Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Thief İlk İzlenim

24 Şubat 2014 Gökhan Yılmaz 93 İzlenme Sayısı: 29859 Video süresi: 28 dk İlk İzlenim
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

     Sizlere, serinin dördüncü ve geri dönüş oyunu Thief'in ilk bölümleri eşliğinde oyun hakkındaki ilk izlenimlerinizi aktarıyoruz.

thief xbox playstation 4 xbox 720 pc next gen eidos square enix İlk izlenim ilk 10 dakika oynanış videosu video inceleme
Bağımsız 2.0 - Bölüm 4 Oyun Odası: Overdose Caffeine'i Konuk Ettik!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

4.9.2014 21:24:12

0
Bir sorum olacak yanlış anlamayın ama Thief 'in incelmesi gelmedi?

BSC Misafiri

2.6.2014 16:37:33

+1
şu gökhan yılmaz'a thief nasıl okunur biri öğretsin.

MovieClipS

1.3.2014 19:58:50

+1
abi iyi hoşta bu yapay zeka çok mal afederseniz ama.

fonex33x

28.2.2014 16:01:27

-1
AAAAAA

ssdsadas

28.2.2014 11:22:13

0
ha bu arada bu oyunu dishoneredle karşılaştırmanız benzetmeniz çok saçma olmuş

ssdsadas

28.2.2014 11:20:02

0
yıl 98-99 büyük bir hevesle gidip aldım ilk thief i graikler müthişdi tam benlik oyun olduğunu oynanışdan anlamıştım,atmosfer ses öylesine gerçektiki kendimi oyunun içinde zannediyordum müthişti ve o ilk thiefden sonra oynadığım hiç bir oyun onun verdiği hazı vermedi

tanis581

28.2.2014 06:49:01

0
guldurdun ya supersin @gamer-x

Zarbo257

28.2.2014 05:37:26

0
Grafikler PC de nex-gen yazmayı unutmuşum

Zarbo257

28.2.2014 05:23:16

0
PC de tüm grafik ayarları en yüksek şekilde oynuyorum ama oyun 4 bölüm sonra aşırı derecede sıkmaya başlıyor ilk 4 bölüm çok iyi ama sonra müthiş derecede sıkıcı bu arada HARD da oynadığım halde yapay zekanın rezil tasarlandığını söylemek isterim dibinden geçtiğiniz kişi sizi görmüyor...Özel güç eklemişler ama çok gereksiz olmuş.Dediğim gibi hep aynı şeyleri yaptığınız sıkıcı bir oyun olmuş ilk 4 bölüm sonra sıkılmaktan oyunu oynamamaya başladım.

Leonardo DiCaprio.

28.2.2014 04:17:01

0
Türkçe dil desteği var mi

BSC Misafiri

28.2.2014 04:14:36

0
Eva green yuzunun kopyalandigindan haberi varmi ?

BSC Misafiri

27.2.2014 16:57:24

0
Merhabalar arkadaşlar ben de oyunu aldım ilk bölümü oynadım ama ilk bölüm bitti ve ikinci bölüme geçerken yükleme ekranında takılıyor güncelledim sonra oyunu daha kötü oldu

gamer-x

27.2.2014 15:08:50

0
dün akşam 2 saat oynadım ama oyunda birşeyler eksik almak isteyen arkadaşlar iyi düşünsünler gameplay falan izlesinler derim

Furious_tr

27.2.2014 14:59:57

0
Yorumlardan ve puanlardan sonra verdim thief'i mis gibi Bf4 aldım

BSC Misafiri

27.2.2014 08:30:22

0
Oyunla ilgili yorumlara bakmaya gelmiştim,bi baktım oyunla ilgili yorum yok,herkes bi okunuştur gidiyor

filozof1281

27.2.2014 00:24:52

0
Oyunun ps3 sürümünde vsync sorunumu var yoksa o ayar kapalımı sürekli göze çarpıyor. gölgelerdede sıkıntı var sanırım.

Furious_tr

26.2.2014 18:20:47

0
Oyunu almaya aldıkta, yorumları okuduktan sonra jelatini açmadan iade edesim geldi

BSC Misafiri

26.2.2014 18:16:20

0
yanlışı düzeltenler de haklı editörler de haklı sonuçta insanlar onlarca yorumu okuyup yazılmış mı diye bakmadan yazmış olabilirler bunu ki ben tüm yorumları okudum ve seviyesiz bir şekilde dile getiren olmamış sanırım bu yanlışı. Editörler de istediği gibi davranmakta özgürdür tabi ki isterse hiç takmaz isterse yanlışını düzeltip kişisel gelişimine bir katkıda bulunur ama çok sayıda insan hatalarını düzelttiği için sinirlenmek olmamış bence dediğim gibi 8 sayfalık yorumu okumamaları çok normal insanların

BSC Misafiri

26.2.2014 14:33:10

0
kelimeyi istediği gibi telafuz eder sanki o bıdı bıdı yapanların ingilizcesi 4/4 lük anneleri babaları ingiliz sanırsın

KAKÁ

26.2.2014 14:16:11

0
Tabiki amerikan ya da ingiliz şivesi ile konuşmanızı beklemiyoruz fakat dif nedir abi ya tiğf diye oku geç şu d'yi bastıra bastıra söylemek acayip rahatsız etti kulaklarımı :D, video eğlenceli olmuş elinize sağlık oyun hoşuma gitti bu gece deneyeceğim bakalım.

gamer-x

26.2.2014 14:10:59

+3
Hollywood Fragmanlarını Seslendiren Dayı Gibi Sesi Olan Çocuk arkadaşlar böyle bir inceleme bekliyor olabilir

Mr.Freeze

26.2.2014 14:00:36

0
Arkadaslar, Tif di Dif di bunlar tartisilacak seyler degil de, uzun zamandir sizi takip ediyorum bozuk kolla oyun tanitimi yapmanizi profesyonelliginize yakistiramadim. Sonucta siz bir ogrenci tayfasi degilsiniz bu sizin isiniz. Izleyici olarak bizi de dusunmelisiniz. Ufak bir detay tabii takilacak birsey degil ama yine de biz izleyiciler bir tanitimi izlerken oyuna konsantre olmak isteriz ya da keyifli sohbetinize.. Oyun hakkinda da yapay zeka ve grafikler beni buyuk hayal kirikligina ugratti. Talha'nin da dedigi gibi yeni nesil oyunculari olarak artik yeni cikan oyunlarda boyle grafikler gormek istemiyoruz. Umarim ps3 den dolayi boyledir.

BSC Misafiri

26.2.2014 13:04:13

0
Adamlar oyun videosu çekmiş, oyunu alıp almamakta kararsız olan bizler de okuyoruz burayı doğru karar verebilelim diye. Ama bakıyorum bir grup düşünsesiz gelmiş burada yok thif yok thief yok tef diye birbirinin ingilizcesini tartışıyor. Hasta mısınız canım kardeşim. Xbox 360 live= kenanbal

Aty.

26.2.2014 12:21:38

-1
Sese geldim,Talha iyi oturtmuş lafı.

-VITO Carliyone-

26.2.2014 12:08:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938 ulan adamlar ister dif der ister tiiiiiiif der size ne oğlum, biz Türküz lan. sana ne? illa dil bildiğinizi kanıtlayacaksınız amerikan ,ingiliz hayranı veletler sizi.
aynen kendilerini mükemmel sanıyorlar ayrıca arif anlar sığır dinler

Mugetsuga

26.2.2014 12:02:06

+1
quote:

Orijinalden alıntı: smalsrol

Beyler anlıyorum Gökhan abi yanlış pronounce ediyor fakat siz de böyle saçma yorumlarla küçük düşünüyorsunuz. Thief tif, tiyf ya da tiyhf diye okunmaz, thief kelimesini okuyabilmeniz için öncelikle th sesini çıkarabilmeniz lazım ki çoğu türk th sesini çıkartamaz. Bu yüzden three derken bile tree der.
Aynı şekilde "think" derken tink hatta thing'e yakın sesler çıkarırız çünkü pronunciation farklılığı var. Kabaca "tif" diyin geçin ya da tief diyin nolucak. Sanki hepimiz ingiliziz, amerikanız...

onallahmet

26.2.2014 11:46:42

+2
Oyunun ortamı, görüntüsü, atmosferi gerçekten çok hoş gözüküyor fakat konu gizlilik olunca yapay zeka gerçekten çok önemli. Sonuçta ben kendimi o kadar zorlayıp görünmemeye çalıştıktan sonra önünde durduğum adam beni görmeyince bütün hevesim kaçar. Dediğin gibi modlar varsa, bu atmosferle birleşip ortaya süper bir yapım çıkabilir.

bioleon555

26.2.2014 10:22:23

+1
Oyunu psn den ps4 icin satin aldim gayet keyifli bir oyun yapisi var ilk 10 dk alismak zor zaman alabiliyor ama bu sorunu asinca oyun gayet keyifli ister gizli git ister pata kute git tercih size kalmis

tenghis

26.2.2014 10:10:39

+2
Oyunun eski thieflere göre önemli eksikleri var bence. En başta rope arrow'un ahşap olan her yere saplanabilmesi gerekirdi. Onu geçtik bazı yerlerde görev gereği silah çıkmaramıyorsunuz. Yoğun bir script ağırlığı var oyunda. Haritada farklı yollar var gibi görünmekle beraber alan çok kısıtlı ve büyük bir şehirde dolaşma hissi veremiyor. Eski oyunlarda direk görev yeri yüklenirdi ama o görevler o kadar geniş bir haritada, o kadar uzun sürerdi ki böyle daralmazdınız. Sessiz yürümeyi sağlayan yerde halı benzeri bir yapı oluşturan bir ok vardı eskiden. Şu ana kadar onu da göremedim. Onun yerine aydınlık yerlerden hızla geçmeyi sağlayan focus konmuş ama bence oyunun ruhunu bozmuş bu. Eski oyunlarda guard lar devriye gezerken sabırla beklemeniz gerekirdi. En ufak ses, hareket durumunda sağı solu ince ince ararlardı. Birkaç defa bu şekilde şüphelerini çeker ve en sonunda yakalanırsanız, sözlerinden biriken öfkelerini anlayabilirdiniz. Yani guardlar sizi hatırlardı. Şimdi focusla önlerinden geçmek bile mümkün. Şüphelendikleri durumlar olsa bile bir dakika sonra resetleniyorlar. Her yeni nesil oyun gibi basitleştirilmiş, özünü kaybetmiş bir oyunla karşı karşıyayız. Tek beğendiğim yanı atmosfer ve mekan tasarımları diyebilirim. Oynanıp unutulabilecek bir oyun olmuş. Ama serinin eski oyunlarıyla kıyas bile edilemez bana göre. Teknik olarak bakılırsa, grafikler xbox 360 için güzel. Bahsedilen frame düşmelerine rastlamadım. Oyun çok çabuk yükleniyor ve gayet akıcı.

Hakan.TSC

26.2.2014 06:37:17

-2
la bu oyunda openworld varmı yada ne bilim kendi evimizi dekore edebiliyozmu ?

tanis581

26.2.2014 03:43:23

0
cok yerinde bir tespit ben normalde daha dusuk bile bekliyordum aslinda dusuk degil okadarda ama tipki ryse da oldugu gibi beklentileri yukseltince ona gore tepki aliyorlar eldersdada aynisi olucak bence

tanis581

26.2.2014 03:39:12

0
theradbrad in videolarinda youtubeda izle istersen grafikler muhtesemmis next geni yansitiyor dedi.

tanis581

26.2.2014 03:37:31

0
acik dunya diyorlarda cok okadarda acik degilmis yani cok kisitlamislar ama guzelmis yan gorevler icin dikkatli olursaniz orda burda konusmalari dikkatli dinlerseniz guzel kucuk hazineler buluyormussunuz.

tanis581

26.2.2014 03:35:44

0
inceleyenlere gore bu oyunu ps3 ve xbox 360 ta oynamamak gerekiyormus hatta cikmasina bile kizmislar cok farkediyormus sakin ps3 xbox 360 ta almayin diyorlar en iyisi ps4 te almak 149 lira filan turkiyede

tanis581

26.2.2014 03:32:10

0
abi valla okudugum incelemelerde sakin ps3 xbox 360 almayin rezil edersiniz oyunu diyorlar theradbrad youtube cok unlu oyun tanitanlardandir oda ayni sekilde yeni nesil konsollari iste bu oyunda gorebilirsiniz diyor yani grafikten kesmislerse bile yeterli bile olamamis xbox 360 ve ps3 te cok sıkıntı yaratiyormus zaman zaman ekranda anormal fps dususleri oluyormus yapay zeka icinde demin dedigim gibi isterseniz sizi cileden cikartacak moda sokabiliyormussunuz bence oyunları boyle kotulemniz degisik yani anlamis degilim oyun puanlarida cok kotu degil bence: IGN 6.8/10 -Edge 7/10 - Gamespot 6/10 - Game Informer 8/10 - Destructoid 7.5/10 - USGamer 3/5 - Play UK 7/10 - CVG 8/10 - PC Gamer 7.9/10 - GameTrailers 7.5/10 - Gaming Trend 85/100 - GamesRadar 3.5/5 - CGMagazine 8/10 - Neoseeker 9/10 - BioGamer Girl 9/10 - EGM 3.5/10 - yani 6 nin altinda yok egm disinda daha birsuru var puan veren site tabi ama digerleride 7 9 arasinda iste yani ryse i yerden yere vurdular adamlar onlarin isi profesyonelce cunku ama bizim cogumuz rysedan keyif almistir yada oynamayanlar varsa hic alicaktir cok sinir olucaklari seyler olsada yani puanlamaya cok takilmamak gerekir bence genel anlamdaki thiefin puanlari kotu degil bence

tanis581

26.2.2014 03:22:38

0
cok feci kinaye mi var burada yoksa gercekten alkıslanicak bir buyukluk arkadaslar amma takiliyorsunuz benim fransizca c1 seviseyinde dilim var ve sizin hergun milyonlarca kelime telaffuz hatanizi duyuyorum yani nolucak ayrica aksan diye birsey var o telaffuzlara takilanlar sanirim ingilizce derma catma bilenlerden yani bi kanadalinin ingilizin amerikalinin tellafuzu bile farkli oluyor birakin 2. dilimiz olarak yapalim o hatayi

tanis581

26.2.2014 03:18:40

0
oyunu oynamadim bilemicem ama eidos ve square enix calismasi oyun basli baslina yapay zeka uzerine kurulu oldugunu dusunursek bence yaniliyorsundur atmosfer cok hos ayrica cok guzel vermisler gotik karanlik havayi ayrica duyduguma gore oyle modlar varmiski acinca kedi kus kopek seni gorunce bile yakalaniyormussun @onallahmet

Persona_Non_Grata

26.2.2014 03:09:47

0
ulan adamlar ister dif der ister tiiiiiiif der size ne oğlum, biz Türküz lan. sana ne? illa dil bildiğinizi kanıtlayacaksınız amerikan ,ingiliz hayranı veletler sizi.

konuşantahta

26.2.2014 00:53:30

+2
Bir konu daha başarılı şekilde baltalanıp emek veren insanlar sinirlendirilmiş, karşı karşıya gelseniz "abi" den başka bişey diyemeyeceğiniz insanlara "siz nasıl oyun editörüsünüz" bile yazılmış. İlla edep illa edep

BSC Misafiri

26.2.2014 00:31:18

0
Gökhan yılmaz Talha aynacı ikilisi süpersiniz severek takip ediyoruz..

brs17

25.2.2014 22:14:41

-1
quote:

Orijinalden alıntı: n0.pRobLem

Merhaba laroz, Herşeyden önce güzel üslubunuzdan ötürü teşekkür ederim. Benim gelen eleştirilere karşı herhangi bir olumsuz duruşum yok. Yani halka açık bir iş yapıyorsanız elbette insanlar da beğenmedikleri noktalara değinecekler, üstüne parmak basacaklar. Hepsi de başım üstüne. Ben ulusal kanallarda da, iyi İngilizce bildiğine inandığım insanlarda da bu tarz telaffuz hatalarını görüyorum, işitiyorum. Bunu bir kişi dile getirir, iki kişi dile getirir, elbette mesajı alırız ve gereğini yerine getirmek için daha çok çabalarız. Ama bakın yarım saatlik programda gelen 30 mesajın 15'i bu konu üzerine. Eleştirinin kelime manasına uymayan yorumlar gelince bazen gerekli cevabı vermek gerekiyor. Saygılarımla, Talha Aynacı
Talha Abi sen neden böyle kendini bilmez adamları kaale alıp kendini üzüyorsun durduk yere be abi. Ben kendim bizzat ingilizce öğretmenliği okuyan ve tüm derslerini her allahın günü ingilizce işleyen yani bu saçma yorumları yapan arkadaşlardan daha iç içe olan biriyim bu dille. Fakat ben sizin videolarınızı izlerken gram rahatsız olmuyorum böyle hatalar olduğu vakit ki olur mutlaka olacaktırda yani. Böyle saçma şeylere takılan insanlarda muhattap alınmaya değmez bile zaten siz üzmeyin kendinizi. Ben sizin samimiyetinizi sevdiğim bu işi gerçekten hakkıyla yaptığınızı düşündüğüm için izliyorum ve şu an yorum yapma ihtiyacı hissediyorum. Uzun lafın kısası aynen devam edin yaptığınız işe. Siz böyle devam edin varın tomp rayder diye telaffuz edin hiç mühim değil :D

n0.pRobLem

25.2.2014 19:29:53

+6
quote:

Orijinalden alıntı: laroz Talha Bey, üyeler çok agresifler kabul ama bence profesyonellik gereği polemiğe girmemeniz gerekirdi diye düşünüyorum. Tif Dif muhabbetinde bu kadar tepki çekmesi sanırım Dif biraz insanlara komik gelmiş olmalı ama bu bir telaffuz hatası mı yoksa anlışkanlık mı, neden derseniz bir anımı paylaşayım; üniversite de Prof. Dr. 62 yaşındaydı bize ders verirken alanında en iyi uluslararası tanınan hocam T harflerini D olarak okurdu. İstem dışı yapardı bunu Ekoloji ve Klimatoloji dersinde bol bol Toprak kelimesi geçerdi ve sürekli Doprak derdi :) Biz de ilk ders garipsemiş olsakta sonra bunu "R" söyleyememek gibi "T" yi "D" okuma olduğu farketmiştik.
Merhaba laroz, Herşeyden önce güzel üslubunuzdan ötürü teşekkür ederim. Benim gelen eleştirilere karşı herhangi bir olumsuz duruşum yok. Yani halka açık bir iş yapıyorsanız elbette insanlar da beğenmedikleri noktalara değinecekler, üstüne parmak basacaklar. Hepsi de başım üstüne. Ben ulusal kanallarda da, iyi İngilizce bildiğine inandığım insanlarda da bu tarz telaffuz hatalarını görüyorum, işitiyorum. Bunu bir kişi dile getirir, iki kişi dile getirir, elbette mesajı alırız ve gereğini yerine getirmek için daha çok çabalarız. Ama bakın yarım saatlik programda gelen 30 mesajın 15'i bu konu üzerine. Eleştirinin kelime manasına uymayan yorumlar gelince bazen gerekli cevabı vermek gerekiyor. Saygılarımla, Talha Aynacı

Sen Aydınlatırsın Geceyi

25.2.2014 19:17:06

+2
Oyun kötü değil ama beklenti fazla olduğu için çok altında kalmış. Puanların düşük gelmesi de buna bağlıyorum.

laroz

25.2.2014 19:00:12

-1
quote:

Orijinalden alıntı: n0.pRobLem
alıntı:

Orijinalden alıntı: PearBear

siz nasil oyun inceleme editorusunuz aklım almıyor ben daha su ana kadar bi tane oyunun adini dogru soylediginizi gormedim.. dif, dumb reydır, rezidant evil ne ya


Biz nasıl oyun inceleme editörüyüz?

Yarım saatlik bir ön bakış videosunda vermeye çalıştığımız bilgilerin es geçilip işin "Thief'in nasıl telaffuz edilmesi gerektiği" konusuna döndürülüşünü hayretle izleyen oyun basını mensuplarıyırız. Hatalar, yanlış telaffuzlar olabilir. Olacaktır da. Bir arkadaş çıkar "öyle değil böyledir" der. Biz de bi sonraki videoda bu hatayı telafi ederiz. Bize yakışan tabii ki de en doğrusunu sunmaktır konumumuz gereği. Ama BBC kanalı sunucusu İstanbul'a "ESTAENBOL" diyorsa, bu da onun aksanından kaynaklanır, doğaldır. Aynı BBC sunucusu hırsız kelimesini de hirsiz diye telaffuz edebilir. Kimse de çıkıp "Koskoca BBC sunucusuna bak Türkçe 'hırsız' kelimesini telaffuz edemedi." demez. Doğaldır çünkü. Thief'in başında yer alan kısmı İngiliz aristokratlarına yaraşır biçimde peltek okumadığımız için özür dileriz.

Ama tabii ki siz bizden daha başarılı bir iş ortaya koyabilirsiniz. Almış olduğunuz eğitim size daha güçlü bir İngilizce telaffuzu kazandırmış olabilir. Benim sizden ricam herhangi bir sosyal medya aracılığıyla telaffuzlarını beğenmediğiniz oyunların incelemesini, ön incelemesini veya ne tür bir dosya konusu oluşturmak isterseniz yapıp, bizimle paylaşır mısınız? Biz de hatalarımızı daha kolay kavrarız.

Unutmadan ekleyeyim, evet Tomb Raider - Tumb Reydır diye okudur.

Talha Aynacı
Talha Bey, üyeler çok agresifler kabul ama bence profesyonellik gereği polemiğe girmemeniz gerekirdi diye düşünüyorum. Tif Dif muhabbetinde bu kadar tepki çekmesi sanırım Dif biraz insanlara komik gelmiş olmalı ama bu bir telaffuz hatası mı yoksa anlışkanlık mı, neden derseniz bir anımı paylaşayım; üniversite de Prof. Dr. 62 yaşındaydı bize ders verirken alanında en iyi uluslararası tanınan hocam T harflerini D olarak okurdu. İstem dışı yapardı bunu Ekoloji ve Klimatoloji dersinde bol bol Toprak kelimesi geçerdi ve sürekli Doprak derdi :) Biz de ilk ders garipsemiş olsakta sonra bunu "R" söyleyememek gibi "T" yi "D" okuma olduğu farketmiştik.

n0.pRobLem

25.2.2014 18:26:33

+19
quote:

Orijinalden alıntı: PearBear siz nasil oyun inceleme editorusunuz aklım almıyor ben daha su ana kadar bi tane oyunun adini dogru soylediginizi gormedim.. dif, dumb reydır, rezidant evil ne ya
Biz nasıl oyun inceleme editörüyüz? Yarım saatlik bir ön bakış videosunda vermeye çalıştığımız bilgilerin es geçilip işin "Thief'in nasıl telaffuz edilmesi gerektiği" konusuna döndürülüşünü hayretle izleyen oyun basını mensuplarıyırız. Hatalar, yanlış telaffuzlar olabilir. Olacaktır da. Bir arkadaş çıkar "öyle değil böyledir" der. Biz de bi sonraki videoda bu hatayı telafi ederiz. Bize yakışan tabii ki de en doğrusunu sunmaktır konumumuz gereği. Ama BBC kanalı sunucusu İstanbul'a "ESTAENBOL" diyorsa, bu da onun aksanından kaynaklanır, doğaldır. Aynı BBC sunucusu hırsız kelimesini de hirsiz diye telaffuz edebilir. Kimse de çıkıp "Koskoca BBC sunucusuna bak Türkçe 'hırsız' kelimesini telaffuz edemedi." demez. Doğaldır çünkü. Thief'in başında yer alan kısmı İngiliz aristokratlarına yaraşır biçimde peltek okumadığımız için özür dileriz. Ama tabii ki siz bizden daha başarılı bir iş ortaya koyabilirsiniz. Almış olduğunuz eğitim size daha güçlü bir İngilizce telaffuzu kazandırmış olabilir. Benim sizden ricam herhangi bir sosyal medya aracılığıyla telaffuzlarını beğenmediğiniz oyunların incelemesini, ön incelemesini veya ne tür bir dosya konusu oluşturmak isterseniz yapıp, bizimle paylaşır mısınız? Biz de hatalarımızı daha kolay kavrarız. Unutmadan ekleyeyim, evet Tomb Raider - Tumb Reydır diye okudur. Talha Aynacı

thugs_life

25.2.2014 16:04:08

-1
Thief inizin okunuşuna ..... sizin .....lar.

smalsrol

25.2.2014 15:57:26

-4
Aynen katılıyorum, iş sadece amerikan ve ingiliz aksağanıyla bitmiyor, bunun avusturya aksağanı var, irlanda aksağanı var, saymakla bitmez. Ben biraz araştırma yaptım ve avusturya aksağanında thiefin dhif şeklinde okundugunu buldum :) Buradan bakabilirsin. http://www.seslisozluk.net/?word=thief&lang=tr-en

BSC Misafiri

25.2.2014 15:55:22

+2
Prime Minister Edition ne zaman geliyor? Bu beni kesmez.

BSC Misafiri

25.2.2014 15:55:20

0
ya arkadaşlar tif dese ne olur kef dese ne olur kaf dese ne olur anlamadınız mı thief oyunundan bahsettiğini? açık öğretim ingilizce programında döndü konu

razzraziel

25.2.2014 15:44:22

+3
quote:

Orijinalden alıntı: smalsrol

Gökhan abi verdiğin videoya baktım da orada ses kalitesi pek iyi değil anlaşılmıyor. Ben ingiliz dili ed. son sınıf öğrencisiyim ve sakın yanlış anlama böbürlenmek veya aşşağılamak gibi bir niyetim yok. Sadece bilgi vermek istedim, sonuçta burada karşılıklı bilgi alışverişi yapıyoruz :) Başında Th olan her kelimenin okunuşu farklıdır. Bu video kesinlikle yardımcı olucaktır. http://www.youtube.com/watch?v=VUAYmTnWaCY
Tabii ki :) Mutlaka farklı aksanlarda farklı telafuzları vardır. Bu oyunumuzdan örnek verecek olursak ilk izlenim videosunda 16:45'i dikkatli dinlerseniz bayan karakterin de dhif benzeri bir şekilde telafuz ettiğini duyabilirsiniz. Videonun ve oyunun kendisi elimde olduğu için ben rahat bir şekilde duyabiliyorum ama ilk izlenim videosunda da az çok belli oluyor. Video için teşekkürler, aksanı verebilmek için konuşacak birilerine sahip olup alışmak gerekiyor :)

thief27

25.2.2014 15:17:07

+1
thief beni en çok etkileyen oyundur zaten nick imden de anlayabilirsiniz :D yeni üye de değilimdir hatta bu foruma üye olmadan önce de çoğu forumda aynı kullanıcı adını kullanmışımdır. bu oyuna gelirsek, beni thief te en çok etkileyen şey doğaüstü olayların da işin içine girip mistik bir havanın oluşmasıydı henüz yeni nesil thief i almadım biraz daha incelemek istiyorum yalnız gördüğüm kadarıyla o mistik olaylar bu oyunda yok ve yapay zeka çok kötü duruyor inşallah yanılıyorumdur ve inşallah eidos seriyi devam ettirir

smalsrol

25.2.2014 15:13:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: razzraziel Sizlere tam olarak "dhif" sesini veremediğimiz için üzgünüz ama çok da farklı bir şekilde telafuz edilmiyor hani. I-2try5ytF8
Gökhan abi verdiğin videoya baktım da orada ses kalitesi pek iyi değil anlaşılmıyor. Ben ingiliz dili ed. son sınıf öğrencisiyim ve sakın yanlış anlama böbürlenmek veya aşşağılamak gibi bir niyetim yok. Sadece bilgi vermek istedim, sonuçta burada karşılıklı bilgi alışverişi yapıyoruz :) Başında Th olan her kelimenin okunuşu farklıdır. Bu video kesinlikle yardımcı olucaktır. http://www.youtube.com/watch?v=VUAYmTnWaCY

b0Ni

25.2.2014 14:40:32

0
oyunu aldık 28'inde açılıyor, torrent'e düşmüş ama işe bak

konuşantahta

25.2.2014 14:37:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: razzraziel Sizlere tam olarak "dhif" sesini veremediğimiz için üzgünüz ama çok da farklı bir şekilde telafuz edilmiyor hani. http://www.youtube.com/watch?v=I-2try5ytF8
aaaaa hocam bizden iyi mi bileceksin Allah aşkına edit.gökhan hocam BSC de video linki gözükmüyor. forumdan görünüyor sadece

razzraziel

25.2.2014 14:01:33

0
Sizlere tam olarak "dhif" sesini veremediğimiz için üzgünüz ama çok da farklı bir şekilde telafuz edilmiyor hani. http://www.youtube.com/watch?v=I-2try5ytF8

Saxskar

25.2.2014 13:44:00

+1
her özelliğiyle oynanabilir ve oynanırken de zevk alınabilir bir oyun

Litendria

25.2.2014 13:27:37

+2
güzel oyun olacak bence

EXios

25.2.2014 12:40:18

0
Oyun açık dünya oynanışına sahip değil sanırım sadece gitmemizi istedikleri yerlere gidiyoruz.

Redlife35

25.2.2014 12:39:14

0
Oyunun grafikler iyi degil sanki video kalitesinden mi yoksa?

Anjeliqué

25.2.2014 12:27:35

0
Begenmedim pek sarmadi izlerken

tsunamic

25.2.2014 11:22:40

0
Okunuşu θiːf, th özel bir ses ne dif ne de tif yani.

neo23

25.2.2014 10:43:58

0
Oyunun Xbox 360 versiyonu 7.5 gb ,pc versiyonu 23 gb..Pc de çok mu farklı olacak acaba?

konuşantahta

25.2.2014 09:36:01

+6
quote:

Orijinalden alıntı: Aksel123 Bence güzel oyuna benziyo açılsa hemen oynuycam bide oynamadan hemen çöp yazmakta yeni moda oldu her halde.
yok hocam o bayadır moda. bir de oynayıp beğenenleri eksiliyorlar o daha yeni moda oldu :)

Aksel123

25.2.2014 01:26:59

+2
Bence güzel oyuna benziyo açılsa hemen oynuycam bide oynamadan hemen çöp yazmakta yeni moda oldu her halde.

microgenius

25.2.2014 01:22:14

-2
İnceleme olmuş da, "dif" olmamış yau

Mortuuus

25.2.2014 00:53:23

-12
İzlemedim ama çöp kesin

BSC Misafiri

25.2.2014 00:52:15

+3
quote:

Orijinalden alıntı: DestroyeR33 Dif ne ya sağır der gibi. :D
sağır def diye okunur, ingilizce karmaşası yaratmayalım :D

smalsrol

24.2.2014 23:42:48

+8
quote:

Orijinalden alıntı: TORU-NAGA
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Aslında tif de değil def :)




thief Pronunciation:'thef

Tiyf
Beyler anlıyorum Gökhan abi yanlış pronounce ediyor fakat siz de böyle saçma yorumlarla küçük düşünüyorsunuz. Thief tif, tiyf ya da tiyhf diye okunmaz, thief kelimesini okuyabilmeniz için öncelikle th sesini çıkarabilmeniz lazım ki çoğu türk th sesini çıkartamaz. Bu yüzden three derken bile tree der.

Persona_Non_Grata

24.2.2014 22:51:35

0
Ulan ne adamsın

Royer

24.2.2014 22:25:31

-3
Dif ne ya sağır der gibi. :D

TORU-NAGA

24.2.2014 22:22:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Aslında tif de değil def :)
thief Pronunciation:'thēf Tiyf

ungalath

24.2.2014 22:20:54

0
hadi bakalım beklediğim bir oyundu

die.Rache

24.2.2014 22:16:48

-6
Ne kadar SIKICI bir oyun,icim kiyildi yemin ediyorum

BSC Misafiri

24.2.2014 21:23:56

0
HD olarak video bulunamadı diyor eklerseniz sevinirim

BSC Misafiri

24.2.2014 21:23:45

-3
Sevgili Gökhan Yılmaz; 'thif' olarak okunması gerekiyor, 'dif' değil.

BSC Misafiri

24.2.2014 21:23:22

-4
Aslında tif de değil def :)

BSC Misafiri

24.2.2014 21:23:18

+5
İlk Thief 1998'de idi. O zamanlar FPS açısı ile oynanan bir oyunda açık bir pencerenin eşiğinden tutup kendini yukarı çekebilmek beni etkilemişti. O zamanların oyunlarında olmayan çevreyle etkileşim ve çok güzel bölüm tasarımları vardı. Talha rope arrow her yere atılabiliyor mu diye sormuş. Thief 1 ve 2 de atabileceğin her yere atabiliyordun. Mesela tahta olan yerlere tutturabiliyordun ancak taşa atarsan kırılıyordu tabiki de :) Bi kere Thief paldır küldür ilerlediğiniz bir oyun değildir. Sindire sindire yavaş yavaş oynanan bir oyundur. Etraftaki şeyler, insanların konuşmaları vs. çok önemli ve keyiflidir.Şimdiye kadarki bütün Thief'ler grafik şöleni değil hikaye ve atmosfer sunmuştur. Örneğin Thief 3 deki The Shalebridge Cradle bölümü efsanedir. Bu yeni oyunda bir kız olacağını zaten tahmin ediyordum. Thief 3'ün sonuna bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız: http://www.youtube.com/watch?v=AQPh43xvnI8 Ayrıca şimdiye kadar ki Thief'leri anlamak için çok sağlam İngilizce gerekir. Şehirdeki her grubun kendine has aksanları vs. vardır. Verdiğim videoda da görünüyor zaten.

Fingolfin.

24.2.2014 21:21:44

+2
Bu oyunda beni en çok Steampunk havasının oyuna kattığı atmosfer.Ayrıca bir çok yeni oyunda yapılanın aksine eski oyunlarına daha sadık kalınmışa benziyor.En azından bu videoda gördüklerime göre öyle diyebilirim.Fakat yapay zeka düşük denmiş, bu tarz oyunlarda yapay zeka düşük olunca tadı kalmıyor açıkçası oyunun.

mementopolis

24.2.2014 21:16:10

+4
quote:

Orijinalden alıntı: TORU-NAGA
alıntı:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Eski oyunlara sadik kalinarak yapildigi icin SQUARE ENIX ve EIDOS´u KUTLUYORUM.

10 numara 5 yildiz.

Eskiye sadık hakikaten, turşu gibi.
grafik ve yapay zekadan kirdiklari apacik zaten puanlamada ,ama stealth oynamayi seven biri olarak ister tursu olsun isterse zirke .

TORU-NAGA

24.2.2014 21:09:17

-3
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis Eski oyunlara sadik kalinarak yapildigi icin SQUARE ENIX ve EIDOS´u KUTLUYORUM. 10 numara 5 yildiz.
Eskiye sadık hakikaten, turşu gibi.

mementopolis

24.2.2014 20:58:12

+2
Eski oyunlara sadik kalinarak yapildigi icin SQUARE ENIX ve EIDOS´u KUTLUYORUM. 10 numara 5 yildiz.

Cihathalitt

24.2.2014 20:53:19

+1
Lütfen şu oynatıcıyı değiştirin artık ya, 2014, 2014..

onallahmet

24.2.2014 20:42:21

-4
Yapay zeka Şu gizlilik oyunlarında özenilmesi gereken tek şey yapay zekadır. Ne dövüş mekaniği ne silah birşey yok. Onu bile becerememişler

RedBearded

24.2.2014 20:29:47

0
Bu oyun PC oyunu. Neden bütün inceleyen siteler konsoldan inceliyor.

WarLyrics

24.2.2014 20:21:17

0
Hd niye açılmıyorrr ?

Am3+

24.2.2014 20:19:27

-2
İzleyelim

sidik_lee

24.2.2014 20:13:31

-1
hd bende de açılmıyor. video güzel olmuş ama.

Guest-C17E5A7D6

24.2.2014 20:12:59

-17
Torrenten çekerim

jackal345

24.2.2014 20:11:38

0
HD açılmıyor.

Whitfield

24.2.2014 20:09:39

+1
Dishonored'dan sonra büyük merakla beklediğim bi' oyundu Thief, izleyelim bakalım.

Mettfrost

24.2.2014 20:08:20

-2
Ne dif'i yahu Tif o Tif :S

yastik1

24.2.2014 19:54:48

0
Bakalım nasıl iş çıkarmışlar

Team NINJA

24.2.2014 19:53:16

+1
sevindiğim yanı oyunun konsoldan port olmayacak olması pc için.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Thief 8/10 11 oy
KÜNYE
Thief ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
65 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
3
OY
6
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız