MMO Canavarı - Bölüm 21 MMO Canavarı - Bölüm 22
◄ SD Versiyona Dön

Combat Arms Europe Video İnceleme

       Ücretsiz olarak FPS severlere sunulan Combat Arms'a combatarms.nexoneu.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Combat Arms Doobic Studios Nexus FPS Online FPS f2p free to play Video İnceleme
MMO Canavarı - Bölüm 21 Paylaş MMO Canavarı - Bölüm 22
YORUMLAR
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BSC Misafiri - 9.6.2015 17:51:45 0
Koçum combatı 3 yıldır oynuyorum bombalarda sorun var diyosan evin camından atla bence.Amatörsün daha az daha oyna sonra gel .
John Voxville - 8.2.2014 00:23:33 0
Bir zalım diktatör değil.
dragons378 - 29.1.2014 23:31:17 +1
güzel oyuna benziyo ama bu nesilde oynanmaz eskilerde kaldı.
TearsForFears - 15.1.2014 07:32:26 0
İncelemenin reklam olduğu zaten girişte yazıyor.Fakat böyle oyunlarında incelenmesi lazım.Herkes BF , Cod oynamıyor bu ülkede.BSC veya DH takip edenlerin çoğu Wolfteam oynamakta.Gayet güzel beleş oyunlarda var aslında ama maalesef hileyi engellemiyorlar.
SeriEksiledim - 14.1.2014 17:53:45 +1
Battlefield P4F Tavsiye ederim bunu oynuyucağınıza :P
Puzzles - 14.1.2014 05:05:47 +1
Yorumlar fena
Sozinn - 14.1.2014 01:57:11 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orijinalden alıntı: rodinatr

bu kadar mı fakiriz lan bsc olarak böyle incelemeler var,DONATE butonu fln koyun bari veririz 3-5 bişey


baba parası bitince sanada 3-5 atarlar emin ol...


usta sen lol oynamaya devam etsene hiç buralara gelmene gerek yoktu
Evil Chuck - 14.1.2014 01:17:27 0
Bu oyun daha oynanmaz bence eskiden az oynamadık...
BSC Misafiri - 14.1.2014 00:43:47 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: rodinatr

bu kadar mı fakiriz lan bsc olarak böyle incelemeler var,DONATE butonu fln koyun bari veririz 3-5 bişey


baba parası bitince sanada 3-5 atarlar emin ol...
TLOU - 13.1.2014 23:29:48 0
Oyun resmi olarak Türkiye'ye yeni geldi...
peters - 13.1.2014 23:24:21 0
Geleceğe dönüş.Çıkış tarihi 15/01/2009.
xb-treck - 13.1.2014 22:17:13 0
anladığım kadarıyla para karşılığı inceleme yaptığıdır bu oyunun çünkü başka türlü bir açıklaması yok bence bsc'nin neden böyle bir şey için incelme çektiğini -_- ''
Mustafa - 13.1.2014 19:09:10 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: -berkay-

Eskiden reklamların üstüne bu bir reklamdır yazısı olurdu onuda kaldırmışsınız . Bsc ye hiç yakıştıramadım . Şuan kalitenizi yerlerde sürünüyor....


Zeki arkadaşım videoya tıklamadan koskoca ADVERTORIAL yazıyor.
BSC Misafiri - 13.1.2014 18:54:34 0
Bu oyun çıkalı çok olmadı mı la?
BSC Misafiri - 13.1.2014 18:10:23 0
rodinatr;
Salağın önde gidenisin. Advertorial yazıyor, beğenmiyorsan izleme salak. Zorla mı izletiyorlar.
Bu reklamlardan ne kadar aldıklarını biliyor musun? Açlıktan ağzı kokan veletler salakça konuşuyorlar.
Obsidian One - 13.1.2014 17:56:19 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: rodinatr

bu kadar mı fakiriz lan bsc olarak böyle incelemeler var,DONATE butonu fln koyun bari veririz 3-5 bişey


yerlere yattım gülmekten :D :D
specnaz - 13.1.2014 17:48:53 +1
bana cs 1.6 daha cazip geldi
Sozinn - 13.1.2014 17:34:22 +5
bu kadar mı fakiriz lan bsc olarak böyle incelemeler var,DONATE butonu fln koyun bari veririz 3-5 bişey
vergosa - 13.1.2014 17:22:50 +1
valla başka inceleycek oyunmu kalmadı dıye soruyo ınsan ıster ıstemez
Mustafa - 13.1.2014 17:05:35 -1
Advertorial sizin için ne anlama geliyor merak ettim. Para kazanmak için böyle incelemeler tabiki şart.
bankai20 - 13.1.2014 16:59:44 +1
alıntı:

Orijinalden alıntı: ilgazarda

Wolfteam incelemesi ne zaman ?


+Yan yatmış 8
ilgazarda - 13.1.2014 16:53:59 +10
Wolfteam incelemesi ne zaman ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Combat Arms
+ TAKİBE
AL
3 kişi bu oyunu takip ediyor.
URL
EMBED
SON BSC VİDEOLARI
World of Tanks'ta Dev Savaşları Deniyoruz 7 Ekim 2017 - 28441 izlenme
Gökhan Yılmaz
World of Tanks'in 9.20 güncellemesi ile eklenen Büyük Savaş oyun modunda 30'a 30 kişilik tanklarla d