamıyorum. Dünyada milyonlarca hayranı var çıktığı gibi milyonlar satıyor ama yok abi oyun bildiğin sıkıcı. Otların arasında dolaşmak üstten gösteren kamera yapışı pokemon dövüşleri felan sarmıyor beni kafama silah dayasalar oynamam. Tamam animesine hastayım dünyası mükemmel ama malesef bana hitap etmiyor.
historicalmann - 25.1.2015 14:42:12 +2
Moba türü oyunları hiç sevmem, oynamam. Çok denedim ama hep işkence çektim.
parola13 - 25.1.2015 14:40:45 0
normalde denildiği gibi half life çok akıcı bi oyun, bende sevmeyenlerden olsamda talha dedikten sonra videodaki gameplayine bakınca niyeyse midemde bişeyler hissettim piskolojikmidir nedir yoksa algımı mı değiştirdim bilmiyorum :D
Masterbronze12 - 25.1.2015 14:40:31 +4
Dota, League of legends gibi oyunları oynayamıyorum. Denedim hoşuma gitmedi zevk meselesi. Korku ve gerilimin fazla olduğu oyunlarıda oynayamıyorum. Silent Hill, eski Resident evil oyunları gibi. Eğlenmek için oyun oynuyorum, korku oyunları bende aşırı stress yapıyor. Korku filmleri ve oyunlarından insanlar nasıl zevk alıyor hiç bir zaman anlayamamışımdır zaten.
kutillo - 25.1.2015 14:32:39 -1
hocam sh müzikleri dediniz bitirdiniz beni çok severim sh ve soundtracklarını videoyu izlerken arkadan hafifce sh2 promise,sh2 true,theme of laura, Room of angel açtım :)
Mr.Legend - 25.1.2015 14:31:58 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: CloserTR

Superonline ile videoları izleyemiyorum...sorun sadece bendemi acaba yoksa genelmi? yükleme yapmıyor player.


Ben de izleyemiyorum malesef. Superonline kullanıyorum evet
CaBr2 - 25.1.2015 14:30:02 +2
RPG oyunlarını çok sevmeme rağmen MMORPG oyunlarını oynayamıyorum. Arkadaş grubumla bir denesem olabilir belki ama fırsat bulamadım açıkçası.
Yine samimi ve eğlenceli bir program, ağzınıza sağlık..
CloserTR - 25.1.2015 14:15:40 0
Superonline ile videoları izleyemiyorum...sorun sadece bendemi acaba yoksa genelmi? yükleme yapmıyor player.
WarSaw - 25.1.2015 14:09:29 +1
Güzeldi yavaş yavaş BSC güzel kıvama gelmeye başlamış. Talha ya katılıyorum HalfLife 2 de benimde çok midem bulanırdı sanırım renk paleti ve fov yüzünden oluyordu. Oyunda vertical fov daha fazla bu da bizim gerçek dünyada gördüğümüzden çok daha farklı bir görüş açısı deneyimi sağladığı için zihni yoruyor ve mide bulantısına yol açıyor. Eskiden 4:3 ekranlara göre adapte ettikleri için akıllarınca optimizasyon yaptıklarını zannetmişler. Oyun içi videoları izlerken bile midem bulandı tekrar.
farukk44 - 25.1.2015 13:50:01 0
arka plan resmi mw2 nin resmi çamurlu mamurlu
atilla altun - 25.1.2015 13:43:28 -6
minecraft,dota,league of legends, world of warcraft telltale games'ın yaptığı oyunları kafama değil silah rpg tutsanız gene oynamam
Drakoid - 25.1.2015 13:19:52 +47
Kafama silah dayasalar her oyunu oynarim. Yok oyle bir sey...
A R D A - 25.1.2015 13:04:30 -1
Pes serisi oynamam hayatta çöp
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
URL
EMBED