Warface - Siberia Co-op TERA: Rising – Fate of Arun Tanıtım

Razer DeathStalker Klavye - Video İnceleme

24 Kasım 2014 bolumsonucanavari.com BSC 32 İzlenme Sayısı: 41634 Video süresi: 05:33

Razer'ın oyuncu klavyelerinden biri olan DeathStalker'ı sizler için inceliyoruz.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4 Razer Deathstalker Video İnceleme
Warface - Siberia Co-op Paylaş TERA: Rising – Fate of Arun Tanıtım
YORUMLAR
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
RownikaL - 2.12.2014 20:06:20 0
Valla klavye'yi bilmem ama bu arkadaşın tarzı ve anlatım stilindeki samimiyeti oldukça hoşuma gitti.Arkadaşta bi Erdinç abi potansiyeli görüyorum şahsi olarak bsc'nin sevilen kült yüzlerinden biri olabileceğini düşünüyorum.
maniague - 26.11.2014 23:08:21 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin

alıntı:

Orijinalden alıntı: maniague

Tasarım ve estetiğine lafım yok zaten. Fakat biz internet cafe'lerde bozuk maus, yamuk klavyelerle CS turnuvaları yaparak büyüdük, gayet de iyi oynardık. Fonksiyonelliğin haricinde gösteriş için bu kadar para bayılmak ters geliyor biraz. :)

Yok hocam sana demedim, genel konuşmuştum orda.


Pardon hocam, bildirim geldiği için yanıtladım bi yanlışlık oldu o zaman :)
Dovahkiin - 26.11.2014 21:01:43 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: maniague

Tasarım ve estetiğine lafım yok zaten. Fakat biz internet cafe'lerde bozuk maus, yamuk klavyelerle CS turnuvaları yaparak büyüdük, gayet de iyi oynardık. Fonksiyonelliğin haricinde gösteriş için bu kadar para bayılmak ters geliyor biraz. :)

Yok hocam sana demedim, genel konuşmuştum orda.
maniague - 26.11.2014 18:45:50 0
Tasarım ve estetiğine lafım yok zaten. Fakat biz internet cafe'lerde bozuk maus, yamuk klavyelerle CS turnuvaları yaparak büyüdük, gayet de iyi oynardık. Fonksiyonelliğin haricinde gösteriş için bu kadar para bayılmak ters geliyor biraz. :)
Dovahkiin - 26.11.2014 16:54:28 0
Yiğidi öldür hakkını yeme, adamlar gerçekten tasarım ve estetikte bir numara. Sadelik ve gösterişlilik arasındaki dengeyi çok iyi ayarlıyorlar.
Ancak malzeme kalitesi ve fonksiyonellik en iyimser ortalama düzeyde. Fiyata yorum bile yapmak istemiyorum. Laptop klavyesinden hallice giriş seviyesi ürün 60$.
"Fareye-klavyeye yüzlerce lira para mı verilir ikisinin de tuşları var işte" demiyorum ama pahalı ürünlerin de fiyat/performans düzeyi önemli sonuçta.

[mentioned]No Way Out[/mentioned]'un dediği de doğru bu arada. Mekanik olmadıktan sonra hepsinin altında dandik silikon var işte. Basış hissi ve geri bildirimde fark yaratma şansları yok.
maniague - 26.11.2014 07:34:50 0
Razor ederi 1 olan ürüne 5 istiyor her zamanki gibi.
redown1787 - 25.11.2014 20:55:01 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Frozen Grenadier

alıntı:

Orijinalden alıntı: redown1787

bende 8 senedir aynı klavye var valla tek tuşunda sıkıntı yok hala takır takır oyun oynuyorum geçen vatan da görmüştüm 428 tl idi klavye, klavye la bu o paraya amd orta üst seviye bi ekran kartı alırsın boşa masraf bence sizin de yorumlarınızı merak ediyorum bu konu da :)


tüm gün oturduğu koltuktan kalkmadan lol oynayıp arada torrentten indirdiği oyun çalışmayınca googleda "oyun kasıyor yardım" diye aratıp çıkan abidik gubidik programları indiren bir tipe benzettim seni


kendini çok güzel anlatmışsın kardeşim. özel mesajı bıraktım zaten tanıtalım kendimizi sıkıntı yok :)
NorthShield - 25.11.2014 15:07:36 +1
Ciklet tuşlu oyuncu klavyesi olmaz, olamaz.

Flet (Flat) tasarım, Beyzik (Basic) kalmış nedemek abi. Yapmayın Allah aşkına 2 kelimeninde Türkçe karşılıkları var.
FreeMaNMeliH - 25.11.2014 14:00:21 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: No Way Out

Mekanik olmayan oyuncu klavyesi olmaz, mekanik olmayan klavyelerin çarşıda satılan 5tl'lik klavyelerden hiçbir farkı yok.


Bir konuyu hakkında yorum yazmadan önce düşünün oyuncu için ne avantajı var açıklasana fiyatından başka :D Kendi almış pişman millete ahkam kesiyor !!!!

Ama dur ben sana yazayım faydalarını hep liseli .....

* Uzun ömürlü olmaları

Mekanik klavyeler, diğer klavyelere oranla daha sağlam ve daha uzun ömürlülerdir. Arıza çıkarma oranları son derece düşüktür.

* Kısa tepkime süresi

Normal klavyelerde bastığınız tuşu aktif etmeniz için 60-80g arası bir güç uygulamanız gerekirken, mekanik klavyelerde sadece 45-50g arası bir güç uygulamanız yeterlidir. Ayrıca mekanik klavyelerde, bastığınız tuş 2mm ( yarım mesafe ) ittirildiğinde aktif olurken, normal klavyelerde tuşu aktif etmek için sonuna kadar itmeniz gereklidir. Buda tepkime süresi olarak oyun performansınıza yansımaktadır.

* Yazış hissi ve o tok “klik” sesi

Mekanik klavyelerde yazı yazmak adeta bir keyiftir. Bastığınız her tuştan harika bir ses dönüşü alırsınız. Birçokları için mekanik klavyede yazmak bir keyiftir.
KortX - 25.11.2014 12:42:41 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: cihat emre

eee aga turkce karakter yok napım onu ben


Burada yazarken de Türkçe karakter kullanmamışsın ama
No Way Out - 25.11.2014 12:06:23 +1
Mekanik olmayan oyuncu klavyesi olmaz, mekanik olmayan klavyelerin çarşıda satılan 5tl'lik klavyelerden hiçbir farkı yok.
bscoyun - 25.11.2014 08:43:16 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Frozen Grenadier

alıntı:

Orijinalden alıntı: redown1787

bende 8 senedir aynı klavye var valla tek tuşunda sıkıntı yok hala takır takır oyun oynuyorum geçen vatan da görmüştüm 428 tl idi klavye, klavye la bu o paraya amd orta üst seviye bi ekran kartı alırsın boşa masraf bence sizin de yorumlarınızı merak ediyorum bu konu da :)


tüm gün oturduğu koltuktan kalkmadan lol oynayıp arada torrentten indirdiği oyun çalışmayınca googleda "oyun kasıyor yardım" diye aratıp çıkan abidik gubidik programları indiren bir tipe benzettim seni


Adam 8 senedir aynı klavye var demiş. Bende 6 senedir aynı klavyeyi kullanıyorum. Bunun Torentten oyun indirme ile Lol oynama ne ile ne alakası var ?
DH Sezer - 25.11.2014 02:22:46 0
Maddi durum el vermedi : D
DH Sezer - 25.11.2014 02:22:25 0
ahahhaha bu gördüğüm en ilginç yorumdu : D
Frozen Grenadier - 25.11.2014 02:03:25 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: redown1787

bende 8 senedir aynı klavye var valla tek tuşunda sıkıntı yok hala takır takır oyun oynuyorum geçen vatan da görmüştüm 428 tl idi klavye, klavye la bu o paraya amd orta üst seviye bi ekran kartı alırsın boşa masraf bence sizin de yorumlarınızı merak ediyorum bu konu da :)


tüm gün oturduğu koltuktan kalkmadan lol oynayıp arada torrentten indirdiği oyun çalışmayınca googleda "oyun kasıyor yardım" diye aratıp çıkan abidik gubidik programları indiren bir tipe benzettim seni
musAKka - 25.11.2014 01:22:43 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: redown1787

alıntı:

Orijinalden alıntı: musAKka

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: redown1787<br> <br> bende 8 senedir aynı klavye var valla tek tuşunda sıkıntı yok hala takır takır oyun oynuyorum geçen vatan da görmüştüm 428 tl idi klavye, klavye la bu o paraya amd orta üst seviye bi ekran kartı alırsın boşa masraf bence sizin de yorumlarınızı merak ediyorum bu konu da :)<br> </blockquote><br> Klavye - mouse - gamepad gibi ürünler sizin bilgisayarla direkt bağlantı kurduğunuz, birebir iletişime geçtiğiniz yegane cihazlardır. Durum böyle olunca birçok kullanıcının önem vermediği bu ürünlerin aslında ergonomik, kullanışlı ve isteklere cevap veren cihazlar olması gerektiği ortaya çıkıyor. Aradaki farkı anlamanız için bu tür ürünleri uzun süre kullanıp deneyim etmeniz gerekir. Ben şimdiye kadar bu tür ürünleri kullanmış kişilerin "aslında bunlar çok gereksiz" dediğini görmedim. Hep şu örneği veririm:<br> <br> Müzik dinlerken giriş seviyesi bir Sony kulaklık kullanırsınız; "<i>Çok güzel sesi var, çok memnunum, daha fazlasına gerek yok</i>" dersiniz... <br> Sonra orta karar bir Sennheiser kulaklık alırsınız; "<i>Harika ses veriyor, bir daha Sony'e elimi sürmem</i>" dersiniz... <br> Daha sonra biraz daha paraya kıyıp üst seviye bir Audio Technica kulaklık alırsınız; "<i>Ben aslında bunca zaman müzik dinlememişim</i>" demeye başlarsınız. <br> Bu böyle gider...


siz de haklısınız ama ben sadece klavye üstünden dedim yoksa bende mouseye iyi para verdim yani şöyle diyim belli ki oyunlar konusun da benden daha bilgili ve tecrübe sahibisiniz oyun oynarken W,A,S,D gibi ana tuşlar dışında menü açma, harita açma vs gibi tuşlardan başka bir tuş kullanıyormusunuz ben şahsen kullanmıyorum sizin de fikirlerinizi merak ediyorum :)

Bu mantıkta bakarsak; sizin "iyi para verdim" dediğiniz mouse'unuzun da tuşları var, dışarıda 5 TL'ye satılan mouse'un da tuşları var. İkisi de sağa ittiğinizde sağa, sola ittiğinizde sola gider. İkisiyle de ateş edebilirsiniz, ikisinin de tekeleği ile silah değiştirebilirsiniz.

O yüzden klavyeyi de karşılaştırırken oyunda kullanılan tuş sayısı ile karşılaştırma yapmak yanlış olur, çünkü hepsinde tuş var. Ama klavyede aklıma gelebilecek bazı önemli özellikleri sıralayayım;

Tuş aralıkları
Tuşların iç bükeyliği
Tuşların sertliği
Aynı anda birkaç tuşa bastığınızda sorun çıkarmaması
Ekstra makro tuşları, ses ayar tekerleği, medya tuşları
Oyun içinde yanlışlıkla Windows tuşuna bastığınızda sorun çıkmaması için tuş kilidi
Oyundaki frame değerlerini, işlemci ve ekran kartı sıcaklığını görebilmemi sağlayan dijital ekranı
Özellikle karanlıkta PC kullananlar için tuşlarının aydınlatmalı olması
Kablo karmaşasını engellemesi için kulaklık ve mikrofon girişlerinin olması
Kolay ulaşım için USB girişinin olması
Uzun süreli kullanımlarda bileği ve parmakları ağrıtmayacak ergonomide olması

Bunları kimileri sizin için çok gereksiz olabilir ancak benim açımdan önemli değişkenlerdir. Yoksa evet, 5 TL'lik klavyede de oyun oynanır elbet.
KerkenezKes - 25.11.2014 00:21:28 0
para tuzagı hepsi aynı kılavye basıyon çalışıyo işte bunlar bak razer oyucu setim var demek için oyuncu klavyesi diye bişeymi var ya faresi hadi neyse
klavyeye fazla para vermeyin alın gitsin bitane
UçamayanZüperGahraman - 25.11.2014 00:20:22 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: redown1787

bende 8 senedir aynı klavye var valla tek tuşunda sıkıntı yok hala takır takır oyun oynuyorum geçen vatan da görmüştüm 428 tl idi klavye, klavye la bu o paraya amd orta üst seviye bi ekran kartı alırsın boşa masraf bence sizin de yorumlarınızı merak ediyorum bu konu da :)

+1, bu arada alttaki üyede haklı kendince
redown1787 - 25.11.2014 00:15:08 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: musAKka

alıntı:

Orijinalden alıntı: redown1787

bende 8 senedir aynı klavye var valla tek tuşunda sıkıntı yok hala takır takır oyun oynuyorum geçen vatan da görmüştüm 428 tl idi klavye, klavye la bu o paraya amd orta üst seviye bi ekran kartı alırsın boşa masraf bence sizin de yorumlarınızı merak ediyorum bu konu da :)

Klavye - mouse - gamepad gibi ürünler sizin bilgisayarla direkt bağlantı kurduğunuz, birebir iletişime geçtiğiniz yegane cihazlardır. Durum böyle olunca birçok kullanıcının önem vermediği bu ürünlerin aslında ergonomik, kullanışlı ve isteklere cevap veren cihazlar olması gerektiği ortaya çıkıyor. Aradaki farkı anlamanız için bu tür ürünleri uzun süre kullanıp deneyim etmeniz gerekir. Ben şimdiye kadar bu tür ürünleri kullanmış kişilerin "aslında bunlar çok gereksiz" dediğini görmedim. Hep şu örneği veririm:

Müzik dinlerken giriş seviyesi bir Sony kulaklık kullanırsınız; "Çok güzel sesi var, çok memnunum, daha fazlasına gerek yok" dersiniz...
Sonra orta karar bir Sennheiser kulaklık alırsınız; "Harika ses veriyor, bir daha Sony'e elimi sürmem" dersiniz...
Daha sonra biraz daha paraya kıyıp üst seviye bir Audio Technica kulaklık alırsınız; "Ben aslında bunca zaman müzik dinlememişim" demeye başlarsınız.
Bu böyle gider...


siz de haklısınız ama ben sadece klavye üstünden dedim yoksa bende mouseye iyi para verdim yani şöyle diyim belli ki oyunlar konusun da benden daha bilgili ve tecrübe sahibisiniz oyun oynarken W,A,S,D gibi ana tuşlar dışında menü açma, harita açma vs gibi tuşlardan başka bir tuş kullanıyormusunuz ben şahsen kullanmıyorum sizin de fikirlerinizi merak ediyorum :)
_GRKM_ - 25.11.2014 00:09:14 0
güzel inceleme..ama sonda ateş edip kameranın camları dağılmış gibi yapılsa süper olurdu :D çok şey mi istiyorum :D :D
musAKka - 25.11.2014 00:01:56 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: redown1787

bende 8 senedir aynı klavye var valla tek tuşunda sıkıntı yok hala takır takır oyun oynuyorum geçen vatan da görmüştüm 428 tl idi klavye, klavye la bu o paraya amd orta üst seviye bi ekran kartı alırsın boşa masraf bence sizin de yorumlarınızı merak ediyorum bu konu da :)

Klavye - mouse - gamepad gibi ürünler sizin bilgisayarla direkt bağlantı kurduğunuz, birebir iletişime geçtiğiniz yegane cihazlardır. Durum böyle olunca birçok kullanıcının önem vermediği bu ürünlerin aslında ergonomik, kullanışlı ve isteklere cevap veren cihazlar olması gerektiği ortaya çıkıyor. Aradaki farkı anlamanız için bu tür ürünleri uzun süre kullanıp deneyim etmeniz gerekir. Ben şimdiye kadar bu tür ürünleri kullanmış kişilerin "aslında bunlar çok gereksiz" dediğini görmedim. Hep şu örneği veririm:

Müzik dinlerken giriş seviyesi bir Sony kulaklık kullanırsınız; "Çok güzel sesi var, çok memnunum, daha fazlasına gerek yok" dersiniz...
Sonra orta karar bir Sennheiser kulaklık alırsınız; "Harika ses veriyor, bir daha Sony'e elimi sürmem" dersiniz...
Daha sonra biraz daha paraya kıyıp üst seviye bir Audio Technica kulaklık alırsınız; "Ben aslında bunca zaman müzik dinlememişim" demeye başlarsınız.
Bu böyle gider...
redown1787 - 24.11.2014 23:53:33 +3
bende 8 senedir aynı klavye var valla tek tuşunda sıkıntı yok hala takır takır oyun oynuyorum geçen vatan da görmüştüm 428 tl idi klavye, klavye la bu o paraya amd orta üst seviye bi ekran kartı alırsın boşa masraf bence sizin de yorumlarınızı merak ediyorum bu konu da :)
Acness - 24.11.2014 23:40:47 0
İnceleme oldukça başarılı olmuş, keyifle dinledim , elinize sağlık.Ancak (Duymamışsam affola) fiyatın ne olduğunu söyleseniz daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum :)
DH Sezer - 24.11.2014 23:30:03 0
Biri bilerek iyi yorumlarda eksiye abanmış. Kesin oyunları beğenmedi ya da invokerdan tokat yemiş biri. eheh Teşekkürler arkadaşlar : D
vatoz28 - 24.11.2014 23:23:36 +2
tuşların kalınlığı çok az, oyun oynarken birden fazla tuşa basma olasılığı çok yüksek gibi geldi bana genelde oyuncu klavyelerinin tuşları biraz daha kalın olur.Makro tuşlarının olmaması da ilginç
dolphin81gsss - 24.11.2014 23:21:20 +2
bu arkadaşın incelemesi güzel olmuş.Bu tür oyuncu ekipmanları incelemelerinin devamınıda bekleriz.
qqqqrpppp - 24.11.2014 22:55:56 0
bu bsc için bir başlangıç mıydı?
Guest-F113A1C22 - 24.11.2014 22:45:08 0
İnceleme güzeldi. Giriş seviyesi olarak baya sönük kalmış bir klavye olmuş :)
[__Zahid__] - 24.11.2014 22:43:35 -1
silah güzelmiş. nerden aldınız.
cihat emre - 24.11.2014 22:26:44 +1
eee aga turkce karakter yok napım onu ben
DH Sezer - 24.11.2014 22:21:12 -6
Herkese şimdiden iyi seyirler diliyorum : )
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
URL
EMBED