World of Warcraft - 8 Year Anniversary Dirty Bomb - Teaser Trailer

Call of Duty: Black Ops 2 Video İnceleme

28 Kasım 2012 Ersin Kılıç 123 İzlenme Sayısı: 77700 Video süresi: 15:34

     Gelecek karanlık, gelecek savaş ve ümitsizlikle dolu... Rakamların gizemini çözdükten sonra seride ilk defa geleceğe gidiyor ve geçmişin gölgesinde kalan noktaları da aydınlatıyoruz..

HD Versiyon - Bu videonun yüksek çözünürlüklü versiyonunu izlemek için tıklayın. (263 MB)
Call of Duty: Black Ops Treyach FPS Activision 2x xp Wii PS3 Xbox 360 PC DS black ops 2
World of Warcraft - 8 Year Anniversary Paylaş Dirty Bomb - Teaser Trailer
YORUMLAR
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BSC Misafiri - 3.06.2015 20:02:42 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: Redplus

çok kötü bir oyun olmuş. iyi diyenler gerçekten oyun zevkine sahip değil bence. tüm cod serisini oynadım en saçması bu olmuş. aksiyondan bilim-kurguya dönmüş ve çok saçma. beğenmedim ve 2. bölümden sonra bilgisayardan kaldırdım. kötü bir son oldu benim için cod bitmiştir.


Cod'de senin Gibilere Çok Meraklıydı Sanki. Oynayan Oynar Oynamayan Oynamaz, cod Sen Olmadanda Milyonlarca Satar
Redplus - 28.01.2015 15:37:28 -1
çok kötü bir oyun olmuş. iyi diyenler gerçekten oyun zevkine sahip değil bence. tüm cod serisini oynadım en saçması bu olmuş. aksiyondan bilim-kurguya dönmüş ve çok saçma. beğenmedim ve 2. bölümden sonra bilgisayardan kaldırdım. kötü bir son oldu benim için cod bitmiştir.
The False Shepherd - 4.11.2013 16:48:23 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

abi mw3 den sonraki en iyi oyun bu olmuş

BSC Misafiri - 4.11.2013 15:53:53 -1
abi mw3 den sonraki en iyi oyun bu olmuş
BSC Misafiri - 3.08.2013 17:08:24 -2
oyun çok sağlam kötü diyenlere şaşıyorum
BSC Misafiri - 1.07.2013 06:22:34 0
Kardeşim call uf dutty niin 8. oyunu 1 tanesimi türkçe yapılmaz 8. oyun oldu hala türkçe yapmadılar oyunu merak ediyorum gelcek oyunda türkçe yapacaklarmı?
BSC Misafiri - 19.03.2013 21:19:01 +3
Şu ana kadar oynadığım en dandirik cod oyunu oldu açık ara. Bitiremediğim tek cod oyunu. Sağlam hiçbir yanını göremiyorum. Rezalet grafikler rezaletin ötesinde ses efekleri ve müzikler. Klişeleşmiş sahneler aynen devam ediyor. Erdinç abi olsaydı bu oyuna 10 üzerinden 7 bile vermezdi. Ki geçen sene çıkan mw 3 bu oyundan çok daha iyiydi. Bence bu seri bir an önce treyarch denen efsane öğütme makinasının elinden alınmalı. James Bond içinde bir oyun yapmışlardı zamanında oda rezildi. Beceremiyor adalar işte.
BSC Misafiri - 19.03.2013 21:19:00 0
Şu ana kadar oynadığım en dandirik cod oyunu oldu açık ara. Bitiremediğim tek cod oyunu. Sağlam hiçbir yanını göremiyorum. Rezalet grafikler rezaletin ötesinde ses efekleri ve müzikler. Klişeleşmiş sahneler aynen devam ediyor. Erdinç abi olsaydı bu oyuna 10 üzerinden 7 bile vermezdi. Ki geçen sene çıkan mw 3 bu oyundan çok daha iyiydi. Bence bu seri bir an önce treyarch denen efsane öğütme makinasının elinden alınmalı. James Bond içinde bir oyun yapmışlardı zamanında oda rezildi. Beceremiyor adalar işte.
RealArek - 25.02.2013 04:55:39 0
Bence artık grafik ve silah sesleri yenilenmesi lazım hep aynı şeyleri kullanıyolar sonraki cod bakıcaz artık.
ageof98 - 18.02.2013 09:57:08 0
Şarkıya yazık olmuş
BSC Misafiri - 3.02.2013 18:33:52 0
Sayın BSC yetkilileri ne zaman Video Rehber gelecek 3 ay geçti ?
alinar221 - 23.01.2013 02:09:43 0
İlk okul 5. sınıftan beri half-life counter ve cod oynadım. oynadığım her çeşit oyunda en zor seviye ne ise onu seçtim. Oyunlarda gerçeklik benim için en önemlisi. BO 2 den önceki her oyunda bir düşmanı vurunca ölüyordu, Crysis hariç. Bu oyunda mermiler düşmanın içinden mi geçiyor? Save and quit diyoruz yeniden girdiğimizde bölümün taa başından geliyorsun. Bu eziyet oluyor. Hedef almak için gerçekten çok uğraşıyorum ekran fareye göre çeyrek saniye kadar geç hareket ediyor. Dürbün açıyorum düşmanı kafasından vurmak için bir mermi atıyorum o da ne hedef yeri sapmış. Tam bir COD rezaleti olmuş. MW serisi çok daha güzeldi. En azından düşmanı vurmak için uğraşmıyorduk ve vurunca ölüyordu... Yüklediğime pişman oldum...
BSC Misafiri - 20.01.2013 17:20:41 0
0:51 beyefendi ben istanbul emniyet müdürlüğünden memur yaşar, dosyanızı araştırdık.silah taşıma yetkiniz var mıydı?
BSC Misafiri - 26.12.2012 11:11:11 0
gelmiş geçmiş en iyi fps serisinin yeni oyunu olan cod yine adına yakışacak denli kaliteli olmuş.
BSC Misafiri - 22.12.2012 22:45:35 0
bu oyuna da kötü diyene ne diyeyim. Bi kere ben de ilk trailerın gelecekte olacağını duyunca yandık artık gezegenden gezegene olacak klasik bir savaş oyunu sanmıştım ama hayır öyle olmadı konusu yaptığın olaylara göre değişebiliyor. Hem siz bilgisayardan oynayın beğenmezsiniz adamlar bilgisayar için yapmıyor ki oyunu gidin kendinize ps3 ve ya xbox alın ön yargılarınız değişecektir. Oyun bi kere milyonlarca satmış kaç tane araç soyulmuş istemezseniz oynamayın kardeşim o milyonların arasına giremezsiniz
BSC Misafiri - 22.12.2012 22:40:19 0
cod oyunu o kadar isim yaptı ki csye birkaç ayar çekip kullanıcıya sunsalar yine beğenilir ama firmadan bunu beklemiyordum yine de idare eder zombi ile oyalanıyoruz gerçi o bile zor 6. rounda bile dayanamadık 4 kişi
Efsanelerölmezunutmayın - 12.12.2012 11:27:44 0
oyun abartıldığı kadar iyi değil. önyargılar sayesinde millet sevmiş. adı call of duty değilde medal of honor ya da çok farklı bi isim olsaydı. herkes rezalet bi oyun. grafikler berbat demeye başlardı. ama oyunun adı, isim yaptığı için millet eski efsane codların hatrına beğeniyor. grafikler kötü, sesler kötü. tek kurtardığı yer. sağlam senaryosu. şu gelecek olayını bile millete zorla sevdirdiler. insanlar sevdikleri şeyleri ayaklar altına almaz. cod ismi de sevildği için kimsenin dili oyuna kötü demeye varmıyor. kötü dediysek rezalet bi oyun değil. oynanabilir. sıradan bi oyun olmuş. öyle abartıldığı kadar yok.

vatandaşın biri de gelmiş geçmiş en iyi fps oyunu olmuş demiş. ona da cevabım.

bilgisayarın hayırlı olsun kardeş.
Cemo94 - 12.12.2012 10:47:18 0
Harika bir oyun olmuş
wildlove - 11.12.2012 21:10:47 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

gelmiş geçmiş en iyi fps. tabiki mw3 ün ardından en iyisi. adamlar yapmış helal.

ahahahahaahaha

[spoiler=6512708243]AHAHAHAHAHA[/spoiler]
BSC Misafiri - 11.12.2012 21:00:58 0
gelmiş geçmiş en iyi fps. tabiki mw3 ün ardından en iyisi. adamlar yapmış helal.
RadioheadTR - 10.12.2012 19:46:36 0
Bu oyundaki taraflar objektif olarak yansitilsa cok daha iyi olurdu...
BSC Misafiri - 10.12.2012 19:40:36 0
arkadas oyun guzel ben yukledim 0 sorun ama oyunda bir bolumde aksiyon aksiyon cok guzel bir oyun ama aynı battlefield gibi arkadas
wednesday66 - 5.12.2012 22:45:16 0
Arkadaşlar öncelikle iyi günleri,

Call of duty Black Ops 2 yi yükledim ama şu anda bi sıkıntım var, oyun grafik ayarlarında 1920x1080 çözünürlüğü yok , bunun için ne yapabilirim ?
FantasyFiRe - 4.12.2012 23:23:51 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: maviyolcu

Tamam oyunun grafikleri bir Crysis 2 değil ama kötü de değil. Bu oyunun grafiklerine kötü diyenin ya gözleri bozuktur ya da art niyetlidir. Oynanış her zaman ki gibi çok iyi zaten.

dostum oyunun grafikleri bir önceki cod göre iyi olabilir ama insan fps bir oyunu haliyle grafik yönünden diğer fpslerle karşılaştırıyor ilk karşılaştırılan da bf3. Yani gö var nizam var bf3 ultra detaylarda oynadın mı bilmiyorum oynadıysan cod'un bf3 ün yanında çok sönük kaldığını görmen lazım. DICE ile Activison arsındaki en büyük farkta bu zaten DICE frostbite 2 yi yeni nesil kalitesinde yaptı ama Activision kaliteyi tamamen bi kenara atıp sadece işi ticarete dökmüş durumda artık COD ile COD 2 arasındaki grafik devrimi aynı şekilde diğer serilerde de devam etseydi şu anda COD halen efsane olarak devam ederdi
BekleGeliyorum - 4.12.2012 08:24:43 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Flying Dutchman

Oyunun gelecekte gecen bolumleri ne kadar sıkıcıysa geçmiştekiler de bir o kadar zevkli. Hatta oyunun 3. bolumu olan Afganistan'da kendimi bol bol Rambo 3'ün içinde sandım..

Aynen Afganistanda kendimi kaybettim Rambo moduna girdim
Şagop - 3.12.2012 21:38:15 0
yav arkadaş madem bu oyun o kadar kötü, berbat, iğrenç. satın cd.lerini. bakın bi sürü alıcısı var. 10 üzerinden 4 veriyorsunuz bu oyuna madem, 20 tl den alayım cd.leri. Hem sinirleriniz gerilmesin, demi zaten COD'un en iğrenç oyunu.. yazık koca cod ne hale geldi.

evet satıcılar varsa bi pm kadar uzağınızdayım. sizin oyuna verdiğiniz değer kadar para veriyorum. 20 tl evet.
BSC Misafiri - 3.12.2012 16:36:19 0
mw2'den sonra beğendiğim ikinci cod oldu bence hoş olmuş ama hala en iyisi mw2.
BSC Misafiri - 3.12.2012 07:59:43 0
borderlands 2 var :D ps3e cod b2mi alayım mohwmi beyler ?
BSC Misafiri - 3.12.2012 07:58:36 0
beyler grafıkleri diğer cod oyunlarıyla karşılaştırmak kadar aptalca birşey yoktur çünki niye.. grafıkler yıllara göre gelişim gösteriyor... mw 1 in grafıkleri.. kendı zamanına göre çok iyi değilmiydi :?
ban1st - 2.12.2012 04:17:05 0
yahu o strike force mu neydi güzel de keşke 100 haritada oynan içerigi verilseydi
blekbek - 1.12.2012 21:15:04 0
adamlar çok fazla yenilik yapmış ve güzel yerinde yenilikler bence iyi bi oyun
blekbek - 1.12.2012 21:13:04 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

arkadaşlar lütfen cevap verin ps3'e bo2mi alayım mohw'mi ?

bence borderlands 2 al çok daha eğlenceli
UPDOWN BX - 1.12.2012 10:38:33 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Oldokoko

baştaki şarkı acdc back in black saygılarımla :)

mumak - 1.12.2012 10:34:10 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: scutaro

alıntı:

Orijinalden alıntı: S_P_A_R_R_O_W

alıntı:

Orijinalden alıntı: Flying Dutchman

alıntı:

Orijinalden alıntı: Dreamcream

Video izlemekten oyun oynanmıyor..

Son zamanlarda oynadığım en kötü COD oyunu, sırf bitirmiş olmak için bitirdim.

Valla ben de sırf hikayeyi merak ettigim için oynuyorum keske vaktinde sadece COD 1'i oynayıp bıraksaymısım o zaman merak edecek bir hikaye de olmazdı. Adamların taktigi hep aynı fena olmayan bir hikaye ve berbat kendini tekrar etmekten bir an bile vazgecmeyen oynanış.

Black ops 2 de görüntü kalitesi gerçekten berbat Call of Duty- Modern Warfare 2 nin görüntüsü bile daha iyi.

Multiplayer olarak CoD serileri içerisinde en iyisi, grafik de dahil.

size katılmıyorum. bence grafik olarak mw2=mw3>black ops 2>mw
ses olarak mw2>mw3>black ops 2
öncülük olarak mw> black ops 2>mw2=mw3
black ops u da orjinal olarak aldım. ama o kadar sıkıntılıydıki pc de toplamda 6 saat multiplayer oynamamışımdır. o yüzden değerlendirmedim.
mw 2 den sonra uzun bi süre mw 3 ve ardondan bo2 oynadık. sonra çıkıp tekrar mw 2 ye girdiğimde sesler hala beni mest edebiliyor. ve o akıcı aksiyon dolu arcade oynanışı hala eğlendirebiliyo. ve grafik olarak hiç birinin altında kalmıyo. haritaları desen gayet iyi.
benim burdan anladığım da şu oluyo bu kalitenin altında west ve zampellanın imzası var. umarım yine yüzümüzü bu ikili güldürür
Hiper-Nova - 1.12.2012 10:27:37 0
Tavsiyem

Bu oyuna vereceğiniz her kuruşa yazıktır. Verdiğiniz saatlere yazıktır.

Ekleme: Milletin zevkine birşey diyemem ama bu oyunu beğenmek için kör olmak lazım.
Cpt. Miller - 1.12.2012 08:54:18 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: S_P_A_R_R_O_W

alıntı:

Orijinalden alıntı: Flying Dutchman

alıntı:

Orijinalden alıntı: Dreamcream

Video izlemekten oyun oynanmıyor..

Son zamanlarda oynadığım en kötü COD oyunu, sırf bitirmiş olmak için bitirdim.

Valla ben de sırf hikayeyi merak ettigim için oynuyorum keske vaktinde sadece COD 1'i oynayıp bıraksaymısım o zaman merak edecek bir hikaye de olmazdı. Adamların taktigi hep aynı fena olmayan bir hikaye ve berbat kendini tekrar etmekten bir an bile vazgecmeyen oynanış.

Black ops 2 de görüntü kalitesi gerçekten berbat Call of Duty- Modern Warfare 2 nin görüntüsü bile daha iyi.

Multiplayer olarak CoD serileri içerisinde en iyisi, grafik de dahil.
BSC Misafiri - 1.12.2012 08:39:45 0
arkadaşlar iyimi kötümü filan konuşmayın hikayesinin sonu harikaydı.yan görevleride oynayarak bitirin ama ben yan görevleri yapmadan bitirdim.bu arada bazı seçimlerin oyuna ne gibi değişiklik katıyor onu tekra oynayarak öğreneceğiz artık.
BSC Misafiri - 1.12.2012 08:39:31 0
yav oyun güzel sürükleyici de keşke şu grafikleri biraz daha adam etselerdi, kaç yıl geçti yani :(
WE neED - 30.11.2012 18:03:39 -1
Hala cod konusunda bf3 muhabbeti yapıyorlar ya yazık.BF3 sahibiyim aylardır oyuna girmiyorum formattan sonrada büyük ihtimal kurmayacagım oyunu.BF3 kötü bir oyun degil özellikle ilk aldığımda verdiği heyecan bambaşkaydı esl de mac yapmak turnuvalarda oynamak gayet güzeldi.Patch cıktı olay bitti diyebilirim eski tadını hiç bir zaman alamadım.CoD un kendine has bir oyun tarzı war ve senelerdir oldugu gibi bu senede zirvede.Oyunları grafik için oynamak bence çok sacma olur ki frostbite 2 bu konuda gayet güzel görseller sunuyor.Ama eğlenmek keyif almak için cod bence daha sağlam.

Ayrıca incelemeler çok ama çok geç çıkıyor BSC.
İncelemeden önce zaten oyunu alan aldı oynayan oynadı.
gurhan86 - 30.11.2012 17:17:18 0
Black ops 1 iyi değildi. Fakat 2. oyunu gerçekten heyecan dolu.
BSC Misafiri - 30.11.2012 17:11:27 0
keşke battlefield 3 ün çeyreğinin yarısı olabilse ama o bile yok maalesef.
S_P_A_R_R_O_W - 30.11.2012 15:59:38 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Flying Dutchman

alıntı:

Orijinalden alıntı: Dreamcream

Video izlemekten oyun oynanmıyor..

Son zamanlarda oynadığım en kötü COD oyunu, sırf bitirmiş olmak için bitirdim.

Valla ben de sırf hikayeyi merak ettigim için oynuyorum keske vaktinde sadece COD 1'i oynayıp bıraksaymısım o zaman merak edecek bir hikaye de olmazdı. Adamların taktigi hep aynı fena olmayan bir hikaye ve berbat kendini tekrar etmekten bir an bile vazgecmeyen oynanış.

Black ops 2 de görüntü kalitesi gerçekten berbat Call of Duty- Modern Warfare 2 nin görüntüsü bile daha iyi.
S_P_A_R_R_O_W - 30.11.2012 15:56:39 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

BSC Misafiri
29.11.2012 16:00:48

MOH ve Crysis neseyde.Battlefield 3 ve Killzone 3'e laf ettirmem.Daha Killzone 3'ü oynamamış,gelmiş birde burada vasat diyor.Diyelim ki oynadın ( Ki oynadığını hiç zannetmiyorum ).O zaman PSN ID'nı söylede,beraber oynayalım.Bakalım doğrumu söylüyorsun,yalan mı ? anlarız.Yok ben korsan oynadım diyorsan eyvallah.Ama oynamadığın o kadar açık belli ki.Ne söylesen zaten kimse inanmayacak.

Gelelim Battlefield 3.Battlefield 3 gibi multiplayerde gerçekçi savaş atmosferi sunan bir oyun daha görmedim ve uzun bir süre daha çıkmayacaktır ( Battlefield 4'e kadar... ).Oyunu Korsan indirip,düşük ayarlarda oynayıp.Sonrada senaryo modunu bitirip,rafa kaldıran zihniyetten daha ne beklenir ki ? Ben Battlefield 3'ü PC'me orjinal aldım.Hadi gel sende orjinal kullanıyorsan,steam hesabını ve oyundaki nickini verde,beraber oynayalım.Aaa... Tabi doğru korsan oynadığını bir an için unutmuştum ;)

Call of Duty Black Ops II,evet oynarken eğlendiriyor.Ancak grafiklerinin ve efektlerinin kötü olması herkes tarafından hemfikir.Sesler desen sürekli bir önceki seriden kopyala,yapıştır.Müzikler haricinde hiç bir ekstra birşey sunmuyor.Diğer yönden Call of Duty herzaman ki,eğlencesini üstün tutmuş.Gerek single,gerekse multiplayer kısmı çoğu kişiyi tatmin edecek seviyede.

Battlefield 3 tek geçerim hocam. Hele ki online oynandığında

Call Of Duty Black ops 2 gerçekten berbat olmuş, hiç tahmin ettiğim gibi değil... Dediğin gibi BATTLEFİELD 4 çıkana kadar en iyisi BATTLEFİELD 3
Hawqeye - 30.11.2012 15:26:14 0
Bu oyuna bu notlar beni iyice şaşırtmaya başladınız.
BERATTAN - 30.11.2012 15:08:20 0
arkadaslar muhabetinizi bölmek istemem ama bu call of duty black ops 2 ne zaman cıkıyor?
Flying Dutchman - 30.11.2012 14:06:03 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Dreamcream

Video izlemekten oyun oynanmıyor..

Son zamanlarda oynadığım en kötü COD oyunu, sırf bitirmiş olmak için bitirdim.

Valla ben de sırf hikayeyi merak ettigim için oynuyorum keske vaktinde sadece COD 1'i oynayıp bıraksaymısım o zaman merak edecek bir hikaye de olmazdı. Adamların taktigi hep aynı fena olmayan bir hikaye ve berbat kendini tekrar etmekten bir an bile vazgecmeyen oynanış.
altanbilisim - 30.11.2012 13:55:55 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

arkadaşlar lütfen cevap verin ps3'e bo2mi alayım mohw'mi ?

Bence Black Ops 2 MOH iyi değilmiş
Dreamcream - 30.11.2012 13:53:52 0
Video izlemekten oyun oynanmıyor..

Son zamanlarda oynadığım en kötü COD oyunu, sırf bitirmiş olmak için bitirdim.
proleter82 - 30.11.2012 13:30:17 0
bu oyuna bırakın para vermeyi korsanını bile pc me yüklemem harddisk te kapladığı yere yazık
Flying Dutchman - 30.11.2012 11:59:56 -1
Oyunun gelecekte gecen bolumleri ne kadar sıkıcıysa geçmiştekiler de bir o kadar zevkli. Hatta oyunun 3. bolumu olan Afganistan'da kendimi bol bol Rambo 3'ün içinde sandım..
_GRKM_ - 30.11.2012 11:13:45 0
Papaz Her Gün Aynı Pilavı Yer mi Bilinmez Ama Bizim Her Yıl Yediğimiz Kesin..Puhahah Kapak Olmuş :D Cod Hayranlarına :D
agolasmet - 30.11.2012 01:50:55 0
BSC ekibi incelemeleri yaparken objektif olamıyor artık...Bu yıl çıkan oyunladan örnekler verirsek, Max Payne 3, Spec Ops:The Line, Resident Evil 6, Assassin's Creed 3, Medal of Honor, Need for Speed:Most Wanted ve son olarak Call of Duty:Black Ops II...Oyunları incelerken ele aldığınız kriterleri her oyunda eşit bir şekilde gözlemleyip yorumluyor musunuz yoksa gelişi güzel sallıyor musunuz...Bu oyuna gelecek olursak hikayesi, müzikleri ve karakter seslendirmeleri iyi...Geriye kalan herşeyi çok çok kötü...Activision yeni oyun motorunu yeni nesil konsollar gelene kadar çıkarmayacak ve herkesi o zamana kadar sağmaya devam edecek...Yeni nesil geldiğinde de herkesin beklediği aman aman grafiklere sahip olamayacaktır çünkü az masraf çok kar politikaları haline gelmiş....2012 yılı oyun dünyasının ve BSC ekibinin sınıfta kaldığı yıl oldu...İncelemelerinizi yaparken objektif olmazsanız insanlar size tepki gösterir...Yukarıda yazdığım oyunların incelemelerini dikkatli bir şekilde izleyin ve BSC'nin ne kadar tutarsız bir site haline geldiğini görün...!
stun - 30.11.2012 00:23:27 0
Ambarad
29.11.2012 23:15:11

konsolları gömüyorsun ama konsollara halo 4- uc3 - özellıkle bu sene multıplatform olarak hitman çıkabılıyor... hitman i ps3 te görmen gerek.. konsol yüzünden bu oyun böyle değil.. activision yüzünden böyle
AhmetGüler - 30.11.2012 00:00:23 0
oynadım oyunu.Senaryo ve Grafikler kötü olmuş.Özellikle grafikler diğer seri oyunlarına göre daha kötü.Senaryoyu bozmuşlar.Karakterlerin yapısı ve savaş alanındaki yapay zeka berbat.Serinin şu zaman kadar ki en güzel oyunları modern warfare 3 ve black ops 1 olmuştur bana göre.
BSC Misafiri - 29.11.2012 23:42:21 0
bazı arkadaşlar bu incelemenin başındaki müziği söylemişler onlara çok teşekkürler ama benim sorduğum call of duty black ops 1 in incelemesinin başındaki müzik onu söylerseniz çok sevinirim
selcan911 - 29.11.2012 23:27:17 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: XxxOnurxxX123

alıntı:

Orijinalden alıntı: selcan911

Orijinalden alıntı: selcan911 Arkadaşlar oyunu steam'den alıp kurdum sorun yok.Fakat oyunu açınca hiç ses yok. Yapmadığım şey kalmadı. Sonra fark ettimki klasör içindeki webm uzantılı video dosyalarını vlc player ile açıncada sessiz oynatıyor.Directx i kurdum,donanımı kaldırıp yeniden yükledim yine olmadı bilen varsa yardım bekliyorum ben onca parayı sessiz bir oyun için vermedim nihayetinde.Arkadaşlar bilen yok mu bu problemi internette çok kişide varmış. Çözümü nedir acaba?


Evet benimde başıma geldi yapmanız gerekenler oldukça basit.Bazı oyunlar sistem özelliklerinizi değiştirebiliyor.Çözüm için Denetim Masası---Donanım ve Ses--Ses Aygıtlarını Yönet--Hoparlör seçeneğine sağ tıklayıp Hoparlörü yapılandır ile 5.1 seçeneğini seçin

Dostum merhaba onuda denedim yine olmuyor bir bilene denk gelmedim daha...
Ambarad - 29.11.2012 23:15:11 0
Black Ops 2'yi sadece devam oyunu olduğu ve senaryoyu bağlayabilmek için oynadım. Ana teması 'gelecek ve teknoloji' olan oyunları sevmiyorum. Açıkçası Black Ops gibi kaliteli bir yapımdan sonra, böyle bir devam oyunu beklemiyordum.

Silah sesleri MW3'ten bile kötüydü bana kalırsa. Sanki mantar tabancası kullanıyormuşum hissi vardı. Kaplamalar ise gerçekten çok kötüydü. Bir cisme yaklaşırsanız, piksellerini sayabilirsiniz.

Activision yeni grafik motoru için yeni nesil konsolları bekliyor. Zaten bu oyunun ana odağı konsollar. 6 senelik konsollara yeni motor geliştirip, optimizasyondan ödün vermek yerine, eski motoru ufak ufak geliştirerek işi götürüyorlar. Battlefield gibi ana odak noktası PC'ler değil malesef.

Grafiğe elbet önem veririm ama gözüme batmaya başlamadıkça takılmam. COD'daki savaş atmosferini Battlefield gibi son teknoloji grafik içeren oyunlarda alamıyorum. Artık COD'un yeni bir grafik motoruna ve yeni bir soluğa ihtiyacı var ve bu da yeni nesil konsolların çıkmasına bağlı.

Artık Single'daki ciddiyeti, Multiplayer'ında da gördüğüm bir COD oyunu görmek istiyorum.
BSC Misafiri - 29.11.2012 22:34:57 0
Son birkaç yıldan sonra Call of Duty ilk defa bocaladı.Hem oyunun kendisi kötüydü hem de bu seneki rakipleri çok güçlü abi.Yani Max Payne 3,Hıtman Absolution,Xcom Enemy,Sleepind Dogs gibi oyunlar varken kim ne yapsın Call of'u.Bence bu seneki yılın oyunları adaylarında ilk 5'e bile giremeyebilir.
Artizt - 29.11.2012 22:03:04 0
Bana göre COD artık çöp bir oyun. Verilen paraya yazık. Bir şeye benzese hadi neyse diyicem. Battlefield 3 gibi bir oyun varken gidip te bunu almak hiç akıl kârı değil. Bildiğin oyun döküntü.
Tall Man - 29.11.2012 22:00:35 0
Oyunda bölümler gerçekten çok saçma olmuş mesela atlı bölümde Ruslar bize tanklerla,helikopterlerle,uçaklarla saldırıyor biz ise at üstünde stinger füzeleriyle savaşı alıyoruz...
ozqur333 - 29.11.2012 21:50:01 0
oyunu bugün kurdum pc'me full ayarlarda baktım ama o kadar çok kaplama sorunu var ki yani ister oyunu yüksek ister normal ayarlarda oynayın çok fark etmiyorsunuz
stun - 29.11.2012 20:52:14 0
dracula501
29.11.2012 20:42:32

pc de oynadıgın için bi tek pc var sanıyorsun...oyun pc de konsolda sattıgının 20 de 1 i hatta 30 da 1 i şeklinde satıyor... oyun güzel değil ama populer.. hele amerikada... oyun ismini kullanmaya başladı...
BSC Misafiri - 29.11.2012 20:51:33 0
BSC Misafiri
29.11.2012 16:00:48

MOH ve Crysis neseyde.Battlefield 3 ve Killzone 3'e laf ettirmem.Daha Killzone 3'ü oynamamış,gelmiş birde burada vasat diyor.Diyelim ki oynadın ( Ki oynadığını hiç zannetmiyorum ).O zaman PSN ID'nı söylede,beraber oynayalım.Bakalım doğrumu söylüyorsun,yalan mı ? anlarız.Yok ben korsan oynadım diyorsan eyvallah.Ama oynamadığın o kadar açık belli ki.Ne söylesen zaten kimse inanmayacak.

Gelelim Battlefield 3.Battlefield 3 gibi multiplayerde gerçekçi savaş atmosferi sunan bir oyun daha görmedim ve uzun bir süre daha çıkmayacaktır ( Battlefield 4'e kadar... ).Oyunu Korsan indirip,düşük ayarlarda oynayıp.Sonrada senaryo modunu bitirip,rafa kaldıran zihniyetten daha ne beklenir ki ? Ben Battlefield 3'ü PC'me orjinal aldım.Hadi gel sende orjinal kullanıyorsan,steam hesabını ve oyundaki nickini verde,beraber oynayalım.Aaa... Tabi doğru korsan oynadığını bir an için unutmuştum ;)

Call of Duty Black Ops II,evet oynarken eğlendiriyor.Ancak grafiklerinin ve efektlerinin kötü olması herkes tarafından hemfikir.Sesler desen sürekli bir önceki seriden kopyala,yapıştır.Müzikler haricinde hiç bir ekstra birşey sunmuyor.Diğer yönden Call of Duty herzaman ki,eğlencesini üstün tutmuş.Gerek single,gerekse multiplayer kısmı çoğu kişiyi tatmin edecek seviyede.
BSC Misafiri - 29.11.2012 20:51:03 0
Hehhee guldurmeyin bir cod oyuncusu olarak digerlerinin black ops un battlefield den daha iyi oldugu ve ses ve gorselin bf den daha guzel olduguu syleyenleer var saf saftir yuzune bakip tukursen bile
BSC Misafiri - 29.11.2012 20:50:40 0
arkadaşlar lütfen cevap verin ps3'e bo2mi alayım mohw'mi ?
BSC Misafiri - 29.11.2012 20:50:33 -2
Koskoca Call of Duty Black Ops 2' ye böyle puan. Daha iyi puan bekliyordum.
Deswaaa - 29.11.2012 20:42:32 0
zaten bu oyunun bu kadar çok satmasının tek sebebi çoğu pc lerde kasmadan oynanması çözünürlüğü 1080p dahi yapsanız yine oynatıyor çok rahat benim görüşüm bu yönde
Oldokoko - 29.11.2012 20:32:57 0
baştaki şarkı acdc back in black saygılarımla :)
Rylets - 29.11.2012 19:08:24 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcan911

Orijinalden alıntı: selcan911 Arkadaşlar oyunu steam'den alıp kurdum sorun yok.Fakat oyunu açınca hiç ses yok. Yapmadığım şey kalmadı. Sonra fark ettimki klasör içindeki webm uzantılı video dosyalarını vlc player ile açıncada sessiz oynatıyor.Directx i kurdum,donanımı kaldırıp yeniden yükledim yine olmadı bilen varsa yardım bekliyorum ben onca parayı sessiz bir oyun için vermedim nihayetinde.Arkadaşlar bilen yok mu bu problemi internette çok kişide varmış. Çözümü nedir acaba?


Evet benimde başıma geldi yapmanız gerekenler oldukça basit.Bazı oyunlar sistem özelliklerinizi değiştirebiliyor.Çözüm için Denetim Masası---Donanım ve Ses--Ses Aygıtlarını Yönet--Hoparlör seçeneğine sağ tıklayıp Hoparlörü yapılandır ile 5.1 seçeneğini seçin
Stackalloc - 29.11.2012 18:26:24 0
Şimdi Assassin's Creed 3 ile şu oyuna aynı puan mı verilmiş?
selcan911 - 29.11.2012 17:27:07 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcan911

Arkadaşlar oyunu steam'den alıp kurdum sorun yok.Fakat oyunu açınca hiç ses yok. Yapmadığım şey kalmadı. Sonra fark ettimki klasör içindeki webm uzantılı video dosyalarını vlc player ile açıncada sessiz oynatıyor.Directx i kurdum,donanımı kaldırıp yeniden yükledim yine olmadı bilen varsa yardım bekliyorum ben onca parayı sessiz bir oyun için vermedim nihayetinde.

Arkadaşlar bilen yok mu bu problemi internette çok kişide varmış. Çözümü nedir acaba?
altanbilisim - 29.11.2012 17:25:57 -2
Sizi bilmem ama Erdinç İyikul siteden ayrıldıktan sonra incelemeler bana zayıf kalıyor gibi geldi yani nasıl anlatiym o sıcaklık yok gibi
Cirrus Ice - 29.11.2012 17:17:24 0
Çöp suyu bile daha güzel
realblade - 29.11.2012 17:16:05 0
grafiğe çok takılan biri değilim ama aynı grafik motorunu 4. kez de oynamak artık saman tadı verdi yeter artık yeni birşeyler yapın 2. defa bir call of duty oynarken çok sııldım
BSC Misafiri - 29.11.2012 16:50:24 +1
bu oyunun seslerine 9.0 vermek ben oyundan anlamıyorum demekle aynıdır. arada hiçbir fark yok.
porsux - 29.11.2012 16:36:11 0
oyun 5 kuruş etmez black ops 1 e kötü diyordum haksızlık etmişim o bunun yanında şahaser
StarK1907 - 29.11.2012 16:10:49 0
BSC ekibi bu aralar çok hızlı teşekkürler incelemeler için..
BSC Misafiri - 29.11.2012 16:00:48 0
bu oyun şimdi değil 20 sene sonra bile çıksa yılın oyunu olurdu. sadece bunun için değil her cod için diyorum bunu. içerik 10 numara , efektler 10 numara. senaryo 10 numara.her şey 10 numara.
bir de rakiplere bakıyorum, medal of honor ---rezalet.
bf3 ---parlamalardan önünü bile göremediğin bir fiyasko.
killzone,crysis vs---komple vasat.

cod çok iyi,rakipleri de bir o kada kötü. sonuç olarak cod tabiki çok satacak en iyi olacak.
guitarist999 - 29.11.2012 15:32:54 0
Back in Black Ops :)
BSC Misafiri - 29.11.2012 14:55:55 0
treyarchın yapacağı oyunda anca bu kadar olur. demek ki kapasite bu kadar adamlarda. ayrıca oyun için bu senenin en büyük rezaleti ve ucubesi diyebiliriz....
ear1986 - 29.11.2012 14:04:14 0
İyi haber!
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
kankam1030 - 29.11.2012 13:55:29 0
Oyunuda oynadım.Lafıda uzatmaya gerek yok bu oyun çöp.
kubilayyy - 29.11.2012 13:48:17 0
oyunda seslendirme güzel ama silah sesleri rezalet bu sene ilk defa bir cod oyununu almadım...grafik manyağı birisi değilim fps tarzında bir oyunda bu kadar kötü silah ve patlama efektleri mi olur...sonuçda altın yumurtlayan tavuk misali satışları güzel bol bol dlc gelir.oyun her sene bu şekilde satmaya devam ettikce bu oyundan hiç birşey beklemeyin gelecek sene cod incelemesinin bundan farklı olacağını düşünmüyorum renkler ve zevkler herkeze iyi oyunlar.....
BSC Misafiri - 29.11.2012 13:40:47 0
Bu oyun 10 sene önce falan çıksaydı belki yılın en iyi oyunu olmaya aday gösterilebilirdi fakat günümüz için bakacak olursak bence ilk 10'a bile giremez..

Gece klübünde çalan müzik hoşunuza gittiği için mi seslerin geneline 9.0 puan verdiniz, yazık, hiç oyun oynamadığınızı düşünüyorum..Abartısız söylüyorum Counter Strike 1.5'teki silah sesleri bile daha doyurucu..Hele sniperdan çıkan ses nedir öyle arkadaş ses var bile diyemiyorum bişi atıyomu atmıyomu o bile belli değil..Patlama efektlerinden hiç bahsetmiyorum bile çünkü bahsedilcek bir efekt bile yok ortada..Birde BF3'e bakın MOH'a bakın sesler insanı gerçekten tatmin ediyor ve kendinizi çatışma atmosferinde hissediyorsunuz..Patlama efektlerinde ortama yayılan ışık ve parça efektlerine bakın..EA hayranıda değilim ama doğruya doğru..Tam tersine CoD serilerini büyük bir heyecanla takip etmeme rağmen olmamış abicim olmamış..Half-Life 2'deki silah sesleri bile bu oyunun kaç yıl ötesinde..Heleki o magnumdan çıkan ses silahın teptiğini hissediyorsun resmen..Bir savaş oyunu için ilk planda tutulması gereken ses ve patlama efektleri çok rezalet bir durumda 10 üzerinden 2'yi anca hakediyo..

Gelelim grafiklere..Bu grafikler için CoD serisinin en iyi grafiklerine sahip diyen arkadaşlar için MW3 ve MW2'yi tekrar oynayıp hatırlamalarını tavsiye ediyorum..

Heleki ara videolarda 2 askerin aynı görüntüye sahip olmasıda nedir öyle..İnanın yıllar öncesindeki oyunlara geri döndüm..Hiç yeni bir oyun oynuyormuşum gibi gelmedi bana..Tamam kardeşim çatıştığımız her askerin farklı bir tipte olmasını beklemiyoruz ama en azında ara videolardaki askerleri farklı tipte tasarlasaydın bu kadarda koyun yerine koymayın milleti..Emek sıfır..

Yapay zekaya çokta dikkan eden biri değilim ama en azında düşmanlar yönlerini bulabilecek kadar zekaya sahip olabilselerdi..Düşmanlar bazı yerlerde takılıp kalıyor yönlerini dahi bulamıyorlar artık ben gösteriyorum :) Fakat lafa gelince yılın en iddalı oyunu işte..

Hikayeye gelince gerçekten sürekleyici sinema tadında, özellikle yaptığımız seçimlerle senaryoya yön vermemiz çok farklı bir deneyim oldu yiğidi öldür hakkını yeme fakat sen bu hikayeyi al sinemada kullan böyle bir oyunda ziyan etme..Zaten hikaye ve sinematik unsuruda olmazsa bu oyunu at çöpe gitsin..

Tüm zamanların en çok satmış oyunu olabilir fakat en iyi oyunu değil kimse kusura bakmasın..
Tall Man - 29.11.2012 13:28:03 0
Beyler Ersin abi düğünde sıktığı kuru sıkı tabancasını getirmiş :D
selcan911 - 29.11.2012 13:19:16 0
Arkadaşlar oyunu steam'den alıp kurdum sorun yok.Fakat oyunu açınca hiç ses yok. Yapmadığım şey kalmadı. Sonra fark ettimki klasör içindeki webm uzantılı video dosyalarını vlc player ile açıncada sessiz oynatıyor.Directx i kurdum,donanımı kaldırıp yeniden yükledim yine olmadı bilen varsa yardım bekliyorum ben onca parayı sessiz bir oyun için vermedim nihayetinde.
stun - 29.11.2012 13:10:05 0
bir bsc misafirimiz çok güzel yazmış editörlerden biri özel mesaj atsın açıklasın ne oluyoruz.. kendilerinin değindiği gibi :

bazen önceki nesil grafıkler görüyoruz ..

yapay zeka kötü

oynanışta... at üstünde helikopter indiriyoruz tanka atla koşuyoruz... diyoruz ama gene 8.6 puan veriyoruz ...

sen rage gibi oyuna 8.5 puan ver.. bu çöpe 8.6...
WE neED - 29.11.2012 13:01:33 -2
9 puanı hak ediyor bence.Ayrıca incelemeler çok ama çok geç çıkıyor pek bir faydası olmuyor bu yüzden oyunu alan aldı oynayan oynadı zaten.
Redunay - 29.11.2012 12:33:20 0
Tamam oyunun grafikleri bir Crysis 2 değil ama kötü de değil. Bu oyunun grafiklerine kötü diyenin ya gözleri bozuktur ya da art niyetlidir. Oynanış her zaman ki gibi çok iyi zaten.
BSC Misafiri - 29.11.2012 12:17:19 0
Hemen hemen herkes grafikleri eleştiriyo oyunu grafikler icin almak cok yanlıs oyunda grafiklerden zevk almıyosunuz hikaye vp şeylerden zevk alıyosunuz ayrıca böyle gereksiz düşüncenizce yapımcılar artık oyunda hikayeye değil grafiklere zaman harciyo ve buda oyunun en kötü tarafı oluyo örnek moh.
BSC Misafiri - 29.11.2012 11:59:49 +1
her sene aynı şey... tonlarca oyuna 6-7-8 verirsiniz. Katledersiniz. Özellikle son RE6 incelemesi faciaydı, oyunu bitirmeden Leon'un campaignini 1-2 chapter oynayıp tutorial daki tıklama öldürmüyor diye eksi verip inceleyince böyle oluyor. Yani nerdeyse 30 sene oyun oynamış olacam, doomları, quakeleri Counter ları hepsini oynadım yeni nesil fps leride öyle üzerine bukadar hiçbirşey koymayan, bu kadar boş, blizzard'ın bir patch'inden bile daha az yenilik getiren, grafiklere skin ayarı çekip 3.5 saatlik DLC tadında bir oyunu nerdeyse yılın oyunu yapacaksınız. Ya cidden siteye üye olayım editörlerden biri bana özel mesaj atsın, cidden ne dönüyor kimseye açıklamayacam ya. Çünkü siz editörlerin bu kadar çok oyun oynayıp bu 'vurmaca' oyununu sanki inanılmaz bir baş yapıtmış gibi her sene insanlara kakalanmasına izin vermesine gelemiyorum arkadaş! birkaç cesaretli editör çıktı adam gibi eleştirdiler ama her sene 8.5-9 ... Yani inanıyorum ki bu oyun sadece dalga geçer gibi 2 saatlik bir senaryo koyup 2-3 map eklese seneye siz yine 8.5 verirsiniz. Çünkü IGN ve Gamestop abileriniz öyle diyor! ... Yeter ya... sırf şu şaka seri yüzünden oyunculuktan bıkma noktasına geldim arkadaş. Tonlarca oyunu rezil ediyorsunuz yıllarca emek verilmiş, iş cod'a gelince bir CoD fanatiği inceliyor, bakıyor toptancı siteler kaç vermiş ee bende öyle vereyim ohh ne güzel dünya! Her oyunu incelerken AŞIRI DETAYA girip yok şurasında şu hata var, yok şöyle olsa daha iyi olurmuş, yok oyun kendini tekrar ediyor, yok senaryosu çok kısa, yok grafikler çok gerisinde derken (özellikle Talha Aynacı) bu kuralların hiç biri COD için işlemiyor?!!?

Birde o yalan haberler yokmu her sene kendi rekorunu kırıyor gülya... her sene bir filmi geçiyor. Ama araştıranlar o rekorların çoktan birçok hit Wii oyunu tarafından kırıldığını bilir. Sony'nin Official PS3 sayfasında her 10 saatte bir Black OPS2 çıktığı gün 500 milyon adet sattı yazıyor... ve buna insanlar inanıyordu :D ... işte böyle bir dünyada yaşıyoruz, 500 milyon adet üretilip satıldığını düşünen tonlarca insan var.

Bana bu oyun 179 tl'ye değer diyorsanız ben bırakayım oynamayı ya! DLC fiyatına satmalılar bunu. Size de yazıklar olsun... hala bu vurmaca grafikleri rezil olmuş hersene kendini tekrar eden para tuzağı oyunu övüp duruyorsunuz! yeter be artık! oynamasam görmesem bişey sanacam. Hayır Futbol oyunlarınıda sevmiyorum, yarış oyunlarınıda ama hepsini oynarım ve neden yüksek puanlar aldıklarını anlarım. Ama CoD'un karşısında çok daha iyi FPS ler var, yıllarca üzerine bu kadar çalışılmış. Ya bukadar emek hırsızı bir oyun övülür mü ya?! yemin ediyorum şu oyunun adı Battlefield olsa 5.6 verirdiniz. Pazarlamanın gücü ne yazık ki bu kadar adaletsiz bir dünya yaratıyor... Valla hayatta çok az şeye şaşırdım ama en başlarda bu durum geliyor... Şimdi CoD fanları tutuşur, ama eminim gerçek oyuncular anlıyordur.
stun - 29.11.2012 11:59:04 0
wichtking
29.11.2012 02:38:18

cod bo 2 yi aldım oynadım moh u daha oynamadım... psn : SummitTR bakabilirsin niye adlım bo 1 çok gğzeldi.. ama bo2 serinin en iğrenç oyunu olmuş..
BSC Misafiri - 29.11.2012 11:58:27 0
Kesinlikle rezalet inanım cod hayranı biriyim ama ilk defa oynamak istemiyorum yeni aldım bin pişmanım emin olun medal of honor bile daha iyi , artık eminim hem grafik hem oynanabilirlik Battlefield 3 eziyo multiside çok güzel iyiki onu almışım
Grafik 7
Ses 7
Yapayzeka 6
Zevk 3
Sonuc = Denemeye değer değil !!!
Tabi bence
BSC Misafiri - 29.11.2012 11:58:16 0
At sürme rezaletinden bahsetmiyorum bile,sanki GTA 1
BSC Misafiri - 29.11.2012 11:58:04 0
Oyun grafik hariç her konuda rakiplerinden daha iyi. Single, multi ve satış rakamları Moh ve halo 4'ü ezdi.
halikarnas1970 - 29.11.2012 11:11:25 0
Serinin en kötü oyunu bu olmuş bence, future soldier tadında bişey... Artık soğudum zaten bu hersene ısıtılıp ısıtılıp önümüze sunulan call of serisinden...
Asisvénia - 29.11.2012 11:00:13 0
Geleceği yansıtan oyunları pek sevmem, ama bu gayet güzel gözüküyor. İyi optimize olması da büyük bir artı. Yaşasın Call of Duty!..
bocekgrafik - 29.11.2012 09:34:53 0
Video için teşekkürler. Tabanca, ayrı bir hava katmış incelemeye.
Oyun için COD serisinin çizgisinde demeniz dışındaki söylediklerinize katılıyorum.

Benim gözlemlediğim kadarıyla oyunun

Artıları:
- Grafikler, eleştirildiği kadar kötü değil. Bence gayet yeterli. Hatta COD serisinin en iyisi belki.
- Multi haritalarının tasarımlarını çok başarılı buldum ve beğendim. Oyunun genel olarak iyi olan tek bölümü burası. Ancak sniperla oynanabilecek daha büyük haritaların da olması gerekirdi.
- Bütün oyunların (senaryo, zombi ve multi) arayüzleri güzel olmuş.
- Oyun iyi optimize edilmiş. BO 1'deki sistemi kasmıyor.
- Draw Hud özelliği sayesinde kaç FPS ile oynadığınızı bilmek güzel.
- Artık harkas öyle eskisi gibi hemen chopper falan açıp oyunun bütün dengesini bozmuyor. Killstreak yerine gelen scorestreak'i beğendim açıkçası. Oyuncular arasında büyük uçurum açılmıyor böylece.

Eksileri:
- Bu bir COD değil, Crysis'ten de biraz çalınarak yapılan bildiğin MOH olmuş. Bir oyun başka bir oyuna bu kadar benzer arkadaş? Hele hele de beğenilipte çok tutulan bir oyun olsa neyse...
- Sesler atari sesleri gibi. Bu da MOH'a benzemiş. Silah sesleri de, konuşma sesleri de insana sanki arcade oyunu oynuyormuş hissi veriyor.
- Adanmış serverlar yok.
- Eskiden bir COD oynarken heyecanlanır, kendimi atmosferin içinde hissederdim. Bunda esamesi bile yok. Yine eskiden senaryo moduna girdiğimde, ertesi gün işyerinde ruhsar modunda dolaşacağımı bilsem de oyunu büyük bir heyecanla oynayıp bitirirdim. Şimdi ise, başlangıcı bile MOH gibi olduğu için oyunda kendini oynatacak birşey bulamadım.
- Özellikle de senaryo modundaki hem erkek, hem de kadınların hepsinin aynı tipler olmasını garipsedim.
- Senaryo modunda çok fazla script var. Tam bir tepki vermek için klavye ve fareye sarılıyorsunuz ama oyunun buvideovârî şekilde ilerleyişi, bu tip durumların çok olması sebebiyle artık rahatsız edici bir hâl alıyor. AÇıkçası kendimi, hani bir çocuk bir işi beceremez de siz işi onun yerine yaparsınız ya hani. Kendime işte o beceriksiz çocuk muamelesi yaıpldığını istedim açıkçası.
- Multisinin en kötü yanı ise, herkesin aynı anda oyuna başlamaması. Bazen (eski bilgisayarımla) oyuna girdiğimde ilk sıradaki 5 kill yaptığı bile oluyor. Böyle saçma iş olur mu ya? Bu, oyuncular arasında adaletsizliğe sebep olan büyük bir sorun ve umarım çözerler. Herkesin aynı anda başlaması gerek oyuna.
- Oyuna ara ara yama iniyor ama öyle büyük ki, sanarsınız yeni oyun alıyorsunuz. Küçük yamalar hariç büyük olarak hatırladığım: Zombiye 2.8 GB, Single'a 400 mb, multiye 600 mb ve 280 mb yama geldi. Dün de bir arkadaşım, "3.5 GB'lik bir yama iniyor şu anda" deyince şaşırdım açıkçası.
- Oyunun ilk levellerindeki silahlarla sonraki levellerinde açılan silahları arasında bir avantaj farkı yok. Oyunun dengesi açısından buna iyi diyebilirsiniz ama az da olsa fark olması gerekirdi. Assault silahların ilk baştaki ikisiyle sondaki dışındakiler iyi değiller mesela.
- Black Ops'ta ping bar yerine direk olarak pinglerimiz yazıyordu ve bu güzeldi. Herkes tam olarak kaç pingle oynadığını biliyordu ama yeni oyunda o özellik hangi akla hizmetse artık kaldırılmış ve 4 bar konulmuş. O barlar da doğru gösterse neyse. 4 barla bağlandığım gözükürken bile aşağıda örneğini verdiğim sorunları yaşıyorum.
- Oyun aşırı hızlı akıyor. Sanki herkeste lighvawe perki varmış gibi. Biraz daha makul hızda olması gerekirdi.
- Yine multide ilk levellerle sonraki leveller arasında pek bir fark yok. Silahlar dengeli hemen hemen. Bu avantaj olarak görülebilir ama az da olsa bir fark olmalıydı. Özellikle de Assault sınıfı silahların işe yaramazlar.
- Black Ops'ta artık adanmış sunucular yok ama host mantığı var malumunuz MW2'deki gibi. Ancak bu sistem, MW2'deki gibi düzgün çalışmıyor. MW2 oynarken, bizi en yakın host kimse ona bağlıyorken, Black Ops 2 ise çoğunlukla Avrupa'daki oyunculara bağlıyor bizi. Bu da host sisteminin bu oyunda düzgün çalışmadığını gösteriyor. Haliyle de pinglerimiz oldukça yüksek oluyor. Nasıl mı? Şöyle:

alıntı:

Diyelim ki adam önümde ve onu kesmek için bıçak sallıyorum ama enteresan biçimde ölmüyor ve beni öldürüyor. Sonra killcamera'dan beni nasıl vurduğun seyrettiğimde, bıcağı ona değil, onun az önce bulunduğu yerdeki boşluğa salladığımı görüyorum. Veya adamla karşı karşıya kalıyorum veya onu önce ben görüyorum. Benim ekranıma göre ateş etmeye ilk ben başlıyorum ama yine o beni öldürüyor. Seyrediyorum yine; bir bakıyorum ki kimisinde ya daha hiç ateş etmemişim, ya da ateşe yeni başlamış olduğumu görüyorum. Görüntüye göre, şaşkın veya çevresinde olup bitenden haberi olmayan ördek gibi adamın kucağına düşmek için oraya gidiyor gibi bir halim görünüyor. Tam rezillik yani. Arada nerden baksan 1 sn oynuyor. Adamların bağlantıları çok çok iyi bizden.


Sonuç: MW2'den sonra Black Ops 1 ve MW3'ü sevmemiştim ama arcade oynanışına ve hatalarına rağmen bu oyunun multisini sevdim. Multisi dışındaki kısmı pek güzel değil ama o da sorunlu. Yani bazı hazalar var ve düzeltilmesi gerek. Hele de senaryo modu, sinemavârî oynanışı sebebiyle kötü. Zombi ise göreceli.
Grozny - 29.11.2012 05:41:28 0
koca cod serisini ne hale getirdiler saçmalıkdan başka birşey olmamış...
wichtking - 29.11.2012 02:38:18 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

boncuk tabancalarınızı kapın.. bsc sese 9 puan vermiş...yapay zeka dan oynanabılırlık 8.5..

Genel 8.6 :?

ne oluyor bsc .?

sadece meraktan soruyorum aynı tepkiyide moh puanları için verdinmi
stun - 29.11.2012 01:07:51 0
boncuk tabancalarınızı kapın.. bsc sese 9 puan vermiş...yapay zeka dan oynanabılırlık 8.5..

Genel 8.6 :?

ne oluyor bsc .?
BSC Misafiri - 29.11.2012 01:04:48 +1
sadece müzikler güzel diye 9 puan seslere vermek? silah sesleri, patlama efektleri kötü olmasına rağmen? İlginç.
omar2425 - 29.11.2012 00:07:25 0
İncelemeyi çok beğendim; ama yapay zekayı anlatırken görünmezlik modundasınız, keşke daha gösterseydiniz biz daha iyi anlamış olurduk.
BSC Misafiri - 28.11.2012 23:31:04 0
şu her call of duty ile ilgili yorumlara baktığımda türkiyedeki oyunculuk hakkında kafamda tek bir şey canlanıyor : future is black...
BSC Misafiri - 28.11.2012 23:30:59 0
Beyler lütfen cevap verin bo2mi alayım mohw'mi ps3e alıcam nolur cevap
kaplan3461 - 28.11.2012 22:30:22 0
grafıkler hakketen cok kotu ama multısı gene oynatıyo eğlencelı ama kısa suruyo zombisi gene kurtarıyo
OzgurKlnc - 28.11.2012 22:21:12 0
ACDC :))) İnceleme için teşekkürler.
Drakoid - 28.11.2012 22:16:22 +1
bo2 sanki o cod'un klasik vur ilerle vur ilerle havasından çıkmış gibi. hikaye çok geliştirilmiş ve sizi içinize çekiyor hatta farklı sonlar bile var ve bu sefer olmuş. iyi iş treyarch
Walter Hartwell White - 28.11.2012 22:02:47 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: firlama777

Gelmiş geçmiş en berbat Call of Duty oyunu olmuş bence zaten oyun Cod'dan çok Mass Effect'e benzemiş müzikler ve sahne aralarındaki görüntüler bariz Mass Effect ile aynı zaten Cod'un 2. dvd sinden Mass Effect çıkmasından belliydi. Vasatın ötesinde vasat bir oyun olarak geçsin tarihe bu oyun..


Şu oyunu Mass Effect'e benzetiyorsan hiç ME oynamamışsın demektir.
firlama777 - 28.11.2012 21:59:14 -4
Gelmiş geçmiş en berbat Call of Duty oyunu olmuş bence zaten oyun Cod'dan çok Mass Effect'e benzemiş müzikler ve sahne aralarındaki görüntüler bariz Mass Effect ile aynı zaten Cod'un 2. dvd sinden Mass Effect çıkmasından belliydi. Vasatın ötesinde vasat bir oyun olarak geçsin tarihe bu oyun..
HectorBarbossa - 28.11.2012 21:47:43 0
Yine bir COD serisi ve yine aynı bir konu grafikler.
Michael Rooker'ın sesini beğeniyordum , oyunun seslendirmesinde olması güzel olmuş.
İnceleme güzel olmuş , teşekkürler.
Hekatonkheir - 28.11.2012 21:31:33 +4
Sırf puanı boş geçmesin diye seslere 9.0 vermişsiniz boncuklu tabanca gibi sesler
Archangel™ - 28.11.2012 21:27:39 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: wichtking

alıntı:

Orijinalden alıntı: XxxOnurxxX123

Güzel bir puanlama ama sesler 8.8 gibi bir şey olmalıydı.Su tabancası gibi sesler.MOH W beta incelemesinde diyordunuz ya aynısı buda


ulan onur adamlar şu an olmayan silahları koymuşlar su tabancası diyorsun bide utanmadan MOHW diyorsun ya oradaki silah seslerinin alakası yok ya m4 den öyle ses çıkarmı allah aşkına yada scar-h dan en gerçekçi silah sesleri BF3 tek geçerim olamsı gerektiği gibi

oyundaki silahların çoğu şuan gerçek hayatta var ...
wichtking - 28.11.2012 21:20:41 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: XxxOnurxxX123

Güzel bir puanlama ama sesler 8.8 gibi bir şey olmalıydı.Su tabancası gibi sesler.MOH W beta incelemesinde diyordunuz ya aynısı buda


ulan onur adamlar şu an olmayan silahları koymuşlar su tabancası diyorsun bide utanmadan MOHW diyorsun ya oradaki silah seslerinin alakası yok ya m4 den öyle ses çıkarmı allah aşkına yada scar-h dan en gerçekçi silah sesleri BF3 tek geçerim olamsı gerektiği gibi
Rylets - 28.11.2012 21:10:52 0
Güzel bir puanlama ama sesler 8.8 gibi bir şey olmalıydı.Su tabancası gibi sesler.MOH W beta incelemesinde diyordunuz ya aynısı buda
Archangel™ - 28.11.2012 21:02:41 0
Oyuna birşey demiyorum kendimde oynuyorum 40 saat olmuş multisi
Ama sesler 9 puan alacak bir oyun değil. Her CoD oyununda şu sesler geriledi. BO2'de gördüğüm en kötü seslerden ...
SevyGen24 - 28.11.2012 21:02:22 0
en sonunda yaşasın!
Andromedaxe - 28.11.2012 20:58:24 -1
Süper oyun alınca bakcaz artık
wisla - 28.11.2012 20:57:16 -3
grafik yönünden kendini geliştirseydi yılın oyunu kesin olurdu.
K.Dot - 28.11.2012 20:56:51 0
Grafiklere neden bu kadar düşük verdiniz anlamadım :/ .tamam bir Bf veya MoH olmayabilir,her sene yeniden pişirilip önümüze koyulabilir ama grafiklerin en az 8.0 olmasını beklerdim : ( buglarda çok fazla değil 1-2 güncellemeye düzelir
hakanbaba35 - 28.11.2012 20:53:53 +3
geleceği iyi yansıtmasına rağmen her sene oyunu süsleyip önümüze koymaları oyun için bir handikap ama bu handikapı güzel değerlendirip oyunu bizim seveceğimiz şekilde yapmaları takdire şayan.
f0ril - 28.11.2012 20:52:52 0
erken inceleme oldu hemen izliyorum :)
Mr.Humble - 28.11.2012 20:50:20 0
yerinde bir puanlama
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Call of Duty: Black Ops 2 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
148 kişi bu oyunu takip ediyor.
URL
EMBED
SON BSC VİDEOLARI
World of Tanks'ta Dev Savaşları Deniyoruz 7 Ekim 2017 - 54744 izlenme
Gökhan Yılmaz
World of Tanks'in 9.20 güncellemesi ile eklenen Büyük Savaş oyun modunda 30'a 30 kişilik tanklarla d