Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

PS Vita Japonya'da Büyük Çöküşte!


     Geçtiğimiz haftalarda Japonya çıkışını yapan Playstation Vita'nın Japonya çıkışında oyun yelpazesi pek geniş değildi. Bu durum tepkiye yol açarken, satışlara da yansımış gibi gözüküyor.
 
      Japonya'daki haftalık satış grafiklerini yayınlayan Media Create, şok edici raporlarla birlikte karşımıza çıktı. Yayınlanan raporlarda en çok satan ilk 20 oyun listesine bir Playstation Vita oyunu dahi giremezken, en çok satan konsol listesinde de Vita'nın çöküşte olduğunu görüyoruz.
 
     Yayınlanan raporlara göre geçtiğimiz hafta 325 bine yakın satan Playstation Vita, bu hafta sadece 72.4 bin satmış! Vita'nın bu konudaki en büyük rakibi 3DS ise, geçen haftaki 367 binlik satışın üstüne koyup bu hafta 482 binlik bir satış başarısı gösterdi.
 
     Hatta 3DS bir yana kalsın, Sony'nin bir önceki el konsolu PSP bile haftalık satışlarda PS Vita'yı 101 binlik satışla birlikte geçmiş. Görünüşe göre Sony, evinde biraz rahatsız günler geçiriyor. İşte raporlar;
 
01./03. [3DS] Mario Kart 7 (Nintendo) - 260,836
02./00. [PS3] Warriors Orochi 2 (Koei Tecmo) - 200,526 / NEW
03./05. [3DS] Super Mario 3D Land (Nintendo) - 174,566

04./02. [3DS] Monster Hunter Tri G (Capcom) - 155,069
05./01. [PS3] Final Fantasy XIII-2 (Square Enix) - 118,816
06./06. [WII] Kirby’s Return to Dream Land (Nintendo)- 114,545
07./09. [WII] Just Dance Wii (Nintendo) - 96,771
08./00. [3DS] SD Gundam G Generation 3D (Bandai Namco) - 90,873 / NEW
09./04. [3DS] Inazuma Eleven Go: Shine / Dark (Level 5) - 86,026
10./00. [WII] Inazuma Eleven Strikers 2012 Xtreme (Level 5) - 85,117 / NEW
11./11. [WII] Wii Party (Nintendo) - 71,461 /
12./00. [PSP] Magical Girl Lyrical Nanoha A’s Portable: The Gears of Destiny (Bandai Namco) - 57,320 / NEW
13./10. [WII] PokePark 2: Beyond the World (Pokemon Co.) - 55,344
14./17. [WII] Taiko Drum Master Wii: Ketteiban (Bandai Namco) - 55,256
15./13. [WII] Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games (Nintendo) - 52,611
16./00. [PS3] Call of Duty: Modern Warfare 3 – Dubbed Edition (Square Enix) - 51,156 / NEW
17./12. [NDS] Magician’s Quest: Osharena Mahoutsukai (Konami) - 50,074
18./20. [NDS] One Piece: Gigant Battle! 2 New World (Bandai Namco) - 49,921
19./16. [WII] Wii Sports Resort with Wii Remote Plus (Nintendo) - 48,929
20./21. [WII] Mario Kart Wii (Nintendo) - 43,752
 
---
 
3DS – 482,200
PSP – 101,121
Wii – 91,176
PS3 – 75,943
Vita – 72,479
DSi LL – 8,470
DSi – 5,894
Xbox 360 – 4,245
PS2 – 1,582
DS Lite – 32
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Sony Vita Vita Playstation Vita Next Gen Portable PSP 2 Sony PSN
Valve'den Half Life 3 Söylentilerine Açıklama Twisted Metal'i Alana Hediye Oyun Var
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Oxygen1777

20.1.2012 05:56:10

0
Herşey grafik olsaydı phanntom şuan dünyada en çok call of duty değil battlefield 3 satardı.Demekki neymiş herşey grafik değilmiş...

phantom_coal

19.1.2012 22:44:32

0
şu 3ds de ne buluyor japonlar katlanamadim konsola,grafikler zaten cop.vita avrupa ve amerikada is yapar.

turker03

18.1.2012 14:15:58

0
şimdi hep ara oyunlar çıkıyor bi uncharted ile olacak iş değil bunlar, ayrıca ürün sadece japonya da faliyettte.Esas rakamlar bu sonbahar bitiminde belli olur

tanerergul

17.1.2012 10:06:03

0
Fiyat yüksek, ben slim modelini bekleyecem hem iyi oyunlar çıkar o zaman kadar, belki kırılır emülatörler filan da olur, ps2,psp,ps3,psone klasiklerinin remake oyunları çıkar, daha yüksek kapasiteli hafıza kartlarını daha ucuza alabilirim,slim modeliyle beraber HDMI ve daha uzun pil süresi ve belki daha başka doanımsal yeniliklerde sunulur kullanıcıya.

cahitdikici

5.1.2012 13:48:32

-1
ps vitanın 3. hafta satışları geldi taze taze buyrun(japonya) 3DS: 197,952 PS3: 67,199 PSP: 62,746 Vita: 42,648 Wii: 33,208 [link=http://www.nintendocu.com/index.php?subaction=showfull&id=1325752467&archive=&start_from=&ucat=12&]Kaynak[/link]

Oxygen1777

5.1.2012 13:41:52

-1
yukardaki yorum nintendonun japonya geçmişini bilmeyen ergen he deyin geçin :) Ancak bi ergen nintendonun japonyada başarılı avrupada başarısız olacağını düşünür,bilmez ki nintendonun batı tarafı her zaman daha güçlüdür.

Parn

5.1.2012 00:48:26

-1
Sony nin evini Japonya görmek mantıksız nedense oradaki insanlar 3ds ve wii gibi gereksiz konsollar ile ilgileniyorlar ilginc bir durum

wildlove

2.1.2012 16:37:03

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri PsVita zaten hardcore avrupa ve amerika oyuncusuna hitap ediyor.3DS tam japonluk.Eğlence faktörü var sadece.Fifa,Nfs,Cod gibi oyunları oynamak isteyenler gidipte 3ds almaz.Mario vs. gibi oyunlar için ise 3ds ideal.Tabi şimdilik...
fifa,nfs ve cod hardcore oyunlar ha..

Guest-AE727383A

2.1.2012 07:58:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: wildlove

evet bundan kötüsü olamaz
haksızmıyım kırma yazılımını kendi bile yayınlar el altından pahalı oyunlu pahalı konsolmu pahalı konsol parasız oyunmu gerçekten satış rekoru kırar

wildlove

2.1.2012 06:38:46

+1
quote:

Orijinalden alıntı: KarpuzAbi sony e bişey olmaz
evet bundan kötüsü olamaz

S.T.A.L.K.E.R.

29.12.2011 19:47:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: Calibre50 Yahu bu insanlara ne oldu? Ne Mario'su ya?! 12 Yaşında japon kız oyunları deli gibi satıyor?! Tanrı Hardcore oyuncuları korusun.
amin

Oxygen1777

29.12.2011 16:29:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: .::oksijen::. oyunları aşırı pahalı alet kırılsın satış rekoru kırar ben az satması taraftarıyım böyle giderse sony kendi bile kırdırır aleti :D...
Cihaz kırılırsada oyun üreticileri cihaza oyun yapmaya yanaşmaz.Yine sonu PSP gibi olur.

.::oksijen::.

29.12.2011 15:48:16

0
oyunları aşırı pahalı alet kırılsın satış rekoru kırar ben az satması taraftarıyım böyle giderse sony kendi bile kırdırır aleti :D...

GT_55

29.12.2011 15:21:16

0
Valla beni o ilgilendirmiyor.Bu cihazı 22 şubatta fifa ile beraber alıp, muradıma erecem.Böyle güzel bir teknoloji cihazını büyük bir zevklen kullanacam.İphone'muş,andoridmiş,ds'miş, hiçbiri zerre umrumda değil.Herkes sevdiği ile beraber olsun yeter benim için..Oyuncuyum diyen adam bu cihazı alır abi.Almayanın da canı sağolsun.Kimseye zorlan cihaz sattırılmıyor.Fiyatmış,memory kartmış,aksesuarmış,oyunsuzmuş,zartmuş,zurtmuş..ben bu cihazı koşulsuz,şartsız,şurtsuz seviyorum.O yüzden 22 şubat'ı iplen çekiyorum..

avatar78

29.12.2011 14:55:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Bunlar ısınma turları, sahaya çıkınca görecek herkes nasıl bir konsolmuş..
Sorun şu ki, o sahaya baya geç çıkacak.

GT_55

29.12.2011 14:41:59

0
Bunlar ısınma turları, sahaya çıkınca görecek herkes nasıl bir konsolmuş..

Guest-AE727383A

29.12.2011 12:40:37

0
sony e bişey olmaz

Calibre50

29.12.2011 12:31:51

0
Hala becerememekle ilgili olduğunu zannediyorsunuz. http://www.youtube.com/watch?v=EsSzd7gvuzo Şu videonun en çok Like almış yorumunu bir okursanız sadece Türkiye'de olmadığını anlarsınız. Videoyu izlemek için üyelik istiyor.Üyeliği olmayanlar için yorumu yazıyım. "Twisted Metal= Mario Kart for Men!!!!" Terebi148 1 week ago 22

Orod-Dain

29.12.2011 12:10:16

0
Gerçekten oyun dünyasına Psx ile giren ve şu an herşeyi grafik ve fps sanan bir kesim var. Ne kadar çok şey kaçırdıklarını bir bilseler. Ama belki biz de Amiga 500, Commodere 64, Nes zamanında bu oyunlarla tanışmasaydık biz de sevmeyecektik. Biz o tadı aldığımız için bu zamanın teknolojisi ile yapılmış bir Mario ya da Zelda bizi o günlere götürüyor. Ayrı bir tad almamızı sağlıyor. Şu an evimde online Bf3 oynuyorum ama gerçekten çıtır çerez gibi geliyor artık. Ama hardcore bağımlıları da bizim renkli hoplamalı zıplamalı altın toplamalı oyunları görünce haklı olarak o oyunları çıtır çerez görüyorlar. Bu oyunların içine girmeden ne kadar eğlenceli olduğunu anlamak gerçekten zor. Ama yukarıda başka bir arkadaşın dediği gibi sadece bizim ülkemizde bu kadar ön yargılı yaklaşılıyor diye tahmin ediyorum. Bu arada asıl konudan çok sapmışız. Bence Ps Vita için satış rakamları normal. Fiyat gerçekten çok yüksek. İnsanlar bu parayı akıllı telefona vermeyi tercih ediyor. Bana göre ikisinin yeri çok farklı ama çoğu kişi akıllı telefonları yeterli görüyor. Sonu fiyatları günceller ve daha fazla oyun piyasaya sürerse satışları oldukça yükselir. Ama kesinlikle genel anlamda istedikleri başarıyı yakalayamacaklar diye düşünüyorum. 3Ds bu nesil ömrünü doldurduğunda total satışlarda yine çok daha önde olacaktır.

Bowser Zeki

29.12.2011 11:02:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: alsndnz super mario brosda speed run yapmayı dene pro değilsen 8-1 e gelmeden pes edersin...
Ben bitirdim :D 2 saat surdu ve toplam 10u gecmez olme sayim. VE world atlamadan bitirdim. :) Konuya gelelim baska bir konuda yazmistim. Ne zaman mario konusu acilsa hemen bi HARDCORE cu gelip fikirlerini soyler. Sonuc bosu bosuna tartisma cikar. :) fps oynayanlarin cogu kismi mario yu beceremiyor sonrada casual diyip cikiyor. Acaba sonici oynayan ne diyo :D (eski oyunlarini)

Outlaw-E

29.12.2011 09:57:09

0
Çocuğu koymuş Nintendo yine.

clubberkay

29.12.2011 03:03:29

0
daha ne konuşayim. yazik olmuş..

Calibre50

29.12.2011 01:37:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: Haykıran Bıngıldak

Kavgacı yapımdan çıkıyorum. Rahatladım. Kişisel algılamayın size karşı bi tepkim yok. Ben de elbette bf3 uncharted felan oynuyorum. Ama böyle yargısız infaz yorumlar görünce dayanamıyorum. Yoksa küfrettiğim çok olmuştur benimde nintendoya. Ama niye sadece türkler böyle düşünüyor çok üzülüyorum yurt dışında herkes iki türüde severek oynuyor.
Benimde ne zamandır aklımdaydı şu Mario konusu bi yerde patlayacaktı elbet.Kısmet bu gece imiş. Yoksa benimde kimseye "Sen niye Mario oynuyorsun çabuk kapat" diyecek halim yok. Bir buhran anıydı geçti.

Haykıran Bıngıldak

29.12.2011 01:30:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: Calibre50 @Haykıran Bıngıldak Ohh Hardcore saçmalamaca.Neyse rahatlamışındır umarım.
Kavgacı yapımdan çıkıyorum. Rahatladım. Kişisel algılamayın size karşı bi tepkim yok. Ben de elbette bf3 uncharted felan oynuyorum. Ama böyle yargısız infaz yorumlar görünce dayanamıyorum. Yoksa küfrettiğim çok olmuştur benimde nintendoya. Ama niye sadece türkler böyle düşünüyor çok üzülüyorum yurt dışında herkes iki türüde severek oynuyor.

Calibre50

29.12.2011 01:24:43

0
@Haykıran Bıngıldak Ohh Hardcore saçmalamaca.Neyse rahatlamışındır umarım.

Haykıran Bıngıldak

29.12.2011 01:21:29

0
Komik, ben de bilirim doğum tarihimi gizleyip başkalarının yaşıyla dalga geçmeyi. Ama o tarihi orda gösterecek kadar kendime güveniyorum.Bunu idrak etmeni temenni ederdim İstediğin gibi dalga geçebilirsin. Onu geçtim zaten yaş ile bu konunun bi alakası yok kendin söyledin psx ile başladım diye orda bi durdum zaten yazmaya değer mi diye. İkincisi ortalığı ben mi geriyorum? Durduk yere anlamsız bi oyun mario yani hahahihoho diyen sensin. Hayır ortaya bi sebep sunsanız neden dalga geçiyorsunuz yok bi elle tutulur bişe yok. Silah kan dehşet olunca yetişkinlere uygun oluyor. Ama cıvıl cıvıl bi dünyada geçse onu yetişkinler oynayamaz oynayanla da dalga geçilir. Oyun dünyasında böyle bi kural mı var yok? Biz aynı oyun motoruyla yapılmış birbirinin kopyası oyun serilerinizle dalga geçiyormuyuz ? Bir de üstüne milyonlar satıyor. Hayır ama siz sırf casual oyunların temel fikrini algılayamadığınız için ondan bi türlü hoşlanamadığınız için laf atıyorsunuz, merak ediyorunuz ama sevmeyi beceremeyince ciğer-mundar ilişkisine çeviriyorsunuz. İyi eğlenceler. Ha fps/tps oyunları tür değildir. Mario da tps'dir Ha pardon büyüksünüz ya siz daha iyi biliyorsunuz.

BSC Misafiri

29.12.2011 01:16:18

0
Beyler yapmayin 3ds satislari ne zaman artti? Oyunlar (mario vs) cikincami' yoksa fiyatlar ucuzlayinca mi, kronolojiyi karistirmayin, hafizanizi tazeleyin satislar konsol ucuzladiktan sonra patladi, oyunlar cok sonra cikisini yapti. Vita cok pahali (insanlar bu parayi el konsoluna vermek istemiyor), eminim ucuzlayinca onun da satislari 3ds gibi peynir ekmege doner.

Calibre50

29.12.2011 01:04:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: Haykıran Bıngıldak Şimdi haksız taraf biz olduk iyi mi? Senin o yorumlarınla cahit hocam sabırla cevap verdi diye saygı çerçeveleri içinde yorum yaptığını düşünüyorsun gülüyorum yani. Sana da oyuncuklarınla iyi eğlenceler. Ha pardon yukarda yazdıklarımın hepsi benim görüşüm diyimde hemen haksız olmaktan sıyrılim.
Haha Hiç bir sorun yokken niye ortalığı geriyorsun Nese biz büyükler konuşalım.Sanada tekrar iyi eğlenceler.

Haykıran Bıngıldak

29.12.2011 01:02:26

0
Şimdi haksız taraf biz olduk iyi mi? Senin o yorumlarınla cahit hocam sabırla cevap verdi diye saygı çerçeveleri içinde yorum yaptığını düşünüyorsun gülüyorum yani. Sana da oyuncuklarınla iyi eğlenceler. Ha pardon yukarda yazdıklarımın hepsi benim görüşüm diyimde hemen haksız olmaktan sıyrılim.

Calibre50

29.12.2011 00:55:44

0
@Haykıran Bıngıldak İyi eğlenceler.

Haykıran Bıngıldak

29.12.2011 00:54:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: Calibre50

Devrimler yaratmış olabilir,yaratmıştırda.Ama dediğim gibi casual geliyor bana.Biraz videolarına baktım hiç bir manası yok ""bence"".Rengarenk ışıklar hey, oo, aa felan diye ses efektleri Konu grafikte değil.Tamamen FPS/TPS oyuncusu olduğum için kaynaklanıyor sanırım.Yineliyorum herkesin zevki farklıdır.Bunlar benim düşüncelerim.
Zevkler ve renkler diyosun hala laf atiyorsun. Kendini böyle hardcore oyuncu görerek kısıtladığının farkında değilsin. Bi ara önyargılarını bi kenara atıp bi oyna inceleyerek oyna.

cahitdikici

29.12.2011 00:49:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Calibre50

Devrimler yaratmış olabilir,yaratmıştırda.Ama dediğim gibi casual geliyor bana.Biraz videolarına baktım hiç bir manası yok ""bence"".Rengarenk ışıklar hey, oo, aa felan diye ses efektleri Konu grafikte değil.Tamamen FPS/TPS oyuncusu olduğum için kaynaklanıyor sanırım.Yineliyorum herkesin zevki farklıdır.Bunlar benim düşüncelerim.
tabiki herkesin zevki farklıdır ben zaten fps,tps oyunları kötülemek için demedim zamanında başından kalkamazdım gerçi hala oynuyorum xboxta çıkan oyunların çoğunu ama eskisi gibi zevk alamıyorum sanırım bu yüzden diğer oyun tiplerine artık daha çok ilgi duyuyorum geçenlerde oturduk haloyu bitirdik bi gecede ama bişe anlamadım oyundan yaşandı bitti saygısızca ama şu arada bide zelda skyword sword oynuyorum üf üf üf sorma elinde imkanın varsa kesinlikle oynarım derim ocarina of time ve hl1'den bu yana oynadığım en sürükleyici oyun

Calibre50

29.12.2011 00:44:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: cahitdikici

işte sorun zaten orda başlıyor sen oyun dünasına psx ile girmişsin amigalı commodore64lü dönemleri görseydin marionun nasıl devrimler yarattığını tanık olurdun psx ile başlayan kişiler genellikle grafik tabanlı oyunları beğeniyor mesela marioya mario diye küçümsüyor ama grafikleri iyi diye harry potter oynuyor(misal) şuanın nintendo kullanıcıları mesela ben artık bana cod,bf3 gibi oyunlar cerez gibi geliyor farklılık arıyorum eskiye dönüş arıyorum anlatabildimmi tam bilmiyorum ama bu şuna benziyor ortaokulda rap dinlersin lisede arabesk takılırsın üniye geçince rock dinlersin ama dönüp dolaşıp türk sanat müziğine geri dönersin öyle yani bana sorarsan marioya olan önyargını kaldır ve sadece bi dene denemekten zarar gelmez
Devrimler yaratmış olabilir,yaratmıştırda.Ama dediğim gibi casual geliyor bana.Biraz videolarına baktım hiç bir manası yok ""bence"".Rengarenk ışıklar hey, oo, aa felan diye ses efektleri Konu grafikte değil.Tamamen FPS/TPS oyuncusu olduğum için kaynaklanıyor sanırım.Yineliyorum herkesin zevki farklıdır.Bunlar benim düşüncelerim.

SouthPark_Konsol delisi

29.12.2011 00:40:31

0
cahitdikici 29.12.2011 00:35:40 Aynen kesinlikle katılıyorum. +1 Marioyu sevmeyen biri olarak Mario yu sUper mario 3d landı görünce acayip sevmeye başladım hatta oyununu bile alıcam o derece yani. :D

cahitdikici

29.12.2011 00:35:40

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Calibre50 @Chip n Dale @ismetdai Arkadaşlar konu; ne kadar zor, karmaşık, komplike olduğu felan değil.Mario diyorsunuz ya Mario.Daha ne diyim He severseniz oynarsınız ona lafım yok zevkler,renkler.Ama ne biliyim yani ben psx ten beri oyun dünyasının içindeyim ataride bile 2 kere oynamışımdır Mario'yu hemen contra force'a geçmişimdir Bana casual oyuncuların oynayacağı bir oyun gibi geliyor.Tabi yine diyorum zevkler,renkler.
işte sorun zaten orda başlıyor sen oyun dünasına psx ile girmişsin amigalı commodore64lü dönemleri görseydin marionun nasıl devrimler yarattığını tanık olurdun psx ile başlayan kişiler genellikle grafik tabanlı oyunları beğeniyor mesela marioya mario diye küçümsüyor ama grafikleri iyi diye harry potter oynuyor(misal) şuanın nintendo kullanıcıları mesela ben artık bana cod,bf3 gibi oyunlar cerez gibi geliyor farklılık arıyorum eskiye dönüş arıyorum anlatabildimmi tam bilmiyorum ama bu şuna benziyor ortaokulda rap dinlersin lisede arabesk takılırsın üniye geçince rock dinlersin ama dönüp dolaşıp türk sanat müziğine geri dönersin öyle yani bana sorarsan marioya olan önyargını kaldır ve sadece bi dene denemekten zarar gelmez

Calibre50

29.12.2011 00:17:06

0
@Chip n Dale @ismetdai Arkadaşlar konu; ne kadar zor, karmaşık, komplike olduğu felan değil.Mario diyorsunuz ya Mario.Daha ne diyim He severseniz oynarsınız ona lafım yok zevkler,renkler.Ama ne biliyim yani ben psx ten beri oyun dünyasının içindeyim ataride bile 2 kere oynamışımdır Mario'yu hemen contra force'a geçmişimdir Bana casual oyuncuların oynayacağı bir oyun gibi geliyor.Tabi yine diyorum zevkler,renkler.

alsndnz

29.12.2011 00:13:32

0
super mario brosda speed run yapmayı dene pro değilsen 8-1 e gelmeden pes edersin...

ismetdai

29.12.2011 00:08:20

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Calibre50 Yahu bu insanlara ne oldu? Ne Mario'su ya?! 12 Yaşında japon kız oyunları deli gibi satıyor?! Tanrı Hardcore oyuncuları korusun.
Sana çok açık konuşayım çoğu fps/tps oyununu film izlermiş gibi bitirirken ds'teki new super mario bros oyunu beni acayip zorladı, bir bölümü defalarca oynamama rağmen geçemedim. Sonunda pes ettim bıraktım. Ki şu ana kadar zorluğundan dolayı pes ettiğim tek oyun ninja gaiden 2'dir.

alsndnz

29.12.2011 00:00:48

0
japonların oyun tarzı nedir beyler adamlar jrpg falan filan seviyor tmmda beyler durum avrupadada dehişmiyor bu arada MH 3DS'lik oldu artık vitaya zor gelir durum avrupadada değişmiycek en fazla bi 100 binlik oynama olur 172 bin olur durum budur saygılar.

alsndnz

28.12.2011 23:56:56

+1
japonların oyun tarzı nedir beyler adamlar jrpg falan filan seviyor tmmda beyler durum avrupadada dehişmiyor bu arada MH 3DS'lik oldu artık vitaya zor gelir durum avrupadada değişmiycek en fazla bi 100 binlik oynama olur 172 bin olur durum budur saygılar.

Chip n Dale

28.12.2011 23:54:18

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Calibre50 Yahu bu insanlara ne oldu? Ne Mario'su ya?! 12 Yaşında japon kız oyunları deli gibi satıyor?! Tanrı Hardcore oyuncuları korusun.
Mario, 12 yaşındaki Japon kız oyunu?asdasdasdsadsadasdsadas

elektroman91

28.12.2011 23:42:52

0
böyle olması çok normal japonların oyun tarzında oyun çıkmadı ilk çıkış oyunlarında golf oyunu bile daha fazla satmış uncharted dan gerisini siz düşünün:D eminim şubattan sonra baya bir yükselişe geçicektir.

cahitdikici

28.12.2011 23:33:14

0
avrupadada ve amerikadada böyle olacak dostum malum resident evil geliyor ayrıca avrupa dediğin yerin sadece küçük bir kitlesi hardcore oyunlar oynuyor örneğin Türkiye gibi ancak onlarda çoğunlukla korsan oynuyor. istersen ben iddaya varım vita avrupada çıktıktan 1ay sonra konuşabiliriz

obiwan165

28.12.2011 23:05:07

0
3ds bütün kozları vitanın çıkış tarihi civarı kullandı mariokart mario 3d ve monster hunter olması japonların 3ds yöneltti ama avrupada ve amerikada böyle olmıyacak

nomos

28.12.2011 23:02:59

0
yazık ya çok üzülüyorum. adamlar bir şeyler yapıyo ama olmuyo psp nin sonudur bi daha çıkmaz kanımca

BSC Misafiri

28.12.2011 21:22:42

-1
PsVita zaten hardcore avrupa ve amerika oyuncusuna hitap ediyor.3DS tam japonluk.Eğlence faktörü var sadece.Fifa,Nfs,Cod gibi oyunları oynamak isteyenler gidipte 3ds almaz.Mario vs. gibi oyunlar için ise 3ds ideal.Tabi şimdilik...

BSC Misafiri

28.12.2011 21:22:37

0
kasatkaya selamlar

BSC Misafiri

28.12.2011 21:22:33

0
Gerçekten pahalı ve aksesuarlarıda cabası sony ürün maliyetini yüksek olduğu için bu maliyetin çoğunu tüketiçiye yüklemeye çalışıyor.Ama bu sratejisi görünüşe göre geri tepicek.Hadi hayırlısı...

BSC Misafiri

28.12.2011 21:22:29

+2
Tamamen fiyat ile ilgili oldugunu dusunuyorum. Onemli olan insanlarin kac parasi oldugu degil bir el konsoluna kac lira vermek istetidigidir. Ve gorulen o ki insanlar bir el konsoluna cokta fazla para odemek istemiyor. 3ds satislarinda tabi ki cikan populer oyunlarin etkisi buyuk ama asil etkili olan fiyatta yaptiklari ciddi orandaki indirimdir. Bu indirim olmasaydi maryo kart vs hepsi yalan olurdu. Vita ya gelirsek fiyati saka gibi, ulkemiz icin konsol, 32gb kart, birkac oyun desem ilk kurulum maliyeti 1200-1300 tl ye geliyo.....laptop fiyatina vita saka gibi. Simdi benim gibi 30 yasina gelmis kendi parasini kazanan hali vakti yerinde bir insan bile fiyat nedeniyle konsol alimini belirsiz bir sure ertelemisken babasindan bu hacamayi yapmasini isteyen gencelerin vay haline. Umarim sony bu satislardan ders alir ve fiyati makul duzeylere ceker.

BSC Misafiri

28.12.2011 21:22:23

0
Ne mario ymus be mübarek.hala gecilemiyor.

BSC Misafiri

28.12.2011 21:18:48

0
Fıyat beyler baska bısey degıl bakın 3ds satısları nezaman patladı tabiii ki fiyat indikten sonra. Bir el konsoluna fazlaca fiyat cektiler olan bu iste. Almayin vitayi sadece bekleyin mecburen indirim yapacaklar.

Haykıran Bıngıldak

28.12.2011 21:16:19

+1
Çok güzel dalga geçicektim ama 3ds de aynı dönemden geçti. Sony acil jrpglere ağırlik vermesi lazim bi persona felan düzeltir. Japonlar grafik beklemiyor başinda saatlerce oturacaklari rpgler bekliyor. Amerika ve avrupada çikincada pek etkili olmaz olsaydi 3ds uçardi nintendo batida da daha güçlü.

oyuncu11790

28.12.2011 21:15:52

0
oyunlar çok etkili satışlarda bunu da görmüş olduk bir kaç etmen daha vardır ama temel olarak oyundur diye düşünüyorum

Calibre50

28.12.2011 21:09:03

-1
quote:

Orijinalden alıntı: avatar78

Aslında Mario sarıyor dostum, şu Kart falan beni 2 saat oyalardı bir günde
Büyü yapmışlar size

avatar78

28.12.2011 21:07:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: Calibre50 Yahu bu insanlara ne oldu? Ne Mario'su ya?! 12 Yaşında japon kız oyunları deli gibi satıyor?! Tanrı Hardcore oyuncuları korusun.
Aslında Mario sarıyor dostum, şu Kart falan beni 2 saat oyalardı bir günde

Calibre50

28.12.2011 21:05:46

0
Yahu bu insanlara ne oldu? Ne Mario'su ya?! 12 Yaşında japon kız oyunları deli gibi satıyor?! Tanrı Hardcore oyuncuları korusun.

avatar78

28.12.2011 21:02:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: alito aynı şey avrupada da olacak iddaya giren?
Olacaktır büyük ihtimalle, ama daha fazla satacağını zannediyorum. Gravity Rush heyecanla bekleniyor, Escape plan, Fifa falan derken, Batı çıkışında baya bir oyun var. Ayrıca ben kullanıcı olarak bu japonyadaki bozulma olaylarını falan da görüp almıyorum, diğerleri de böyle düşünüyor olabilir. En büyük etken oyun fiyatları olsa diyeceğim, 3ds'nin de oyun fiyatları 40$'den sunuldu çıkışta. Öte yandan 3ds Japonya'da çok feci satıyor şu anlarda, sebep de belli zaten, harika oyunları, fiyat falan dinlenmiyor.

alito

28.12.2011 20:51:14

+1
aynı şey avrupada da olacak iddaya giren?

Guest-F97E00D06

28.12.2011 20:43:21

0
3ds almakta karar kıldım artık, mariolar bitmek bilmiyor :D

avatar78

28.12.2011 20:27:22

0
Belliydi böyle olacağı. Sen onca sorunla, Japonların sevdiği 1-2 oyunla çık, kim alsın orada? -3ds'nin en iyi dönemleri bunlar, çıkan oyunlar harika zaten.(MH, Mario Kart ve Land) -Vitada ise Japonların ilgisini çeken hot shots golf ve Loa vardı bi', onun da çok fanı değiller. Bir MH gelmeliydi JPN çıkışına.

aydogdu1453

28.12.2011 20:26:14

-4
Toparlanır beya.Bu kafayla biraz zor ama ex oyunlar gelince bir de satışlara bakalım.Daha yeni abisi.Hemencecik hello world yedi garibim.Şaka gibi.Sony vita asla ps3 gibi değil.Rakiblerin çok ve çok aç.Apple bu işe bir atılsa varya yüzünüze bakan olmaz.Steve zamansız öldü beee.Hadi bakeeem ayıkla korsanın bedelini sony.Size her yol brick.Kafa bedava $ony tayfası.

yaselvuz

28.12.2011 20:09:16

0
Musou Orochi 2 olucak warriors orchi 2 değil

Rachsuchtig

28.12.2011 20:02:00

-4
Sony Fanboylarını göremiyorum. Onlar nerde? Nöyle olaacağı belliydi.

Bowser Zeki

28.12.2011 19:31:10

0
O_O 3ds

Chidori

28.12.2011 19:20:11

0
Vitaya japon kültürüne uygun oyunlar çıkmadı daha sanırım. Ancak ısınacaklar konsola...

Rseen

28.12.2011 19:13:46

+1
Ben bunun vita'dan çok oyunların azlığı ve japonlara özel bir oyunun olmadığından satışların düştüğünü düşünüyorum.Amerika ve Avrupa çıkışını bi yapsın o zaman görün vita'yı

DBGgames

28.12.2011 18:57:40

0
bu oyunlar ile ps vita japonyada iş yapmaz bence bir an evvel bu taraflarada çıksa iyi olur belki o zaman birşeyler olabilir fiyatlarda iyi olursa tamamdır

BSC Misafiri

28.12.2011 18:52:29

+2
PS Vita en çok Amerika ve Avrupada satar. Sebebi Japonların oyun zevkleri gerçekten farklı. Uncharted örneğin, Japonyada değil Avrupa ve Amerikada daha çok ilgi görecektir.

BSC Misafiri

28.12.2011 18:39:53

0
Akıllı cep telefonlarının ulaştığı baş döndürücü teknoloji sayesinde görsel açıdan oldukça güzel oyunlar çıkmaya başladı. Hal böyleyken PS Vita'nın işi zor gerçekten ve piyasada kendine yer edinmesi zaman alacaktır.

cahitdikici

28.12.2011 18:39:36

-1
vitanın 3dsin gerisinde kalacağını bekliyordum ama bukadar geride nal toplayacağını beklemiyordum

Aknyldz

28.12.2011 18:29:00

0
Fiyatı düşürsünler, bu fiyata kim alır.

_giray_

28.12.2011 18:28:10

+1
Yanlış zamanda çıktı çünkü.Mario Kart 7 gibi önemli oyunlar çıktı çünkü 3DS'e
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Playstation Vita
+ TAKİBE
AL
60 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız