Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Ultra Street Fighter IV'ün Mobil Uygulaması Yayınlandı


     Son zamanlarda Titanfall, Watch Dogs gibi yapımlarda karşılaştığımız oyun için çıkarılan resmi mobil uygulamalarının arasına Ultra Street Fighter 4'e de eklendi. Ultra Street Fighter IV App adındaki bu uygulama oyunculara karakterlerin sahip olduğu hareketler hakkında detaylı bilgi sağlıyor.
 
     Bu uygulamayla oyun içinde bulunan 44 karakterin her hareketinin ne kadar sürede gerçekleştirildiği ve ne kadar hasar verdiği gösteriliyor. Uygulamanın Capcom tarafından değil de Tomb Raider ve Borderlans 2 gibi yapımlara resmi mobil uygulama geliştiren firma Dorling Kindersley tarafından geliştirildiği belirtelim. İkinci bir ekran görevi gören Ultra Street Fighter IV App ne yazık ki bedava değil. Uygulamayı 8,40 TL kaşılığında Google Play'den ve iTunes'dan indirebilirsiniz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Capcom Dövüş PC Xbox 360 PS3 Street Fighter Ultra Street Fighter IV
Los Angeles, E3 2014'e Hazır Dota 2 Turnuvasının Ödül Havuzu 10 Milyon Dolara Yaklaşıyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Ontes

9.6.2014 09:55:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ontes
alıntı:

Orijinalden alıntı: Master_Evil

oyunu oynayan kaç kişi var ki uygulama yapmışlar


Xbox 360: 45.000
Ps3: 21.000
pc: 5.500

Açık ara En çok oynanan dövüş oyunu olamkla birlikte, en çok multiplayer oynanan oyunlar arasındadır. Türklerde tekken mantığı var, o yüzden pek belli olmaz bu ülkede :)
Bahsettiğim sayılar sadece "online" oyuncu sayısı. Oyuncu sayısını saymak için 5 e 10 a çarpman lazım :) toplam 1 milyon doları yakın yıllık paralı turnuvalar yapan, lol den ve dotadan sonra en kaliteli e-sports yapımıdır.

Ontes

9.6.2014 09:53:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: Master_Evil oyunu oynayan kaç kişi var ki uygulama yapmışlar
Xbox 360: 45.000 Ps3: 21.000 pc: 5.500 Açık ara En çok oynanan dövüş oyunu olamkla birlikte, en çok multiplayer oynanan oyunlar arasındadır. Türklerde tekken mantığı var, o yüzden pek belli olmaz bu ülkede :)

Master_Evil

8.6.2014 21:49:34

0
oyunu oynayan kaç kişi var ki uygulama yapmışlar

xLordRealx

8.6.2014 21:25:22

0
Youtube'dan videolara bakarak her hareketi, verdiği hasarı rahatlıkla öğrenebiliriz. Fiyatına baktığımızda çok gereksiz bir uygulama bence.

KAKÁ

8.6.2014 20:25:27

0
Frame Data app bu arkadaşlar yani sadece özel hareketler değil hit box her hareketin rakamsal damage değeri vs var yani hardcore sf oyuncusu olmayan adam bu app'den hiçbirşey anlamaz. Örneğin Sadece Ryu Frame Datası Normal Moves Move Block Damage Stun Meter Gain Cancel Ability Startup Active Recover Frame Adv. Block Frame Adv. Hit Notes Close Light Punch HL 30 50 20 C*Sp*Su 3 3 6 +2 +5 Close Medium Punch HL 70 100 40 Sp*Su 3 3 21 -3 +3 Close Hard Punch HL 100[80] 200[150] 60 Sp*Su 5 7 26 -15 -10 Forces stand Close Light Kick HL 30 50 20 - 5 5 7 -1 +2 Close Medium Kick HL 80 100 40 Sp*Su 3 5 16 -7 -2 Close Hard Kick HL 40*70 125*75 60*20 Su 8 8(2)4 15 -1 +4 Far Light Punch HL 30 50 20 C*Sp*Su 4 3 6 +2 +5 Far Medium Punch HL 80 100 40 Sp*Su 5 4 14 -4 -1 Far Hard Punch HL 120 200 60 - 8 3 15 0 +4 Far Light Kick HL 40 50 20 - 5 6 6 -1 +2 Far Medium Kick HL 80 100 40 - 8 2 17 -5 -2 Far Hard Kick HL 110 200 60 - 9 4 20 -6 -2 Crouch Light Punch HL 30 50 20 C*Sp*Su 3 2 7 +2 +5 Crouch Medium Punch HL 60 100 40 Sp*Su 4 4 8 +2 +5 Crouch Hard Punch HL 90 200 60 Sp*Su 4 8 28 -18 -13 Forces stand Crouch Light Kick L 20 50 20 Sp*Su 4 3 9 -1 +2 Low attack Crouch Medium Kick L 60 100 40 Sp*Su 5 3 14 -3 0 Low attack Crouch Hard Kick L 90 100 60 - 5 4 28 -14 D Low attack, cannot fast recover Jump Up Light Punch H 50 50 20 - 10 7 - - - Jump Up Medium Punch H 80 100 40 - 5 5 - - - Jump Up Hard Punch H 100 200 60 - 6 5 - - - Jump Up Light Kick H 40 50 20 - 5 9 - - - Jump Up Medium Kick H 80 100 40 - 6 10 - - - Jump Up Hard Kick H 100 200 60 - 4 4 - - - Jump Toward Light Punch H 50 50 20 - 4 7 - - - Jump Toward Medium Punch H 50*30 50*50 40*20 - 7 3*4 - - - Both hits juggle Jump Toward Hard Punch H 100 200 60 - 6 5 - - - Jump Toward Light Kick H 40 50 20 - 4 8 - - - Jump Toward Medium Kick H 70 100 40 - 6 6 - - - Jump Toward Hard Kick H 100 200 60 - 7 7 - - - Move Block Damage Stun Meter Gain Cancel Ability Startup Active Recover Frame Adv. Block Frame Adv. Hit Notes Other, Special Moves, Supers & Ultras Move Block Damage Stun Meter Gain Cancel Ability Startup Active Recover Frame Adv. Block Frame Adv. Hit Notes Overhead F + Medium Punch H 30*50 50*50 40*20 - 17 1(1)2 14 -2 +3 Overhead attack F + Hard Punch HL 40*50 50*50 60*20 Sp*Su 17 2*2 18 0 +4 Focus Attack Level 1 HL 60 100 20 - 21 2 35 -21 -21 Focus Attack Level 2 HL 80 150 40 - 17+12 2 35 -15 D Focus Attack Level 3 - 140 200 60 - 65 2 35 D D Forward Throw 0.9 130 140 40 - 3 2 20 - D Knockdown, Range 0.9 Back Throw 0.9 130 120 40 - 3 2 20 - D Knockdown, Range 0.9 Fireball HL 60 100 10/20 Su 13 - 45 -6 -2 Can super cancel up until 16th frame Fireball EX HL 50*50 50*50 -250/0 Su 12 - 40 +1 D 2nd hit pursuit property Dragon Punch Light Punch HL 100[70] 200[100] 30/40 Su 3 14 14+10 -17 D 1~2f invincible, 3~4f unthrowable, 3~16f lower body invuln, 4~f airborne Dragon Punch Medium Punch HL 80*50 150*50 20/20*20 Su 3 2*12 25+18 -34 D 1~5f invincible, 6~16f lower body invuln Dragon Punch Hard Punch HL 100*50 150*50 20/20*20 Su 3 2*12 28+18 -37 D 1~2f invincible, 3~4f unthrowable, 3~16f lower body invuln, 3~f airborne Dragon Punch EX HL 80*60 100*100 -250/0 Su 3 2*12 30+18 -39 D 1~16f invincible, 6~f airborne Hurricane Kick Light Kick HL 100 200 30/30 - 11 2(6)2 12+5 -6 D 7~20f projectile invuln, 7~f airborne/unthrowable, whiffs on crouching opponents Hurricane Kick Medium Kick HL 110 200 30/30 - 12 {2(6)}x4*2 18+3 -2 D 7~45f projectile invuln, 7~f airborne/unthrowable, whiffs on crouching opponents Hurricane Kick Hard Kick HL 120 200 30/30 12 {2(6)}x4*2 18+3 -2 D 7~45f projectile invuln, 7~f airborne/unthrowable, whiffs on crouching opponents Hurricane Kick EX HL 30x4*40 40x5 -250/0 - 11 {1(3)}x4*1 18+3 -1 D 6~27f projectile invuln, 6~f airborne/unthrowable, four hits pursuit property Hurricane Kick Light Kick (Air) HL 70 100 10/40 - 9 2(6)2(6)2 10 - D Hurricane Kick Medium Kick (Air) HL 80 100 10/40 - 9 2(6)2(6)2 10 - D Hurricane Kick Hard Kick (Air) HL 90 100 10/40 - 9 2(6)2(6)2 10 - D Hurricane Kick EX (Air) HL 40x5 50x5 -250/0 - 7 {1(3)}x4*1 4 - D Four hits pursuit property Super HL 50x4*100 0 -1000/0 - 1+2 - 52 +11 D 1f invincible, Pursuit Property Ultra 1 HL 42x7 * 75 0 0/0 - 0+11 - 120 -25 D 1~9f invincible, Pursuit Property Ultra 2 HL 270 * 38x4 * 50x3 [270 * 233] 0 0/0 - 0+8 3*3x7 43+41 -84 D 1~10f invincible, 11~f airborne Move Block Damage Stun Meter Gain Cancel Ability Startup Active Recover Frame Adv. Block Frame Adv. Hit Notes

Ontes

8.6.2014 19:33:40

0
Buraya hıyarlar doldu konu kapansın o kadar önemli bi konu değil zaten

betadragon

8.6.2014 19:24:29

0
Olayın Capcom ile alakası yok Dorling Kindersley diğer oyunlarada uygulamaları var https://play.google.com/store/apps/developer?id=Dorling+Kindersley

BSC Misafiri

8.6.2014 18:49:55

0
Bir oyun üzerinden insanlar nasıl sömürülür sorusunun cevabı olarak 2009 yılında çıkışını yapmıştır bu oyun.

DubSteq

8.6.2014 18:38:44

-1
CAPCOM baya para sıkıntısı çekiyor herhalde.

fazliboz

8.6.2014 18:37:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: fazliboz internette aynıları var zaten
yanlız uygulama capcoma ait değil sanırım habere eklemenizi tavsiye ederim

fazliboz

8.6.2014 18:35:27

0
internette aynıları var zaten

BSC Misafiri

8.6.2014 18:29:49

+1
sırf vuruşun ne kadar hasar verdiğini öğrenmek için 8,40 TL veren var mı acaba?
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Ultra Street Fighter IV ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
8 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız