Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Order Karakterleri 100 Bin Poligon Kullanıyor


    Bu senenin merakla beklenen oyunlarından The Order: 1886, yayınlanan videolarındaki grafikleriyle dikkatleri çekmişti. Oldukça etkileyici grafikler sunan The Order: 1886'dan yeni bir teknik detay paylaşıldı.
 
    Yaptığı açıklamalarda Ready At Dawn'dan Andrea Pessino, The Order'daki ana karakterleri oluştururken 100 binden fazla poligonun kullanıldığını söyledi.Bu değer, şimdiye kadar gördüğümüz en yüksek noktalardan birisi. Geçtiğimiz nesilde AAA bütçedeki oyunların çoğunda ana karakterler 10.000 poligonla oluşturuluyordu. Daha önce bir teknolojik demo olan The Dark Sorcerer'da Quantic Dream bir karakterde 70.000 poligon kullanmıştı.
 
    Ayrıca Ryse'ın ilk demolarında ana karakteri 150.000 poligonla görmüştük. Fakat bu daha sonradan düşürülmüştü. Bunun haricinde Star Citizen'daki ana karakterler de The Order gibi 100.000 poligon kullanılarak geliştiriliyor. Diğer oyunlardan örnekler ise şu şekilde,
 
- Killzone: Shadow Fall ana karakterleri: 40.000 - 60.000 arası
- God of War 3'ten Kratos: 20.000 civarı
- Heavy Rain ana karakterleri: 15.000 civarı
- Ryse'dan Marius: 85.000 civarı
- Uncharted 3'teki Nathan Drake: 35.000 civarı
- Star Citizen ana karakterleri: 100.000 civarı 
 
*Poligon, bir karakteri oluştururken kullanılan küçük parçalara deniyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
sony ps4 santa monica ready at dawn the order 1886
Yeni Tony Hawk Oyunu Geliyor Kingdom Come'un Kickstarter'ı Sona Erdi
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Sir Maximus is BACK

25.2.2014 14:33:50

0
Burun kıvırmıyoruz ama siz de diğer tarafın oyunlarına aynısını yapıyorsunuz.

kaplan3461

22.2.2014 23:41:37

0
gerçekten oyunun gırafiği yeni nesil gosteriyo.

einhander

22.2.2014 19:54:04

0
gerçekten muhteşem görünüyor şu oyun

BSC Misafiri

21.2.2014 18:11:38

-1
the last of us daki ana karakterlerin suratı hiç bir oyunda yok yeni nesil dahil

TLOU

21.2.2014 17:02:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ryse'de sadece ana karakter 85 bin poligon ,burda 4 ana karakter var hepsi 100.000'den fazla.
Ryse'da ana karakter 85.000 poligon geri kalan bütün karakterler aynı zaten Sen hangi fanboysun kardeş ?

BSC Misafiri

21.2.2014 16:16:57

0
Cod un karakterlerinde 1500 poligon var.

TheStarBox

21.2.2014 14:35:12

-3
100 bin neymislan ben gecenlerde bi sahne modelledim 4 milyon poly. di :D

SkYHawKTR

21.2.2014 11:07:25

0
Ben şöyle tahmin ediyorum, senaryosu daha detaylı ve güzel görselliği bir o kadar da iyi "ryse'ın olması gerektiği gibi bir" oyun olucaktır. Fakat dar koridorlar, küçük alanlar, düşman sayısı az, kendini tekrar eden mekanlara rast gelme ihtimali yüksek gibi geliyor bana. Yine aynı şekilde tekrar eden animasyonların eksikliğine ve yapaylığına rast gelinebilir. Belki ileride konsollara hem açık dünya ve yüksek poligonlu ve büyük dokulara sahip oyunlar çıkabilir ama bunun için biraz daha zaman olduğunu düşünüyorum ben...

BSC Misafiri

21.2.2014 08:50:00

0
ryse'de sadece ana karakter 85 bin poligon ,burda 4 ana karakter var hepsi 100.000'den fazla.

BSC Misafiri

21.2.2014 08:05:48

0
oyunun grafikleri sinematik keza animasyonlarıda öyle videoda dikkat ettiğim şeylerde çatışma anında perdelerin hareket leri yukarıda asılmış çarşaf ların dalgalanması karekterlerin üzerindeki herşeyin birbirin den bağımsız hareketleri herşey muazzam çatışma esnasında birşey daha farkettim daha ön ce hiç görmediyim bir detay ana karekterimizin ileri doğru siper almaya koşarken arkadaki arkadaşı eteş etmeye başlıyor ana karektrimizin sağındaki tahta merdivene kurşunlar geliyor ve kurşunların tahtaya deymesiğle ışık çıkıyor bu kıvılcım değil sadece ışığın yansıması bir oyun da ilk defa böyle bir şey gördüm.

RedTurkei

21.2.2014 03:40:59

-2
xbox fanı olsam polygondan bahsedermiyin ilk en yüksek poligonlu oyun xboxa çıktı zaten bknz ryse fan man değilim bu benim fikrim.. oyunun hali ortada.. Bilip bilmeden kişilik analizi yapmak kimsenin haddine değil fikrimi söyledim sende kendi fikrini söylersin olup biter.. konsollar arasında ayırt etmem oyun benim için önemli kimin fan olduğuda ortaya adam koymandan belli gecenin bir satinde

Y. K. G.

21.2.2014 02:19:55

+1
quote:

Orijinalden alıntı: RedTurkei Tesbih gibi sayarsınız artık.. Zaten en önemli şey oyundaki poligondur ps4 sahiplerine hayırlı olsun tak playere sayret pardon oyna
gelmiş yine xbox fanı

nedensiz07

21.2.2014 02:05:22

+7
Adamlar yapmış işte.. Neden burun kiviriliyor anlamiyorum.. Saygı duyup diğer firmalara da örnek olsun demek varken bir çok kişi ne gerek var ne gerek var diyor.. Madem ki grafige ne gerek var neden ekran kartı ve yeni konsol aliyorsunuz ki.. Devam edin tv atarisindeki super mario ya o zaman... Adamlar biz sadece grafik yaptık diyor sanki..

TheBladeRunner

21.2.2014 01:44:09

0
100.000 den fazla poligon a sahip herhangi bir nesne zati CGI klasmanina giriyor otomatikmen.Saglam bir fizik motoru,Tressfx ve benzeri gibi teknolojileri kullandiginiz zaman animasyon filminden fark etmek zor olur.

Noctis_Strife

21.2.2014 01:11:36

0
Sadece poligonla da bitmiyor... Naught Dog'un cevabını çok merak ediyorum asıl ben.

RedTurkei

21.2.2014 00:43:02

-8
Tesbih gibi sayarsınız artık.. Zaten en önemli şey oyundaki poligondur ps4 sahiplerine hayırlı olsun tak playere sayret pardon oyna
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Order: 1886
+ TAKİBE
AL
36 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız