Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Assassin’s Creed Empire için Yeni Söylentiler

 
   Geçtiğimiz gün Wog.ch adlı İsviçreli bir perakendecide listelenen Assassin’s Creed Empire için bu kez Polonyalı website Gry-Online (Çeviri The Ones Who Came Before) tarafından bir takım söylentiler paylaşıldı.
 
   Söylentiler şu şekilde:
 
- Assassin’s Creed Empire Antik Mısır'da geçecek ve oyun bir Prequel olarak karşımıza çıkacak.  (Prequel: Oyun, film veya dizilerde anlatılan olayların öncesini veya başlangıcını konu edinen ancak onlardan sonra oluşturulmuş bölüm veya bölümlere verilen addır.)
 
- Altair'in uzak bir atası olan eski bir köleyi kontrol edeceğiz. Bu karakterin cildi diğer Assassin’s Creed oyunlarındaki ana karakterlerin cildinden biraz daha koyu. 
 
- Ubisoft Montreal tarafından geliştirilen Assassin’s Creed Empire'ın dünyası Assassin's Creed: Black Flag'in dünyasından üç kat daha büyük. 
 
   Asassin’s Creed: Empire İsviçreli perakendeci Wog.ch'de PlayStation 4, Xbox One ve PC'de 2017 yılının dördüncü çeyreği için listelendi. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Ubisoft Assassin's Creed Victory PC PS4 Xbox One
Toukiden 2 için Çıkış Videosu Yayınlandı Seiken Densetsu Collection Switch için Duyuruldu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

24.3.2017 20:12:38

0
mısırda geçen hiçbir oyundan zevk alamadım nedense. unity gibi etkileyici girilebilir binalar ve yaşayan kalabalık halk ve ortam olsun bari..

Icefyre

23.3.2017 16:50:04

0
Revelations'daki Yusuf gibi bir karakter güzel olurdu ana karakter için.

NatuRom DeMoNto

22.3.2017 16:11:44

0
Bu iki topluluğun oluşumuna tanıklık etmek mükemmel olur üstüne Mısır'da falan geçicek olmasıda ayrı bir keyif verir ama önceki mesajlarımda dediğim gibi oynanışı artık ciddi anlamda toparlamaları gerekiyor.

EzioAuditore_

22.3.2017 15:06:11

0
Prequel olmanın da ötesinde, oyunun Assassin ve Templar örgütlerinin oluşmasından önceki zamanlarda geçeceği konuşuluyor. Bu 2 topluluğun oluşumlarına tanıklık edebiliriz.

Maxwell1

22.3.2017 14:06:30

+2
Assassin's Creed Assassin's Creed II Assassin's Creed: Brotherhood Assassin's Creed: Revelations Buraya kadar olan seri efsane. -------------------------------- Assassin's Creed III (Genel olarak güzel bir yapım , birkaç üzen bug u saymazsak , Desmond ın hikayesini sonlandırmak adına kesinlikle oynanmalı) ------------------------------------ Assassin's Creed Liberation HD (Başarısız ve gereksiz , hiç olmamalıydı) ------------------------------------------- Assassin's Creed IV: Black Flag (Genel olarak güzel bir yapım , AC kalitesini yansıtıyor) --------------------------------------- Assassin's Creed: Unity Assassin's Creed: Rogue Birbiri ile doğrudan bağlantılı iki yapım.(Rogue genel olarak güzel bir yapım , Unity ise tam anlamıyla AC kalitesini yansıtan bir yapım , halen oynamaktayım) -------------------------------------------------- Assassin's Creed: Syndicate (Genel olarak başarısız , savaş mekanikleri felaket) --------------------------------------------- Assassin's Creed: Empire (İyi bir senaryo ile combine edilmiş Unity den bayrağı teslim alan bir yapım olur umarım)

dingo egret!

22.3.2017 12:52:01

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Witcher 3 ten etkilenmisler ama becerebileceklerini zannetmiyorum hoplama ziplama oraya buraya tirmanma kalkmali.Zaten bana göre bu oyunun atmosferinde hic bir sıkıntı yok bence en iyilerinden resmen tarihi yaşıyorsun.Oynanış komple değişirse sasirtir.
AC o oynanış dinamiklerinin üstüne kurulu misafir. Seven öyle sevdi o seriyi. Belki olsa olsa dövüş sistemini elden geçirebilirler. Onun haricinde free-running unsurlarını çıkartırsan o oyun zaten AC olmaz.

dark_hell_86

22.3.2017 12:08:31

0
Assassin's Creed, Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood, Assassin's Creed: Revelations, Assassin's Creed III, Assassin's Creed Liberation HD, Assassin's Creed IV: Black Flag, Assassin's Creed: Unity, Assassin's Creed: Rogue, Assassin's Creed: Syndicate, ----- 10 oyun olmuş eğer 11. oyunda da hala aynı oynanış dinamiği ve dövüş mekaniğiyle gelecekse hiç gelmesin.

Sean john

22.3.2017 11:30:32

0
derin bir yenilik gelmeli aynı mantıkla gitmez , şu envanter olayı ayarlamalılar rpg oyunlarındaki gibi silah özellkileri fln derinleştirilmeli crafting de. Yan görevler saçma sapan olmamalı 3 kişi öldür 2 kişi yakala tarzı .Hikayede biraqz esneklik olsa iyi olur vede farklı tarikatlar olsa sadece 2 tane değil.

emrahcey

22.3.2017 11:26:55

0
2017 sonu gibi duyurur, Yetiştiremez 2018 başları gibi (Şubat-Mart) gelir. Optimizasyon özürlü olur. Patch için yaklaşık bir 6 ay geçer. Optimize oldu derler eskiyle yeni arasında fps oynamaz, yorumlar "ilk çıktığında kötüydü, şimdi su gibi akıyor..." diye yorum görürüz. Bu devran böyle sürüp gider. Buna rağmen iyide satış rakamları elde ederler Örnek :Cod

erenceyla

22.3.2017 10:48:02

0
Çizgiromanı ilk üç seri kadar ilgimi çekmemişti. Umarım oyun keyifli olur. Kumda koşma zorlaşması gibi gerçekçi efektleri getirirse güzel olur

Giresunlufuk

22.3.2017 10:00:29

0
Telefon için AC oyunu var ama pek iyi değil. Bunlar uyarlanamaz.

St Batuhan

22.3.2017 09:32:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Bu oyunlar cep telefonlarına uyarlanamazmı?
Grafik konusundaki gelişimleri düşünüldüğünde aslında mobil cihazlara gayet uyarlanabilir. Zaten düşmanlar düzgün bir saldırı yapmıyor ama bu da normal. Savaşabiliriz mobil cihazda da gamepad de kullanıp. Sıkıntı olan zaten oyun oldukça buglı çıkıyor ve boyutlar malum. Güncellemeler de boyut olarak uçuk. Mobil cihazlar burada zorlanır. Bir de motor kendilerine ait yani desteği var mı şu an yok mu bilemeyiz. Diğer taraftan boyut 3 kat büyük denmiş BF'e göre ama o oyunda bayağı bir deniz kısmı vardı. Onlar dahil 3 kat mı? Bu oyunda deniz namına neler var? Akdeniz'e açılırsak ve o kısım büyük yer tutuyorsa o boyutun anlamı yok. Bir de görev çeşitliliği açısından da o haritayı doldurmak var yani aynı görevleri yapacaksak önemi yok ama farklı görevlerle çevreyi dinamik olarak değiştirecek ya da kullanacaksak sevindirici.

BSC Misafiri

22.3.2017 06:58:36

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Hangi oyun ötekinden çok farklı olarak gelmiş beyler acayip taraflı davranıyorsunuz, şu seride eleştireceğiniz bir şey varsa o da modern hikayeyi yavanlaştırılmasıdır. İlk oyun ve son çıkan oyuna bakın sonra Shadow Of Mordor,Batman,Witcher gibi diğer oyunlara bakın AC bu oyunların gösterdiği gelişimden daha fazlasını gösterdi. Bu oyuna haksızlık edildiğine katılıyorum. Ama her yıl çıkmaması gerekiyordu. Nitekim vazgeçtiler bu sevdadan. Diğer oyunlarla karşılaştırman yanlış. Özellikle witcher'ı falan karıştırma aman diyim :)

BSC Misafiri

22.3.2017 06:57:55

0
Yeni bir Prince of Persia gelmedikçe Assasins Creed'e sövmeye devam edicem

BSC Misafiri

22.3.2017 06:57:50

0
Ubisoft un oyunlari cok tekduze ve ozensiz olmaya basladi son yillarda. Bi open world sevdasidir gidiyor ama beceremiyorlar iste. Meta si 80 uzeri olan oyunlari yok. Bundan vazgecip eskiye donmeleri gerek. Ve yapimcilara kesinlikle daha fazla sure vermeleri gerek. Bi rockstar ya da sony exc oyunlarina bakin adamlar yillarini harcayip ozenli oyunlar yapiyorlar laf olsun diye degil yani.

BSC Misafiri

22.3.2017 06:57:44

0
Bu oyunlar cep telefonlarına uyarlanamazmı?

NatuRom DeMoNto

22.3.2017 00:41:22

+1
Yapacakları tekşey AC 2'nin oynanış dinamiklerine dönmek başka birşey yapmalarına hiç gerek yok. Ezio gibi ana karaktere önem vermeliler, Ezio'da karakter ile özdeşleştik ama sonraki AC'lerde ana karakterler kimsenin aklında bile kalmamıştır. İlk ve ikinci oyunu esas alsınlar yine yıkıp geçerler ortalığı.

sinmeister

22.3.2017 00:29:50

+1
Şu oyun sade olsun sade. Syndicate, AC oyunu muydu değil miydi bilemem. III, Black Flag, Unity, Syndicate giderek kötüleşti bunlarla seri. Özüne dönmesi lazım.

Jack Rabbit Slims

21.3.2017 23:56:54

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Hangi oyun ötekinden çok farklı olarak gelmiş beyler acayip taraflı davranıyorsunuz, şu seride eleştireceğiniz bir şey varsa o da modern hikayeyi yavanlaştırılmasıdır. İlk oyun ve son çıkan oyuna bakın sonra Shadow Of Mordor,Batman,Witcher gibi diğer oyunlara bakın AC bu oyunların gösterdiği gelişimden daha fazlasını gösterdi.
Serinin hikaye bakımdan önemli yanı, AC II'yi efsane yapan modern zamanda geçen hikayeydi, o Eden videolarıydı zaten. Ne oldu, şişti şişti sonra feci patladı. Onun dışında eski zamanlarda geçen şehirler de tekdüzeleşti, AC 1 mesela bence çok harika bir oyundu, AC II'de bir sürü şehir vardı yine ve hepsinin karakteristik özellikleri vardı. Brotherhood'la birlikte düşmeye başladı seri zaten, tek şehir Roma, tek şehir İstanbul diye gitti. 3'e AC bile diyemezsin rezalet ötesi, Black Flag de yine AC ile alakası yok. Unity eski AC formatında ama onda da hikaye yoktu işte. Ayrıca bu yukarıda saydıklarımın yanında tam 8 oyundur neredeyse zerre değişiklik olmadan aynı oynanışı sunuyorlar. Bırak da eleştirilsin.

stun

21.3.2017 23:15:02

0
pirates of carribean ' ın oyun haklarını alsalar aslında . bi korsan oyunu iyi gider..

mehmet4428

21.3.2017 23:03:03

0
Çölde serapda göreceğiz.

NatuRom DeMoNto

21.3.2017 22:14:57

0
Yenilikle falan uğraşmasınlar hatta tam tersi eskiye ''AC 2'ye'' dönüş yapsınlar.

BSC Misafiri

21.3.2017 21:58:05

+1
Hangi oyun ötekinden çok farklı olarak gelmiş beyler acayip taraflı davranıyorsunuz, şu seride eleştireceğiniz bir şey varsa o da modern hikayeyi yavanlaştırılmasıdır. İlk oyun ve son çıkan oyuna bakın sonra Shadow Of Mordor,Batman,Witcher gibi diğer oyunlara bakın AC bu oyunların gösterdiği gelişimden daha fazlasını gösterdi.

BSC Misafiri

21.3.2017 21:41:38

+1
Witcher 3 ten etkilenmisler ama becerebileceklerini zannetmiyorum hoplama ziplama oraya buraya tirmanma kalkmali.Zaten bana göre bu oyunun atmosferinde hic bir sıkıntı yok bence en iyilerinden resmen tarihi yaşıyorsun.Oynanış komple değişirse sasirtir.

BSC Misafiri

21.3.2017 20:58:37

0
Sızıntılar art arda geliyor :) Oyun bir kaç güne resmiyete dökülür. :)

BSC Misafiri

21.3.2017 20:42:40

+1
Ubishit ineği tam gaz sağmaya devam ediyor anlaşılan :)

busterr

21.3.2017 20:06:16

0
Oha Black Flag zaten çok genişti onun 3 katı demek - hele antik çağda gemi gibi hızlı bir ulaşım aracı olmadan - epey büyük gelecektir. Sızıntılar art arda geliyor resmî duyurunun da eli kulağındadır. Bekliyoruz bu sefer hayal kırıklığına uğratmamalarını

KaptanKenway

21.3.2017 19:59:55

+3
Her yere aynı şehir yapısını, olayları, binaları yerleştirirlerse isterse 10 kat büyük olsun birşey farketmez ki. Marifet herşeyi FARKLI yapabilmekte, aynı yapabilmekte değil. Neyse bakalım göreceğiz.

IamxMSFT

21.3.2017 19:52:26

0
Ubi tower ve birbirinden gereksiz hicbir etkisi olmayan 2836362 tane collectible olayini bitirmeleri gerek.

rambocuk

21.3.2017 19:45:56

+6
Far cry 3 gibi watch dogs 2 gibi şaşırtmasını bekliyorum artık bu seferde aynı görev yapısı aynı dövüş sistemi olmasın artık
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Assassin's Creed: Syndicate
+ TAKİBE
AL
37 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız