Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

David Cage: "Yeni Nesil Konsollara İhtiyaç Yok"


     Game Developers Conference'da gösterdiği Kara isimli teknoloji demosuyla birlikte yeniden alkışları toplayan Quantic Dream'in önemli ismi David Cage, IGN'e konuştu. Kısa kısa soru cevap niteliğinde geçen konuşmada, önemli tanımlamalar dikkatleri çekti.
 
     "Kara'yı neden yaptınız?" sorusuna "Risk almak, yeni mücadeler içine girmek istedik." şeklinde cevap veren Cage, Kara demosundaki videoda kullandıkları teknolojinin bir sene önceki halinden alıntı olduğunu ekledi.
 
     Yeni nesil hakkındaki soruya ise David Cage, oldukça ilginç bir cevap verdi. Sony'e özel çalıştıklarının üstüne basan Cage, "Heavy Rain'deki yapım sürecimize bakıyorum da, aslında donanımsal açıdan neredeyse hiçbir şey yapmadık. Playstation 3'le yapılacak daha çok büyük projeler var." şeklinde konuştu.

Bu haberin bağlantısı
URL
Heavy Rain Quantic Dream Sony PS3 Adventure kara david cage
Bungie'nin Yeni Oyunu Uzayda mı Geçecek? Halo 4'e Beta Yapılmayacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

urazs

9.6.2012 06:04:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster Ya aslında çok basit şekilde açıklığa kavuşturulur bu konu.Şimdi bazı pc'ci arkadaşlar gerçekten konsol oynamamışlar.Veya oynasalarda exc oyunları tadamamışlar multi deneyimi yaşamışlar. Evet gerçekten yeni nesil konsollara exc oyunlar söz konusu olduğunda gerek yok.Neden? gidin bir uncharted 2-3 , god of war 3 , heavy rain, mgs 4 vs exc oynayan adamlara sorun anlatırlar sebebini.Bu oyunlar grafik olarak yeterliydi.Elemanın biri demişki uncharted 3'de bi yerin kaplamasına baktım çamur gibiydi. E güzel kardeşim sen oyunu sağa sola saatlerce bakıp incelemek içinmi oynuyorsun?Ben ilk defa senden duydum uncharted 3'ün kaplamalarının çamur gibi olduğunu.Millet gemi mezarlığı çöl bölümü kruz gemisi sahneleri görünce ağzı açık kalıyor.Killzone 3 'deki büyük robot bölümünü görünce "bunu 256 mb ram'i olan makina mı sunuyor?" diyorlar. Multi platform oyunlara gelirsek zaten konsollarla pc'yi eşleştirmek salaklıktanda ötedir.Lan zaten donanımı sınırlı bir makinayla yükseltilebilir bir donanıma sahip bir makınayı karşılaştırmak hangi akla hizmettir?.Ama çoğu multiplatform oyun konsol'dan port olarak geliyor pc'ye.Çoğununda texture kalitesi aynı.Sadece 1080p çözünürlük ve 8xaa gibi nimetler var pc'de.Ama şunu aklınızda bulundurun bir konsol sahibi hiç bir zaman 720 p ve aa olmadan oyun oynamadan gocunmaz. Bırak batman ac 24 fps çalışsın ps3 sahibi yine oynar x360 sahibi yine oynar.Ve bu tartışmaların sonu'da yok.Multiplatform oyunların %90'ı konsol port'u olarak pc'e gelecek.E niye?Çünki para konsollarda!!.Adam ekmeği yediği yere özeniyor az kazanç getiren yere de olduğu gibi çıkarıyor.Her ne kadar sonra'dan high texture pack'ler yayınlansada olay bu değilmi?.Örnek skyrim(sonradan texture pack yayınlandı) , crysis 2(aynı şekilde) ,rage (cfg ile oynandığında 8k doku elde ediliyor süper texture pack iptal edildi). Konsolcu arkadaşlarada lafım ; pc kullanıcısı olan arkadaşlara laf söyleyip tahrik etmeyin.Bir oyunu geç oynamak bir kayıp değil.Bırak 2 sene sonra oynasın sonuçta ucunda ölüm yok. Bunu hiç bir zaman övünmek için söylemedim söylemem'de yanlış anlaşılmasın.Bende ps3 var yüksek donanımda pc var ve xbox 360 vardı ama sattım.Çünki x360 da olan oyunlar ps3'dede vardı ve çoğu multi oyunuda pc'de oynuyordum ve alan wake dışında x360 exc'leri pek hoşuma gitmedi o yüzden satmayı uygun gördüm.Ama yinede hepsinin yeri aynı.Nintendo wii'de nsmb co-op oynarken gülme krizine girersiniz bunun tadını hiç bir şey vermez.Ps3'de god of war 3 boss sahneleri veya uncharted 3 uçak sahnesi gibi görsel şölenler başka platformda yoktur.Oyunları aşırı derecede sürükleyicidir.1080p çözünürlük 8xaa ultra high quality'i de pc'den başka yerde alamazsınız. Sözün özü hepsinin birbirine göre +'sı -'si vardır.Biliyorum bu tartışmalarda sonsuza dek sürebilir.Ama tartışmak emin olun gereksiz. Ve yine söylüyorum david cage doğru söylemiş.Kanıtı zaten exc oyunları.Ben uncharted 2'yi oynadığımda "bundan daha iyisini nasıl yapacaklar diyordum" uncharted 3'ü oynayınca "yapan yapıyor abi demekki iş oyun yapımcısında bitiyor" sözü tüm hislerime tercüman oldu. Herkese iyi oyunlar...

escapethelife

9.3.2012 16:12:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Bu PC savunanlari anlamak guc. Onca donanima para verirler daha hayrini goremeden yeni donanimlar gelir sonra onlara para verirler boyle devam eder. Senede 3 tane kaliteli oyun ya gorurler ya da ****in artik portlari ile sevinirler. Bide AMD ya da Nvidia babalarinin sirketleri gibi bunlari kandirir iste boyle gucluyuz konsoldan soyle fazla pixsel veriyoruz yazarlar kartlari cikartirlar bunlarda evet PC guclu der gezerler. Guclude nerde arkadasim Gears Of War serisi, nerde Uncharted nerde Forza ya da GT serisi nerede bunlar madem guclu PC bu kadar??? Nerde Heavy Rain ya da Halo? Nerde konsol artigi port var onlar PC`de arkadas! Adamlarin 2 yil once bitirdigi oyunu cilalayip yeni gibi giydiriyorlar PC kullanicilarida alternatif yok secenek yok yeni oyunmus gibi saldiriyor sonra EGO tatmini! Ulan ayni oyunu 2 yil once bitirdim ben Alan Wake 1.5 2 yillik oyun! Sen daha fazla AA ile oynadinda ne farketti basin goge mi erdi zibidik :D Sonunda sana kupami verdiler ya da benim gormedigim bisey mi gordun oyunda? Cahillik baska salaklik baska sey arkadas bunu ayirt etmek lazim :D
Sana konsolda oynayınca kupa verdiler heralde. Pc savunucularını anlamak güç diyosun sonra yerden yere vuruyosun. Sen insanlara bu kadar hakaret edersen tabikide savunurlar. Yanlış anlaşılmasın konsolumda var pc'imde var insan istediği yerde oynar oyunu. Nerede oynaması gerektiğini söylemek sana mı kaldı afedersin. Bak üstteki arkadaş ne güzel açıklamış, yorumun için teşekkür ederim tüm aletlerin birbirlerine göre +ları ve - leri var doğru demiş. Ben şahsen evde konsolum olduğu halde kaliteli yapımları 117cm ekranda pc bağlayıp full detay oynamayı tercih ediyorum bana daha fazla zevk veriyor. Bu bir tercih meselesi. Ayrıca pcye senede 3 tane oyun çıkmıyor atıyorum konsola senede 80 oyun çıkıyorsa bunların 70i pc yede çıkıyor. Cahilin kim olduğu kurduğun cümlelerden az çok belli. Sonuç olarak milletin yaptığı tercihler kimsenin üzerine vazife olmamalı herkes kendi zevkine baksın isteyen istediği yerde oynar. Bunları tartışmak saçma.

EmuMaster

9.3.2012 10:29:12

+2
Ya aslında çok basit şekilde açıklığa kavuşturulur bu konu.Şimdi bazı pc'ci arkadaşlar gerçekten konsol oynamamışlar.Veya oynasalarda exc oyunları tadamamışlar multi deneyimi yaşamışlar. Evet gerçekten yeni nesil konsollara exc oyunlar söz konusu olduğunda gerek yok.Neden? gidin bir uncharted 2-3 , god of war 3 , heavy rain, mgs 4 vs exc oynayan adamlara sorun anlatırlar sebebini.Bu oyunlar grafik olarak yeterliydi.Elemanın biri demişki uncharted 3'de bi yerin kaplamasına baktım çamur gibiydi. E güzel kardeşim sen oyunu sağa sola saatlerce bakıp incelemek içinmi oynuyorsun?Ben ilk defa senden duydum uncharted 3'ün kaplamalarının çamur gibi olduğunu.Millet gemi mezarlığı çöl bölümü kruz gemisi sahneleri görünce ağzı açık kalıyor.Killzone 3 'deki büyük robot bölümünü görünce "bunu 256 mb ram'i olan makina mı sunuyor?" diyorlar. Multi platform oyunlara gelirsek zaten konsollarla pc'yi eşleştirmek salaklıktanda ötedir.Lan zaten donanımı sınırlı bir makinayla yükseltilebilir bir donanıma sahip bir makınayı karşılaştırmak hangi akla hizmettir?.Ama çoğu multiplatform oyun konsol'dan port olarak geliyor pc'ye.Çoğununda texture kalitesi aynı.Sadece 1080p çözünürlük ve 8xaa gibi nimetler var pc'de.Ama şunu aklınızda bulundurun bir konsol sahibi hiç bir zaman 720 p ve aa olmadan oyun oynamadan gocunmaz. Bırak batman ac 24 fps çalışsın ps3 sahibi yine oynar x360 sahibi yine oynar.Ve bu tartışmaların sonu'da yok.Multiplatform oyunların %90'ı konsol port'u olarak pc'e gelecek.E niye?Çünki para konsollarda!!.Adam ekmeği yediği yere özeniyor az kazanç getiren yere de olduğu gibi çıkarıyor.Her ne kadar sonra'dan high texture pack'ler yayınlansada olay bu değilmi?.Örnek skyrim(sonradan texture pack yayınlandı) , crysis 2(aynı şekilde) ,rage (cfg ile oynandığında 8k doku elde ediliyor süper texture pack iptal edildi). Konsolcu arkadaşlarada lafım ; pc kullanıcısı olan arkadaşlara laf söyleyip tahrik etmeyin.Bir oyunu geç oynamak bir kayıp değil.Bırak 2 sene sonra oynasın sonuçta ucunda ölüm yok. Bunu hiç bir zaman övünmek için söylemedim söylemem'de yanlış anlaşılmasın.Bende ps3 var yüksek donanımda pc var ve xbox 360 vardı ama sattım.Çünki x360 da olan oyunlar ps3'dede vardı ve çoğu multi oyunuda pc'de oynuyordum ve alan wake dışında x360 exc'leri pek hoşuma gitmedi o yüzden satmayı uygun gördüm.Ama yinede hepsinin yeri aynı.Nintendo wii'de nsmb co-op oynarken gülme krizine girersiniz bunun tadını hiç bir şey vermez.Ps3'de god of war 3 boss sahneleri veya uncharted 3 uçak sahnesi gibi görsel şölenler başka platformda yoktur.Oyunları aşırı derecede sürükleyicidir.1080p çözünürlük 8xaa ultra high quality'i de pc'den başka yerde alamazsınız. Sözün özü hepsinin birbirine göre +'sı -'si vardır.Biliyorum bu tartışmalarda sonsuza dek sürebilir.Ama tartışmak emin olun gereksiz. Ve yine söylüyorum david cage doğru söylemiş.Kanıtı zaten exc oyunları.Ben uncharted 2'yi oynadığımda "bundan daha iyisini nasıl yapacaklar diyordum" uncharted 3'ü oynayınca "yapan yapıyor abi demekki iş oyun yapımcısında bitiyor" sözü tüm hislerime tercüman oldu. Herkese iyi oyunlar...

BSC Misafiri

9.3.2012 09:41:29

+1
Bu PC savunanlari anlamak guc. Onca donanima para verirler daha hayrini goremeden yeni donanimlar gelir sonra onlara para verirler boyle devam eder. Senede 3 tane kaliteli oyun ya gorurler ya da konsolcularin artik portlari ile sevinirler. Bide AMD ya da Nvidia babalarinin sirketleri gibi bunlari kandirir iste boyle gucluyuz konsoldan soyle fazla pixsel veriyoruz yazarlar kartlari cikartirlar bunlarda evet PC guclu der gezerler. Guclude nerde arkadasim Gears Of War serisi, nerde Uncharted nerde Forza ya da GT serisi nerede bunlar madem guclu PC bu kadar??? Nerde Heavy Rain ya da Halo? Nerde konsol artigi port var onlar PC`de arkadas! Adamlarin 2 yil once bitirdigi oyunu cilalayip yeni gibi giydiriyorlar PC kullanicilarida alternatif yok secenek yok yeni oyunmus gibi saldiriyor sonra EGO tatmini! Ulan ayni oyunu 2 yil once bitirdim ben Alan Wake 1.5 2 yillik oyun! Sen daha fazla AA ile oynadinda ne farketti basin goge mi erdi zibidik :D Sonunda sana kupami verdiler ya da benim gormedigim bisey mi gordun oyunda? Cahillik baska salaklik baska sey arkadas bunu ayirt etmek lazim :D

dodomoco

9.3.2012 07:41:23

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Celtic Warrior

Ciddi misin Broski ? Peki harika çöl sahnelerine ne diyorsun ? God of War'a ne diyorsun ? Battlefield 3'ü o zaman konsollara çıkartmasalardı kendileride dedi. Ana platformu pc diye ama Xbox 360 ve PS3'te saçtı. Crytek'te öyle diyordu konsola oyun yapmayız falan diye ama tıpış tıpış yaptılar. Uğraşmak istemeyen adam oyun yapamaz.
Sen bize suan konsollarin hala cok guclu oldugunu mu soylemeye calisiyorsun

alito

9.3.2012 04:44:54

0
dikkat ettiyseniz bu tür açıkalamaları hep SONY için özel oyun geliştirenler yapıyor. diğer firmalardan bu tür laflar duyamıyoruz. anlayın işte SONY söyletiyor bunları

Shely

9.3.2012 02:24:49

0
Bu millet gerçekten uçmuş ya herkes bulmuş bi hedef fırlamış yaydan!! çok sağlam pc sahibiyim 1 senedir fakat gel görki oyuna ilk ps da başladım ve oyunumda tomb raiderdı o zmanlar aldığım haz heyecan çok enfesti sanki masaldı çünkü küçüktüm herneyse bu pcde oyun oynarken kendimi kaptıramıyorum nedense sanki oyunu yüklerken bütün büyü bozuluyo bende gittim geçen gün ps3 aldım yanındada god of war 3 verdiler şimdi az önce oyunu bitirdim hemde bi günde bi solukta oyun film veya başka bi kategori deildi bence ölmeden önce tadılması gereken bi şaheser idi ne kadar övsem az... şimdi battlefield 3 hani şu "çok iyi grafikli oyun"u daha önce pc de bitirdim ve 1 hafta sürdü kısa kısa oynaya oynaya bitirdm ve şu an düşününce jet bölümünden başka bi şey gelmiyo aklıma ...eee bence burada bi ampul yanmış olmalı bi oyunu sadece grafikleriyle asla ve asla YARGILAYAMAZSINIZ! Zevkler ve renkler tartışılmaz ona saygım var fakat benim fikrim ps3 hala başyapıtlara gebe bi konsol ve buna inancım lduğu için ps3 aldım teşekkürler. Bu arada ENCUNİ kopardın beni akşam akşam ya o nası bi caps sesli güldüm resmen !

söny

9.3.2012 01:09:43

0
Ps3 ün daha sonuna kadar kullanılmış olduğu veya xbox'ın sonuna kadar kullanılmamış olduğu kaç kere açıklandı hala tartışıyoruz zamanı gelince çıkar tartışmaya ne gerek var yahu

encuni

9.3.2012 00:22:38

+5

escapethelife

9.3.2012 00:20:10

0
Şimdiki konsolların 1-2 sene daha gideri var fakat oyun sektörünün gelişmesi açısından kesinlikle yeni nesil konsollara ihtiyaç var. Şuan bile birçok firma ps3 ün sınırına gelemedi ama bazı firmalar sınırları zorlamaya devam ediyor. Yeni nesil konsolların gelmesiyle birlikte daha kaliteli dokular kullanılabilir olacak daha çok yüzeyli çevre ve karakterler oluşturulabilecek ki buda daha kaliteli grafikler demek. Daha geniş alanlar oyunculara sunulabilecek. Kara demosu güzel fakat kullanılan motor çok büyük bir yenilik değil. Bu motordan daha kalitelileri şuan piyasada mevcut. Motor herşey demek değil ayrıca yapılan animasyon ışık oyunları kullanılan dokular daha önemli. Kara'da da motordan çok gözüme çarpan kaliteli grafik işçiliği kaliteli animasyon. Hatta bu videoda kullanılan işçilik başka motorlarla bundan daha iyi bir deneyim sunabilirdi. Sonuç olarak yeni nesil konsolların çıkması hepimiz açısından iyi olur. Şuanki konsollarda çakılıp kalmakta oyunları belli bi seviyeden yukarı malesef daha ileri taşıyamaz.

Wayward Son

9.3.2012 00:14:08

-1
Ya olay konsol-pc muhabbeti değil. Bazıları var ki, sadece BF3 ve Crysis dışında başka bir oyun söylemiyorlar. CryEngine'ı anlarım da bence Frostbite 2 o kadar büyütülecek bir motor değil. BF çıkmadan bas bas bağırdım. Bu oyun grafik için oynanmaz diye. Evet BF3'ün duvar, çayır çimen, zemin vs kaplamaları güzel. Ama sadece o kadar. Bina içleri, sokaklar vs bomboş. Ofise giriyorsun bir masa, pano, su makinesi vs. yani ofiste olabilecek hiç bir şey yok. Olmasına gerek te yok çünkü kimse bu oyunu grafik yüzünden oynamıyor. O karmaşada da bakmıyor masa mı var pano mu var diye. Adamlar UC3'te Drake'in poşusunun püsküllerine kadar yapıyorlar ama dandik grafik deniyor. Yansıtılan mimari, şehir ortamı falan nedense hiç mi hiç konuşulmaz. Varsa yoksa kaplama kalitesi.

encuni

9.3.2012 00:10:58

0
BSC Misafiri PS4 yazıcaktım :D Uykuluyumda az..

Celtic Warrior

8.3.2012 23:58:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: dodomoco

çünkü o ödüller fanboyların isteğine ve mongol bir jüriyle veriliyor cryengişne 3 motorunu kullanıyorum ve sadece şunu diyorum bu motor sırf konsollar yüzünden bok edilmiş bfye bakıyorum grafikler gerçek ucye bakıyorum uzaktan bakıldığında iyi evet ama yakındaki bütün kaplamalar çamur gibi
Ciddi misin Broski ? Peki harika çöl sahnelerine ne diyorsun ? God of War'a ne diyorsun ? Battlefield 3'ü o zaman konsollara çıkartmasalardı kendileride dedi. Ana platformu pc diye ama Xbox 360 ve PS3'te saçtı. Crytek'te öyle diyordu konsola oyun yapmayız falan diye ama tıpış tıpış yaptılar. Uğraşmak istemeyen adam oyun yapamaz.

BSC Misafiri

8.3.2012 23:57:26

0
Fanboylar yine ne savaş vermiş. Ama özelliklede ps3 fanboylarına diyorum ki "sakin ol şapmiyon!" pc ve x360 fanboyları daha az hırs yapmış.. Ben neden mi apolar yaklaşıyorum olaya? Cevabı basit evimde 2 konsolum birde high-end gaming pc var, çoğunlukla kendim kıyaslama yapıyorum. Objektif yaklaşım ile xbox bu neslin kazananıydı diyorum. Ps3te unutamadığım oyunlar var tabi (heavenly sword, mgs4, uncharted 1-2-3, gt5, heavy rain, GoW3). Aslında genellikle konsolLarda sadece exc oynayıp multiplatformları sadece pc'de oynarım ama her 3 sistemde de fırsatını buldukça kıyaslama yaparım illaki. Pc 4ever!

BSC Misafiri

8.3.2012 23:57:21

0
Encuni PS3 cikali 5 yil oluyor sen neden bahsediyorsun?

ultra_storm

8.3.2012 23:56:57

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Nasil insanlarimiz var PS3 sahibi Xbox sahibi bile olmadan yandan carkli bir ekran karti ucuz AMD islemci alip 2 tane PC oyununu FULL HD oynayip konsollara laf atiyolar ya odunla dovesim geliyo :D :D :D Bir tane Heavy Rain gibi, ya da gelecek bu yapim gibi God Of War gibi ya da Uncharted gibi say say bitmiyor yapim var mi PC`de? Kalkip hala PC savunuculugu yapiyorsunuz. PC oncudur evet PC teknolojik olarak su an inanilmaz derecede konsollardan ilerdedir ama bunlara oyun yapan olmadiktan sonra o guclu PC`lere yazilimlar gelistirilmedikten sonra hanginizin ne kari oluyor? Anlamak mumkun degil... Birde benim halkim herseyi cok bilir yani oyun yapimcisindan daha bilgilisiniz ya elestiriyorsunuz.
Haklısın elime konsol almamış adamım ben konsolda yok bende nede olsa:

djomer05

8.3.2012 23:54:43

0
PC cileri anlamak zor gerçekten.. Burada adam yapacak büyük projelerimiz var diyor, orada PC ci atlıyor yok konsolun gücü şöyle yok Battlefield ı kaldırmadı falan.. Size niye ateş düşüyor arkadaş :D Yani buraya gelip fanboyluk yapmadan içim rahatlamaz mı diyorsunuz..

encuni

8.3.2012 23:36:05

0
Burda cryengine yada frosbite 2 fln diyorsunuz tek tük günümüz grafiği motorları bir kaç motor içinde yeni konsol çıkmaz. Tahminim 2013 de xbox 2014 de ps3 çıkar

BSC Misafiri

8.3.2012 23:23:10

0
dodomoco 08.03.2012 23:14:48 Allah aşkına sen uc3 tekı yüz, gemideki - çöldeki atmosferi nereden gördün.... 1.si . 2.si ... fanboyların istediği olsaydı her yıl cod goty olurdu... 3.sü ise sen kimsin hangi sıfatla o juriye mongol diyorsun :D kojima mısın sen :?

dodomoco

8.3.2012 23:14:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: Celtic Warrior

Peki neden Uncharted 3 yılın en iyi grafikli oyunu seçildi ? Bundan önceki bütün en iyi grafikli oyun ödüllerini PS3 Exclusiveleri götürdü ;)
çünkü o ödüller fanboyların isteğine ve mongol bir jüriyle veriliyor cryengişne 3 motorunu kullanıyorum ve sadece şunu diyorum bu motor sırf konsollar yüzünden bok edilmiş bfye bakıyorum grafikler gerçek ucye bakıyorum uzaktan bakıldığında iyi evet ama yakındaki bütün kaplamalar çamur gibi

BSC Misafiri

8.3.2012 22:45:11

0
BSC Misafiri 08.03.2012 21:58:18 çunku bf3 nadir pc odaklı oyunlardan... pc nin gerçek gucude bu değil...bf3 ten çok daha iyi oyunlarda gelebilirdi... ama piyasayı konsollar yurutuyor... para konsollar uzerınde donuyor...haberide çıktı 10 kat daha guçlu diye ama bf3 te 2 katını gördük göremedik... kapasıte var ama.. . oyun piyasası konsollar uzerınden dönuyor.. adamlar teknoloji demosunu bile ps3 uzerınden yaptı.. düşünsene pc uzerınden yaptıklarını.... zaten yaptılar unreal engine 4 ama yeni nesil konsolları beklıyecekler:? peki niye yeni nesil konsolları beklıyecekler :? bunuda sen söyle :?

BSC Misafiri

8.3.2012 22:45:06

0
David Cage yetişkin oyunları yapan biri ve yapımlarıda eşşiz ama böyle yetişkin oyunu yapan bir adama kötü söz söyleyen ve alay eden yorumcuların çocuk olduğu ne kadar da belli(en azından akıl yaşları). Adam KARA'yı yaptı ve çoğu insan onu kısa film yaptı, adam PC'den bahsetmemiş ve eldeki donanım ile ne kadar iyi oyunlar yapılacağını söylemiş(grafikten öte proje kalitesinden bahsediyor ama sanırım halen pc'den bahseden çocuklar yüzünden anlaşılmıyor yeni nesile gerek yok iken.) Millet gelmiş burda adama laf atıyor, yazık.

BSC Misafiri

8.3.2012 22:44:38

-1
Nasil insanlarimiz var PS3 sahibi Xbox sahibi bile olmadan yandan carkli bir ekran karti ucuz AMD islemci alip 2 tane PC oyununu FULL HD oynayip konsollara laf atiyolar ya odunla dovesim geliyo :D :D :D Bir tane Heavy Rain gibi, ya da gelecek bu yapim gibi God Of War gibi ya da Uncharted gibi say say bitmiyor yapim var mi PC`de? Kalkip hala PC savunuculugu yapiyorsunuz. PC oncudur evet PC teknolojik olarak su an inanilmaz derecede konsollardan ilerdedir ama bunlara oyun yapan olmadiktan sonra o guclu PC`lere yazilimlar gelistirilmedikten sonra hanginizin ne kari oluyor? Anlamak mumkun degil... Birde benim halkim herseyi cok bilir yani oyun yapimcisindan daha bilgilisiniz ya elestiriyorsunuz.

ultra_storm

8.3.2012 22:42:45

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri PC'ciler ekran kartına o kadar para verdikten sonra ağlamışlardır .. konsollar hala çok iyi grafikler veriyor 2 aa için yeni konsol gelmez
Git ağla 250 tl'lik ekran kartları oyunları aa açık en yüksek ayarda açıyor.

Wayward Son

8.3.2012 22:22:42

+1
Bak misafir arkadaşım. Dünyanın en kaliteli malzemesine sahip bir aşçı olabilirsin. Öyle ki elindeki krema, kek, kakao 1. sınıf kalitedir. Ama bunu süslemeden, kekin üzerine kakao sosu döküp sunarsan o sadece pasta olarak kalır. Öte yandan daha az lezzetli malzemesi olan başka bir aşçı vardır. Ama pastasını öyle bir süsler ki, öyle güzel detaylar koyar ki o 1. sınıf malzemeden yapılmış pastayı kimse yemek istemez. Grafik dediğimiz şey TEXTURE KALİTESİ değildir. GÖRSEL TASARIMDIR. Görsel tasarım da öyle dar bir anlama gelmez. Sunum, detaylar, çekim açıları vs. aslıdna hepsinin içine sokulduğu bir kavramdır. Sen gider texture kalitesine abanılmış ama detaylardan yoksun BF'ye müthiş grafik dersen bilginden şüphe ederim. BF'nin kalitesi yüksek ama ortam sanki minimalist bir ressamın elinden çıkmış gibi fazla boş. Uncharted'ın mekanları, karakter detayları ise efsane. Crysis'i sevmem ama Crytek detay konusunda gerçekten çok yetenekli bir firma. Tasarım açısından çok sağlam adamlara sahipler. Dice'a baktığımızdaysa önümüzde bir Mirror's Edge örneği de var. Full minimalist tasarım.

Celtic Warrior

8.3.2012 22:10:21

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bir örnek vermek istiyorum battlefield 3 neden grafik bakımından ps3 de ezildide ezildi ezildide ezildi ? Demekki ps4 e ihtiyaç var cünkü haksızlık var pc birsürü özellik gerektirirken ps3 yıllarca aynı şeyle gidiyor. yani birazda onlar harcasın arkadaş hep pc cilerinmi cebi yancak :D
Peki neden Uncharted 3 yılın en iyi grafikli oyunu seçildi ? Bundan önceki bütün en iyi grafikli oyun ödüllerini PS3 Exclusiveleri götürdü ;)

BSC Misafiri

8.3.2012 21:58:36

0
PC'ciler ekran kartına o kadar para verdikten sonra ağlamışlardır .. konsollar hala çok iyi grafikler veriyor 2 aa için yeni konsol gelmez

BSC Misafiri

8.3.2012 21:58:18

0
bir örnek vermek istiyorum battlefield 3 neden grafik bakımından ps3 de ezildide ezildi ezildide ezildi ? Demekki ps4 e ihtiyaç var cünkü haksızlık var pc birsürü özellik gerektirirken ps3 yıllarca aynı şeyle gidiyor. yani birazda onlar harcasın arkadaş hep pc cilerinmi cebi yancak :D

zero2900

8.3.2012 21:43:23

0
@»FaTaLiTY %100 katılıyorum. L.A. Noire'da adam kızgın bir şekilde sorgulama yaprken resmen ağzına s**arım bakışı atabiliyordu. :D Demo benide pek etkilemedi. Ancak yeni nesile şuan ihtiyaç yok kısmına katılıyorum sonuçta L.A. Noire'da diğer muhteşem yapımlarda PS3'ün nimetlerinden faydalandı :) Her ne kadar geneli TPS'yi ve bol bol matematiksel hesaplama kullanmış olsada...

Fatal1ty.

8.3.2012 21:28:42

0
Videosunu izledim ve pek etkilendiğimi söyleyemem. L.A. Noire'de karakterlerin yüz mimikleri çok daha iyiydi

Xaerk

8.3.2012 21:25:02

0
David Cage:Yeni Nesil Konsollara İhtiyaç Yok Yav he he

Celtic Warrior

8.3.2012 21:16:50

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri David Cage hayatında iyi donanımlı bir PC görmemiş galiba.
Yada diğer firmalar gibi beceriksiz değil.

SHooTeR||Coder

8.3.2012 21:01:59

+3
Bu adamın akıl sağlığından şüphe ediyorum...

BSC Misafiri

8.3.2012 20:59:12

+3
David Cage hayatında iyi donanımlı bir PC görmemiş galiba.

MertLIVE

8.3.2012 20:41:14

0
Tartışmalar başlasın.

cyberdejin

8.3.2012 20:39:46

+1
ps4 çıkmayacak... en azından beklediğimiz haliyle çıkmayacak. Sony Cloud üzerine çalışıyor. Muhtemelen yeni jenerasyon oyunları çıktığında, cloud sistemine geçeceği için, PS3 sahipleri aynı konsolla bu servisi satınalacaklar. ps3'ü olmayanlar da muhtemelen üzerinde hardisc, blueray , fanlar, gibi bir çok donanımdan arınmış küçük bir kutu alacak ( işte buna PS4 diyebiliriz) . Sistem server üzerinden ondemand ve tamamen dijital platformda devam edecek. Üzgünüm ama, ben böyle okuyorum gelen bilgileri. Geleneksel anlamıyla PS4 çıkmasını en çok isteyenlerden biriyim. Ama bu gidişat, tahminimi boş çıkartmayacak gibi görünüyor. Bu iyi mi kötü mü ? Beklentiye göre değişir. Sonuçta, korsanın önüne geçmenin tek yolu, korsan programı, lokal işlemcilerde çalıştırmayı engellemekle mümkün gibi görünüyor. Bunun da tek yolu şimdiki teknolojiye göre Cloud ( ondemand) .

Lineal

8.3.2012 20:30:13

-1
Hı hı yok...

BSC Misafiri

8.3.2012 20:30:04

+3
kara yı yapabılen adamın bunu söylemeye hakkı var ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Heavy Rain
+ TAKİBE
AL
15 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız