Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Watch Dogs'un Xbox One ve PS4 Sürümleri için Karşılaştırma Videosu


   Ubisoft bir süre önce Watch Dogs'un Playstation 4 sürümünün 900p, Xbox One sürümünün ise 792p'de çalışacağını açıklamıştı. Her iki sürümü de 30 fps akıcılıkta karşımıza çıkacak oyun için bir karşılaştırma videosu da yayınlandı.
  
    Oyunun bu karşılaştırma videosunda her iki sürümünde benzer kalitede grafik sunduğunu ve arada pek bir fark göremediğimizi söyleyebiliriz. Sadece iki sürüm arasında renk paleti farklılık gösteriyor. İşte karşılaştırma videosu:
 

Bu haberin bağlantısı
URL
watch dogs ubisoft ubisoft montreal ps3 xbox 360 xbox one playstation 4 nintendo wii u hack open world açık dünya sandbox
Another World Kısa Film Projesi Titanfall'un İkinci Yaması X360'ta Çıktı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

cepAnkara

24.5.2014 22:59:41

-8
Bir cihaz neyi destekliyorsa onu açmalı zorlanması normal değildir zorlandığı taktirde ortaya PS_4'te gördüğümüz gibi çöp görüntü çıkar burda Microsoftu alkışlıyorum cihazı şişirmedi neyse o dedi gerek arayüzü gerek konsolun görüntü açısı gerek çıkardığı oyunlar. Ben bir Ps_4 kullancısı olarak alkışlıyorum Çöp'ü iyiki satmışım yoksa çöpe gidecekti

TheBladeRunner

24.5.2014 22:56:13

-5
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk :D aga süper ya çöp kutusunu gözünüz kör şekilde savunuyorsunuzda resmi olarak her zaman çözünürlük ve fps oranlarında ezilicek çöp kutunuz bunuda görmeyin duymayın bilmeyin hemi :D
FMS5 1080p 60fps agir simulasyon.Drive Club Arcade 1080p 30fps:D:D:D.KZSF 1080p 30fps,Halo 5 1080p 60fps adamlar gecen sene E3 de kendi agizlari ile onayladilar.En azindan Sony gibi "aha bak 1080p 60fps" deyip sonradan palavra oldugu anlasilan hareketler de bulunmadilar.Ne ise o.Hep durust oldular.

EmuMaster

24.5.2014 22:54:44

+3
Yok ben hiç bir şeyin düşmanı değilim.Ben oyun hobisi olan bir vatandaşım sadece. Eski nesilde ps3'ümde oldu x360'ımda ikisinide severek oynadım. Yeni nesil konsol alacakmıyım? Şimdilik düşünmüyorum malesef pc ile idare ediyoruz.Açıkçası yeni nesil konsollar grafik politikası ile yeni nesilde beni pek tatmin etmediler.Ha kaliteli oyunları çıkar alırım oynarım satarım. Sadece XO'nun yeni nesili grafik olarak ele alıp piyasaya çıkıp oyunları 1080p bile oynatamayıp eski konsolu ile aynı çözünürlükte oynattığından dolayı miki amcaya bayağı bir sövmüştüm milleti enayi yerine koydukları için.Hatta ps4 gibi bir rakibi olmasaydı çok kısıtlı bir makina ortaya çıkaracaklardı bu konuda seninde çok dökümanın var eski yazılarında benden daha iyi bilirsin. Ben hiç bir şeye karşı veya düşman değilim.Ben tüketiciyim.Bir tüketiciyi bir firma enayi yerine koyarsa o firmaya ben söverim.O firmayı körü körüne savunan adamlar olursada onların yüzlerine acı gerçeği söylerim. Bu kadar ;)

rambocuk

24.5.2014 22:48:42

0
:D aga süper ya çöp kutusunu gözünüz kör şekilde savunuyorsunuzda resmi olarak her zaman çözünürlük ve fps oranlarında ezilicek çöp kutunuz bunuda görmeyin duymayın bilmeyin hemi :D

TheBladeRunner

24.5.2014 22:45:27

-3
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster
Denemeye gerek yok sukur saglam pc de var.Sen de bildigim kadari ile Xbox dusmani bi arkadassin.Daha onceki yorumlarinda keske Xbox yok olsa da kurtulsak gibilerinden mesaj atiyordun.Dogru mu?

EmuMaster

24.5.2014 22:37:46

+1
Hayret Thebladerunner vs GT_55 Vallaha hayret.Dışarda gök taşı yağmuru falanmı başladı acaba.Gençler siz her zaman army of two misali birbirinizin sırtını kollardınız noldu? Bladerunner kardeş kafana taşmı düştü xo almışın galiba yorumlardan çıkardığım kanaate göre.Hayırlı olsun bravo ilerleme var artık dünyaya daha pozitif ve objektif bakarsın artık. Bu arada pc oyunculuğu olsun el konsolu oyunculuğu olsun bir ara onlarıda dene istersen sonuçta önyargı ile oyunculuk olmuyor ;).

mementopolis

24.5.2014 22:34:35

0
Konuyu Kitlermisiniz iyice cigrindan cikdi da bi zahmet ortalik yatissin. @Quirah @Bernhard

cepAnkara

24.5.2014 22:27:14

-7
Beyler sakın beni fanboy sanmayın hatta ps4 aldım sattım gerçekten xbox ps4 ü geçmiş Ps4 kullandım anında geri sattım ilanımda mevcut

TheBladeRunner

24.5.2014 22:25:57

-7
quote:

Orijinalden alıntı: halflıfe vallaha kusura bakma ama sen ilk okul değil ana sınıfısın ana sınıfı hani troll demekte trollere hakaret olur
eyvallah madem bunu takdir ettiniz yapacak biseyim yok haaa bu arada assagida attiginiz mesajda.Bana yazsan bile cevap yazmam demissiniz.Simdi neden yorumumu alintiladiniz? Beni gecin Xbox One daha yi diyen adamalrin aldigi eksilere bakin.Bu kadar da olmaz.Adamlarin kafa da hep su var yemin ediyorum.Yahu artik kor olmak lazim farki gormemek icin ama fanatiklikden yediremediginiz icin soyleyemiyorsunuz.Ha bu arada 360 gpu da iki kat daha fazla shader ve daha guclu bir mimari var amma hala TLOU,GoW gibi oyunu yok. "Ne Xbox mi? Olmaz abi,nasil olur? PS4 un GPU da 380 shader daha fazla.O yuzden yok yok Xbox One olamaz" Sende 380 shader var amma goruntu,ses,yapay zeka,fizik hepsi donanim gucunden aliyor.Adam da 768 shader var yaninda Move Engine i var bunlarin hic biri donanimdan yemiyor.Su an yapimcilar bunu tam olarak kullanamiyolar,daha mimariyi cozmeleri lazim.Adamlar Cloud uzerinden hic gecikme ve saniye kare kaybi olmadan fizik renderladilar.Hani yalandi? Hani ruya idi? Yarin oburgun bunu tam olarak kullanmaya basladiklarinda dx12 ile gaz verince benim gibi anaokullu ile karsilasmak istemezsin sanirim. http://www.developer-tech.com/news/2014/may/20/cloudgine-microsofts-secret-xbox-one-sauce/ http://n4g.com/news/1351444/is-gpu-acceleration-xbox-one-secret-sauce#c-8208624 http://twthereddragon.com/xbox-one-secret-sauce-will-double-performance-dev-claims/

IG

24.5.2014 22:21:07

-3
quote:

Orijinalden alıntı: respect_89 ONE sahipleri, inatla çamur grafikli oyunlara devam ederseniz yüksek çözünürlüğe alışmanız zaman alabilir. Daha iyi zannetmeniz normal.
PS4 Sahipleri; Çamur grafiklerle oyun oynamaya devam et

alibak_88_002

24.5.2014 22:13:40

+3
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

Siz niye cihazinizi yere goge sigdiramiyorsunuz da,en guclu,en degerli de ben dogrulari konusunca zorunuza mi gidiyor? Ne site benim yuzumden haber mi yamiyor? Soyledigi seye bak gulememek elde degil:D:D:D @atam... ilkokullu,trolluk de degil durustluk ve kararlilik da cigir actim!
bu adam mehdi galiba. bu da videosu http://youtu.be/1yYiHaCyrNo

GT_55

24.5.2014 22:07:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

Aciklamaya gel.PS4den sikildigim icin satip aldim.Sikilmamin sebebi adam gibi oyununun olamamsi su zamam zarfinda.Istesem sokaga cikar bi tane ps4 alir gelirim.Sanki milyonluk cihaz da kimse alamiycak.Haklisin bi insani fanboyluk bu kadar mi kor eder? @GT_55 Ayni kosullar PS4 icin gecerli olsaydi,sen de benim elime su dokemezdin.Benim yapim bu.Her zaman Sezar in hakki Sezar a.Yapilicak bisey yok.Ben buyum. @Dubtesq "Xbox One da uzak daki detaylari secemiyoruz":):):)
Hocam sakin yav.

halflıfe

24.5.2014 22:06:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC MISAFIRI 2
Cihazından mutluysan bize ne ya saçma saçma yorum atıp durma ...çoğunluk xboxun sayif olduğundan yana hem sana ne oluyor .Ps4 ün vardı satmasaydın o zaman .Xbaxin oldu şimdi yere göğe sığıdıramiyorsun Allah akıl fikir versin , senin yüzünden site haberde yayımlamıyor.


Siz niye cihazinizi yere goge sigdiramiyorsunuz da,en guclu,en degerli de ben dogrulari konusunca zorunuza mi gidiyor? Ne site benim yuzumden haber mi yamiyor? Soyledigi seye bak gulememek elde degil:D:D:D

@atam...

ilkokullu,trolluk de degil durustluk ve kararlilik da cigir actim!
vallaha kusura bakma ama sen ilk okul değil ana sınıfısın ana sınıfı hani troll demekte trollere hakaret olur

BSC Misafiri

24.5.2014 22:06:02

-3
Buradaki yorumları hiç sağlıklı bulmuyorum ben şahsen yani Xbox One ile PS4 görüntülerinin alt taraftaki yazıları değiştirilse herkes PS4 daha iyi devam edecek buna eminim.

BSC Misafiri

24.5.2014 22:05:54

0
Valla ben ps4 sahibiyim fakat xbox one da Hayır demem. Sonuçta oyun eğlence için var, hobi, zevk. Iki konsoldada aşırı derecede yakın grafikler yani hangisiyle oynadığım hiç fark etmez. Ama görüyorum ki bazıları fanboyluktan çıldırmış onlara ithafen geçenlerde çektiğim şu resmi paylaşıyorum :D http://i.imgur.com/CbyIFvqh.jpg

BSC Misafiri

24.5.2014 22:05:40

0
Arkadaşlar konuyla alakasız ama PS4 gold wireless 7.1 headsetin usb alıcısını Xbox one'a yada pc ye taksam kulaklık çalışırmı wireless olarak? Lütfen birisi Allah rızası için yardımcı olsun. Şimdiden teşekkürler

TheBladeRunner

24.5.2014 21:58:08

-4
quote:

Orijinalden alıntı: BSC MISAFIRI 2 Cihazından mutluysan bize ne ya saçma saçma yorum atıp durma ...çoğunluk xboxun sayif olduğundan yana hem sana ne oluyor .Ps4 ün vardı satmasaydın o zaman .Xbaxin oldu şimdi yere göğe sığıdıramiyorsun Allah akıl fikir versin , senin yüzünden site haberde yayımlamıyor.
Siz niye cihazinizi yere goge sigdiramiyorsunuz da,en guclu,en degerli de ben dogrulari konusunca zorunuza mi gidiyor? Ne site benim yuzumden haber mi yamiyor? Soyledigi seye bak gulememek elde degil:D:D:D @atam... ilkokullu,trolluk de degil durustluk ve kararlilik da cigir actim!

Hoid

24.5.2014 21:47:14

0
Evet işte benimde bahsettiğim olay o işte . Ben PS3 ü sırf God of War için aldım oynadım gayette keyif aldım , XBOX 360 ıda gears of war , forza ve halo için aldım ki halo tek başına konsolu aldırtıyordu keza geow da öyle ama çok az sayıda EXC oyunu vardı Microsftun . XBOX ONE a baktığımızda ise microsoftun bir başarısını görüyoruz oda nedir şimdiye kadar tanıttığı konsollar arasında en çok oyun tanıtıp gösterdiği konsolu XBOX ONE dır . Geçen nesil PS3 ten dersini almış oyun konsoluna oyun lazım olduğunu idrak etmiş bir XBOX var şuan karşımızda bunun en büyük ispatıda Phil SPENCER dır . Bu adam geldikten sonra XBOX ONE keskin bir U çizdi ve doğru yolu buldu . Şimdi XBOX ONE da konsol aldıratacak oyun var mı sorusuna gelelim evet var . Titanfall , RYSE her ne kadar balon da olsa bütün Crytek oyunları gibi , Dead Rising her ne kadar çamur deryası olsada oynaması çok zevkli , Forza tartoşmasız en iyi araba yarış oyunu simülasyonda da diyebilriz sanırım . Çıkacağı kesinleşen EXC lere bakalım Remedy imzalı QUANTUM BREAK ki tek başına konsol aldırtır benim nazarım bu böyle çünkü ALAN WAKE ile bağlantılı olacak demişlerdi öyle hatırlıyorum ALAN WAKE de son zamanlarda oynadığım en başarılı ve farklı oyunlardan birisi hem oynanış hemde lore bakımından sağlamdı gerçekten . Diğer konsol aldırtacak oyunu da şüphesiz HALO 5 ve Gears of War ın yenisi GEOW 4 diyelim öte yandan EPİC games in XBOX ONE yaptığı yeni IP var birde Black Tusk stüdyosunun bir oyunu geliyor bunları duyduk işittik bunların yanı sıra yenilikçi EXC oyunlar tanıtırlarsa ben gözüm kapalı kinetcsiz modelini alırım çünkü konsolun gideri var artık derim . Uzun lafın kısası Phil SPENCER sonrası XBOX ONE ı E3 fuarında insanlar görüp kararını verecek . Bu şundan bu kadar güçlüymüş vs demiyecekler oyunlar konuşacak nasıl TLOU PS3 te 256 mb VRAM ile çalışıyorsa ve millet şöyle böyle demiyorsa aynısı XBOX ONE da da olacak tabi E3 2013 gibi bir fuar yapmazlarsa .

Persona_Non_Grata

24.5.2014 21:42:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC MISAFIRI 2

Cihazından mutluysan bize ne ya saçma saçma yorum atıp durma ...çoğunluk xboxun sayif olduğundan yana hem sana ne oluyor . Ps4 ün vardı satmasaydın o zaman . Xbaxin oldu şimdi yere göğe sığıdıramiyorsun. Allah akıl fikir versin , senin yüzünden site haberde yayımlamıyor.
Adam trollükte çığır açtı, yazık acıyorum böyle tiplere :)

DubSteq

24.5.2014 21:27:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Yok ben seni yanlış anlamadım zaten ortada olan şeyin nesini yanlış alacağım . Sağır sultan duydu PS4 ün XBOX ONE dan 1.6 kat daha güçlü olduğunu burada millet tam tersini desin dursun sonuç değişir mi yok değişmez haa microsfot gider yeni donanım hazırlatıp konsolu değiştirir ki bence 2-3 yıla kalmaz o yola giderler eğer ki konsolları eski nesil gibi 6-7 yıl gitsin istiyorlarsa . Şimdi ucuzluk ve pahlılık olayı da kalktı XBOX ONE 100$ daha pahalıydı kinetci çıkarttılar 400 e - 400 yaptılar da bu sefer XBOX ONE çıplak kaldı onun espirisi kinect idi onunla açıyordun seni tanıyordu GO HOME diyordun Buna nazaran şimdi %10 luk bir iyileştir alacak konsol kinectin kullandığı kaynağı oyun kısmına aktacaklar . DX 12 ile farklı çözüm yolu arayacaklar ama en nihayetinde yine yetersiz gelip tıkanacak . Geçtiğimiz nesil XBOX 360 , PS3 ün ağzını burnunu yamulttu haşat etti hatta öyleki SONY konsol piyasasında ezildi artık toparlayamaz battı bilmem ne milyonlarca haber geliyordu ama adamlar . Fabrikaya bağlamış gibi EXC oyunları çıkartınca konsol onca olumsuz haber ve tepkiye rağmen kendini toparladı ve Amerikada XBOX 360 dan fazla satmayı başardı . İşin özü konsolu konsol yapanın EXC oyun olduğunu rakibine göre 1-0 yenik başlasan bile durumu nasıl 1-1 yapabilceğini gösterdi Japonlar . Bunun suçlusuda hiç kuşkusuz tartışmasız Microsoft tur . FORZA , GEOW , HALO , bitti tıkandı bak dahası yok öteki tarafta sorsan şimdi alfabetik sırasıyla sayarlar sana Bu nesilde de ben her mesajımda yazıyorum yine yazayım E3 2014 ü bekleyin kardeşim hangi platforma hangi oyunlar çıkıyor microsoft biz 1 milyar dolar para ayırdık oyunlara bunu E3 te ve öncesinde göstereceğiz zira okadar çok oyun tanıtacağız ki E3 standında zaman kzanmak için bazılarıonı önceden gösterceğiz dedi ee şimdi insanda düşünmüyor değil PS3 zamanında böyle böyle yaptı EXC oyunlarla neden Microsfot XBOX ONE ile yapamasın sorusnu soruyor kendisine . Bekleyip görelim ama şuda bir gerçek ki ciddi anlamda XBOX ONE güçsüz bir konsol ama PS4 de öyle ahım şahım güçlü bir konsol değil bununda bilinmesi gerekir .
Duyduğum en doğru değerlendirme.İnşallah diğerlerine örnek olur.Xbox One'ın kaderini Quantum Break değiştirecek gibi geliyor bana.Şahsen eğer bize gösterdikleri görseller gerçekse oyun adama xbox one aldırır.

skullomania

24.5.2014 21:22:35

0
ps4 teki gölgeler daha yüksek çözünürlükte.xbox one da ise piksel piksel.ben başka bi video karşılaltırmasında detaylı bir şekilde gözlemledim bu farkı ama xbox one ın da netlik filtresi artısı var

BSC MISAFIRI 2

24.5.2014 21:21:08

+2
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

900p olmasi adamlarin ESram i nasil kullanacaklarini bilmediklerinden.Kinectin gpu gucunu tuketmesi sonucu bile grafikler cok daha guzel,cok daha detayli.Birde Kinectsiz,dx12 ve cloud u kullanmaya basladinmi sen o zaman gor.Adamlar Xbox One hakkinda olumlu gorus bildiriminin yasak oldugu NeoGaf sitesin de ki adminleri E3 e Microsoft sunumuna davet etmisler.Sebebi de su "neler yaptigimizi ve neler yapabilecegimizi sizin gibi fanatiklere gostermek,icinizi burkmak bizim icin bir zevk olacak" denmek istenmesi. Sony nin maasli siteleri=NeoGaf,Digital Foundry,N4G,Cinemablend,Dualshockers Bu sitelerde Xbox One adina olumlu gorus bildirmek neredeyse yasak.
Cihazından mutluysan bize ne ya saçma saçma yorum atıp durma ...çoğunluk xboxun sayif olduğundan yana hem sana ne oluyor . Ps4 ün vardı satmasaydın o zaman . Xbaxin oldu şimdi yere göğe sığıdıramiyorsun. Allah akıl fikir versin , senin yüzünden site haberde yayımlamıyor.

XanthiN

24.5.2014 21:16:59

+2
PC'ci birisi olarak XBOX bu videoda daha canlı gözükmüş. Ama PS4 daha net.

KoRnTuNeS

24.5.2014 21:09:15

0
hiçbiriniz hiçbir şey bilmiyonuz taammı, bi tek o x1 fanı biliyo herşeyi. çünkü o en süper.

TheBladeRunner

24.5.2014 21:04:33

-4
quote:

Orijinalden alıntı: scutaro 900p olması PS 4'ün daha güçlü olmasından kaynaklanmıyor mu, Xbox One fanları gerçekten komik.
900p olmasi adamlarin ESram i nasil kullanacaklarini bilmediklerinden.Kinectin gpu gucunu tuketmesi sonucu bile grafikler cok daha guzel,cok daha detayli.Birde Kinectsiz,dx12 ve cloud u kullanmaya basladinmi sen o zaman gor.Adamlar Xbox One hakkinda olumlu gorus bildiriminin yasak oldugu NeoGaf sitesin de ki adminleri E3 e Microsoft sunumuna davet etmisler.Sebebi de su "neler yaptigimizi ve neler yapabilecegimizi sizin gibi fanatiklere gostermek,icinizi burkmak bizim icin bir zevk olacak" denmek istenmesi. Sony nin maasli siteleri=NeoGaf,Digital Foundry,N4G,Cinemablend,Dualshockers Bu sitelerde Xbox One adina olumlu gorus bildirmek neredeyse yasak.

TheBladeRunner

24.5.2014 20:53:17

-5
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk Xoneyi savunanlarda sanki xone var gibi ya çoğu ps4 sahibi olmadğı için kötülemek istiyor gibi geliyor ben pcde oynucam zaten ama şu videoda nasıl oluyorda xone daha iyi gözüküyor diyor bir insan fanboyluk bu kadarmı kör eder bi insanı :S
Aciklamaya gel.PS4den sikildigim icin satip aldim.Sikilmamin sebebi adam gibi oyununun olamamsi su zamam zarfinda.Istesem sokaga cikar bi tane ps4 alir gelirim.Sanki milyonluk cihaz da kimse alamiycak.Haklisin bi insani fanboyluk bu kadar mi kor eder? @GT_55 Ayni kosullar PS4 icin gecerli olsaydi,sen de benim elime su dokemezdin.Benim yapim bu.Her zaman Sezar in hakki Sezar a.Yapilicak bisey yok.Ben buyum. @Dubtesq "Xbox One da uzak daki detaylari secemiyoruz":):):)

Hoid

24.5.2014 20:52:30

-1
Yok ben seni yanlış anlamadım zaten ortada olan şeyin nesini yanlış alacağım . Sağır sultan duydu PS4 ün XBOX ONE dan 1.6 kat daha güçlü olduğunu burada millet tam tersini desin dursun sonuç değişir mi yok değişmez haa microsfot gider yeni donanım hazırlatıp konsolu değiştirir ki bence 2-3 yıla kalmaz o yola giderler eğer ki konsolları eski nesil gibi 6-7 yıl gitsin istiyorlarsa . Şimdi ucuzluk ve pahlılık olayı da kalktı XBOX ONE 100$ daha pahalıydı kinetci çıkarttılar 400 e - 400 yaptılar da bu sefer XBOX ONE çıplak kaldı onun espirisi kinect idi onunla açıyordun seni tanıyordu GO HOME diyordun Buna nazaran şimdi %10 luk bir iyileştir alacak konsol kinectin kullandığı kaynağı oyun kısmına aktacaklar . DX 12 ile farklı çözüm yolu arayacaklar ama en nihayetinde yine yetersiz gelip tıkanacak . Geçtiğimiz nesil XBOX 360 , PS3 ün ağzını burnunu yamulttu haşat etti hatta öyleki SONY konsol piyasasında ezildi artık toparlayamaz battı bilmem ne milyonlarca haber geliyordu ama adamlar . Fabrikaya bağlamış gibi EXC oyunları çıkartınca konsol onca olumsuz haber ve tepkiye rağmen kendini toparladı ve Amerikada XBOX 360 dan fazla satmayı başardı . İşin özü konsolu konsol yapanın EXC oyun olduğunu rakibine göre 1-0 yenik başlasan bile durumu nasıl 1-1 yapabilceğini gösterdi Japonlar . Bunun suçlusuda hiç kuşkusuz tartışmasız Microsoft tur . FORZA , GEOW , HALO , bitti tıkandı bak dahası yok öteki tarafta sorsan şimdi alfabetik sırasıyla sayarlar sana Bu nesilde de ben her mesajımda yazıyorum yine yazayım E3 2014 ü bekleyin kardeşim hangi platforma hangi oyunlar çıkıyor microsoft biz 1 milyar dolar para ayırdık oyunlara bunu E3 te ve öncesinde göstereceğiz zira okadar çok oyun tanıtacağız ki E3 standında zaman kzanmak için bazılarıonı önceden gösterceğiz dedi ee şimdi insanda düşünmüyor değil PS3 zamanında böyle böyle yaptı EXC oyunlarla neden Microsfot XBOX ONE ile yapamasın sorusnu soruyor kendisine . Bekleyip görelim ama şuda bir gerçek ki ciddi anlamda XBOX ONE güçsüz bir konsol ama PS4 de öyle ahım şahım güçlü bir konsol değil bununda bilinmesi gerekir .

DubSteq

24.5.2014 20:33:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Evet çok haklısın çok açıklayıcı ve doyurucu bir cevap vermişsin şimdi tekrar baktım da hakikaten dediğin gibi çıktı renkle felan arayı kapamaya çalışmışlar ama güneş balçıkla kapanmaz imkanı yok XBOX ONE sürümü PS4 sürümünü geçemez yeni bir konsol çıkartması lazım Microsoftun ya da E3 te ağır bombardıman yapıp oyun firmalarına parayı basması lazım . Yoksa senin de dediğin gibi PS4 sürümü hep " Retrica , saturast-yon " a uğrayacak çok yazık ...

900p ve -792p arasındaki uçurumu daha net görebilmeniz için hangi sürüme odaklanıyorsunuz karşılığı gelen gözünüzü kapatın öyle bir bakın . Bunu yaptıktan sonra 792p size miğde bulandırıcı ve yapay gelecek . AA işin tüm doğasını değiştiriyor uzaktaki nesneleri ve çevreyi daha pürüssüz ve net görmek için şart . Örneğini second sun da gördük oyun cıvıl cıvıl ama AA yoksunuydu 10809 olacağına 720p olsun ama the new orderdaki gibi olsun değil mi ?
Sen beni yanlış anladın neyse.Ben Xbox'u kötülemedim Ps4'üde yüceltmedim. Konsol almak fotoğraf makinesi almaya benzer(bazı konularda), Misal kimisi daha doygun renk sever kimisi daha doğal,kimi daha canlı sever kimi daha sisli ,artık adını sen koy yani. Ha Xbox ile Ps arasındaki donanım farkı 2-3 yıl sonra konuşulmayacak bir düzeye gelebilir. Belkide Xbox One Exclusive oyunları ile daha çok satabilir.Bunu zaman gösterecek. Ama şu da bir gerçek ben bir alıcı olsam hangisini seçerdim güçlü ve ucuz olanı mı yoksa 100$ daha pahalı ve daha özelliklisini (Kinect ve yazılım olarak) mi? Bunu da sormalı insan kendine. Crossplatform oyunlarda her zaman güçlü olan yüksek çözünürlüklü konsol daha çok satar ama iş exclusive oyunlara gelince dünyanın en berbat konsolu da olsa o oyun sana ölesiye zevk veriyorsa gider o konsolu alırsın.Birde kontrolcü olayı var insanın zevkine göre değişir ama ben o konuda xbox one kontrolcüsünden yanayım. Bu tür olaylara Pc oyuncusu gibi değilde hardcore konsol oyuncusu gözüyle bakmak olayı daha doğru kılar.Hardcore oyuncuya göre de zaten önemli olan oyundur konsol değil,konsol sadece oyunu gösteren bir araçtır.

rambocuk

24.5.2014 20:21:25

+3
Xoneyi savunanlarda sanki xone var gibi ya çoğu ps4 sahibi olmadğı için kötülemek istiyor gibi geliyor ben pcde oynucam zaten ama şu videoda nasıl oluyorda xone daha iyi gözüküyor diyor bir insan fanboyluk bu kadarmı kör eder bi insanı :S

Hoid

24.5.2014 20:15:56

-2
Evet çok haklısın çok açıklayıcı ve doyurucu bir cevap vermişsin şimdi tekrar baktım da hakikaten dediğin gibi çıktı renkle felan arayı kapamaya çalışmışlar ama güneş balçıkla kapanmaz imkanı yok XBOX ONE sürümü PS4 sürümünü geçemez yeni bir konsol çıkartması lazım Microsoftun ya da E3 te ağır bombardıman yapıp oyun firmalarına parayı basması lazım . Yoksa senin de dediğin gibi XBOX ONE sürümü hep " Retrica , satürasyon " a uğrayacak çok yazık ... 900p ve -792p arasındaki uçurumu daha net görebilmeniz için hangi sürüme odaklanıyorsunuz karşılığı gelen gözünüzü kapatın öyle bir bakın . Bunu yaptıktan sonra 792p size miğde bulandırıcı ve yapay gelecek . AA işin tüm doğasını değiştiriyor uzaktaki nesneleri ve çevreyi daha pürüssüz ve net görmek için şart . Örneğini second sun da gördük oyun cıvıl cıvıl ama AA yoksunuydu 1080p olacağına 720p olsun ama the order 1886 da ki gibi olsun değil mi ?

DubSteq

24.5.2014 19:49:28

+1
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL XBOX ONE yine ezip geçmiş ps4 ü ...

O renk farkı o AA farkı adamlar resmen XBOX ONE un gücünü kullanmış . Burada da savaş çıkmış PS4 daha iyi diyorlar pehh gelde inan şimdi ...
Evet sanki Xbox One'da Retrica varmış gibi(AA Ps4 de daha belirgin).Ama filtreli görüntü hiçbir zaman gerçek görüntü değildir.Kendini bi filtreli birde normal çek bakalım hangisi gözüne hoş gelecek. Ama oyunda filtre olması dez avantajdır.Ayrıntıları göremezsin.Xbox 792P AA'lı ama PS4 900P ve AA'sız olacak ha? Sony sence böyle bir saçmalığa izin verir mi? Lütfen konuya objektif bakalım. Xbox One'daki filtreden dolayı oyun daha yumuşak ve dolu gözüküyor ama uzak detayları seçemiyoruz bile.Ps4'de oyun saturast-yona uğramış gibi , bunun sebebi yandaki Xbox one görüntüsünün filtreli olması, bu yüzden de insan standartı Xbox one olarak baz alıp Ps4'ü değerlendiriyor ve ortaya yanlış sonuçlar çıkıyor.Aslında PC sürümünden High'da çekilen bir SS ile karşılaştırmak lazım iki konsol arası farkı.

hynric

24.5.2014 19:48:57

0
çok fark var mı? bence yok, oyundan eğlenmenize bakın

GT_55

24.5.2014 19:27:43

+4
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Ben tek basima sizin gibi milyon tanenize yeterim. Dogru soyledigim surece milyon tane eksi almam umurum olmaz. Sizinki anca kagit ustundeki sayilara bakip avunmak, benimkisi ise somut ispatlarla gelip dediklerimi ispatlamak. Iste ben gercekci, ayaklari yere basan, durust bi kisiligim. Siz ise goz gore gore yalan soylemeyi tercih eden kisilersiniz. Daha hala 900p> 792p oldugu icin detaylarin 4 kat artacagina daha guzel duracagina yalaniyla avunanlar var.900p lakin bos 792p ama dop dolu.
Hocam, xboxone nickli arkadaş senin eline su dökemez bence.

DubSteq

24.5.2014 19:26:49

+1
quote:

Orijinalden alıntı: .::_MasterTech_::. Ps4 te renkler biraz soluk kalmış tv kumandasından kontrastı arttırarak sağ taraftaki görüntüyü alabilirsiniz.Ama tv kumandasını kullanarak çözünürlüğü yükseltip sol taraftaki görüntüyü alamazsınız :D
Yüz Yılın postasını koydun be :D

Hoid

24.5.2014 19:26:32

-4
XBOX ONE yine ezip geçmiş ps4 ü ... O renk farkı o AA farkı adamlar resmen XBOX ONE un gücünü kullanmış . Burada da savaş çıkmış PS4 daha iyi diyorlar pehh gelde inan şimdi ...

Cpt. Miller

24.5.2014 19:17:46

0
900p olması PS 4'ün daha güçlü olmasından kaynaklanmıyor mu, Xbox One fanları gerçekten komik.

Persona_Non_Grata

24.5.2014 19:16:22

+2
İyi eğlendirdin bugün bizi sağol ;)

Davetsiz Misafir

24.5.2014 19:14:42

+1
quote:

Orijinalden alıntı: .::_MasterTech_::. Ps4 te renkler biraz soluk kalmış tv kumandasından kontrastı arttırarak sağ taraftaki görüntüyü alabilirsiniz.Ama tv kumandasını kullanarak çözünürlüğü yükseltip sol taraftaki görüntüyü alamazsınız :D
Arkadaşım son noktayı koymuşsun helâl olsun gerçekten. +1

rambocuk

24.5.2014 19:12:02

+3
En komiğide aylardır her konuda ezip geçen ps4 ün hükümdarlığında bir iki tane xbox cunun ortalıkta görünüyor olmasıydı bakıyorumda ne çok varmış xbox fanboyu :D nerdeydi bunlar bu zamana kadar :D

TheBladeRunner

24.5.2014 19:10:40

-6
Ben tek basima sizin gibi milyon tanenize yeterim. Dogru soyledigim surece milyon tane eksi almam umurum olmaz. Sizinki anca kagit ustundeki sayilara bakip avunmak, benimkisi ise somut ispatlarla gelip dediklerimi ispatlamak. Iste ben gercekci, ayaklari yere basan, durust bi kisiligim. Siz ise goz gore gore yalan soylemeyi tercih eden kisilersiniz. Daha hala 900p> 792p oldugu icin detaylarin 4 kat artacagina daha guzel duracagina yalaniyla avunanlar var.900p lakin bos 792p ama dop dolu.

JasonBrody94

24.5.2014 18:55:31

0
Oyun zaten balonda , hala yeni nesli tartışıyosunuz kimin kazandığı zaten net ps4 2. si biri 900 p iken biri 720 p yani nasıl oluyoda xbox one ps4 den 2 kat daha iyi duruyo saçma sapan konuşuyonuz ya

KAKÁ

24.5.2014 18:53:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Sony anca kendi sümüklü oyunlarını Türkçe yapar Watch Dogs asla Türkçe olmayacak!
Güldürdün he

Persona_Non_Grata

24.5.2014 18:53:28

+2
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Allah kimseyi fanatik etmesin. Adamlara sanki Sony maas baglamis oyle savunuyor. Goz gore gore yalan soylemek nedir be birader? Ben size soyledigim seyleri kanitlayabiliyorum siz anca laf kalabaligi yapiyosunuz. Gidin kare kare mp oyunlarin karsilastirmalarina bakip elinizi vicdaniniza koyup konusun. Baska da bisey demem.
Bence artık konuşma, aldığın eksiler 100 ü geçti bu konuda. Dünya kabul etti bi senle bi de troll xbox one denilen şahıs kabul edemedi, pardon hazmedemedi diyecektim.

mementopolis

24.5.2014 18:51:37

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Allah kimseyi fanatik etmesin. Adamlara sanki Sony maas baglamis oyle savunuyor. Goz gore gore yalan soylemek nedir be birader? Ben size soyledigim seyleri kanitlayabiliyorum siz anca laf kalabaligi yapiyosunuz. Gidin kare kare mp oyunlarin karsilastirmalarina bakip elinizi vicdaniniza koyup konusun. Baska da bisey demem.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

BSC Misafiri

24.5.2014 18:46:33

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Sony anca kendi sümüklü oyunlarını Türkçe yapar Watch Dogs asla Türkçe olmayacak!
Çok Komiksin...

BSC Misafiri

24.5.2014 18:46:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: KortX Açıkçası burda fanboyluk yersiz. İki konolunda avantajı ve dezavantajı mevcut;
PS4'te yansıma efektleri iyi, XboxOne sürümünde textureler daha iyi gibi zaten kırmızı arabanın olduğu sahnede asfalta bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız. Tabi bu olay monitörün kendi çözünürlüğü ile de alakalı olabilir. İkisinde de farklı monitörler kullanılmışsa farkedebilir.
Hemen ardindan gelen 41'ci saniyede arabalarin patlayacagi kisimda ki yer kaplamalrina bir bak bu seferde ps4 olan daha iyi görunuyor. bu birazda yapimcilara bakiyor yani sonucta bunlari insanlar yapiyor bir iki saniye ya da bir iki texture ile karsilastima yapmak saglikli olmaz. Geneline daha buyuk seylere bakmak gerekiyor. Kesin bir sonuc alabilmek icin.

.::_MasterTech_::.

24.5.2014 18:41:25

+3
Ps4 te renkler biraz soluk kalmış tv kumandasından kontrastı arttırarak sağ taraftaki görüntüyü alabilirsiniz.Ama tv kumandasını kullanarak çözünürlüğü yükseltip sol taraftaki görüntüyü alamazsınız :D

TheBladeRunner

24.5.2014 18:37:30

-5
Allah kimseyi fanatik etmesin. Adamlara sanki Sony maas baglamis oyle savunuyor. Goz gore gore yalan soylemek nedir be birader? Ben size soyledigim seyleri kanitlayabiliyorum siz anca laf kalabaligi yapiyosunuz. Gidin kare kare mp oyunlarin karsilastirmalarina bakip elinizi vicdaniniza koyup konusun. Baska da bisey demem.

KortX

24.5.2014 18:25:55

0
Açıkçası burda fanboyluk yersiz. İki konolunda avantajı ve dezavantajı mevcut; PS4'te yansıma efektleri iyi, XboxOne sürümünde textureler daha iyi gibi zaten kırmızı arabanın olduğu sahnede asfalta bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız. Tabi bu olay monitörün kendi çözünürlüğü ile de alakalı olabilir. İkisinde de farklı monitörler kullanılmışsa farkedebilir. Edit: Yorumları okuyorum da konsol cular da iyi grafik kavgasına girmiş. Benim konsol seninkini tokatlar falan... Edit2: Konsol cuları bitişik yazınca sansürleniyor

bluelabel

24.5.2014 18:21:12

0
Ağaçtaki yapraklar ve elemanın favorileri bariz bir şekilde PS4'de çok daha iyi. Arabaların dikiz aynası ilk bakışta One'da daha iyi gibi gözükse de, PS4 o konuda da galip gelmiş. Sony'yi tebrik ediyor ve başarılarının devamı için dualarımızı eksik etmiyoruz..

Nationalsocial

24.5.2014 18:18:07

-2
oha xbox ezmiş microsoft yinemi para yedirmiş acaba ?

TheBladeRunner

24.5.2014 18:12:36

-5
BSC Misafiri salla babam salla. Butun hersey Xbox oyunlarinim cok daha detayli ve kaliteli oldugunu gosteriyor. Gidin izleyin.NeoGaf da Xbox One adina olumlu bisey soylediginde direk banlandigin bir site. Bana onlarla degil gerceklerle gelin. BF4 de ki farki hic oyun oynamamis birine goster Xbox One versiyonu PS4 u gommus oldugunu cok rahat soyler. Neyin pesindesiniz gidin karsilastirma videolarina bakin. En son Wolfenstwin da Xbox One feci daha ustun yeter be kardesim kabullenmiyorsaniz sizin probleminiz.

Jedi_masterr

24.5.2014 18:00:38

-3
Bekledigim gibi xbox one da oyun cok daha iyi gozukuyor tebrikler ubisoft, bu oyunda konsollarda sadece one da oynanir..

bloodmoney09

24.5.2014 18:00:26

+3
00:20-00:24 arası ps4'ün çok önde olduğunu kanıtlıyor. Xbox'da parkın sonundaki çit seçilemezken, ps4'de çimlerin-ağaçların, çevrede ki objelerin ve çitin daha net oluşu artı olarak yoğun NPC sayısı. Xbox'ın renk paletini bir üstünlük olarak göremiyorum.

Biyonik Kumanda

24.5.2014 17:58:31

+3
PS4 daha iyi görünüyor. Ama bunlar gereksiz ayrıntılar, dinamikler daha önemli. Ayrıca yarın "Watch Dogs 2 görüldü!" haberini okumazsak hoş olur :D

TheMuyu

24.5.2014 17:55:04

+1
ulan 360p de karşılaştırma videosu mu olur

pcrex

24.5.2014 17:54:55

+3
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: Davetsiz Misafir

1.PC 2.ps4 3.XO

Varmı itirazı olan ?


Evet var.Xbox One cok daha iyi gozukuyor.Assagida ki yorumunda dolayli yonden anlatmak istedigin aslinda su "Xbox One daha iyi" iki attigin yorumun ozeti de su"Xbox One cok daha iyi ama ben agir bir Sony fanatigi oldugum icin PS4 daha iyi"
:) anlaşılan senin canın sıkılmış galiba. bu kadar kafa bulandırmaya gerek var mı? konsolda seçenek yoktur, önüne ne gelirse yersin bu yüzden tartışmak manasız. oyun xbone de daha mı iyi görünüyor? olabilir ama senin hatan oraya parantez içinde ''bana göre'' eklemediğin için oluyor. görecelidir yani, ama sayılar sabittir. çözünürlüğü daha düşük ise daha düşüktür. sen fark etmezsin ben fark ederim değişir ama rakamlar değişmez, bunun tartışması olmaz hani xbone daha güçsüz bir cihaz kardeş bunu sayılar söylüyor bu konuda bir sıkıntın var ise git sayılar ile tartış ne biliyim, herkes cahil etmişin her şeyi ben bilirim demekle olmaz.

BSC Misafiri

24.5.2014 17:52:23

+3
Ya Bladerunner xbox one renkleri dogru göstermiyor bir görsel tasarimci olarak ve cesitli pc de olan multiplatform oyunlarinn pc xbox one ve ps4 renklerini baz alarak söyluyorum. Xbox one da bir keskinlik filtresi yer aliyor ama bu filtre pekte iyi birsey degil. Bu konu neogaf'ta da tartisilmisti. Canli renk dogru renk demek degildir. Bu cihaz gölgeleri kapkara gösteriyor, dogrusu mavi olan bir rengi yesile bakan bir sekidle gösteriyorsa orada bir sorun vardir bu iste o savunup durdugun ciahzin marifeti adamalr oturmus senin yerine oyunlari hos gösterecek bir filtre yapmis. Ancak gercek hayatta bu boyle olmaz. Objeler uzaklastikca mavi ve griye bakan bir ton edinir ve cok acik temiz bir hava ve isik acisi dogru gelmedikce uzaktaki objeleri dibindeymis gibi tertemiz göremezsin. Daha önce veridign videolardakiler secimdir ac4 icin konusuyorum ps4'te bazi yerlerde dha az adam var gibi görunuyor ama bazi yerlerde de daha fazla görunuyor. Bunda daha yuksek cözunurlugu secen sonynin reklam etkisi mutlaka vardir. Ps4 ve pc Battlefiled 4 renk, doku birbirine asiri derece benziyor xbox one icin olanda ise super dedigin renkleri degisik gösteren kontrasti yuksek bir filtre var, renkler farkli gölgeler ve siyahalr birbirien giriyor detay yutuluyor resmen. Tomb rider ps4 kaplamlar, isik, fps her yonuyle xbox one dan daha iyi mGS de öyle. doganin dinamikleri sizin xbox one da gördugunuz gibi calismaz.

BSC Misafiri

24.5.2014 17:52:03

0
Çoğunluk olarak PS4 önde ama bazı yerlerde Xbox One daha canlı duruyor.

F355 Challenge

24.5.2014 17:52:01

-3
Xbox akmış.

BSC Misafiri

24.5.2014 17:51:59

0
0.41 deki arabanın ön panelleri diyen arkadaş.Daha arabaların farklı arabalar olduğunu farkedememişsin.Aynı araba değil

BSC Misafiri

24.5.2014 17:51:56

0
arkadaş bu kadar fanatizm yapmayın adam evindeki 15 inçlik laptopdan karşılaştırma videosu izliyor sonra çıkıyor burda ben fark göremedim diyor herhalde 15 inçde fark edilmez onu ben evine alıpta 106 ekranda oynadığın zaman görürüm fark var mı yok mu 900 p ile 792 p gibi uydurma bir çözünürlük arasında adamlar utanmasa 1 inçde video karşılaştırması izleyip 144 p ile 4k arasında fark yok diyecek size yuh diyorum başka bir şey demiyorum

BSC Misafiri

24.5.2014 17:51:52

+3
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

biri 900p diğeri 792 p .. şakamısın ?


eas sen sakamisin be birader dalgami geciyorsun sen benimle? Cozunurluk arttikca grafik kalitesi,poligon sayisi,efektler paralel olarak artismi gosteriyor? GTA V al 4K da pc de oyna gel PS4 de 1080p de Infamous Secon Son oyna.GTA V 4K diye grafikleri daha mi guzel oluyor,daha mi fazla detay,dahami fazla poligon sayisi sunuyor 4K oldugu icin?

Adam birini 720p yapar basar tesellation,maping,AF,AA yi birini 2K yapar bu efektlerden ve detaylardan mahrum birakir.Cozunurluk ile ne alaka arkadasim?
asıl sen bizle dalga geçiyorsun evde 15 inçde izleyip farkı göremessin adam ps4 veya Xbox one almış televizyona bağlayacak en az 106 ekrana o zaman bak bakalım çözünürlük farkını senin Xbox one iyi demenin tek sebebi her zamanki renk hilesine başvurulmuş olması başka bir şey değil sonra tesellation af,AA dan bahsetmişsinde bunlar ps4 de yapılamıyorsa çözünürlüğü 792p ye de çeksen ps4 nerdeyse 1.5 katı güçsüz bir cihazda yapılması mümkün değil sen hayal görüp kendini kandırıyorsun

BSC Misafiri

24.5.2014 17:51:29

-4
neden her ps 4 lehine olan yorumu artılayıp ve o yorumu atan adamı övüp, her xbox lehine yorumları eksileyip o yorumu atan adamı yerden yere vuruyorsunuzki insanlar görüşlerini bildiriyor burda asıl fanboy olan sizzsiniz

BSC Misafiri

24.5.2014 17:50:58

0
Xbox One'ı bilmem ama arabaların gözümün önünde spawn olmaları nedir , pop-up sorunu var .

BSC Misafiri

24.5.2014 17:46:13

-4
quote:

Orijinalden alıntı: onur89tr
alıntı:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

biri 900p diğeri 792 p .. şakamısın ?


eas sen sakamisin be birader dalgami geciyorsun sen benimle? Cozunurluk arttikca grafik kalitesi,poligon sayisi,efektler paralel olarak artismi gosteriyor? GTA V al 4K da pc de oyna gel PS4 de 1080p de Infamous Secon Son oyna.GTA V 4K diye grafikleri daha mi guzel oluyor,daha mi fazla detay,dahami fazla poligon sayisi sunuyor 4K oldugu icin?

Adam birini 720p yapar basar tesellation,maping,AF,AA yi birini 2K yapar bu efektlerden ve detaylardan mahrum birakir.Cozunurluk ile ne alaka arkadasim?

Yalnız bir şeyi atlıyorsun. GTA V 4K ile Infamous: Second Son 1080p karşılaştırmıyoruz. Burada aynı oyunun biri daha yüksek çözünürlük olması durumu var. Grafiklerde de iki konsolda neredeyse hiç fark yok. 2 konsolun olsa, 792p'de mi oynarsın, 900p de mi? Yanıtı sana bırakıyorum.
Ben 792p oynarım. Sony'ye exclusiveleri dışında yüzüne bile bakmam.

BSC Misafiri

24.5.2014 17:46:03

0
ps4 le Xbox one arasındaki fark zaten çözünürlük farkıdır ouda eve çoğunuzun izlediği 15 inçlik laptopta fark edemessin evinize önce burda konuşanlar bi Xbox one alın takın en az 106 ekrana ondan sonra çözünürlük farkını bir görün bakalım ondan sonra o pastel renkler gözünüze gelecekmi donanımın gücü matematiksel bir güçtür 1.5 kat ps4 içinde bulunan donanımdan dolayı daha güçlüdür Xbox one göre bu matematiktir siz gelmişsiniz burda 2*2=4 tartışması yapar gibi bir tartışma yapıyorsunuz şundan da eminimki burda Xbox one övenlerin hepsi iş ciddiye binip o cihazı almaya gittiklerinde ps4 alıp geleceklerdir adım gibi eminim

BSC Misafiri

24.5.2014 17:45:50

-4
arkadaşlar anlıyorum ps4 iyi bir konsol evet ama burada çok açık xone önde lütfen fanboyluğu bırakın bide bazı ergenler 'xbox one diyenin zihninde sorun vardır' diyor. sanırım herkes kimin zihninde sorun var anlaşılmıştır..

BSC Misafiri

24.5.2014 17:45:42

+2
quote:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938
alıntı:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

alıntı:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938

Benim ağzımdan pc çıktı mı? Nerenle okuyorsun yazdıklarımı? çatlasanda patlasanda ps4 xbone dan 1,5 kat daha güçlü. Bunu değiştiremezsin, boşuna milleti göz doktoruna yollama, bence sen hazımsızlık sorunun için dahiliye uzmanına görün


Galiba anlama sikintisi icindesin.Madem iki cihazi karsilastirip birinin otekinden 1.5 kat daha guclu oldugunu soyluyorsun ben de sana o 1.5 kat guclu cihazi baska bir cihazla kiyasladiginda 10 kat daha dusuk ama hemen hemen ayni performansi veriyor dedigimde yanlis bi alinti mi yapmis oluyorum? DX12 gelene kadar sabredin sonra....:):):) Sizin yuzunuzden adam taraf olur.Birakin taraf olmayi fanatik olur.PC fanlarini burnu havada bos konusurlar sandim.Sony fanlari daha da betermis.Deneyim etmis oldum.Ha bu arada Wolfenstein karsilastirmasina da bi goz at sonra gel konus:):)

Seni geçen haftaki 2 si 1 programı paklar, aç izle xbox vs ps4 konusunu bi dinle yüreğin kaldırmayabilir
yazık dx12 miş dx 12 sen bekle biz ne diye bekletelim microsoftun dx 12 yalanı sizin gibileri inandırıp Xbox one sattırmaktan başka bir şey değil emin ol yazılımla donanımsal olarak 1.5 kat olan fark kapanmaz ama yazık seningibi bir umutla bekleyen çok işi vardır.

BSC Misafiri

24.5.2014 17:44:58

0
34-36.snler herşeyi açıklar nitelikte

BSC Misafiri

24.5.2014 17:44:37

+2
http://i.hizliresim.com/GnGzA2.jpg sadece bu fotograf bile anlatmam icin yeterli böyle renk ayari olmaz bu dupeduz sacmalik vede gördugum her xbox one konsolunda oyunun da var bu inglizce black crush dediginiz olay. Karanlikta önden spot isik basmislar sanki de adamin sirti kapkara diycem yok öyle birsey bsc editorlerinin Dead rising 3'i gösterdikleri zamana dönun bundan kendileri bile bahsetmislerdi. Bunu gören sözde bilgiclerde canli renk ile daha iyi olmus kanisina variyorlar oysaki bu tam tersi oynamayi zorlastiran cok buyuk bir hata, olumsuz bir durum aslinda. Xbox one da bir filtre sistemi var anladigimiz kadariyla ama bu sistem negatif bazi sonuclari var.

bykrm

24.5.2014 17:35:14

0
Şu videolara ve resimlere bakıp, xbox ın daha koyu, bulanık ve gölgelerin tırtıklı olduğunu göremiyen yada görmek istemiyende, gözünde ve zihninde ciddi sorunlar var demektir.

gokhanext

24.5.2014 17:31:10

-1
Her 2 versiyonuda oynadım.Videodaki gibi Xbox One versiyonunda renk paleti tıpkı BF4 teki gibi daha koyu ve yogun kullanılmış.Cozunurluk olarak her 2 versiyonuda 1080p 40' tv de oynadım ,zerre kadar farka rastlamadım.AA kaplama kalitesi ,ileri gorus mesafesi hersey aynı.Her 2 konsol sahibi olarak tespitim 792p ile 900p yada 900p ile 1080p arasında gozle gorulur bir fark olmuyor.Fark 720p ile 1080p arasında netlik olarak cok fark ediyor.

Dark_Passenger47

24.5.2014 17:22:14

-1
şöyle konular açmayın artık yav 2side nerdeyse aynı bitti gitti

omris2013

24.5.2014 17:09:14

+3
quote:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938
alıntı:

Orijinalden alıntı: rambocuk

alıntı:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

alıntı:

Orijinalden alıntı: rambocuk

şaka gibi 39 da araç detayı xboxın mediım ps4 ün hight ayarlarda olduğunun kanıtı değilmi sence :D


orda ps4 versiyonunda araba hasar almis Xbox One versiyonu almamis bumu daha detayli dedigin yer? Bide ps4 high Xbox medium hahaha tam tersi olmasin sakin madem oyle dusunuyorsan?


http://i.hizliresim.com/O2aM6Z.jpg http://i.hizliresim.com/zRy4kY.jpg http://i.hizliresim.com/GnGzA2.jpg Markaları unut gözlerini aç ve bak :)

bunun üstüne laf edenin sorunu var demektir
aynen ps4 daha gerçekçi xbox one sadece daha karanlık ilk resimde herşey belli oluyor zaten

Davetsiz Misafir

24.5.2014 17:05:29

0
Çok ufak tefek farklar var bu farklarda ancak oyunu oynamayı bırakıp incelemeyle ortaya çıkıyor ve insanlar bu kadar küçük farklar için birbirini üzüyor burda hiç gerek yok arkadaşlar oyun pc de xbox one da ps4 de gayet güzel. eski nesil için aynı şeyi söyleyemicem.

TheBladeRunner

24.5.2014 17:02:39

-11
Cibemablend Sony nin magasli sitesi.:):) bende senin hayallerini yikmak istemem ama bi cok oyun yapimcisi dx12 geldiginde herseyin bitecegini haykiriyor.Hatta o site bile WD un Xbox One da daha iyi durdugunu kabul ediyor. http://gamingbolt.com/dx-12-will-make-porting-easier-definitely-possible-xbox-one-gets-performance-boost-redlynx http://www.cinemablend.com/m/games/Watch-Dogs-PS4-Xbox-One-Night-Time-Graphics-Comparison-64171.html @rambocuk Xbox One farki koymus!!

altunuz

24.5.2014 16:59:59

+1
Bu grafikler pc yide kapsasaydı burda pc cilerin işi anca grafik derlerdi.

Persona_Non_Grata

24.5.2014 16:57:20

+4
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk

http://i.hizliresim.com/O2aM6Z.jpg http://i.hizliresim.com/zRy4kY.jpg http://i.hizliresim.com/GnGzA2.jpg Markaları unut gözlerini aç ve bak :)
bunun üstüne laf edenin sorunu var demektir

rambocuk

24.5.2014 16:54:32

+3
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: rambocuk

şaka gibi 39 da araç detayı xboxın mediım ps4 ün hight ayarlarda olduğunun kanıtı değilmi sence :D


orda ps4 versiyonunda araba hasar almis Xbox One versiyonu almamis bumu daha detayli dedigin yer? Bide ps4 high Xbox medium hahaha tam tersi olmasin sakin madem oyle dusunuyorsan?
http://i.hizliresim.com/O2aM6Z.jpg http://i.hizliresim.com/zRy4kY.jpg http://i.hizliresim.com/GnGzA2.jpg Markaları unut gözlerini aç ve bak :)

KoRnTuNeS

24.5.2014 16:53:44

+5

halflıfe

24.5.2014 16:48:22

+5
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: rambocuk

şaka gibi 39 da araç detayı xboxın mediım ps4 ün hight ayarlarda olduğunun kanıtı değilmi sence :D


orda ps4 versiyonunda araba hasar almis Xbox One versiyonu almamis bumu daha detayli dedigin yer? Bide ps4 high Xbox medium hahaha tam tersi olmasin sakin madem oyle dusunuyorsan?
the blade runner arkadaşım sen tam fanatik olmuşsun sana bir şey anlatılmaz sen Xbox one nınla mutlu mesut yaşa yanlış anlama bende ps 4de yok ps 3 te olmadı bir sony hayranı falan değilim daha çok pc oyunculuğunu seven biriyim ama sen fanatizim değil bağımlı olmuşsun arada ki fark donanımsal olarak var o fark kolay kolay kapanmaz ve bu farkı evinde laptoptan izlediğin karşılaştırma videolarındanda anlayamassın sen sadece kendini kandırıyorsun dünya da 7 milyo satmış ps 4 Xbox one 5 milyonu görememiş ha se şimdi yok o kaç ülkede satışta Xbox one daha az ülkede satışta gibi gazel okuyacaksın ecbursun kendini öğle kandıracaksın fakat abd piyasasındad a sony önde satışlarda yani aynı piyasaya giriş yapıp kendi vatanında bile geride bill Gates ben olsam Xbox değil pc ile devam ederim derken bu kadar insan bir şey bilmiyor sen mi biliyorsun bu işi sen o çözünürlük farkını 106 ekrana bağlayınca görürsün amacım senle polemik falan yapmak değil çünkü senle baş edilmez sen şu anda bir rüyadasın onun için ne yazarsan yaz cevap bile vermeyeceğim

Persona_Non_Grata

24.5.2014 16:46:21

+5
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk http://i.hizliresim.com/O2aM6Z.jpg http://i.hizliresim.com/zRy4kY.jpg http://i.hizliresim.com/GnGzA2.jpg Ps4 ün açık ara üstünlüğü ortada fanboyluğun alemi yok
Xbone daki arabada ayrıntıdan eser yok, sulu boyayla boyanmış gibi, blade runner açta gör bonibon u

Persona_Non_Grata

24.5.2014 16:44:19

+2
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

Ben onun bunun verdigi yanlis beyanaat ve yonlendirmelere degil,gozumle gordugum yasadigim seylere inanmayi tercih ederim.Madem beyanaatlara bu kadar inaniyorsun,al sana 10 kat daha saglam beyanaat.Tabi anlarsan:):) http://www.neowin.net/news/directx-12-a-game-changer-for-xbox-one
http://www.cinemablend.com/games/PS4-Substantially-Better-Than-Xbox-One-Even-With-DirectX-12-Says-Stardock-CEO-63486.html. Hayallerini yıkmak istemem ama

rambocuk

24.5.2014 16:43:57

+1
http://i.hizliresim.com/O2aM6Z.jpg http://i.hizliresim.com/zRy4kY.jpg http://i.hizliresim.com/GnGzA2.jpg Ps4 ün açık ara üstünlüğü ortada fanboyluğun alemi yok

Persona_Non_Grata

24.5.2014 16:40:34

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Vahlok Hem Watch Dogs hem Wolfeinstein Xbox One'da daha iyi. Kıvranmayın boşuna.
Kendini kandırma sende biliyorsun acı gerçeği

TheBladeRunner

24.5.2014 16:39:30

-6
quote:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938 Seni geçen haftaki 2 si 1 programı paklar, aç izle xbox vs ps4 konusunu bi dinle yüreğin kaldırmayabilir.
Ben onun bunun verdigi yanlis beyanaat ve yonlendirmelere degil,gozumle gordugum yasadigim seylere inanmayi tercih ederim.Madem beyanaatlara bu kadar inaniyorsun,al sana 10 kat daha saglam beyanaat.Tabi anlarsan:):) http://www.neowin.net/news/directx-12-a-game-changer-for-xbox-one

Persona_Non_Grata

24.5.2014 16:36:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: gamerasi Bu tür karşılaştırmalarda yapılan yanlış değerlendirmelerden biri, gösterilen videolarda yer alan platformların görüntü kaynaklarının bize aktarılırken aynı video içinde yer alması. Birisi 1080p diğeri 900p ama bizim referans olarak kullandığımız bu video ölçü olamaz. Her iki çözünürlüğü değişkenliği olmayan videoda analiz edemezsin. Ps4 - Xbox One karşılaştırmasını asıl oyun yapımcılarının yapması lazım. Her iki platforma çıkan oyunun çözünürlüğü aynı yapacaksın. Güçlü olan cihazın limitlerini sonuna kadar kullan. Aynı şekilde güçsüz olanınkini de. Bak bakalım o zaman görsel ve efektsel fark daha fazla ortaya çıkıyor mu ?
Aynen katılıyorum

gamerasi

24.5.2014 16:33:45

+2
Bu tür karşılaştırmalarda yapılan yanlış değerlendirmelerden biri, gösterilen videolarda yer alan platformların görüntü kaynaklarının bize aktarılırken aynı video içinde yer alması. Birisi 1080p diğeri 900p ama bizim referans olarak kullandığımız bu video ölçü olamaz. Her iki çözünürlüğü değişkenliği olmayan videoda analiz edemezsin. Ps4 - Xbox One karşılaştırmasını asıl oyun yapımcılarının yapması lazım. Her iki platforma çıkan oyunun çözünürlüğü aynı yapacaksın. Güçlü olan cihazın limitlerini sonuna kadar kullan. Aynı şekilde güçsüz olanınkini de. Bak bakalım o zaman görsel ve efektsel fark daha fazla ortaya çıkıyor mu ?

TheBladeRunner

24.5.2014 16:33:43

-4
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk şaka gibi 39 da araç detayı xboxın mediım ps4 ün hight ayarlarda olduğunun kanıtı değilmi sence :D
orda ps4 versiyonunda araba hasar almis Xbox One versiyonu almamis bumu daha detayli dedigin yer? Bide ps4 high Xbox medium hahaha tam tersi olmasin sakin madem oyle dusunuyorsan?

Davetsiz Misafir

24.5.2014 16:32:47

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: Davetsiz Misafir

One çözünürlükten kısıp grafiğe abanmış ve gayet başarılı.


Bu mesaj sana ait degilmi?
Ps4 ün her anlamda Xbox one'dan üstünlüğü Tescil edilmiş ve onaylanmıştır buna lafım yok arkadaşım. Ben bu oyun için şahsi fikrimi söyledim sadece. Bu arada Orta seviye pc oyuncusuyum.

Persona_Non_Grata

24.5.2014 16:32:11

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

Galiba anlama sikintisi icindesin.Madem iki cihazi karsilastirip birinin otekinden 1.5 kat daha guclu oldugunu soyluyorsun ben de sana o 1.5 kat guclu cihazi baska bir cihazla kiyasladiginda 10 kat daha dusuk ama hemen hemen ayni performansi veriyor dedigimde yanlis bi alinti mi yapmis oluyorum? DX12 gelene kadar sabredin sonra....:):):) Sizin yuzunuzden adam taraf olur.Birakin taraf olmayi fanatik olur.PC fanlarini burnu havada bos konusurlar sandim.Sony fanlari daha da betermis.Deneyim etmis oldum.Ha bu arada Wolfenstein karsilastirmasina da bi goz at sonra gel konus:):)
Seni geçen haftaki 2 si 1 programı paklar, aç izle xbox vs ps4 konusunu bi dinle yüreğin kaldırmayabilir

TheBladeRunner

24.5.2014 16:30:09

-5
quote:

Orijinalden alıntı: Davetsiz Misafir One çözünürlükten kısıp grafiğe abanmış ve gayet başarılı.
Bu mesaj sana ait degilmi?

Lod0ss

24.5.2014 16:28:47

-4
Xbox farkı koymuş :)

rambocuk

24.5.2014 16:28:30

+3
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: Davetsiz Misafir

1.PC 2.ps4 3.XO

Varmı itirazı olan ?


Evet var.Xbox One cok daha iyi gozukuyor.Assagida ki yorumunda dolayli yonden anlatmak istedigin aslinda su "Xbox One daha iyi" iki attigin yorumun ozeti de su"Xbox One cok daha iyi ama ben agir bir Sony fanatigi oldugum icin PS4 daha iyi"
şaka gibi 39 da araç detayı xboxın mediım ps4 ün hight ayarlarda olduğunun kanıtı değilmi sence :D

TheBladeRunner

24.5.2014 16:28:27

-5
quote:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938 Benim ağzımdan pc çıktı mı? Nerenle okuyorsun yazdıklarımı? çatlasanda patlasanda ps4 xbone dan 1,5 kat daha güçlü. Bunu değiştiremezsin, boşuna milleti göz doktoruna yollama, bence sen hazımsızlık sorunun için dahiliye uzmanına görün
Galiba anlama sikintisi icindesin.Madem iki cihazi karsilastirip birinin otekinden 1.5 kat daha guclu oldugunu soyluyorsun ben de sana o 1.5 kat guclu cihazi baska bir cihazla kiyasladiginda 10 kat daha dusuk ama hemen hemen ayni performansi veriyor dedigimde yanlis bi alinti mi yapmis oluyorum? DX12 gelene kadar sabredin sonra....:):):) Sizin yuzunuzden adam taraf olur.Birakin taraf olmayi fanatik olur.PC fanlarini burnu havada bos konusurlar sandim.Sony fanlari daha da betermis.Deneyim etmis oldum.Ha bu arada Wolfenstein karsilastirmasina da bi goz at sonra gel konus:):)

Davetsiz Misafir

24.5.2014 16:28:21

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: Davetsiz Misafir

1.PC 2.ps4 3.XO

Varmı itirazı olan ?


Evet var.Xbox One cok daha iyi gozukuyor.Assagida ki yorumunda dolayli yonden anlatmak istedigin aslinda su "Xbox One daha iyi" iki attigin yorumun ozeti de su"Xbox One cok daha iyi ama ben agir bir Sony fanatigi oldugum icin PS4 daha iyi"
Arkadaşım sen yanlış mesajı alıntıladın sanırım :)

TheBladeRunner

24.5.2014 16:20:50

-5
quote:

Orijinalden alıntı: Davetsiz Misafir 1.PC 2.ps4 3.XO Varmı itirazı olan ?
Evet var.Xbox One cok daha iyi gozukuyor.Assagida ki yorumunda dolayli yonden anlatmak istedigin aslinda su "Xbox One daha iyi" iki attigin yorumun ozeti de su"Xbox One cok daha iyi ama ben agir bir Sony fanatigi oldugum icin PS4 daha iyi"

DubSteq

24.5.2014 16:20:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: kratos_03 Arkadaşlar iki konsol arasında fark gören parmak kaldırsın ben hiç bir fark göremedim. Bu arada ps4 le Xbox one yi karşılaştıracaklarına ps4 le ps3 karşılaştırsınlarda aradaki gelişmeyi görelim....
Hocam zaten 22,24" monitörde birşey anlayamazsın.Sen birde videoyu 40,42" tv de oynat bakayım neler farkedşyosun(ilk fark edeceğin doku detayı ).

Davetsiz Misafir

24.5.2014 16:18:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: PLAYEREG
alıntı:

Orijinalden alıntı: Davetsiz Misafir

1.PC
2.ps4
3.XO

Varmı itirazı olan ?


evet var.Xbox one ile ps4 arasındaki grafik farkını nasıl ayırt ettin merak ettim şimdi başlayacaksınız köşe yumuşatma vs. diye hikaye bunlar.Arada fark yok.Xbox one nin ise renk paleti çok çok daha iyi ve canlı.Bu durumda 2.xbox one 3.ps4
Bak kardeşim PC de 1080p 60 fps ultra Ps4 900p 30 fps hıgh Xbox one 792p 30 fps hıgh firma diyor bunu ben değil.

Persona_Non_Grata

24.5.2014 16:15:44

+3
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

Sen neyi ispatlamaya calisiyorsun PC donanimlari PS4 u 10 kere tokatlar ama PS4 PC High ayarlarda oynatiyor.Demekki neymis is donanimda degil yapimcinin yaptigi optimizasyon,ilgi ve alaka imis.
Benim ağzımdan pc çıktı mı? Nerenle okuyorsun yazdıklarımı? çatlasanda patlasanda ps4 xbone dan 1,5 kat daha güçlü. Bunu değiştiremezsin, boşuna milleti göz doktoruna yollama, bence sen hazımsızlık sorunun için dahiliye uzmanına görün

PLAYEREG

24.5.2014 16:13:48

-6
quote:

Orijinalden alıntı: Davetsiz Misafir 1.PC
2.ps4
3.XO

Varmı itirazı olan ?
evet var.Xbox one ile ps4 arasındaki grafik farkını nasıl ayırt ettin merak ettim şimdi başlayacaksınız köşe yumuşatma vs. diye hikaye bunlar.Arada fark yok.Xbox one nin ise renk paleti çok çok daha iyi ve canlı.Bu durumda 2.xbox one 3.ps4

Davetsiz Misafir

24.5.2014 16:11:13

+2
1.PC 2.ps4 3.XO Varmı itirazı olan ?

kratos_03

24.5.2014 16:04:16

+2
Arkadaşlar iki konsol arasında fark gören parmak kaldırsın ben hiç bir fark göremedim. Bu arada ps4 le Xbox one yi karşılaştıracaklarına ps4 le ps3 karşılaştırsınlarda aradaki gelişmeyi görelim....

TheBladeRunner

24.5.2014 15:45:53

-6
quote:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938 Sen neyi ispatlamaya çalışıyorsun birader? Arkadaş hala 1.5 kat güçsüz bir cihazı başabaş göstermeye çalışıyorsunuz. Adamlar aradaki farkı kapatmak için contrastı dayamışlar tıpkı battlefield 4 teki gibi, detaylarda bariz ps4 üstün yapacak bişey yok yani, cihaz güçlü.
Sen neyi ispatlamaya calisiyorsun PC donanimlari PS4 u 10 kere tokatlar ama PS4 PC High ayarlarda oynatiyor.Demekki neymis is donanimda degil yapimcinin yaptigi optimizasyon,ilgi ve alaka imis.

Guest-C8DDC600D

24.5.2014 15:40:11

-4
Hem Watch Dogs hem Wolfeinstein Xbox One'da daha iyi. Kıvranmayın boşuna.

TheBladeRunner

24.5.2014 15:38:25

-7
PS4 Kral,gelmis gecmis en guclu konsol,hic bisey eline su dokemez,1080p oynatan tek cihaz,Xbox One yaninda eski nesil kalir.Sizde mutlu mesut yasayin.Bi tavsiye ama ne olur bi goz doktoruna gidin!

omris2013

24.5.2014 15:35:34

0
hala ne tartışıyorsunuz sondaki patlama efeki herşeyi açıklıyor

kdrdgc

24.5.2014 15:27:28

0
bizim için önemli olan pc. bide oyunu kötülemek için pusuya yatan arkadaşlar siz daha iyisini yapın oynuyalım

Zxss

24.5.2014 15:24:16

0
Ps4 ün exclusiveleri çıksın ozaman görücez uçurumu.

Persona_Non_Grata

24.5.2014 15:11:41

-1
quote:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR Farkı görmek isteyenler bir daha durdurup dikkatli baksın diyorum... 0.02 deki Aiden'ın şapkası 0.06 daki herifin boğazı ve yüz detayları 0.15 teki ağaca 0.35 deki arabanın duruşuna(ps4 versiyonundaki renk hangi renk bilen varsa söyleyebilir mi?) 0.41 deki arabanın ön panel detayları
Sen neyi ispatlamaya çalışıyorsun birader? Arkadaş hala 1.5 kat güçsüz bir cihazı başabaş göstermeye çalışıyorsunuz. Adamlar aradaki farkı kapatmak için contrastı dayamışlar tıpkı battlefield 4 teki gibi, detaylarda bariz ps4 üstün yapacak bişey yok yani, cihaz güçlü.

halflıfe

24.5.2014 15:09:58

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: onur89tr
Yalnız bir şeyi atlıyorsun. GTA V 4K ile Infamous: Second Son 1080p karşılaştırmıyoruz. Burada aynı oyunun biri daha yüksek çözünürlük olması durumu var. Grafiklerde de iki konsolda neredeyse hiç fark yok. 2 konsolun olsa, 792p'de mi oynarsın, 900p de mi? Yanıtı sana bırakıyorum.


Yalniz burda sen de biseyi atliyorsun biri daha dusuk cozunurluk de cok daha fazla detay ve daha net bi resim kalitesi sunarken otekisi daha yuksek cozunurlukde daha az detay ve daha bulanik goruntu veriyorsa sen hangisini secersin? Ben daha dusuk cozunurluklu ama daha iyisini secerim.

Bide cozunurlukden kasit da biri 1600x900 oteki 1410x792 cok buyuk farkmis gibi.Yahu neyse klinik deneylerle ispatlanmis durumlar ortada olmasina ragmen,sizin gozler zaten her yerden 1080p ile 720p yi gece gunduz gibi ayird edebileme yetenegine sahip :):):)
bladerunner kardeşim senin kaçırdığınbir şey var çözünürlük eran büyüdükçe fark edilen bir şey evet seninde değin gibi bu karşılaştırma videosunu bir çoğumuz en fazla 17 inçlik laptopunda izledi tamam doğru burda fark anlamayabilrisin fakat sende sanırım Xbox one var bu kadar yazıp uğraştığına göre sen en az 106 ekrana bağlayıp oynayacaksın kaldı i üstündeki ekran boyutlarında oynayanlar var o zaman çok fark edecek sonra aşağıda bir arkadaşta yazmış aynı oyunu aynı detaylarda 100 dolar daha palı bir cihaz da daha düşük çözünürlükte oynamak sana ne kadar mantıklı geliyor ve ne yazıkki Xbox one donanım yükseltmeye gitmediği sürece bu bütün oyunlar için böyle olacak gerçek bu

mementopolis

24.5.2014 15:08:27

+3
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
xbon one´nin konsantras yogunlugu daha karanlik yapiyor oyunu bu yüzden daha az detayli gölgelendirmeye yol aciyor akabinde renk cümbüsü yasiyor , ps4´ü anca xbox ile kiyaslandiginda bu böyle ,Pc( tabi en yüksel ayar ) ile yan yana koydugunda bu yine fark yapiyor renkler dahil yine soluk gibi gözüküyor. ama devasa ucum fark yok videolar da abartmayada gerek yok..

Yûnus

24.5.2014 15:02:02

+2
Bu gifte belli oluyor hangi konsolda daha iyi olduğu.

TheBladeRunner

24.5.2014 14:57:05

-4
quote:

Orijinalden alıntı: onur89tr Yalnız bir şeyi atlıyorsun. GTA V 4K ile Infamous: Second Son 1080p karşılaştırmıyoruz. Burada aynı oyunun biri daha yüksek çözünürlük olması durumu var. Grafiklerde de iki konsolda neredeyse hiç fark yok. 2 konsolun olsa, 792p'de mi oynarsın, 900p de mi? Yanıtı sana bırakıyorum.
Yalniz burda sen de biseyi atliyorsun biri daha dusuk cozunurluk de cok daha fazla detay ve daha net bi resim kalitesi sunarken otekisi daha yuksek cozunurlukde daha az detay ve daha bulanik goruntu veriyorsa sen hangisini secersin? Ben daha dusuk cozunurluklu ama daha iyisini secerim. Bide cozunurlukden kasit da biri 1600x900 oteki 1410x792 cok buyuk farkmis gibi.Yahu neyse klinik deneylerle ispatlanmis durumlar ortada olmasina ragmen,sizin gozler zaten her yerden 1080p ile 720p yi gece gunduz gibi ayird edebileme yetenegine sahip :):):)

Kasatka

24.5.2014 14:55:45

+7
Xbox one lehine mesaj atanlara sesleniyorum, Daha fazla kendinixi rezil etmeyin, benim okurken utandigim seyi sizler savunuyorsunuz yahu.

Uzayda Bir Nokta

24.5.2014 14:55:17

-1
Hepsi yalan en iyi konsol asruh5 yeni çıkarttım. Vaç doks bizim konsolumuzda 1080p 60fps çalışıyor. Şaka bir yana millet sanki kendisi üretmiş gibi eşek yüküyle para verip, borca girip aldığı parası ele yarayan konsolu savunuyor :D Ps4 daha iyiymiş vb. Gibi birşey desen tamam da. " Ps4 en iyisi lan iddalaşmayın" gibi bir olaya girmek ne kadar komik. Herkesin kendi zevki. Bende pc de var ps4 de. Keşke xone ımda olsa. Hepsi kendine göre güzel bence. Saygılar ;)

mertmustafaavci

24.5.2014 14:53:32

0
Arkadaşlar Merhaba, Sizlerinde bildiği gibi second son ve grand tuiso 6 gibi oyuların artık türkçe versiyonlarıda çıkıyor. Watch dogs için türkçe dil desteği olacakmı yada daha sonra olacaksa beklemelimiyiz ? İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

Davetsiz Misafir

24.5.2014 14:47:48

0
One çözünürlükten kısıp grafiğe abanmış ve gayet başarılı.

onur89tr

24.5.2014 14:21:01

+3
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

biri 900p diğeri 792 p .. şakamısın ?


eas sen sakamisin be birader dalgami geciyorsun sen benimle? Cozunurluk arttikca grafik kalitesi,poligon sayisi,efektler paralel olarak artismi gosteriyor? GTA V al 4K da pc de oyna gel PS4 de 1080p de Infamous Secon Son oyna.GTA V 4K diye grafikleri daha mi guzel oluyor,daha mi fazla detay,dahami fazla poligon sayisi sunuyor 4K oldugu icin?

Adam birini 720p yapar basar tesellation,maping,AF,AA yi birini 2K yapar bu efektlerden ve detaylardan mahrum birakir.Cozunurluk ile ne alaka arkadasim?
Yalnız bir şeyi atlıyorsun. GTA V 4K ile Infamous: Second Son 1080p karşılaştırmıyoruz. Burada aynı oyunun biri daha yüksek çözünürlük olması durumu var. Grafiklerde de iki konsolda neredeyse hiç fark yok. 2 konsolun olsa, 792p'de mi oynarsın, 900p de mi? Yanıtı sana bırakıyorum.

TheBladeRunner

24.5.2014 14:06:46

-11
quote:

Orijinalden alıntı: stun biri 900p diğeri 792 p .. şakamısın ?
eas sen sakamisin be birader dalgami geciyorsun sen benimle? Cozunurluk arttikca grafik kalitesi,poligon sayisi,efektler paralel olarak artismi gosteriyor? GTA V al 4K da pc de oyna gel PS4 de 1080p de Infamous Secon Son oyna.GTA V 4K diye grafikleri daha mi guzel oluyor,daha mi fazla detay,dahami fazla poligon sayisi sunuyor 4K oldugu icin? Adam birini 720p yapar basar tesellation,maping,AF,AA yi birini 2K yapar bu efektlerden ve detaylardan mahrum birakir.Cozunurluk ile ne alaka arkadasim?

stun

24.5.2014 13:59:43

+4
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner En iyi gozuken oyun The Order 1886 PS4 platformunda eyvallah ama Xbox One her mp oyununda oldugu gibi bu oyun da da PS4 u acimasizca oldurmus!
biri 900p diğeri 792 p .. şakamısın ?

oldschoolgamer

24.5.2014 13:59:29

+3
quote:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR
alıntı:

Orijinalden alıntı: oldschoolgamer

alıntı:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR

Yahu videoda ps4 ü bize savunuyosunuz hiçbir şey demiyorum oyun bariz ONE da daha detaylı ve çok daha hoş duruyor üstüne ONE daha iyi duruyor dedim diye fanboy damgası yapıştıranlar var onların fanboyluğuna diyecek söz yok her şeye at gözlüğüyle bakıyorlar


Çok cahilsin kardeşim, fanboyluk seni kör etmiş. :(


Şurada iki üç yorum yaptık diye ben veya başkası herhangi birine cahil diyebilmen bile senin ne kadar üstün düşünebilen bir varlık olduğunu gösterir...
iki üç yorum öylemi? Nezaman PlayStation vs Xbox haberi görsem yorumlarda hep seni görüyorum... yok Xbox daha iyi, Xbox daha üstün..... Biraz gerçekci ol!

TheBladeRunner

24.5.2014 13:55:42

-12
En iyi gozuken oyun The Order 1886 PS4 platformunda eyvallah ama Xbox One her mp oyununda oldugu gibi bu oyun da da PS4 u acimasizca oldurmus!

hitaf1453

24.5.2014 13:53:02

0
tamam be kardeşim bunlarda işin pisliğini çıkardılar anladık xbox one ps4 e göre güçsüz bi cihaz ama fazla dikkat etmezsen gözle görülür bi fark yok arada yani ama yok kagıt üstünde ps4 güçlü bir cihaz olarak görünüyor bende alsam ps4 alırım tabiki çünkü ps4 e güvenim tam ama xbox markası hakkında şüpelerimde yok değil ama iki platformunda ileride ne gibi değişikliğe uğrayacağını bilmiyoruz bunu last of us'ta gördük cihaz gücünü son oyunda gösterdi ama biraz geç olmasına karşın demekki ortaya güzel şeyler çıkıyormuş bunu xbox one kullanıp ps4'ün önüne geçebilir daha güzel oyunlar ve cihazz yazılımını geliştirerekte bunlar saglanabilir illa cihazın güçlü olması gerekmiyor kagıt üstünde ps3 ve xbox 360 da gördük ama bak sonra ne oldu ps3 daha fazla satıldı yine birinci oldu tabi 360 yabana atmak olmaz çünkü daha güzel bi multi deneyimi ve arkadaşlık sistemi sunan bi cihaz yoktu o zaman kısacası ileride ne olacagı belli olmaz grafige aldanmayın derim ben ne ps4 nede xbox one taraftarı değilim sadece oyunlar ve cihaz yazılımı ile bu farkın kapatılacağına inanan hayalperestim o kadar :D ("risk olmazsa imkansızlar başarılamaz" söz ben :D )

OnrGrTR

24.5.2014 13:51:56

-5
quote:

Orijinalden alıntı: oldschoolgamer
alıntı:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR

Yahu videoda ps4 ü bize savunuyosunuz hiçbir şey demiyorum oyun bariz ONE da daha detaylı ve çok daha hoş duruyor üstüne ONE daha iyi duruyor dedim diye fanboy damgası yapıştıranlar var onların fanboyluğuna diyecek söz yok her şeye at gözlüğüyle bakıyorlar


Çok cahilsin kardeşim, fanboyluk seni kör etmiş. :(
Şurada iki üç yorum yaptık diye ben veya başkası herhangi birine cahil diyebilmen bile senin ne kadar üstün düşünebilen bir varlık olduğunu gösterir...

oldschoolgamer

24.5.2014 13:50:30

+3
quote:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR Farkı görmek isteyenler bir daha durdurup dikkatli baksın diyorum...

0.02 deki Aiden'ın şapkası
0.06 daki herifin boğazı ve yüz detayları
0.15 teki ağaca
0.35 deki arabanın duruşuna(ps4 versiyonundaki renk hangi renk bilen varsa söyleyebilir mi?)
0.41 deki arabanın ön panel detayları
Durdurup dikkatli baktım, fark göremedim. Bende fanboy gözlüğü yok ondan olabilir.

OnrGrTR

24.5.2014 13:46:16

-6
Farkı görmek isteyenler bir daha durdurup dikkatli baksın diyorum... 0.02 deki Aiden'ın şapkası 0.06 daki herifin boğazı ve yüz detayları 0.15 teki ağaca 0.35 deki arabanın duruşuna(ps4 versiyonundaki renk hangi renk bilen varsa söyleyebilir mi?) 0.41 deki arabanın ön panel detayları

kankhy

24.5.2014 13:45:33

+5
0:34'teki arabaya bakıp PlayStation 4'ün Xbox One'ı öptüğünü görebilirsiniz

BSC MISAFIRI 2

24.5.2014 13:45:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: OnrGrTR Sony nin dislike takımları iş başında doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye de bir laf var özellikle TheBladeRunner ın yaptığı yorumlarda -5 nedir?
tamam anladık xbox en iyisi ondan iyisi yok ...

OnrGrTR

24.5.2014 13:39:40

-8
Sony nin dislike takımları iş başında doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye de bir laf var özellikle TheBladeRunner ın yaptığı yorumlarda -5 nedir?

OnrGrTR

24.5.2014 13:36:44

-8
İşte herkese eksi basan ps dislike team de geldi...

mehmetrance

24.5.2014 13:31:16

+1
Oglum bana aynı geliyor sizin gözler mi çok iyi benim gözler mi bozuk.

OnrGrTR

24.5.2014 13:26:03

-6
Yahu videoda ps4 ü bize savunuyosunuz hiçbir şey demiyorum oyun bariz ONE da daha detaylı ve çok daha hoş duruyor üstüne ONE daha iyi duruyor dedim diye fanboy damgası yapıştıranlar var onların fanboyluğuna diyecek söz yok her şeye at gözlüğüyle bakıyorlar

Persona_Non_Grata

24.5.2014 13:25:22

+1
Ps4 > xbone bunu kabul edeceksiniz.

TheBladeRunner

24.5.2014 13:20:22

-13
quote:

Orijinalden alıntı: KoRnTuNeS şunu hala öğrenemediniz, oyunların x1 versiyonlarında her zaman contrast ve renk yüksek, aradaki fark belli olmasın diye böyle olduğunu düşünüyorum. bu arada x1 versiyonunun renklerine hayran kalanlar aynı şeyi sizde tvnin renk ayarlarından yapabilirsiniz. ama malesef aynı şeyi ps4teki çözünürlüğü isteyen x1 fanları için söyleyemicem.
bende sana kalibrasyon programi kullandigimiz halde iki saat ugrasip ps4 te Xbox One in verdigi resim kalitesine maalesef ulasamadigimizi soylesem fanboy olurmuyum? Bu kalite cihazin donanimi ve oyun gelistirme araclari ile ilgili,tv nin renk ve kontrast ayarlari ile degil.Cozunurluk meselesini ne sen sor ne ben soyliyim.

KoRnTuNeS

24.5.2014 13:15:16

+13
şunu hala öğrenemediniz, oyunların x1 versiyonlarında her zaman contrast ve renk yüksek, aradaki fark belli olmasın diye böyle olduğunu düşünüyorum. bu arada x1 versiyonunun renklerine hayran kalanlar aynı şeyi sizde tvnin renk ayarlarından yapabilirsiniz. ama malesef aynı şeyi ps4teki çözünürlüğü isteyen x1 fanları için söyleyemicem.

betadragon

24.5.2014 13:14:25

0
Aynı araç 27 saniyedede var bi fark görünmüyor muhtemelen araçlardan biri mat diğeri metalik boya kulanıyor ve ps4 ve xbox one daki araç aynı değil jantlari farklı ve biri daha uzun

TheBladeRunner

24.5.2014 13:06:12

-14
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri fark yok demişsiniz ama son kırmızı arabada arabadaki detay farkına bakın ps4 bariz önde
Fanboy damgasi yemeyi goze aliyorum hatta bi ton eksi yemeyide.Daha detayli dedigin PS4 araba sahnesinde,adam arabaya hasar vermis dolayisiyla boyasi kalkmis ama Xbox One versiyonunda araba pek hasar almamis.Olay bundan ibaret.33 de adam ayni arabaya binip yola cikiyor. @BSC Misafiri 24.05.2014 12:52:32 Bu cihazin verdigi kadar detayli,keskin ve bir o kadar da net resim kalitesini hic bi konsolda gormedim hatta hic bir BD Player da da.

StativeDread

24.5.2014 13:03:09

-1
Bu video fanboy'luktan başka birşey değil. Resmen Xbox One sürümünün Contrast'ını açmışlar. Watch Dogs PS4 sürümü 900p, Xbox One sürümü ise 792p; Xbox One'ın grafiklerinin PS4'ten iyi olmasının imkanı yok.

BSC Misafiri

24.5.2014 12:52:38

-6
Xone da renkler çok başarılı olmuş.

BSC Misafiri

24.5.2014 12:52:37

0
fark yok demişsiniz ama son kırmızı arabada arabadaki detay farkına bakın ps4 bariz önde

BSC Misafiri

24.5.2014 12:52:32

+5
Yine xbox one muhtesem contrast ayarlari ile konusuturuyor nasil cihaz bu ya siyah gölge kisimlar yine kapkapa azcik bilgi sahibi olmayanlar da yine atlayip ooo renkler daha canli xbox one super diyecek, cizgi film degil bu oyun orjianline pc göruntulerine bakmak lazim daha önce battlefield 4 icin konusuyorum ps4 ve pc birbirine renk skalasi ayniydi. demek ki burada problem xbox one da. Ayrica gölgeleri direk siyah gibi cikariyor her oyun da. Millet atip tutmus madem tek video uzerinde konusucaksak ps4'te sokaklar daha dolu xbox one da sanirim sokaga cikma yasagi var. ates efektleri arabada ki ps4 cok daha iyi ± arabada toz var digerinde yok ama arabalarda farkli tabi yani biraz daha fazlasini görmek lazim. Anncak bos beles kontrast ayarlarina kaniyorsaniz söylenecek birsey yok.

BSC Misafiri

24.5.2014 12:52:27

0
Videoyu 1080p seçeneği ile tam ekran yapıp seyredilirse eğer , farkı görmemek için bir neden kalmıyor ... Bilgilendireyim dedim. 17" montiörde sd çözünürlükle anlaşılacak fark değil ...

BSC Misafiri

24.5.2014 12:52:23

+1
genel olarak xbox one daha canlı görünüyor ama son sahnedeki aracın yanma olayında ps 4 ezici şekilde üstün

BSC Misafiri

24.5.2014 12:52:21

-5
Zaten renklerin canlı olduğunu söylüyoruz. Konsolun daha güçlü bir donanım olduğunu değil ... Exc. oyunlarda bilmem ama Multiplatform oyunlarda yine daha iyi gözükmekte Xbox One

BSC Misafiri

24.5.2014 12:52:19

+5
renkler xbox one'da daha canlı ama ışıklandırma özellikle o kırmızı arabaya ateş ederken bariz ps4'de daha iyi, yani yansımalar falan daha gerçekçi duruyo :)

BSC Misafiri

24.5.2014 12:52:17

+2
1080p de izledim başlarda sadece renk paleti dışında fark göremedim açıkçası ama 1080p de izleyip aralarda durdurup dikkatlice bakınca ps4 biraz daha iyi gibi duruyor ama bu farkında ne yalan söyliyim TV den 2 metre uzağından oynandığı düşünülünce fark edileceğini sanmıyorum.

rambocuk

24.5.2014 12:48:06

0
39. daki araç detayı :D

SnavS

24.5.2014 12:43:56

+5
@OnrGrTR Fanboyluk yapmayan adama bak. Birde profil resmine bak.

OnrGrTR

24.5.2014 12:43:42

-4
Arkadaşlar farkı görebilmek için 1080p de ve belirli zaman aralıklarında durdurun ve düşünün detaylara dikkat ve renklere dikkat edin

TheBladeRunner

24.5.2014 12:43:33

-7
Insanlarin neden fanlik hatta fanatiklik ettiklerini anlamiyorum.Adam da pc var daha kotu de olsa pc kral,ps4 var daha kotu olsa ps4 kral,xbox var kotu bile olsa o hep kral.Birakin sunlari.Bende PS4 varken en guzel gozuken oyunlarin Ryse ve FMS5 oldugunu hep dile getirdim.Simdi de Xbox One sahibiyim PS4 um yok acik bi sekilde soyleyebilirimki Xbox One da The Order 1886 gibi gozuken bi oyun su an yok.Simdi Xbox One hakkinda olumlu bisiler yazdigim anda 5-6 tane eksi direk kesin geliyor Bunu hep soyledim MP oyunlari iki konsol uzerinde de denedim ve Xbox One in bariz sekilde daha iyi durdugunu soyluyorum,detayli incelemeleri ve videolari atiyorum orda da cihazin daha iyi durdugu bariz belli ve adamlar da soyluyolar ama arkadaslar kabul etmeyip,hakaret derecesinde cevaplar veriyorlar. Ozur dilerim bunu Xbox One sahibi oldugum icin degil,objektif bi sekilde bakarak soyluyorum Xbox One cok daha iyi duruyor.

_GRKM_

24.5.2014 12:36:05

+2
PS4 :D O Değil de oyunda araç sürme hiç zevkli değil..tam eziyet..

OnrGrTR

24.5.2014 12:30:21

-3
Ben iki konsoluda kullanıyorum geçmiş nesilde olduğu gibi fanboyluk yapmıyorum ONE da oynayacağım

StrangerLovely

24.5.2014 12:27:07

+2
Bu grafik iyi olmayınca açık renk paleti kullanmak da moda oldu. Millet de açık rengi görünce ''bu daha iyi diye atlıyor'' BF4'te de aynısını yaptılar.

bozcan

24.5.2014 12:16:36

0
BSC'nin kendi karşılaştırma videosunu çekmesi lazım .

mementopolis

24.5.2014 12:13:11

0
insanlarii Kışkırtma Videosu... sizde olmayan sistemlerin videosunuda paylasmayin bir zahmet ayrica Nvidia özel anlasmali bunu unutmayalim illa firmanin para basmasi gerekiyordu downgrade yememesi icin öylemi ? ...geciniz .

halflıfe

24.5.2014 12:04:09

+3
son patlama efektini görene kadar pek fark göremedim fakat Xbox one daki patlama efekti o yanma sahnesi arabanın gerçekten hiç te nesil farkı varmış gibi durmuyor tabi youtube dan izlediğimiz kadar

SnavS

24.5.2014 12:00:54

+4
Xbox'da renklerin daha canlı olmasını amma büyüttünüz. Renk ile donanım ne alaka anlamadım. Ps4 Xbox One'den güçlü. Renk Xbox'da daha canlı olmasının tek sebebi firma ile alakalı. Xbox'da çözünürlük düşük o yüzden renkler ile açığı kapatmaya çalışmış olabilirler. Ps4 daha güçlü bunu artık kabullenin.

Guest-313783FBA

24.5.2014 11:59:37

-5
Xbox One'da renkler daha canlı.

Wayward Son

24.5.2014 11:59:14

+2
quote:

Orijinalden alıntı: hayko10

Hocam fan boyluk yapmak çok mu güzel bir şey, para falan mı kazanıyorsun? Bu video ile yazdığın şey ne alaka?
Bunu diyenin "PS4-One" haberinde PC videosu göndermesi... Hatta Order haberinde de aynı link vermesi... Anlayamıyoruz.

The False Shepherd

24.5.2014 11:58:22

+3
Fark net.PS4 önde gözle seçilebiliyor.Ama pek bir fark görünmüyor derken ne bekliyordunuz merak ettim? Sonuçta bu iki konsol aynı neslin konsolu daha fazla fark olması beklenemez PS4 daha güçlü bir cihaz olsa da..

KAKÁ

24.5.2014 11:57:21

-5
Xbox One'da renkler daha canlı yalan yok.

omris2013

24.5.2014 11:54:31

-2
xbox one de ateş efekini gördüm gülmekten yıkıldım son sahnede :D

hayko10

24.5.2014 11:53:35

-3
quote:

Orijinalden alıntı: Scorpionx55 Forever PS4
Hocam fan boyluk yapmak çok mu güzel bir şey, para falan mı kazanıyorsun? Bu video ile yazdığın şey ne alaka? PS4 de oyun 900p olduğu için Xboxone ile arasında fark çok az hatta Xbox one da gözü bozuk olmayan daha canlı renlerin paletlerin güzel olduğunu görür. Bunları PS4 sahibi olarak yazıyorum. One da, renkler daha canlı parlak.

Slowly Slowly

24.5.2014 11:51:54

+4
renk paletinin görevi de aradaki farkı kapatmaktır bir yerde.

hayko10

24.5.2014 11:41:30

0
PC de Ultra detay farkı... http://www.youtube.com/watch?v=W3243_gj4ZE

Scorpionx55

24.5.2014 11:40:45

+3
Forever PS4
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Watch Dogs ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
296 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız