Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Crytek: "Crysis 3, PC'lerinizi Zorlayacak"


     Görünüşe göre Crysis 3'ü rahat rahat oynayabilmemiz için çok yüksek donanımlı PC'lere ihtiyacımız olacak.
 
     Crytek'in yaptığı açıklamaya göre, Cysis 3 odanızda bulunan o müthiş donanımlı bilgisayarlarınızın her zerresine kadar yararlanacak. Crytek'in Kreatif Direktörü Rasmus Højengaard şöyle diyor; "Crysis 3'ün görsel efektlerini tam anlamıyla görebilmek için çok gelişmiş donanımlı bir PC'ye ihtiyacınız olacak. PC oyuncuları, Crysis'in sadece PC için çıkmasını istiyorlar değil mi? İlk oyunu düşünecek olursanız bunu neden istedikleri gayet açık. Şunu söylemeliyim ki, Crysis 3 ile birlikte görsel efektlerin limitini zorluyoruz. Tabii eğer çok çok donanımlı bir bilgisayarınız da yoksa, oyun yine de harika görünecektir."
 
     

Bu haberin bağlantısı
URL
crysis crysis 3 crytek cryengine cevat yerli electronic arts fps
Wii U İçin Onaylanan Tüm Oyunlar Microsoft'un E3 Sunumunda Oyundan Çok Servis Var
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

namanmika

17.7.2012 01:14:34

0
Yani donannımım kotu olsa bıle oynayabılecek mıyım sız ban onu soleyın yanı max payne 3 gıbı mı olucak ?

ps3-tr

12.5.2012 19:36:21

0
Anlaşılan konsolları zorlayacak. crysis 2 ultra oynamak için en az gtx460 gerek demişti cevap abimiz. crysis 3 te bu gtx480 ide geçer diye düşünüyorum..

deerhunter1980

8.5.2012 18:42:14

0
su an piyasada hd 7000 serisi ve gtx 600 serisini zorlayacak hic bir oyun yok.Bu oyunda da "CG" kalitesinde grafikler gormezsek buda bu kartlari fazla zorlamayacaktir iye tahmin ediyorum...

BSC Misafiri

8.5.2012 16:54:45

0
nerede o cryengine 3 muhteşem optimize yapıyor diyener nerede göremiyorum onları ?? dedik dimi crysis 2 nin kasmamasının nedeni grafiklerden kıstığı için diye...

Bowser Zeki

8.5.2012 10:41:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: xLordRealx

Haklısınız hocam tonlarca para verip en iyisinden kart alıyoruz, kartı zorlayacak oyun çıkmıyor. Hadi ileriye yönelik yatırım yaptık desek gene olmaz tonlarca para verip 10 yıl rahat gidecek kart alırız 2 yıl sonra directx 12 çıkar hadii kart çöpe. Bu işin ticari boyutu daha baskın maalesef.
Geforce FX 5500 kartim var. dx9 kasiyo :) dx12 cikarsa gene ayni benim icin degisen bisey yok. (:

metin n

8.5.2012 09:59:23

0
ben crysis 2'yi 800*600 oynamıştım 2013ün ilkbaharına kadarda pc nin çoğu özelliklerini yenilerim tmm o zaman rahat oynarım :D

Babblebabble

8.5.2012 01:03:49

+2
Evet beyler sistem gereksinimlerini yazıyorum: Recommended: Nvidia GTX680 3Way SLI Graphics card 16 GB RAM 30 GB Free Space

SLaYeR KiNG

8.5.2012 00:12:58

+1
Muhtemelen portlama olacak bir oyun için şimdiden beklentileri yükseltmek ancak hayal kırıklığı ile sonuçlanmasına yarar.

LyVio

7.5.2012 20:04:15

0
kasetin ne olduğunu karıştırmışım bu arada.

LyVio

7.5.2012 19:52:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: clear_ doom 3 ekran kartlarının "oha.bu ne lan?" dediği bir oyun olarak çıktı.Donanım dünyası hazır değildi böyle bir oyuna.O yüzden ""kasımkasımkastırdı""" senin anlayacağın dilde konuşursak; doom 3, oyun dünyasının donanım cephesinde fitili ateşledi. Fakat durum gittikçe tam tersine döndü.Donanım hızlı gelişti, bu sefer oyun dünyası ağır kaldı.3000 tl lik ekran kartı var.3000 tl lik ekran kartının %50 performansını kullanacak bir tane oyun göster bana.Sadece bir tane.. "gösteremezsin."Çünkü yok. + olarak youtube gir.doom 2 ve doom 3 grafiklerini karşılaştır.taş devrinden "bir anda" uzay çağına girersen sende kasılırsın..doom 2 bilmezsin gerçi sen.O zaman ya 3 ya da 5 yaşındaydın ufaklık.Belkide yoktun bile.2 disketti oyun.Sen şimdi disket ne diye sorarsın.
Doom2 oynamışlığım var.Doom 3 ile doom 2'nin arasındaki grafik farkını da biliyorum.İki oyun arasında aşşağı yukarı bi 10 sene var dediğin gibi kasma normal olabilir.Ama crysis 1'de uzak çizimlerden çok optimizasyon durumu vardı. Bu arada kaset kullandığım bir bilgisayarım vardı zamanında.

clear_

7.5.2012 19:01:44

+1
quote:

Orijinalden alıntı: LyVio

onun için mi dar alanlarda geçen doom 3 zamanının en güçlü sistemlerini gerektiriyordu?Bu durum daha çok optimize etmek ile alakalı.
doom 3 ekran kartlarının "oha.bu ne lan?" dediği bir oyun olarak çıktı.Donanım dünyası hazır değildi böyle bir oyuna.O yüzden ""kasımkasımkastırdı""" senin anlayacağın dilde konuşursak; doom 3, oyun dünyasının donanım cephesinde fitili ateşledi. Fakat durum gittikçe tam tersine döndü.Donanım hızlı gelişti, bu sefer oyun dünyası ağır kaldı.3000 tl lik ekran kartı var.3000 tl lik ekran kartının %50 performansını kullanacak bir tane oyun göster bana.Sadece bir tane.. "gösteremezsin."Çünkü yok. + olarak youtube gir.doom 2 ve doom 3 grafiklerini karşılaştır.taş devrinden "bir anda" uzay çağına girersen sende kasılırsın..doom 2 bilmezsin gerçi sen.O zaman ya 3 ya da 5 yaşındaydın ufaklık.Belkide yoktun bile.2 disketti oyun.Sen şimdi disket ne diye sorarsın.

AsasinoDePulgas

7.5.2012 19:00:05

0
valla göreceğiz oyunu minecraftta kastırıyor pc leri bilen bilir.

LyVio

7.5.2012 18:27:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: clear_ hd 4850 ve amdx6 var.4gb 1066 ram.en yüksek ayarda en az 25 fps alacağıma adım gibi eminim.Ki 4850 değil de 5x serisi veya 6x serisi ekran kartlarına sahip olan arkadaşlar hiç korkmasın.Onlarda en az 30 fps alacaklardır.ilk çıkan crysis ile korkutmaya çalışmış insanları.İlk oyunda ki görüş mesafesi oldukça uzundu.yani gerçekten açık dünya oyunuydu.ekran kartlarına oldukça yüklenmişti.fakat crysis 2 "crysis1" e göre oldukça dar mekanlarda geçti.O yüzden sistemi zorlayamadı.crysis3 de videolarına bakarak konuşursak çok geniş olmayan, yani görüş mesafesi kısıtlı olan alanlarla geçiyor.Bu demektir ki donanımı zorlayamayacak. Bunlar tamamen oyun çıkmadan ekran kartı vs sattırma propagandaları.Kanmayın arkadaşlar.
onun için mi dar alanlarda geçen doom 3 zamanının en güçlü sistemlerini gerektiriyordu?Bu durum daha çok optimize etmek ile alakalı.

nazmi123

7.5.2012 16:38:30

0
crysis 3 bırakında farcry 3 ü nasıl bekliyosunuz onu söyleyin .İkinci oyunu ubisoft eline yüzüne bulaştırmıştı...(bence ikisininde konusu farklı olsada crysis ile farcry arasında bi rekabet var )

Llorente

7.5.2012 16:37:01

0
Sadece ekran kartıyla olmuyor ki.İyi bir pc si olmayan adam 400 milyona güzel bir ekran kartı alıcaksa.En az 200 veya 250 Tl lik te güzel bir Power supply alması gerekiyor verim alabilmesi için.Olay sadece ekran kartında degıl.Power supply'de çok önemli.

BSC Misafiri

7.5.2012 15:50:49

0
Abi Benim Kasada Msi G31M3 V2 Anakart 700 Gb HDD 3 Tane HDD :) İntel Pentium Dual Core E2150 İşlemci Ati HD3450 Ekran Kartı Vardı Bütün Hepsini Oynadım Bitirdim 3üde Samsung NP300E5A S01TR Laptopumunda Bitiricem Kısmetse :)

huseyincarnege

7.5.2012 15:14:27

+1
işalla bizim pc acar kasmaz :) amdx6 zotacgtx480 1800mhz gskill 8gb ram 2tb hdd işalla kurtarır :(

clear_

7.5.2012 15:11:41

-2
hd 4850 ve amdx6 var.4gb 1066 ram.en yüksek ayarda en az 25 fps alacağıma adım gibi eminim.Ki 4850 değil de 5x serisi veya 6x serisi ekran kartlarına sahip olan arkadaşlar hiç korkmasın.Onlarda en az 30 fps alacaklardır.ilk çıkan crysis ile korkutmaya çalışmış insanları.İlk oyunda ki görüş mesafesi oldukça uzundu.yani gerçekten açık dünya oyunuydu.ekran kartlarına oldukça yüklenmişti.fakat crysis 2 "crysis1" e göre oldukça dar mekanlarda geçti.O yüzden sistemi zorlayamadı.crysis3 de videolarına bakarak konuşursak çok geniş olmayan, yani görüş mesafesi kısıtlı olan alanlarla geçiyor.Bu demektir ki donanımı zorlayamayacak. Bunlar tamamen oyun çıkmadan ekran kartı vs sattırma propagandaları.Kanmayın arkadaşlar.

Guest-C6BBFF977

7.5.2012 15:05:24

+3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Tahminen 16 gb ram 8 gb ekran kartı.hdd de en az 1 tb.
İşten anlamadığın nerden belli 8 'GB' ekran kartı

Mactavish-

7.5.2012 14:24:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultrastorm34

Çare konsollardaymış peh sanki konsollarda ultra ayarda falan olacakta böyle diyorsun giriş seviyesi pc bile bu oyunu konsoldan çok daha iyi kalitede oynatacaktır.
Arkadaş doğru yazmış HD5770 gibi bir kart bile Konsollardan daha iyi grafikte oynatıcaktır.

RedTurkei

7.5.2012 14:20:50

0
Pc de dandik dündik çalışacaksa sırf yeni kart işlemci satmak için gelmesin zaten alıcıda bulamaz kim zevk alırki pc de 20fps oyun oynamaktan crysiste bunu bilmeli Kartların gücü ortadayken böyle laflar beni güldürüyor. Haa sen yaparsın yazılımla sonrada kartların gücü yetmiyo dersin bende tüketici olarak derimki Crysis 3 Ban zaten çok hızlı çalışan grafikleri müthiş oyunlar şu anda mevcut onlara yönelir herkez tıpkı Cod un neden fazla sattığını anlamadıkları gibi .. Neyse paşa gönlü bilir Crytekin

bloodTime

7.5.2012 14:20:05

0
satış rakamları konsollardaki gibi olmadıgı sürece yüksek grafik kalitesiyle iyi optimize edilmiş oyunlar görmek hayal bana göre ...pc oyunları cok satmadıgı için adamlar donanım firmalarından kazanıyor. işin özeti bu ... her oyun en iyi şekilde optimize edilseydi kaç kişi gidip ekran kartı ram veya işlemci alacaktı...optimize demek emek demektir ,masraf demektir...aynen konsol exc'lerinde oldugu gibi...sonucta satışlardan gelir elde edilemeyince farklı yollar deniyor firmalar... ama keşke tüm firmalar crytek gibi optimize edebilse ...crysis 2 grafiklerine göre iyi optimize edilmişti...

Cpt. Miller

7.5.2012 14:16:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: Serinyer Donanım üreticileri özellikle ekran kartı tarafı ellerine ovuşturmaya başlamışlardır.
Sırf Crysis 3 için bile ekran kartını değiştirecek olan çok olur, bu devirde grafiklere önem verilmesi de lazım bu Cryis 3 olur veya başkası. Donanımı yetersiz olan oynayamayacak diye birşey yok özelliklerini kısıp oynar.

gam3hunter

7.5.2012 14:13:21

+2
piyasa oyuncuyu her zaman müşteri olarak görmesiyle alakalı arada bizleri düşünüyor gibi yapmalarının sebebi kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez mantığıdır___ekran kartları her gün daha da pahalı oluyor oyunlarda aynı şekilde alınmaya devam ettikçe yaptıkları hamleler yada yolmanın boyutu artıyor 6 seneki konsola kendilerini kastıkları zaman çok güzel görsellere ulaşıyorlar 6 senelik konsola göre tabi ama aynı durum bilgisayarda yok sürekli limitleri zorluyorlar senede 5 tane adam akıllı hem grafiği hem içeriği zorlayan oyun yapsalar şükrediyoruz___beyler soruyorum size crysis 2'deki görüntünün biraz daha altında ama çevre olarak crysis 1 den daha geniş daha özgür ve güçlü yapay zeka olsa hangimiz grafik isterdik dikkat edin piyasa sırf görsel olarak ağzımızı açık bırakıyor(en çok ekran kartı firmaları kazanıyor tabi) yapay zeka konusunda şaşırtan kaç oyun gördük bir ton örnek vardır böyle keşke tüm dünyada para kolay bulunan bir şey olsa da bunları bu kadar dert etmesek !

Serinyer

7.5.2012 14:07:36

+1
Donanım üreticileri özellikle ekran kartı tarafı ellerine ovuşturmaya başlamışlardır.

killuminati25

7.5.2012 14:04:24

+3
Şimdi malum kişiler gelipte Crytek'te yeni grafik motoru çıkarsın derlerse şaşmam...

satantribal

7.5.2012 13:42:40

+25
marifet kastırmak değil crytek adam gibi optimize etmek. kimileri yalandan yazılımı ona göre yapar gtx 560 yetecek oyuna gider gtx 680 önerilen ister amaç daha çok ekran kartı sattırmak. aaa bizim oyunumuz şu kadar sistem istiyor, bu grafikleri ancak bu sistemler açar demek kıstas değil yazılım aldatmacası bunu her zaman söylüyorum. tüm kartlar üzerine çalışmadıkları için piyasadaki en yüksek kartı baz alıp oyunu ona göre yazıyorlar sonra vay efendim vay vay

xLordRealx

7.5.2012 13:42:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: paradoks! firmaların oyunları yeni nesil kartlara yönelik yapmaları normal bir şey ama beni kıl olduğum durum mesela 6970 ayarındaki kartlar için kaç tane hakkını veren oyun yapıldı da yeni nesil kartlara oyun yapıyorlar milyarlık kart alıyorsun son ayarlarda oynamak için 1 sene veya biraz daha fazla zaman içinde bu kart en üst seviyede zorlanacak diyorlar hadi gaza geldin yeni kart aldın psu yetmedi üstüne birde psu bu döngüyü firmalar dahada hızlandırma peşinde oyunların fiyatı da ortada sürekli firmaları zengin ediyoruz ya oyuncuyu düşünen kim var ya her firma yenisini iyisini istiyor biri diyor mu acaba biraz makul fiyatlara yapsak oyuncuları zor duruma düşürmesek diye nasıl olsa alan var diye sürekli oyuncuları kitliyor firmalar bunun sonu nereye gider bilmiyorum
Haklısınız hocam tonlarca para verip en iyisinden kart alıyoruz, kartı zorlayacak oyun çıkmıyor. Hadi ileriye yönelik yatırım yaptık desek gene olmaz tonlarca para verip 10 yıl rahat gidecek kart alırız 2 yıl sonra directx 12 çıkar hadii kart çöpe. Bu işin ticari boyutu daha baskın maalesef.

Anaconda_Kenan

7.5.2012 13:41:43

-3
ya oyun oynamak istiyosak en güzeli sağlam bi 3binliralık masaüstü toplamak lazım. şöyle intelin 2600k nvidianın gtx 580, ssd disk falan sağlam akıcı bi monitör vs şart ya para olsada toplasak ah ah

Kalzagg

7.5.2012 13:27:22

0
abi yeni nesil kart almak artık şart oldu adamlar ona zorluyor hele bide windows 8 cıktıgında ortalıgı görün o zaman

ultrastorm34

7.5.2012 13:25:37

-3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Çare konsollarda !
Çare konsollardaymış peh sanki konsollarda ultra ayarda falan olacakta böyle diyorsun giriş seviyesi pc bile bu oyunu konsoldan çok daha iyi kalitede oynatacaktır.

nazmi123

7.5.2012 13:20:55

0
Crynet GTX 680 16GB RAM İ7 İşlemci Önerilen Sistem Olur Ozaman :) demişşin bu bence minimum olur :))))))) önerilen gtc690 slı ..32 gb ram 128 ssd i7 3960x bence önerilen böyle olur :):):) insanları anyamıyorum ilk crysis çıktığında grafikler mütiş ama kaldıran pc yok diye grafiklerden isyan ettiler ..crytek bunun üzerie crysis 2 kırpık piyasaya sürdüler şimdide grafikler kötü diyorlar insanları anlamak çok zor :)

razor_19

7.5.2012 13:16:51

0
Tamam grafik de yapsınlar ama oynanışı da biraz değiştirseler oyun biraz daha eğlenceli olacak

BSC Misafiri

7.5.2012 13:11:08

-8
Çare konsollarda !

CWaRRioR

7.5.2012 12:51:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: rodri metronun grafiği kötü değil ama o kadar kasacak birşey de yok.
Tesellation kullanıp da kastırmayan bir oyun görmedim henüz

paradoks!

7.5.2012 12:48:52

+6
firmaların oyunları yeni nesil kartlara yönelik yapmaları normal bir şey ama beni kıl olduğum durum mesela 6970 ayarındaki kartlar için kaç tane hakkını veren oyun yapıldı da yeni nesil kartlara oyun yapıyorlar milyarlık kart alıyorsun son ayarlarda oynamak için 1 sene veya biraz daha fazla zaman içinde bu kart en üst seviyede zorlanacak diyorlar hadi gaza geldin yeni kart aldın psu yetmedi üstüne birde psu bu döngüyü firmalar dahada hızlandırma peşinde oyunların fiyatı da ortada sürekli firmaları zengin ediyoruz ya oyuncuyu düşünen kim var ya her firma yenisini iyisini istiyor biri diyor mu acaba biraz makul fiyatlara yapsak oyuncuları zor duruma düşürmesek diye nasıl olsa alan var diye sürekli oyuncuları kitliyor firmalar bunun sonu nereye gider bilmiyorum

Mactavish-

7.5.2012 12:48:33

0
Asıl merak ettiğim konu konsollarda nasıl olucak ve aradaki fark nasıl olucak.

Crynet

7.5.2012 12:32:33

+1
GTX 680 16GB RAM İ7 İşlemci Önerilen Sistem Olur Ozaman :)

BSC Misafiri

7.5.2012 12:25:37

0
Malun acilis ekrarininda nvidia ve intel logololari olucak sponsor yani bu firmalarin en ust duzeydeki urunlerini sattirmasi gerekicek.

BSC Misafiri

7.5.2012 12:25:30

-17
Tahminen 16 gb ram 8 gb ekran kartı.hdd de en az 1 tb.

rodri

7.5.2012 12:22:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: sfgsfgsfg

Ne alaka Metronun grafikleri çok güzeldi??? Bir Crysis değil.
metronun grafiği kötü değil ama o kadar kasacak birşey de yok.

sfgsfgsfg

7.5.2012 12:21:30

-1
quote:

Orijinalden alıntı: rodri eğer o kadar zorlamayı hakedecek grafik kalitesi görürsek varsın zorlasın, teknoloji gelişsin. gtx680,gtx690, hd7970 alan kişi iyi ki bu kartı almışım diyebilsin, ama metro2033 gibi saçma sapan şekilde, haketmediği şekilde kasmasın sistemi.
Ne alaka Metronun grafikleri çok güzeldi??? Bir Crysis değil.

rodri

7.5.2012 12:20:00

0
eğer o kadar zorlamayı hakedecek grafik kalitesi görürsek varsın zorlasın, teknoloji gelişsin. gtx680,gtx690, hd7970 alan kişi iyi ki bu kartı almışım diyebilsin, ama metro2033 gibi saçma sapan şekilde, haketmediği şekilde kasmasın sistemi.

Portraitclub

7.5.2012 12:18:27

0
desenize cebimiz yine yırtılıcak :(

sfgsfgsfg

7.5.2012 12:17:43

-1
Het türlü güzel grafik XD.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Crysis 3
+ TAKİBE
AL
259 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız