Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Metro Exodus İnceleme Puanları

27 İnceleme (PC) - Metascore 83
 
AusGamers 95
The Games Machine 92
Cheat Code Central 90
GameStar 90
Wccftech 90
GamesRadar+ 90
Gameblog.fr 90
Everyeye.it 85
DualShockers 85
3DJuegos 85
IGN 85
XGN 85
Vandal 84
Variety 80
Worth Playing 80
PC Invasion 80
PC Games 80
PCGamesN 80
Game Revolution 80
Jeuxvideo.com 80
GameSpot 80
Guardian 80
Hardcore Gamer 80
Multiplayer.it 80
PC Gamer 78
The Daily Dot 70
Power Unlimited 67
 
Metro Exodus PlayStation 4, Xbox One ve Epic Games Store üzerinden PC için 15 Şubat'ta çıkacak. Oyunun PlayStation Store'da standart sürümü 299,00 TL, gold sürümü 429,00 TL; Xbox Store'da standart sürümü 180,00 TL, gold sürümü 267,50 TL; Epic Games Store'da standart sürümü 309,00 TL, gold sürümü 439,00 TL. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Metacritic Metro Edoxus 4A Games Yeni Metro Oyunu Dmitry Glukhovsky
Birinci Dünya Savaşı FPS Oyunu Tannenberg PC için Çıktı Super Mario Maker 2 Switch için Duyuruldu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

HoLyZz!

16.2.2019 17:38:31

0
Oyunu 5.5 saat kadar oynadım şu ana kadar, oyundaki tek sıkıntı yapay zekanın çok iyi olmaması. Sırf bu yüzden 20-30 puan kırılıyorsa komik. Oyun en azından 85 hak ediyor.

KortX

15.2.2019 10:25:54

+1
İlk Metro oyunu bende baş ağrısı ve mide bulantısı yaptığı için oynayamamıştım. Last Light'ı oynamıştım onda o problemi yaşamamıştım. Yani oyuna çok fazla aşina olmasam da bu FC gibi çöplüğe doğru kayan seriden az puan verilmesi cidden kötü olmuş.

BSC Misafiri

15.2.2019 04:41:21

0
Aga millet 80-85'e çöp diyor. İroni ise komik değil, gerçek ise içler acısı bir durum..

Zafer Korkmaz

14.2.2019 19:39:00

0
Irkçı firmaların verdiği puanlara bakan var mı cidden ya hepsi çöp.

ddsmurat

14.2.2019 19:25:40

0
metacritic 83 ise bu oyun olmuş demektir

Jack Rabbit Slims

14.2.2019 18:38:02

0
Crackdown 3 puanları geldi neden haber yapmıyorsunuz? Beklediğimden daha büyük çöp çıktı.

d3vstator

14.2.2019 18:31:58

0
Crapdown 3 notlarını da heyecanla bekliyoruz...

bozcan

14.2.2019 16:06:47

0
Aynen, haklısın.

BSC Misafiri

14.2.2019 15:48:48

0
Benim bu sene en çok beklediğim fps;DOOM Eternal.2019'un en iyi oyun olabilir.Tabi Dying Light 2'de ikinci adayım.Paramı bu oyunlar için saklayacağım....

The Balance

14.2.2019 15:26:40

0
Önceki oyunların tıpatıp aynısı Far Cry ve CoD gibi serilerdeki oyunlar da aşağı yukarı puanlar alınca 80 puanın eski kıymeti kalmadı. Çıkan çoğu oyun zaten 80 puanla çıkıyor. @rambocuk Hocam oyun çok güzel standart oyuna göre müthiş olmuş ama oyun yepyeni bir şey değil yani doğrusu ben olsam GoTY vermezdim ama son sözü ben söylemiyorum olabilir.

Watton1

14.2.2019 15:10:42

0
85 Almş çöp

bozcan

14.2.2019 13:47:16

0
Ortalama puan 80'de kaldı diye millet ne kadar dövünmüş ya. 80 az mı yahu? Kafayı yediniz iyice.

BSC Misafiri

14.2.2019 13:41:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Xbox sürümünde ne eksik ps4 sürümünde ne fazla bu fiyatlar için ?demekki kur falan bahane.isteyen istediğine satabiliyor.
İsteyen istediğine satamıyor, birçok oyunun fiyatının sonradan yükselmesi buna örnek gösterilebilir.Pazar payı büyük olan ucuz oyun satınca, Aral game bey oyunlarını o fiyatlara satarsa zarar ediyormuş , birde rekabeti engelleme oluyormuş. “Rekabeti Sınırlayıcı Anlaşma, Uyumlu Eylem ve Kararlar ile Hakim Durumun Kötüye Kullanılması Halinde Verilecek Para Cezalarına İlişkin Yönetmelik” den yola çıkarak Rekabet kurulu, Sony e ucuz oyun sattığı için ceza kesiyor ve sattığı ürünlerin fiyatlarını yeniden düzenlenmesini mecbur kılıyor, ama adamlar ellerinden gelen neyse yapıyorlar buna rağmen.Böyle nedensiz,aslını bilmeden atma tepkilerle Aralın elini güçlendiriyorsunuz başkabirşey değil....

BSC Misafiri

14.2.2019 13:41:20

0
quote:

Orjinalden alıntı: IslakBanyoTerliği Bu punları hala ciddiye alan varmış. İlginç.
Puan değil hocam. Ben cons mu ne yabancının eksi yön olarak yazdıklarını önemsiyorum. Seslerin berbat, npc diyaloglarının leş ve yükleme ekranının uzunluğunu böyle öğrendim mesela :)

Hellknight69

14.2.2019 11:54:11

0
Oyungezer 90 vermiş

kollaps

14.2.2019 11:51:08

+1
bunlar hep hype kültüründen oluyor, illa 90 alıp goty adayı olacak sanki her oyun. açın bakın önceki 2 oyunun puanına. onları sevdiysen bu da aynı zevki verir işte, ortalama üstü bir oyun belli ki 80 puan az değil. kırdıkları puanları da buglardan vuruş hissinden seslendirmelerden falan kırmışlar sanırım. önceki oyunlar da çok farklı değildi zaten, bu yüzden ikisini de bitirememiştim. meta ortalamasına da çok takmamak lazım o da ayrı mevzu, 65 70 ortalamaya sahip çok çok sevdiğim, 90'lık oyuna tercih edeceğim oyunlar var.

IslakBanyoTerliği

14.2.2019 11:24:03

+4
Bu punları hala ciddiye alan varmış. İlginç.

rambocuk

14.2.2019 11:05:24

0
oyun tamamen baştan yapıldı, aynı oyunun cilalısı değil, hem görsellik hem oynanış mekanikleri yeni nesile yakışır, metro re nin önüne geçermi acaba diye düşünürken re 92 metro 82 ortalama, cyberpunk tlou 2 de çıkmaz bu sene, sekiro da dark soul dünyasının skin giydirilmiş hali gibi, re 2 ye goty hayırlı olsun diyebiliriz gibi gibi

BSC Misafiri

14.2.2019 10:48:36

0
quote:

Orjinalden alıntı: mehmetalpertr Devil May Cry V Steam Zam yedi sanırım. 399 tl normal versiyon. 426 tl deluxe
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
PS2 de onunla büyüdük ama almıcamız için sorun yok isterlerse 700tl desinler. Metro bekleyip almış olma sebebimizde belli zaten :) gold sürümü 123TL idi aldık. Bu saatten sonra RDR2 zam yemeden verdiğim specialına fiyat 380idi. Jübileyi onunla yaptım daha oyun alma gibi planım yok :)

BSC Misafiri

14.2.2019 08:48:40

0
Xbox sürümünde ne eksik ps4 sürümünde ne fazla bu fiyatlar için ?demekki kur falan bahane.isteyen istediğine satabiliyor.

Wayward Son

14.2.2019 08:21:08

+2
quote:

Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır Bana bir tane Pc'ye sorunsuz çıkan Ubisoft oyunu göster? Ama onlara dayıyorlar 85-90'ı Metro gibi atmosferi müthil olan bir oyuna veriyorlar 60-70'i. Boş muhabbet hem bu Meta ortalaması ne zamandan beridir bir kriter oldu anlamadım, saçmalık.
Ya meta puanlarını artık kimse takmamalı. Eskiden 65 puanlı oyunların bile gideri vardı; türü seviyorsan her türlü keyif alıyordun. Şimdi millet 80'e burun kıvırıyor şişirme puanlar yüzünden. Metro gibi oyun zaten çok yok. Kıymetini bilmeli.

BSC Misafiri

14.2.2019 06:41:13

0
80 ve üzeri puanlar az sanılıyor sanırım, 80 ve üzeri puan alıyorsa oyun ve türünü de seviyorsan gönül rahatlığıyla alıp oynayın demek.

BSC Misafiri

14.2.2019 06:41:07

0
83 çok düşük. Apex Legends bile 90dan aşağı inmedi

BSC Misafiri

14.2.2019 06:41:04

0
İlk iki oyunun puanları belli ne diye ittire kaktıra ortaya zorlama GOTY çıkarma çabasındasınız ? Puanlar için olmadık saçma bahaneler aramayın, canınız çekiyorsa alın oynayın. Yani cidden herkes bilmem kaç inceleyen el birliği vermiş biz oyuna düşük not verelim demişler bunu mu idda ediyorsunuz ?

BSC Misafiri

14.2.2019 06:40:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: The Balance Hocam Resident Evil 2, Remake değil mi? Önceden yapılmış bir oyunun yeniden yapılmış hali goty olamaz bence. Olmasına da karışmam ama pek de mantıklı değil.
Remaster başka remake başka, hatta remake var remake var. Daha iyi ve sevilen bir oyun çıkmazsa alır valla. Yılın oldukça başındayız, bence bırakmazlar capcoma. :D

BSC Misafiri

14.2.2019 06:40:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: chicken noodle ilk iki oyunda olmayan vuruş hissi ne durumda? bi ilerleme kaydetsinler artık.
Çok farklı değilmiş.

Aksel123

14.2.2019 03:56:43

0
İnceleme puanlarına bakıyorum son 3 tanesi kafadan atmış gibi vermişler onun dışında oyun sağlam geliyo anlaşılan bide 80 puana bile az diyenler var neyin kafasını yaşıyosunuz siz oyun olmuş işte boş yapmayın.

Mutlak.Sıfır

14.2.2019 01:35:10

+9
Bana bir tane Pc'ye sorunsuz çıkan Ubisoft oyunu göster? Ama onlara dayıyorlar 85-90'ı Metro gibi atmosferi müthil olan bir oyuna veriyorlar 60-70'i. Boş muhabbet hem bu Meta ortalaması ne zamandan beridir bir kriter oldu anlamadım, saçmalık.

mehmetalpertr

14.2.2019 01:26:33

0
Devil May Cry V Steam Zam yedi sanırım. 399 tl normal versiyon. 426 tl deluxe
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

# Ace #

14.2.2019 01:03:24

0
Daha kötü puan almayı hak eden bir oyun, epic store steam çıkışına 2 hafta kala geç, oyuncuları pc'de az satar ve boykot görürse konsola kayarız diye tehdit et sonra bu lafını yala yut. Oyun iyi olsa bile basarım eksiyi ben çok önceden ön siparişi vermiştim ama geri iade edip ilaçlı versiyonunu bekleyeceğim.

porsux

14.2.2019 01:02:09

+11
Birşeyin abartıldığı yok, oyun bu metacritic ortalamasının çok çok üstünü hakediyor. Bu puanların tek sebebi bu mecralara oyunun yapımcı/yayıncısının torpilinin geçmemesi. Bu oyunu Ruslar yapmamış olsaydı, rusyada geçmeseydi, rus edebiyatından uyarlanmasaydı bu puana +10 ekleyin ha işte onu alırdı. Önceki oyunların metacriticleri 80 - 81 - 79 hep bu civarda, kaldıki onlarda bu puanın üstünü hakediyorlar, hem 2033 hemde last light çok nadide yapımlardı. Şimdi o oyunlarla Exodus'u mukayese ediniz zaten herşey kabak gibi ortaya çıkıyor. Yapım önceki oyunlara göre her yönden çok daha gelişmişken aynı meta ortalamasını alması saçmalıktan başka ne olaki ? Birde kitabın yazarı filmi amerikada geçiyor diye çıkıp iptal falan ettirdi, alttanda dokundurdu biraz. tamam işte, bilindik senaryo... biz bunları artık çözdük, yaladık yuttuk. Böyle oyun az, gelir. Son zamanlarda zaten tek tük gelmeye başladı. Kıymetini bilin.

Niralda

14.2.2019 00:47:17

+2
Oyunun PC tarafında optimizasyon sıkıntısı varmış ve çok fazla bug-glitch varmış. Bunlar doğruysa büyük sıkıntı. Çok büyük bir oyun değil yani bu ve uzun zamandır geliştiriliyor, kabul edilemez bence. Atmosferden vs yine her türlü gideri var da fazla abarttık gibi. Not: Ben 100 TL'ye gold edition ön siparişledim ve her türlü oynarım. Hater falan değilim haberiniz olsun. [:'(]

Manhunt Three

14.2.2019 00:27:26

0
quote:

Orjinalden alıntı: Persona_Non_Grata Bu oyun yılın oyunu adayı olmaliydı, bunun içinde 90 barajını aşması beklenir. 80 puan kötü diyen yok. Crackdown 3 bu puanı alsa ohaa cidden iyi oyun yapmışlar derim ama bu oyunun beklentisi bu kesinlikle değil.
Metro hiç bir zaman şuan abartılan kadar iyi bir oyun serisi olmadı. Evet gerçekten iyi ama abartılan kadar değil. Eski oyunlarda vuruş hissi diye bir şey bile yoktu. Senaryo ilerleyişinde de bir amatörlük ve yapaylık vardı. 80 - 85 puan çok iyi bir puan, tam yerinde.

Persona_Non_Grata

14.2.2019 00:23:03

+6
Bu oyun yılın oyunu adayı olmaliydı, bunun içinde 90 barajını aşması beklenir. 80 puan kötü diyen yok. Crackdown 3 bu puanı alsa ohaa cidden iyi oyun yapmışlar derim ama bu oyunun beklentisi bu kesinlikle değil.

chicken noodle

14.2.2019 00:20:48

+1
ilk iki oyunda olmayan vuruş hissi ne durumda? bi ilerleme kaydetsinler artık.

ceyhunceyhan

14.2.2019 00:14:28

0
İnşallah sıkıntıları giderilir de sağlam bir oyun olarak kalır piyasada. Metro serisini çok seviyorum inşallah aynı kalitede devam eder.

The Balance

14.2.2019 00:03:46

+1
Hocam Resident Evil 2, Remake değil mi? Önceden yapılmış bir oyunun yeniden yapılmış hali goty olamaz bence. Olmasına da karışmam ama pek de mantıklı değil.

Thejoker58906

14.2.2019 00:03:35

+2
İstedikleri para puan şartımı karşılamıyor indirim de alıcaz artık bi 92 felan olmalıydı bu fiyata 80 çok az

Mutlak.Sıfır

13.2.2019 23:51:17

+5
Bu oyuna en düşük puanı veren sitenin Far Cry 5 incelemesine baktım 85 vermişler. Şimdi ben bu sitenin incelemesine bakarak oyun mu alırım? Far Cry 5'e 20 dakika dayanamadım. https://www.pu.nl/artikelen/review/far-cry-5-review/ https://www.pu.nl/artikelen/review/metro-exodus-review/

Antikaruh

13.2.2019 23:43:07

+2
Öncelikle defalarca yazdım oyunun haberleri altına "açık dünya konsepti bu oyuna iyi gelmeyebilir" "trailerlara bakınca şüphem var" diye... Haklı çıkmışım gibizi gözükse de bir nokta var ! Bu incelemelerde puan veren tarafların birde Far Cry New Dawn gibi, telefon oyunu olsa oynanmayacak, far cry 5'in assetleri ile yapılmış yandan yama her yıl aynısı çıkan oyuna 90 vermeleri kafamı karıştırdı. FC'yi de izledim, Metro'yu da ... FC çok çok çok çok çok daha kötü duruyor ki, FC 3'ten sonra hepimiz biliyoruz aynı oyun olduğunu, oyunun haritasının şekli dahi aynı yahu. Bence Metro biraz Epic Stor faciasının olumsuz rüzgarından payını aldı. Bu oyun Steamde olsa veya Epic Store aşkından vaz geçilse "len biz oyuncuları dinledik" dense rahat 90 ortalaması vardı. Çünkü incelemeyi okuyorum, dinliyorum, izliyorum olumsuzluk olarak biraz kötü yapay zeka, bazı anlarda zayıf kalan seslendirmeler dışında adam akıllı bu oyundan 20 puan kırdıracak olumsuzluk duymadım takip ettiğim 8 incelemeden. FC'ye bakıyorum adamlar 2 sayfanın 1.5 sayfasını olumsuzlukla dolduruyor ama puan 90. Nasıl ? Metro hep bir önceki oyunlarla karşılaştırılmış. Daha atmosferik oluşundan falan. Bunun dışında olumsuz yöne pek değinilmemiş, harbiden sağlam sistem kastıran bir oyun olması falan fişman... Ama bugu glitchi olmayan, ter temiz, rus distopyasında geçen, en azından atmosfere önem veren, hikayesi günü fazlasıyla kotaran, biraz climax kısmında zayıf kalan taş gibi bir fps. Çok enteresan efenim çok.

Manhunt Three

13.2.2019 23:43:06

+8
Artık 80 puanı az görenler var... Her alınacak oyun 90 - 95 üstü mü olmalı ? Oyunculuk çoktan bitmiş.

kataaay

13.2.2019 23:34:33

0
İyi oldu bunlara epic store ile mutluluklar. Bu gidişle tehdit ettikleri PC oyuncuları da oyunlarını almazlarsa durum vahim gözüküyor

kataaay

13.2.2019 23:33:33

+2
Kardeş daha oyun çıkmadı, nereden biliyorsun oyunun yılın en sağlam oyunlarından birisi olduğunu ve fps nasıl yapılırın cevabı olduğunu ?
quote:

Orjinalden alıntı: Hellknight69 Muhteşem atmosferi ile yılın en sağlam oyunlarından bu oyunu almayan neyi alır bilmem tam bir FPS nasıl yapılır sorusunun cevabı Metro Exodus dur.

Persona_Non_Grata

13.2.2019 23:31:10

+1
Metacritic 80 e düşmüş, iyi girdi bana oh yeahh neyse umarım zevk alırım

navolta

13.2.2019 23:11:16

0
Vay be 90+ beklediğim oyun.

GoldPunch

13.2.2019 23:04:33

0
Hayal kırıklığı, fiyatı 50TL civarına düşerse oynarım.

Hellknight69

13.2.2019 23:00:09

+2
Muhteşem atmosferi ile yılın en sağlam oyunlarından bu oyunu almayan neyi alır bilmem tam bir FPS nasıl yapılır sorusunun cevabı Metro Exodus dur.

Persona_Non_Grata

13.2.2019 22:41:03

+1
Hayal kırıklığı, böyle bir oyun en az 88 olmalıydı.

Deagleturk

13.2.2019 22:25:25

0
Oyunu oynadim 2 saat hersey guzelde, bu motion blur'un fazla olmasi ve sensitivity dusuklugu biraz akiciligi baltaliyor umarim bir patch cikartirlar. Birazdan yayin acicam merak eden buyursun; https://www.twitch.tv/deagleturk

speddy12

13.2.2019 22:06:46

0
İnceleme puanları pcden yanlız ps4 esas incelenen platform pc de multiplatform kaç tane oyun yüksek almış.

BSC Misafiri

13.2.2019 21:36:33

+4
quote:

Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır Oyun "git buradaki sıfır yapay zekaya sahip düşmanları döv, iki patlama, çatlama, sinematik efekt koy, ver reklamı ver reklamı yılın oyunu, açık dünya, amazing grafik sal gitsin" oyunu olmadığı için böyle ortalaması düşük kalmış. Adamlar böyle çoluk çocuğun oynadığı sienamatik bol oyunlara alıştıkları için Metro gibi sağlam atmosfere sahip oyunlar tabi buralarda dolaşır. Bunları cidden kaale alan kaldı mı ya? Bunlar sırf Cyberpunk fps diye oyuna 70 bile verebilirler.
O kadar da değil kardeşim laf olsun babında kimse Metronun puanlarını düşürmez. Cümlenin başında kullandığın yapay zeka konusuna gelince o pek iç açıcı değilmiş bilesin.

BSC Misafiri

13.2.2019 21:36:26

0
Epic gamesden beklediği verimi alamamasını dört gözle bekliyorum hadi bakalım

BSC Misafiri

13.2.2019 21:19:14

+3
Bu puanlara bakip oyun alip almama karsrini verenenin aklina yanarim.Deep silver iyi besleyememis inceleme yapanalari anlasilan.

Mutlak.Sıfır

13.2.2019 21:09:24

+6
Oyun "git buradaki sıfır yapay zekaya sahip düşmanları döv, iki patlama, çatlama, sinematik efekt koy, ver reklamı ver reklamı yılın oyunu, açık dünya, amazing grafik sal gitsin" oyunu olmadığı için böyle ortalaması düşük kalmış. Adamlar böyle çoluk çocuğun oynadığı sienamatik bol oyunlara alıştıkları için Metro gibi sağlam atmosfere sahip oyunlar tabi buralarda dolaşır. Bunları cidden kaale alan kaldı mı ya? Bunlar sırf Cyberpunk fps diye oyuna 70 bile verebilirler.

Jack Rabbit Slims

13.2.2019 20:51:51

+1
83 meta bu devirde "eh, güzel işte" anlamına geliyor.

gamer-x

13.2.2019 20:51:16

0
Ortalama bir puan almış kötü değil ancak hemen almamak gerekli sağlam bir update gelir bence

BSC Misafiri

13.2.2019 20:48:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk Re 2 yeni bitti ve gerçekten muhteşemdi tlou 2 yada cyberpunk bu sene çıkmaz ise ki %90 çıkmayacak, yılın oyunu kesinlikle re 2 olacaktır, metronun puanlarıda re 2 ile yarışabilicek gibi görünmüyor
Nintendo yahut Sony bir sürprize imza atmaz ise Re 2 alabilir.

BSC Misafiri

13.2.2019 20:48:05

0
Oyunda kasma,düşmanların ışınlanması, karakterin konuşamaması gibi saçmalıklar içeren bir oyun puanım 60

Sarohan

13.2.2019 20:46:58

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Yav şu ne zaman steam için preload olacak biri de açıklasın yav.. Epic de yoooh ama steam için vaar deniyor da oyun 15 inde çıkıyor..
Yarın akşama doğru açılabilir.

BSC Misafiri

13.2.2019 20:45:41

0
Yav şu ne zaman steam için preload olacak biri de açıklasın yav.. Epic de yoooh ama steam için vaar deniyor da oyun 15 inde çıkıyor..

N. Chomsky

13.2.2019 20:44:36

+1
İlk oyun 81 2. Oyun 82 ortalamaya sahip bu arada.

rambocuk

13.2.2019 20:38:56

0
Re 2 yeni bitti ve gerçekten muhteşemdi tlou 2 yada cyberpunk bu sene çıkmaz ise ki %90 çıkmayacak, yılın oyunu kesinlikle re 2 olacaktır, metronun puanlarıda re 2 ile yarışabilicek gibi görünmüyor
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Metro Exodus
+ TAKİBE
AL
13 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız