Black Desert Online - İşler/Güçler Quake Live - Steam Launch Trailer

Sıcağı Sıcağına - FIFA 15 Demo

9 2014 Alkan Adakaner 155 İzlenme Sayısı: 54595 Video süresi: 31:11

FIFA 15'in demosunda oyundaki önemli yeniliklere göz atıyoruz. Kontrol yapısı, grafikler, sesler, seyirciler ve futbolcuların hareketlerinin ne kadar gerçekçi olduğu hakkındaki görüşlerimiz bu videoda karşınızda.

FIFA 15 Spor Futbol EA Games EA Sports PC PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Wii U Vita 3DS Xbox One
Black Desert Online - İşler/Güçler Paylaş Quake Live - Steam Launch Trailer
YORUMLAR
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
shinnok - 22.9.2014 14:32:58 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Jeet Kune Do

Pes bu sene daha iyi olucaktır en iyi spor ödülünüde aldı


aynen katılıyorum pes sonunda başardı eski kalitesini yakaladı.

fifa15 pes15 her ikisini de indirdim oynuyorum. pes15 çok daha zevkli gerçekçi olmuş.


grafik olarakta çok üstün

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Veggier - 20.9.2014 15:14:40 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: DeSsTuR

alıntı:

Orijinalden alıntı: Beholder

alıntı:

Orijinalden alıntı: DeSsTuR

Peki oyundaki başarı yüzden nedir online de manuel oynayarak....galibiyetin mağlubiyetinden fazla mi mesela ?

son iki senedir ancak 3-4 online mac yapmisimdir. Birincisi LIve hesabim yok almiyorum, ikincisi bir yerlerden 2 gunluk live bulsam bile Manuel rakip kolay kolay bulunmuyor ve yas 38, bir suru sorumluluk var. Artik haftada 5 tane offline mac yapsam ooh bu hafta bol bol oynadim diyorum. Bir de manuel oynayanlar karsindakine saygili, sacmalamayan, adam gibi oynayan tipler oluyor.

Bir milyonuncu kez yazmak gerekirse de yazacagim: Bu oyunu manuel oynamayanlar oyundan ancak %20 zevk aliyorlar. manuelde attigin golde verdigin derin pasta, orta kafa gol de hepsi senin basarin. Assistedte AI kafasina gore takiliyor, sen uzaktan havada süzülen artistik bir sutla topu doksana takiyorsun ya, hah iste ona AI karar verip o yapiyor. Sen sadece piyonsun.

Benim yaşda 33 inanın sonuna kadar katılıyorum size...hatta bu pas yardımı olayını pes 13 oynarken arkadaş grubunda dile getirdim pas yardımı 3_4 oynuyordu herkez 1 kademe daha düşürüp 2 ye aldıgında millette bir nooluyo lan ben nerdeyim afallaması oldu ve hepsi de benimseyemedi geri kendi ayarlarına çektiler..bu sene fifadayız fifa'dada aynı hesap....aslında dediğiniz gibi GERÇEK anlamda FUTBOL zevkini TAM alabilmek,ne gol attım bee diyebilmek için bu oyunu manuel kontrolde oynamalıyız...hatta manuel oynayanlar grubu kurmak kimsenin aklına bile gelmiyor,demekki her 100 kişiden 98 i asissed oyuncu abi....doğal olarak herkez asissed oynamaya mecbur bırakılıyor,çünkü futbolu sevipte manuel oynamayı beceremiyecek azımsanmıyacak bir insan topluluğu olmalı......

Birisi keşke kursa ama zaten azınlıktayız bir de xbox, ps ve pc için 3 gruba ayrılırsak herhalde grup başı bir üye filan çıkar :)

Ben kayınçolara gittiğimde yani toplu şekilde fifa oynarken benim rakibim olanlara da zorla manuel oynatıyorum. İlk başlarda yenilirlerken kısa zamanda adapte oluyorlar. Fifa manuel bir yaşam biçimi
SHARINGAN - 20.9.2014 10:53:40 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: porsux

daha demoyu denemedim ama fifa 14 ün o yavaşlığı benim inanılmaz hoşuma gitmişti oyuna gerçekçilik katıyordu özellikle fifa 13 ten onra fifa 14 bana çok daha gerçekçi gelmişti siz şimdi oyun hızlanmış diyince bi burukluk hissettim umarım eskisi gibi hıpızlı yapmamışlardır oyunu..

FIFA 15 in demosunu kurcaladığımda FIFA 14 e göre paslar daha hızlı olmuş. Aslında olması gerekende buydu.
Birçok arkadaş eminimki FIFA 14 de özellikle defansda ve orta sahada pas yaparken pasın yavaşlığından dolayı çok top kaptırıp gol yemiştir.
FIFA 15 de bu pas sistemi oturmuş olması gereken hızına gelmiş

FIFA 13 ün en büyük eksiği ŞU ONE TOUCH ve SANKİ ADAMLAR BUZ PİSTİNDE MAÇ YAPIYORMUŞ GİBİ YERE SAĞLAM BASMAMASI İDİ

FIFA14 de bu olayları çok güzel düzeltmişler FAKAT Paslar keşke biraz daha hızlı olabilseydi FIFA 14 de ŞUTLAR SÜPERDİ



FIFA 15 de klavye tuşlarını tam ayarlayamadığım için fazla test edemedim sadece PASLAR FIFA 14 e göre çok daha iyi olmuş. Fakat FIFA 15 de şutlar beni korkuttu. Umarım Klavyedeki ayarlamadığım tuşlardan dolayı bana öyle gelmiştir.
FIFA 15 İle FIFA 14 ün ŞUTLARIN HIZI konusunda bir fark yok ise FIFA 15 gerçekten SÜPER BİR OYUN OLMUŞ OLUR
Salvatuon - 20.9.2014 10:33:20 0
Merhaba,
FIFA15 PC versiyonunda 4K cozunurluk mevcut mu acaba, bu konuda bilginiz var mi?
jiu_jitsu1905 - 20.9.2014 03:14:19 +3
alıntı:

Orijinalden alıntı: Beholder

alıntı:

Orijinalden alıntı: DeSsTuR

Peki oyundaki başarı yüzden nedir online de manuel oynayarak....galibiyetin mağlubiyetinden fazla mi mesela ?

son iki senedir ancak 3-4 online mac yapmisimdir. Birincisi LIve hesabim yok almiyorum, ikincisi bir yerlerden 2 gunluk live bulsam bile Manuel rakip kolay kolay bulunmuyor ve yas 38, bir suru sorumluluk var. Artik haftada 5 tane offline mac yapsam ooh bu hafta bol bol oynadim diyorum. Bir de manuel oynayanlar karsindakine saygili, sacmalamayan, adam gibi oynayan tipler oluyor.

Bir milyonuncu kez yazmak gerekirse de yazacagim: Bu oyunu manuel oynamayanlar oyundan ancak %20 zevk aliyorlar. manuelde attigin golde verdigin derin pasta, orta kafa gol de hepsi senin basarin. Assistedte AI kafasina gore takiliyor, sen uzaktan havada süzülen artistik bir sutla topu doksana takiyorsun ya, hah iste ona AI karar verip o yapiyor. Sen sadece piyonsun.

Benim yaşda 33 inanın sonuna kadar katılıyorum size...hatta bu pas yardımı olayını pes 13 oynarken arkadaş grubunda dile getirdim pas yardımı 3_4 oynuyordu herkez 1 kademe daha düşürüp 2 ye aldıgında millette bir nooluyo lan ben nerdeyim afallaması oldu ve hepsi de benimseyemedi geri kendi ayarlarına çektiler..bu sene fifadayız fifa'dada aynı hesap....aslında dediğiniz gibi GERÇEK anlamda FUTBOL zevkini TAM alabilmek,ne gol attım bee diyebilmek için bu oyunu manuel kontrolde oynamalıyız...hatta manuel oynayanlar grubu kurmak kimsenin aklına bile gelmiyor,demekki her 100 kişiden 98 i asissed oyuncu abi....doğal olarak herkez asissed oynamaya mecbur bırakılıyor,çünkü futbolu sevipte manuel oynamayı beceremiyecek azımsanmıyacak bir insan topluluğu olmalı......
BSC Misafiri - 19.9.2014 17:30:02 0
origin aktivasyon kodu istiyo giremedim oyuna
Xabir - 19.9.2014 14:59:18 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: shiuf

sıcağı sıcağına videolarındaki giriş abartı derecede uzun ve gereksiz editörlere duyurulur!

+1
Veggier - 19.9.2014 14:49:05 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: beles


alıntı:

Orijinalden alıntı: Beholder

alıntı:

Orijinalden alıntı: DeSsTuR

Peki oyundaki başarı yüzden nedir online de manuel oynayarak....galibiyetin mağlubiyetinden fazla mi mesela ?

son iki senedir ancak 3-4 online mac yapmisimdir. Birincisi LIve hesabim yok almiyorum, ikincisi bir yerlerden 2 gunluk live bulsam bile Manuel rakip kolay kolay bulunmuyor ve yas 38, bir suru sorumluluk var. Artik haftada 5 tane offline mac yapsam ooh bu hafta bol bol oynadim diyorum. Bir de manuel oynayanlar karsindakine saygili, sacmalamayan, adam gibi oynayan tipler oluyor.

Bir milyonuncu kez yazmak gerekirse de yazacagim: Bu oyunu manuel oynamayanlar oyundan ancak %20 zevk aliyorlar. manuelde attigin golde verdigin derin pasta, orta kafa gol de hepsi senin basarin. Assistedte AI kafasina gore takiliyor, sen uzaktan havada süzülen artistik bir sutla topu doksana takiyorsun ya, hah iste ona AI karar verip o yapiyor. Sen sadece piyonsun.

Nedir bu takmışşın %20 ye herkes zevki kendine adam zevk için gider pes oynar oynuyorda zaten kendinde söylüyorsun 3-4 online oynadığını herkes manuel mi oynasın neymiş manuel oynayanlar saygılıymış biz saygısız tabi sanki oyun karşılaştırması yapıyorsun

bak güzel kardesim, hani online oynarken sürekli ara pas kafo gol ping pong pas ile oyunun amacini saptiranlar, 1 tane gol attiktan sonra yari sahasinda pas yapip zaman gecirenler, yenilecegini anlayinca kacanlar, baglantiyi koparanlar, her golu sonu kadar izleten script kiddieler varya hah iste bunu yapan bir tane manuel oyuncu bulamazsin. manuelde Herkes adam gibi efendi oynar-

zevk sizin tabi, yapay zeka pas, sut, orta hepsini kendi ayarlasin siz de fifa oynuyorum sanmaya devam edin.

gercek fifa zevki manuelde cikar...
beles - 19.9.2014 12:59:31 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Beholder

alıntı:

Orijinalden alıntı: DeSsTuR

Peki oyundaki başarı yüzden nedir online de manuel oynayarak....galibiyetin mağlubiyetinden fazla mi mesela ?

son iki senedir ancak 3-4 online mac yapmisimdir. Birincisi LIve hesabim yok almiyorum, ikincisi bir yerlerden 2 gunluk live bulsam bile Manuel rakip kolay kolay bulunmuyor ve yas 38, bir suru sorumluluk var. Artik haftada 5 tane offline mac yapsam ooh bu hafta bol bol oynadim diyorum. Bir de manuel oynayanlar karsindakine saygili, sacmalamayan, adam gibi oynayan tipler oluyor.

Bir milyonuncu kez yazmak gerekirse de yazacagim: Bu oyunu manuel oynamayanlar oyundan ancak %20 zevk aliyorlar. manuelde attigin golde verdigin derin pasta, orta kafa gol de hepsi senin basarin. Assistedte AI kafasina gore takiliyor, sen uzaktan havada süzülen artistik bir sutla topu doksana takiyorsun ya, hah iste ona AI karar verip o yapiyor. Sen sadece piyonsun.

Nedir bu takmışşın %20 ye herkes zevki kendine adam zevk için gider pes oynar oynuyorda zaten kendinde söylüyorsun 3-4 online oynadığını herkes manuel mi oynasın neymiş manuel oynayanlar saygılıymış biz saygısız tabi sanki oyun karşılaştırması yapıyorsun
RealSchule - 19.9.2014 12:39:07 0
FIFA'nın bi an önce klavye kontrol saçmalığını düzeltmesi lazım. Mouse + keyboard nedir yahu
Veggier - 19.9.2014 12:17:13 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: DeSsTuR

Peki oyundaki başarı yüzden nedir online de manuel oynayarak....galibiyetin mağlubiyetinden fazla mi mesela ?

son iki senedir ancak 3-4 online mac yapmisimdir. Birincisi LIve hesabim yok almiyorum, ikincisi bir yerlerden 2 gunluk live bulsam bile Manuel rakip kolay kolay bulunmuyor ve yas 38, bir suru sorumluluk var. Artik haftada 5 tane offline mac yapsam ooh bu hafta bol bol oynadim diyorum. Bir de manuel oynayanlar karsindakine saygili, sacmalamayan, adam gibi oynayan tipler oluyor.

Bir milyonuncu kez yazmak gerekirse de yazacagim: Bu oyunu manuel oynamayanlar oyundan ancak %20 zevk aliyorlar. manuelde attigin golde verdigin derin pasta, orta kafa gol de hepsi senin basarin. Assistedte AI kafasina gore takiliyor, sen uzaktan havada süzülen artistik bir sutla topu doksana takiyorsun ya, hah iste ona AI karar verip o yapiyor. Sen sadece piyonsun.
jiu_jitsu1905 - 19.9.2014 06:55:54 0
Peki oyundaki başarı yüzden nedir online de manuel oynayarak....galibiyetin mağlubiyetinden fazla mi mesela ?
Veggier - 19.9.2014 02:32:00 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: DeSsTuR


alıntı:

Orijinalden alıntı: Beholder

Arkadaslar bir defa daha usanmadan belirtmek istiyorum, zira hala binlerce mac yapip manuel kontroller ile oynamayan oyuncular var. Bakin hem kendinize hem de oyuna yazik ediyorsunuz manuel oynamayarak. manuel oynadiginizda cok daha farkli bir oyun hissi elde edeceksiniz. Sablon goller ve oyun motoru kaynakli oyuncunun abuse edecegi pozisyonlar olmayacak.

Suan fifadan manuel oynamayarak %20 zevk aliyorsunuz, benden soylemesi.

Kardeşim iyi güzel diyorsunda herşeyi manuel yapınca kusursuz bir analog kullanma kabiliyetin olacak...yada da ea senin gibi düşünüp pas yardımını sabitlicekki 2 tarafta adil oynayarak doyumsuz,zor ,çeşitli bir oyun zevki yaśasın herkez....buda ancak karsılıklı aynı düşünen 2 arkadaşla olur...diğer türlü zora gelmez kimse ve ayrıca analogsuz manuel mümkün deil....

fifa zaten klavye ile oynanabilecek bir oyun değil. Evet haksızlık olmaması için rakiplerde manuel olmalı.

FIFA'da profesyonel olmak için başka çareniz yok, assisted kontrolde siz değil yapay zeka karar veriyor her şeye. Siz sadece eline bozuk gamepad tutuşturulmuş komşu çocuğu gibisiniz. Matrixden çıkın artık. Fifa10'dan beri binlerce maç yaptım, bir kere bile assisted oynamadım. Oyunun tüm zevkini götürüyor assisted.
jiu_jitsu1905 - 19.9.2014 02:03:31 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Beholder

Arkadaslar bir defa daha usanmadan belirtmek istiyorum, zira hala binlerce mac yapip manuel kontroller ile oynamayan oyuncular var. Bakin hem kendinize hem de oyuna yazik ediyorsunuz manuel oynamayarak. manuel oynadiginizda cok daha farkli bir oyun hissi elde edeceksiniz. Sablon goller ve oyun motoru kaynakli oyuncunun abuse edecegi pozisyonlar olmayacak.

Suan fifadan manuel oynamayarak %20 zevk aliyorsunuz, benden soylemesi.

Kardeşim iyi güzel diyorsunda herşeyi manuel yapınca kusursuz bir analog kullanma kabiliyetin olacak...yada da ea senin gibi düşünüp pas yardımını sabitlicekki 2 tarafta adil oynayarak doyumsuz,zor ,çeşitli bir oyun zevki yaśasın herkez....buda ancak karsılıklı aynı düşünen 2 arkadaşla olur...diğer türlü zora gelmez kimse ve ayrıca analogsuz manuel mümkün deil....
Timberman - 19.9.2014 00:21:52 +2
Pes=LoL
FIFA=Dota


Pes=FWD
FIFA=RWD

Pes=Yüzü güzel fiziği kötü kız
FIFA=90-60-90 oranlı kız

Pes=CoD
FIFA=Bf

Pes=Pişti
FIFA=101 Okey

Pes=çöp
FIFA=parasini hakeden
Veggier - 17.9.2014 18:20:12 0
Arkadaslar bir defa daha usanmadan belirtmek istiyorum, zira hala binlerce mac yapip manuel kontroller ile oynamayan oyuncular var. Bakin hem kendinize hem de oyuna yazik ediyorsunuz manuel oynamayarak. manuel oynadiginizda cok daha farkli bir oyun hissi elde edeceksiniz. Sablon goller ve oyun motoru kaynakli oyuncunun abuse edecegi pozisyonlar olmayacak.

Suan fifadan manuel oynamayarak %20 zevk aliyorsunuz, benden soylemesi.
Enginay10 - 15.9.2014 21:48:38 0
İnşallah
OzanSRC - 15.9.2014 21:43:59 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Enginay10


alıntı:

Orijinalden alıntı: OzanSRC

alıntı:

Orijinalden alıntı: BlacK_TowerR


alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Fifa 15 Değerlendirmesi

Fifa 14 ultimate team ve world cup olmak üzere toplamda 2200 saat oynadım. fifa15 demosunda toplam 20 ye yakın maç yaptım. fifa 15' te gördüğüm yenilikleri bir kalemde sıralamam gerekirse;
grafik açısından muhteşem,futbolcular arasındaki mücadele hat safhada:formalardan çekmeler fiziksel temasların gerçekliği,kalecilerin panter oluşu;adeta gerçek bir maç içinde olduğumuzu hissettiriyor;ancak tüm bu olumlu şeylerin yanına gol dediğimizde kocaman bir sıfır görüyoruz.semi-proda bile en az 5 maç 0-0 biter mi? Peleye sormuşlar : "üstad futbol nedir ?"diye cevabı çok manidar olmuş:"goldür." demiş.velhasıl 14 te binlerce gol şekli görmüş biri olarak fifa 15 demosunda bu çeşitliliğin 5 e kadar düştüğünü söyleyebilirim.1999 dan beri fıfa oynayan biri olarak fifa 15 i geçmişteki fifa 2005 e benzettim. üst direkten giden toplar hemen hemen aynı. yani şut çalışması yapmamışlar bence bu sene. varsa yoksa birbirleriyle dalaşmalar düşmeler kalkmalar formadan tutmalar itirazlar kulübedeki futbolcuların tepkileri çim sahanın zamanla aşınması zart zurt ... binlerce böyle ayrıntılar .. seyircilerin ilk kez görsellikte sınıfta kalmadığı fifa 15 te futbolun en önemli meyvesi gol nerde?

Beyler ben ağustosta fıfa 15'i almaya karar vermiştim; neyse ki bu demoyu yayınladılar.Kararımdan vazgeçtim. Bir sene daha fifa 14 oynarım artık sıkıldıkça.. ve size son söz olarak bu oyunu almayın derim. korner bug ı kenar orta golleri bazı oyuncuları fifa 14 ten soğutmuştu; ama ben asla soğumadım momentum denilen illet dışında... fifa 15'e boşuna para vermeyin çünkü gol olmayacak oyunda... Olsa da hep benzer goller....

Aman olmasın hocam bırakın her pozisyon gol olmasın ne bu basket maçımı oynuyoruz.Oyun bu haliyle harika olmuş cuk diye oturmuş resmen.Sizeler şut gol şut gol diye oyun istiyorsunuz ozaman 14 le bir 5 sene daha gidersiniz.Bırakın 15 tadında kalsın gol atmak biraz yetenek birazda şans işi olsun böyle çok çok iyi.

Katılıyorum size hocam. Ben de ilk başta 14'te alıştığım açılardan gol atamayınca sinir olmuştum ama alışınca gayet değişik goller atılıyormuş onu gördüm. Hele 14'e kadar olan serilerde gelişine vuruşların hepsinin saçma sapan yerlere gitmesi olayı 15'te yok. Gelişine vuruşlarla gol atılabiliyor. 14'te ceza sahasının dışından açıyı tutturdun mu şut power yüksek olan adamlarla çok kolay goller atılıyordu ama oyun belli bir süre sonra mahalle maçına dönüyordu. Gol atmanın daha komplike olması ve korner-kafa-gol olayının azaltılması çok iyi olmuş.

Şunu belirtmek gerekir ki Fifa'nın her sene demosu ile tam sürümü arasında çok fark oluyor. İki bambaşka oyun gibi neredeyse. Şuan oynadığımız demo da muhtemelen yazdan önceki bir sürüme sahip yani koca yaz boyunca yaptıkları geliştirmeleri içermiyor. Misal demoda City'nin transfer sezonunun başlarında transfer ettiği Mangala yok. Ayrıca demoda Jovetic 83 iken tam sürümde 81 olacakmış. Yani transferler işlenmemiş, ham bir halde, bir nevi teknoloji demosunu oynuyoruz şuan. Bu yüzden tam sürümde oyun daha oturmuş bir halde gelecektir

Hocam içime birazcık su serptin valla, ya oyunda proda gol atamıyorum resmen. Full sürümdede dediğin gibi zor gol atılsın ama şutları biraz hissedelim ya. Şut ayarı yardımlıda sanki elle ayarlı gibi oynuyoruz.

Evet kardeşimle beraber maç yapıyoruz ve ikimizde 14'te alıştığımız gibi şut çektiğimizden çoğu şut dışarı gidiyor sanki manuel ayarlıymış gibi Tam sürümde şutlar daha dengeli olur diye düşünüyorum.
Enginay10 - 15.9.2014 03:30:37 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: OzanSRC

alıntı:

Orijinalden alıntı: BlacK_TowerR


alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Fifa 15 Değerlendirmesi

Fifa 14 ultimate team ve world cup olmak üzere toplamda 2200 saat oynadım. fifa15 demosunda toplam 20 ye yakın maç yaptım. fifa 15' te gördüğüm yenilikleri bir kalemde sıralamam gerekirse;
grafik açısından muhteşem,futbolcular arasındaki mücadele hat safhada:formalardan çekmeler fiziksel temasların gerçekliği,kalecilerin panter oluşu;adeta gerçek bir maç içinde olduğumuzu hissettiriyor;ancak tüm bu olumlu şeylerin yanına gol dediğimizde kocaman bir sıfır görüyoruz.semi-proda bile en az 5 maç 0-0 biter mi? Peleye sormuşlar : "üstad futbol nedir ?"diye cevabı çok manidar olmuş:"goldür." demiş.velhasıl 14 te binlerce gol şekli görmüş biri olarak fifa 15 demosunda bu çeşitliliğin 5 e kadar düştüğünü söyleyebilirim.1999 dan beri fıfa oynayan biri olarak fifa 15 i geçmişteki fifa 2005 e benzettim. üst direkten giden toplar hemen hemen aynı. yani şut çalışması yapmamışlar bence bu sene. varsa yoksa birbirleriyle dalaşmalar düşmeler kalkmalar formadan tutmalar itirazlar kulübedeki futbolcuların tepkileri çim sahanın zamanla aşınması zart zurt ... binlerce böyle ayrıntılar .. seyircilerin ilk kez görsellikte sınıfta kalmadığı fifa 15 te futbolun en önemli meyvesi gol nerde?

Beyler ben ağustosta fıfa 15'i almaya karar vermiştim; neyse ki bu demoyu yayınladılar.Kararımdan vazgeçtim. Bir sene daha fifa 14 oynarım artık sıkıldıkça.. ve size son söz olarak bu oyunu almayın derim. korner bug ı kenar orta golleri bazı oyuncuları fifa 14 ten soğutmuştu; ama ben asla soğumadım momentum denilen illet dışında... fifa 15'e boşuna para vermeyin çünkü gol olmayacak oyunda... Olsa da hep benzer goller....

Aman olmasın hocam bırakın her pozisyon gol olmasın ne bu basket maçımı oynuyoruz.Oyun bu haliyle harika olmuş cuk diye oturmuş resmen.Sizeler şut gol şut gol diye oyun istiyorsunuz ozaman 14 le bir 5 sene daha gidersiniz.Bırakın 15 tadında kalsın gol atmak biraz yetenek birazda şans işi olsun böyle çok çok iyi.

Katılıyorum size hocam. Ben de ilk başta 14'te alıştığım açılardan gol atamayınca sinir olmuştum ama alışınca gayet değişik goller atılıyormuş onu gördüm. Hele 14'e kadar olan serilerde gelişine vuruşların hepsinin saçma sapan yerlere gitmesi olayı 15'te yok. Gelişine vuruşlarla gol atılabiliyor. 14'te ceza sahasının dışından açıyı tutturdun mu şut power yüksek olan adamlarla çok kolay goller atılıyordu ama oyun belli bir süre sonra mahalle maçına dönüyordu. Gol atmanın daha komplike olması ve korner-kafa-gol olayının azaltılması çok iyi olmuş.

Şunu belirtmek gerekir ki Fifa'nın her sene demosu ile tam sürümü arasında çok fark oluyor. İki bambaşka oyun gibi neredeyse. Şuan oynadığımız demo da muhtemelen yazdan önceki bir sürüme sahip yani koca yaz boyunca yaptıkları geliştirmeleri içermiyor. Misal demoda City'nin transfer sezonunun başlarında transfer ettiği Mangala yok. Ayrıca demoda Jovetic 83 iken tam sürümde 81 olacakmış. Yani transferler işlenmemiş, ham bir halde, bir nevi teknoloji demosunu oynuyoruz şuan. Bu yüzden tam sürümde oyun daha oturmuş bir halde gelecektir

Hocam içime birazcık su serptin valla, ya oyunda proda gol atamıyorum resmen. Full sürümdede dediğin gibi zor gol atılsın ama şutları biraz hissedelim ya. Şut ayarı yardımlıda sanki elle ayarlı gibi oynuyoruz.
KKochaKK - 15.9.2014 02:32:50 +2
Haklısınız. Tabi bu ayar tutana kadar ilk ayda 1-2 update gelir her sene. Yani oyun çıktıktan 2 ay sonra tam oturmuş olacaktır. Bazen Fifa14'ün update almamız maçlarını giriyorum da bambaşka oyun gibi geliyor. Daha sade, daha basit. Şimdiki 14'e bakıyorum update ile farklı bir heyecan getirmişler. 15'te de bunları göreceğiz gibi.
Demoda hep ayarları açarlar zaten. 13'ün demosunda da kaleciler panter gibiydi, full sürümde düzeldi. Bu biraz da yaptıkları ayarların hissedilmesini isteyen EA'den kaynaklı. Demoda bu ayarları görüp "yenilikler çok, oyun farklı" diyebiliyoruz. Başka örnek olarak 14'ün demosunda da ignite engine'i abartmışlardı, 15'te de abartmışlar. 18'in içinde rakibe dokunmaya korkuyorum demoda, penaltı riski çok fazla.
BlackTower_35 - 15.9.2014 02:31:10 +2
14'te gol den oyun oynayamıyorduk kaleciler kalede hayalet gibilerdi varlarmı yoklarmı belli değildi.Sahanın her yerinden gol olabiliyorduhele plase şutlar %95 oranla golle sonuçlanıyordu orta kafa gol desen tam bir çileydi bazen bilerek orta yapmıyordum gol olcak diye böyle bir oyundu.15 şu demo haliyle sanki insanı aylarca götürebilecek düzeyde olmuş.
OzanSRC - 15.9.2014 02:22:01 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: BlacK_TowerR


alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Fifa 15 Değerlendirmesi

Fifa 14 ultimate team ve world cup olmak üzere toplamda 2200 saat oynadım. fifa15 demosunda toplam 20 ye yakın maç yaptım. fifa 15' te gördüğüm yenilikleri bir kalemde sıralamam gerekirse;
grafik açısından muhteşem,futbolcular arasındaki mücadele hat safhada:formalardan çekmeler fiziksel temasların gerçekliği,kalecilerin panter oluşu;adeta gerçek bir maç içinde olduğumuzu hissettiriyor;ancak tüm bu olumlu şeylerin yanına gol dediğimizde kocaman bir sıfır görüyoruz.semi-proda bile en az 5 maç 0-0 biter mi? Peleye sormuşlar : "üstad futbol nedir ?"diye cevabı çok manidar olmuş:"goldür." demiş.velhasıl 14 te binlerce gol şekli görmüş biri olarak fifa 15 demosunda bu çeşitliliğin 5 e kadar düştüğünü söyleyebilirim.1999 dan beri fıfa oynayan biri olarak fifa 15 i geçmişteki fifa 2005 e benzettim. üst direkten giden toplar hemen hemen aynı. yani şut çalışması yapmamışlar bence bu sene. varsa yoksa birbirleriyle dalaşmalar düşmeler kalkmalar formadan tutmalar itirazlar kulübedeki futbolcuların tepkileri çim sahanın zamanla aşınması zart zurt ... binlerce böyle ayrıntılar .. seyircilerin ilk kez görsellikte sınıfta kalmadığı fifa 15 te futbolun en önemli meyvesi gol nerde?

Beyler ben ağustosta fıfa 15'i almaya karar vermiştim; neyse ki bu demoyu yayınladılar.Kararımdan vazgeçtim. Bir sene daha fifa 14 oynarım artık sıkıldıkça.. ve size son söz olarak bu oyunu almayın derim. korner bug ı kenar orta golleri bazı oyuncuları fifa 14 ten soğutmuştu; ama ben asla soğumadım momentum denilen illet dışında... fifa 15'e boşuna para vermeyin çünkü gol olmayacak oyunda... Olsa da hep benzer goller....

Aman olmasın hocam bırakın her pozisyon gol olmasın ne bu basket maçımı oynuyoruz.Oyun bu haliyle harika olmuş cuk diye oturmuş resmen.Sizeler şut gol şut gol diye oyun istiyorsunuz ozaman 14 le bir 5 sene daha gidersiniz.Bırakın 15 tadında kalsın gol atmak biraz yetenek birazda şans işi olsun böyle çok çok iyi.

Katılıyorum size hocam. Ben de ilk başta 14'te alıştığım açılardan gol atamayınca sinir olmuştum ama alışınca gayet değişik goller atılıyormuş onu gördüm. Hele 14'e kadar olan serilerde gelişine vuruşların hepsinin saçma sapan yerlere gitmesi olayı 15'te yok. Gelişine vuruşlarla gol atılabiliyor. 14'te ceza sahasının dışından açıyı tutturdun mu şut power yüksek olan adamlarla çok kolay goller atılıyordu ama oyun belli bir süre sonra mahalle maçına dönüyordu. Gol atmanın daha komplike olması ve korner-kafa-gol olayının azaltılması çok iyi olmuş.

Şunu belirtmek gerekir ki Fifa'nın her sene demosu ile tam sürümü arasında çok fark oluyor. İki bambaşka oyun gibi neredeyse. Şuan oynadığımız demo da muhtemelen yazdan önceki bir sürüme sahip yani koca yaz boyunca yaptıkları geliştirmeleri içermiyor. Misal demoda City'nin transfer sezonunun başlarında transfer ettiği Mangala yok. Ayrıca demoda Jovetic 83 iken tam sürümde 81 olacakmış. Yani transferler işlenmemiş, ham bir halde, bir nevi teknoloji demosunu oynuyoruz şuan. Bu yüzden tam sürümde oyun daha oturmuş bir halde gelecektir
thecrysz - 15.9.2014 02:08:05 0
Güzel
BlackTower_35 - 15.9.2014 02:03:49 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Fifa 15 Değerlendirmesi

Fifa 14 ultimate team ve world cup olmak üzere toplamda 2200 saat oynadım. fifa15 demosunda toplam 20 ye yakın maç yaptım. fifa 15' te gördüğüm yenilikleri bir kalemde sıralamam gerekirse;
grafik açısından muhteşem,futbolcular arasındaki mücadele hat safhada:formalardan çekmeler fiziksel temasların gerçekliği,kalecilerin panter oluşu;adeta gerçek bir maç içinde olduğumuzu hissettiriyor;ancak tüm bu olumlu şeylerin yanına gol dediğimizde kocaman bir sıfır görüyoruz.semi-proda bile en az 5 maç 0-0 biter mi? Peleye sormuşlar : "üstad futbol nedir ?"diye cevabı çok manidar olmuş:"goldür." demiş.velhasıl 14 te binlerce gol şekli görmüş biri olarak fifa 15 demosunda bu çeşitliliğin 5 e kadar düştüğünü söyleyebilirim.1999 dan beri fıfa oynayan biri olarak fifa 15 i geçmişteki fifa 2005 e benzettim. üst direkten giden toplar hemen hemen aynı. yani şut çalışması yapmamışlar bence bu sene. varsa yoksa birbirleriyle dalaşmalar düşmeler kalkmalar formadan tutmalar itirazlar kulübedeki futbolcuların tepkileri çim sahanın zamanla aşınması zart zurt ... binlerce böyle ayrıntılar .. seyircilerin ilk kez görsellikte sınıfta kalmadığı fifa 15 te futbolun en önemli meyvesi gol nerde?

Beyler ben ağustosta fıfa 15'i almaya karar vermiştim; neyse ki bu demoyu yayınladılar.Kararımdan vazgeçtim. Bir sene daha fifa 14 oynarım artık sıkıldıkça.. ve size son söz olarak bu oyunu almayın derim. korner bug ı kenar orta golleri bazı oyuncuları fifa 14 ten soğutmuştu; ama ben asla soğumadım momentum denilen illet dışında... fifa 15'e boşuna para vermeyin çünkü gol olmayacak oyunda... Olsa da hep benzer goller....

Aman olmasın hocam bırakın her pozisyon gol olmasın ne bu basket maçımı oynuyoruz.Oyun bu haliyle harika olmuş cuk diye oturmuş resmen.Sizeler şut gol şut gol diye oyun istiyorsunuz ozaman 14 le bir 5 sene daha gidersiniz.Bırakın 15 tadında kalsın gol atmak biraz yetenek birazda şans işi olsun böyle çok çok iyi.
BSC Misafiri - 15.9.2014 01:12:13 0
pes 5 le gercek futbolu gormustum ve fifa oynayan arkadasım cd sini getirip pc me kurdugumda cocuk oyunu derdim,ama uzun zaman sonra teknoloji magzalarinda fifa oynamanin dısında fifa 15 ile demosunu indirdim oynanıs pesi andırması grafikler akıcı duraklamadan macin icinde olması muhtesem oyun yavas ama hızlandırılabiliniyor.yani pesi gormeden suan en iyisi.
pes ne yapabilir merak ediyorum.
BSC Misafiri - 14.9.2014 18:28:34 -1
Fifa 15 Değerlendirmesi

Fifa 14 ultimate team ve world cup olmak üzere toplamda 2200 saat oynadım. fifa15 demosunda toplam 20 ye yakın maç yaptım. fifa 15' te gördüğüm yenilikleri bir kalemde sıralamam gerekirse;
grafik açısından muhteşem,futbolcular arasındaki mücadele hat safhada:formalardan çekmeler fiziksel temasların gerçekliği,kalecilerin panter oluşu;adeta gerçek bir maç içinde olduğumuzu hissettiriyor;ancak tüm bu olumlu şeylerin yanına gol dediğimizde kocaman bir sıfır görüyoruz.semi-proda bile en az 5 maç 0-0 biter mi? Peleye sormuşlar : "üstad futbol nedir ?"diye cevabı çok manidar olmuş:"goldür." demiş.velhasıl 14 te binlerce gol şekli görmüş biri olarak fifa 15 demosunda bu çeşitliliğin 5 e kadar düştüğünü söyleyebilirim.1999 dan beri fıfa oynayan biri olarak fifa 15 i geçmişteki fifa 2005 e benzettim. üst direkten giden toplar hemen hemen aynı. yani şut çalışması yapmamışlar bence bu sene. varsa yoksa birbirleriyle dalaşmalar düşmeler kalkmalar formadan tutmalar itirazlar kulübedeki futbolcuların tepkileri çim sahanın zamanla aşınması zart zurt ... binlerce böyle ayrıntılar .. seyircilerin ilk kez görsellikte sınıfta kalmadığı fifa 15 te futbolun en önemli meyvesi gol nerde?

Beyler ben ağustosta fıfa 15'i almaya karar vermiştim; neyse ki bu demoyu yayınladılar.Kararımdan vazgeçtim. Bir sene daha fifa 14 oynarım artık sıkıldıkça.. ve size son söz olarak bu oyunu almayın derim. korner bug ı kenar orta golleri bazı oyuncuları fifa 14 ten soğutmuştu; ama ben asla soğumadım momentum denilen illet dışında... fifa 15'e boşuna para vermeyin çünkü gol olmayacak oyunda... Olsa da hep benzer goller....
BSC Misafiri - 13.9.2014 08:17:17 -1
Yok arkadaş, cafede demoyu indirdim yüzüne bakan yok. Bu sene de PES13 e talim edecek müşteriler.
BSC Misafiri - 13.9.2014 08:17:11 -1
Top fiziği rezalet inş düzeltirler o şekilde yayınlarlar oyunu pas sut rezil durumda suan yıllardır fifa oyunuyorum hiç beklediğim gibi çıkmadı umarım top fizğini farkederler
Salvatuon - 12.9.2014 18:18:19 +2
Oyun gercekten de harika olmus, Anfield ve Liverpool'a karsi ozel bir sempatim var zaten, EA bunu biliyormus gibi demo yapmis sanki. Atmosfer olsun, oynanis olsun, grafikler hersey cok guzel. Bu oyunu monitorde degil de buyuk ekran TV'de oynayin derim, oyun keyfi katlaniyor resmen. İmkaniniz varsa bu oyun icin PC'lerinizi yenileyin bile derim. Bir de unutmadan mutlaka orjinal almaya calisin. Onlar yapmis bize de haklarini vermek duser
BSC Misafiri - 12.9.2014 18:08:43 0
arkadaşlar bilgisayarım demoyu çalıştırdı peki tam sürümünü de çalıştırır mı acaba?
BSC Misafiri - 12.9.2014 15:01:28 +3
yağmurlu gece maçı yapın ve zevkin doruklarına varın
Batuhan_83 - 12.9.2014 14:36:10 0
Teşekkürle E A SPORTS bide türkçe dil desteği olursa süper olur
BayCicik - 12.9.2014 14:31:40 +1
Ps3 için tırt sanırım? Okuduğum yorumlardan anladığım bu
jonesknow - 12.9.2014 13:25:52 0
Fifa 14'te biraz daha serileşti mi? Ur head is good. Use with smile smile.
blendw - 12.9.2014 00:01:19 -1
Oynadikca gaza geliyorum bu nedir arkadas, adamlar yenilmemek icin son dakkalarda kalemi ablukaya alinca arapasini bi verdim 30 40 metre bomboş top sürdüm hop kaleciye fake attim plaseyi biraktim köşeye böyle çok oluyo birde ceza yayinin oralarda abaninca kamera önce topla beraber yavas gidiyo kaleye yakinlasinca kamerayla top füze gibi giriyo artik nereye denk gelirse seyirci desen veriyo gazı arkadan müthiş müthiş
kudretozbay - 11.9.2014 23:18:43 +3
İncelemeyi yapan arkadaşlar keşke fifa serilerini daha cok oynasaymıs inceleme kalitesi gün gectıkce düşüyor yinede teşekkürler
Geldimmigordun - 11.9.2014 22:15:02 -1
oynamasak inanacaz
BSC Misafiri - 11.9.2014 14:41:09 0
Eski konsollara Hiç Bir yenilik yok Neredeyse
Bartınoğlu - 11.9.2014 13:45:20 -2
Pes bu sene daha iyi olucaktır en iyi spor ödülünüde aldı
HIGHER - 11.9.2014 13:43:19 0
FOREVER:dd
french press - 11.9.2014 11:18:42 -2
oyuna mukemmel olmuş muhteşem olmuş diyenlerin zerre kadar futboldan anlamadıkları belli oluyor.

tüm oyuncuklar kendi ceza sahasından karşı ceza sahasına kadar yerden ara pas atabiliyor. şutlar desen allaha emanet .. pas ve şutlarda en ufak bir oturaraklılık yok , plase şut desen o da yok. paslar füze gibi şutlar balon..
tek iyi yanı lob pasın etkileri hafifletilmiş olması..
BSC Misafiri - 11.9.2014 11:17:25 0
Arkadaşlar bilen biri varsa yardım etsin Playstore'dan oyunu ön sipariş ettim. Aktivasyon kodu oyun çıkınca mı gelicek?
BSC Misafiri - 11.9.2014 11:03:03 0
dikkat ettiyseniz kalecininin üstü yere düştükten sonra biraz çamır olmuş :)
BSC Misafiri - 11.9.2014 10:53:10 0
Ps storeden atan arkadas icin soyluyorum ps4 te psn turkce oldugunda demolar sekmesine gelince ana menuye atma problemi var cozumu koldan ps tusuna basarak geri donmek 2 kere basmak gerekiyor yada psn inin dilini ingilizce yapicaksin o zaman hic atma olmaz.
killuminati25 - 11.9.2014 04:39:41 0
Türk spiker imkanı olsa Ercan Taner'i yada Ertem Şener'i isterdim..
İmpreZaa xd - 11.9.2014 02:11:16 0
Şu Fıfada STSL olması çok iyi oldu be.Tek sıkıntı sınav senem olduğundan oynamayaya zaman bulamayacağım
SayisalMan - 11.9.2014 01:41:33 0
Çok iyi gözüküyor. Pc için beklemedeyim
Hz.Simyacı - 11.9.2014 01:14:00 -1
en çok çözülmesini istediğim saçma defanstı umarım çözmüşlerdir. En sağlam defans oyuncusunu da alsam efsanede adam yanımdan akıp gidiyor hamle yapmama rahmen topu engelleyemiyor dokunmakla yetiniyor yada kayıyorum topu tam aldım derken sekip yine rakibin ayağında görünce kafa atasım geliyor ekrana süzgeç gibi defanstan bıktım.



ayrica defans yapmak tam işkence koşarak adamdan top almaya çalışmak tam rezillik bir türlü tempoyu düşeremiyorsun
BlackTower_35 - 11.9.2014 01:08:38 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Aerosol 34

fifa bu yıl çağ atlamış resmen dün akşamdan beri oynuyorum yani bir futbol oyunu ancak bu kadar süper yapılabilir şu oyuna birde şampiyonlar ligi lisansının geldiğini düşünsenize

açıkcası bu yıl fifa 15'in yılı olacak yaklaşık 7 yıllık pes oyuncusu olarak söylüyorum pes bu saatten sonra benim için bitmiştir oynarsam sadece şampiyonlar ligi için

edit:az önce liverpool chelsea maçı yapıyordum kardeşim abi bu saatte premier league maçını hangi kanal veriyorda izliyorsun şeklinde tepki verdi :) :) :) :)

Haha :) Sen nededin
Aerosol 34 - 11.9.2014 01:04:37 0
fifa bu yıl çağ atlamış resmen dün akşamdan beri oynuyorum yani bir futbol oyunu ancak bu kadar süper yapılabilir şu oyuna birde şampiyonlar ligi lisansının geldiğini düşünsenize

açıkcası bu yıl fifa 15'in yılı olacak yaklaşık 7 yıllık pes oyuncusu olarak söylüyorum pes bu saatten sonra benim için bitmiştir oynarsam sadece şampiyonlar ligi için

edit:az önce liverpool chelsea maçı yapıyordum kardeşim abi bu saatte premier league maçını hangi kanal veriyorda izliyorsun şeklinde tepki verdi :) :) :) :)
IamZlatan - 10.9.2014 21:19:30 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: free`LeyChe

alıntı:

Orijinalden alıntı: Mr.Barzo

Pes'in grafiklerinin yanıda fifanın ki çok yapmacık duruyor. Bir türlü alışamadım şu oyuna, yüklediğim gibi siliyorum, gözünü seveyim şu Caponların en güzelini onlar yapıyor


Alışmışsın arcade'e tabi. Al Ronaldo'yu tek başına tüm takımı çalımlayıp golleri atsın değil mi? Grafik konusundaysa birşey demek istemiyorum ban yerim yoksa...

Hocam troll luyor buyuk ihtimal ciddiye almayın neyin ne olduğu ortada sonuçta
free`LeyChe - 10.9.2014 20:17:21 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: Mr.Barzo

Pes'in grafiklerinin yanıda fifanın ki çok yapmacık duruyor. Bir türlü alışamadım şu oyuna, yüklediğim gibi siliyorum, gözünü seveyim şu Caponların en güzelini onlar yapıyor


Alışmışsın arcade'e tabi. Al Ronaldo'yu tek başına tüm takımı çalımlayıp golleri atsın değil mi? Grafik konusundaysa birşey demek istemiyorum ban yerim yoksa...
free`LeyChe - 10.9.2014 20:14:25 0
Tunahan'ın dediği gibi, oyunu oynamayıp sadece izlesek bile kafi. Büyük zevk aldım videoyu izlerken.
arr0wc0lt - 10.9.2014 20:05:36 0
Origin'den indirdim ama demo hata verdi. Baska hata alan oldu mu?
veli@1144 - 10.9.2014 20:00:44 0
Hayır beyler fifa 14 ten bahsediyorum ikinci topu oyuncu dışarı gönderiyordu falan pes14 üde hiç oynamadım varya inceleme hiç profesyonel değil ove ove bitiremediler ya sanarsin ilk kez görüyorlar fifa yı oyun dünyasına ilk giren kişi böyle över oyunu anca dünya kupasinda da maçlardan önce fifa oynanıyordu çok gereksiz onun yerine biraz incelemeleri düzeltseler keşke on tane oyunu toplasan bi fifa kadar incelemiyorlar
Blackfyre33 - 10.9.2014 18:57:00 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: The Stalwart

Şu fifaya Türkçe dil seçeneği ekleseler çok iyi olur aslında.

böylede az çok öğrendik ama ekleseler bizim için daha hoş olurdu
xemreeex - 10.9.2014 18:30:00 0
Oyun mükemmel olmuş fakat oynarken ara sıra ekranda hafif çizgiler belirip kayboluyor. Bilgisayardan mı kaynaklanıyor yoksa demo olduğu için mi ? Tam sürümde düzelir mi ? Bilgisayarım Lenovo z500 bu arada.
Ohan - 10.9.2014 18:16:46 0
Ps storedan atıyor sayfasına geldiğimde. Dili değiştirdim olmadı. Yardım edin dostlar kafayı yedim!
betadragon - 10.9.2014 17:53:18 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Richie Rich

alıntı:

Orijinalden alıntı: veli@1144

oyuncunun topu dışarı atması top toplayıcının top göndermesi 14 te de var beyler..

Hayır yok.


Ps 4 ten bahsediyodur o
cricet - 10.9.2014 17:16:03 -6
Pes'in grafiklerinin yanıda fifanın ki çok yapmacık duruyor. Bir türlü alışamadım şu oyuna, yüklediğim gibi siliyorum, gözünü seveyim şu Caponların en güzelini onlar yapıyor
Şagop - 10.9.2014 16:49:19 0
Xbox 360 a demo cıkmadı mı arkadaslar bulamıyorum
Mehmet__turk - 10.9.2014 16:28:08 0
Ben telefondan psne girip indiricem ama girmiyo psne telden nedense öle mal mal bana bakiyo :)
l053r - 10.9.2014 16:19:46 0
Sonunda indirmeye başladım süre yaması da çıksa iyi olacak :/
Maul* - 10.9.2014 16:03:04 0
Yazlıktaydım an itibari ile evdeyim indiriyorum
BSC Misafiri - 10.9.2014 15:51:24 0
Eski nesilde nasıl olur acaba oynanış kontrol yönüyle
mirsad54 - 10.9.2014 15:49:05 0
Sabahtan beri aralıksız sıkılmadan oynuyorum. Güzel olmuş fifa 14 e göre bariz farklılıklar var...
arifbalyemez - 10.9.2014 15:46:06 0
Konsolları bilmem ama PC de bariz fark var. Yeni oyun motoru çok güzelleştirmiş oyunu. Pes ten sonra Fifaya geçtiğimde en çok topun hissizliği canımı sıkmıştı. Şimdi o hissizlik tamamen gitmiş. Artık topa vurduğunu hissettiriyor oyun. Ayrıca futbolu ve oyunu bilmelisin iyi oynayabilmek için. Çok iyi derecede taktik özgürlük tanıyor aklındakini sahaya yansıtabiliyorsun. Bu oyunu da orjinal alacağım. Ama şu arkadaş çevremde Fifa oynayan bir kişi bile yok. Hala Türkiye'de pes 2013 hakimiyeti devam ediyor.
A R D A - 10.9.2014 15:44:27 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: veli@1144

oyuncunun topu dışarı atması top toplayıcının top göndermesi 14 te de var beyler..

Hayır yok.
CamelotKing - 10.9.2014 15:20:27 0
oyun dehsetül vahşet zate 2012 den beri fifacıyım fifa one number
fatihpos - 10.9.2014 14:45:15 +1
Ps4 fifa 15 ps store da indirin beyler
Neverwinter81 - 10.9.2014 14:36:49 0
Çok başarılı bir oyun olmuş Fifa 15. Sahanın deforme olması özellikle çok başarılı bir detay. Çimler, saha detayları harika. Oyun içi animasyonlar, kalecilerin animasyonları say say bitmez.
veli@1144 - 10.9.2014 13:57:13 0
FİFA 14 te dinamiklerde saçmalıklar vardı daha doğrusu oynayışta demeliyim bi maç yapıyorum karşı takım topu ceza sahasından uzaklaştırmada yaptığı 3 hareketten 1 ini rövaşata atıyor profesyonel oyuncular da değil ha bu adamlar ultimate team modunda kötü takımlar yapıyordu hadi yap da her pozisyonda girme şu harekete.şimdi zayıf oyuncular yapamaz mı o hareketi diyenleri duyar gibiyim ama ne demek istediğimi anlamış olduğunuzu umuyorum...inş. bunda öyle değildir...
veli@1144 - 10.9.2014 13:43:38 0
oyuncunun topu dışarı atması top toplayıcının top göndermesi 14 te de var beyler..
exerion - 10.9.2014 13:42:10 0
gayet oynanısı zevkli olmus
Jiraiya - 10.9.2014 13:07:57 0
Mükemmel görünüyor pc için ön siparişle uygun fiyata satan yer var mı?
caps1ock - 10.9.2014 12:43:03 -1
Pes 2014 berbat 2015 eh (: yine en iyisi pes 2013 :D
Salvatuon - 10.9.2014 12:33:31 0
Arkadaslar en iyi grafigi PC'de mi yoksa konsolda mi goruruz acaba bu oyunda?
Blackfyre33 - 10.9.2014 11:14:26 0
fifa her zamanki gibi güzel olmuş.
Blackfyre33 - 10.9.2014 11:12:14 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu

Git-Gel - 10.9.2014 11:07:59 0
Oyun hızını simi hızlı yaptıgın youtube daki videolar bu kadar hızlı değil sanki.
Sierra 117 - 10.9.2014 10:21:23 0
yok böyle bir oyun.Mükemmel.
Sierra 117 - 10.9.2014 10:19:27 -3
grafikler pese yaklaşmış :D (ŞAKA)
Guest-0D5961688 - 10.9.2014 10:15:07 0
Türkçe olsaymış keşke. :(
witchunter - 10.9.2014 09:20:26 -3
Oyunun bu hızı beni rahatsız etti gerçekten.2 maç yaptım dünden beri topu alan ya allah diye karşı kalede buluyor kendini.

Grafik olarakta 360-One arasında yada ps3-ps4 arasında çok önemli bir fark olduğunuda zannetmiyorum.

Genede oyun oynatır kendini başka alternatifimiz yok.
BSC Misafiri - 10.9.2014 09:07:34 -11
Sayın editörler ilk defa olarak hakkınızda olumsuz eleştiride bulunacağım.
1. Bildiğimiz EA işte 3-5 değişikle sürüyor piyasaya oyunu sizde maşallah sanki oyunu baştan yaratmışlar gibi yorum yapıyorsunuz.
2.Demişsinizki oyuncu animasyonları farklılaşmış.Galiba ESC den elinizi çekmediniz hiç fifa 14 te.Gayette aynı animasyonlara fifa 14 te raslamak mümkün böyle şeyleri yeni gibi yorumluyorsunuz.
3. 2 görsel menüye tav olmuşsunuz ne güzel olmuş diyorsunuz orasına şekil verse ne olur vermese ne olur oyuncu değişikliği yapıp geçecekler veya taktik değiştirip geçecekler.
4.EA nın satış temsilcisi değilseniz bu övgü bu fifayı 2020 taşır rahat olun.
5.Ve son birşey EA daha somut şeylerle gelmesi lazım örnek vermek gerekirse.(Örnek:Bir oyuncuya teklif edilen sözleşme daha fazla detaylandırırsa falan).Fifa ya böyle şeyler lazım grafik değil.Sonuç olarak bu bir futbol oyunu kim takar top toplayıcıyı gerçi sizde haklısınız yakında EA onuda Ultimate'de satın alınabilir yapar kimin top toplayıcısı overall yüksekse onunki daha çabuk top toplar vs... :)
LinkX - 10.9.2014 08:39:40 0
Aynen hocam bende orjinal taraftarıyım ve orjinal oyun alırım.Öğrenciyim maddi durumum parlak değil ama az ve öz oyun alırım.Orjinal kullandıkça anca dikkati çekebiliriz buna en güzel örnek bence Sony.Playstation'a gelen exculusive oyunların Türkçe gelmesi gibi.İkinci olarakta FIFA almanız taraftarıyım hem bu sene Ignite olayı sadece xbox için değil PC içinde geldi.Kesinlikle verdiğiniz parayı hak edicektir.Yeni nesil bir FIFA var karşımızda.
Salvatuon - 10.9.2014 08:27:39 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Sykkµno


alıntı:

Orijinalden alıntı: Furkan2855

Türkçe dil gelirse orjinal alıcam

Önce orjinal almanız gerekiyo ki dil paketi çıksın. Torrent çekip çekip tr dil paketi beklemek rezillik.

Kesinlikle haklisin, artik orjinal kullanma aliskanligi edinmeliyiz. PC'de PES serisini hep orjinal aldim, bu sene PC versiyonunu daha dusuk kalitede cikaracakmis Konami, o yuzden FIFA'ya donus yapiyorum ve bunu da orjinal alicam. En azindan elestirme hakkimiz oluyor ve emek hirsizligi yapmamis oluyoruz boylece.
stun - 10.9.2014 08:16:05 0
bu kadar değişiklik beklemiyordum.. editörlerin bahsetmediği bir kısım .. ayak animasyonlarınıda daha dinamik, göz önünde, daha gerçekçi yapmışlar..

kaleci animasyonları beni en çok etkıleyen şey oldu..
LinkX - 10.9.2014 06:39:39 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Furkan2855

Türkçe dil gelirse orjinal alıcam

Önce orjinal almanız gerekiyo ki dil paketi çıksın. Torrent çekip çekip tr dil paketi beklemek rezillik.
alperen141 - 10.9.2014 06:30:02 -1
1) Ne kadar usta olursan ol, her yeni oyunda bir alışma süresi gerekir.
2) Süre max. 4 dk seçilebildiği için olabildiğince pozisyonu bol bir maç yapmaya çalışmış,
3) Üstelik oyunu 2 yada 3. defa gördükleri için fragmanlarda olan özellikler ve ince detaylara da bakabilmek için biraz ağırdan almış olabilirler.

Tam video inceleme çıktığı zaman daha net bir karar verirsiniz.

Bu arada PES ile ilgili en güncel bilgileri veren site PESEDITBLOG.COM
FIFA içinse kendi resmi sitesi ve youtube kanalı gayet net ama METIHD kanalını da izleyin.Süper Lig takımlarıyla maçlar yapıyorlar.
bartlebyandco - 10.9.2014 02:44:19 0
https://pbs.twimg.com/media/BxHYULeCMAAWXQO.jpg

şu hatanın çözümü yok mu beyler giremiyorum oyuna
mj 23 - 10.9.2014 02:41:03 0
bu nedir ya ps4 aldırıp öğrencilik hayatımı mahvettirecek bana...
Schwartzenius - 10.9.2014 02:01:46 +5
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
ddusta - 10.9.2014 01:58:49 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Erbaa82

Bence hızlı olmuş Simülasyon vurgusu ile çıkan oyuna yakışmıyor bu kadar hız.

Bana sanki oynayanlardan dolayi gibi. Hizli kosma tusuna basili tutuyolardi sanki? Ve ataklar genelde olgunlasamiyordu, cogu atak sonunda sut olmadan bitiyordu gibi geldi bana bilmem katilir misiniz. Topa sahip olmaya calisarak yavas tempoda oynasan bu kadar arcade'imsi bir goruntu olmaz bence. Yani umarim oyledir
Schwartzenius - 10.9.2014 01:56:40 +2
Gerçekten oyun hızı denildiği gibi çok tatmin edici olmuş. Çevre grafiği gerçekten kusursuz. Çok şeyler bekliyorum 15 ' ten ön siparişi verdik bakalım
groll - 10.9.2014 01:22:31 0
Sıcağı sıcağına video başlayana kadar hayattan soğuyorum la
GranTurismo - 10.9.2014 00:49:39 0
------------
GranTurismo - 10.9.2014 00:48:36 0
Ya arkadaşlar fifa oyuncusuyum ama böyle birşey olamaz ya bu kadar hızlı mı allah aşkına futbol? Yani bir pas bir oyuncunun ayağımdan çıktığı anda diğerininkine mi gelir oyuncular bu kadar karınca gibi hızlı mı hareket eder? Pese gıcık olurdum bu yüzden aynı onun gibi olmuş. Fifa 12 ve 13te hız gayet iyiydi 14te biraz daha serileşti ama şuan bildiğin "oyun" olmuş bu.
BSC Misafiri - 10.9.2014 00:45:50 0
su ana kadar butun takımları dendı epsıyle ıstedıgım butun ut ortapasları yaptım takımlar suan eş duruda bıraz drtmund ve paris ddefansı sağlam geldı ılerıs hizli belkı ondan ama oyun bı harıka dostum ;)
Shepherd. - 10.9.2014 00:41:59 -4
inadına pes
mehmet4428 - 10.9.2014 00:34:54 +1
Hız sorunu var ama ayarlardan hızı düşürebiliyoruz.
gokhans19 - 10.9.2014 00:14:40 0
Oyuna giremiyorum origin aktivasyon kodu istiyor.
Guest-0CCF51958 - 9.9.2014 23:26:08 0
PES 2015 bekliyorum ama bu oyun güzel olmuş.Deneyeceğim bakalım ps3 demosu çıkınca.Ama inşallah momentum yoktur.Çünkü oynarken hep aklında oluyor insanın.Fifa 14 demo denemek için oynarken gol atamayınca "aha momentum" diyordum .Bakalım PES 2015 demosu da çıksın da hangisini alacağımıza karar veririz.Eğer hiç birini beğenmezsem PES 2013 alırım.
winxperror - 9.9.2014 23:21:22 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Dark_23

9 yaşından beri FIFA WE PES oynuyorum artık bıktımlan futbol oyunlarından atmadığım tarzda gol kalmadı arkadaşlarla oynarken eğlenemiyorum bile attığım her golü daha öncesinde atmıştım bi heyecanı kalmadı artık oynamıyorum futbol oyunu.

Senin yaptığın tüm cod'ların MP'sini 1000'er saat oynamaya benziyor ama cod 11 çok iyi bir oyun olacak , onu da oynarsın mesela.Fifa için de durum bu.Böyle hikaye olmayan tip oyunlarda eğlenmeye bakacaksın.Eğlenmiyorsan oynamazsın.

not:1000'er saat COD mp oynamadım.Yanlış anlam çıkmasın yani.
pcrex - 9.9.2014 23:18:17 +1
pes6 dan sonra ilk defa bir futbol oyunundan bu kadar zevk aldım. bu oyunu online olarak diğer arkadaşlarımızı çağırıp turnuva düzenleyebiliyor muyuz. birkaç arkadaşı fifaya kesin geçiş yaptırabilirim ;)
peters - 9.9.2014 23:04:08 0
Oyunu pc indirdim en az xboxone kadar güzel.Oyuna girer girmez liverpol la başlıyorsun son çözünürlükten yada oyun motorundan olsa gerek adamlar tığ gibi geri kalan ön incelemede olduğu gibi.ama gamepad de tuşların yeri değişik ayarlaması zor.
erenkurban23 - 9.9.2014 22:13:47 0
Oyun tam gercekci olmus fifa 14de topu alip messi ronaldoyla bile gidemiyordun arkanda en kotu defans olsa bile kosup topu alabiliyordu ben cok begendim
peters - 9.9.2014 22:11:48 0
Şuanda orjin üzerinden indirmeye çalışıyorum server hatası veriyor bakalım oyun pc'de nasıl.
BlackSiders - 9.9.2014 22:09:52 0
Hevesle indirdim oyundan atıyor -_-
D e v r i m - 9.9.2014 22:05:11 0
tek kelimeyle müthiş olmuş
dominnic - 9.9.2014 21:57:15 +2
valla bilmiyorum fifa yı tek geçerim çok seviyorum ama hızlanması hoşuma gitmedi pek bazı futbolcular uçuyolar ben sevmiyorum böyle olunca eski oyunlarda ronaldoda olsa adam arkadan gelip alıyodu ronaldo tam hızlanamamışsa inşallah oyun jet gibi olmaz gerçekcilik baltalanır bence
Assassin2016 - 9.9.2014 21:32:16 0
İlk maç olarak Liverpool - Manchester City verdi otomatik herkeste aynı mı bilemem ama ben oldukça sevdim. Sanırım ön siparişi basacağım yine Playstore'dan.
Erbaa82 - 9.9.2014 21:25:34 +1
Bence hızlı olmuş Simülasyon vurgusu ile çıkan oyuna yakışmıyor bu kadar hız.
Big Jim Colosimo - 9.9.2014 21:22:05 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu



Devrim demiş ya la

Mefrak - 9.9.2014 21:09:46 0
Fifada ordaki 4dk tek yarı süresi değil mi :)
Furkan2855 - 9.9.2014 20:50:46 0
Türkçe dil gelirse orjinal alıcam
IamZlatan - 9.9.2014 20:44:27 0
360 için uk hesaplarda yok şuan demo ne zaman geleceğini bilen varmı tam olarak ?
rambocuk - 9.9.2014 20:38:22 0
oyun 41 kere amazing ya :D
KKochaKK - 9.9.2014 20:34:39 -2
Oyunu almadan dil desteği beklemekte ayrı mevzu sanırım. Önce oyunu al da adamların dikkatini çek, sonra seve seve dil desteği yapar EA Sports.
Reahax - 9.9.2014 20:31:04 0
momentum yine varmı acaba.
Bayraktar42 - 9.9.2014 20:30:24 +1
Arabca dil bile var 10 tane dil var nerdeyse turkce yok
sakinman - 9.9.2014 20:23:19 0
Demo az evvel origin de çıktı.
xxaaxx - 9.9.2014 20:04:21 +1
Şu fifaya Türkçe dil seçeneği ekleseler çok iyi olur aslında.
Vaas Montenegro - 9.9.2014 20:01:28 0
hala gelmiş değil bugün çıkacak denmişti?
pEAxgOne1 - 9.9.2014 20:00:56 -3
Fifa gerçekten güzel ama burada pes'i de yermemek lazım.Her ikiside farklı tatlar veriyor.
ahmtayd - 9.9.2014 20:00:33 0
Demo ps4 e çıktı mı acaba ?
babaremzi - 9.9.2014 19:57:34 0
nerden indiribeliriz acaba ?
asus1981 - 9.9.2014 19:43:42 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
BSC Misafiri - 9.9.2014 19:21:39 0
Elbette kusursuz değil ama harika
firkateyn - 9.9.2014 19:17:40 +3
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu


Herkesi iyi güldürmüşsün. Bu arada pesi takip eden kitle dahi pes 14 oynamıyor. pes 13 oynuyor. Pes oynayanların sevmediği seneyi fıfayla karşılaştırmışsın. Umarım trollüyorsundur :D
vipersix - 9.9.2014 19:05:34 0
demo çıktımı ki?
ikotti - 9.9.2014 19:01:58 0
Bulunsun
onur89tr - 9.9.2014 18:58:44 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu


Tutamadım kaçırdım.
tembelpbci - 9.9.2014 18:55:58 -1
Knack i takınca oyun mu kasıyor ? :D
vanbasten10 - 9.9.2014 18:44:21 -1
Kusursuz........
fenerliso - 9.9.2014 18:33:20 0
Demo çıktı mı? Çıktıysa link fırlatın üstüme
Dark_23 - 9.9.2014 18:32:56 -26
9 yaşından beri FIFA WE PES oynuyorum artık bıktımlan futbol oyunlarından atmadığım tarzda gol kalmadı arkadaşlarla oynarken eğlenemiyorum bile attığım her golü daha öncesinde atmıştım bi heyecanı kalmadı artık oynamıyorum futbol oyunu.
alpagut3434 - 9.9.2014 18:30:51 0
Pc için çıktımı demo ön siparişte verdım ben :)
Mustafaaksoy19 - 9.9.2014 18:26:45 -2
Demosunu yarın nerden buluruz sabırsızlandım Fifa 15 süper olacak Dayzden sonra orjınal alacaıgım 2. oyun olacak :)
KanunAdamı - 9.9.2014 18:20:31 0
Aynen öyle. Yılların özlemi var
Leonardo DiCaprio. - 9.9.2014 18:00:51 +3
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Phant0mAssassin - 9.9.2014 17:57:46 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu

Güldürdün
Negneor - 9.9.2014 17:56:37 0
çok güzel duruyor yine 10 numara bir fifa geliyor biran önce pc ye çıksada bizde deneyim edebilsek
porsux - 9.9.2014 17:55:22 -1
daha demoyu denemedim ama fifa 14 ün o yavaşlığı benim inanılmaz hoşuma gitmişti oyuna gerçekçilik katıyordu özellikle fifa 13 ten onra fifa 14 bana çok daha gerçekçi gelmişti siz şimdi oyun hızlanmış diyince bi burukluk hissettim umarım eskisi gibi hıpızlı yapmamışlardır oyunu..
TheGreatEye - 9.9.2014 17:48:54 +14
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Alkalen Fosfataz - 9.9.2014 17:48:01 0
Allahınu seven youtube'a yuklesin su videolari
The False Shepherd - 9.9.2014 17:38:38 0
Çıksa da oynasak ya bir Fenerbahçe - Galatasaray tadından yenmez yıllar sonra..
Mactavish- - 9.9.2014 17:36:08 +5
alıntı:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938

şu lanet video oynatıcınızı bi değiştirin artık yaa, youtube da 1080p yi sorunsuz izliyorum, sizin milattan önce kalmış oynatıcınızda 143084952134 kere takılıyor.

DH sürekli çöküyor, BSC ye mesaj atılmıyor. Tek sorunlu tarayıcıları değil ki.
betadragon - 9.9.2014 17:29:13 0
Biz hala kuyruktayız
Persona_Non_Grata - 9.9.2014 17:23:03 +22
şu lanet video oynatıcınızı bi değiştirin artık yaa, youtube da 1080p yi sorunsuz izliyorum, sizin milattan önce kalmış oynatıcınızda 143084952134 kere takılıyor.
BSC Misafiri - 9.9.2014 17:21:59 +2
her zaman yenilikler getiriyorlar ben oyun diye buna derim
Eagle.BJK - 9.9.2014 17:20:59 +4
alıntı:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu

LegendTürkiye - 9.9.2014 17:19:22 -68
pes 2014=fifa 15 pese yaklaşmaya çalişiyor pes 2015 devrim oldu
ghimco - 9.9.2014 17:18:49 0
Xabi Alonso mu ? Oyunun heyecanından olsa gerek
shiuf - 9.9.2014 17:14:52 +32
sıcağı sıcağına videolarındaki giriş abartı derecede uzun ve gereksiz editörlere duyurulur!
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
FIFA 15 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
50 kişi bu oyunu takip ediyor.
URL
EMBED