Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Need for Speed'i Oynamak İçin Neden İnternet Bağlantısı Gerekli?


    Yeni Need for Speed oyununu oynamak için zorunlu internet bağlantısının gerektiği geçtiğimiz aylarda açıklanmıştı. Bu kez konuyla ilgili yeni detaylar paylaşıldı. Belirtilenlere göre oyunda yer alacak olan Autolog sisteminden dolayı oyuncuların internete bağlı olması zorunlu koşulacak.
 
    Daha önce çıkan son Need for Speed oyunlarında da yer alan bu sistemin yeni oyunla beraber daha da geliştiği belirtiliyor. Sosyal özelliklerin arttırıldığı Autolog sisteminde bir de snapshot adı verilen sistem yer alacak. Bu sistemde paylaştığınız oyun görüntülerini arkadaşlarınız görüntüleyip beğenebilecek ve bu beğeni sayıları da size oyun parası olarak geri dönecek. Dolayısıyla Autolog sistemiyle beraber ekran görüntüsü paylaşarak bile ilerleme sağlayabileceksiniz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
need for speed ghost games electronic arts yarış xbox one ps4 pc
Google, Vulkan Teknolojisiyle Mobil Cihazların Grafik Gücünü Artıracak Taşınabilir Steam Machine 2016'nın Sonunda Geliyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Mr.Seko

13.3.2017 16:20:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Arkadaslar bende internet yok telefondan ps4 e bağlarsam çok fazla internet harcarmı
Bu sorunun cevabı nedir :D

BSC Misafiri

25.7.2016 19:04:18

0
Arkadaslar bende internet yok telefondan ps4 e bağlarsam çok fazla internet harcarmı

BSC Misafiri

27.3.2016 23:29:45

0
Şimdi korsan oynamak mümkünmü değil mi ? Desteklediğimden değil. Bende sevmiyorum korsan oynamayı ama 150-200 lira veremeyecek olanlar var. Yapın 60-70 lira daha fazla insan satın alsın kardeşim..

Mr xXx

15.8.2015 21:37:00

0
Herşey online alt yapı istiyor, yeter artık!! Single oynayanlar yani biz ne yapacağız? veya ben yazlığa gittim,orada oynayamadıktan sonra ne anladım milyon dolarlık yapımdan!

SouthPark_Konsol delisi

12.8.2015 19:33:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: bm07tr

Elbette kırılımayan DRM yapılabilir ancak bunun için harcanan maliyet,zaman vs.Çok yüksektir. Genelde oyunların kolay kırılmasının sebebi Windows'un esnekliğidir. Fiyat konusunda kesinlikle haklısınız.Ancak oyunları Türkiye fiyatına göre değil US fiyatına göre değerlendirmek daha doğru. Kimsenin bir oyuna 200 tl verdiğini düşünmüyorum.
kırılamayan drm eğer orjinal kullanıcıları rahatsız edilmicekse yapılsın tabiki ama bugün nasanın nsanın cianın pentegonun verilerine saldırı düzenleyip sabotaj yapılabiliyorsa ne yazıkkı oyunlarda nekadar korunursa korunsun kırılmaya mahkum gibi kırılamayan oyunlardan kasıt çok uraştırdıgından kimsenın uraşmıyacagı kanısındayım. bence tabiki us fiyatlarına göre oyunlar ucuz konsollar dahi öle bugün amerika birleşik devletlerinde mustang chero cammaro gibi arabaları 20 bin 30 bin dolar arası alabiliyosun lakin türkiyedee o fiyat 3 katı yanı asıl sorun bizdekı vergilendırme sistemi benım tek avuntum şuan ekonomi ve kalkındırma bakanlıgının oyunlar için destek vermesi finansal olarak....buradan umutluyum açıkca

exent4246o

12.8.2015 19:18:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: SouthPark_Konsol delisi

korsan hiçbir şekilde engellenemezz her savunmanın bir saldırısı her saldırınında bi savunması vardır (korsanı savundugumdan değil yanlış anlama ) internet tabanlı çalışan oyun yapsanda 3 senede olsa kırılmaya mahkum yeterkı bunu yapabilcek insan istesın.örğenın simcity olsun lord fallen olsun bi the crew var oda kırılır nıye kırılmasın ama istemek önemlı belkı şuanda kırılamaz ilerde kırılır yahut kırılmaz... veyahut sadece mmo tabanlı oldugu içindir burda firmaları yanlış buldugum nokta tamam iyi hoşta psn plusı olmayan bu oyunları nasıl oynucak the crew gibi atıyorum the division gibi. sanırım destiny gibi olucak veyahut oyundakı bazı yerlerde sınırlanmaya gidilcek sanırım burdakı cogunluk net olayından haklı olarak yakınmış ama oyunlar avrupa ve amerikadakı sisteme göre çıktıgına göre oranın alt yapısı bizimkini tokatlar maleseff oyunların kırılmamasından yanayım zira oyunlar bugün ucuz. ama türkiyeye pahalı olmasının sebebbi doların 2,70 olması 2,cisi gümrük fiyatları,3.cüsü 18 gibi kdv olasılıgının olması 4.cüsü firmanın ekleyeceği kar fiyatı bugün 70 dolarlılık oyunu 70 liraya almak varken enayi gibi gidipte arala para kazandırmam fiyatlar fahiş çünkü alanada enayi demem saygı duyarım herkesın bütçesi farklı cünkü( tabikide sevdiğim oyun olunca mecbur orjinal alıyorum) onun dışında korsanın olması bi yanda iyi bi yanda kötü.. yaptıgı yapıma emek vermeyen kullanıcıyı çileden çıkaran firmalar için korsan olayı iyi ama emeğinin son damlasını oyuna yansıtan firmalar içinde korsan kötü şapka çıkarılır ve oyun ne olursa olsun orjinal alınır..5.cisi türkiyede aslında lüks olmayan şeylerin lüks olarak gösterilmesi yolunacak paranın en kolay yoludur oyunlar ve teknolojik sistem (bugün oyunlarda bir ihtiyaç sonuçta )
Elbette kırılımayan DRM yapılabilir ancak bunun için harcanan maliyet,zaman vs.Çok yüksektir. Genelde oyunların kolay kırılmasının sebebi Windows'un esnekliğidir. Fiyat konusunda kesinlikle haklısınız.Ancak oyunları Türkiye fiyatına göre değil US fiyatına göre değerlendirmek daha doğru. Kimsenin bir oyuna 200 tl verdiğini düşünmüyorum.

SouthPark_Konsol delisi

12.8.2015 19:11:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: bm07tr Bazı arkadaşlar DRM olmadan gelsin vs. İstiyor. Bence yanlış.Bunun yerine oyuncuyu mağdur etmeyen,Ancak korsanın kökünü kazıyan bir drm olsa. Pc oyunculuğu ciddi anlamda gelişir.
korsan hiçbir şekilde engellenemezz her savunmanın bir saldırısı her saldırınında bi savunması vardır (korsanı savundugumdan değil yanlış anlama ) internet tabanlı çalışan oyun yapsanda 3 senede olsa kırılmaya mahkum yeterkı bunu yapabilcek insan istesın.örğenın simcity olsun lord fallen olsun bi the crew var oda kırılır nıye kırılmasın ama istemek önemlı belkı şuanda kırılamaz ilerde kırılır yahut kırılmaz... veyahut sadece mmo tabanlı oldugu içindir burda firmaları yanlış buldugum nokta tamam iyi hoşta psn plusı olmayan bu oyunları nasıl oynucak the crew gibi atıyorum the division gibi. sanırım destiny gibi olucak veyahut oyundakı bazı yerlerde sınırlanmaya gidilcek sanırım burdakı cogunluk net olayından haklı olarak yakınmış ama oyunlar avrupa ve amerikadakı sisteme göre çıktıgına göre oranın alt yapısı bizimkini tokatlar maleseff oyunların kırılmamasından yanayım zira oyunlar bugün ucuz. ama türkiyeye pahalı olmasının sebebbi doların 2,70 olması 2,cisi gümrük fiyatları,3.cüsü 18 gibi kdv olasılıgının olması 4.cüsü firmanın ekleyeceği kar fiyatı bugün 70 dolarlılık oyunu 70 liraya almak varken enayi gibi gidipte arala para kazandırmam fiyatlar fahiş çünkü alanada enayi demem saygı duyarım herkesın bütçesi farklı cünkü( tabikide sevdiğim oyun olunca mecbur orjinal alıyorum) onun dışında korsanın olması bi yanda iyi bi yanda kötü.. yaptıgı yapıma emek vermeyen kullanıcıyı çileden çıkaran firmalar için korsan olayı iyi ama emeğinin son damlasını oyuna yansıtan firmalar içinde korsan kötü şapka çıkarılır ve oyun ne olursa olsun orjinal alınır..5.cisi türkiyede aslında lüks olmayan şeylerin lüks olarak gösterilmesi yolunacak paranın en kolay yoludur oyunlar ve teknolojik sistem (bugün oyunlarda bir ihtiyaç sonuçta )

BSC Misafiri

12.8.2015 18:41:12

0
böyle saçma sebep duymadım (kedidir kedi)

BSC Misafiri

12.8.2015 15:45:07

0
Elalemin yaptığından bize ne arkadaş yok fotoğrafmış yok oymuş buymuş insan ilk önce hikaye modunu bitirir sonra multiplayera akar eğer böyleyse bu oyun tutulmaz

tahir40

12.8.2015 03:57:58

+1
Çok saçma bi sistem. NFS Rivals'da da benzer bi saçmalık var, biriyle online kapışmadığım ve internet bağlantım sağlam olduğu halde yarışın ortasında bağlantı kesildi tekrar bağlanıyor diye bekliyorsunuz... Az çınlatmadım originin kulaklarını...

Yusac

12.8.2015 03:57:20

0
Battlelog ta autolog ta leş sistemler neden zorluyo bu adamlar bu kadar? SP ye girmek için tarayıcı açmak ne ya? Bu ne biçim bir ilkellik. Sanki kıramayacaklar bu haliyle oyunu bari orjinal alanların zevkinin içine edip kendinden soğutma. BF yi açmaya çalışıyorum şuan sadece internet explorerden çalışıyor resmen rezillik.

2K

12.8.2015 01:54:08

0
Tamam güzel bir fikir oyuncular keyif alabilir ama bunu neden zorunlu hale getiriyorlar anlamak mümkün değil bazı oyuncular bu özellikleri hiç bir zaman kullanmayacak veya offline olarak da oynamak isteyecekler o zaman basit bir şekilde bu özelliklerden yararlanamazsın ama oyna demek yerine zorunlu hale getirilip, oyuncuların kısıtlanması iyi bir karar değil. Rivals da da durum böyleydi ve oyun gerçekten rezaletti.

WiiSmash

11.8.2015 23:04:56

+1
elalemin ranklarını, statlarını görmek çok hojdır ama benena.

Catimen

11.8.2015 22:28:18

0
Vazgeçin oğlum şu Autolog sisteminden banane milletin rampalardan kaç yüz metre atladığını ne çektiğini napayim çok göstermek istediği bir şey varsa Playstation'un share tuşuna basar koyar resmini facebook'a veya başka bir yere.

bloodyfunfrog

11.8.2015 21:24:30

0
quote:

Orjinalden alıntı: TheHobits67 Pc ciler the crew gibi bu oyunu da oynayamayacak anlasılan.
crew ps4 te offline oynanabiliyormu? bilmedigimden sordum cvp veren olursa sevinirim :D

bkaakco

11.8.2015 21:09:54

0
Rivals'ta da yolda giderken oyunu durdurma yoktu. Saçma sapan şeyler çıkartıyorlar başımıza.

Wayward Son

11.8.2015 20:29:24

0
Yalniz bu olay yalnizca PC icin degil galiba. Hicbir yerde PC'ye ozel yazmiyor. Bilen varsa bilgilendirsin.

cemecem21

11.8.2015 19:24:08

0
Biraz garip bir gerekçe. Bence bu karardan dönülmeli ve muhtemelen de oyun çıktıktan sonra bir süre sonra bir şekilde çevrimdışı oynanacaktır.

exent4246o

11.8.2015 18:38:31

0
Bazı arkadaşlar DRM olmadan gelsin vs. İstiyor. Bence yanlış.Bunun yerine oyuncuyu mağdur etmeyen,Ancak korsanın kökünü kazıyan bir drm olsa. Pc oyunculuğu ciddi anlamda gelişir.

orangeblu

11.8.2015 18:35:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: PSBoy Peki ya canım ekran görüntüsü paylaşmak istemiyorsa.Ya ordan burdan fışkıran şu arkadaşın şu oyuna girdi şu arkadaşın şu anda oyunda yazılarını görmek istemiyorsam.Ya konsolumla gittiğim memleketimde oynamak istiyorsam. Onlar ne olacak he ? Olmayacak mı ? Sırf insanlar paralarıyla rezil olsunlar diye yapılmış şu DRM denen illet yav. Yani alın elinizde somut bir örnek var : Witcher 3 . Herkese hitab etmeyen bir yapım olmasına rağmen oyun 5-6 milyon sattı.Niye inat ediyorsunuz şunda NEDEN ? Hayır korsan alanlar yapacak cracklerini oynayacaklar gül gibi.Peki para vererek alanlar ne olacak . ''Origine bağlanın bağlandın mı he iyi şimdi bide autolog'a bağlanın aa arkadaşın ekran görüntüsü paylaşmış beğensene beğenmicen mi tamam . AA internet mi koptu aç kapa modemini en baştan hadi.Ama durun Originde bir sorun olmuş oyuna giremiyorsunuz sonra tekrar deneyin'' Alın size ülkemizdeki bozuk ve kısıtlı internet imkanlarıyla yaşanacakları yazdım .Kolay gelsin şimdiden alacaklara.Oyun beni çekmediği için almayacağım zaten.
+1 Ttnetin durumu ortada daha geçen gün bakım var diye 5 saat interneti kestiler ben istediğim vakit bu oyunu oynayamadıktan sonea ne yapayım böyle oyunu. Eminim bu oyun için ps plus'ı da zorunlu tutarlar. EA çoktan anlaşmıştır bile bu konsol firmalarıyla. EAden bu beklenir zaten.

Final Getsuga Tenshou

11.8.2015 17:46:38

+1
Yeni bir SimCity faciası geliyor.

BSC Misafiri

11.8.2015 17:43:17

0
bak şimdi bu autolog yüzünden pc ye 30 fps kilidi getirirseler şaşırmam

Nicolae

11.8.2015 17:43:03

0
Ne gerek var arkadaş böyle bir işe , Crew'da vardı da ne oldu en ufak bir bağlantı sorununda oyundan atıyordu bu oyunda da aynısı olacak. Sims gibi sonradan kararlarını değiştirip patch ile internet zorunluluğunu kaldıracaklar mı yine ? EA'nın yaptıklarına akıl sır erdirmek mümkün değil.

Alkımm

11.8.2015 17:14:51

0
[link=http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2248/1374/original.gif?w=600&h]LİNK[/link] EA al canım muz ye simcity den soğuttun zamanında bu oyundan da soğut.

R-10

11.8.2015 17:13:12

0
Bu adamların frapstan haberi yok galiba

ungalath

11.8.2015 17:12:59

0
acaba diyorum sadece benim mi arkadaşlarım oyun oynamıyor.Abi oyunlarda bu kadar sosyal olmaya gerek var mı yada çekirdek oyuncu kitlesi gerçekten bunu istiyor mu ? insanları aptal yerıne koyuyor bu dangalaklar....

michael01

11.8.2015 16:58:49

+1
maxis'i böyle batırmıştı EA. Zorla online koydurmuş, oyun online üzerine kuruldu demişti ama bir hafta geçmeden oyunun korsan sürümleri yavaş yavaş ortaya çıkamaya başlamıştı.

alike03

11.8.2015 16:45:09

+3
Adamlar hakliymis. Internetsiz nasil fotograf cekecek oyun aklin mantigin aliyormu hic.

Rapsody_izmir

11.8.2015 16:30:54

0
Konsolda oynayacağım için pek fark etmedi. Sabırsızlıkla beklediğim bir oyun. Umarım oyun kadar müzikleri de güzel olur. Pc cilere sabır dilerim : ) (

Boldrex

11.8.2015 16:14:00

+1
Sizin yapacağınız log sisteminin ta...

Megathrone26

11.8.2015 16:10:48

+1
İnternet bağlantıaı bir tercih olmalı DAYATMA DEĞİL!

mementopolis

11.8.2015 16:08:04

0
EA ayağına sıkmaya devam para çıkmaz bizden sana.

BoUnTy_HuNtEr

11.8.2015 15:55:12

+1
quote:

Orjinalden alıntı: PSBoy Peki ya canım ekran görüntüsü paylaşmak istemiyorsa.Ya ordan burdan fışkıran şu arkadaşın şu oyuna girdi şu arkadaşın şu anda oyunda yazılarını görmek istemiyorsam.Ya konsolumla gittiğim memleketimde oynamak istiyorsam. Onlar ne olacak he ? Olmayacak mı ? Sırf insanlar paralarıyla rezil olsunlar diye yapılmış şu DRM denen illet yav. Yani alın elinizde somut bir örnek var : Witcher 3 . Herkese hitab etmeyen bir yapım olmasına rağmen oyun 5-6 milyon sattı.Niye inat ediyorsunuz şunda NEDEN ? Hayır korsan alanlar yapacak cracklerini oynayacaklar gül gibi.Peki para vererek alanlar ne olacak . ''Origine bağlanın bağlandın mı he iyi şimdi bide autolog'a bağlanın aa arkadaşın ekran görüntüsü paylaşmış beğensene beğenmicen mi tamam . AA internet mi koptu aç kapa modemini en baştan hadi.Ama durun Originde bir sorun olmuş oyuna giremiyorsunuz sonra tekrar deneyin'' Alın size ülkemizdeki bozuk ve kısıtlı internet imkanlarıyla yaşanacakları yazdım .Kolay gelsin şimdiden alacaklara.Oyun beni çekmediği için almayacağım zaten.
arkadaş söylenecek en güzel şeyi söylemiş gene olan orjinal kullanıcıya olcak korsan gene bi yolunu buluyo illa kırıyolar en kırılmaz denilenleri bile sonunda kırdılar hatta onlar kırıp internet baplantısı gerekmeden çatır çatır oynarken orjinal kullanıcı saçma sapan internet sorunlarıyla uğraşcak yok böle bişey ya ulan cd projekt i gene bağrıma basasım geldi gene söylüyorum bu drm denen şeyin zararı korsana değil orjinal kullanıcıya malesef. Ayrıca ne sosyallikmiş arkadaş sosyalik mi istiyon kapa oyunu azcık, çık dışarı gez toz arkadaşlarınla buluş kafanı dağıt al eşini çolunu çocuğunu gez bi yerlere git oyundamı sosyal olcaz lann zorla. Çık gez toz oyunda sosyallik yaşama gerçekte yaşa birader.

TheHobits67

11.8.2015 15:38:56

+1
Pc ciler the crew gibi bu oyunu da oynayamayacak anlasılan.

_GRKM_

11.8.2015 15:37:13

0
ırın bırın kırın etmesinler..korsanı engellemek için..fıfa 15 bile kırıldıysa bu oyunu da kırarlar

# Ace #

11.8.2015 15:19:22

+1
Oyunu oynamak için net zorullu olamaz ya. Şayet öyle ise bu bir nevi drm'dir saçmalık. Neyse şimdiden oyunu almayın diye bir neden daha ortaya çıkardılar.

qqqqrpppp

11.8.2015 15:11:35

+1
hay sosyaliniz batsın

Vernon Schillinger

11.8.2015 15:08:24

0
En son carbon oynamıştım 2006'da.Eğer puanları iyi gelirse alabilirim.Uzun zamandır araba yarışı temalı bir oyun oynamamıştım.Ea bizi yanıltır umarım.

L.A. Ezio

11.8.2015 14:50:58

0
quote:

Orjinalden alıntı: PSBoy Peki ya canım ekran görüntüsü paylaşmak istemiyorsa.Ya ordan burdan fışkıran şu arkadaşın şu oyuna girdi şu arkadaşın şu anda oyunda yazılarını görmek istemiyorsam.Ya konsolumla gittiğim memleketimde oynamak istiyorsam. Onlar ne olacak he ? Olmayacak mı ? Sırf insanlar paralarıyla rezil olsunlar diye yapılmış şu DRM denen illet yav. Yani alın elinizde somut bir örnek var : Witcher 3 . Herkese hitab etmeyen bir yapım olmasına rağmen oyun 5-6 milyon sattı.Niye inat ediyorsunuz şunda NEDEN ? Hayır korsan alanlar yapacak cracklerini oynayacaklar gül gibi.Peki para vererek alanlar ne olacak . ''Origine bağlanın bağlandın mı he iyi şimdi bide autolog'a bağlanın aa arkadaşın ekran görüntüsü paylaşmış beğensene beğenmicen mi tamam . AA internet mi koptu aç kapa modemini en baştan hadi.Ama durun Originde bir sorun olmuş oyuna giremiyorsunuz sonra tekrar deneyin'' Alın size ülkemizdeki bozuk ve kısıtlı internet imkanlarıyla yaşanacakları yazdım .Kolay gelsin şimdiden alacaklara.Oyun beni çekmediği için almayacağım zaten.
Başka söze gerek yok , konu kilit

PSBoy

11.8.2015 14:47:28

+5
Peki ya canım ekran görüntüsü paylaşmak istemiyorsa.Ya ordan burdan fışkıran şu arkadaşın şu oyuna girdi şu arkadaşın şu anda oyunda yazılarını görmek istemiyorsam.Ya konsolumla gittiğim memleketimde oynamak istiyorsam. Onlar ne olacak he ? Olmayacak mı ? Sırf insanlar paralarıyla rezil olsunlar diye yapılmış şu DRM denen illet yav. Yani alın elinizde somut bir örnek var : Witcher 3 . Herkese hitab etmeyen bir yapım olmasına rağmen oyun 5-6 milyon sattı.Niye inat ediyorsunuz şunda NEDEN ? Hayır korsan alanlar yapacak cracklerini oynayacaklar gül gibi.Peki para vererek alanlar ne olacak . ''Origine bağlanın bağlandın mı he iyi şimdi bide autolog'a bağlanın aa arkadaşın ekran görüntüsü paylaşmış beğensene beğenmicen mi tamam . AA internet mi koptu aç kapa modemini en baştan hadi.Ama durun Originde bir sorun olmuş oyuna giremiyorsunuz sonra tekrar deneyin'' Alın size ülkemizdeki bozuk ve kısıtlı internet imkanlarıyla yaşanacakları yazdım .Kolay gelsin şimdiden alacaklara.Oyun beni çekmediği için almayacağım zaten.

Rozabug

11.8.2015 14:40:19

-2
Ea nın log la ilgili bi sorunu var Battlelog Autolog
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Need for Speed
+ TAKİBE
AL
38 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız