Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

DriveClub ile İlgili Yeni Detaylar Büyüleyici


     Sony'nin Gran Turismo serisi ile birlikte önemli yarış oyunu olmaya aday yapımı DriveClub ile ilgili önemli detaylar paylaşıldı.  8 Ekim'de piyasaya çıkacak oyunla ilgili yeni ve ilginç detaylar şu şekilde:
 
    Öncelikle oyundaki hava durumuna değinmek gerekiyor. Geliştiriciler gece gökyüzünü doğru bir şekilde gösterebilmek için NASA verilerini kullanmışlar. Yani gerçek hayatta yıldızları nasıl görüyorsanız, oyunda da benzer şekilde göreceksiniz. Hatta Kuzey ışıklarını Norveç, İskoçya ve Kanada gibi yerlerden görme şansınız olacak.

    DriveClub'ta gökyüzünün de her oynayışta değişeceğini vurgulayan yetkililer bütün bulutların 3D modellemesinin olduğunu belirtiyorlar. Ayrıca gece-gündüz döngüsü de hızlanıp yavaşlatılabilecek. Bir yarış esnasında iki gündoğumu-günbatımı görebilme şansımız olacak.
 
     NASA'dan alınan veriler çevredeki bitki örtüsü ve dağların gerçekçi bir şekilde oyuna aktarılması için de kullanılmış. Geliştiriciler her bölgenin kendine has atmosferi olması için haftalarını o mekanlarda harcamışlar ve hergün en az 200 km yol tepmişler.
 
     Çevre tasarımı konusunda o kadar detaycı davranılmış ki yoldaki kayaların bile tekrar karşımıza çıkmayacağı belirtiliyor. Ayrıca asfalt ve kayaların mekanik bir şekilde tasarlanmadıkları ve hepsinde el emeği detayların bulunduğu vurgulanıyor. Bazı mekanların ufuk çizgisi de 200 km'ye kadar uzanıyormuş.
 
 
    Driveclub'ta asfalt ve kayaların yanı sıra bitki örtüsü de son derece detaylı olacak. Örneğin bazı mekanlarda yol kenarlarında 1.2 milyon milyon adet ağaç bulunuyormuş. Tabi ağaçların yanında 100 çeşit farklı bitki yer alıyor. Bunlar arasında çiçekler, çalılar, yosunlar gibi bitkiler var.
 
    Oyundaki hayvanlar da bölgelere göre farklılık görünecek. İskoçya'da martıları görürken, Norveç'te kargalar, Kanada'da kazlar ve Şili'de de akbabaları görebileceğiz. Bunların yanında geceleri yarasalarla da karşılaşacağız.
 
     DriveClub'taki detaylar gerçekten de büyüleyici. Geliştiriciler arabaları da son derece ayrıntılı tasarlamışlar. Arabalar 260.000 poligona sahip olanlar bile var. Tanıtım videolarındaki kalite oyun içinde de karşımıza çıkacak.
 
    Her bir araba'nın tasarımı için yaklaşık 7 ay harcayan ekipler ayrıca her arabanın 1.000'e yakın detaylı fotoğraf çekimi yapmışlar. Araba üreticisi firmalardan da kontrol sistemi, sesler ve fiziklerle ilgili bilgier alınmış. Yani kontroller, görünüm ve görünüm konusunda çok üst düzey bir oyunla karşılaşacağımız iddia ediliyor.
 
    Son olarak bir yarışa başlamak istediğimizde yükleme ekranının bizi en fazla 15 saniye bekleteceği de vurgulanıyor. Eğer söylenilen detaylar oyuna aktarılabilirse DriveClub büyük beğeni toplayacak gibi görünüyor.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak PS Blog Evolution studios Playstation 4 Sony Racing Yarış
Nintendo'nun Başkanı Iwata, E3'e Katılamayacak Kingdom Hearts HD 2.5 Remix'in Avrupa Çıkış Tarihi Açıklandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Sir Maximus is BACK

9.6.2014 11:59:03

0
önemli olan oynanış ve izlediğimiz kadarıyla drive club'ın oynanışı ve buna bağlı olarak atmosferi,horizon'ın festival atmosferinden daha geride kalıyor.

İdrak İstimlak

7.6.2014 18:48:06

+1
Gran Turismo 5 in cevre detaylarina ve motor seslerine soylenen laflari dun gibi hatirlarim. Acaba o gunden bu yana ne degisti de 180 derece ters yorumlar yine ayni kisilerden geliyor?

Source

7.6.2014 15:27:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Niye oyuna araba koymak çok mu zordu, diğer detayları yaptılar.Düz kaplama tek layer araçlara poligon ve birazda parlaklık basıp, dümdüz çevre yapmak daha kolay değil mi.Adamlar yapılmamışı denemişler işte.Daha zor ve zahmetli olanı.Eleştireceğinize tebrik edin az.Ama eminim bu detaylar forzada olsa, yere göğe sığdıramazdınız.Çok iyi hatırlarım gt5 zamanı bu xbox tayfası fena halde ağaçlara takmıştı kafayı.Çevre kötü falan, ağaçlar olmamış diyorlardı.O zamanlar ağaç önemliydi de, şimdi önemsiz mi oldu.Kusura bakmayın ama bu konuda başta aşağı haksızsınız.Yok öyle yağma, işine gelince gerekli, işine gelmeyince gereksiz detaylar...
Kusura bakma beni oyle bir tayfaya koyamazsin ben senden daha bir GT hastasiyim ve ilk oyundan beri oynar orjinal cd ve dvdleri arsivimde durur o yuzden beni herkesle kiyaslama yaparken bir daha dusun hocam Ben objektif abartisiz yorumlari her konuda oldugu gibi oyunlarda da yapiyorum. Oyuna donersek tekrar arac sayisi az kabul edelim yada etmeyelim arac modellemesinde forza 5 varken fazla konusmasinlar bu adamlar nasil yapiyor o zaman? Ve her ay 10 tane arac cikiyor Forza 5'e Turn 10 bu adamlar nasil yapiyor daha iyi ve detayli modellenmis araclari? Sunu desinler anlarim bu oyunu en az maliyetle cikartmak istiyoruz tamam o zaman yapilanlar dogru ama yok arac modelleme cok zaman aliyor yok mukemmel teknikler kullanilarak araclar modellendigi icin cok zaman aliyor demek tecrubeli oyunculara sacma ve basit geliyor :)

GT_55

7.6.2014 15:07:11

0
Niye oyuna araba koymak çok mu zordu, diğer detayları yaptılar.Düz kaplama tek layer araçlara poligon ve birazda parlaklık basıp, dümdüz çevre yapmak daha kolay değil mi.Adamlar yapılmamışı denemişler işte.Daha zor ve zahmetli olanı.Eleştireceğinize tebrik edin az.Ama eminim bu detaylar forzada olsa, yere göğe sığdıramazdınız.Çok iyi hatırlarım gt5 zamanı bu xbox tayfası fena halde ağaçlara takmıştı kafayı.Çevre kötü falan, ağaçlar olmamış diyorlardı.O zamanlar ağaç önemliydi de, şimdi önemsiz mi oldu.Kusura bakmayın ama bu konuda başta aşağı haksızsınız.Yok öyle yağma, işine gelince gerekli, işine gelmeyince gereksiz detaylar...

Source

7.6.2014 14:59:21

-1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Halan daha börtü, böcük kuş muhabbeti.Nedense diğer detayları es geçiyorsunuz.Neden? GT'de 1000 adet araç olur neden bu kadar araç var gereksiz.Az araç olur bu seferde neden bu kadar az olmuş dersiniz. Forza 4'te autovista modu vardı.Orada kaç tane araç vardı.Toplam 23 tane.Neden diye kendinize sordunuz mu?Çünkü, o araçlar kapı içlerinden motoruna kadar modellenmişti.Ama sadece bu detayı autovistada görüyorduk.Diğer araçların kapıları, motor kaputu, bagaj kapağı açılmazdı.Çünkü düz kaplama geçilmişti.O yüzdende autovistadaki araç sayısı azdı.Driveclubda da durum aynen böyle.Kapılarını açıp içine binip gidebiliyoruz.Tek layer kaplamalar kullanılmamış.Kaput altı, kapı iç kenralarına kadar modellenmiş.O yüzden araç sayısıda haliylen az olmak zorunda kalmış.Yani diyeceğim o ki, driveclub'ta önemsiz dediğiniz kuş,börtü böcek muhabbetine laf atacağınıza oyundaki diğer artılarıda, fan gözlüklerini çıkarıp görmeye bakın.Gerçi o ince detaylar gerçek hayatta olan detaylar.Yaşayan bir çevrede, gerçek hayatta yarışıyormuşsun havasını vermek için verilmiş, ufak ve önemsizmiş gibi gözüken ama aslında önemli detaylardır.Ama siz ve sizin grup ısrarlan aynı şeyleri papağan gibi tekrarkayıp duruyorsunuz.
Arkadaslar aslinda bir yaris oyununda bunlara bu kadar deginilmesinin anlamini cozemiyorlar sonucta bir fps degilki mekanlari inceleyelim bu oyun yollarda yuksek hizla gecilip gidilecek mekanlar bu konuya bu kadar takilacaklarina bir yaris oyunu icin en onemli olan arac cesitliligini arttirmalari gerekirdir ki oyun bir yila yakin erteleme almis olmasina ragmen. Bu ozelligi bu kadar anlatmalarinin sebebi bakin araba koymadik ama cevrenin Allahini yaptik demek ve oyuncularin arac azligi saldirisindan kurtulmak icin yapilmis bir hamle bana gore :)

GT_55

7.6.2014 14:48:41

+1
quote:

Orijinalden alıntı: mRt_007 Aramızda yarışın ortasında giderken ''Hani kuşlar, ağaçlar, binbir renkli çiçekler?'' moduna girecek olan var mı cidden merak ettim. Bahsi geçen ayrıntılar yerine keşke araç sayısı fazla olsaydı çok daha iyi olurdu ama doğru ya sonuçta yarış oyununda Hani kuşlar, ağaçlar, binbir renkli çiçekler? daha önemli bir durum
Halan daha börtü, böcük kuş muhabbeti.Nedense diğer detayları es geçiyorsunuz.Neden? GT'de 1000 adet araç olur neden bu kadar araç var gereksiz.Az araç olur bu seferde neden bu kadar az olmuş dersiniz. Forza 4'te autovista modu vardı.Orada kaç tane araç vardı.Toplam 23 tane.Neden diye kendinize sordunuz mu?Çünkü, o araçlar kapı içlerinden motoruna kadar modellenmişti.Ama sadece bu detayı autovistada görüyorduk.Diğer araçların kapıları, motor kaputu, bagaj kapağı açılmazdı.Çünkü düz kaplama geçilmişti.O yüzdende autovistadaki araç sayısı azdı.Driveclubda da durum aynen böyle.Kapılarını açıp içine binip gidebiliyoruz.Tek layer kaplamalar kullanılmamış.Kaput altı, kapı iç kenralarına kadar modellenmiş.O yüzden araç sayısıda haliylen az olmak zorunda kalmış.Yani diyeceğim o ki, driveclub'ta önemsiz dediğiniz kuş,börtü böcek muhabbetine laf atacağınıza oyundaki diğer artılarıda, fan gözlüklerini çıkarıp görmeye bakın.Gerçi o ince detaylar gerçek hayatta olan detaylar.Yaşayan bir çevrede, gerçek hayatta yarışıyormuşsun havasını vermek için verilmiş, ufak ve önemsizmiş gibi gözüken ama aslında önemli detaylardır.Ama siz ve sizin grup ısrarlan aynı şeyleri papağan gibi tekrarkayıp duruyorsunuz.

Source

7.6.2014 14:39:06

-1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Zuhaaaaaaaa.1 milyon...Hocam bu konuyu milyon kere tartışdık.Sen kabul etmedim, konuyu başka yerlere Çektin.Menü de nenemde 1 milyon poligon yapıyor.Bak mesela eski nesil gt5'e.Menüde bazı araçlar 500 bin poligondu.Maharet menüde sadece etrafında döndüğümüz arabaları poligonlu yapmak değil, onu oyun içinde kanlı canlı görmektir.Asıl maharet odur.
Hocam sonuc olarak Autovista da 1.000.000 poligonlu araclar ve GT'den farkli olarak bu arackarin en ufak detayina kadar 1.000.000 poligonlu olarak inceleyebiliyoruz :) hangi oyun konsolu varki tum araclari (16 arac) 1.000.000 poligonla gosterebilsin? Imkansiz degil ama o zamanda cevreye ozen gosterilemez Asil can alici soruyu soruyorum yeni nesilde Forza 5 kadar zengin icerikli oyun varmi?

GT_55

7.6.2014 14:22:09

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Source

1.000.000 poligonla modellenmis arabalari olan bir oyun soylermisin? ve bu araclari motorundan bagajina ic mekandan arka koltuklarina kadar inceleme ve aracin tum teknik detaylarini anlatan bir oyun olsun lutfen
Zuhaaaaaaaa.1 milyon...Hocam bu konuyu milyon kere tartışdık.Sen kabul etmedim, konuyu başka yerlere Çektin.Menü de nenemde 1 milyon poligon yapıyor.Bak mesela eski nesil gt5'e.Menüde bazı araçlar 500 bin poligondu.Maharet menüde sadece etrafında döndüğümüz arabaları poligonlu yapmak değil, onu oyun içinde kanlı canlı görmektir.Asıl maharet odur.

The_Rahip

7.6.2014 14:03:35

0
Aramızda yarışın ortasında giderken ''Hani kuşlar, ağaçlar, binbir renkli çiçekler?'' moduna girecek olan var mı cidden merak ettim. Bahsi geçen ayrıntılar yerine keşke araç sayısı fazla olsaydı çok daha iyi olurdu ama doğru ya sonuçta yarış oyununda Hani kuşlar, ağaçlar, binbir renkli çiçekler? daha önemli bir durum

Source

7.6.2014 13:57:33

-1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Sin gülen iyi gülermiş. Xboxone o donanımı ile ancak o kadarını yapıyor işte.Sadece eski nesil oyunun cilalınmışından öteye gidemiyor.
1.000.000 poligonla modellenmis arabalari olan bir oyun soylermisin? ve bu araclari motorundan bagajina ic mekandan arka koltuklarina kadar inceleme ve aracin tum teknik detaylarini anlatan bir oyun olsun lutfen

GT_55

7.6.2014 13:52:22

-1
Sin gülen iyi gülermiş. Xboxone o donanımı ile ancak o kadarını yapıyor işte.Sadece eski nesil oyunun cilalınmışından öteye gidemiyor.

Source

7.6.2014 12:28:34

-1
quote:

Orijinalden alıntı: bluelabel El emeği göz nuru kayalar, yüzlerce bitki çeşidi, martılar ve kargalar.. Bunlar, araba yarışlarında yıllardır hasretini çektiğimiz detaylar. Kargaların çözünürlüğü 1080p, kanat çırpışları da 60 fps olur umarım, yoksa büyük hayal kırıklığına uğrarım açıkçası. Bu arada, 1 arabanın tasarımına 7 ay harcanmasına şaşıran arkadaşlar var. Oyun 27 yıldır geliştiriliyor arkadaşlar, bu yüzden şaşırmayın lütfen.
Çok güldüm ya keşke araç çeşitliliği daha fazla olsaydı :(

GT_55

7.6.2014 12:12:19

0
Araç sesleri ile alakalı önceki mesajıma ek olarak bu videoyu koyuyorum.

Recharged

7.6.2014 12:04:58

0
Ertelenmesi hayırlı olmuş dediğimiz oyunların başında geliyor.

Project Scorpio

7.6.2014 08:58:07

-3
quote:

Orijinalden alıntı: bluelabel El emeği göz nuru kayalar, yüzlerce bitki çeşidi, martılar ve kargalar.. Bunlar, araba yarışlarında yıllardır hasretini çektiğimiz detaylar. Kargaların çözünürlüğü 1080p, kanat çırpışları da 60 fps olur umarım, yoksa büyük hayal kırıklığına uğrarım açıkçası. Bu arada, 1 arabanın tasarımına 7 ay harcanmasına şaşıran arkadaşlar var. Oyun 27 yıldır geliştiriliyor arkadaşlar, bu yüzden şaşırmayın lütfen.
Mesajı yeni gördüm ve bayılmışım müdür eline sağlık.

KAKÁ

6.6.2014 21:08:00

-1
quote:

Orijinalden alıntı: emre1393

open world ile gta gibi oyunları kasdediyorum.
Bu detayları gta gibi oyunlara yapmak daha zordur diyorum ben de alan mekan çeşitlilik artınca detaylar kısılır ya da daha zor olur yapımı doğal olarak.

emre1393

6.6.2014 21:03:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: KAKÁ

Açık dünya oyun zaten adı üstünde koskoca alan mekan genişliği var 3-5 pistten ibaret değil, anlatım bozukluğu olmuş seninkisi...
open world ile gta gibi oyunları kasdediyorum.

qqqqrpppp

6.6.2014 21:01:10

0
hadi bağalım

BSC Misafiri

6.6.2014 20:23:15

0
çok komik açıklamalar olmuş.

KAKÁ

6.6.2014 20:11:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: emre1393 bu detaylar bırakın yarış oyunlarını, açık dünya oyunlarında ya da fps oyunlarında bile yok.
Açık dünya oyun zaten adı üstünde koskoca alan mekan genişliği var 3-5 pistten ibaret değil, anlatım bozukluğu olmuş seninkisi...

bkaakco

6.6.2014 17:12:33

0
Yükleme süresi iyiymiş.

Megas Red

6.6.2014 16:53:49

0
Upgrade haberi diyebiliriz buna!

BSC Misafiri

6.6.2014 16:23:34

0
Su oyun varken buna bakmam bile diyen cok yigit gorduk tukurdugnu yalayan. Atip tutmayalim oyun iyi cikarsa 4nala gidip alacasiniz, birbirimizi kandirmayalim arkadaslar.

BSC Misafiri

6.6.2014 16:23:05

+1
Yeni nesil dediğin böyle olmalı. O kadar uğraşıp gerçek hayatta olan şeyleri oyuna aktarmışlar. Next Gen detaylarda saklıdır. SüreklI o-bu önemli değil diyorsunuz ama PS4 rakiplerine feci satış farkı atıyor(PS4 8+ milyon, xbone 4.5 milyon). Yeni konsol alan adam grafiğe detaya böyle şeylere önem veriyor. Detay yoksunu veya cross gen yapip geçebilirlerdi ama o zaman da xbone gibi satamazdı...

Wayward Son

6.6.2014 16:23:00

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Xbox One Bu oyunun Forza Horzion 2 den üstün olan tek yani grafikleri geri kalan her şeyde Horzion 2 tur bindiriyor zaten oynanış videolarına bakacak olursanız Driveclub aşırı sıkıcı bir oynanışı var kısacası grafiklerine aldanmayın iş yapmaz bu oyun.
Michael Patcher/Ahmet Çakar BSC şubesi de teşrif etmiş.

Project Scorpio

6.6.2014 16:20:30

-1
Bu oyunun Forza Horzion 2 den üstün olan tek yani grafikleri geri kalan her şeyde Horzion 2 tur bindiriyor zaten oynanış videolarına bakacak olursanız Driveclub aşırı sıkıcı bir oynanışı var kısacası grafiklerine aldanmayın iş yapmaz bu oyun.

Wayward Son

6.6.2014 16:19:24

+1
Kinect ve DR3 hazımsızlığı sonucu çıldıran Xbox fanlarının, Sony haberine gelip çamur atmaları... PRICELESS!!!

alpalp84

6.6.2014 15:36:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: bluelabel El emeği göz nuru kayalar, yüzlerce bitki çeşidi, martılar ve kargalar.. Bunlar, araba yarışlarında yıllardır hasretini çektiğimiz detaylar. Kargaların çözünürlüğü 1080p, kanat çırpışları da 60 fps olur umarım, yoksa büyük hayal kırıklığına uğrarım açıkçası. Bu arada, 1 arabanın tasarımına 7 ay harcanmasına şaşıran arkadaşlar var. Oyun 27 yıldır geliştiriliyor arkadaşlar, bu yüzden şaşırmayın lütfen.
İnsanların para vererek aldıkları eşyaların fanı olmasını çok komik buluyorum. Eğriye eğri, doğruya doğru. Oyun çok sağlam geliyor. Siz sadece 51 maddenin börtü böcek kısımlarını okumuşsunuz. Tebrikler böyle devam edin.

musAKka

6.6.2014 15:34:48

+1
Ayrıntılar çok ilgi çekici. Bu güzelliklerin yanında oynanış olarak da beklentileri karşılarsa efsane olarak adını yazdırır. Bana da PS4 aldıracak oyun olur. Evdeki direksiyon setini satmayı düşünüyordum ama DriveClub sebebiyle sanırım bir süre daha elimde tutmam gerek.

F355 Challenge

6.6.2014 15:27:58

-4
Boş işler. Oyunda 50 tane araç var bunlarla uğraşacağınıza yeni araçlar modelleseydiniz.

trkirca

6.6.2014 15:22:20

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri "Her bir araba için yaklaşık 7 ay harcayan ekip" ufak atta civcivler yesin be birader. Kaç yıldır geliştiriliyor bu oyun? Kim inanır bu palavraya? Burda sayılanların çoğu uydurma. Bugün FH2'nin videosu yayınlanacak görürüz bakalım kim kimden üstünmüş.
birader bi arabaya 7 ay harcanmış olabilir. sen yanlış düşünüyorsun bütün ekip 7 ay sadece bir arabayı geliştirmek için uğraşmıyor aynı zamanda başka bir ekip başka bir arabayı geliştiriyor başka bir ekip çevre detaylarıyla uğraşıyor.

emre1393

6.6.2014 15:21:27

0
bu detaylar bırakın yarış oyunlarını, açık dünya oyunlarında ya da fps oyunlarında bile yok.

Sirrüs

6.6.2014 15:11:03

+1
Çok heyecan verici. En kısa zamanda PS4'e geçmek istiyorum.

Prototype88

6.6.2014 14:45:21

0
Oyun bomba gibi geliyor :)

İdrak İstimlak

6.6.2014 14:43:22

-1
Şu oyunda bu kadar detay varken, bunun bir benzerinin başka bir oyunda olmamasına rağmen sırf achievement hastalığımız, kafamızda nedense büyüttüğümüz online özellikler nedeni ile (aslında Sony'nin online altyapısı daha mantıklı matchmaking yapması nedeniyle bence ülkemiz şartlarında daha iyi sonuç veriyor) bile bu kadar kaliteli detay içeren bir oyunu beğenmemek aslında yanlış bir yaklaşım. Bu detaylara siz daha önce hiç bir yarış oyununda görmediğiniz online özellikleri de ekleyin, o zaman gerçek değerini anlarsınız. Drive Club'ın online yarış sistemi her bir virajı ayrı bir mücadele haline getirecek. İş bitiş çizgisini en önde geçmekle bitmiyor. Ve bugüne kadar gördüğünüz en sosyal oyunda yine Drive Club olacak. Bu arada bir araca bir kişi 7 ay harcıyor, tüm ekip değil. Gran Turismo 5 ve 6'da da bir araç 6 ayda modellenebiliyordu.

KAKÁ

6.6.2014 14:14:07

-3
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Nfs 4 gibi olursa kötü mü oluyor.Adamlar hiçbir araba yarışında olmayan detayları oyuna eklemişler.Tebrik edeceğinize, çamur atıyorsunuz.Yok ne gerek vardı vs. Unutmayın fazla mal göz çıkarmaz.Hem sakallı gibi 2d resim yapsalardı daha mı iyi olacaktı.
Bu cevap sana yakışmadı sen de demekki cevap bulamayınca başka konuya atlayanlardansın konumuz FM değildiki FM5 zaten ÇÖP ama konumuz Forza Horizon'du yoksa ben de sayarım 1000 araç vaadi verip de premium standart araç saçmalığını koyan hasarsız çöp Gran Turismodan :) Fazla mal göz çıkarmaz tabi oyun kötü değil ama Horizon 2 varken bunu beklemiyorum bu benim kendi görüşüm.

gamerasi

6.6.2014 14:10:07

0
Linki eklemeyi unutmuşum :(

GT_55

6.6.2014 14:08:17

+2
quote:

Orijinalden alıntı: KAKÁ

Gece gündüz mevsim koşulları olan "OPEN WORLD" bir oyun ekmek yiyecekse NFS çakması bu DriveClub ekmek değil soğuk su içmeli Uğurcum
Nfs 4 gibi olursa kötü mü oluyor.Adamlar hiçbir araba yarışında olmayan detayları oyuna eklemişler.Tebrik edeceğinize, çamur atıyorsunuz.Yok ne gerek vardı vs. Unutmayın fazla mal göz çıkarmaz.Hem sakallı gibi 2d resim yapsalardı daha mı iyi olacaktı.

gamerasi

6.6.2014 14:07:44

0
Oyundaki artıları görmek yerine neren ısrarla börtü böceğe takılıyoruz. Neden ?

StrangerLovely

6.6.2014 14:07:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri "Her bir araba için yaklaşık 7 ay harcayan ekip" ufak atta civcivler yesin be birader. Kaç yıldır geliştiriliyor bu oyun? Kim inanır bu palavraya? Burda sayılanların çoğu uydurma. Bugün FH2'nin videosu yayınlanacak görürüz bakalım kim kimden üstünmüş.
Adamlar 7 ay derken her araba 7 ay diyor. Yani meselaaynı anda 50 araba üstünde çalışıyorlar.

BSC Misafiri

6.6.2014 14:00:03

0
Senenin en iyi ve en heyecan verici oyunu bence.Bir yarış oyunundan fazlası..

BSC Misafiri

6.6.2014 13:59:54

-5
"Her bir araba için yaklaşık 7 ay harcayan ekip" ufak atta civcivler yesin be birader. Kaç yıldır geliştiriliyor bu oyun? Kim inanır bu palavraya? Burda sayılanların çoğu uydurma. Bugün FH2'nin videosu yayınlanacak görürüz bakalım kim kimden üstünmüş.

pcrex

6.6.2014 13:58:18

-1
bitki örtüsü maki olup yazları kurak kışları ılık ve yağışlı geçer :D bu ne abi coğrafya dersi gibi. bu tip detaylar bir yarış oyununda görmeye alışık olmadığımız şeyler. araç fiziği sağlam, yol tutuşu ve sürüş dinamikler eğlenceli olur ise birde kokpiti yapıştırdın mı al sana on numara oyun ama ve ama 60fps olmak şartıyla. yani GTA dı Wd du 30fps her türlü gideri varda yarış oyunu 30fps casual bir oyundan öteye gitmez. birde hasar modellemesi arcade-simu arası bir oyun için kaliteli olmalı. bu yüzden gerçekçi bir deneyim için GT yu beklemek lazım ama NFS nin yerini doldurur bence.

KAKÁ

6.6.2014 13:55:51

-5
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Horizonun bunu yakalaması için çok fırın ekmek yemesi lazım.
Gece gündüz mevsim koşulları olan "OPEN WORLD" bir oyun ekmek yiyecekse NFS çakması bu DriveClub ekmek değil soğuk su içmeli Uğurcum

GT_55

6.6.2014 13:52:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: KAKÁ Ağaçlar,sinekler,böcekler,bulutlar tam ps manyaklarına göre bir oyun, Horizon 2 varken sırasını bekleyecek
Horizonun bunu yakalaması için çok fırın ekmek yemesi lazım.

KAKÁ

6.6.2014 13:51:20

-5
Ağaçlar,sinekler,böcekler,bulutlar... 50 araç... mobil yarış oyunlarında bile yok bu kadar az araç sayısı neyse tam ps manyaklarına göre bir oyun, Horizon 2 varken asla beklediğim bir yarış oyunu olamaz.

GT_55

6.6.2014 13:33:09

+2
quote:

Orijinalden alıntı: gamerasi Haberin kaynağı bu link. Bu kaynakta Driveclub'ta kullanılan 51 detaydan bahsediyor. Bu detayların 6 maddesi ses ile ilgili, 4 maddesi araç fiziği ile ilgili, 3 maddesi yapay zeka ile ilgili, 16 maddesi araç detayları ilgili, 5 maddesi çevre fiziği ile ilgili, 6 maddesi hava şartları ile ilgili, ama siz börtü böcek çevirisi yapın.
51 maddelik tam liste burada. http://blog.eu.playstation.com/2014/06/05/51-driveclub-details-might-just-blow-mind/

GT_55

6.6.2014 13:23:18

+2
Hocam haber için teşekkürler.[:'(] Diğer oyunlar gibi çevreyi 2d çizmemişler.Aynı ağaçlardan copy paste yapmamışlar.Gerçek hayatta olması ne gerek ne varsa bu oyunu eklenmeye çalışılmış.Kimse kestirip atmasın bu detayları, oyunu oynarken gerçek hayatta yarışıyormuşsun hissini yaşatamak için düşünülmüş detaylardır.Yok ne gerek vartı martılara, ağaçlara vs.. bunları geçin.Züğürt tesellisinden başka bir şey yapmaz bunu diyen adam.Kimse yaşayan çevreye hayır demez. Ayrıca ses ile ilgili şöyle bir detay daha var.
quote:

- 16 tane ayrı mikrofonla 360 derecelik açıyla motor sesleri kaydedilmiş. BMW ve Mercedes kendi kütüphanelerindeki ses kayıtlarını bunlarınki ile değiştirmek için temasta bulunmuş. - 6 kamera açısında da 6 tane farklı ses duyuluyormuş. Bu hemen hemen her oyunda böyle artık ama bunlardaki fark, filtreleme ile değil, gerçekten o pozisyondan kaydedilmesi yöntemiyle ulaşılmış seslere.

Karpuzcu.

6.6.2014 13:17:00

-2
Forza fanları delirir şimdi kaldırın bunu yada dedikodu falan deyin.

einhander

6.6.2014 13:16:20

0
bu oyun kac yıldır gelıstırılıyor. anlatılan detayları yapmak ıcın kısa bır sure yeterlı olmaması gerekır.

bluelabel

6.6.2014 13:15:45

-2
El emeği göz nuru kayalar, yüzlerce bitki çeşidi, martılar ve kargalar.. Bunlar, araba yarışlarında yıllardır hasretini çektiğimiz detaylar. Kargaların çözünürlüğü 1080p, kanat çırpışları da 60 fps olur umarım, yoksa büyük hayal kırıklığına uğrarım açıkçası. Bu arada, 1 arabanın tasarımına 7 ay harcanmasına şaşıran arkadaşlar var. Oyun 27 yıldır geliştiriliyor arkadaşlar, bu yüzden şaşırmayın lütfen.

Ahayri

6.6.2014 13:06:10

0
Altına birde basın bülteni diye ekleyin bari. Bu kadar atılmaz çünkü.

BSC Misafiri

6.6.2014 12:49:36

0
Her bir araba icin 7 ay bu kısım baya abartılmış

okhoroz

6.6.2014 12:43:42

-5
Hiç bir zaman bi Forza veya GT serisine benzemicek :D

prexz

6.6.2014 12:43:34

+2
Bir an safariye cikiyoruz sandim

BSC Misafiri

6.6.2014 12:38:28

0
Bir yarış oyununda görüp görülecek en iyi grafikler Driveclub'ta. ince ayrıntılar ve teknik olarak rakipsiz

StrangerLovely

6.6.2014 12:24:46

-1
Hava durumu falan iyi olmuş ama taşlara, hayvanlara o kadar kasacaklarına biraz daha uğraşıp 60Fps yapsalardı daha iyi olurdu. Sonuçta bu bir yarış oyunu.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
DriveClub
+ TAKİBE
AL
21 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız