Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Rockstar Games Yeni Bir NPC Teknolojisi için Patent Başvurusunda Bulundu

 
Rockstar Games'in ana şirketi Take-Two Interactive yeni bir NPC teknolojisi için Amerika Birleşik Devletleri Patent ve Marka Ofisi'nde patent başvurusunda bulundu.

Rockstar Games'in baş yapay zeka programcısı Simon Parr ve teknoloji direktörü David Hynd tarafından geliştirilen sistem NPC'leri yani oyun içindeki kontrol edilemeyen yapay zeka karakterlerin davranışlarını iyileştirmeyi ve daha gerçekçi bir hale getirmeyi amaçlıyor.
 
Yeni sistemin donanım ve yazılım kısıtlamaları olmadan gerçekçi bir sanal dünya oluşturacağı belirtiliyor. NPC'lerin etrafta nasıl hareket edeceği ve çevreye nasıl tepki vereceğine odaklanıyor.
 
Sürüş kısmından özellikle bahsedilmiş. Her bir NPC sürücünün hızlanma, frenleme, önündeki araç arasında bıraktığı mesafe, çıktığı en yüksek hız ve viraja girme hızları gibi kendine özgü karakteristik özelliklere sahip olabileceği, daha yoğun bir trafik sağlanabileceği ve trafikte farklı davranışlar sergileyebilecekleri ifade edilmiş.
 
Rockstar Games'in geliştirmekte olduğunu bildiğimiz bir açık dünya oyunu var ki o da Grand Theft Auto 6. Patentteki sistemin Grand Theft Auto 6'da kullanılma ihtimali epey yüksek.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak gamesradar Grand Theft Auto VI Rockstar Games
Microsoft'un Bu Yıl Çıkaracağı En Az İki Büyük Duyurulmamış Oyun Var Apex Legends'ın Sekizinci Sezonu 2 Şubat'ta Başlıyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

evohan

20.1.2021 04:18:48

0
Bu teknoloji skynet in doğuşu olmasın 😀

Arisaka

19.1.2021 20:42:07

0
PC içinde BF5 ve BF1 arasında uçurum fark yok zaten. BF1 in grafikleri gayet güzel.

***Respect***

19.1.2021 18:59:46

+2
@JaReD22 Söylediklerine aynen katılıyorum, BF1 harcandı onun atmosferi başkaydı. @Arisaka Renk paletinin içine ettiler ayrıca konsol için söylüyorum(Series X) BF1'in grafikleri BF5'den daha iyi.

Arisaka

19.1.2021 16:29:05

+2
BF V core kitleye değil her kitleye hitap etsin diye oyunun renk paletini bozmuşlar. Normal şartlarda bu kadar canlı, rengarenk bir 2. dünya savaşı ortamı olmaz Ayrıca bazı haritaların aynı BF 1 de olduğu gibi gece haritaları olması gerek onlarda yok. Maalesef atmosfer olarak BF 1 daha güçlü fakat dediğim gibi oyun içi piyade savaşları daha dengeli olduğu için BF V şuan daha çok kişi tarafından oynanıyor.

JaReD22

19.1.2021 15:59:45

+1
Birde bf v çıkarken bence aceleci davrandılar grafiksel olsun oynanış olsun öyle bf 1in çok üzerinde bir oyun değil Çeşitlilik konusunda haklısınız ancak 1 deki o savaş atmosferini bir türlü v de bulamadım Bf 1 şöyle dolu dolu 4 5 sene kendisini oynatırdı çok çabuk harcadılar oyunu

Arisaka

19.1.2021 15:08:15

0
BF gibi oyuna aykırı şeyler evet ama alışınca da bırakamıyorsun

thomas angelo

19.1.2021 14:22:35

0
bu firmanın çalışanlarının pandemi nedeniyle yaşanan #stayhome sürecinde eve kapanıp köpek gibi gta 6 üzerine çalıştıklarına yemin edebilirim ama ispatlayamam

***Respect***

19.1.2021 14:15:09

0
Var ya en tav olduğum şeyi yazmışsın Bana kalsa ben yere yatmayı bile kaldırırım, aynı BFBC2 gibi yaparım BF serisine gitmiyor hocam böyle uçmalı kaçmalı hareketler.

Arisaka

19.1.2021 13:45:45

0
Kayarak koşma dediğin slide hocam o mekaniğe bayılıyorum ben, açık konuşayım onu kaldırdıkları gün oyunu bırakırım benim için o kadar önemli bir özellik hele ki medic oynuyorken Bende slide C tuşunda mermi yediğim gibi direk kaymaya başlıyorum hem hit box daralıyor, hem daha hızlı kaçıyorsun, hemde C tuşunda olduğu için kaymaya başladığım an anında can dolmaya başlıyor bir taşla iki kuş, aşırı güzel bir olay tavsiye ederim

Deswaaa

19.1.2021 13:36:56

0
quote:

Orjinalden alıntı: Fulton Çok fazla gaza gelmemenizi tavsiye ederim. 1) GTA serisinin mimarlarından, GTA'yı GTA yapan ve Rockstar'ın en tepesinde olan isimlerden olan Dan Houser, Rockstar'dan ayrıldı. 2) Malum RDR2'den sonra çok tartışılan çalışma temposu düşürüldü. 3) Şahsimce GTA 5 ile Online'daki kazancı gördükten sonra online ağırlıklı gidebilirler. ------ 4) Bana göre GTA 5 hiç de abartıldığı kadar iyi falan değil. İçerik olarak çok kısıtlıydı. Hikayesi kötüydü. Çoğu kişi oyunun görsellerine aldanıyor şahsi fikrim bu. İçerikten kastım şu, ben yıllarca San Andreas oynadım hem single hem multi. Single'da adeta RPG oyunu gibi karakteri özelleştirebiliyorduk. Kilo, boy, saç, çok detaylı kıyafet sistemi vs. vs... Yahu o yıllarda çıkan oyunda karakterin açlığı, susuzluğu, ciğer kapasitesi gibi şeyler vardı düşünün. Yüzdükçe nefesinizi suyun altında tutma kapasiteniz artıyordu. Koştukça kilo veriyordunuz. Oyunda spor salonu vardı yahu gidip spor aletlerinde çalışıp kas mas geliştirebiliyordunuz. Bu da direkt karakterin vuruş gücünü falan etkiliyordu. Oyunda sevgili yapma (birden fazla), onunla çıkıp bir şeyler içme falan bile vardı. Çiçek falan götürme vs bile vardı. Hatta oyundan sonradan çıkarıldığı söylenen ve mod ile ekleyebildiğimiz malum olay da vardı. Aklıma gelen başka bir şey; mesela gidip sokaktan adam toplayıp kendinize bağlayıp sizinle gelmelerini sağlayıp ekip falan da kurabiliyordunuz. Daha saysam saatler sürecek birçok içerik vardı oyunda bunların birçoğu diğer 2 çıkan oyunda yok ya da bir şey var ise diğeri yoktu falan. Oyunda dünya kadar iç mekan vardı. GTA 5'te kaç tane iç mekan ve interior var doğru düzgün? Dediğim gibi say say bitmeyecek kadar dolu bir oyun olan San Andreas varken GTA 5'i sevemiyorum. Göz boyama gibi geliyor. Tabi GTA 4 de GTA 5'e kıyasla daha iyiydi bana göre içerik, hikaye ve bilhassa fizik olarak. Ama o da bende biraz hayal kırıklığı olmuştu San Andreas'e kıyasla içerikte. Hikayesi ve fiziği kurtarıyordu. Multiplayer'da da SA-MP'ta yıllarımı verdim rol yaparak(hard rp, GTA 5'tekine medium-rpg diyoruz.) Bu da San Andreas'ın çok güzel içeriği sayesinde mümkün oldu. Tabi Samp'ın da müthiş özelleştirilebilir olması bunda etkili. GTA 5'te Online'da zırt pırt araba paketi ve ara sıra yine para harcatmaya yönelik hiçbir eğlencesi, amacı olmayan ıvır zıvır yat kat, ofis vs getirilip duruyor. Bir yarış modları ve heistlar biraz oynatıyor o kadar. Heistları da neden fazlaca eklemediklerini merak ediyorum. Velhasıl kelam bu maddedeki saydıklarımdan dolayı ve Online'a odaklanabilme ihtimallerinden (kaliteli içerikten ziyade para kazanmak için) dolayı benim beklentim yüksek değil. Her şey maalesef güzel grafik değil. Cyberpunk 2077'de gördük. Ayrıca aynı Rockstar, Max Payne serisini de (3. oyun) mahvetmiştir o da GTA 5 gibi göz boyama içeriyor. Atmosfer ve hikaye olarak mahvettiler. GTA 5 ve Max Payne 3 şimdi tekrar düşününce aslında ne kadar çok benzer öyle değil mi? Oynanış olarak Max Payne 3'te GTA 5 oynanışı vardı siper alma sistemi falan.
Gta 5 senaryo ve online olarak kötü oyun özellikle de o araç sürüş dinamikleri okadar kötüydü ki anlatamam gta 4 senaryo ve araç sürüş dinamikleri çok iyi di gta 5 kesinlikle 4 oyunun çok çok gerisin de gta 6 gelicekse de senaryo ve araç sürüş dinamiklerine çok çalışmaları lazım gta 5 gibi gelicekse kuruş ve

***Respect***

19.1.2021 13:34:48

0
Çıkışında çok sorunlu olduğu için ön yargılı davranılıyor sanırım. 1 yıldır BF5 oynuyorum, harika bir oyun. Tek aptallık COD'dan devşirme kayarak koşma saçmalığı. Oyun şu anki haliyle çıksaydı eminim çok beğenilirdi.

BSC Misafiri

19.1.2021 13:31:42

+1
GTA 5 in en iyi GTA oyunu olmadığı aşikar. Hatta benim için en iyi 2. GTA oyunu da değil. Lakin geriye dönüp bakıyorum, 2013 yılından bu yana hangi açık dünya aksiyon oyunu. GTA 5 in detay seviyesine ulaşabilmiş. Hikaye,içerik vs. çok iyi bir oyun değil. Ancak en yakın rakiplerinden biri olan Watch Dogs u 30 dakika oynuyorum ve sıkılıyorum. Ama GTA 5 e 10 dakika diye girip 2 saatten aşağı çıkamıyorum. Bu tek oyuncu için geçerli. Online hiç oynamadım,oynamam.

M.KADiR

19.1.2021 12:37:21

+1
O esnada bethesda npcleri

Arisaka

19.1.2021 11:27:46

+1
Bana da öyle geliyordu aslında uzun süre BF1 oynadım sonra BF V geçince aynı atmosfer, aynı tat yok dedim ama şuan çok net söyleyebilirim BF V daha iyi bir oyun. 2 hafta önce yine BF 1 i indirdim biraz oynadım daha sonra BF V i de indirdim biraz da onu oynadım sonra döndüm BF 1 i sildim Edit: bu arada tabi ki BF V her konuda daha iyi bir oyun değil birbirlerine karşı üstün oldukları yerler var fakat benim BF V i daha çok sevmemin başlıca sebepleri; piyade sınıflarının çok daha dengeli olması, silah çeşitlerinin çok daha fazla olması ve her silahın ayrı özelleştirmesi bulunması. Ben tankla, uçakla oynamayı seven biri değilim ve BF V piyade savaşlarında daha dengeli bir oynanış sunuyor. Zaten uzun süre BF 1 oynayanların BF V sevmemesinin ana sebebi BF 1 de ki gibi çok fazla kill alamamaları BF 1 de rambo gibi her yere girip çıkıyorlar adam support sınıfı almış solo yargı dağıtıyor canı azalınca yere çöküyor 10sn sonra canı full hadi devam böyle böyle rambo gibi haritada geziyorlar sonra BF V geliyor benzerini yapamıyor vay efendim BF V aynı tadı vermiyor BF 1 de assault sınıfı ile solo tank patlatıyon, support alıyon tek başına silahla uçak patlatıyon yani özetle BF 1 gerçekçilikten çok eğlence üzerine kurulu bir oyun o yüzden BF 1 i uzun süre oynayanlar özellikle de ileri seviye artık tek başına manga falan olmadan yargı dağıtmaya alışmış adamlar sevemiyor oyunu çünkü BF V de öyle bir olay yok :)

FirstDr3aM

19.1.2021 11:01:03

0
Haklı olduğunuz yerler elbette var ama,, Oyuncu kesimi tarafından anlamakta güçlük çekilen en önemli nokta bu işin hassas bir TERAZİSİ olduğu gerçeği Beklentiler her daim elimizde ki teknolojiler den daha fazla artıyor iken, Dilimize pelesenk olmuş anlamsız isteklerimize körü körüne inanıp kendimizi kandırıyor, Günün sonunda neyi neden eleştirdiğimizi bile sorgulayamaz bir hale geliyoruz.

JaReD22

19.1.2021 10:18:20

0
İşte benimde demek istediğim bu her oyunda üstüne koyarak devam etmiş. Sadece bir kere yeni motora geçerken oyunlarda performans sorunları oldu. Bugün GTA 5 yağ gibi akarken 4te ciddi fps düşüşleri yaşanabiliyor. La noire oyununun 30 fps kilidi ile çıkması da bu nedendendi. Ancak bu sorunları son üç oyununda hep aştı. Bu çizgide devam ettiği sürece oyun piyasasını sallamaya devam eder. Birde şu konuya değinmek istiyorum. Biliyorsunuz dan houser firmadan ayrıldı. Umarım olumsuz yansımaz.

JaReD22

19.1.2021 10:12:41

0
Ea games dönemsel güzel bir başarı yakalarken artık rehavete kapılmakmı denir bilemeyiz br sonraki oyunda kalite çok aşırı düşüyor Bf 1 ve Bf 5 arasında dağlar kadar fark var 1i halen oynarken 5e yarım saat anca tahammül edebildim

Jack Rabbit Slims

19.1.2021 09:16:44

0
Remake ya da yeni bir Vice City yapsınlar da isterseler Cyberpunk npclerini koysunlar oyuna unrumda değil artık. O güzelim şehri yeni nesil grafiklerle görmek istiyorum artık.

rcpyksl

19.1.2021 08:33:28

+4
quote:

Orjinalden alıntı: Fulton Çok fazla gaza gelmemenizi tavsiye ederim. 1) GTA serisinin mimarlarından, GTA'yı GTA yapan ve Rockstar'ın en tepesinde olan isimlerden olan Dan Houser, Rockstar'dan ayrıldı. 2) Malum RDR2'den sonra çok tartışılan çalışma temposu düşürüldü. 3) Şahsimce GTA 5 ile Online'daki kazancı gördükten sonra online ağırlıklı gidebilirler. ------ 4) Bana göre GTA 5 hiç de abartıldığı kadar iyi falan değil. İçerik olarak çok kısıtlıydı. Hikayesi kötüydü. Çoğu kişi oyunun görsellerine aldanıyor şahsi fikrim bu. İçerikten kastım şu, ben yıllarca San Andreas oynadım hem single hem multi. Single'da adeta RPG oyunu gibi karakteri özelleştirebiliyorduk. Kilo, boy, saç, çok detaylı kıyafet sistemi vs. vs... Yahu o yıllarda çıkan oyunda karakterin açlığı, susuzluğu, ciğer kapasitesi gibi şeyler vardı düşünün. Yüzdükçe nefesinizi suyun altında tutma kapasiteniz artıyordu. Koştukça kilo veriyordunuz. Oyunda spor salonu vardı yahu gidip spor aletlerinde çalışıp kas mas geliştirebiliyordunuz. Bu da direkt karakterin vuruş gücünü falan etkiliyordu. Oyunda sevgili yapma (birden fazla), onunla çıkıp bir şeyler içme falan bile vardı. Çiçek falan götürme vs bile vardı. Hatta oyundan sonradan çıkarıldığı söylenen ve mod ile ekleyebildiğimiz malum olay da vardı. Aklıma gelen başka bir şey; mesela gidip sokaktan adam toplayıp kendinize bağlayıp sizinle gelmelerini sağlayıp ekip falan da kurabiliyordunuz. Daha saysam saatler sürecek birçok içerik vardı oyunda bunların birçoğu diğer 2 çıkan oyunda yok ya da bir şey var ise diğeri yoktu falan. Oyunda dünya kadar iç mekan vardı. GTA 5'te kaç tane iç mekan ve interior var doğru düzgün? Dediğim gibi say say bitmeyecek kadar dolu bir oyun olan San Andreas varken GTA 5'i sevemiyorum. Göz boyama gibi geliyor. Tabi GTA 4 de GTA 5'e kıyasla daha iyiydi bana göre içerik, hikaye ve bilhassa fizik olarak. Ama o da bende biraz hayal kırıklığı olmuştu San Andreas'e kıyasla içerikte. Hikayesi ve fiziği kurtarıyordu. Multiplayer'da da SA-MP'ta yıllarımı verdim rol yaparak(hard rp, GTA 5'tekine medium-rpg diyoruz.) Bu da San Andreas'ın çok güzel içeriği sayesinde mümkün oldu. Tabi Samp'ın da müthiş özelleştirilebilir olması bunda etkili. GTA 5'te Online'da zırt pırt araba paketi ve ara sıra yine para harcatmaya yönelik hiçbir eğlencesi, amacı olmayan ıvır zıvır yat kat, ofis vs getirilip duruyor. Bir yarış modları ve heistlar biraz oynatıyor o kadar. Heistları da neden fazlaca eklemediklerini merak ediyorum. Velhasıl kelam bu maddedeki saydıklarımdan dolayı ve Online'a odaklanabilme ihtimallerinden (kaliteli içerikten ziyade para kazanmak için) dolayı benim beklentim yüksek değil. Her şey maalesef güzel grafik değil. Cyberpunk 2077'de gördük. Ayrıca aynı Rockstar, Max Payne serisini de (3. oyun) mahvetmiştir o da GTA 5 gibi göz boyama içeriyor. Atmosfer ve hikaye olarak mahvettiler. GTA 5 ve Max Payne 3 şimdi tekrar düşününce aslında ne kadar çok benzer öyle değil mi? Oynanış olarak Max Payne 3'te GTA 5 oynanışı vardı siper alma sistemi falan.
Ne giydirmişsin hocam.GTA 5 te olupta san andreasta olmayanları da saysaydın keşke.Bu adamlar çıtayı her defasında yükseltiyorlar.RDR 2 oyun tarihinin en iyi oyunudur.Arthur morgan ın hikayesi anlatılmaz yaşanır.O derece bir etki bırakmıştır , benim hayatımda.San adreas ı ise oynardık güzel oyundu ama gta 5 in yanına yaklaşabilecek bir oyun değil, kıyaslanabilecek bir oyunda değil.Yalnız 

Fulton

19.1.2021 07:17:25

+4
Çok fazla gaza gelmemenizi tavsiye ederim. 1) GTA serisinin mimarlarından, GTA'yı GTA yapan ve Rockstar'ın en tepesinde olan isimlerden olan Dan Houser, Rockstar'dan ayrıldı. 2) Malum RDR2'den sonra çok tartışılan çalışma temposu düşürüldü. 3) Şahsimce GTA 5 ile Online'daki kazancı gördükten sonra online ağırlıklı gidebilirler. ------ 4) Bana göre GTA 5 hiç de abartıldığı kadar iyi falan değil. İçerik olarak çok kısıtlıydı. Hikayesi kötüydü. Çoğu kişi oyunun görsellerine aldanıyor şahsi fikrim bu. İçerikten kastım şu, ben yıllarca San Andreas oynadım hem single hem multi. Single'da adeta RPG oyunu gibi karakteri özelleştirebiliyorduk. Kilo, boy, saç, çok detaylı kıyafet sistemi vs. vs... Yahu o yıllarda çıkan oyunda karakterin açlığı, susuzluğu, ciğer kapasitesi gibi şeyler vardı düşünün. Yüzdükçe nefesinizi suyun altında tutma kapasiteniz artıyordu. Koştukça kilo veriyordunuz. Oyunda spor salonu vardı yahu gidip spor aletlerinde çalışıp kas mas geliştirebiliyordunuz. Bu da direkt karakterin vuruş gücünü falan etkiliyordu. Oyunda sevgili yapma (birden fazla), onunla çıkıp bir şeyler içme falan bile vardı. Çiçek falan götürme vs bile vardı. Hatta oyundan sonradan çıkarıldığı söylenen ve mod ile ekleyebildiğimiz malum olay da vardı. Aklıma gelen başka bir şey; mesela gidip sokaktan adam toplayıp kendinize bağlayıp sizinle gelmelerini sağlayıp ekip falan da kurabiliyordunuz. Daha saysam saatler sürecek birçok içerik vardı oyunda bunların birçoğu diğer 2 çıkan oyunda yok ya da bir şey var ise diğeri yoktu falan. Oyunda dünya kadar iç mekan vardı. GTA 5'te kaç tane iç mekan ve interior var doğru düzgün? Dediğim gibi say say bitmeyecek kadar dolu bir oyun olan San Andreas varken GTA 5'i sevemiyorum. Göz boyama gibi geliyor. Tabi GTA 4 de GTA 5'e kıyasla daha iyiydi bana göre içerik, hikaye ve bilhassa fizik olarak. Ama o da bende biraz hayal kırıklığı olmuştu San Andreas'e kıyasla içerikte. Hikayesi ve fiziği kurtarıyordu. Multiplayer'da da SA-MP'ta yıllarımı verdim rol yaparak(hard rp, GTA 5'tekine medium-rpg diyoruz.) Bu da San Andreas'ın çok güzel içeriği sayesinde mümkün oldu. Tabi Samp'ın da müthiş özelleştirilebilir olması bunda etkili. GTA 5'te Online'da zırt pırt araba paketi ve ara sıra yine para harcatmaya yönelik hiçbir eğlencesi, amacı olmayan ıvır zıvır yat kat, ofis vs getirilip duruyor. Bir yarış modları ve heistlar biraz oynatıyor o kadar. Heistları da neden fazlaca eklemediklerini merak ediyorum. Velhasıl kelam bu maddedeki saydıklarımdan dolayı ve Online'a odaklanabilme ihtimallerinden (kaliteli içerikten ziyade para kazanmak için) dolayı benim beklentim yüksek değil. Her şey maalesef güzel grafik değil. Cyberpunk 2077'de gördük. Ayrıca aynı Rockstar, Max Payne serisini de (3. oyun) mahvetmiştir o da GTA 5 gibi göz boyama içeriyor. Atmosfer ve hikaye olarak mahvettiler. GTA 5 ve Max Payne 3 şimdi tekrar düşününce aslında ne kadar çok benzer öyle değil mi? Oynanış olarak Max Payne 3'te GTA 5 oynanışı vardı siper alma sistemi falan.

ru1ns

19.1.2021 07:10:10

+1
Rockstar Games yapıyorsa vardır bir bildiği, adamlar hep aynı, sessiz sedasız bir anda pat diye önümüze oyun koyuyor ve yıllar boyunca ekmek yiyor. Adamlardaki bu disipline hayranım :)

BSC Misafiri

19.1.2021 06:29:47

+1
Rdr 2 gibi diyalog sistemi şart, Ayrıca Rdr'deki gibi Olta avcılığı hiç fena olmaz, GTA 5'te su altına tüplü bile dalıyorduk ama gel gör ki balık avlayamıyorduk, Zıpkının eksikliğini çok hissettim..Kesinlikle böyle aktiviteler oyunun dünyasını çok zenginleştirir..Ayrıca ne ayaksa GTA 5'te Hot-Dog'çuları, Restorant'ları falan kapatmışlardı.Unutmuşlarmı artık çözemedim, Benim hayalini kurduğum GTA, RDR 2-Gta San-Gta 4 karışımı birşey..Odak noktası Ciddiyet,Gerçekçilik ve Dolu bir dünya..Ben GTA 5'i adamdan saymıyorum. Tek karakter olsun ama bir sürü özel animasyonu ve diyaloğu olsun, O karaktere bağlanalım...En önemlisi Oyunun ve Karakterin ruhu olsun, Son oyunda hissedemediğim birşey bu...

BSC Misafiri

19.1.2021 06:29:05

+1
CD Projekt Red bunu beğenmedi...

BSC Misafiri

19.1.2021 06:28:07

0
Rokckstar ile diğer firmalar bir mi? Ea örneği vermişsin birde. Onları kafandan çıkart bir kere çok alakasız karşılaştırmalar.

Ornitorenk_Perry

19.1.2021 03:09:10

0
Lütfen şu GTA-RDR sırasını kırıp araya başka bir şey ekleyin diğer IPlerinizden. En çok istediğim Bully ama Max Payne veya Manhunt da olur, Agent dirilse inanılmaz olur! Yeter ki farklı bir IP'ye yeni oyun yapın şu ikiliye geri dönmeden önce. GTA 6'dan çok daha mutlu eder dediğim olayın olması.

yoksulseytan22

19.1.2021 02:45:08

+5
O hype taaa gta 3 ten beri var. Ve bütün o hype ları karşıladı. Gta 3 ten sonra gta vice city geldi. Önceki oyundan daha iyiydi. Max Payne geldi ortalık yıkıldı. Gta san andreas geldi açık dünya yeni bir hal aldı. Gta 4 çıktı fizik simülasyona giriş yapıldı. (Ki gta 4 aslında gta 5, rdr ve rdr 2 nin alt yapısıdır. Oyunun npc ve fiziklerine dikkat edersen bunu net görebilirsin.) Red dead redemption çıktı millet noluyoruz dedi şaşkına döndü. Gta 5 çıktı yuh artık dedik. AAA bir oyun 130 milyonu geçti satış olarak. Red dead redemption 2 çıktı yaşayan bir döngü ortaya kondu. Bırak npc leri oyundaki hayvanların bile bir gündelik yaşamı var. Boş boş dolaşmıyorlar. Timsah su içen domuza pusu kuruyor, önünden geçen yılanı havada uçan kartal avlıyor vs vs. Hem ayrıca rockstar games çıkışından 8 sene önce duyurmuyor oyunları. Gta 5 i 2011 in sonunda duyurdu sonra 2013 ün sonbaharında çıkardı. Çıkışından önce de resmen oyun hakkında çok az bilgi verdi.

aterikasedi

19.1.2021 01:57:58

+2
Heykelini diksek npclerine beton yetmez...Adamsın Rockstar.

HIGHER

19.1.2021 01:52:36

+3
Daha ötesi ne olabilir acaba?

Arisaka

19.1.2021 01:11:38

0
EA games bile derken hocam :) EA games zaten kaliteli oyun yapabilen bir firma değil. Rockstar ile yan yana isimlerinin anılması bile komik

big Left

19.1.2021 01:10:06

+2
alemin kralı oyun sektöründe yine standartları belirlemeye geliyor

alkidaqween

19.1.2021 00:31:58

0
Alın ulan alın oyun istiyoruz. Çok iyi haber GTA 6'dan beklentilerim yükseldi. Rockstar karşılar bu beklentiyi.

JaReD22

19.1.2021 00:30:41

0
Korkum şu the witcher 3 başarısı nedeniyle cyberpunk 2077ye nasıl hype yapıldı ve patladı gördük oyunu sadece hikayesi ve müzikleri kurtarıyor Aynı şey şimdi GTA 6 da oluyor rdr2 nedeniyle büyük bir hype oluşacak beklentiyi karşılayabilecek mi çok merak ediyorum Ea games bile bf 1 ile nfs 2015te güzel başarı yakaladı sonraki oyunlarda çuvalladı Umarım rockstar tecrübesinden taviz vermez

_GRKM_

19.1.2021 00:29:10

+1
bu adamlar hep en iyisini yapıyor

sh4dy_081991

19.1.2021 00:27:16

0
Acik dunya simulasyonu bakimindan Rockstar ile rekabet edebilecek bi yapimci daha yok malesef. Malesef diyorum cunku onlarin eline bakiyoruz ve o oyunlar hic kolay gelmiyor kac sene beklemekten baska sansimiz yok. Su an 2007 de cikan GTAIV le bile asik atabilecek bir oyun yok birakin Rdr2 yi falan gectim. Diger open world gecinen oyunlara bakinca open world olmasa daha iyi olurdu dedirtiyor insana.

yas197

19.1.2021 00:10:08

+4
quote:

Orjinalden alıntı: TheNewAtilla Gtada evet yapay zeka, fizikler vs güzel ama oyun eskisi kadar eğlenceli gelmiyor. Rdr2 mesela, inanılmaz animasyonlar var ama oyun o kadar hantal ki aksiyon keyif vermiyor. Zaten çağ dışı kalan vuruş hissi de cabası
yanlış anlamayın ama siz oyunu kaldıramamışsınız , size ağır gelmiş :)

yas197

19.1.2021 00:09:24

+2
quote:

Orjinalden alıntı: TheNewAtilla Gtada evet yapay zeka, fizikler vs güzel ama oyun eskisi kadar eğlenceli gelmiyor. Rdr2 mesela, inanılmaz animasyonlar var ama oyun o kadar hantal ki aksiyon keyif vermiyor. Zaten çağ dışı kalan vuruş hissi de cabası
çağ dışı kalan vuruş hissi mi :D

TheNewAtilla

18.1.2021 23:50:14

+1
Gtada evet yapay zeka, fizikler vs güzel ama oyun eskisi kadar eğlenceli gelmiyor. Rdr2 mesela, inanılmaz animasyonlar var ama oyun o kadar hantal ki aksiyon keyif vermiyor. Zaten çağ dışı kalan vuruş hissi de cabası

Arisaka

18.1.2021 23:47:10

0
RDR 2 ile çıtayı yükseltmişlerdi şimdi GTA 6 ile Allah-u ekber dağlarına çıkaracaklar sanırım. Yanlız GTA 5 ve RDR 2 PC ye geç gelmişti yine aynı şekilde GTA 6 da PC ye geç gelecekse yazık cidden.

RaiTrQ

18.1.2021 22:46:08

+3
Ya niye patent alıyorsunuz salın halka açık olsun cd project red faydalansın işte kendileri yapamıyor

Sean john

18.1.2021 22:31:09

0
Project red kötüde en azından 2 tane aaa oyunu var , ubisoft kötü npc ile kaç oyun yaptı ..

BSC Misafiri

18.1.2021 22:16:12

0
Hobaaa

IcyTea Lemon

18.1.2021 21:50:52

+10
Rockstar'a bayılıyorum, marketing denilen şey neredeyse yok ama icraat max seviyede. CDPR senelerce sırf marketing, bir ton bilgi o var şu var bu var, oyuna bakıyorsun alakası yok ve bunun gibi binlerce firma var böyle. Açıkcası Rockstar dünya nın en iyi oyun firmasıdır açık ve net. Sırf bir konsola oyun çıkaran firmalar benim gözümde yok gibi bir şey. Her ne kadar kaliteli de yapsalar tek konsola oyun yapan adamdan banane. Bana her platforma oyun cıkaran firma lazaım, hem kalite hem her platforma oyun sunuyor Rockstar ötesi yok. Verdiğim paralar kuruşuna helali hoş olsun, sonuna kadar hak ediyorlar milyonlarca satışları.

BSC Misafiri

18.1.2021 21:42:58

+4
RDR 2'de zaten arşa değmişti NPC teknolojisi. Aman Tengrim diyorum sadece bu habere!

BSC Misafiri

18.1.2021 21:08:25

+1
Aga bunlar yapar ha. Harbi yapar bunlar. RDR2 sonrası zaten (olumlu anlamda) her şeyi beklerim bunlardan (da o ekip dağıldı + daha az köle saatli çalışma falan :)

Johnny Silverhand

18.1.2021 20:59:51

+11
red dead redemption’daki yapay zekayı gördükçe diğer bütün oyunlardan soğuyorum.

BlackBeasT

18.1.2021 20:44:48

+4
Bu sene son çeyreği GTA 6 trailer bir ihtimal yayınlanabilir... ilk GTA 5 trailer 2011 sonu yayınlanmış 2 sene sonra 2013'de PS3, x360 Oyun konsollarına çıkmıştı.

Naughty Dog

18.1.2021 20:37:20

+31
CD Projekt Red'de Yapay Zeka nasıl daha kötü yapılır diye Patent almış.

yas197

18.1.2021 20:32:27

+21
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri O kadar gerçekci yapmaları sıkar oyundan soğutur adamı zaten oyunlara kafamızı dağıtalım diye girmiyor muyuz? Nedir bu gerçekcilik merakı
Lütfen gidip cyberpunk ın npc leriyle eğlen, lütfen!

BSC Misafiri

18.1.2021 20:30:41

0
O kadar gerçekci yapmaları sıkar oyundan soğutur adamı zaten oyunlara kafamızı dağıtalım diye girmiyor muyuz? Nedir bu gerçekcilik merakı

yas197

18.1.2021 20:30:10

+11
Şu rdr2 yi oynadıkça adamlara hayranlığım git gide artıyor. Bir sonraki oyunlarını sabırsızlıkla bekliyorum. Yüksek bütçeli oyun yapıp, gerçekten bu oyun olmuş, yeni oyunu ne zaman çıkacak acaba dedirten tek firma.

:::LOSTPLANET:::

18.1.2021 20:24:27

+14
Bunu atmadan olmaz
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Rockstar North

18.1.2021 20:20:15

0
GTA 6 ya bu yıl kasımda duyurulacak ki PS5 deki GTA 5 in satışını arttırmak için duyurabilirler ya da Rockstar GTA Online nın suyunu sıkmayı bitirinceye kadar bir duyuru göremeyeceğiz.

Source

18.1.2021 20:19:27

+1
Bu adamlar yapıyorsa iyi birşeydir bu :)

deadlight54

18.1.2021 20:15:49

+27
Rockstar Games yapay zekayı nasıl daha gerçekçi yapabiliriz diye kafa patlatıp gerektiğinde patent alırken, diğer firmalar yapay zekayı nasıl daha aptal ve embesil yapabiliriz diye düşünüyor olması acı verici.

Burrsaspor16

18.1.2021 20:14:37

+13
Rockstar açık dünya konusunda çıtayı o kadar yükselttiki bu npc teknolojisi sayesinde nasıl bir ürün çıkaracaklar merak konusu hiç bir fimanın bu kaliteye ulaşabileceğini düşünmüyorum...

:::LOSTPLANET:::

18.1.2021 19:59:26

+6
Güzel şeyler gelecek...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Grand Theft Auto VI
+ TAKİBE
AL
4 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız