Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Rare: Kinect'in Potansiyelinin %15'i Kullanılıyor

Microsoft bugüne kadar 10 milyondan fazla Kinect satarak müthiş bir başarı yakaladı

       Londra'daki Institute for Contemporary Arts'ta konuşan Rare’den Nick Burton, kameranın kontrol gücünün sadece 10-15'inin kullanıldığını söyledi. Yani geliştiricilerin önünde çok büyük bir potansiyel bulunuyor.

      Rare'in Kinect'e yaklaşımının çoğu stüdyodan farklı olduğunu belirten Burton, diğer yollardan çok "oyunculara uyum sağlayan kontrol yapısı"nı kullanmaya karar verdiklerini söyledi. Belki Halo gibi oyunların Kinect'e uygun olmadığını, ama bu cihaza özel olarak tasarlanan oyunların kesinlikle başarılı olacağı da Burton'ın açıklamaları arasındaydı.

      Burton'ın en ilginç açıklaması ise Rare'in Kinect hack'leri konusunda çok heyecanlı olduğunu söylemesiydi. Ekip, bu hack'leri sürekli ofiste deniyormuş. Sanırım Kinect hack'leri cihazın geliştirilmesinde, nasıl kullanılacağının daha iyi anlaşılmasında önemli bir rol oynayabilir.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak vg247 Kinect Project Natal microsoft Xbox 360 Natal
Avalanche, Just Cause 3'ü Geliştirmek İstiyor Suda: No More Heroes Yakın Zamanda Planımız Yok
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

10.4.2011 02:32:46

0
Mouse ilk çıktığında üzerinde tek tuş vardı... DOS işletim sisteminde kimse kullanılmaz demişti... Şuan..... Gönder butonuna 5 tuşlu mouse la basıcam... Arada ki fark bu işte.... Kinect tam bir facia olabilir ama... Bence yeni oyun sisteminde "mouse" örneğim gibi devrimdir...

Mactavish-

1.4.2011 11:20:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: R.Rondo9 @ Bl00dLife O hardcore olayına hiç katılmıyorum, evimde bir ps3 ve move yok, ancak insanlarında move ile hardcorun dibine vurduklarını da düşünmüyorum. Hardcore oyuncu, alır eline gamepadi saatlerce ekranın başında paşalar gibi oynar. Biri çıkar da, "yok öyle bir şey arkadaşım, ben move ile saatlerce killzone 3 oynuyorum" derse, o zaman susarım. Ama okuduğum yorumlara göre, gayet yorucu ve kontrolleri de zormuş. Move, wii ve kinect tamamen eğlence odaklı ürünler, kesinlikle hiçbir hardcore amaçları yok. @tym Ben Xbox için aksini düşünüyorum. 3-4 yıl sonra bile konsolu çıkarsa, kinect uyumlu yapacaktır. Ve en fazla grafik konusunda bir gelişme yaşanacağını düşünüyorum. Belki bir kaç donanımsal değişiklikle birlikte. Örneğin sony nin bluray i gibi. Umarım sen haklı çıkarsın...
ama sony hardcore oyunlarıda move desteği veriyor bana görede en iyisi gamepad ama sharpshooter move takıpta oynamak çok ayrı deneyim farklılık arayanlar için güzel birşey

Wolfbastion

1.4.2011 08:23:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: Subject.16 @bloodTime bilmediğin işlerle ilgili bilgili taklidi yapma. sırıtıyor :))) sen daha benim işaret ettiğim noktayı bile anlamadan ahkam kesmişsin. bidaha oku yazdığımı. sonra da saçma commentini sil en iyidi.
kaçkere okursak okuylaım silinmesi gereken senin komik yorumun :) 5 yıl önce tam kapasite kulanılsaydı xbox şu an ne yapıyo olucaklardı zekai arkadaşım? aynı şey kinect içinde geçerli

Wolfbastion

1.4.2011 08:21:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: assaulturk move'u teknik olarak geçebileceğini zannetmiyorum
hahahahha :D hangi teknikten bahsediyosun?

MantarTheGreat

31.3.2011 21:18:13

0
@ Bl00dLife O hardcore olayına hiç katılmıyorum, evimde bir ps3 ve move yok, ancak insanlarında move ile hardcorun dibine vurduklarını da düşünmüyorum. Hardcore oyuncu, alır eline gamepadi saatlerce ekranın başında paşalar gibi oynar. Biri çıkar da, "yok öyle bir şey arkadaşım, ben move ile saatlerce killzone 3 oynuyorum" derse, o zaman susarım. Ama okuduğum yorumlara göre, gayet yorucu ve kontrolleri de zormuş. Move, wii ve kinect tamamen eğlence odaklı ürünler, kesinlikle hiçbir hardcore amaçları yok. @tym Ben Xbox için aksini düşünüyorum. 3-4 yıl sonra bile konsolu çıkarsa, kinect uyumlu yapacaktır. Ve en fazla grafik konusunda bir gelişme yaşanacağını düşünüyorum. Belki bir kaç donanımsal değişiklikle birlikte. Örneğin sony nin bluray i gibi. Umarım sen haklı çıkarsın...

tym

31.3.2011 21:05:12

0
Bence move ve kinect nintendonun altında daha fazla kalmamak için çırpınış gibi oldu. Zaten oyun azlığı ve kaliteleride bunu gösteriyor. Bence bu hareketle kontrol sisteminde asıl rekabet bir sonraki nesilde olacak.

Mactavish-

31.3.2011 18:34:36

0
kinect çok iyi bir teknoloji fakat orda teknik olarak demek istediği move daha kullanışlı bir alet ve hardcore oyunculara daha çok hitap ediyor zaten sony zaten move çıkartıp sadece move party oyunları çıkartmaz

MantarTheGreat

31.3.2011 18:11:18

0
[quote]Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ahaha ben de senin beyninin olduğunu zannetmiyorum. [/quote] [quote]Orijinalden alıntı: assaulturk move'u teknik olarak geçebileceğini zannetmiyorum [/quote] hocam move'u teknik olarak geçemeyecek ne demek ya, biraz açıklama yapsan da bilgilensek hani..

Subject.16

31.3.2011 18:03:12

-2
@bloodTime bilmediğin işlerle ilgili bilgili taklidi yapma. sırıtıyor :))) sen daha benim işaret ettiğim noktayı bile anlamadan ahkam kesmişsin. bidaha oku yazdığımı. sonra da saçma commentini sil en iyidi.

BSC Misafiri

31.3.2011 17:56:45

+1
Ahaha ben de senin beyninin olduğunu zannetmiyorum.

assaulturk

31.3.2011 17:21:23

-2
move'u teknik olarak geçebileceğini zannetmiyorum

9Tales

31.3.2011 16:42:02

0
Doğru olabilir ama şu kesindir ki %100 kullanılmıyor.

BSC Misafiri

31.3.2011 16:26:09

0
Oradaki % 15 şu an çıkan oyunlarin cesitliligi gibi geldi bana subject 16 kardes lutfen mantikli yorumar yapalim. Kinect kullanan bir hardcore oyuncu olarakta kinectin önunde buyuk bir potansiyel oldugunu dusunuyorum belki minik algilama probemleri olabilir ancak bunlar minik update ve benzeri seylerle halledilebilecek seyler

_EXcCc_

31.3.2011 15:16:34

0
boşyere oyunlar çıkmadan önce sistem gereksinimleri açıklanmıyor... konsolda da durum böyle...

bloodTime

31.3.2011 15:13:39

+2
Subject.16 yetenekle alakası olsaydı ps ,ps2 ,ps3 diye konsollar devam etmezdi... adam direk ps'ye killzone3'ü optimize ederdi.... oyun detaylıysa ,grafikleri iyiyse ,harita büyükse makinenin ramından cpu'sundan fazla yer ....pc'de bi oyun ac birde ramın ve cpu'nun ne kadar kullanıldıgına bak o zaman kapasite meselesini anlarsın....

Subject.16

31.3.2011 13:51:34

-3
ulan bu ne salakça bir değerlendirme biçimidir ya. yok ps3 %51,5 kullanıyor. yok kinect %15 ini kullanıyor. demek ki bu aletlere oyun tasarlayanlar da, bu aletleri çıkış tarihi itibariyle tam potansiyelde kullanamayanlar da dangalak ve yeteneksizler sürüsü. %15 nedemek ya. neyin %15'i. %100 olunca ne oluyo mesela. alet ile en kıytırıp hoplama zıplama oyunlarında bile algı problemi yaşanıyor. bu mu %15 potansiyel. kinect ile oyun moyun oynanmaz agalar kendimizi kandırmayalım. ancak multimedia bir ev kumandası olabilir. ama onu da oturduğun yerden rahatça kumanda edemiyorsan, bir anlamı yok. şebek gibi ayağa kalkıp alete bay baay diye el sallayarak ne kumanda olur bu aletten, ne oyun aparatı. iyi denemeydi. hassasiyeti çok daha gelişmiş bir versiyonu ile gelecekte en azından oturduğun yerden multimedia kumanda aleti olarak kullanılabilir hale getirilirse birtane de ben alacağım. şu hali ile tam bir para tuzağı. xbox ile birlikte hediye olarak verilmesi gereken bir alet. 500 tl verne

MantarTheGreat

31.3.2011 11:04:57

0
Bizlerde bunun farkındayız, bu cihazla millet neler yapıyor, rare ' in de kinect hackleri savunması da hoşuma gitti açıkcası. tek sıkıntı, çok geç oyun çıkartıyorsunuz sayın yetkililer.... ne zaman sağlam bir oyun görüceğiz.
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Kinect
+ TAKİBE
AL
18 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız