Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Watch Dogs'un PS4 Sürümünün Oynanış Videosu Ortaya Çıktı. Peki Grafikler Nasıl?


     Watch Dogs'un uzun erteleme süresinin ardından yayınlanan ilk videosu bazı oyuncuları hayalkırıklığına uğratmıştı. Çok sayıda oyuncuya göre Ubisoft E3 2013 videosuna göre grafikleri kısmıştı.
 
    Buna karşın Ubisoft yetkilileri ise Playstation 4 sürümünün grafiksel konuda E3 2013'teki gibi harika göründüğünü söylüyorlardı. Aşağıda PCGames'in yayınladığı oyunun Playstation 4 sürümüne ait oynanış videosunu bulabilirsiniz. Başta renk paleti olmak üzere grafiklerin eskisi kadar iyi görünmediğini düşünüyoruz.
 
    Çevredeki insanların hareketleri ve şehrin canlı yapısı ilk gösterilen videolardaki gibi görünmüyor. Sanki herşey gerçekçilikten uzaklaşıp biraz daha mekanik hale gelmiş.

Bu haberin bağlantısı
URL
watch dogs ubisoft ubisoft montreal ps3 xbox 360 xbox one playstation 4 nintendo wii u hack open world açık dünya sandbox
Yeni Nesil Ace Combat Oyunu Çıkabilir inFamous: Second Son'da Dinamik Gece Gündüz Döngüsü Olmayacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

umut söyler

14.3.2014 17:52:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Baktılar yeni nesil versiyonu ne kadar kırpsalarda eski nesilde olmuyor çalıştırmıyor makineler(GTA IV'de kasan makineler bunu nasıl kaldırsın) 6 ay ertelediler daha iyi olması için yapıyoruz yalanlarını attılar ortaya sonra komple tüm platformlarda oyunu eşit seviyede düşürdüler grafikleri satışlar düşmesin diye eski platformlara haksızlık olmasın diye ama asıl haksızlık yeni nesile oldu. E3'te PS4 oyunu gayet iyi oynatıyordu süper grafiklerle sırf eski nesil konsollar yüzünden kıstılar grafikleri. AC4'e bir bakın bakalım yeni nesil ile eski nesil arasında ne kadar fark var aynısı bu oyun için yapıldı. Hiçbir zaman platformlar arasında uçurum farklarla çıkarılmaz oyunlar yani birinde Mercedes diğerinde Şahin olmaz. The Division sadece yeni nesile geliyor ondan umutluyum ama işin içinde Ubisoft varsa her zaman bir şüphe vardır.


Gerçekleri kabul etmekte zorlanıyor gibisin, bu nesil ile geçtiğimiz nesil arasında çok büyük fark olmadığını anlaman için illa 3-4 sene mi geçmesi gerek. PS1 ve PS2 arasında büyük fark vardı, aynı şekilde PS2 ve PS3 arasında da ciddi fark vardı ama PS3 ve PS4 arasında öyle açık fark yok, eğer PS4 4K oyun desteği sunsaydı olabilirdi fakat gayet ucuza mal edilmiş sistemle ancak bu kadar fark oluyor. Piyasada 80'er milyon civarında PS3 ve Xbox 360 varken bu kadar müşteri potansiyelini bırakıpta 3-5 milyonluk yeni nesil konsola da çok yoğunlaşacaklarını da sanmıyorum. O yüzden bu nesil tüm firmalar için buçuk bir nesil yaşanıyor ve bu yeni nesil konsolların PS3 ve Xbox 360 kadar piyasada uzun kalacaklarını da sanmıyorum. En geç 3 sene içinde yeni nesiller duyurulacaktır çünkü DirectX12 ve 4K oyunlar PC'de boy göstermeye başlayacak...

Evet fark yok.Misal ram 16 kat daha fazla fark yok.Gpu 8-10 kat rsx'den daha güçlü fark yok.4k'yı şimdiki en baba ekran kartları bile oldgen oyunları full ayarda açmakta zorlanıyor.400 dolarlık konsoldan 4k beklemek zaten bu konuda zerre bilginiz olmadığının kanıtıdır.
Şu dönem geçiş dönemidir.Önümüzdeki 1-2 yıl geçiş dönemi olduğu için çok iyi grafikli nextgen oyunlar beklememek lazım.Şu an yapılan çoğu oyun eski nesil motorların cilanmış, halinden öteye gidemiyor.Exlusiveler hariç.Önümüzde infamous gerçeği varken, ps4 yüzünden grafikler kısıldı demek, tamamiyle bilgisizliktir.
Bu oyunda ps4'e çıkıyor.Aynı Watch Dogs gibi open world bir oyun.Fizik motoru watch dogsdan daha iyi, çevreye verdiğimiz watch dogsdan daha fazla.Ve bu oyun ondan çok daha iyi grafiklere sahip ve 1080p'de çalışıyor.Gerçek nextgen oyun ifadesini sapına kadar hak ediyor.Ve bunlar daha ilk oyunlar, order 1886'sı var bunun birde.Uncharted ne olacak peki.

Ps4 yüzünden watch dogs'un grafikleri düşürüldü.Bu ne o zaman.















doğru söylüyor plastaystion 3 dönemindede benzeri yaşandı.ps2 nin son oyunları ile ps3 ün cıkış oyunları arasında çok fark yoktu.hatta gücün hepsini kullanma tartışmaları vardı.şu anda last of usın hepsini kullanması gibi.

Adowzky

10.3.2014 20:01:59

0
angelz nerde geç mi kaldı ?

BSC Misafiri

10.3.2014 17:36:03

-1
Yemin edşyorum bundan aylar önce bi haber vardı Ubisofttan birisi :'' WD yeni neslin en iyisi olabilirdi'' diye bir açıklama yapmıştı o haberi okuduğum an içime bir kurt düştü böyle birşey olacağını hissetmiştim..

GT_55

10.3.2014 10:38:51

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Gerçekleri kabul etmekte zorlanıyor gibisin, bu nesil ile geçtiğimiz nesil arasında çok büyük fark olmadığını anlaman için illa 3-4 sene mi geçmesi gerek. PS1 ve PS2 arasında büyük fark vardı, aynı şekilde PS2 ve PS3 arasında da ciddi fark vardı ama PS3 ve PS4 arasında öyle açık fark yok, eğer PS4 4K oyun desteği sunsaydı olabilirdi fakat gayet ucuza mal edilmiş sistemle ancak bu kadar fark oluyor. Piyasada 80'er milyon civarında PS3 ve Xbox 360 varken bu kadar müşteri potansiyelini bırakıpta 3-5 milyonluk yeni nesil konsola da çok yoğunlaşacaklarını da sanmıyorum. O yüzden bu nesil tüm firmalar için buçuk bir nesil yaşanıyor ve bu yeni nesil konsolların PS3 ve Xbox 360 kadar piyasada uzun kalacaklarını da sanmıyorum. En geç 3 sene içinde yeni nesiller duyurulacaktır çünkü DirectX12 ve 4K oyunlar PC'de boy göstermeye başlayacak...
Evet fark yok.Misal ram 16 kat daha fazla fark yok.Gpu 8-10 kat rsx'den daha güçlü fark yok.4k'yı şimdiki en baba ekran kartları bile oldgen oyunları full ayarda açmakta zorlanıyor.400 dolarlık konsoldan 4k beklemek zaten bu konuda zerre bilginiz olmadığının kanıtıdır. Şu dönem geçiş dönemidir.Önümüzdeki 1-2 yıl geçiş dönemi olduğu için çok iyi grafikli nextgen oyunlar beklememek lazım.Şu an yapılan çoğu oyun eski nesil motorların cilanmış, halinden öteye gidemiyor.Exlusiveler hariç.Önümüzde infamous gerçeği varken, ps4 yüzünden grafikler kısıldı demek, tamamiyle bilgisizliktir. Bu oyunda ps4'e çıkıyor.Aynı Watch Dogs gibi open world bir oyun.Fizik motoru watch dogsdan daha iyi, çevreye verdiğimiz watch dogsdan daha fazla.Ve bu oyun ondan çok daha iyi grafiklere sahip ve 1080p'de çalışıyor.Gerçek nextgen oyun ifadesini sapına kadar hak ediyor.Ve bunlar daha ilk oyunlar, order 1886'sı var bunun birde.Uncharted ne olacak peki. Ps4 yüzünden watch dogs'un grafikleri düşürüldü.Bu ne o zaman.

BSC Misafiri

10.3.2014 01:51:03

0
Birileri 400 dolarlık bir konsolla dünyaları satın almayı düşünüyordu galiba, varı yoğuyla 1080p sınırını geçemeyecek sistemlerle grafik için büyük farklar bekleyenler saçmalamaya devam ediyor. Aşağıda biri de PS3 ve Xbox 360 için GTA IV'te kasan makineler diye dumura uğrattı beni. Yeni nesil konsolda her firma güç gösterisi yapmak ister, grafik niye kısılsın yahu, firma kendi oyununun düşmanı mı?

BSC Misafiri

10.3.2014 00:46:30

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Baktılar yeni nesil versiyonu ne kadar kırpsalarda eski nesilde olmuyor çalıştırmıyor makineler(GTA IV'de kasan makineler bunu nasıl kaldırsın) 6 ay ertelediler daha iyi olması için yapıyoruz yalanlarını attılar ortaya sonra komple tüm platformlarda oyunu eşit seviyede düşürdüler grafikleri satışlar düşmesin diye eski platformlara haksızlık olmasın diye ama asıl haksızlık yeni nesile oldu. E3'te PS4 oyunu gayet iyi oynatıyordu süper grafiklerle sırf eski nesil konsollar yüzünden kıstılar grafikleri. AC4'e bir bakın bakalım yeni nesil ile eski nesil arasında ne kadar fark var aynısı bu oyun için yapıldı. Hiçbir zaman platformlar arasında uçurum farklarla çıkarılmaz oyunlar yani birinde Mercedes diğerinde Şahin olmaz. The Division sadece yeni nesile geliyor ondan umutluyum ama işin içinde Ubisoft varsa her zaman bir şüphe vardır.
Gerçekleri kabul etmekte zorlanıyor gibisin, bu nesil ile geçtiğimiz nesil arasında çok büyük fark olmadığını anlaman için illa 3-4 sene mi geçmesi gerek. PS1 ve PS2 arasında büyük fark vardı, aynı şekilde PS2 ve PS3 arasında da ciddi fark vardı ama PS3 ve PS4 arasında öyle açık fark yok, eğer PS4 4K oyun desteği sunsaydı olabilirdi fakat gayet ucuza mal edilmiş sistemle ancak bu kadar fark oluyor. Piyasada 80'er milyon civarında PS3 ve Xbox 360 varken bu kadar müşteri potansiyelini bırakıpta 3-5 milyonluk yeni nesil konsola da çok yoğunlaşacaklarını da sanmıyorum. O yüzden bu nesil tüm firmalar için buçuk bir nesil yaşanıyor ve bu yeni nesil konsolların PS3 ve Xbox 360 kadar piyasada uzun kalacaklarını da sanmıyorum. En geç 3 sene içinde yeni nesiller duyurulacaktır çünkü DirectX12 ve 4K oyunlar PC'de boy göstermeye başlayacak...

OldGamers86

9.3.2014 21:41:19

0
Gene bir facia :)

BSC Misafiri

9.3.2014 21:00:12

0
o baştaki şehir yemin ediyorum euro truck similator 2 den alınma kardeş o nasıl bir şey la

alito

9.3.2014 20:04:15

+5
quote:

Orijinalden alıntı: Xbox One

Ama ben seni eksiledim kardeş.
Canın sağolsun ben gönüllerde alırım artıyı merak etme

Project Scorpio

9.3.2014 19:20:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: alito

Bak gördün mü? Doğru konuşunca nasıl (+) alıyorsun.
Ama ben seni eksiledim kardeş.

BSC Misafiri

9.3.2014 17:37:50

+1
Baktılar yeni nesil versiyonu ne kadar kırpsalarda eski nesilde olmuyor çalıştırmıyor makineler(GTA IV'de kasan makineler bunu nasıl kaldırsın) 6 ay ertelediler daha iyi olması için yapıyoruz yalanlarını attılar ortaya sonra komple tüm platformlarda oyunu eşit seviyede düşürdüler grafikleri satışlar düşmesin diye eski platformlara haksızlık olmasın diye ama asıl haksızlık yeni nesile oldu. E3'te PS4 oyunu gayet iyi oynatıyordu süper grafiklerle sırf eski nesil konsollar yüzünden kıstılar grafikleri. AC4'e bir bakın bakalım yeni nesil ile eski nesil arasında ne kadar fark var aynısı bu oyun için yapıldı. Hiçbir zaman platformlar arasında uçurum farklarla çıkarılmaz oyunlar yani birinde Mercedes diğerinde Şahin olmaz. The Division sadece yeni nesile geliyor ondan umutluyum ama işin içinde Ubisoft varsa her zaman bir şüphe vardır.

BSC Misafiri

9.3.2014 15:07:45

0
Bu grafikler ne ya hiç mi utanma yok bunlarda bari hatanızdan dönünde ilk videosundaki grafiklere dönün!

Opricnik

9.3.2014 09:32:59

+1
2012'deki video konsolların kitlerini almadan önceydi PS4 ve Xone kitlerini aldıktan sonra onlara uygun geliştirmiş düşürüldü. Hiçbir alakası yok grafiklerin E3 2012 ile

28772

9.3.2014 01:26:04

+1
grafige kafayi takan biri degilim ancak basta gosterdikleriyle simdikinin bir olmamasi uzucu. umarim ayni sey the division icin de yasanmaz.

alito

9.3.2014 01:25:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: Xbox One Rezil gözüküyor oyun PS4 de 1080p ve grafikler çok gerilemiş XO versiyonu 900p de çalışıyor o daha da beter fiyatı iyice düşünce alacağım oyunu.
Bak gördün mü? Doğru konuşunca nasıl (+) alıyorsun.

huseyincarnege

8.3.2014 23:57:25

0
http://www.youtube.com/watch?v=8z3iG2QlJXk bununla aynı grafikmi şimdi bu

Gabe Logan

8.3.2014 23:36:53

+2
R.I.P Angelz :(

Project Scorpio

8.3.2014 23:32:03

+8
Rezil gözüküyor oyun PS4 de 1080p ve grafikler çok gerilemiş XO versiyonu 900p de çalışıyor o daha da beter fiyatı iyice düşünce alacağım oyunu.

hilmi1980

8.3.2014 22:30:13

0
Bidaha ertelesinler 6 7 ay bari

lextor

8.3.2014 22:23:06

0
Ilk video yu izleyince ağzım açık kalmıştı. Ama bu saçmalık.3 kuruş veripte almam. Iç güzellikte bir yere kadar hacı.

BSC Misafiri

8.3.2014 22:22:53

0
grafikler leş değil ama eski görüntülerle uzaktan yakından alakası yok bu da bi gerçek bana çok kötü gelmedi grafikler ama rockstar da demiştir bunun için mi bekledik biz diye :D

Babblebabble

8.3.2014 21:29:11

-1
quote:

Orijinalden alıntı: REALTROLL mobil platformda oyun oynadığım için bence gayet gerçekçi duruyor.Oyunun önceden nasıl göründüğünü bilmiyorum aslında şu oyunu yeni yeni duyuyorum biri bana anlatabilirmi acaba oyunun önceki grafikleri nasıldı?

demo22

8.3.2014 21:27:25

-2
quote:

Orijinalden alıntı: REALTROLL mobil platformda oyun oynadığım için bence gayet gerçekçi duruyor.Oyunun önceden nasıl göründüğünü bilmiyorum aslında şu oyunu yeni yeni duyuyorum biri bana anlatabilirmi acaba oyunun önceki grafikleri nasıldı?
yada dur sana şöyle örnek vereyim ilk yayınlanan oyunun grafiği ps3 gibi ama sonraki yayınlanan video da ps2 gibi kabaca bir örnek oldu ama aşağı yukarı böyle.

demo22

8.3.2014 21:24:18

-1
quote:

Orijinalden alıntı: REALTROLL mobil platformda oyun oynadığım için bence gayet gerçekçi duruyor.Oyunun önceden nasıl göründüğünü bilmiyorum aslında şu oyunu yeni yeni duyuyorum biri bana anlatabilirmi acaba oyunun önceki grafikleri nasıldı?
youtube dan izle zahmet olmazsa.

demo22

8.3.2014 21:05:53

0
inşallah pc için grafik sınırlandırması yapmazlar çünkü ben bu oyunu pc için alırsam grafiklerin daha daha iyi olmasını isterim.

Uzayda Bir Nokta

8.3.2014 20:59:29

0
Bence çok güzel... Hava gündüz olduğu için ve güneşli hava olduğu için yansımalar falan belli olmuyor. Kocaman alanlar ve açık dünya oyunu sonuçta. 2012 de gece idi yağmur vardı yerler ıslak kıyafet ıslak ve yansımalar vardı bu yüzden... Ama arabalarda bi dandikleşme söz konusu sanki... 2012 deki araba ekrana daha yakın daha büyük ve parlaktı..şimdiki akülü araba gibi. buda güzel yeter...yeni nesil geldi diye millet film gibi oyun beklemesin...

Babblebabble

8.3.2014 20:31:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: No Education Valla grafik umrumda değil fazla.İyi bir oynanışa(araba sürüşü açısından özellikle),hikayesi sağlam olan,AC'deki gibi bug'larla karşılaşmayacağımız,habire tekrarlamayan;sıkmayacak görevlere sahip olan bir oyunla gelirlerse karşımıza tamamdır.
Bazıları için yeterli değil işte.PS4'cüleri sanarsın her gün Very High - DX11 - 1080p Crysis 3 oynuyor maşallah

Prince Oberyn Martell

8.3.2014 20:16:03

0
Valla grafik umrumda değil fazla.İyi bir oynanışa(araba sürüşü açısından özellikle),hikayesi sağlam olan,AC'deki gibi bug'larla karşılaşmayacağımız,habire tekrarlamayan;sıkmayacak görevlere sahip olan bir oyunla gelirlerse karşımıza tamamdır.

BSC Misafiri

8.3.2014 19:12:38

0
vıdyo acılırken oha dedım yanı arada dağlar kadar fark var onceki gosterılen vıdyolar cok gercekcıydı fılm gıbıydı bu vıdyo resman sankı bı ressam cızmıs gıbı duruyo (trt dekı sakkalı adam) cok cok farklı o hava yok o şaşalı vıdyodakı hava yok sankı baska bır oyun bu bence bu iphone surumu

SıradanÇinkoKarbonPil

8.3.2014 18:31:25

-6
Fanboyluk gibi algılanacak ama olaya baksana günde 3 tane watch dogs haberi çıkıyo konular ne -çözünürlük -ertelenme tarihi -zart zurt -çok güzel olacak(söyleyen hep firma yetkilileri) -grafik grafik grafik! Gta'da çıkmadan önce hep haberlerini takip ederim; -şu kadar büyük haritası olacak -şu kadar görevle uzun oynanış süresi sunacak -deniz altı bile oldukça detaylı ve büyük olacak tarzı söylentilerdi watch dogs bence balon bir oyun yani güzel oyun olabilir ama güzel sınırı geçemez kesinlikle ben böyle düşünüyorum.İçerik bakımından zayıf kalıcak varsa yoksa grafik. Ayrıca haritası nasıl hiç harita ile ilgili haber görmedim.

BSC Misafiri

8.3.2014 18:28:44

0
grafigi bu kadar takmayın millet önemli olan oynanış ve hikaye

kerim35

8.3.2014 17:59:40

+3
güzelim oyunun içine etmişler

TickTok

8.3.2014 17:58:13

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

Yav yeter artık şunu Sleeping Dogs çöpüyle karşılaştırmayın allah aşkına.SP'de oynanış denen bir şey yok bir kere.Oyunu 1-2 saat oynayıp direk shit + del çektim, program ve özelliklerden silmeye tenezzül bile etmedim, o derece.
Sleeping dogs çöp zaten.Ama grafikleri Watch Dogs'dan iyi.

BSC Misafiri

8.3.2014 17:50:55

0
Birkaç ay önce yüksek sistem gereksinimi var diye şikayet ediyordunuz, şimdi de kısma diyorsunuz... En iyi grafiği istiyorsanız The Order 1886, infamous second son oynayın başka çare yok. Cross platform multiplatform oyun bu kaliteyi veremiyor

Babblebabble

8.3.2014 17:49:01

-1
quote:

Orijinalden alıntı: TickTok E3 2012 : Agzım açık baktım grafiklere. E3 2013 : Grafikler yine iyi fakat E3 2012'deki kadar degil. BUGÜN : Sleeping Dogs daha iyi grafiklere sahip.
Yav yeter artık şunu Sleeping Dogs çöpüyle karşılaştırmayın allah aşkına.SP'de oynanış denen bir şey yok bir kere.Oyunu 1-2 saat oynayıp direk shit + del çektim, program ve özelliklerden silmeye tenezzül bile etmedim, o derece.

TickTok

8.3.2014 17:34:36

+3
E3 2012 : Agzım açık baktım grafiklere. E3 2013 : Grafikler yine iyi fakat E3 2012'deki kadar degil. BUGÜN : Sleeping Dogs daha iyi grafiklere sahip.

BSC Misafiri

8.3.2014 17:01:42

0
brighness ayarını çok aydınlatmışlar birde ayarlarıyla oynamışlar:-)

BSC Misafiri

8.3.2014 17:01:35

-1
açık dünya oyununa göre gayet yeterli grafikler. nesini beğenmediniz anlamadım.

Bowser Zeki

8.3.2014 17:00:38

0
Wii U sürümünü almayı düşünüyorum... kontrolü güzel olsun grafik önemli değil.

Cpt. Miller

8.3.2014 16:52:12

0
Grafik motorunun değiştiğini nasıl anladınız, yeni grafik motoru demek herşeyin yeni baştan yapılması demektir. @ -Rsan- WD NVIDIA'nın oyun programı içinde yer alıyor, optimizasyon olarak AC 4'deki gibi sıkıntı yaşamayacağız.

alito

8.3.2014 16:49:53

0
Böylece bir önceki habere konu olan, Ubisoft'dan Jonathan Morin'in yalan söylediğini görmüş olduk. Grafikler kısılmış ve E3'deki görsellikten kesinlikle eser kalmamış.

aterikasedi

8.3.2014 16:45:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

Eski haber ama eğer PCde motor değişikse daha iyi en azından bu özel olarak PC için uğraştıklarını gösterir "BAZI" firmaların aksine.
Oyunu pcye ayrı , konsola ayrı motorla yapacaklarını sanmam.Tüm sürümler aynı motorla yapılır.Motorun değiştirildiği kendini belli ediyor zaten.Ağaçların , yaprakların hareketi bile değişmiş.

Babblebabble

8.3.2014 16:35:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: -Rsan- Oyunun motoru da değişmiş sanırım. http://www.merlininkazani.com/Watch_Dogs_PCde_motor_mu_degistirdi-haber-66888p1.html
Eski haber ama eğer PCde motor değişikse daha iyi en azından bu özel olarak PC için uğraştıklarını gösterir "BAZI" firmaların aksine.

KoRnTuNeS

8.3.2014 16:34:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: xbox1080-360=? güzelim oyunu ps4 uğruna mahvettiler.
allahtan xbox720 uğruna mahvetmediler. yoksa durum çok daha içler acısı hale gelicekti.

aterikasedi

8.3.2014 16:30:15

0
Oyun bu haliyle gta 4'ten hallice gözüküyor.Yeni nesil olmaktan çıkmış , downgrade edilip eski nesile yaklaştırılmış.Benim tek tesellim oyunun pcde daha iyi gözükecek olması.Nvidia oyunun pc versiyonuna özel efektler sunacağını söylemişti. http://www.bolumsonucanavari.com/f12010HaberDetay-Watch_Dogs_Nvidia_Kartlarda_Daha_iyi_Gozukecek-41166-0

xbox1080-360=?

8.3.2014 16:16:59

-1
güzelim oyunu ps4 uğruna mahvettiler.

asaltek

8.3.2014 16:09:56

0
sanki ps3 müş gibi görünüyor, ps4 e yakıştıramadım. Fakat crysis3 olsun, tomb raider olsun, ps3 de ağzı açık bırakan grafikleri var. ps4 için halen erken, bir hevesle ps3 ünü satıp ps4 alanlara oldu olan. ps4 en az iki yıl daha, ps3 ün yanına alınması gerekli bir cihaz. kral halen ps3 ve pc.

Cpt. Miller

8.3.2014 15:51:53

-3
Watch Dogs visuals have not been downgraded, Ubisoft says Videoda ortam güneşli bir hava olduğundan detaylar fazla belli olmuyor, birde çözünürlük meselesi var aşağıdaki videoyu HD olarak izleyin. Grafikler konsol için hiç de kötü değil, oyun Chicago gibi ABD'nin nüfus açısından en büyük şehirlerinden birinde geçiyor. Open world bir oyun için görsellik yeterli, daha iyisini yapsalar konsollardaki APU hesaplamalar ile nasıl baş edebilecek. Oyunun grafikden ziyade içeriği iyi olsun o önemli, grafiği iyi olan çöp oyun oynamakdansa yeterli grafiği olan oynanışı zengin olan oyunu tercih ederim. PC versiyonunda DX 11 Tessalation ve HBAO gibi detay farklılıkları olacağı belirtilmişti, belki sonradan AC 4'deki gibi PhysX efektleri de eklenebilir, Ultra ayarlarda PC'de oynayacağım için dert değil. http://www.gamespot.com/articles/watch-dogs-visuals-have-not-been-downgraded-ubisoft-says/1100-6418171/ Birkaç resim koyalım.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

aykut291

8.3.2014 15:32:04

0
Şaka gibi ilk gösterilen videosuyla alakası yok grafiği indirmişler aşağıya.

neglectful

8.3.2014 15:31:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

Bu şüphelerin üstüne PC için en azından demo çıkarırlar diye düşünüyorum ama zaman göstericek tabii yine.
İnşallah şöyle olur çok büyük bi istekle söylicem şimdi konsol ve pc aynı alt yapı pc de ultra yaptı adamlar güzel ps4 e de atıyorum high detaylar max stabilite için pc ye çıkınca bunun üstü olmasını şahsen isterim yapmakta zor olmasa gerek bunu ya herşey bu denli kolaylaşmışken pc de yap kıs ps4 e yolla kıs xbox one a yolla artık bu yapılmıyorsa bizi ne duruma düşürmeye çalıştıklarını anlarsınız.

Thomassee

8.3.2014 15:26:54

+2
PC'ye güzel gelir diğerleri önemli değil.

Acness

8.3.2014 15:18:12

0
Oyunun çıkışına yaklaşık 3 ay var dersek , oyunun henüz alpha aşamasında olduğunu söyleyebiliriz.Tamam E3 sunumlarına göre düşük bir grafik olduğu aşikar fakat sırf sunuma yetişsin diye ordaki grafikleri opmiziasyonsuz bir şekilde yükseltmiş olabilirler.Yani oyun çıktığındaki final sürümü ile , bu video arasında farklar olucağını düşünüyorum.Yoksa bu grafiği kaldırabilecek konsolu neden bilerek kısıtlayıp kendi kuyularını kazsınlar ki ?

turboctopus

8.3.2014 15:12:12

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

FX6300 + 8GB RAM + HD7950 ile bekliyorum.Direk High-Ultrada denicem.
aferin sana

Babblebabble

8.3.2014 15:05:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: neglectful Ya bilgisayarda istediğimiz ayarı yapma özgürlüğümüz yokmu ? Tamam konsollar için elleri kolları bağlı olabilir sadece belli grafik kalitesi olabilir eyvallah kaldıki şundan yine daha iyi olurdu bence neyse abi pc için yap demo da gösterilen grafiği oyanayamayan yıllardır olduğu gibi ayarları kıssın bu kadar basit elinde gücü olanlara yazık etmeyin bari ya. Bu konuda en babası şaka biryana bf4 çıktı gösterdikleri ne varsa en az aynısını sundu adamlar helal olsun geröekten gi ultrada bi siege of shangai haritasını oynayınca watch dogsun ilk gösterilen videolarıyla aynı neredeyse :D ki 500 liralık bi ekran kartı ful detay 40-50 fps civarı da açıyor watch dogsta öyle olabilirdi olmalıydı saçmalıktan ibaret ne diyim.
Bu şüphelerin üstüne PC için en azından demo çıkarırlar diye düşünüyorum ama zaman göstericek tabii yine.

neglectful

8.3.2014 14:57:53

0
Ya bilgisayarda istediğimiz ayarı yapma özgürlüğümüz yokmu ? Tamam konsollar için elleri kolları bağlı olabilir sadece belli grafik kalitesi olabilir eyvallah kaldıki şundan yine daha iyi olurdu bence neyse abi pc için yap demo da gösterilen grafiği oyanayamayan yıllardır olduğu gibi ayarları kıssın bu kadar basit elinde gücü olanlara yazık etmeyin bari ya. Bu konuda en babası şaka biryana bf4 çıktı gösterdikleri ne varsa en az aynısını sundu adamlar helal olsun geröekten gi ultrada bi siege of shangai haritasını oynayınca watch dogsun ilk gösterilen videolarıyla aynı neredeyse :D ki 500 liralık bi ekran kartı ful detay 40-50 fps civarı da açıyor watch dogsta öyle olabilirdi olmalıydı saçmalıktan ibaret ne diyim.

Ahayri

8.3.2014 14:42:45

0
Oyunun sürüş dinamiklerini gördükten sonra oynamamaya karar verdim. Saints Row terk. Zaten GTA 5 'de videolardan gördüğüm kadarı ile sürüş dinamikleri gerçekçilikten uzaklaştırılmıştı. Hala bir GTA 4 kadar gerçekçi sürüş dinamikleri yapamadıklarını düşünüyorum. Zaten grafiklerde çöp. Mafia 3 'ü bekliyoruz artık ne yapalım :/

Babblebabble

8.3.2014 14:08:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: Darthblast Oyunun grafikleri gösterilenden daha kötü ama burada grafiklere atıp tutanların çoğu lowda oynamaya çalışacaklar buda bir gerçek.
FX6300 + 8GB RAM + HD7950 ile bekliyorum.Direk High-Ultrada denicem.

TheBladeRunner

8.3.2014 14:07:26

+1
quote:

Orijinalden alıntı: asruh03 ps4 versiyonuna güvenmiyorum açıkcası.. 1080p olsa bile pc den düşük olacaktır. İlk videoda havalarda birşeyler uçuşurdu farklıydı ya fiziksel olarak kıyafetler falan sallanırdı....bana kötü gelmedi ama ilk videoları gibi güzelde gelmedi...pc deki ultra ayarlardaki oynanış videosunu görmek lazım.
Oyunu ben de pc de oynuycam ama bazi arkadaslar pc versiyonundan mucizleler yaratmasini bekliyor.Pek boyle bi umuda kapilmayin cunku oyunun bas yapimcisi PS4 ve PC ultra nin hemen hemen ayni gorselligi sunacagini onayladi.Kaldi ki hangi Ubisoft oyunu bugune kadar harikalar yaratmis:D:D:D.Ac 4 sozde PS4 versiyonundan daha iyi olucakti sonuc konsol versiyonuyla ayni. http://n4g.com/news/1468941/watch-dogs-on-ps4-isnt-giving-its-place-to-pc-says-head-creative-director

turboctopus

8.3.2014 14:02:02

0
Oyunun grafikleri gösterilenden daha kötü ama burada grafiklere atıp tutanların çoğu lowda oynamaya çalışacaklar buda bir gerçek.

BSC Misafiri

8.3.2014 14:00:42

+2
quote:

Orijinalden alıntı: asruh03 ps4 versiyonuna güvenmiyorum açıkcası.. 1080p olsa bile pc den düşük olacaktır. İlk videoda havalarda birşeyler uçuşurdu farklıydı ya fiziksel olarak kıyafetler falan sallanırdı....bana kötü gelmedi ama ilk videoları gibi güzelde gelmedi...pc deki ultra ayarlardaki oynanış videosunu görmek lazım.
Asıl pc ye güvenme sunumda 2-3 tane kart kullanıyorlar sonra bütün pcler açabilsin diye downgrade yapiyorlar. Steam'de yaygın kullananılan pc bileşenleri düşük, oyun yapan adam bunları düşünmek zorunda. pc grafikleri de ilki gibi değil olduğuna dair kanıt yok. Olsa zaten bu olay bu kadar büyümezdi. Ubisoft optimizasyon özürlü pc ye sıcak bakmayan bir firma. Yine kazık attı. Ertelendikten sonra genel downgrade olmuş.

BSC Misafiri

8.3.2014 13:32:48

+1
Biraz daha bekliyecem eyer Ps4 grafikleri gercektende boyle olursa pre-order cancel yapacam cunku boyle grafiklerle oyuna bu kadari para verilmez. Infamous eyer gosterdikelri gibi grafiklerdeyse ubisoft ogrensin ondan sonra oyun yapsin. CryEngine 3'le olsa nasil olurdu acaba Watch Dogs :)

KoRnTuNeS

8.3.2014 13:31:21

+1
e3 2013ten görseller
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
son çıkan videodaki görseller
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
umarım the division oyunu el değiştirir veya satılır da ubisoft onu da mahvetmez.

ultralisan

8.3.2014 13:31:00

+2
Pc versiyonu böyle olmaz

Babblebabble

8.3.2014 13:24:21

-1
quote:

Orijinalden alıntı: mehmedaltair

Aynen grafikler gayet yeterli sadece gif yapılan sahnede kötü gözüküyor diye dırdır ediyorlar neyse ki pc'de oynayacağım şu oyun için ekran kartı alabilirim belki
3GB 7950'm ile bekliyorum WD'yi

Uzayda Bir Nokta

8.3.2014 13:20:03

-1
ps4 versiyonuna güvenmiyorum açıkcası.. 1080p olsa bile pc den düşük olacaktır. İlk videoda havalarda birşeyler uçuşurdu farklıydı ya fiziksel olarak kıyafetler falan sallanırdı....bana kötü gelmedi ama ilk videoları gibi güzelde gelmedi...pc deki ultra ayarlardaki oynanış videosunu görmek lazım.

mamy12

8.3.2014 13:07:14

0
Benim anlamadığım tamam bu videodaki gece grafikleri iyi görünüyor her ne kadar ilk gösterilen videodaki kadar olmasa da ama gündüz grafikleri yani nasıl söylesem gerçekten PS2 gibi yani gece ile gündüz arasındaki grafik farkı bu kadar mı uçurum olur anlamadım bunu :(

Frobe

8.3.2014 13:07:12

-2
PC versionunun iyi olacağını düşünüyorum. Zaten hatırlarsanız Xbox One oyunları diye PC'de oynatmıştı fuarlarda tanıtırken. PS4 ise tanıtım fuarlarında "PS4 gücüne eş değer PC" lerde oynatmıştı..

Guest-C8DDC600D

8.3.2014 13:06:59

0
Bence grafikleri o kadar da kötü değil. Burada asıl sorun bize öncesinde çok farklı bir oyun gösterip şimdi grafiklerini bu kadar düşürmeleri. Eğer oyun direkt böyle gösterilseydi ortalamayı yakalamış yeterli grafiklere sahip bir oyun derdik.

BSC Misafiri

8.3.2014 12:59:39

0
Bence eski o güzel efektler gitmiş yerine Animasyon gelmiş. Birde o kadar bekledik,daha iyi olur diye düşünmüştüm aslında kötü yapmak için uğraşmışlar :/ yazık.

BSC Misafiri

8.3.2014 12:59:33

0
asıl sorun bize onceden gosterilenin simdi aynı sekilde olmaması bu oyun bence gta 5 ten farklı bir oyun kendi capında bence gayette zevkli olucaktır

BSC Misafiri

8.3.2014 12:59:25

0
Tam rezalet grafikleri ya bizi kandırdılar yada konsollarda fos bu oyunun grafiği pc versiyonunun oynanış videosunuda görmek lazım pc odaklı demişti ubisoft bu oyuna bir umut o gördüğümüz grafikler pc'den alınma olabilir belki.

BSC Misafiri

8.3.2014 12:59:16

0
bu ne ya bunlar niye böle yapıolar ps3 de the last of us oynadı mı bunlar bide ps3 yani ayıp ya

rcpyksl

8.3.2014 12:57:50

0
Second son a bakıyorum da eğer ps4 yeterli olmasaydı bu oyun nasıl böyle çıkabiliyor ? Bence sorun tamamen ubiyle alakalı ps4 ün yetersiz olduğunu hiç sanmıyorum.Kaldıki donanımsal olarak ps3 ile aralarında ortalama 9 kat fark var..Yani 9 kat daha fazlasını yapabilirsin..Ama sen git oyunu downrade et.. Bu oyun gta 5 ten sonra böyle çıksaydı o zaman balon çok fena patlardı..Mayısta yine millet alır oyunu..Tabi oyun hala gta 5 ten iyi olmuş olabilir..Zira oyunun grafikleri iyi denmesede ortalama grafiklere sahip..Eğer iç taraftaki yapay zeka iyiyse oyun patlayabilir..Ama AC serisindeki yapay zeka sorunlarını AC 2 den beri çözemediklerini düşünürsek bu sorunu da çözdüklerini hiç sanmıyorum..Hala trailerlarda biz oyunun en iyi yerlerini görüyoruz.Karşısında hevesle oynayabileceğimiz bir oyun olabileceğini sanmıyorum ama yine de alacağım..Çünkü almam için yeterli özelliklere sahip..

mehmedaltair

8.3.2014 12:55:23

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

Ben heyecanla PC'yi bekliyorum, konsolcular oturup tartışsınlar Edit : Şaka maka PS4 sürümü fena değil bence tamamen insanların abartması kötü olduğu falan.Yoksa gayet yeterli bence.
Aynen grafikler gayet yeterli sadece gif yapılan sahnede kötü gözüküyor diye dırdır ediyorlar neyse ki pc'de oynayacağım şu oyun için ekran kartı alabilirim belki

Guest-F113A1C22

8.3.2014 12:54:19

+1
Bu kadar taşlama yeter zaten şuan için ön sipariş veenler dışında alacakların tamaının tadı kaçtı. Baya para kaybedecekler istedikleri satışı yakalayamacaklar hatta gta 5 2 konsolda 32,5 milyon satmayı başardıysa bunlar eski yeni nesil ve pc'de en fazla 10-15 satacaklardır. Tabi oynayış zevkli ve ayrıntılıysa çok satabilir. İncelemeleri beklemek lazım :)

haktan24

8.3.2014 12:53:25

0
Babblebabble yorumda iptal ettiler dedim kardeşim yani benim elimde olan birşey degildi 3 4 ay öncesi bi olay vatancomputer den vermiştim ertelenmeden dolayı iptal ettiler acıldıgı zaman veirirm tekrardan ön siparişi pc de daha iyi olacagı aşikar

Babblebabble

8.3.2014 12:49:48

-1
quote:

Orijinalden alıntı: haktan24 bu oyundaki grafik düşüşü nedir arkadas dahada iyi olacagına iyicene mok etmişler hakkatten inanamadım okadar ertelediler o oldu bu oldu kör yattı şaşı kalktı grafikler bildigin 2 3 sene önceye gitmiş gercekten bu şekilde gelicekse oyun bildigin patlar yani suan için balon olmus birde ps4 den video bu ps3 xbox360 da adamlar arabalar kartondan olacak galiba bu oyunun bu hale gelmesini nasıl başardı ubisoft anlamadım gitti ileriye gitmesi gereken oyunu dahada geriye getirmişler büyük başarı ayakda alkıslamak lazım zamanında pc ön sipariş vermiştim iptal oldu oyun bu sekilde gelicekse işleri tırt diyim haber için teşekkürler bsc.
PC ön siparişini niye iptal ediyorsun ki? Ne kadar saçma bir karar olmuş.

mementopolis

8.3.2014 12:48:49

0
Oyun bildigin "AT GÜBRESI", eski görüntülerden ne farki var ? bildigin ayni demoyu oynatmislar millete ayni videoyu gösteriyorsunuz

haktan24

8.3.2014 12:44:33

0
bu oyundaki grafik düşüşü nedir arkadas dahada iyi olacagına iyicene mok etmişler hakkatten inanamadım okadar ertelediler o oldu bu oldu kör yattı şaşı kalktı grafikler bildigin 2 3 sene önceye gitmiş gercekten bu şekilde gelicekse oyun bildigin patlar yani suan için balon olmus birde ps4 den video bu ps3 xbox360 da adamlar arabalar kartondan olacak galiba bu oyunun bu hale gelmesini nasıl başardı ubisoft anlamadım gitti ileriye gitmesi gereken oyunu dahada geriye getirmişler büyük başarı ayakda alkıslamak lazım zamanında pc ön sipariş vermiştim iptal oldu oyun bu sekilde gelicekse işleri tırt diyim haber için teşekkürler bsc.

omris2013

8.3.2014 12:43:16

-1
ve grafiler o kadar kötü değil bence pc de daha iyi grafiklerle çıkarlarsa süper olur

Babblebabble

8.3.2014 12:43:04

+2
quote:

Orijinalden alıntı: huseyincarnege ya onu bırakta pc nasıl olcak aga beliki oyunu baltalamaya çalışıyolardır
Ben heyecanla PC'yi bekliyorum, konsolcular oturup tartışsınlar Edit : Şaka maka PS4 sürümü fena değil bence tamamen insanların abartması kötü olduğu falan.Yoksa gayet yeterli bence.

huseyincarnege

8.3.2014 12:38:19

0
ya onu bırakta pc nasıl olcak aga beliki oyunu baltalamaya çalışıyolardır

veterangamer

8.3.2014 12:30:27

+1
Bir balon daha patladi

BSC Misafiri

8.3.2014 12:26:43

0
e3 2012 de gösterilen grafiklerle alakası bile yok..

LoKRazieL

8.3.2014 12:26:08

-1
eğer ilk gösterilen grafikleri yeni nesil sağlıyamıyorsa benim için yeni nesil fıs çıktı harbiden playstation 3.5 gibi birşey bu

LoKRazieL

8.3.2014 12:24:09

0
eğer ilk gösterilen grafikleri yeni nesil sağlıyamıyorsa benim için yeni nesil fıs çıktı harbiden playstation 3.5 gibi birşey bu

BSC Misafiri

8.3.2014 12:20:42

0
Oyun ilk ciktiginda GTA V ile yarisiyordu simdi sleeping dogsla yarisiyor.

KoRnTuNeS

8.3.2014 12:18:33

0
görüntülerin çizgifilmden farkı yok. bence bu saatten sonra hiç çıkarmasınlar, iptal etsinler bu oyunu. insanda biraz utanma olur.

omris2013

8.3.2014 12:14:37

-1
quote:

Orijinalden alıntı: konuşantahta
alıntı:

Orijinalden alıntı: rambocuk

Far cry 3 ü çamur grafiklerle ps3 de oynadım ve çok büyük keyif aldım mütişti buda öyle olursa sorun yok oyunun paunları açıklandığında anlarız neyin ne olduğunu

Grafikleri benim içinde mühim değil içerik güzelse oynanır. Sorun başta vaad ettikleri şeyleri vermemeleri. Yoksa oyun hala etkileyici bir konuya sahip
aynen ama grafikleri çok kötü olmamalı yoksa oyunu etkiler

pcrex

8.3.2014 12:14:05

+3
ilk gösterilen video ile aynı grafikleri yakalayamayacakları zaten bilinen bir şey. geçmişi bilen bir oyuncu için grafik düşüşü şaşırtıcı değil. eskiden beri yapılan bir numara. bknz. GTAV. belki pc de biraz daha iyi grafiklerle yaklaşabilir ama aynı grafikler hayaldi. bu kadar tepki görmesinin sorumlusu tabi ki ubisoft. bir sürü insanı boş yere ümitlendirdiler. benim için grafikten daha önemli nokta oynanabilirlik ve etkileşim. GTAV nazaran ne seviyede olacak. gerçekten özgür ve yaşayan bir dünya sunabilecek mi. benim için bu grafikten daha önemli.

BSC Misafiri

8.3.2014 12:13:22

+1
bu oyun pc de nasıl olacak ???

BSC Misafiri

8.3.2014 12:13:19

-1
Ön sipariş yaptıranlar için üzücü:( Ubishit resmen hırsız çıktı.

morannon

8.3.2014 12:08:18

-1
Bana kalırsa iyi pazarlanmış olmasının da yardımıyla yüksek satış rakamlarına ulaşacaksa da yılın balonu olacak bu oyun.

xsonickersx

8.3.2014 12:07:59

0
oyunun sanki bütün renklerini ve aydınlatmalarını sonuna kadar açmışlar gibi gerçekten böyle çıkarsa oyun gg

CoreGame

8.3.2014 12:07:58

0
Abi her gördüğün karekter illa bişey yapıyo yolda seni görünce yapmadan gitmiyo bu nasıl bişeyse artık grafiklerde epey düşüş var hele araba sürme sahnesi aman aman

HighWings

8.3.2014 12:07:56

0
Bence ilk gösterilen o next-gen oyunla alakası yok.Grafikler hiç yeni nesile yakışmamış sanki hala önceki nesil gibi.Bu oyunu uzun zamandır bekliyodum ama şimdi ciddi ciddi almamayı düşünüyorum eğer gerçekten son sürümünün grafikleri bu ise.

Nathan - Drake

8.3.2014 12:06:30

+3
quote:

Orijinalden alıntı: REALTROLL arkadaşlar eski grafikler XBOX ONE'a aitmiş sadece ps4 kolu üzerinden yürütülüyormuş ve sadece playstation'ın grafikleri düşürülmüş merak etmeyin Xbox alınca bu sıkıntıları yaşamazsınız ben çoktan sipariş ettirdim bile.

EDİT: anglez'in ölümünden sonra kalbimiz içler acısı :(
Muahah nedıyon la sen değişik? E3 de xbox one yoktu bile demoları pcden oynatıyorlardı. Neymiş eski grafikler xone muş yav he he.

BSC Misafiri

8.3.2014 12:05:29

0
Mobilde video gözükmüyor düzeltirseniz sevinirim.

konuşantahta

8.3.2014 12:02:42

+9
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk Far cry 3 ü çamur grafiklerle ps3 de oynadım ve çok büyük keyif aldım mütişti buda öyle olursa sorun yok oyunun paunları açıklandığında anlarız neyin ne olduğunu
Grafikleri benim içinde mühim değil içerik güzelse oynanır. Sorun başta vaad ettikleri şeyleri vermemeleri. Yoksa oyun hala etkileyici bir konuya sahip

rambocuk

8.3.2014 11:57:03

-1
Far cry 3 ü çamur grafiklerle ps3 de oynadım ve çok büyük keyif aldım mütişti buda öyle olursa sorun yok oyunun paunları açıklandığında anlarız neyin ne olduğunu

hilmi1980

8.3.2014 11:48:01

+3
Bu oyun da fos çıktı. Çare GTA 5'i diğer platformlara beklemek :(

Sp4rtacus

8.3.2014 11:44:43

0
İlk videoya göre grafiklerde çok fazla düşüş var. Bu oyundan fazlaca ümitliydim, ubisoft yine yaptı yapacağını. Belki PC'de ilk videodaki gibi gözükecek, onu da oyunculara göstermeleri gerek, pc oyuncularının ümidi yavaş yavaş tükeniyor.

BSC Misafiri

8.3.2014 11:44:35

+1
Demek ki bu yüzden çok erkenden ön sipariş etmemek gerekiyor. Oyunun grafiği şöyle olsun böyle olsun diyen bi insan değilim ama bu çok sinir bozucu, üstelik insanları da kandırıyorlar. Bu dolandırıcılığı kimse unutmamalı.

omris2013

8.3.2014 11:40:25

0
eğer sorun çıkcaksa cidden kötü oyunla karşılaştırcaklarsa askıya alsınlar adam akıllı yapsınlar çıkartsınlar başka çare yok bu oyun heba oldu

BSC Misafiri

8.3.2014 11:34:08

0
Çok umutla beklediğim bir oyunu bu şekilde ayaklar altına düşmesi hiç iyi olmadı, ben videoları ilk izlediğimde oyun dünyası yeni bir boyut kazanacak diye düşündüm maalesef durum kötü gözüküyor. Ön sipariş olarak almıştım ama inceleme notlarını bekleyip sipariş vermek gerektiğini geçte olsa anladım, bekleyen herkese geçmiş olsun şimdiden.

Hoid

8.3.2014 11:25:51

+5
Millete neyi gösterdiler sonra çıkana bakın ... Bu tür durumlarda tepki gösterip almayacaksınız oyunları E3 fuarında gösterilen videoya bir bakın linkini atacağım birde yukarıdakine bakın karar verin .

TheBladeRunner

8.3.2014 11:16:35

+2
bu yeni video degilki zaten iki gundur uzerinde konusulan video iste bu.Ilk olarak everyeye.it diye site yayinladi.PS2 benzetmesi yapilan gif ler de bu video dan alinma.

kintsugi

8.3.2014 11:13:21

0
gideri var

BSC Misafiri

8.3.2014 11:13:20

0
neden ertelendiği belli oldu milleti sanırım kandırmışlar...(grafik konusunda)

BSC Misafiri

8.3.2014 11:13:17

+3
gölgeler berbat ötesi

BSC Misafiri

8.3.2014 11:09:13

0
Bu hiç hayra alamet değil .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Watch Dogs ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
296 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız