Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Türkiye'de PS4 Ön Sipariş Alımı Temmuzda Başlıyor

 
  Yılbaşı sezonunda çıkışını gerçekleştirecek olan yeni nesil PlayStation'ın Türkiye'de kaç paradan satışa sunulacağı henüz netlik kazanmış değil. Ancak Türkiye'deki yetkililer fiyatları en uygun seviyede tutma açısından çalışmalarına devam ettiklerini belirtmişlerdi.
 
  Sony Türkiye cephesinden bugün gelen haberde ise PlayStation 4 ön siparişlerinin önümüzdeki ay başlayacağı açıklandı. Twitter hesabı üzerinden konuşan PlayStation Ürün Müdürü Mustafa Yiğit, şu an için fiyat hakkında herhangi bir açıklamada bulunmuş değil.

Bu haberin bağlantısı
URL
sony playstation 4 ps4 playstation next gen
Bir Saniye, 3DS'te Üçgen Tuşu Yok ki! Killer is Dead'in Özel Sürümleri Gösterildi
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

- The Stig -

7.7.2013 23:30:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: DamnedLife %18 kdv azalsın demiyorum ama ÖTV kalksın istiyorum ben de, bi kısa araştımayal ötv nin çıkış tarihi 2002, geçerli olduğu ürünler: akaryakıt ve yağ türevleri, her türlü taşıtlar, tütün ve alkol türevleri ve son olarakta beyaz ve kahverengi eşyalar ve türevleri (konsollar bu kategoride)... ak insanlara borçluyuz! bu vergiyi, keşke vergilerini de alıp gitseler.
''sipariş üzeri kargolama yaparsan gümrükten geçerken elektronik ürünlerde 75 doların üstündeki değer için %18 gümrük vergisi alıyorlar diye biliyorum ben '' EU ise sorun yok şöyle; yakın zamanda tanıdığım bir arkadaşım içim eu.fanatec.'den cs elite direksiyon seti aldık kendisine.. pedal seti,vitesler falan filan.. csr wheel ; 599 pedallar ; 249 vitesler ; 59 toplamda 909 euro ediyor ki buna %19'luk ALMANYA vat'ıda dahil.. yani ürün aslında 764 euro ama vergileri ile Almanya'daki kişide ingilteredeki veya başka herhangi bir EU üyesi ülkesi aynı parayı ödüyor ve buna ekstra bir ücreti yok.. biz bu ürünü 917 euro'ya getirdik.. kıbrısa gelme fiyatı 910 euro 7 euroda kıbrıstaki firmanın evimize kadar geitirmesi için ona verdiğimiz +7 euroluk bir ücret var.. ''Türkiye EU üyesi değil sırf bundan dolayı gümrükte çağ dışı bir prosedür var'' Allah için zaten memleketimizde ney çağa ayak uydurmuş ki vergilendirme veya diğer şeylerden çağa ayak uydurmasını bekliyoruz.. Zaten vat'ın geri gerilmesi blue Tax Free'ler ancak el ile alımda olabiliyor.. Çünkü sizden identity card isteniliyor.. Kargolamalarda yapılamıyor.. '' %18 kdv azalsın demiyorum ama ÖTV kalksın istiyorum ben '' [:'(] İstemeyen adamın zaten alnını karışlamalı Ben TR'ye gelip gidiyorum yılın çoğunu yurt dışında geçiriyorum ancak Ülkemin insanlarını resmen DEVLET tarafından soyulmasına sömürülmesine senin kadar anlam veremeyip, üzülerek izliyorum ve kızıyorum.. Son cümlelerine en içten dileklerimle katılıyorum.. Allah yardımcımız olsun ne diyeyim..

DamnedLife

7.7.2013 17:37:26

+2
Evet EU da o VAT ı ödeyince hem EU da hem de Türkiye de kişisel kullanım için tekrardan ödemen gerekmiyor dolayısıyla ÖTV den de yırtmış oluyorsun ama bu üstünde yada yanında taşıma yaptığın zaman için, sipariş üzeri kargolama yaparsan gümrükten geçerken elektronik ürünlerde 75 doların üstündeki değer için %18 gümrük vergisi alıyorlar diye biliyorum ben ama bu kısmı da sadece Türkiye için EU da hangi yöntemle olursa olsun bi kere ödeniyor dediğiniz gibi. Bu VAT değeri Kıbrıs için EU üyesi olduğu için tüm EU ile aynı (standart VAT EU çoğunluk ülkelerde %20, Kıbrıs ta %18 dir http://www.vatlive.com/vat-rates/european-vat-rates/eu-vat-rates/) ve artı herhangi bir gümrük prosedürü olmamalı ve zaten EU VAT ödendiği belirtilen invoice ile gümrüksüz geçer; ancak Türkiye EU üyesi değil sırf bundan dolayı gümrükte çağ dışı bir prosedür var ve bazı cins ürünlerde (elektronik gibi) önceden dediğim değer üstündeyse gümrüğe takılır ve fazlası için %18 ödeme bekler ki bu çok üzücü bir durum. Şöyle birşey biliyorum yanlız, EU üyesi ülkede kullanıcı VAT ödeyip de o ülkeden çıkarken VAT ın geri ödenmesi talep edilebiliyor bu durumda o malın ülkede kalması\kullanılması yasak oluyor ancak sen zaten orda kullanmak için almıyorsan olabilir ki bu para ürünü Türkiye ye sokarken 75 üstündeki değere %18 öderken VAT ın tamamı kullanılabilir üstüne ekleme yaparak ve cepten artı olarak çıkacak miktar azalabilir, bu bilgiyi maalesef herkes bilmiyor ama ben çevremdeki herkese söyledim, iphone laptop falan alırken hep bu şeklilde bi yurtdışı kargolaması yapan yerden alıyorlar ki siz isteyince VAT return invoice i ürünle birlikte yolluyorlar ve ürünü gümrükten ödemeyle alınca bunu gönderip en azından VAT ı hesaplarına geri alarak cepten çıkan gümrük parasının bir kısmını geri almış oluyorlar. Türkiye de kargo ve sütünde kişisel taşıma gibi iki farklı ülkeye sokuş yöntemi var, her ikisi için de farklı ama çağ dışı ödemeler yapılıyor... Garanti için yurtdışına kargolama gerkmese ben de siparişi veririm ordan burdan da o iş tüm hevesimi bozuyor, Trükiye de KDV nin üstüne insafsızca eklenen ÖTV den dolayı zaten yüzde 47.7 leri buluyor ne alırsak eskiden yüksek KDV olarak bilinen ÖTV yi hali hazırda olan KDV nin üzerine ödüyoruz... Şimdi PS4 e döencek olursak konsolun o bahsettiğimiz aralıkta çıkmaması için hiçbir sebep yok eğer SONY Türkiye nin açıklamaları da dikkate alınırsa, ama hatalarından ders almamışlarsa o zaman ben de garantiyi sallar yurt dışından sipariş verir yada o anki duruma göre daha uyguna gelecekse spotçulardan alırım. Türkiye deki vergi işlerine akıl sır erdirmek mümkün değil zaten ben de çok detay bilmiyorum ama yasanın boşluklarını bilip kullanan çok insan vardır eminim :D %18 kdv azalsın demiyorum ama ÖTV kalksın istiyorum ben de, bi kısa araştımayal ötv nin çıkış tarihi 2002, geçerli olduğu ürünler: akaryakıt ve yağ türevleri, her türlü taşıtlar, tütün ve alkol türevleri ve son olarakta beyaz ve kahverengi eşyalar ve türevleri (konsollar bu kategoride)... ak insanlara borçluyuz! bu vergiyi, keşke vergilerini de alıp gitseler.

- The Stig -

7.7.2013 13:23:17

0
telefuz etmekle,olan şeyler arasında farklar var.. kaldıki benim söylediğim şey zaten AVRUPA içindi Çoğu kişi buna sizde dahil olmuşsunuz ısrarla AMERİKA fiyatlarıyla kıyaslıyorsunuz.. Amerikada vergilendirme sistemini wiki sayesinde copy paste yapıp güzel bir şekilde açıklamaya çalışmıssın ancak yeterli mi değil! Çünkü eksik kaldığın ve hatalı olduğun konu TR'deki vergilendirmeyi hesaplamamış olman yani işi yarım bırakmışsın.. Amerika ve EU vat yani vergilerine bakacağına TR'deki vergilendirmeye baksak iş çok daha kolay ve anlaşılır olacak.. Ben dediğim gibi Amerika üzerinden konuşmuyorum ve konuşulmasınıda doğru bulmuyorum.. Ben XO ingiltereden aldım ve Kıbrıs'a (Cyprus) yani Güney Kıbrıs'a gönderim yaptıracam ve ekstra bir vergi ve kdv ödemek zorunda kalmıyorum çünkü zaten ürünü alırken EU gereği aldığım ülkeye vergisini ödemiş oluyorum.. Ve bildiğim vat'lar EU için %18 20 değil.. neyse önemli değil aradaki 2'Lik fark ha 18 ha 20.. neyse takılmayalım.. [link=http://ec.europa.eu/taxation_customs/taxation/vat/how_vat_works/rates/]Vat 1[/link] [link=http://ec.europa.eu/taxation_customs/taxation/vat/how_vat_works/]vat 2[/link] [link=http://www.mof.gov.cy/mof/vat/vat.nsf/DMLrates_en/DMLrates_en?OpenDocument]Cyprus vat[/link] Neden AMERİKA ile TÜRKİYE'yi karşılaştırmayın diyorum işte bu yüzden ; [link=http://www.ntvmsnbc.com/id/25407029/]ABD vs Türkiye[/link] Aşağıdaki link ise KDV'lendirme ile alakalı gümrük ile ilgili pek bir bilgi bulamadım.. [link=http://www.gib.gov.tr/index.php?id=830]TR güncel KDV oranları[/link] ''Ancak gelelim bizim ülkeye :D bizde şimdi %2 az olan vergi oranından ötürü fiyatta bir azalma olmuyor çünkü türkiyede ÖTV yani özel tüketim vergisi denen bir illet var ki ne siz sorun ne ben söyliyim bunun oranı %20 den başlayıp %130 falan varıyor sanırım ama en minimumu alırsak %18 + %20 vergi de öyle az buz bir rakam olmuyor ancak burda yine şöyle bir trick var ki bunun hesaplandığı değer üzerinde oynama yaparak SONY küçük bir kar marjı feragatıyla daha az vergi ödeyip ödeterek Avrupa daki fiyata -399 euro -yakın bir fiyattan ülkemizde satışa çıkartabilir,'' Bu konuda aynı düşünceler ve fikirlere sahip olduğumuzu görüyorum.. Söylemlerimiz de aynı doğrultuda.. Benimde ön gördüğüm fiyat 440 euro ile 480/90 euro arası olacağı yönünde..

BSC Misafiri

7.7.2013 11:42:29

-1
DamnedLife bunu kim okucak la

DamnedLife

7.7.2013 02:39:09

+1
quote:

Orijinalden alıntı: -The Stig- piyasayı bilmeyenlere sesleniyorum! AMERİKA'da satılan şeyler AMERİKA için geçerlidir.. Avrupa ve TÜRKİYE için hiçbir ürünü AMERİKA fiyatı ile KIYASLAYAMAZSINIZ! 400 dolarlık ürün 1500 liraya satılmıyor! o 400 dolar dediğiniz şey sadece AMERİKA için geçerli.. Avrupada fiyat 400 EURO! yani 1 euro; 2.511x 400 = 1004 LİRA Buna kdvsini cartını curtunu eklerseniz 1200-1400 lira olmasına sevinin derim.. Umarım 1500 liradan fazla olmaz! ben Xbox One'ı ingiltereden ön sipariş verdirdim geçen gün.. fiyat 429 sterlin! yani 429x 2.985 = 1280 LİRA Xbox One'nın TR fiyatı en az 1600 lira olacaktır.. Tahminim 1600 lira ile 1850 Lira arasında.. PS4 ise 1200 ila 1400 lira arası! not; TR'deki tüm ürünleri AMERİKA fiyatlarıyla karşılaştırmaktan vazgeçin! edit:ilk cümle
Hayır arkadaşım sen biraz yanlış biliyorsun, ilk olarak linkler http://en.wikipedia.org/wiki/Sales_taxes_in_the_United_States , http://en.wikipedia.org/wiki/MSRP , http://en.wikipedia.org/wiki/Value_added_tax#European_Union , http://en.wikipedia.org/wiki/Taxation_in_the_United_Kingdom#Value_added_tax VERGİLER (Amerika da satış vergisi diye bilinen bir vergi türü vardır) Bir örnek: With a 10% sales tax: The manufacturer spends $1.00 for the raw materials, certifying it is not a final consumer. The manufacturer charges the retailer $1.20, checking that the retailer is not a consumer, leaving the same gross margin of $0.20. The retailer charges the consumer $1.50 + ($1.50 x 10%) = $1.65 and pays the government $0.15, leaving the gross margin of $0.30. So the consumer has paid 10% ($0.15) extra, compared to the no taxation scheme, and the government has collected this amount in taxation. The retailers have not paid any tax directly (it is the consumer who has paid the tax), but the retailer has to do the paperwork in order to correctly pass on to the government the sales tax it has collected. Suppliers and manufacturers only have the administrative burden of supplying correct certifications, and checking that their customers (retailers) aren't consumers. Kısaca vergiyi veren tüketici, satıcıya (SONY+Retailer) giren çıkan yok. Ayrıca A large exception to this state of affairs is online sales. Typically if the online retail firm has no "presence" in the state where the merchandise will be delivered, no obligation is imposed upon the retailer to collect sales taxes from "out-of-state" purchasers. Generally, state law requires that the purchaser report such purchases to the state taxing authority and pay the sales tax. It is fair to say that many citizens are unaware of this obligation and that states make little effort to raise that awareness or provide a reasonably easy way of complying with the obligation. Yani aslında pre-order alan bu online sitelerde sale tax uygulaması yoktur! ve MSRP price de en minimum güncel olan tutarda belirlenip satılır AMA bu sitelerin bu fiyatı fuyurma ve bu fiyattan satma obligasyonu yok sen öğrenmek istemedikçe ve sana Sale Tax içeren fiyattan satabilir ve hatta satıyorlar da Amerikalı kimse uğraşmak istemediği için bu paperwork olayıyla.... yani uğraşsan Amerika da filanca site beni kandırdı şu fiyata sattı ama satması gereken miktar şu diye geri alıcak o vergi kısmındaki cüzi parayı... Şimdi bu ışıkla detay Amerika'da satılan ürünlerin fiyatlarına Amerika' nın hangi eyaletisyse artık o eyaletin kendi commercial law una göre ve o endüstri için tabir edildiği oranda bir miktar eklenerek (yüzde olarak) MSRP yani Manufacturer's Suggested Retail Price yani üreticinin satış için tavsiye ettiği miktara çoktan eklenmiş bir şekilde satılır; SONY markasının Amerika da satış için tavsiye ettiği bu rakamı, retailer lar kendi bulundukları eyalete göre değiştirip satabilir olmakla birlikte bu rakamın altına sattıkları da görülmüştür (WalMart, BestBuy etc.ki bunlar zararı kendi ceplerinden verirler SONY ye dokunmaz bu) Şimdi SONY tüm Amerika için niye tek bir fiyat öneriyor o zaman, hani eyaletlerde faklı vergi vardı diyebilirsin, bu noktada SONY nin uluslar arası bir firma olduğunu ve ürünlerini Amerika nın herhangi bir eyaletinde üretmediğinin altını çizerek söyleyebilirim ki basitçe adamlar PS için tekel olmalarını kullanarak (tersi düşünülemez zaten) her eyalet için değeri neyse onun üstüne o eyaletin vergisinin eklenmesiyle çıkarılacak fiyatı önermek zorunda olmadıklarını ve buna enforse de edilemeyeceklerini söyleyebilirim, kısaca adamlar 1000 dolar da diyebilirler 999 da 998 de 399 da (Yaşasın Amerika değil mi?) Haa tamamen farazi bi ortamda adamlar Amerika NY ta üretselerdi bu PS4 ü o zaman diğer tüm eyaletlerde NY vergisi baz alınarak oluşturulacak bir rakamdan satılacaktı. Şimdi bu Amerika içindi gelelim AVRUPA ya, burda da ticari yasalar her ülkede farklı olmakla (artık değil gerçi EU dan dolayı) birlikte Avrupa birliği üyeleri ülkelerde ortak bir Value Added Tax uygulaması vardır ki bu bildiğimiz KDV yani katma değer vergisi. Kısa bir örnekle açıklıyım: With a 10% VAT: The manufacturer spends $1.10 ($1 + ($1 × 10%)) for the raw materials, and the seller of the raw materials pays the government $0.10. The manufacturer charges the retailer $1.32 ($1.20 + ($1.20 × 10%)) and pays the government $0.02 ($0.12 minus $0.10), leaving the same gross margin of $0.20. ($1.32 – $0.02 – $1.10 = $0.20) The retailer charges the consumer $1.65 ($1.50 + ($1.50 × 10%)) and pays the government $0.03 ($0.15 minus $0.12), leaving the same gross margin of $0.30 ($1.65 – $0.03 – $1.32 = $0.30). The manufacturer and retailer realize less gross margin from a percentage perspective. Note that the taxes paid by both the manufacturer and the retailer to the government are 10% of the values added by their respective business practices (e.g. the value added by the manufacturer is $1.20 minus $1.00, thus the tax payable by the manufacturer is ($1.20 – $1.00) × 10% = $0.02). With VAT, the consumer has paid, and the government received, the same dollar amount as with a sales tax. The businesses have not incurred any tax themselves. Their obligation is limited to assuming the necessary paperwork in order to pass on to the government the difference between what they collect in VAT (output tax, an 11th of their sales) and what they spend in VAT (input VAT, an 11th of their expenditure on goods and services subject to VAT). However they are freed from any obligation to request certifications from purchasers who are not end users, and of providing such certifications to their suppliers. On the other hand, they incur increased accounting costs for collecting the tax, which are not reimbursed by the taxing authority. For example, wholesale companies now have to hire staff and accountants to handle the VAT paperwork, which would not be required if they were collecting sales tax instead. If you calculate the added overhead required to collect VAT, businesses collecting VAT have less profits overall than businesses collecting sales tax. The advantage of the VAT system over the sales tax system is that under sales tax, the seller has no incentive to disbelieve a purchaser who says it is not a final user. That is to say the payer of the tax has no incentive to collect the tax. Under VAT, all sellers collect tax and pay it to the government. A purchaser has an incentive to deduct input VAT, but must prove it has the right to do so, which is usually achieved by holding an invoice quoting the VAT paid on the purchase, and indicating the VAT registration number of the supplier. Şimdi büyük dikkat: Çok karmaşık görünmekle birlikte bu vergi, alım-satım yapan herkes tarafından her işlemde ayrı ayrı devlete satış tutarı üzerinden belirlenerek verilmek zorunda gözüküyor, SONY Retailer ve tüketici; ayrı ayrı ve giderek artan son miktar olarak bu vergiyi ödüyorlar AMA dikkatinizi çekmek isterim ki %10 Sale tax ve %10 VAT olan iki ayrı örnekte de kullanıcı farklı vergi işlemlerine rağmen 1.65 dolar ödemiş gözüküyor, ancak yine bir AMA diyorum çünkü VAT durumunda hem SONY hem Retailer, sırf bu vergiyi ayrı ayrı ödemek için harcadığı miktarı da artırmak zorunda kalarak, kar marjından feragat etmiş gözükmekle birlikte, BİZLER gerçek dünyada yaşadığımız için bunun gerçek olamayacağını biliyoruz ki nihayetinde aynı marjı bu vergi sisteminde tutturmak için büyük hesaplarla (satılacak ünite sayısı tahmini gibi durumlar var ki ona girmiyorum bilmediğimden) yeni bir MSRP devise ederler ki bunu da aslında güzel gözükmesi için bir şekilde yuvarlarlar ancak kesin bir şey var ki o da Amerika daki fiyatından fazla olduğudur, Amerika da 399 dolar olan şey, Avrupa da %20 VAT yani KDV ile 399 euro=512 dolar dan satılıyor... dikkat edin VAT miktarı bizim ülkedekinden de fazla! :) Ancak gelelim bizim ülkeye :D bizde şimdi %2 az olan vergi oranından ötürü fiyatta bir azalma olmuyor çünkü türkiyede ÖTV yani özel tüketim vergisi denen bir illet var ki ne siz sorun ne ben söyliyim bunun oranı %20 den başlayıp %130 falan varıyor sanırım ama en minimumu alırsak %18 + %20 vergi de öyle az buz bir rakam olmuyor ancak burda yine şöyle bir trick var ki bunun hesaplandığı değer üzerinde oynama yaparak SONY küçük bir kar marjı feragatıyla daha az vergi ödeyip ödeterek Avrupa daki fiyata -399 euro -yakın bir fiyattan ülkemizde satışa çıkartabilir, 440-450 euro marjından bir satış ile bizdeki karşılığı 1110-1135 tl bandında bir satış rakamıyla çıkartacaklarını ümit ediyorum keza bundan fazlasında pazar payının çoğunu spotçulara kaptırmakla karşı karşıya gelirler (bikaç tiki yine alır koymaz onlara :D) 1109 TL satış rakamına benzemekle birlikte 1099 TL tam bir pazarlama rakamıdır, kayıpları artacağı için biraz küçük ihtimal gibi ama 1199TL den daha olası :D 1099 TL çıkarsa E3 teki coşkuyu yaşayan Amerikalılar gibi bir de bizim ülkemizde Türkleri görürler kanımca, ki ben de mantık çerçevesindeki bu fiyata balıklama atlarım :D Ama lütfen bunun üzerinde rakamlar telaffuz ederek bu işi yapanların ekmeğine bal sürmeyin, yani gerçekten bu işin ederi bu! Yani Amerikan satış fiyatı olan 399 doları direkt 780TLye veya biraz kafadan vergi katıp 899 veya 999 TL çevirip kendinizi kandırmayın tabii ama Avrupa üzerinden gidip de onlara vergi koyup 1250 1300 1400 gibi rakamlar telaffuz etmeyim sakın, bunu beklerseniz bunu görürsünüz, arz talep yani

Cpt. Miller

30.6.2013 08:21:25

0
PS 4 region free olacak, herhangi bir ülkeden alınan konsollarda oyun için bölge kilidi olmayacak diye biliyorum ?

fujhen

28.6.2013 07:13:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: aykut291 Haklısın ama birşeyi atlıyosun 400 EURO avrupa perakende satış fiyatı. vergiler hesaplanırken 400 EURO üzerinden hesaplanmıyor bu kısmı atlama. Bilmiyorum ps vita 799 Tl den satışa çıkmıştı. şöyle bişey var Türkiye de Sony bütün lisanlı ürünleri Sony kendi disbiritörü aracılığıyla yani sony kendisi doğrudan getiriyor ülkeye ellerinde olan birşey belki çok uygun fiyatla satışa çıkartabilirler belli olmaz Ps3 exc oyunlarının fiyatlarını düşürdü mesela. Bekleyelim görelim umarım bir süpriz yaparlar.
Yahu ama Avrupa'da fiyat belirleme politikası onların ekonomisine göre. Amerikadaki 400 dolar avrupada az çok 400 euroya denk geliyor yaşam kalitesi olarak. Turkiyede Avrupa fiyatıkullanılıyor doğru diyorsun ama sony Türkiye de hep kendileri çalışma yürütüyorlar. Burada beklentimiz Sony'ı başka bir fiyatlandirmaya ikna etmeleri.

OldGamers86

28.6.2013 03:06:14

0
Türkiye fiyatları ilk çıkışlarda hiç uygun olmadı. Bu sefer bir farklılık olur umarım. Uygun dedikleri bize uygun olmuyor nedense..

BSC Misafiri

28.6.2013 00:23:43

0
iilk 6 ay almayın sonra alın ben öyle yapıcam bu nesli xbox ile geçirdim sonlarına doğru the last of us için ps3 aldım ve yeni nesilde kesinlikle ps4 ile gircem muhtemelen xbox ın yüzüne bakmam daha

KultOvAzazel

27.6.2013 23:47:18

0
ön sipariş yapıcaklar zarara gire bilir hiç bi konsol ilk çıktığında alınmaz 2-3 ay sonra alınır hataları yamalanır konsol içindeki hatalar yeni üretilenlerde giderilir bende 2-3 ay sonra alıcam tabi bu sadece bi tavsiye

rambocuk

27.6.2013 23:36:12

0
oyunlarda yapılan fedakarlıkları şu konsoldada yapsalar herkez ps4 sahibi olur hemen

capoeira_GS

27.6.2013 21:39:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Türkiye'deki ÖTV?
450€ bütün vergier dahil fiyatı olması lazım

MertKarakus

27.6.2013 20:39:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: -The Stig- Umarım fiyatlar avrupa'dakilere eşdeğer olur.. Xone siparişimi ingiltere'den verdim.. PlayStation'u TR'den alacağım için Temmuzu bekliyorum.. Eğer ki TR fiyatları farkı çok olursa PS4'üde yurtdışından alacam.. :(
Su adama niye eksi verirsiniz anlamiyorum arkadas ya, neyse dolar 2 TL'ye yakin oldu 400$ paket 800TL'ye denk gelir 1000-1100TL'den fazla olmazsa kesinlikle önsiparis yaparim

- The Stig -

27.6.2013 20:23:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: aykut291 Haklısın ama birşeyi atlıyosun 400 EURO avrupa perakende satış fiyatı. vergiler hesaplanırken 400 EURO üzerinden hesaplanmıyor bu kısmı atlama. Bilmiyorum ps vita 799 Tl den satışa çıkmıştı. şöyle bişey var Türkiye de Sony bütün lisanlı ürünleri Sony kendi disbiritörü aracılığıyla yani sony kendisi doğrudan getiriyor ülkeye ellerinde olan birşey belki çok uygun fiyatla satışa çıkartabilirler belli olmaz Ps3 exc oyunlarının fiyatlarını düşürdü mesela. Bekleyelim görelim umarım bir süpriz yaparlar.
Avrupa Birliği ülkeler sadece %18'lik Vat ödüyor.. yada zaten ödenmiş alıyor ama TR'deki kıyaslaması %18 kdv + ıvır zıvır bir takım yine vergiler var tam olarak bilmiyorum ne söylemesem yalan olur ama toplamda %30'un üzerinde bir vergi ekleniyor diye biliyorum.. buna istinaden konuşuyorum,yanlış bilebilirim.. bu konularda daha bilgili arkadaşlar belki daha aydınlatıcı konuşur.. Ama ben hep şunu gördüm Avrupada fiyatlar ne ise aşağı yukarı üzerine %20'lik bir farkla TR satış fiyatı oluyor.. Yani 400 euro satışı olacak ürünün TR satış fiyatı TAHMİNİMCE 440 ila 480 euro'ya denk gelecek.. Buda nerden baksak en az 150 liralık bir fark olacağını gösteriyor.. Bu tahminlerimizde umarım yanılırız ve herkesin gönlünden geçen 1000 veya 1100 lira gibi bir fiyattan satılır PS4.. herkes gibi bende bunu istiyorum ama çok ılımlı bakmıyorum hepsi bu.

redspawn

27.6.2013 19:58:54

0
kdv ve ödv bizden diyen birçok firma var . Bu böyle bir politika yürütülebilir.Ama bizim insanımız alıştırdı faiş fiyatla ürün almaya s3 ile s4 arasında bir uçurum yok tek uçurum 1000 tl fark olması koşa koşa gidip alırsan hertürlü sana giydirirler. Ps4 çıkışından 6 ay sonra al bakalım sana ötv kdv mi sunuçak zaman geçtikce kdv ve ötv indirim mi oluyor. Lütfen artık biraz uyanık olun bu ps4 özel deyil bütün tr deki herşey için geçerli.

aykut291

27.6.2013 19:49:22

+1
Haklısın ama birşeyi atlıyosun 400 EURO avrupa perakende satış fiyatı. vergiler hesaplanırken 400 EURO üzerinden hesaplanmıyor bu kısmı atlama. Bilmiyorum ps vita 799 Tl den satışa çıkmıştı. şöyle bişey var Türkiye de Sony bütün lisanlı ürünleri Sony kendi disbiritörü aracılığıyla yani sony kendisi doğrudan getiriyor ülkeye ellerinde olan birşey belki çok uygun fiyatla satışa çıkartabilirler belli olmaz Ps3 exc oyunlarının fiyatlarını düşürdü mesela. Bekleyelim görelim umarım bir süpriz yaparlar.

musAKka

27.6.2013 19:44:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: BlackBeasT

ÖTV (ÖTelemeVergisi) Hocam...
Ben de ondan bahsediyorum işte.

BlackBeasT

27.6.2013 19:41:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Türkiye'deki ÖTV?
ÖTV (ÖTelemeVergisi) Hocam...

musAKka

27.6.2013 19:29:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: capoeira_GS

arkadaşlar kusura bakmayında sizin yaptığınız hesap yanlış siz yurt dışı son kullanıcı fiyatı üzerinden Türkiye fiyatını hesaplıyorsunuz yani Avrupa'ki vergileri ve satıcı komisyonunda ekliyorsunuz Avrupa son lullanıcı fiyatı 400€ yani Avrupa'da vergiler falan dahil Türkiye'ye son kullanıcı fiyatından gelmeyecek çünkü direk Sony kendisi geitiriyor o yüzden Türkiye'de son kullancı fiyatı kdv ve herşey dahil omak üzere 400€ max 450€ olması lazım fiyatı yani max 1150 tl gibi olacak ama eğer 1000 tl yaparsa Türkiye'de çok iyi satış yapar
Türkiye'deki ÖTV?

KeZzZaP

27.6.2013 19:04:55

0
twitter dan sesimizi duyurmaya çalışsak... #SonyTR_PS4_1000TLolsun yermi acaba

digimon52

27.6.2013 18:58:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: redspawn Oyun oynayan birçok arkadaşımız zaten ögrenci diyebilecegimiz genclerden oluşuyor. Elbette durumu iyi olan ve 2000 bile olsa alabilecek arkadaşlarımız var. Ama bu demek deyil ki parası olan alsın yada beklesin yanlış! Bogazından kısıp, yaz tatilinde hiç çalışmadıgı işlerde çalışıp bende oyun dünyasının îçinde olmalıyım diyen ve para biriktirmeye çalışan arkadaşlarımıza faiş bir fiyat politikası ile gelirsen adam konsolu almaz korsana abanır. Ben sony yetlisi biri olsam cidden ögrenci gurubunda olan tüm oyun severler için sabit fiyat 900 ile 1000 tl fiyat uygulardım ki buda çok ses getiren bir pazarlama olurdu. Not ben 33 yaşındayım.
türkiye yetkilisi olsan kac yazar gümrük vergileriydi kdv ödv vsvs hem Sony bir fiyat bicmis ise o para alinacak. yeni nesil kacmiyor ya.

redspawn

27.6.2013 18:16:07

0
Oyun oynayan birçok arkadaşımız zaten ögrenci diyebilecegimiz genclerden oluşuyor. Elbette durumu iyi olan ve 2000 bile olsa alabilecek arkadaşlarımız var. Ama bu demek deyil ki parası olan alsın yada beklesin yanlış! Bogazından kısıp, yaz tatilinde hiç çalışmadıgı işlerde çalışıp bende oyun dünyasının îçinde olmalıyım diyen ve para biriktirmeye çalışan arkadaşlarımıza faiş bir fiyat politikası ile gelirsen adam konsolu almaz korsana abanır. Ben sony yetlisi biri olsam cidden ögrenci gurubunda olan tüm oyun severler için sabit fiyat 900 ile 1000 tl fiyat uygulardım ki buda çok ses getiren bir pazarlama olurdu. Not ben 33 yaşındayım.

ultralisan

27.6.2013 17:51:30

-1
en az 1400 tl olur

BSC Misafiri

27.6.2013 17:50:28

-3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri abicim hiç bu yorumlara gerek yok . büyük ihtimal ps3 ilk çıkış fiyatı civarında olabilir. sizin kadar zengin değilim çıktıktan 1,2 yıl bekliyeceğim sonra alacağım
ok

capoeira_GS

27.6.2013 17:46:39

-1
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Avrupa satışı Euro üzerinden olduğu için 399 Euro zaten standart fiyatı oluyor, o da KDV'siz 1000 TL demek. %18 KDV'yi de ekleyince yaklaşık 1200 TL'ye kadar çıkıyor fiyat.
arkadaşlar kusura bakmayında sizin yaptığınız hesap yanlış siz yurt dışı son kullanıcı fiyatı üzerinden Türkiye fiyatını hesaplıyorsunuz yani Avrupa'ki vergileri ve satıcı komisyonunda ekliyorsunuz Avrupa son lullanıcı fiyatı 400€ yani Avrupa'da vergiler falan dahil Türkiye'ye son kullanıcı fiyatından gelmeyecek çünkü direk Sony kendisi geitiriyor o yüzden Türkiye'de son kullancı fiyatı kdv ve herşey dahil omak üzere 400€ max 450€ olması lazım fiyatı yani max 1150 tl gibi olacak ama eğer 1000 tl yaparsa Türkiye'de çok iyi satış yapar

ceeport123

27.6.2013 17:27:30

0
İlk çıkış 1250 TL olur sonra sonra kampanyalar v.s. ile 999 TL ye + Bonus, Para Puan v.s. ile satın alınabilir :)

BSC Misafiri

27.6.2013 17:16:45

0
abicim hiç bu yorumlara gerek yok . büyük ihtimal ps3 ilk çıkış fiyatı civarında olabilir. sizin kadar zengin değilim çıktıktan 1,2 yıl bekliyeceğim sonra alacağım

Cihathalitt

27.6.2013 17:11:56

+5
1000 olsun almayan ne olsun. Hadi Sony yap bir güzellik.

Uncy

27.6.2013 16:56:06

+1
Güzel haber. Ön siparişe açıldığı an alacağım.

- The Stig -

27.6.2013 16:22:36

-8
quote:

Orijinalden alıntı: redspawn Sayın arkadaşlar mesele avrupa veya amerika fiyatı deyil sorun bizim toptancılarımız , zaten sony parayı konsoldan deyil oyundan kazanır bunun içinde iyi bir fiyatla tr girişini yapması gerekir. Sony tr ps4 1000 tl yukarı satamayız derse sony üst yöneticilerinin buna karşı çıkacagını sanmıyorum ki zaten yine kar edilebilir. Neden benim türk arkadaşım ABD VEYA İNGİLİZ sömürgesine para kazandırsınki. Arkadaş yazmış ben xone 1300 tl ye aldım diye niye kardeş fazla para vermek hoşmu. Sen tavrını koyki bizim çok yiyici firmalarımız ders alsın sen ucuza almamışsınki sadece başka ülkelere silah yardımı yapmışsın.
Çok yanlış düşünceler içerisinde olduğunu görüyorum.. Bir kere abd veya ingiliz sömürgesine neden para kazandırsın diyorsunuz ama her aldığınız ürün ve konuştuğumuz ürünler bir kere İthal mal! :) yani bu konu çok daha derin ve farklı yönlere gider konuşmamız gereken bu değil.. Evet 1280 liraya amazon'un uk sitesinden Xbox One ön siparişi verdim.. nedeni TR'de bu ürünün ne zaman geleceğini bilmiyorum,nerden alırım kaça alırım? Zaten adam gibi TR desteği yok bu yüzden UK'dan aldım.. Gelsede TR fiyatı XOne'nın 1600 liradan aşağıda olacağını sanmıyorum ;) PS4 için ise TR fiyatlarını bekliyorum.. şuan aynı siteden ps4 almaya kalksam bana 1050 liraya denk geliyor.. eğer TR fiyatı 1100-1300 lira civarında olursa ÜLKEME ve ülkemdeki şirketlere destek için gerekirse 100-200 liraya daha pahalı almayı göze aldım.. Bende isterim Avrupada satış fiyatı neyse TR'de de o olsun.. Ama TAHMİNİM 1100 liradan aşağıda olmayacağı yönünde.. bunu söylüyorum ;) Yani PS4 TR için 1100 ila 1400 lira arasında değişen fiyatlarda göreceğiz.. Xbox One'ı ise 1600 ile 1850 lira seviyelerinde göreceğiz..

redspawn

27.6.2013 16:09:12

0
Sayın arkadaşlar mesele avrupa veya amerika fiyatı deyil sorun bizim toptancılarımız , zaten sony parayı konsoldan deyil oyundan kazanır bunun içinde iyi bir fiyatla tr girişini yapması gerekir. Sony tr ps4 1000 tl yukarı satamayız derse sony üst yöneticilerinin buna karşı çıkacagını sanmıyorum ki zaten yine kar edilebilir. Neden benim türk arkadaşım ABD VEYA İNGİLİZ sömürgesine para kazandırsınki. Arkadaş yazmış ben xone 1300 tl ye aldım diye niye kardeş fazla para vermek hoşmu. Sen tavrını koyki bizim çok yiyici firmalarımız ders alsın sen ucuza almamışsınki sadece başka ülkelere silah yardımı yapmışsın.

BlackBeasT

27.6.2013 15:59:23

+3
ota çimene vergi veriyoruz ,tamam devlet belli oranda TR'de satılan üründen vergisini alsında ,biraz insaf...

michael01

27.6.2013 15:50:58

-1
ps3 son slim+last of us 949tl ise ps4 1250 olur

Frozen Grenadier

27.6.2013 15:42:01

0
BUGUN ROME 2 COH 2 STEAMDE 60 DOLARKEN TÜRKİYEDE 80 TL YE HATTA İNDİRİMLERLE 55 E KADAR DÜŞÜK FİYATLA ALABİLİYORSAK PS4 Ü DE 1000 TL DEN ALABİLİRİZ YETER Kİ SONY NİN GÖZÜNÜ PARA BÜRÜMESİN AYRICA SONY BİRİNCİ PARTİ OYUNLARINDA NERDEYSE PC OYUNLARINA YAKIN FİYATLAR VERİYOR BENCE 1000 TL OLMA İHTİMALİ YÜKSEK

musAKka

27.6.2013 15:40:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock69

Harbimi Bilmiyordum 1200 de kötü değil ancak biz avrupada değilmiyiz saçma sapan işler Türkiye böyle bi yer
Amerika'da Dolar Avrupa'da Euro İngiltere'de Pound ... şeklinde fiyatlandırılıyor. İşin kötü yanı bahsettiğim 1200 TL Türkiye için olabilecek en dip fiyat. Daha aşağısını beklemek biraz hayal aslında.

- The Stig -

27.6.2013 15:36:01

-5
piyasayı bilmeyenlere sesleniyorum! AMERİKA'da satılan şeyler AMERİKA için geçerlidir.. Avrupa ve TÜRKİYE için hiçbir ürünü AMERİKA fiyatı ile KIYASLAYAMAZSINIZ! 400 dolarlık ürün 1500 liraya satılmıyor! o 400 dolar dediğiniz şey sadece AMERİKA için geçerli.. Avrupada fiyat 400 EURO! yani 1 euro; 2.511x 400 = 1004 LİRA Buna kdvsini cartını curtunu eklerseniz 1200-1400 lira olmasına sevinin derim.. Umarım 1500 liradan fazla olmaz! ben Xbox One'ı ingiltereden ön sipariş verdirdim geçen gün.. fiyat 429 sterlin! yani 429x 2.985 = 1280 LİRA Xbox One'nın TR fiyatı en az 1600 lira olacaktır.. Tahminim 1600 lira ile 1850 Lira arasında.. PS4 ise 1200 ila 1400 lira arası! not; TR'deki tüm ürünleri AMERİKA fiyatlarıyla karşılaştırmaktan vazgeçin! edit:ilk cümle

Wayward Son

27.6.2013 15:34:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: SenJi

Valla klavyane sağlık.Şu sitede gördüğüm bu konuyla alakalı en dopru ve iyi yorumu sen yapmışsın.Hakikaten helal olsun.Adam 400 dolara satıyor türkyiede 1500 liraya satıyorlar.700 liraya zaten piayasaki en iyi ekran kartları ve en iyi işlemcilerin fiyatı.1500 lira bir konsola vericeğime gider i7 ve radeon 7900 serisinden bir ekran kartı alırım çıkan bütün oyunları en iyi grafikte oynarım yıllarca.Konsolun mantığı ucuz fiyata oyun makinası alma sen gidip başka ülkelerde 400 dolara satılan şeyi kendi ülkende sırf para kaanmak için 1500 lirata satarsan resmen hırsızlığa girer.Redspawn seni sonuna kadar destekliyorum yoks bu gidişle sony türkyie ps4ü 1500 liradan satışa sunucak.
Mesajımda "bundle" olarak belirttim zaten. 2 oyun + PS Eye olan bir bundle olursa 1500 tl normal. Ha dümdüz konsola 1500 derlerse çüş derim tabi. Umarım bundle seçenekleri de bol gelir.

Sherlock69

27.6.2013 15:34:13

-2
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Avrupa satışı Euro üzerinden olduğu için 399 Euro zaten standart fiyatı oluyor, o da KDV'siz 1000 TL demek. %18 KDV'yi de ekleyince yaklaşık 1200 TL'ye kadar çıkıyor fiyat.
Harbimi Bilmiyordum 1200 de kötü değil ancak biz avrupada değilmiyiz saçma sapan işler Türkiye böyle bi yer

musAKka

27.6.2013 15:28:19

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock69 evet haklısın redspawn zaten 400 dolar lık bi alet 750 tl eder 1000 bile fazla :D 1000 olursa harika olur alınır yani
Avrupa satışı Euro üzerinden olduğu için 399 Euro zaten standart fiyatı oluyor, o da KDV'siz 1000 TL demek. %18 KDV'yi de ekleyince yaklaşık 1200 TL'ye kadar çıkıyor fiyat.

SenJi

27.6.2013 15:25:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: redspawn Siz her seferde yok 1500 tl yok 1300 tl olur derseniz adamların ekmegine yag sürersiniz. Söyleyeceginiz tek kelime sony tr en fazla 1000 tl tutarsa ps4 alırım demeniz. Hakkıda o zaten fazlası haram.
Valla klavyane sağlık.Şu sitede gördüğüm bu konuyla alakalı en dopru ve iyi yorumu sen yapmışsın.Hakikaten helal olsun.Adam 400 dolara satıyor türkyiede 1500 liraya satıyorlar.700 liraya zaten piayasaki en iyi ekran kartları ve en iyi işlemcilerin fiyatı.1500 lira bir konsola vericeğime gider i7 ve radeon 7900 serisinden bir ekran kartı alırım çıkan bütün oyunları en iyi grafikte oynarım yıllarca.Konsolun mantığı ucuz fiyata oyun makinası alma sen gidip başka ülkelerde 400 dolara satılan şeyi kendi ülkende sırf para kaanmak için 1500 lirata satarsan resmen hırsızlığa girer.Redspawn seni sonuna kadar destekliyorum yoks bu gidişle sony türkyie ps4ü 1500 liradan satışa sunucak.

Sherlock69

27.6.2013 15:20:35

0
evet haklısın redspawn zaten 400 dolar lık bi alet 750 tl eder 1000 bile fazla :D 1000 olursa harika olur alınır yani

redspawn

27.6.2013 15:18:14

+6
Siz her seferde yok 1500 tl yok 1300 tl olur derseniz adamların ekmegine yag sürersiniz. Söyleyeceginiz tek kelime sony tr en fazla 1000 tl tutarsa ps4 alırım demeniz. Hakkıda o zaten fazlası haram.

Wayward Son

27.6.2013 15:16:09

-1
Bundle da önemli burada. Bundle ile birlikte maksimum 1500 olursa süper olur. Ağustos gibi ön sipariş yapılır, malum tatile de para lazım:)

Alpins951

27.6.2013 15:11:41

0
Ön sipariş fiyatı belli olmadan nasıl sipariş vereceğiz :D :D :D

Firmus

27.6.2013 15:11:00

0
1150 1300 arası olur gibime geliyor.

BSC Misafiri

27.6.2013 15:09:21

0
1100 ün üstü olursa spot akar sony türkiye kaybeder

Sherlock69

27.6.2013 15:07:27

0
Fiyatı da 1000 lira olursa oh :)

- The Stig -

27.6.2013 15:05:16

-3
Umarım fiyatlar avrupa'dakilere eşdeğer olur.. Xone siparişimi ingiltere'den verdim.. PlayStation'u TR'den alacağım için Temmuzu bekliyorum.. Eğer ki TR fiyatları farkı çok olursa PS4'üde yurtdışından alacam.. :(
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PlayStation 4
+ TAKİBE
AL
143 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız