Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

BF4 Multiplayerından Ultra Ayarlarda Video!


    Battlefield 4'ün PC'de devam etmekte olan test sürecinden videolar gelmeye devam ediyor. Jackfrags isimli YouTube kanalı, Battlefield 4'ten yeni bir multiplayer videosunu ortaya çıkardı.
 
    Oyunun ultra ayarlardaki grafiklerini gördüğümüz bu video, Battlefield 4'ün Spectate yani izleyici modundan alınmış. Bu videoda Battlefield 4'ün grafikleriyle Battlefield 3 arasında seriyi üçten dörde atlatan grafiksel gelişimi(PC için) görmek gerçekten pek mümkün olmuyor. Ancak yine de daha fazla partikül ve daha yıkılabilir çevre, videoda kendini hissettiriyor.
 
İşte video,
 
Güncelleme: Oyunun Alpha sürümünden Ultra ayarlarda bir video daha ortaya çıktı.


Bu haberin bağlantısı
URL
DICE EA games battlefield 4 PC PS3 PS4 Xbox one Xbox 360 FPS
Yeni XCOM Oyunu Gamescom'da Tanıtılacak Blizzard, Aylık Ödemeli Sistemden Ayrılıyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

any77

3.8.2013 21:44:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: onur3161 [url=http://****/c25MCx] [/url] BF4 tede bu olay olacak.
Gayet sakince soruyorum böyle düşünmenin sebebi nedir?

any77

3.8.2013 20:23:27

-1
quote:

Orijinalden alıntı: kubiilay Playstation'u olan ps'yi bilgisayarı olan pc'yi destekliyor. İkinizde bişey bilmiyorsunuz. Ps'de oynanan oyunun zevki başka pc'de ki başka. S*dik yariştirmaya gerek yok. Aldıgın zevk önemli.
Tamam, sen her şeyi biliyorsun. Şimdi sessiz ol.

BSC Misafiri

3.8.2013 18:06:10

+1
çantayla mantayla alakası yok , çinli askerler öyle giyiniyor gençler.

kubiilay

3.8.2013 17:56:23

-1
Playstation'u olan ps'yi bilgisayarı olan pc'yi destekliyor. İkinizde bişey bilmiyorsunuz. Ps'de oynanan oyunun zevki başka pc'de ki başka. S*dik yariştirmaya gerek yok. Aldıgın zevk önemli.

Cpt. Miller

3.8.2013 17:47:58

+1
Frostbite 3 özellik videosu, BF 4 mp'da artık ufak çaplı deniz savaşları da yapabileceğiz. Dikkat edilirse mp bölümleri pre alpha'daki kaplamaların konulmadığı videolardan alınma değil, bu kadar güzel atmosfer hangi fps shooter oyunda var.

any77

3.8.2013 17:27:19

+2
BSC, battlelog'da gördüm. Haberi vardır diye girdim ama yokmuş. İlgilenirseniz memnun olurum: http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2925730258294081567/

any77

3.8.2013 17:24:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri IW eski motorun poligon sayısını ve kaplama çözünürlüğünü arttrıdı yeni motor diye piyasaya sürdü herkes anladı eski motor olduğunu. Peki DICE eski motorun başına 3 ekleyince yeni motor oldu? Burada eleştirdiğim konu yeni motor yapmamaları değil, adamların her bf oyununu başka motorla yapacak hali yok zaten ama eski motoru başındaki rakamı değiştirip yeni motormuş gibi tanıtıyorlar. Şimdi bana IW ın ve DICE ın yaptıkları arasındaki farkı söyler misiniz? Ha bir de bf fanboyları yine eksileyecek o yüzden peşin peşin söyleyeyim. Bf fanboyu değilim ama Cod fanboyu da değilim. İki oyun arasında bf tercihimdir.
Frosbite engine 3'ün özelliklerini anlatan bi video vardı. Onu izlersen eminim fikrin değişecektir. Bu arada iyi veya kötü ama fb2'ye göre bir fizik değişimi gördüm ben. Division'a benzettim yani daha yumuşak fizik kullanılmış...

any77

3.8.2013 17:22:17

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Zamanin da BF3 den pek de farki olmadigini soyledim,millet sinir krizi gecirdi.Alin iste ne oldu Bir aralar Mesut Bey BF4 ile KZSF arasinda "nesil farkliligi var" dedi.PS4 ve Xbox One in bu oyunu asla bu gorsellerde kaldiramayacagini,kaldirsa dahi 60fps yi yakalayamayacagini soyledi.Sonra ne oldu oyunun yapimcilari,oyunun yeni nesil konsollarda 1080p 60fps de 64 kisilik mp calisacagini kendileri acikladi.Ayrica E3 de ki Xbox One uzerinde ki sunumun pc uzerinde oynandigina kanaat getirip gorsel olarak BF3 den farki olmadigini soyleyen yine Mesut Bey in kendisidir. Dogru KZSF ile BF4 arasinda nesil farkliligi var ama KZSF uzak ara onde. Not:KZSF u trolluk olsun diye ortaya atmadim,sadece zamaninda yere goge sigdirilamayan 7990 ile calistigi soylenen oyunun BF3 den farkinin olmadigini belirtmek ve gercek yeni nesil gorsellere sahip KZSF un bu oyun karsisinda assagilanip sonra sut dokmus kediye nasil donusuldugunu belirtmek istedim.
Bf3'ün üstüne grafik olarak daha ne ekleyebilirler onu merak ettim. bf3'ü colonel seviyesine kadar oynayan biri bf4'ün fiziklerinin ve ses efektlerinin bf3'ten çok çok daha ileri seviyede olduğunu anlar. Bunu tartışmaya gerek yok zaten. Zaten bu konsol fanboyları ps3 döneminde grafiğe bakan mı var derken şimdi pc odaklı çıkan oyunun grafiklerine çamur atıyorlar. Hey Allah'ım ne kafasınız vallahi. Yeni nesil konsollarda pc kadar detaylı olmayacak. Olamaz zaten. Adamlar ilk 30fps diye açıkladılar. Sonra bir kaç detaydan kısalım 60fps olsun dediler. Bu kadar açık bir konu. Zaten beni de pek bağlamıyor. İyi veya ortalama bir pc'si olan bf'yi pc'de oynar zaten. Bende öyle yapacağım. Konsolda oyun oynayan zaten bf3'ten daha iyi bir grafik istemez. Nedir bu hem konsol savunuyorsunuz hem de grafik. İkisi zıt kavramlar . Oyunun alpha sürümüne bakıp kzsf'nin grafikleri bundan iyi diyorsunya. Adamlar alpha sürümünde bf3 grafiklerini verebilmişler daha ne istiyorsunuz anlamıyorum. Sanki grafiğe çamur atanlarında bundan iyi grafikli oyunu çalıştıracak pc'si var ha . Bu grafikle commander oynamanın verdiği zevk'i ben alırım. Oyuna çamur atanlarda fanboy'luğun verdiği kuvvetle inat yaparlar. Biz oynarken sizde bakarsınız öyle. Olacak bu yani ... Oyun güzel olacak. Nokta.

BSC Misafiri

3.8.2013 17:09:12

0
IW eski motorun poligon sayısını ve kaplama çözünürlüğünü arttrıdı yeni motor diye piyasaya sürdü herkes anladı eski motor olduğunu. Peki DICE eski motorun başına 3 ekleyince yeni motor oldu? Burada eleştirdiğim konu yeni motor yapmamaları değil, adamların her bf oyununu başka motorla yapacak hali yok zaten ama eski motoru başındaki rakamı değiştirip yeni motormuş gibi tanıtıyorlar. Şimdi bana IW ın ve DICE ın yaptıkları arasındaki farkı söyler misiniz? Ha bir de bf fanboyları yine eksileyecek o yüzden peşin peşin söyleyeyim. Bf fanboyu değilim ama Cod fanboyu da değilim. İki oyun arasında bf tercihimdir.

-Sherlock-

3.8.2013 10:28:35

+2
Bana doyrucu yıkım efektini verinde isterse marionun tuğla kırması gibi olsun , bf1943'te bile tankla yere ateş ettiğimizde yer göçüyodu ama bf3'te yere 2-3 tane c4 koy batlat üzerine roket mermilerini boşalt genede ufak bir çakıl taşı bile hareket etmiyor , bun bunu istemiyorum belirli 2-3 duvarın yıkılmasıyla olmaz , bazı binaların stünu dışında heryeri patlıyor stüna ateş ettimi tık yok NİYE!

whisper242

3.8.2013 01:58:05

+3
pre alpha grafiklerine bakıp yorum yapanlara şu resim armağan olsun bf4te çin tarafında bulunucak bazı araçlar açıklandı linkini veriyim http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2925730258294081567/
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

BSC Misafiri

3.8.2013 01:36:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ne beklediğinizi anlayamadım arkadaş grafikler yeterince ayarında ki henüz alpha sürümünde , benim için önemli daha büyük haritalar,yeni silahlar,yeni araçlar, yeni silah eklentileri, commander sistemi hatta ve hatta gelişmiş izleyici modu daha başka ??? Tutturmuşlar yok grafiklerin bf3 ten farkı yokta falan filan...
Burada ki mesele insanlara bunu anlatamamak. Cod un da her oyunun da yine oyun diyorlar. Artık BF de de başladılar. Neyse bunların gürültüsünü biz çekeceğiz.

BSC Misafiri

2.8.2013 18:24:29

+3
bf4 alpha sürümü ile bf3 ü kıyaslayan bsc yi ayakta alkışlıyor her bir yanımla gülüyorum... tebrikler.

BSC Misafiri

2.8.2013 15:25:37

+4
Ne beklediğinizi anlayamadım arkadaş grafikler yeterince ayarında ki henüz alpha sürümünde , benim için önemli daha büyük haritalar,yeni silahlar,yeni araçlar, yeni silah eklentileri, commander sistemi hatta ve hatta gelişmiş izleyici modu daha başka ??? Tutturmuşlar yok grafiklerin bf3 ten farkı yokta falan filan...

HardJoker

2.8.2013 15:23:57

-3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ARMA3 oynadıktan sonra bu oyunların ne kadar tırt olduğunu anlayan bi tek ben miyim ?
Bende varım.

Cpt. Miller

2.8.2013 14:56:39

0
BF 4 ve KZSF'un senaryosunu oynayın sonra grafikleri hakkında karar verirsiniz, konuşmak için henüz erken.

Legolas4

2.8.2013 14:55:38

-1
Hiç bir şey değişmemiş sanki

Denizcagdar

2.8.2013 14:51:02

+1
@TheBladeRunner +1 Bu oyunun karşısında adam KZSF'yi yerin dibine soktu. Oyunun gameplay videolarını da görmüştük oysa ki. Yazık, editörlerin bu kadar körü körüne yorum yapması kendilerine duyduğumuz güveni de baltalamaktadır. Bilgisine deneyimine güvendiğimiz bir onlar var. Onlar da cahil cühela çıkarsa geçmişi de sorgular insan. Biz bu insanlardan neleri yanlış öğrendik diye...

TheBladeRunner

2.8.2013 13:16:31

0
Zamanin da BF3 den pek de farki olmadigini soyledim,millet sinir krizi gecirdi.Alin iste ne oldu Bir aralar Mesut Bey BF4 ile KZSF arasinda "nesil farkliligi var" dedi.PS4 ve Xbox One in bu oyunu asla bu gorsellerde kaldiramayacagini,kaldirsa dahi 60fps yi yakalayamayacagini soyledi.Sonra ne oldu oyunun yapimcilari,oyunun yeni nesil konsollarda 1080p 60fps de 64 kisilik mp calisacagini kendileri acikladi.Ayrica E3 de ki Xbox One uzerinde ki sunumun pc uzerinde oynandigina kanaat getirip gorsel olarak BF3 den farki olmadigini soyleyen yine Mesut Bey in kendisidir. Dogru KZSF ile BF4 arasinda nesil farkliligi var ama KZSF uzak ara onde. Not:KZSF u trolluk olsun diye ortaya atmadim,sadece zamaninda yere goge sigdirilamayan 7990 ile calistigi soylenen oyunun BF3 den farkinin olmadigini belirtmek ve gercek yeni nesil gorsellere sahip KZSF un bu oyun karsisinda assagilanip sonra sut dokmus kediye nasil donusuldugunu belirtmek istedim.

Can-ı Efsan

2.8.2013 11:59:34

-1
Pardon. konuya 2. video eklenmiş. 1 dakikalık olan videoda evet kaplamalar yok. ama 1. de var sanki yav ben mi yanlış gördüm

BSC Misafiri

2.8.2013 11:58:47

-2
Anladığım kadarıyla MW2 ve MW3 arasında ne kadar fark varsa BF3 ve BF4 arasında da o kadar fark var. EA in gidişat iyi değil.

Can-ı Efsan

2.8.2013 11:58:27

-1
@EvenstarGS Evet haklısın BF den daha iyisini yapan ben grafikler güzel. Fakat biz şunu diyoruz videolarda,trailer da o adar muazzam grafikler gördük fakat oyunda göremiyoruz. Biz diyoruz ki trailerda okadar güzel gösterdin durmadan oyunun grafiklerini falan övdün yav ozaman koyda görelim. Hani videolardakinden eser yok onu diyoruz. Ayrıca kaplamalar var ben mi yanlış gördüm? geçen hafta yayınlanan videoda yoktu.

BSC Misafiri

2.8.2013 11:58:27

-3
Böyle dönek fanboylar görmedim. BF olunca 3 ten 4 e geçince ille uçurum mu olması lazım vıdı vıdı grafik önemli değil vıdı vıdı COD'a gelince vay efendim bilmem kaç yıldır aynı grafikler. Sadece aptal mavi paleti kaldırıp daha net kaplamalar yaptılar diye yeni oyun olmuyor 4 demeleri de çok saçma. 3 ün ek paketi olur anca bu. Nasıl bir gözü körlüktür bu fanboyluk.

EvenstarGS

2.8.2013 11:53:34

+1
Birincisi oyun alphada ve kaplamalar eksik bu durumda konuşanlar boş konuşuyor kaplama kötü diyerek.İkincisi bf3'ten farkı yok bf3.5 bf3 modu diyen arkadaşlara söylüyorum.BF4'ten daha iyi grafiğe sahip fps oyunu söylesinler.Cod mu ? Bu kadar oluyorsa bu kadar.Taş gibi grafikleri var DİCE daha iyisini yapana kadar en iyisi bu yanlış eleştirmeyelim lütfen.

Can-ı Efsan

2.8.2013 11:48:50

0
Öncelikle her yoruma eksi basan gerizekalı kim ise insan gibi şuraya çıksın. E beyinsiz velet eksi basınca ne oluyor? Neysee... PS için düşük tutmuşlar yav arkadaşım yeni nesil konsol yokmu sizde ee daha ne düşük tutuyonuz. ps de daha çok kişi oynasın diye PC ye kısıyorlar herşeyi. Kardeşim ben bu oyunun kendisine 120 TL veriyorsam, DLC sine her birine 30 TL veriyorsam benim en iyiyi oynamaya hakkım var demektir. Tamam grafikler bf3 ünde çok güzel ona birşey demiyorum pek. Yav llanet olasıca sürünmeyi değiştir, FPS tarihinde en kötü sürünme ya resmen buzda kayar gibi. Azıcık oynanış değiştirin, bizim haritayı Telefondan açıp oynama gibi bir isteğimiz yoktu, onu kaldır bize düzgün bir oynanış sun bari.

FERFEROS

2.8.2013 11:05:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Elemanın twitch accountu ve PC özellikleri : http://www.twitch.tv/jackfrags/old CPU: Intel Core I7 3770K @ 4.6GHZ Motherboard: ASUS Sabertooth Z77 GFX CARD: MSI Nvidia GTX 670 OC Memory: 16GB Kingston 1600MHZ DDR3 Case: Corsair 800D OS: Windows 7 64 Bit Professional Hard Drives: 1 x 90GB Corsair Force GT SSD 1 x 240GB OCZ Vertex SSD 2 x 1TB HDD 2 x 500GB HDD Peripherals: Blue Yeti Microphone (USB) Microsoft Intellipoint 3.0 Mouse (500HZ) Steelseries QCK Heavy Mouse Mat Cyborg V5 Gaming Keyboard ASTRO A40 Headset + Mix Amp
Oyunu kendi bilgisayarlarında oynamıyorlar. Los Angeles'da yapılan etkinliklerdeki bilgisayarlarda oynuyorlar. EA daha sonra sahiplerine videoları yolluyor.

BSC Misafiri

2.8.2013 10:58:51

0
ultra diye koyduğunuz video tamamen anlamsız. Çoğu yerde kaplamalar eksik, alpha sürümünden ultra video olsa nolur olmasa nolur.

AutumnRain

2.8.2013 10:48:57

0
Bildiginiz gibi daha texture olayı tamamlanmadı

Angelz

2.8.2013 10:06:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock69 @Angelz Sir Pinky nin tahtını ele geçirmeye mi çalışıyorsun ??
hayır sadece,oyunu savunuyorum bi bf fanı olarak....

Cpt. Miller

2.8.2013 08:06:25

0
Oyunda Frostbite 3 kullanıldığı için belki modelleme ve ışıklandırma kalitesi gibi küçük farklar olabilir, beta çıkınca daha iyi anlayacağız. Benim gibi BF'ın atmosferine ve takım oynanışına önem verenler için, BF 4'de 3'den çok daha iyi grafik beklemek gereksiz ayrıntıdır. Ayrıca bu tür videolar tam olarak gerçek grafik kalitesini gösteremez.

BSC Misafiri

2.8.2013 03:54:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: Hasikomen Adamlar isteseler yaparlardı ama sonra minimum sistem ihtiyaçlarında GTX780 SLI yazınca üzülmemeniz gerekir.
Sen bi GTX 780 in sözlükten tanımını öğren ondan sonra SLI ına laf söylersin.

BSC Misafiri

2.8.2013 03:53:51

-2
Çok kötü beklentiyi yükseltip bu kadar vasat kaplamalarla bu oyunu sunmak tam EA ya yakışırdı zaten. Ama her şey grafik değildir oynanışın muazzam olmasını umuyorum.

encuni

2.8.2013 03:21:49

-2
Battlefield 3 de ultra grafikle low grafik arasında ahım şahım fark görmedim. 2 3 taş degısıo sonra yerdeki cimler azalıyor o kadar

Hasikomen

2.8.2013 03:02:01

-1
Adamlar isteseler yaparlardı ama sonra minimum sistem ihtiyaçlarında GTX780 SLI yazınca üzülmemeniz gerekir.

BSC Misafiri

2.8.2013 03:01:50

0
Bence asıl grafikleri single'da göreceğiz. Multiplayer'da konsolları da düşünerek grafikleri düşük tutmuşlar. En azından bu sefer oyunu daha çok kişi oynayabilecek.

oxlayer

2.8.2013 02:43:04

0
ultra ayarda zaten grafikler crysis 3 kalitesinde değil nerden belli ekran kartını ne kadar kastırmasından belli kaplamalar patlamalar grafikler efekler den belli.dlc çıkarmasınlarda devamlı enayileri avlamak için.para tuzağı.cod ta dlc zımbırtısını sömürgeci devlet gibi çıkarıyor.onu bunu bırak zannedersin oyunları crysis 3 doom 4 far cry 3 ayarında.

aterikasedi

2.8.2013 02:38:59

0
İlk çıkış videosundaki grafiklerden eser yok.

BSC Misafiri

2.8.2013 02:11:36

+3
Battlefield'in 3'ten 4'e geçme nedeni belli. Eğer Battlefield 3 bilmemne bilmemne diye bir oyun çıkarsalardı yeteri kadar pazarlayamazlardı. 4 deyince daha bir merak uyandırıyor. Başka bir sebebi olduğunu sanmıyorum.

BSC Misafiri

2.8.2013 02:11:28

-3
Grafikler vasat, kaplamalar vasat. EA 3. altın dışkıyı haketti

BSC Misafiri

2.8.2013 02:11:15

-1
Zaten nasıl bi fark bekliyosunuz ki, bu sefer call of duty e söylenenler DICE ye söylenecek bence, yapımcılar hr zaman olduğu gibi fazla abartıyor

BSC Misafiri

2.8.2013 02:11:05

0
ARMA3 oynadıktan sonra bu oyunların ne kadar tırt olduğunu anlayan bi tek ben miyim ?

BSC Misafiri

2.8.2013 02:10:56

-2
Ben BF4 için 2. GTX 670 i SLI yapacaktım. Bunun için mi? Bu mu yeni nesil. Birde ultra da diyor grafikleri. Hayal kırıklıklarına bir yenisi daha. Tamam grafikleri geliştirmediniz, peki yenilik ne? Yani BF4 ü BF3 den ayıran yenilikler neler biri bana söyleyebilir mi?

Can-ı Efsan

2.8.2013 01:50:29

-1
@onur3161 Helal kardeşim son sözü söyledin işte.

DeepImpact.

2.8.2013 01:47:56

+3
[url=http://bit.ly/c25MCx] [/url] BF4 tede bu olay olacak.

Mactavish-

2.8.2013 01:39:07

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Angelz

sen oyuna laf atmak için bahane arıyosunda ondan....
Activision da çalışıyorum. Oyuna laf attıkça para kazanıyorum. Doğru söylüyorsun. Ön sipariş yaptım bile oyunu öyle boş konuşmalarla olmuyor bu işler.

Sherlock69

2.8.2013 01:19:56

+1
@Angelz Sir Pinky nin tahtını ele geçirmeye mi çalışıyorsun ??

Artizt

2.8.2013 01:18:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: Toph Bei Fong
Oha, Alpha'sını oynamamıştım da, cidden alpha'sı daha iyimiş.

Angelz

2.8.2013 00:59:25

-3
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

Grafikler zaten iyiydi ona kimsenin laf ettiği yokta. Renk paletide mi değişmez ? Aynı motordan ne tasarımlar çıkar.
sen oyuna laf atmak için bahane arıyosunda ondan....

Mactavish-

2.8.2013 00:57:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: Angelz

eksilemişsiniz adamı ama adam haklı,adamlar ellerinden geleni yapıp günümüzün son teknolojisini kullanıyorlar halen sizi memnun edemiyolar,bu bf3le aynıysa gidin cod oynayın onlar çok geliştiyorlar ya grafikleri,DİCE'ta sizin söylediklerinizi pek umursamıyor zaten adamlar yine satacak ve hakettiklerini alacaklardır istediğinizi diyebilirsiniz.
Grafikler zaten iyiydi ona kimsenin laf ettiği yokta. Renk paletide mi değişmez ? Aynı motordan ne tasarımlar çıkar.

Angelz

2.8.2013 00:47:43

-1
quote:

Orijinalden alıntı: whisper242 ne yalan söyliyim grafikler bana bf3ten çok daha temiz net ve iyi gözüküyor 3 ten 4 e geçince illa arada uçurummu olması lazım anlamadım grafikler ultrada kusursuz bir görüntüde şuan önemli olan oynanış yıkım multiplayerda dengeler haritaların tasarımı vs.
eksilemişsiniz adamı ama adam haklı,adamlar ellerinden geleni yapıp günümüzün son teknolojisini kullanıyorlar halen sizi memnun edemiyolar,bu bf3le aynıysa gidin cod oynayın onlar çok geliştiyorlar ya grafikleri,DİCE'ta sizin söylediklerinizi pek umursamıyor zaten adamlar yine satacak ve hakettiklerini alacaklardır istediğinizi diyebilirsiniz.

omelette

2.8.2013 00:43:54

+4

Can-ı Efsan

2.8.2013 00:43:33

+1
@onur3161 Evet bir bakıma fanboyum ama bu bize oyunculara yapılan haksızlık bence. cebimizden almadığı para kalmadı ama bize niyeyse bf4 beta-alpha falan yok. Onlar kral torunumu yani onlada para veriyor bizde. Birde ilk yazdığım yorum için diyorsan kardeşim ne yapayım gerçekler böyle sen söyle öyle değil mi, ne farkı gameplayde. Trailerda okadar övdüler böyle-şöyle-patlamalar efektler,grafikler. Şuan hiçbirşey göremedim ben gerçekten.

DeepImpact.

2.8.2013 00:37:22

0
Fatal05 helal sana kardeşim seni fanboy bilirdim.

big daddy kunteper

2.8.2013 00:36:43

0
BF3 ile grafik farkının çok olmasını beklemiyorum zaten. adam gibi yıkım olsun yeter.

DeepImpact.

2.8.2013 00:34:48

-2
yemin ederim bf3 farkı yok hatta bf3 daha iyidi resmen map dlc getirmişler!

Can-ı Efsan

2.8.2013 00:30:13

-1
ya bi dk biz niye oynıyamıyoz bunu? bende de bf3 var ne ayak la

Karakurt58

2.8.2013 00:23:51

-1
Amaaaa adamdaki PC benimkinin aynısı ama bende ekran kartı yok :(

BSC Misafiri

2.8.2013 00:19:14

+1
Elemanın twitch accountu ve PC özellikleri : http://www.twitch.tv/jackfrags/old CPU: Intel Core I7 3770K @ 4.6GHZ Motherboard: ASUS Sabertooth Z77 GFX CARD: MSI Nvidia GTX 670 OC Memory: 16GB Kingston 1600MHZ DDR3 Case: Corsair 800D OS: Windows 7 64 Bit Professional Hard Drives: 1 x 90GB Corsair Force GT SSD 1 x 240GB OCZ Vertex SSD 2 x 1TB HDD 2 x 500GB HDD Peripherals: Blue Yeti Microphone (USB) Microsoft Intellipoint 3.0 Mouse (500HZ) Steelseries QCK Heavy Mouse Mat Cyborg V5 Gaming Keyboard ASTRO A40 Headset + Mix Amp

BSC Misafiri

2.8.2013 00:19:03

+3
http://www.youtube.com/watch?v=H9ndz13zUms yıll 2011 nederseniz diyin fanlar BF3 betasına bakın birde buna resmen ps3 oyunu olmuş demekki 2011deki gibi konsollar yerlere vurulmasın diye bu şekilde yapmışlar sony ve microsoft lobisi 2gömlek iyi bf3 bu oyundan

Mactavish-

2.8.2013 00:10:31

+6
BF3 e BF4 adında harita paketi gelmiş.

xsonickersx

2.8.2013 00:08:38

-2
BC2 devam

Uncy

1.8.2013 23:59:42

+1
Çok fark yok bf3 le

Can-ı Efsan

1.8.2013 23:58:06

+1
Hmm grafikler öyle AAAA dedirtecek değil maalesef, bunları bir bf3 oyuncusu olarak söylüyorum çok umutluydum trailerdan falan gördüklerime göre. Arada uçurum yok ama biraz daha net. oynanışa geliek olursak bence değişiklik yok adamın yerde sürünmesi nişan alması,koşması aynı. sadece battlelog ve commander modunda çok durulmuş. Dikkatimi çekense oynayan kişi 4-5 şarjör harcadı ama düzgün adam vuramadım yani sürekli havaya,sağa-sola attı tepme yapıyor da böyle değil bu resmen başka yerlere attı kurşunları.

whisper242

1.8.2013 23:49:43

-2
ne yalan söyliyim grafikler bana bf3ten çok daha temiz net ve iyi gözüküyor 3 ten 4 e geçince illa arada uçurummu olması lazım anlamadım grafikler ultrada kusursuz bir görüntüde şuan önemli olan oynanış yıkım multiplayerda dengeler haritaların tasarımı vs.

BSC Misafiri

1.8.2013 23:47:39

+1
battlefield 3'ün 'gerçek' halinin konsol sürümü. para vermeye gerek yok pcde

BSC Misafiri

1.8.2013 23:47:03

-2
adamlar süspansiyonlu. koşarken yaylanıyor:)

iamburak

1.8.2013 23:42:58

0
Hangi sistemde oynadıklarını da yazsalarmış ya

K.Dot

1.8.2013 23:42:49

-2
TPS yapsalar oynanırmış.Ayrıca adam astronot gibi,ne biçim çanta o.

RedTurkei

1.8.2013 23:41:44

0
anlamadım ne eksiklik var ama bana BF3 daha gerçekçi geldi belkide fazla oynadığımdandır belkide mavi filitre gözü daha çok rahatlatıyor sarıdan

Tall Man

1.8.2013 23:40:00

+2
BF3 e oranla çok fark yok . Çevre biraz daha detaylandırılmış . Bu da demek oluyor ki BF3 ü ultra-high ta kaldıran bir bilgisayar BF4 ü de Medium-high ta çok rahat kaldıracaktır
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız