Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

GTA 5, Haftanın En Çok Satan Oyunları Listesinde Liderliğe Yükseldi

 
   Birleşik Krallık'ta geçtiğimiz haftanın en çok satan oyunları listesi UKIE tarafından paylaşıldı ve 5 haftadır birinci sırada bulunan Lego Star Wars: The Force Awakens yerini Rockstar Games'in oyunu Grand Theft Auto 5'e bıraktı.
   
   Birinci sırada bulunan Grand Theft Auto 5'in ardından Uncharted 4: A Thief's End, Lego Star Wars: The Force Awakens ve Overwatch geliyor. Dijital satışların bulunmadığı ve 6 Ağustos 2016 tarihiyle sona eren sıralamanın tümüne aşağıdan ulaşabilirsiniz.
 
1. GRAND THEFT AUTO V
2. UNCHARTED 4: A THIEF'S END
3. LEGO STAR WARS: THE FORCE AWAKENS
4. OVERWATCH
5. FIFA 16
6. ROCKET LEAGUE
7. DOOM
8. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
9. RATCHET & CLANK
10. MINECRAFT: XBOX EDITION
11. TOM CLANCY'S THE DIVISION
12. STAR WARS BATTLEFRONT
13. LEGO MARVEL AVENGERS
14. MINECRAFT: STORY MODE
15. EA SPORTS UFC 2
16. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
17. POKEMON ALPHA SAPPHIRE
18. LEGO JURASSIC WORLD
19. FALLOUT 4
20. POKEMON OMEGA RUBY 

Bu haberin bağlantısı
URL
GTA 5 Grand Theft Auto 5 Rockstar Games Haftanın En Çok Satan Oyunları
Hitman'in Geliştiricisi Oyunun 3 Sezon Olmasını Planlıyor Quake Champions'ın Free to Play Olup Olmayacağı Henüz Belli Değil
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

9.8.2016 22:03:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: d3vstator Hocam garaj isini hatırlamıyorum ama normalde oyunda girilip, cikilabilen ortamlarin hic birinde yukleme ekrani yoktu. Single player dan bahsediyorum tabii, online islerini pek sevmedigimden orada nasildir bilemem. Yukleme ekrani olsa ne degisir diye sormussunuz, bana gore acik dunya oyunlarda pek olacak gibi degil, tabii yapanlar vardir yapimcilar arasinda. Bu tarz oyunlarda yukleme isi arka planda bir nevi doldur/bosalt mantigi ile yapilir. Diyelimki bir alana girdiniz, atiyorum mevcut konsolun gucune gore 1 km2 alan icindeki her seyi hafizaya hemen atiyor oyunum motoru. Iste burada RAM e atilacak miktari donanimin gucu belirliyor. Bu alandaki her binanin ici modellense ara bellege, RAM e yuklenecek data buyudugunden ya daha detayli yapmak zorunda kaliyorlar ya da yuklenecek alani daraltiyorlar. İste tum bunlari mevcut neslin kabul edilebilir duzeylerinde tutmak zorunda kaliyorlar. Gönül sizin dediginiz gibi olmasini istiyor ama dedigim sebeplerden dolayi pek mumkun görünmüyor. Ben sahsen yakin gelecekte de beklemiyorum boyle bir sey. Yeni konsollar çıkınca bu sefer onlarin da goruntuleri iyileseceginden, bu sefer kaynaklar daha iyi grafikler icin harcanacak.
Yav hiç alakası yok söylediğinle yok teknik yetersizlikmiş oymuş buymuş ulan neredeyse hiç bir binaya girilmiyor ayıptır üşenmişler koymamışlar bu kadar basit firmalar babanızın malı değil ölümüne savunmanıza gerek yok çok mu zor casino yapıp oyuna koymak çok mu zor Burger Shot koymak bunlar basit şeyler ama uğraşmamışlar birde 3 karakter saçmalığı neydi yav inşallah yeni Read Dead'te 3 karakter yapıp Bir tane Meksikalı bir tane Beyaz redneck çiftlik çocuğu bir tane Piskopat kibar karakter koymazlar adam gibi bir tane ciddi karakterle çıkarlar...
Kesinlikle sonuna kadar haklısın,Bunlar hep tırı vırı şeyler.Madem bina modellemesi zorluyor o kadar büyük harita niye zorlamıyor sistemi.Oda modelleme oda modelleme, bikere mekan sayısı artınca alan boyutu artacağından harddiskteki alan artacak sadece.. O zaman 2 dağ eksiltsinlerde girilecek alan yapsınlar Halla halla..Uğraşmamışlar işte oyuna,ben senin GTA 5 hakkında dediğin tüm şeylere katılıyorum.

bkaakco

9.8.2016 20:40:56

0
Hak ediyor.

İdrak İstimlak

9.8.2016 13:53:16

0
"Ulan"lı konuşan BSC Misafiri, varsa daha iyisi söyle oynayalım. Tüm oyun yapımcıları iş bilmez, bir siz akıllısınız. Yapılamıyor demek ki, bunca yıldır olmadığına göre iş sana düşmüş, bekliyoruz şöyle tuvalet deliğine kadar modellenmiş, dışkıların tuvalet deliğinden giderken loading ekranı bile olmayan bir oyun istiyoruz. Oyuncu olarak en doğal hakkımız değil mi?

BSC Misafiri

9.8.2016 13:36:06

0
quote:

Orjinalden alıntı: d3vstator Hocam garaj isini hatırlamıyorum ama normalde oyunda girilip, cikilabilen ortamlarin hic birinde yukleme ekrani yoktu. Single player dan bahsediyorum tabii, online islerini pek sevmedigimden orada nasildir bilemem. Yukleme ekrani olsa ne degisir diye sormussunuz, bana gore acik dunya oyunlarda pek olacak gibi degil, tabii yapanlar vardir yapimcilar arasinda. Bu tarz oyunlarda yukleme isi arka planda bir nevi doldur/bosalt mantigi ile yapilir. Diyelimki bir alana girdiniz, atiyorum mevcut konsolun gucune gore 1 km2 alan icindeki her seyi hafizaya hemen atiyor oyunum motoru. Iste burada RAM e atilacak miktari donanimin gucu belirliyor. Bu alandaki her binanin ici modellense ara bellege, RAM e yuklenecek data buyudugunden ya daha detayli yapmak zorunda kaliyorlar ya da yuklenecek alani daraltiyorlar. İste tum bunlari mevcut neslin kabul edilebilir duzeylerinde tutmak zorunda kaliyorlar. Gönül sizin dediginiz gibi olmasini istiyor ama dedigim sebeplerden dolayi pek mumkun görünmüyor. Ben sahsen yakin gelecekte de beklemiyorum boyle bir sey. Yeni konsollar çıkınca bu sefer onlarin da goruntuleri iyileseceginden, bu sefer kaynaklar daha iyi grafikler icin harcanacak.
Yav hiç alakası yok söylediğinle yok teknik yetersizlikmiş oymuş buymuş ulan neredeyse hiç bir binaya girilmiyor ayıptır üşenmişler koymamışlar bu kadar basit firmalar babanızın malı değil ölümüne savunmanıza gerek yok çok mu zor casino yapıp oyuna koymak çok mu zor Burger Shot koymak bunlar basit şeyler ama uğraşmamışlar birde 3 karakter saçmalığı neydi yav inşallah yeni Read Dead'te 3 karakter yapıp Bir tane Meksikalı bir tane Beyaz redneck çiftlik çocuğu bir tane Piskopat kibar karakter koymazlar adam gibi bir tane ciddi karakterle çıkarlar...

Alkımm

9.8.2016 13:23:46

0
Benim gözümde hala en iyi GTA oyunu SA ve Gta 4 dür.2 side kendine özgü güzellikleri olan o döneme göre farklarını açık ve net ortaya koymuş oyunlardı.Bakmayın şimdi rakibi yok o yüzden bu vaziyette oyun yoksa GTA 5 bir GTA 4 değil.Konu,hikaye ve işleyiş olarak en iyi konu GTA 4 deydi.Araç fizikleri modelleme ve etki tepki olayı gene gta 4 deydi şuan bile gta 4 seviyesinde araç fiziği göremediğim araba oyunları var. Bende GTA 5 çıktığında çok söylendim bu rezillik nedir diye ama hala arada girip oynuyor insan bu süper ötesi iyi olduğu için değil, artık ortada bir rakibi kalmadığı için ve eski günlerin alışkanlığından dolayı.

İdrak İstimlak

9.8.2016 13:08:47

0
Hocam garaj isini hatırlamıyorum ama normalde oyunda girilip, cikilabilen ortamlarin hic birinde yukleme ekrani yoktu. Single player dan bahsediyorum tabii, online islerini pek sevmedigimden orada nasildir bilemem. Yukleme ekrani olsa ne degisir diye sormussunuz, bana gore acik dunya oyunlarda pek olacak gibi degil, tabii yapanlar vardir yapimcilar arasinda. Bu tarz oyunlarda yukleme isi arka planda bir nevi doldur/bosalt mantigi ile yapilir. Diyelimki bir alana girdiniz, atiyorum mevcut konsolun gucune gore 1 km2 alan icindeki her seyi hafizaya hemen atiyor oyunum motoru. Iste burada RAM e atilacak miktari donanimin gucu belirliyor. Bu alandaki her binanin ici modellense ara bellege, RAM e yuklenecek data buyudugunden ya daha detayli yapmak zorunda kaliyorlar ya da yuklenecek alani daraltiyorlar. İste tum bunlari mevcut neslin kabul edilebilir duzeylerinde tutmak zorunda kaliyorlar. Gönül sizin dediginiz gibi olmasini istiyor ama dedigim sebeplerden dolayi pek mumkun görünmüyor. Ben sahsen yakin gelecekte de beklemiyorum boyle bir sey. Yeni konsollar çıkınca bu sefer onlarin da goruntuleri iyileseceginden, bu sefer kaynaklar daha iyi grafikler icin harcanacak.

Jack Rabbit Slims

9.8.2016 12:42:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator Gönül sizin dediğiniz gibi olmasını ister ama mevcut teknolojinin de gücü ortada. Çok sayıda bina içini modelleme yoluna giderlerse, yükleme ekranı olmadan oyunu oynayamayız, yükleme ekranı da olmadan bu kadar büyük data'yı işleyecek bir donanım yok ortada, buna PC'lerde dahil. Ha önceki oyunlarda olupta sonradan çıkan oyunlarda olmayan güzel özellikler var diyorsanız, o başka. Bunlar yapımcının tercihi ile alakalı, yanlıştır, doğrudur, elbette tartışılır. Şahsen böyle büyük ve tecrübeli firmanın ben zamanı boşa geçirdiğine inanmıyorum. Hazır olan oyunlarını en kısa zamanda pazara sürüp, para kazanmak onların da en büyük hedefleri olsa gerek. Bir de en çok tartışılan meselelerden birisi de yapımcı firmaların ekiplerinin büyüklüğü. Kimi firmalar Remedy gibi mesela, küçük ekiplerle çalışır, kimisi Ubisoft'un AC serilerinde olduğu gibi 500 kişilik ekiplerle çalışır. Ekipler sonuçta yönetilmesi gereken insan kaynakları, projenin büyüklüğü ile çoğu zaman doğru orantılıdır, hem maliyet, hem de yapımın kalitesinin, içeriğinin kontrolü açısından tercihlerini yaparlar. Büyük ekiplerden rafine işler yerine fabrikasyon işler çıkıyor ortaya, küçük ekiplerden de, büyük yapım risklerine rağmen bazen çok kalite işler çıkabiliyor. Bence Rockstar burada işin formülünü bulmuş durumda, hem fabrikasyon bir ürüne göre daha özenli işler çıkartıyorlar, hem de yaptıkları oyunun ölçeğine göre küçük ekiplerden daha hızlı oyun yapıyorlar. Ki zamanında Rockstar'da çalışıp, uzun mesai saatleri ve baskıdan şikayet eden insanların durumları da yansımıştı internet sitelerine. Kısaca eldeki imkanlarla ancak bu kadarının yapılabildiğine inanıyorum, eğer daha fazlası mümkün olsaydı, yaparlardı diye düşünüyorum...
Yalnız GTA 5'te garajlara bile yüklemeyle giriyordu mesela, yani oyunu ilk açıp şehri yüklerken yüklemiyor garajları bildiğim kadarıyla. Bahsettiğim gibi pek çok bina modellenip girişine loading koyulursa yine de oyunun ana yüklenme süresini değiştirir mi bu?

BSC Misafiri

9.8.2016 09:30:40

0
quote:

Orjinalden alıntı: Jack Rabbit Slims
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator Açık dünya diğer oyunların özensizlik sonucu ortaya çıkan durumlarını, tekrar eden yapılarını görüyoruz. Açıkçası ben her seneyi bırakın 2 yılda bir gelen, otomatiğe bağlamış oyunları anlayamıyorum bir türlü. Bir çıkıp, pir çıkan oyunlar genellikle çok daha sağlam ve uzun ömürlü oluyorlar. Maalesef CoD, BF, AC gibi oyunlar bizim algımızın değişmesinde büyük rol oynadılar. Kısaca Rockstar oyunları beklediğinize değen oyunlar oluyor.
Doğru diyorsun her oyunu da kaliteli oluyor Rockstar'ın ama dediğim gibi bu sefer arayı çok açtılar. Yalnız bu açık dünya konusunda diyeceklerim var, en iyisi olsa bile ben çok çok iyi olduğunu düşünmüyorum bu konuda. Vice City'den beri her GTA oyununda kendimi sınırlanmış hissettim, sebebi de açık. Bu oyunda girilebilen bina yok gibi bir şey. Bak GTA 5 üzerinden örnek vereyim, şehrin sağ üstünde pist ve casino yazan büyük bir bina var yanında. Tamamen atıl bir alan, mpde orada yarışlar yapılıyor ama singleda o bile yok. Herneyse oraya kocaman casino diye bir bina yapmışsın ama sadece görüntü. Sanki karton bir şehrin içindeyiz, ne etrafında lüks arabalar kumar oynayan tipler var ne de içine giriliyor. O binanın içini modelleyip içine de slot makineleri falan koymak çok mu zor? Mesela San Andreas'ta at yarışı makineleri falan vardı diye hatırlıyorum, kumar olayı RDR'de vardı. Eee sen o binayı neden öyle bomboş bırakıyorsun o zaman? Bu açıdan GTA serileri beni hiçbir zaman tatmin etmedi, üstelik bu oyunda önceki oyunlarda olan safehouse satın alma olayı da olmadığından 4-5 farklı iç mekan görüyorduk oyunda. GTA 3'ün çıkış tarihine bakıyorsun, 5'e kadar olan 12 yıllık sürede en ufak gelişme yok.
Kardeş işte şehir büyük ama içi boş, bunu herkese anlatamıyoruz.GTA 4 teki sokakta yürüyen insan sayısı, gerçekçi insan tepkileri,Araç sürüşü ve oyun fizikleri ayrıyeten vuruş hissi, karakter derinliği,Şehir atmosferi ve şehirin gerçekten yaşayan çevre gibi hisettirmesi hiçbir GTA oyununda yok.Kısaca GTA 5 sözde çok serbest eğlence oyunu ama hiçbir eğlencesi yok.Ancak şehirde boş boş dolanıyorsunuz..GTA 4 ün 2008 yılındaki o etkileyici havası ve çok kaliteli bir oyun hissiyatı vermesi GTA 5 te yok..Bakmayın işte GTA 5 - GTA 4 isminden kazandı..

İdrak İstimlak

9.8.2016 09:00:10

0
Gönül sizin dediğiniz gibi olmasını ister ama mevcut teknolojinin de gücü ortada. Çok sayıda bina içini modelleme yoluna giderlerse, yükleme ekranı olmadan oyunu oynayamayız, yükleme ekranı da olmadan bu kadar büyük data'yı işleyecek bir donanım yok ortada, buna PC'lerde dahil. Ha önceki oyunlarda olupta sonradan çıkan oyunlarda olmayan güzel özellikler var diyorsanız, o başka. Bunlar yapımcının tercihi ile alakalı, yanlıştır, doğrudur, elbette tartışılır. Şahsen böyle büyük ve tecrübeli firmanın ben zamanı boşa geçirdiğine inanmıyorum. Hazır olan oyunlarını en kısa zamanda pazara sürüp, para kazanmak onların da en büyük hedefleri olsa gerek. Bir de en çok tartışılan meselelerden birisi de yapımcı firmaların ekiplerinin büyüklüğü. Kimi firmalar Remedy gibi mesela, küçük ekiplerle çalışır, kimisi Ubisoft'un AC serilerinde olduğu gibi 500 kişilik ekiplerle çalışır. Ekipler sonuçta yönetilmesi gereken insan kaynakları, projenin büyüklüğü ile çoğu zaman doğru orantılıdır, hem maliyet, hem de yapımın kalitesinin, içeriğinin kontrolü açısından tercihlerini yaparlar. Büyük ekiplerden rafine işler yerine fabrikasyon işler çıkıyor ortaya, küçük ekiplerden de, büyük yapım risklerine rağmen bazen çok kalite işler çıkabiliyor. Bence Rockstar burada işin formülünü bulmuş durumda, hem fabrikasyon bir ürüne göre daha özenli işler çıkartıyorlar, hem de yaptıkları oyunun ölçeğine göre küçük ekiplerden daha hızlı oyun yapıyorlar. Ki zamanında Rockstar'da çalışıp, uzun mesai saatleri ve baskıdan şikayet eden insanların durumları da yansımıştı internet sitelerine. Kısaca eldeki imkanlarla ancak bu kadarının yapılabildiğine inanıyorum, eğer daha fazlası mümkün olsaydı, yaparlardı diye düşünüyorum...

gaussfire

9.8.2016 06:13:26

0
Abi o GTA IV deki araba fiziginden aldigim zevki hicbir oyunda goremedim GTA V bu konuda beni cok hayal kirikligina ugratti, o kadar arcade,yavan ve basitti ki hic zevk alamadim ama GTA IV de arabanin o agirligi varya sirf araba surmek icin oynuyodum oyunu

Jack Rabbit Slims

9.8.2016 02:08:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator Açık dünya diğer oyunların özensizlik sonucu ortaya çıkan durumlarını, tekrar eden yapılarını görüyoruz. Açıkçası ben her seneyi bırakın 2 yılda bir gelen, otomatiğe bağlamış oyunları anlayamıyorum bir türlü. Bir çıkıp, pir çıkan oyunlar genellikle çok daha sağlam ve uzun ömürlü oluyorlar. Maalesef CoD, BF, AC gibi oyunlar bizim algımızın değişmesinde büyük rol oynadılar. Kısaca Rockstar oyunları beklediğinize değen oyunlar oluyor.
Doğru diyorsun her oyunu da kaliteli oluyor Rockstar'ın ama dediğim gibi bu sefer arayı çok açtılar. Yalnız bu açık dünya konusunda diyeceklerim var, en iyisi olsa bile ben çok çok iyi olduğunu düşünmüyorum bu konuda. Vice City'den beri her GTA oyununda kendimi sınırlanmış hissettim, sebebi de açık. Bu oyunda girilebilen bina yok gibi bir şey. Bak GTA 5 üzerinden örnek vereyim, şehrin sağ üstünde pist ve casino yazan büyük bir bina var yanında. Tamamen atıl bir alan, mpde orada yarışlar yapılıyor ama singleda o bile yok. Herneyse oraya kocaman casino diye bir bina yapmışsın ama sadece görüntü. Sanki karton bir şehrin içindeyiz, ne etrafında lüks arabalar kumar oynayan tipler var ne de içine giriliyor. O binanın içini modelleyip içine de slot makineleri falan koymak çok mu zor? Mesela San Andreas'ta at yarışı makineleri falan vardı diye hatırlıyorum, kumar olayı RDR'de vardı. Eee sen o binayı neden öyle bomboş bırakıyorsun o zaman? Bu açıdan GTA serileri beni hiçbir zaman tatmin etmedi, üstelik bu oyunda önceki oyunlarda olan safehouse satın alma olayı da olmadığından 4-5 farklı iç mekan görüyorduk oyunda. GTA 3'ün çıkış tarihine bakıyorsun, 5'e kadar olan 12 yıllık sürede en ufak gelişme yok.

fresheyır

9.8.2016 01:07:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Vay be halende birinci sırada bu kadar popüler.Şu efsaneyi watch dogs gibi leş bir oyunla karşılaştırmışlardı..
Söylediğin oyunda oyun olsa kendi markasına fallout markasına leke süren bir oyun

BSC Misafiri

9.8.2016 00:50:29

0
quote:

Orjinalden alıntı: Naughty_Dog Bencede Gta 4 daha iyi bir oyundu. Nico Bellick, Roman orjinal karekterlerdi, Michael la zenci oglan çok sıradan, trevor da tek basına yetmiyor.
Hah oyundan anlayan birilerini görmek çok güzel.Yani gerçek olan bu zaten,GTA 5 yeni diye abartılmış bir oyun. Ve GTA 4'ün bıraktığı etkiyi veremedi.Sanki çocuklara yönelik eğlence oyunu yapmışlarda,Bunu yaparken gerçeklikten ve GTA ruhundan uzaklaşmışlar gibi.. İnşallah yeni RDR oyunlarında böyle hatalar yapmazlar ve bence hemen çoklu ana karakter sevdalarından vazgeçmeleri gerek yoksa oyuna ve karakterlere bağlanamıyoruz.

Grkwnxs

8.8.2016 22:05:03

+1
Gta 5 deki araba fiziği = gta san adnreas daki araba fiziği Gta 4 den sonra araba fizğini nasıl bu kadar kötü yaptılar anlamadım.

Persona_Non_Grata

8.8.2016 20:09:46

0
Bencede Gta 4 daha iyi bir oyundu. Nico Bellick, Roman orjinal karekterlerdi, Michael la zenci oglan çok sıradan, trevor da tek basına yetmiyor.

BSC Misafiri

8.8.2016 19:45:06

0
quote:

Orjinalden alıntı: DarkWarrior. Rockstar hakediyor abi bunu,benim oyun dünyasında en saygı duyduğum 3 firma içerisindeler Bir oyun bu kadar mı detaylı olur?yaşayan bir şehir var,bir sürü aktivite var,senaryo var bir de bunun üstüne online ekledi adamlar daha ne yapabilir bir firma?
GTA 4 ile karşılaştırınca hiçte yaşayan bi çevre yok,Çok yapmacık bir oyun GTA 5.. GTA 4 kadar kaliteli bir oyundan sonra nasıl böyle arcade gerçeksiz bir oyun yaptılar anlamıyorum..2008 yılındaki oyunun üstüne bence hiç bişey katmamışlar hatta bazı konularda dahada gerilemişler,çok yapmacık bir oyun olmuş, oyunu oynarken bunu çok rahat hissediyorsunuz= https://www.youtube.com/watch?v=GWVtZJo-HqI Gerçek hak eden bir oyun varsa oda Witcher 3'tür..Bence GTA 5 i beğenen adam gerçek GTA oyuncusu değildir,oyundan anlamıyordur,Çünkü oyunda GTA ruhu yok çok ruhsuz bir oyun..

Lord Joker.

8.8.2016 18:49:35

0
Rockstar hakediyor abi bunu,benim oyun dünyasında en saygı duyduğum 3 firma içerisindeler Bir oyun bu kadar mı detaylı olur?yaşayan bir şehir var,bir sürü aktivite var,senaryo var bir de bunun üstüne online ekledi adamlar daha ne yapabilir bir firma?

İdrak İstimlak

8.8.2016 15:49:06

0
Açık dünya diğer oyunların özensizlik sonucu ortaya çıkan durumlarını, tekrar eden yapılarını görüyoruz. Açıkçası ben her seneyi bırakın 2 yılda bir gelen, otomatiğe bağlamış oyunları anlayamıyorum bir türlü. Bir çıkıp, pir çıkan oyunlar genellikle çok daha sağlam ve uzun ömürlü oluyorlar. Maalesef CoD, BF, AC gibi oyunlar bizim algımızın değişmesinde büyük rol oynadılar. Kısaca Rockstar oyunları beklediğinize değen oyunlar oluyor.

ReflexAction

8.8.2016 15:37:09

0
dünya üzerinde başka bir oyun varmıdır acaba çıkışından 3 sene sonra en çok satan oyunlar listesinde 1.sıraya çıksın Rockstar işte başka söze gerek yok

Jack Rabbit Slims

8.8.2016 14:57:57

+1
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator

Yalniz adamlar cok kaliteli single içeriğin ustune yine sevilen online modlari ile gozde. Ustelik DLC ler bedava, bu kadar satmalarina ragmen adamlar o iceriklerden tek kurus talep etmedi...
Evet tüm updateler bedava geldi bu çok iyi ama benim gibi daha çok single seven biri için beş yıldır yatıyorlar. 2 senedir yeni Red Dead tanıtıldı dedikodularından geçilmiyor ortalık hiçbirini de reddetmiyorlar, hep hayal kırıklığı.

İdrak İstimlak

8.8.2016 14:55:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Jack Rabbit Slims Hiçbir oyun bu derece başarılı olmamalı, Rockstar'ın 5 yıllık tavrından çıkardığım sonuç bu.
Yalniz adamlar cok kaliteli single içeriğin ustune yine sevilen online modlari ile gozde. Ustelik DLC ler bedava, bu kadar satmalarina ragmen adamlar o iceriklerden tek kurus talep etmedi...

Jack Rabbit Slims

8.8.2016 14:19:37

+1
Hiçbir oyun bu derece başarılı olmamalı, Rockstar'ın 5 yıllık tavrından çıkardığım sonuç bu.

BSC Misafiri

8.8.2016 13:31:02

+2
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri fallout bayağı gerilerde kalmış vay arkadaş yazık resmen oyunculuğa bak
ona bakacak olsan witcher 3 listede yok

BSC Misafiri

8.8.2016 13:25:58

+6
Vay be halende birinci sırada bu kadar popüler.Şu efsaneyi watch dogs gibi leş bir oyunla karşılaştırmışlardı..

BSC Misafiri

8.8.2016 13:25:55

0
fallout bayağı gerilerde kalmış vay arkadaş yazık resmen oyunculuğa bak

HIGHER

8.8.2016 13:10:49

0
stunt yarışları sayesinde
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız