Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Watch Dogs: Legion Xbox Series S'te Dinamik 1080p Çözünürlükte Çalışacak

 
Watch Dogs: Legion PlayStation 5 ile Xbox Series X'te ray tracing açık bir şekilde dinamik 4K çözünürlükte 30 kare hızında çalışacak.
 
Wccftech'e konuşan Ubisoft baş programcısı Galvin Whitlock tarafından belirtilene göre oyunun Xbox Series S için hedeflediği en yüksek çözünürlük dinamik 1080p.
 
Xbox Series S'te de ray tracing desteklenecek ve 30 kare hızında çalışacak.
 
Galvin Whitlock, ray tracing'in konsol ve PC arasında fark olup olmadığı sorusunu da yanıtladı. Temelde aynı ve yan yana karşılaştırıldığında sadece uzmanlar aradaki farkları görebilir. Yani PC'de çok az daha iyi. 
 
Galvin Whitlock ayrıca oyunun Radeon RX 6000 serisi ekran kartlarda da ray tracing destekleyeceğini doğruladı.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak wccftech Watch Dogs: Legion Ubisoft 6 Mart 2020 PlayStation 4 Xbox One PC Stadia
PS5 Doğal 1440p Çözünürlük Desteklemeyecek Sea of Thieves Xbox Series X'te 4K 60FPS, Xbox Series S'te 1080p 60FPS
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

6.11.2020 03:54:12

+2
Şimdiden bu hale geldiyse xbox oyunları yerinde sayacak demektir. Halo ertelendi yapımcısı ayrıldı bunlar tesadüf değil

***Respect***

6.11.2020 00:40:54

0
Ne alaka?

Numenorian Man

5.11.2020 23:48:49

0
Şu ıslak rüyalardan uyanın artık :(

Bruce Wayne18

5.11.2020 23:40:35

+3
Bu xbox series S Microsoft'un elinde balon gibi patlayacak gibi,daha şimdiden dinamik 1080p bu Multiplatform oyunu çıkıyor. Microsoft'un xbox series S konsolunun başarısız olacağını tahmin ediyorum.

SakuraiTomoki

5.11.2020 18:28:37

0
Güzel kardeşim yazını okudum merak etme ve seninle hiç karşılaşmadık ayrıca hala haklı olduğumu düşünüyorum. İşlemci ve ssd grafik kalitesini ve çözünürlülüğü etkiliyorsa haklısın. Biri 4 tflops öteki 6 tflops, biri 8 gb diğeri 12 gb ki oyun geliştiricileri bile bellek azlığının Series S'e yeni nesil oyunları optimize etmenin zor olacağından bahsettiler. Biri bir şekilde 4k oyun oynatıyor diğeri için 2k 120hz yazılmişki hala şüpheli. Daha ne yazayım sana? Ben senin görüşüne saygılıyım sende benim görüşüme saygılı olursan sevinirim.

Berkayselcuk

5.11.2020 18:13:44

0
Ya sana ilk mesajda düzgünce dedim bak talihsiz bir yorum olmuş diye. İki dk nı ayırıp ben yanlış bi şey dedim mi diye bakmak yerine iki konsolu karşılaştır her şey ortada gibi aşırı kendinden emin konuşmuşsun bi de bilmediğin konsolun gerekliliğini gereksizliğini yorumlamışsın. Oturup sana uzun uzun açıkladım (ki o kadarcık şeyi bile okuduğunu sanmıyorum), şimdi de üslüp müslüp bi şeyler yazıyorsun. Ya bu şekilde haksız çıkanların genel huyu bu "üslübunu düzelt" ayağı, ya da her seferinde seninle karşılaşıyoruz. Aynı şeyi 3. yaşayışım herhalde. Ayrıca konuda yazan diğer arkadaşlar haklı olarak 1080p yetersizliğini konuşmuşlar konsolun. Seninle konuştuğumuz one x series s karşılaştırması. Series s in kendi nesli içinde düşününce sıkıntıları olabilir ki konu ubisoft oyunları olunca series x ve ps5 de iddia ettiği 4k performansını tutturamıyor.

Lord Melkor

5.11.2020 17:56:44

+1
Series s boş konsol. 7 sene sonra hala 720p kullanacak varsa alsın

OldReview

5.11.2020 17:18:04

+2
Dinamik 1080p, aslında siz 720p oynayacaksınız demenin daha az üzücü olan şekli. Ya nesil başında crossgen bir oyunda bu hale düşen bu konsol ilerde ne duruma düşecek siz tahmin edin...

SakuraiTomoki

5.11.2020 17:15:53

0
Önce bir üslubunu düzeltte ondan sonra tartış birileriyle... Bu kadar marka savunucusu olmayın. Bak yorum yapanlara senin öve öve bitiremediğin konsola neler yazmışlar bir sen bilgilisinde herkes bilgisizmi?

Berkayselcuk

5.11.2020 17:11:53

+1
Ya kulaktan dolma bilgilerle tf üzerinden karşılaştırma yapıyorsun. 100 defa konuşuldu, internette bir sürü kaynak var. Hayır her şeyi bilmek zorunda değilsiniz de bilmeden yazdığınız şeyde de iddiacı olmayın. Sinir oluyorum bu huyuma ama yine de yazacağım sen kendin araştırmadın diye. Yazacaklarımda kaynak windowscentral sitesi, daha başka bir çok yerde de bulursun bu bilgileri. 1. si, one x tf olarak series s den güçlü olsa da arada ciddi bir cpu farkı var. One x deki cpu taa ilk xbox one dan beri kullanılan amd jaguar mimarili cpu. One x halihazırdaki nesil için olan oyunlara 4k eklemek amacıyla tf ye abandı. Eski nesilde oyunlar hem ps hem xbox tarafında bu güçlerde cpu lar için yapılıyordu sorun yoktu, artık olacak yeni nesilde. Tabi yine bu 4k ya abanma işi bu cpu yüzünden fps sınırlaması da yaratıyordu bu darboğaz yüzünden. 2. si one x in gpu su da aynı şekilde şuanki gpu ya göre teknoloji olarak geride. Rdna2 ile tf başına alınan fayda yeni nesilde çok daha fazla. Yani o kağıt üzerinde senin gönlünü yapan tf farkının bir önemi kalmıyor eski nesille karşılaştırdığında. Bunların dışında ray tracing faktörü var arada. Ne olduğunu bi daha açıklamaya gerek yok herhalde. Üzerine nvidia nın dlss benzeri yapay zekayla upscale edilen çözünürlüklerde pixel tahmini yaparak boşlukları doldurmasını sağlayan bir teknoloji de var series s de. Yani eski nesilin dinamik çözünürlüğü ile yeni nesil arasında fark var. 3. olarak da series s de one x dekine oranla 40 kat daha hızlı bir ssd var. Velocity teknolojisi var yine bu alanda oyunların çok çok daha hızlı yüklenmesini sağlayacak. ssd hızı sistemdeki diğer parçaların verimliliğini arttırıyor, cpu ve gpu ya destek sağlayabiliyor yeni nesil oyunlarda. Quick resume var oyunlar arasında 2 sn de geçiş yapmanı sağlayacak. Series s i adamlar düşük bütçede 4k ya geçmemiş oyuncular için çıkartıyorlar. Becerebildikleri oyunlarda 120 fps veya 2k çözünürlük sunuyorlar. 4k hedefi olmayan, oyunlarda da desteği olmayan bir makineyi oturup tf üzerinden karşılaştırırsan komik olursun bu sebeplerden dolayı. Series s 1080p ve 2k da one x e oranla çok çok daha iyi performans veren, 4k dışında yeni neslin tüm özelliklerini 1080p de sunan bir makine. One s den 1080p veya 2k ekranıyla yeni nesle geçmek isteyen adama 300 dolara, veya bizde bence oransal olarak yüksek olsa da 5400 liraya çözüm sunuyor senin "ne yaptığını anlayamadığın ms"

Psychotechnic

5.11.2020 14:18:02

0
Peki ray tracing kapatamaz mıyım 1080p 60fps oynamak için ya da 1440-30fps

dark dragon

5.11.2020 11:55:24

+3
2k 120 fps diye gazlanan bir cihaz bunu unutmayalım

SakuraiTomoki

5.11.2020 11:27:01

+3
İki konsolun özelliklerini karşılaştırın bakalım Series S, One X'ten güçsüzmü değilmi herşey ortada. Microsoft'un bu makinayı çıkarması gerçekten gereksizdi. PS 5 gibi Series X'i de bir diskli, bir de dijital versiyon çıkarsalar yeterdi.

_Dominic_Toretto_

5.11.2020 11:16:23

0
Ubi nin optmizesi yıllardır berbat evet. Ama, diğer oyunlar çok farklı olmayacak. Hadi dinamik değil de dirket FHD çalışacak. İlerleyen yıllarda onlar da dinamik olarak gelmeye başlar. FPS den kısmayacak da çöz. kısacak bu sefer yine. Series S, MS Konsol tarihinin faciasıdır

White Death

5.11.2020 11:05:07

0
PC de bile rezalet çalışan bir oyun şaşırmadım

BSC Misafiri

5.11.2020 10:29:14

+2
quote:

Orjinalden alıntı: ***Respect*** Nesilin sonlarına gelindiğinde Series S için 720p standart olacaktır.
Hayır. Şu an dinamik 1080p ise nesil sonu dinamik 720p olur, genelde de 480p de oynar alan arkadaşlar, misssssssssssssss :D

BSC Misafiri

5.11.2020 10:29:01

0
dinamik 1080p mi kaldı vay arkadaş ya

BSC Misafiri

5.11.2020 10:27:30

+1
Bu makine neye göre hesaplanarak çıkartılmış aklım almıyor..Daha bu nesilin oyunlarını yüksek ayarlarda 1080p 60 oynatamıyorsa, Bu makine zaten yeni nesil değildir..Ve oyunların ilerlemesine çok büyük bir engeldir..Yüksek ayarlarda 1080p 30 FPS oynatıyorsa, Bu makine yeni nesil oyunlarda s.çtı demektir...Benim çok büyük beklentilerim vardı yeni nesil grafikler için, Demiştim bu adamlar RDR 2 yaptı, Last of us yaptı bu cihazlarda artık yeni nesilde uçarlar dedim..Ama eski nesil ile aynı güçte makineyi önümüze koydular...Sen bu güçle oyunları 720p'ye indirmeden ne kadar ilerleyebilirsin ki Grafiksel olarak.. Yazık..

rcpyksl

5.11.2020 09:59:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: Zarbo257 Yav önce oyunun PC optimizasyonunu yapsınlar rezalet çalışıyor oyun özellikle şehirde arabayla gezerken fps drop yememek imkansız en 3080 de bile fps düşüşü yaşayan saçma sapan bir optimizasyonu var. Zaten valhalla da böyle çıkarsa bir daha ubisoft oyunu almaya tövbe edicem son yani.
hocam ben 3080 de oyunu 1-2 saat oynadım sonra watch dogs 2 ye başladım türkçe yaması olduğu için :D Ama legion oynadığım süre boyunca hiç fps drop yaşamadım.Oyunda Raytracing açıkken ultra ayarlarda ray tracing ve dlss açıkken 60 fps i geçiyor.Konsollarda 30 fps e çalıştığına göre 3080 de 2 kat daha iyi olması normal değil mi

rcpyksl

5.11.2020 09:12:31

+1
quote:

Orjinalden alıntı: ***Respect*** Nesilin sonlarına gelindiğinde Series S için 720p standart olacaktır.
nesil başlamadan daha böyleyse 240p ye kadar yolu var o işin :D

Deswaaa

5.11.2020 09:05:07

0
Denuvo ve ubisoft genel olarak çöp optimasyonu gayet normal

R.Romanoviç

5.11.2020 07:05:20

0
ne alaka

Philipp_Plein

5.11.2020 06:41:15

+1
Dedenize millet boşuna 10.000₺ verip RTX 3080 aldı

Berkayselcuk

5.11.2020 06:19:58

+3
Adam yukarıda oyunun neredeyse 3080 le bile rahat oynanamayacak kadar optimizasyon özürlüsü olduğunu yazmış siz hala kutuya buluyorsunuz suçu. Hele one x den bile güçsüz neden çıkardı ms bunu anlamıyorum diyen arkadaşın yorumu çok talihsiz olmuş...

SakuraiTomoki

5.11.2020 06:09:59

+7
Series S gibi Xbox One X'ten bile güçsüz bir gereksiz makinayı neden piyasaya sürdüler Microsoft'u anlamak gerçekten zor....

***Respect***

5.11.2020 02:38:59

+7
Nesilin sonlarına gelindiğinde Series S için 720p standart olacaktır.

aterikasedi

5.11.2020 02:05:56

+1
Az daha zorlarlarsa yeni nesilde oyunlar 720p çalışacak.Ha gayret.

Zarbo257

5.11.2020 01:50:38

+1
Yav önce oyunun PC optimizasyonunu yapsınlar rezalet çalışıyor oyun özellikle şehirde arabayla gezerken fps drop yememek imkansız en 3080 de bile fps düşüşü yaşayan saçma sapan bir optimizasyonu var. Zaten valhalla da böyle çıkarsa bir daha ubisoft oyunu almaya tövbe edicem son yani.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Watch Dogs: Legion
+ TAKİBE
AL
2 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız