Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"Ara Sahneler Korku Oyunlarını Baltalıyor"

Amnesia: A Machine for Pigs iddialı geliyor.
 
     Amnesia: The Dark Descent son zamanların en başarılı korku oyunu olmayı başardı ve yapımcı da hemen arkasından Amnesia: A Machine for Pigs'i geliştirmeye koyuldu. Peki böylesine başarılı bir başarılı bir korku oyunu geliştiren yapımcı bu türde neleri yanlış buluyor?
 
     Frictional Games yapımcıları korku oyunlarında oyuncuyu oradaymış gibi hissettirmek yerine korku olayı gerçekleşirken kontrolü oyuncudan alarak tam oyuncunun hissederek tepki vermesi gereken yerde oyunu boşa harcadıklarını düşünüyor. Bu nedenle korku oyunlarında ara sahnelerin ve Quick Time Event'ların olması oyuncunun kendini orada hissetmesine engel oluyor ve karakterin asıl kontrol etmesi gereken yerde bir şey yapamamasına neden oluyor. Yapımcıya göre korku oyunlarında veya korku sahnelerinde oyuncuya tam kontrol verilmeli. Gerekli olan sahnelerde oyuncunun izlemek yerine başrole geçerek oynaması çok daha etkili oluyormuş. Aslında bunu Amnesia'da da gördük.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
amnesia frictional games the chinese room a machine for pigs dear esther amnesia the dark descent pc indie
Dragon's Dogma'dan Çizgi Dizi Serisi (Bölüm 3) Crytek: "TimeSplitters 4 Geliştirilmiyor"
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

28.4.2012 10:57:00

+1
Ya bırak, adamlar oyunu 5 kişi zar zor kaç yılda yaptı zaten. Hâlâ konsol diyorsunuz. Çokta sistem isteyen bir oyun değil, indir oyna. Ha, bu firmanın oyununu korsan oynamam. Bu oyunu oynayacaksanız orijinal alın.

veterangamer

28.4.2012 04:20:15

-2
Su oyunu konsollara cikarmadiniz ya yatacak yeriniz olmasin....

Guest-97901DBF5

27.4.2012 23:04:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri yanlış, oyunu The Chinese Room geliştiriyor.
Çok yanlış oyunu Frictional Games ve The Chinese Room ortak geliştiriyorlar ve Oyun Frictional Games'e ait

alito

27.4.2012 21:29:08

+1
Adam haklı.

BSC Misafiri

27.4.2012 20:28:50

+1
tam olarak katılıyorum..

I3uRocKSiyoN

27.4.2012 18:25:18

+1
Yemin ediyorum piyasada korku oyunu kalmamasına rağmen bir geliştiricinin böyle düşünmesi beni içten duygulandırdı helal olsun ne diyeyim inşallah korkarız

HeavyBlitz

27.4.2012 17:47:48

0
Kesinlikle doğru söylemişler.

BSC Misafiri

27.4.2012 17:21:04

-3
yanlış, oyunu The Chinese Room geliştiriyor.

atahan12

27.4.2012 17:06:26

+2
Korku oyunlarında bu arasahne sistemi Portal veya Half Life serisinde olduğu gibi olursa daha iyi olur.Yani birşeyler olurken bile kontrol bizde olursa daha iyi olur.Adamlar da bunu anlatmış.Bence haklılar.

op.55 no.1

27.4.2012 16:49:38

+1
Sanırım kastettikleri yapım Dead Space serisi özellikle 2.oyun denildiği gibi korkunç değildi ancak bence başarılı bir aksiyon oyunuydu yinede, neyse asıl konuya gelecek olursak bu adamların korku oyunlarıyla ilgili söyledikleri her şey doğru bence yani ben ne Silent Hill ler ne RE lar gördüm ancak Amnesia gibi bir korku oyunu görmedim oynarken adamı resmen yavaş yavaş çıldırtıyor ama oynamadan da duramıyorsun yeni oyunu da merakla bekliyorum.
  • 1
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Amnesia: A Machine For Pigs
+ TAKİBE
AL
27 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız