Dota 2 Reborn'un Betası Başladı! Planetside 2, PlayStation 4 İçin Çıkış Yaptı

Batman: Arkham Knight'ın PC'deki Minimum Gereksinimleri AMD İçin Değişti

22.06.2015 21:17 - Samet Konuksal


    Batman: Arkham Knight'ın çıkışına bir gün kala yapımcı ekipten AMD ekran kartı kullananları üzecek bir haber geldi. Rocksteady, Batman: Arkham Knight'ın minimum sistem gereksinimlerini AMD tarafı için yeniledi.
 
    Oyunun AMD kartlarında bazı sorunlara sahip olduğunu belirten yetkililer, konuyla ilgili firma yetkilileriyle ortaklaşa çalışmaların devam ettiğini söylediler. Yapılan açıklamalarda oyunun çıkışında minimum olarak 3 GB'lık AMD Radeon HD 7950 ekran kartının gerektiği belirtildi. Oyunun sistem gereksinimlerinde başka bir değişiklik olmadı.
 

Tweet
Rocksteady Batman Batman Arkham Arkham Knight PC PS4 Xbox One Warner Bros
Dota 2 Reborn'un Betası Başladı! Paylaş Planetside 2, PlayStation 4 İçin Çıkış Yaptı
YORUMLAR 53
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
emrahcey - 25.6.2015 11:33:59 0
PS4 için dijital olarak satın aldığımız Oyunlarıda geri iade edebiliyor muyuz ?
Aimstein - 24.6.2015 12:07:25 0
7950 ile PS4 ü karşılaştıranlar olmuş, 7950, yazılım ile mimarisi kapalı bir kart..

Yani PS4 ün gücü ile karşılaştırılacak bir kart değil. Pc nin öldüğününde kanıtıdır zaten bu haber hadi iyi oyunlar size..
rohcuboy - 24.6.2015 05:56:17 +1
Kıl,tüy,duman teknolojisi derken nvidia bitirdi optimizasyon işini.İki teknoloji daha yapsalar amd kartları hiç açmayacak oyunları.Kaldı ki teknolojileri kendi kartlarında bile stabil çalışmıyor. (High end kartlar dahil değil buna. Nede olsa parayı veren düdüğü çalıyor.)
esmerbuyucu - 24.6.2015 01:03:36 0
Ben ironi yapmıştım zaten 2005'te xbox 360 düzeyi grafik kartı nvidia titan gibi herkesin alamadığı üst düzey kartlardı.. Ama siz 2015 pc donanımızla 2005 konsolunu kıyasladıysanız o sizin acizliğiniz. Yeni nesil konsollar güncel gpularla çıkmamış olabilir. Ama bu değil ki pccilerin elinde bundan güçlü gpular mevcut
GT_55 - 23.6.2015 18:41:40 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Vinewood

alıntı:

Orjinalden alıntı: OsuranİskenderAyran

7950 Ps4 ayarında bir kart,Ps4 te hangi ayarlara tekabül çalışıyor açıklandı mı?


Düzeltme yapayım Ps4'ün Gpu'su 7790 ile 7850 arasında bir güce sahip (Xbone'da 7770 ) . 7950 bu kartlardan 1.5-2 kat daha performanslı çoğu durumda . Yapımcının beceriksizliği sadece bu olay zira oyun pc'de amd kartlarda başarısızsa Konsollardada sürünecektir . eğer durum böyle olmazsa Nvidia harbiden servet yatırmış WB'ye

Bende düzeltme yapayım, ps4 gpusu 7870 ile 7850 arasındadır.İçinde 7870 gpusu mevcuttur.Ama 20 çekirdeğin, 2'si devre dışı olduğu için, 18 çekirdek vardır. Yani ne 7850 ne de 7870'dir.
PHO3N1X - 23.6.2015 18:31:51 0
25 Fps'in bahsederken oyunun ilk gün packsiz halini kast ediyorsun sanırım? Eurogamer sitesine girip nasıl sacmaladıgını fps testlerinde görebilirsin.
Megathrone26 - 23.6.2015 07:07:49 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: excaty31

Oyunu gtx 770 ile az önce denedim aşırı kötü bir optimizasyonu var rezillik resmen uzak durun ne olursa olsun yarım saat oynadım oyun bildiğiniz normal ayarlarda bile kastı batmobile'da aşırı berbat bir durum. Ben oyunu high'da 30-40 fps civarı oynarız diye bekliyordum heriflerin yaptığına bak 20 fps alamadım. Bir de oyunda pc için şuanda 30 fps kilidi var haberiniz olsun şimdiden. Tamamlanmamış bir oyunu piyasaya sürmüşler aynı assassin's creed unity de olduğu gibi rezil bir durum söz konusu. ps4 ve xbox one bu oyunda nasıl bir performans verecek çok merak ediyorum ben eğer bu durum pc'ye özelse protesto etmek bile lazım.


Unreal engine ( 4 bile değil 3.5 in gelişmiş versiyonu ) ile bunu becerebildilerse daha diyecek birşey yok. Rocksteady gibi bir firma bile böyle birşeyi yapmasını aklım almıyor.Kullanılan grafik motorunu duyduğumda bu oyun harika optimizasyona sahip olacak resmen yağ gibi akar diye düşünmüştüm hale bak. Resmen AC Unity gibi bitmemiş oyunu piyasaya sürmüşler. Yazık gerçekten yazık...
kataaay - 23.6.2015 06:30:56 -1
Oyunu gtx 770 ile az önce denedim aşırı kötü bir optimizasyonu var rezillik resmen uzak durun ne olursa olsun yarım saat oynadım oyun bildiğiniz normal ayarlarda bile kastı batmobile'da aşırı berbat bir durum. Ben oyunu high'da 30-40 fps civarı oynarız diye bekliyordum heriflerin yaptığına bak 20 fps alamadım. Bir de oyunda pc için şuanda 30 fps kilidi var haberiniz olsun şimdiden. Tamamlanmamış bir oyunu piyasaya sürmüşler aynı assassin's creed unity de olduğu gibi rezil bir durum söz konusu. ps4 ve xbox one bu oyunda nasıl bir performans verecek çok merak ediyorum ben eğer bu durum pc'ye özelse protesto etmek bile lazım.
Final Getsuga Tenshou - 23.6.2015 05:59:04 +1
Gta 5 - Witcher 3 Ultra ayarlarda akıp gidiyor. Ama NVIDIA Game Works'un reklam aracı haline gelen Batman sorun yaşayacaksınız diyor. Çok şaşırdım doğrusu.
i_lenker - 23.6.2015 04:07:47 +1
Oyunda 30 fps limiti varmış zaten at çöpe, 5 yıl sonra bile alınmaz
BSC Misafiri - 23.6.2015 03:40:29 +1
ha haa çok eğlendiriyor bunlar beni ya :) en büyük eğlence kaynağımız amede :)
BSC Misafiri - 23.6.2015 03:39:52 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: Deadpool1239

Olum bakın kalbime indireceksiniz ha.Oyun şu an iniyor Steam'den zaten kotayı aşmışım.Bende 7850 var.Ne demek minimum 7950 lazım???


bitti gitti yok oyun moyun :) hemen iptal et o indirme olayını....
BSC Misafiri - 23.6.2015 03:39:46 0
Gtx770 açar mı ki acaba. Gta v yuksek ayarlarda oynuyorum. İ7 2600k 3.4ghz , zotac gtx770 2gb , 12gb ram 1600mhz
BSC Misafiri - 23.6.2015 03:38:52 -1
alıntı:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu

Sanarsın Xbox 360 ps3'e çıkmış oyunları ona denk ekran kartlarında oynuyordunuz da gelmiş ps4 ve xbox one denginde ekran kartında oynayamadığından yakınıyorsunuz. Ne kadar komiksiniz siz :D


Tabi ki geçmiş nesilde ps3 Xbox360 ile denk ekran kartlarıyla oynamadık çünkü biz hiçbir zaman 560p ve 20 fps lerde oyun oynamıyoruz he şu gta v bile helal olsun adamlar ps3 x360 yaptı diye seviniyorsunuz ama oyunun 20 fps de çalıştığını unutarak boşverin buralar sizi aşar siz gidin x1 ps4 cüler eper x1 çiysen 900p nin ps4 ün 1080p sinden daha iyi göründüğünden ps4 cüysende 30 fps yi nadir gördüğünüz 1080p oyunlarınızdan bahsedin
BSC Misafiri - 23.6.2015 03:38:33 0
PC'de VRAM yetmiyor. 3gb'lik kart neyse direk onu önermişler.

PS4'te 8GB GDDR5 var. iyi kullanılınca üst düzey grafikler yapıyor. Bu yüzden PC'de de her geçen yıl ram arttırıyorlar
BSC Misafiri - 23.6.2015 03:38:26 +1
topladığım yeni PC için R9 280 almıştım geçende gayet memnunum şu an fiyat performans açısından daha iyisi olamazdı bu yüzden AMD her zaman kraldır benim için, gidip bir Nvidia karta 1000 lira üzeri vermesinide bilirdim ama değmez buna sonuçta aynı işi bu da görüyor niye bi ekran kartı parası fazladan vereyim. Şu an full detayda 30 FPS'nin altına düşen oyunda görmedim bu kart ile 1080p çözünürlükte parasının hakkı neyse onu verdi ama 2 tane fazladan gereksiz teknoloji görecem diye gidip o kadar parayı bayılamam Nvidia ya gerçekten çok pahalı fiyatlardan satıyor kartları ve pazarda böyle ucuz numaralar yaparak tekel olmaya çalışıyor. Ben sanmıyorum Batman de sorun çıkacağını. ACU, Witcher 3 ve GTA V gibi oyunları çatır çutur oynatıyor Batman e bakıldığında bu oyunlardan daha iyi bir grafik sunmuyor ama belliki Nvidia ile iyi bir anlaşmaları varki tam oyun çıkmak üzereyken böyle bir açıklama yaptılar. Zaten böyle açıklamalar hep firmalar arasında yapılan anlaşmalardan kaynaklanıyor hiç inanmam o yüzden. Oyun yarın çıktığında herşey belli olur.
Yusac - 23.6.2015 03:33:12 +1
PS4 te 7850 var , XO da 7750 var , kimi kandırıyo bu adamlar? İyice şaşırdılar ne yapacaklarını kart sattırıcaz diye.
encuni - 23.6.2015 02:30:57 0
Nvidia nın yatırım yaptığı oyunlar cogaldıkca amd sahipleri daha çok üzülür. Amd ne kadar güçlü kart cıkarırsa cıkarsın yazılım ve anlaşmalar olmazsa işi yaş
Megathrone26 - 23.6.2015 02:00:37 0
7950 nedir la hem de 3 GB önerilendir o.Öyle bir minimum sistem ihtiyacı mı olur. Unreal engine 4 bile bu kadar istemiyo kaldı ki oyun unreal engine 3.5 ile 4 arasında bir teknolojiden faydalanıyor. Eğer bu doğruysa optimizasyon sıfır oyunda. Rocksteady den böyle birşey beklemezdim
ardaq - 23.6.2015 01:56:27 -1
amd batar, nvidia akar
nemesis16 - 23.6.2015 01:39:25 +1
alıntı:

Orjinalden alıntı: neo-life

alıntı:

Orjinalden alıntı: nemesis16

alıntı:

Orjinalden alıntı: neo-life

amd ciler siz buna doğa edin bu kan emici nvidia yine insafa gelmiş iyi ki r9 fury x istememiş yalnız nvidia yı bu kıl tüy duman gibi teknolojilerinden dolayı tebrik etmek istiyorum çünkü hangi oyuna girse gerçekten oyunun içine etmeyi çok iyi beceriyor sonuçta buda bir tenoloji herkes yapamaz benim merak ettiğim witcher da kılda 20 fps yiyordu burada dumanda kaç yiyecek ben en az 15 diyorum bir de yağmur efekti vardı o da 15 yese etti 30 kağıt fiziğmi ne vardı o da bi 10 yesin işte bunun adına 21.yy nvidia teknoloji diyor.
Not:nvidia kullanıyorum


hacı güzel demişin ama witcher 3 de 780 ti ile hersey acık 40- 48 arası alıyorum :D kapalı sehir ici 55 60 sehir dısı 50- 70 arası gidiyor ama witcher 3 de cok detay var batman arkamda duman flan bu kdr fazla yemesi imkansız heleki nvida kartlarda olan amd kullananlara oldu ama suda var ucuz etin yahnisi kötü olur bende fazla mesai yaptım evin rıskından kestim paraya kıyıp nvdia aldım bizde paramızın hakkını alalım bi zahmet


Hocam biliyorum biraz mübalağa yaptım bende batma nin witcher kadar sistem isteyeceğini düşünmüyorum fakat demişsin ya ucuz etin yahnisi ben amd nin ucuz olduğunu düşünmüyorum nvidianın gereğinden fazla pahalı olduğunu düşünüyorum ve bence ikisi birbirinden farklı olay bu tip gidip oyun firmalarını rakibini kötüleyecek şekilde satın alıyor ve bu bence hoş bir durum değil bak güç olarak belki nvidia dan güçlü kartları daha ucuza satıyor fakat nvidia nın bu baskın durumundan dolayı insanlar daha pahalı kartı almak zorunda kalıyor aslında kartel bir piyasa yaratıyor ve bu hiçte hoş bir şey değil.Her zaman diyorum bu durum nvidia çalışıyor amd yatıyor olayı değil evet driver lar için konuşursak nvidia hak ediyor fakat bu teknoloji olayı bence haksız rekabeti sonuç açıyor bide bu tarafta teknolojiyi de konuşmak lazım teknoloji deniliyor da duman koyuyor teknoloji diyor yağmur pelerinden akıyor teknoloji diyor bunlar da bence saçmalık teknoloji bu kadar basit bir söylem olmaması gerekiyor fakat nvidia bunlara teknoloji deyip oyun yapımcılarını satın alıyor ve en kötüsü de rakip firmanın tüketicilerine zarar veriyor hatta bence kartı yeterli olup da sadece modeli eski olan nvidia kullanıcılarına da zarar veriyor.


hacı walla bence parasını hakediyor ben daha 1 sorun bile yasamadım ama sende haklısın kan emiciliğide var neden var cunkü amd rakip olarak görmüyor nvdia sence görse fiyatlar böle mi olur adam bizim kalitemiz bu alırsan alırsın mantıgınla gidiyor yani sağlam bi rekabet olmadıkca bu iş duzelmez zaten TR vergi cart curt patates oluyoz saygılar
PSBoy - 23.6.2015 01:31:17 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: Kullanımdaolmayankullanıcıadı

alıntı:

Orjinalden alıntı: PSBoy

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Deadpool1239<br><br>Olum bakın kalbime indireceksiniz ha.Oyun şu an iniyor Steam'den zaten kotayı aşmışım.Bende 7850 var.Ne demek minimum 7950 lazım???</blockquote><br><br>Dostum yanlışsam düzelt benim R7 260x diye bir ekran kartım var valla can ı run it diye bi site de var biliyosundur he işte ben benim kart işlemci falan acaba Witcher 3'ü açar mı diye bir merak ettim. baktım ee Low diyor benim kafa karıştı.Her neyse gerekli mecralaradan oyunu acaba açabilecek mi diye bir indirdim baktım . Full HD Texture Ultra geri kalan High Blur ve adını hatırlayamadığım çok fps yemeyen 2 tane efekt haricinde hepsi açık ha bide Hairwork kapalı tabii.Neyse 30 fps altına asla inmiyor.Hunharca yağmurun yağdığı ve sık ama yapraksız ağaçların olduğu bataklık bölgelerde olduğum zamanlarda bile çünkü fps en çok bataklıkta düşüyor hele birde rüzgar varsa ağaçlar çok fazla sallanıyor sonucunda gölgelerde çok değişken oluyor birde su birikintilerinin ağaçların yansımalarını göstermeye çalışmasınıda hesaba katarsak epey bir yük biniyor. Yani demem o ki bu önerilen sistem gereksinimlerine falan ben hiç bakmıyorum.hata payı çok yani canını sıkma dostum


Yok artık !!! R7 260 ve Ultra ,hd, 30 fps ?? Kardeşim ya ayarları yanlış biliyorsun ya da felaket sallamışsın :D .Ultra hd texture derken ,ultra ayarlar ve hd demek istemedin galiba , ben mi yanlış anladım ? :D


Yok hocam 1080p demek istedim ben orada texture ayarları da ultra da yoksa oyun bana kendisi izin vermiyorki 4K açayım :D Öyle bir şey olsa ağlarım herhalde oyunu oynarken
edd121 - 23.6.2015 01:25:41 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: neo-life

alıntı:

Orjinalden alıntı: edd121

glorius master pc race in çocukları 7950 ye ağlamış.hani marjinal sizdiniz 4k ultra 60fps idiniz :) Türkiye nin eti belli budu belli aşağı yukarı gelirlerimiz belli.bide 30 fps yi beğenmezler konsolda.gerçekten şu tablo gösteriyor ki boş konuşan insan çok.


Burada haklısın gerçekten bu tablo gösteriyor ki boş konuşan çok onların da başın da senin gelmende kendini eleştirebilmen açısın dan çok iyi bir durum bura da insanların şikayetinin 4k oynamakla ne alakası var burada insanlar bir tarafta daha güçsüz kartla yani nvidia cephesinin diğer tarafta daha güçlü bir kartın yani amd cephesinden daha fazla performans ve görsellik alacağın dan şikayetçi yani olayın 4k ile alakası yok çok yanlış gelmişsin ha lay illa 4k ise mesela fallout 4 ten bahsedebiliriz 4k desteğini Bir de güzel demişsin herkesin geliri belli diye o belli olan gelir dediğin her sene 3 bin tl bayılıp şu elmayı alan kesim değil mi?


mesele sadece batman değil böyle haberlerin altındaki ağlamalar.konsol tarafında 900p 30 fps yi görünce aşalıyanlar burada ağlamaya başlamış lafım herkese değil herkes üzerine alınmasın.yeri gelince kendimi de eleştiririm boş konuşur gibi de görünürüm zaten anlayana.4k desteği bugün çoğu oyunda var.sli yolla ulaşılabilir.tabi arabanızı falan satarsanız.evet gelir olarak kredi borç 24 ay taksitle 3000 liralık elmayı alanlardan bahsediyorum.
neo-life - 23.6.2015 01:04:56 +1
alıntı:

Orjinalden alıntı: edd121

glorius master pc race in çocukları 7950 ye ağlamış.hani marjinal sizdiniz 4k ultra 60fps idiniz :) Türkiye nin eti belli budu belli aşağı yukarı gelirlerimiz belli.bide 30 fps yi beğenmezler konsolda.gerçekten şu tablo gösteriyor ki boş konuşan insan çok.


Burada haklısın gerçekten bu tablo gösteriyor ki boş konuşan çok onların da başın da senin gelmende kendini eleştirebilmen açısın dan çok iyi bir durum bura da insanların şikayetinin 4k oynamakla ne alakası var burada insanlar bir tarafta daha güçsüz kartla yani nvidia cephesinin diğer tarafta daha güçlü bir kartın yani amd cephesinden daha fazla performans ve görsellik alacağın dan şikayetçi yani olayın 4k ile alakası yok çok yanlış gelmişsin ha lay illa 4k ise mesela fallout 4 ten bahsedebiliriz 4k desteğini Bir de güzel demişsin herkesin geliri belli diye o belli olan gelir dediğin her sene 3 bin tl bayılıp şu elmayı alan kesim değil mi?
esmerbuyucu - 23.6.2015 01:02:55 -1
Sanarsın Xbox 360 ps3'e çıkmış oyunları ona denk ekran kartlarında oynuyordunuz da gelmiş ps4 ve xbox one denginde ekran kartında oynayamadığından yakınıyorsunuz. Ne kadar komiksiniz siz :D
UltimateEchelon - 23.6.2015 01:02:48 0
Nvidia çamura yatıyor bence.AMD son zamanlarda gayet güzel fiyat politikası izledi ve kaliteli ürünler çıkarmaya başladı. Yakın zamanda driver sorununu da çözerlerse nvidia'ya yol gözükecek
edd121 - 23.6.2015 00:56:13 0
glorius master pc race in çocukları 7950 ye ağlamış.hani marjinal sizdiniz 4k ultra 60fps idiniz :) Türkiye nin eti belli budu belli aşağı yukarı gelirlerimiz belli.bide 30 fps yi beğenmezler konsolda.gerçekten şu tablo gösteriyor ki boş konuşan insan çok.
neo-life - 23.6.2015 00:36:32 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: nemesis16

alıntı:

Orjinalden alıntı: neo-life

amd ciler siz buna doğa edin bu kan emici nvidia yine insafa gelmiş iyi ki r9 fury x istememiş yalnız nvidia yı bu kıl tüy duman gibi teknolojilerinden dolayı tebrik etmek istiyorum çünkü hangi oyuna girse gerçekten oyunun içine etmeyi çok iyi beceriyor sonuçta buda bir tenoloji herkes yapamaz benim merak ettiğim witcher da kılda 20 fps yiyordu burada dumanda kaç yiyecek ben en az 15 diyorum bir de yağmur efekti vardı o da 15 yese etti 30 kağıt fiziğmi ne vardı o da bi 10 yesin işte bunun adına 21.yy nvidia teknoloji diyor.
Not:nvidia kullanıyorum


hacı güzel demişin ama witcher 3 de 780 ti ile hersey acık 40- 48 arası alıyorum :D kapalı sehir ici 55 60 sehir dısı 50- 70 arası gidiyor ama witcher 3 de cok detay var batman arkamda duman flan bu kdr fazla yemesi imkansız heleki nvida kartlarda olan amd kullananlara oldu ama suda var ucuz etin yahnisi kötü olur bende fazla mesai yaptım evin rıskından kestim paraya kıyıp nvdia aldım bizde paramızın hakkını alalım bi zahmet


Hocam biliyorum biraz mübalağa yaptım bende batma nin witcher kadar sistem isteyeceğini düşünmüyorum fakat demişsin ya ucuz etin yahnisi ben amd nin ucuz olduğunu düşünmüyorum nvidianın gereğinden fazla pahalı olduğunu düşünüyorum ve bence ikisi birbirinden farklı olay bu tip gidip oyun firmalarını rakibini kötüleyecek şekilde satın alıyor ve bu bence hoş bir durum değil bak güç olarak belki nvidia dan güçlü kartları daha ucuza satıyor fakat nvidia nın bu baskın durumundan dolayı insanlar daha pahalı kartı almak zorunda kalıyor aslında kartel bir piyasa yaratıyor ve bu hiçte hoş bir şey değil.Her zaman diyorum bu durum nvidia çalışıyor amd yatıyor olayı değil evet driver lar için konuşursak nvidia hak ediyor fakat bu teknoloji olayı bence haksız rekabeti sonuç açıyor bide bu tarafta teknolojiyi de konuşmak lazım teknoloji deniliyor da duman koyuyor teknoloji diyor yağmur pelerinden akıyor teknoloji diyor bunlar da bence saçmalık teknoloji bu kadar basit bir söylem olmaması gerekiyor fakat nvidia bunlara teknoloji deyip oyun yapımcılarını satın alıyor ve en kötüsü de rakip firmanın tüketicilerine zarar veriyor hatta bence kartı yeterli olup da sadece modeli eski olan nvidia kullanıcılarına da zarar veriyor.
Kullanımdaolmayankullanıcıadı - 23.6.2015 00:34:26 +1
alıntı:

Orjinalden alıntı: PSBoy

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Deadpool1239<br><br>Olum bakın kalbime indireceksiniz ha.Oyun şu an iniyor Steam'den zaten kotayı aşmışım.Bende 7850 var.Ne demek minimum 7950 lazım???</blockquote><br><br>Dostum yanlışsam düzelt benim R7 260x diye bir ekran kartım var valla can ı run it diye bi site de var biliyosundur he işte ben benim kart işlemci falan acaba Witcher 3'ü açar mı diye bir merak ettim. baktım ee Low diyor benim kafa karıştı.Her neyse gerekli mecralaradan oyunu acaba açabilecek mi diye bir indirdim baktım . Full HD Texture Ultra geri kalan High Blur ve adını hatırlayamadığım çok fps yemeyen 2 tane efekt haricinde hepsi açık ha bide Hairwork kapalı tabii.Neyse 30 fps altına asla inmiyor.Hunharca yağmurun yağdığı ve sık ama yapraksız ağaçların olduğu bataklık bölgelerde olduğum zamanlarda bile çünkü fps en çok bataklıkta düşüyor hele birde rüzgar varsa ağaçlar çok fazla sallanıyor sonucunda gölgelerde çok değişken oluyor birde su birikintilerinin ağaçların yansımalarını göstermeye çalışmasınıda hesaba katarsak epey bir yük biniyor. Yani demem o ki bu önerilen sistem gereksinimlerine falan ben hiç bakmıyorum.hata payı çok yani canını sıkma dostum


Yok artık !!! R7 260 ve Ultra ,hd, 30 fps ?? Kardeşim ya ayarları yanlış biliyorsun ya da felaket sallamışsın :D .Ultra hd texture derken ,ultra ayarlar ve hd demek istemedin galiba , ben mi yanlış anladım ? :D
PSBoy - 23.6.2015 00:15:28 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: Deadpool1239

Olum bakın kalbime indireceksiniz ha.Oyun şu an iniyor Steam'den zaten kotayı aşmışım.Bende 7850 var.Ne demek minimum 7950 lazım???


Dostum yanlışsam düzelt benim R7 260x diye bir ekran kartım var valla can ı run it diye bi site de var biliyosundur he işte ben benim kart işlemci falan acaba Witcher 3'ü açar mı diye bir merak ettim. baktım ee Low diyor benim kafa karıştı.Her neyse gerekli mecralaradan oyunu acaba açabilecek mi diye bir indirdim baktım . Full HD Texture Ultra geri kalan High Blur ve adını hatırlayamadığım çok fps yemeyen 2 tane efekt haricinde hepsi açık ha bide Hairwork kapalı tabii.Neyse 30 fps altına asla inmiyor.Hunharca yağmurun yağdığı ve sık ama yapraksız ağaçların olduğu bataklık bölgelerde olduğum zamanlarda bile çünkü fps en çok bataklıkta düşüyor hele birde rüzgar varsa ağaçlar çok fazla sallanıyor sonucunda gölgelerde çok değişken oluyor birde su birikintilerinin ağaçların yansımalarını göstermeye çalışmasınıda hesaba katarsak epey bir yük biniyor. Yani demem o ki bu önerilen sistem gereksinimlerine falan ben hiç bakmıyorum.hata payı çok yani canını sıkma dostum
Dreandes - 23.6.2015 00:14:39 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: OsuranİskenderAyran

7950 Ps4 ayarında bir kart,Ps4 te hangi ayarlara tekabül çalışıyor açıklandı mı?


PS4'ün tam karşılığı 7850'dir.7850 ile 7950 arasındada oldukça fark var.
nemesis16 - 22.6.2015 23:54:55 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: neo-life

amd ciler siz buna doğa edin bu kan emici nvidia yine insafa gelmiş iyi ki r9 fury x istememiş yalnız nvidia yı bu kıl tüy duman gibi teknolojilerinden dolayı tebrik etmek istiyorum çünkü hangi oyuna girse gerçekten oyunun içine etmeyi çok iyi beceriyor sonuçta buda bir tenoloji herkes yapamaz benim merak ettiğim witcher da kılda 20 fps yiyordu burada dumanda kaç yiyecek ben en az 15 diyorum bir de yağmur efekti vardı o da 15 yese etti 30 kağıt fiziğmi ne vardı o da bi 10 yesin işte bunun adına 21.yy nvidia teknoloji diyor.
Not:nvidia kullanıyorum


hacı güzel demişin ama witcher 3 de 780 ti ile hersey acık 40- 48 arası alıyorum :D kapalı sehir ici 55 60 sehir dısı 50- 70 arası gidiyor ama witcher 3 de cok detay var batman arkamda duman flan bu kdr fazla yemesi imkansız heleki nvida kartlarda olan amd kullananlara oldu ama suda var ucuz etin yahnisi kötü olur bende fazla mesai yaptım evin rıskından kestim paraya kıyıp nvdia aldım bizde paramızın hakkını alalım bi zahmet
rambocuk - 22.6.2015 23:48:09 0
işte milyonlarca insan bu yüzden konsolun ilk çıktığı gün kapılarda kuyruk oluyor konsolda milyonlarca oyun satılıyor
hakanozzdemir - 22.6.2015 23:44:31 0
Unity yi 30fps + oynatan kart bunu mu acamayacak hey yavrum hey.bunlar hep amerikanjn oyunları inanmayın :)
weNM - 22.6.2015 23:43:32 -1
alıntı:

Orjinalden alıntı: excaty31

Bir gtx 770 kullanıcısı olarak söylüyorum eğer hd 7950 oyunu düşük ayarlarda anca açabiliyorsa bu resmen nvidia'nın işi başka bir şey değil. 7870 ayarında bir kartım olsa ve açmasa cidden çıldırırdım bu oyunda eğer 7870 açamıyorsa ps4 nasıl açacak bu oyunu hele 7790 ayarındaki xbox one ayıp denen bir şey var terbiyesizlik lan resmen insana küfür etmekle eş değer bir şey bu.


Yayınlanan incelemelerde görüldüğü üzere batmobile ile giderken PS4, 25fps civarında geziyor. Yani söylenen AMD grafik kartıyla 30fps oynarsınız arkadaşlar ancak.
Zarbo257 - 22.6.2015 23:43:29 -1
Nvidia yapmış yine yapacağını olan yine AMD'ye oldu Nvidia'nın ciddi şekilde yargılanması lazım yaptığı bi nevi hile.Hangi oyun Nvidia gameworks teknolojilerini kullansa olan AMD ye oluyor.
kataaay - 22.6.2015 23:24:52 -1
Bir gtx 770 kullanıcısı olarak söylüyorum eğer hd 7950 oyunu düşük ayarlarda anca açabiliyorsa bu resmen nvidia'nın işi başka bir şey değil. 7870 ayarında bir kartım olsa ve açmasa cidden çıldırırdım bu oyunda eğer 7870 açamıyorsa ps4 nasıl açacak bu oyunu hele 7790 ayarındaki xbox one ayıp denen bir şey var terbiyesizlik lan resmen insana küfür etmekle eş değer bir şey bu.
Vinewood - 22.6.2015 23:24:50 -3
alıntı:

Orjinalden alıntı: OsuranİskenderAyran

7950 Ps4 ayarında bir kart,Ps4 te hangi ayarlara tekabül çalışıyor açıklandı mı?


Düzeltme yapayım Ps4'ün Gpu'su 7790 ile 7850 arasında bir güce sahip (Xbone'da 7770 ) . 7950 bu kartlardan 1.5-2 kat daha performanslı çoğu durumda . Yapımcının beceriksizliği sadece bu olay zira oyun pc'de amd kartlarda başarısızsa Konsollardada sürünecektir . eğer durum böyle olmazsa Nvidia harbiden servet yatırmış WB'ye
neo-life - 22.6.2015 22:54:03 -2
amd ciler siz buna doğa edin bu kan emici nvidia yine insafa gelmiş iyi ki r9 fury x istememiş yalnız nvidia yı bu kıl tüy duman gibi teknolojilerinden dolayı tebrik etmek istiyorum çünkü hangi oyuna girse gerçekten oyunun içine etmeyi çok iyi beceriyor sonuçta buda bir tenoloji herkes yapamaz benim merak ettiğim witcher da kılda 20 fps yiyordu burada dumanda kaç yiyecek ben en az 15 diyorum bir de yağmur efekti vardı o da 15 yese etti 30 kağıt fiziğmi ne vardı o da bi 10 yesin işte bunun adına 21.yy nvidia teknoloji diyor.
Not:nvidia kullanıyorum
altunuz - 22.6.2015 22:27:52 -1
alıntı:

Orjinalden alıntı: OsuranİskenderAyran

7950 Ps4 ayarında bir kart,Ps4 te hangi ayarlara tekabül çalışıyor açıklandı mı?


7950 Ps4'ü uçurabilecek bir kart...
okanikus - 22.6.2015 22:18:37 +1
Bit yanlışlık olmalı minimum değil önerilendir bu kart çünkü iki konsolun gpu sundanda güçlü..
TRegular - 22.6.2015 22:13:57 +1
Nvidia Gameworks iş başında...?
Danny Santos - 22.6.2015 22:11:01 -2
7950 Ps4 ayarında bir kart,Ps4 te hangi ayarlara tekabül çalışıyor açıklandı mı?
EmuMaster - 22.6.2015 22:04:47 +2
Satış politikası. La yok nvidia'nın tırışka kıl tüy osuruk efektini açınca kendi kartları bile dibe vuruyor. Kendiniz denemeden inanmayın. 7950 güçlü bir kart.

Yav akıl var mantık var hacı 7870 tabanlı ps4 bu oyunu öttürecek 7950 pc'de minimum olacak hemi?

Hemşerim yürüyün gidin mübarek ramazan ayında adamı dinden kitaptan çıkarmayın.
Guest-0D5961688 - 22.6.2015 22:01:33 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Deadpool1239

Olum bakın kalbime indireceksiniz ha.Oyun şu an iniyor Steam'den zaten kotayı aşmışım.Bende 7850 var.Ne demek minimum 7950 lazım???

Sorun çıkarırsa direkt iade et.. Ki eğer doğruysa binlerce kişi iade eder.
Xan'ela - 22.6.2015 21:59:56 0
Şaka mı yapıyorsunuz minimum 7950 nedir?
nemesis16 - 22.6.2015 21:58:21 -1
HBm de patlar beyler mantle gibi belli oldu
EnergyHill - 22.6.2015 21:51:25 0
İsteseniz yettirirsinizde istemediğinizden artık bir şey yapıp engellediyseniz bilemem nvidia
Wayward Son - 22.6.2015 21:47:56 +1
alıntı:

Orjinalden alıntı: Deadpool1239

Olum bakın kalbime indireceksiniz ha.Oyun şu an iniyor Steam'den zaten kotayı aşmışım.Bende 7850 var.Ne demek minimum 7950 lazım???


Valla bilinçli olarak AMD'ye yamuk yapmadılarsa bu sistem gereksinimleri yalan.

Bende de 7870 var. GTA, Witcher v s. gayet stabil ve 30 FPS üzerinde oynuyorum. Sallamasınlar.
Deadpool1239 - 22.6.2015 21:42:28 +1
Olum bakın kalbime indireceksiniz ha.Oyun şu an iniyor Steam'den zaten kotayı aşmışım.Bende 7850 var.Ne demek minimum 7950 lazım???
_GRKM_ - 22.6.2015 21:30:50 0
minimum olarak 3 GB'lık AMD Radeon HD 7950 O.o herhalde önerilende 6 gb olacak..
ultralisan - 22.6.2015 21:22:21 +1
O kartın açamayacağı oyun yok kimi yiyorsun nvidia.
Rozabug - 22.6.2015 21:20:55 +1
Bizde yedik saol Nvidia
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Batman: Arkham Knight
+ TAKİBE
AL
93 kişi bu oyunu takip ediyor.