Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

1.470 Dolarlık Steam Machine Duyuruldu


    Valve'ın PC'lerle ilgili başlattığı Steam Machines projesi, tek bir üretici tarafından gerçekleştirilmiyor. Hatırlarsanız daha öncesinde 499 dolarlık fiyatıyla konsollarla mücadeleye hazırlanan iBuyPower'ın Steam Machine'i tanıtılmıştı. Şimdi gelen yeni bir makina duyurusu konsollarla mücadelenin üstüne geçiyor ve en yukarısını hedefliyor. 
 
    Digital Storm'un ilk Steam Machine'i 1.469 dolardan satışa sunulacak. CES 2014'te tanıtılacak olan Steam Machine'de işlemciye özel sıvı soğutma sistemi yer alıyor. Donanım seçenekleri açısından ise Nvidia GeForce GTX Titan ve 700 W güç kaynağı kullanan bir modelin olduğu belirtiliyor.
 
    Firmadan yapılan açıklamada, "Fiyat konusunda konsollarla rekabete girmektense, PC'nin avantajını kullanıp performans açısından en yukarıyı hedefliyoruz." cümlesi yer alıyor.
 
   Dik durması için tasarlanan Steam Machine'in boyutunun Xbox One'dan büyük olduğu söyleniyor. PC'nin yüksekliği laptop misali 16.4 inç, yanları 4.4 inç, derinliği de 14.1 inç olacak. Yayınlanan tasarım şöyle;
 

Bu haberin bağlantısı
URL
PC steam steamos steambox steam machines valve steam controller digital storm
Cliff Bleszinski'nin Yeni Oyunu PC'ye Özel Olacak Japonya'da Haftanın En Çok Satanları
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

13.12.2013 22:54:35

-1
Ps4 ve Xbox one'ın gölgesinde kalır hiç çıkmasn daha iyi

speederly

13.12.2013 20:31:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: Scorpionx55

Hala PS ile PC karşılaştırması yapanlar var, her oyunu oynayacağım diye PC toplamaya kalksanız bir PS fiyatından fazla eder, bu oyunu alsam acaba ekran kartım yeter mi işlemci yeter mi kasar mı falan filan bi sürü can sıkıcı ayrıntı var ama PSler öyle mi? Alın bir tane PS3 ya da 4 istediğin oyunu al, tak CDyi oyna bu kadar abi ya


konsola 600 dolar her oyuna 80-100 dolar ayrıca online oyun oynamak için her ay ücret ödeyecek kadar zengin değiliz kardeşim.
ama her yıl yeni sistem topliyacak kadar zenginsin. + o her ay verdiğin dediğin para aylık 8 tl ye geliyor ki karşılığında 100-200 liralık oyunlar alıyorsun her ay.

speederly

13.12.2013 20:30:02

-1
kocaman bir saçmalık hazır kasadan ne farkı var ? zannediyorlarki kapalı kutu diye alınıyor ps4 , adamlar 10 yıl gidicek alet yapıyor + bütün büyük oyunlasrı erkenden oynuyorsun. bu aletin pc den farkı ney ? ps4 e çıktıktan 1 yıl sonra cıkıcak oyunu korsan oynamamaya yarıyor galiba

Veyron720

13.12.2013 15:25:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx PS4 varken yemişim Steam Machine' i dün gece Ankara da ki AVM lerin önünde kuyruk vardı. Steam Machine için olacak mı?
Ahh Ahh :(

Virtual Reality

13.12.2013 14:09:10

-2
PS4 varken yemişim Steam Machine' i dün gece Ankara da ki AVM lerin önünde kuyruk vardı. Steam Machine için olacak mı?

TheStarBox

13.12.2013 01:06:27

0
doğru siz öyle arsızlaşmışsınız ki birde sanki oyunları para ile satın alanları haksız duruma düşürmeye çalışıyorsunuz. bak güzel kardeşim mesut abinin çok güzel bi lafı var,paran yoksa oynama!bekle fiyatı düşsün öyle al.
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: Scorpionx55

Hala PS ile PC karşılaştırması yapanlar var, her oyunu oynayacağım diye PC toplamaya kalksanız bir PS fiyatından fazla eder, bu oyunu alsam acaba ekran kartım yeter mi işlemci yeter mi kasar mı falan filan bi sürü can sıkıcı ayrıntı var ama PSler öyle mi? Alın bir tane PS3 ya da 4 istediğin oyunu al, tak CDyi oyna bu kadar abi ya


konsola 600 dolar her oyuna 80-100 dolar ayrıca online oyun oynamak için her ay ücret ödeyecek kadar zengin değiliz kardeşim.

TheStarBox

13.12.2013 01:04:33

0
insanlara konsol almak yerine steam os cihazlarını tercih etmek için sadece 1 adet neden sunun lütfen.bu ne perhiz ne lahana turşusu 1400$ a kasa satıyorlar,içindeki ekran kartı tamam pahalı ama sonuçta steam os yi özelleştirip sistem stabilitesini arttırarak içindeki donanımları kısabilirlerdi.bugün en iyi grafikli oyunu ultra ayar full çözünürlükte(1080p) oynatabilmesi için bir pc nin r280x ve amd fx8350 kullanamsı yeterli olacaktır. gidipte 1000tl lik ekrankartı koymaya gerek varmıydı?

BSC Misafiri

12.12.2013 17:20:26

+5
quote:

Orijinalden alıntı: Scorpionx55 Hala PS ile PC karşılaştırması yapanlar var, her oyunu oynayacağım diye PC toplamaya kalksanız bir PS fiyatından fazla eder, bu oyunu alsam acaba ekran kartım yeter mi işlemci yeter mi kasar mı falan filan bi sürü can sıkıcı ayrıntı var ama PSler öyle mi? Alın bir tane PS3 ya da 4 istediğin oyunu al, tak CDyi oyna bu kadar abi ya
konsola 600 dolar her oyuna 80-100 dolar ayrıca online oyun oynamak için her ay ücret ödeyecek kadar zengin değiliz kardeşim.

BSC Misafiri

12.12.2013 17:19:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: theking0017 sen kafayı mı yedin ya. ps4te 2.75 ghz 8 çekirdekli işlemci var. ps4 tflops 1.8 titan 1.3
hahahaha :D zeki kardeşim 1.8 tflops ps4 ün işlemci gücü biz burada titan ekran kartından bahsediyoruz :D elmayla armutu karşılaştırdın ya helal sana :D

einhander

12.12.2013 17:03:37

0
ıyı guzel dıyorsunda konsol oyun fıyatları ortada pcde oyun fıyatları ortada ustelık bundle ları steam ındırımlerıde ortada yerı gelıyor 5-10 dolara muhtesem oyunları satın alabılıyorsun. ps4 lansmanı yapıldı bır kısıye hedıye ps4 vereceklerdı dusundum bana cıksaydı dıye. cıksaydı oyunlarını alacak parayı gözden cıkartamazdım konsola oyun alamamaktan konsol bır kenarda yatar yada satardım. turkıye sartlarında konsol oyunlarına benım butcem yetmıyor. bır cok kısınınde yetmıyordur buna emınım.

krnl

12.12.2013 16:38:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: Scorpionx55 Hala PS ile PC karşılaştırması yapanlar var, her oyunu oynayacağım diye PC toplamaya kalksanız bir PS fiyatından fazla eder, bu oyunu alsam acaba ekran kartım yeter mi işlemci yeter mi kasar mı falan filan bi sürü can sıkıcı ayrıntı var ama PSler öyle mi? Alın bir tane PS3 ya da 4 istediğin oyunu al, tak CDyi oyna bu kadar abi ya
Aynen katılıyorum

Scorpionx55

12.12.2013 13:30:13

-2
Hala PS ile PC karşılaştırması yapanlar var, her oyunu oynayacağım diye PC toplamaya kalksanız bir PS fiyatından fazla eder, bu oyunu alsam acaba ekran kartım yeter mi işlemci yeter mi kasar mı falan filan bi sürü can sıkıcı ayrıntı var ama PSler öyle mi? Alın bir tane PS3 ya da 4 istediğin oyunu al, tak CDyi oyna bu kadar abi ya

theking0017

12.12.2013 11:22:06

0
herkez göbekten sallıyor al sana ne neymiş e değilmiş. http://hexus.net/tech/reviews/graphics/61629-amd-radeon-r9-290x-vs-nvidia-geforce-gtx-titan-4k/

BSC Misafiri

12.12.2013 10:21:23

0
atari varken buna laf düşmez

selcuk6688

12.12.2013 08:42:52

0
nvdia farki diye buna derler gidin siz ps 4 xbox alin halen dandik amd kart var içinde nvdia konsollardada vurmayi başarıyor adamsin nvidia :D işte budur pc koruyon 2 firma nvdia ve steam valvedir 2 firmayla gurur duyuyorum

aykut291

12.12.2013 01:29:53

+2
Ya arkadaşlar anlamak istemiyosunuz heralde? Bu sadece altarnetif. Bundan çok daha ucuzları da çıkacak isterseniz kendi pc kendiniz bile toplayabilirsiniz. İsteyen bunu alır istemeyen almaz.

whatsupman2

12.12.2013 01:26:25

+1
şu sitede olmas gülemiycez ya ne komik yorumlar var cem yılmazın sizden ders alması lazım

BSC Misafiri

12.12.2013 01:06:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: theking0017 flops hesabına neden bakmayalım ki. herhalde siz grafiklerin vahiy yoluyla indiğini sanıyorsunuz. grfikler ekrana open gl ya direct x yoluyla basılır. bunllar da porgramlama dilleriyle yazlır. ekrandabi model yer değiştirdiği vakit hemen hesaplamalar yapar open gl. yani flops y da tam sayı işleme hızı etkilidr burada. bu da makine diline çevilir. yani herşey grafik kütüphanesindeki kodlara göre yapılıyor. modellyn modelci aslında onu çizerken arka planda x parametresi şu y parametresi şu z parametresi şu scale parametrsi şu bir line çiz der. hep bi geyik vardır ya konsollar az güçle daha büyük işlr başarır diye. aslında burada kodlamadaki verimlilikten tutun sdk kalitesi oyun motorunun işlevselliği ve mimariye uygunluk bunların hepsi etkiler durumu. örneğin bir hesaplamayı dizileri kullanarak yapabilirsiniz. değişken yaratırsınız. ya da direk adrese ulaşarak işaretçi ile yaparsınız. ama grafiği farklı zannedenler içi (1001 1011 0011) herşey bundan ibarettir bilindik mimaride
Teraflops önemli tabi kardeşim, titan 4.5 teraflops ama bize bi faydası yok şu anda. 660ti ile canavar gibi oynuyorsun oyunları. Konsolların en önemli avantajı sabit donanım olması. Şimdi her pc oyuncusunda aynı gpu olsa Pclerde konsol kalitesini yakalar hemen. Sıkıntı, herkeste farklı güçte ve teknolojide ekran kartı var benim steamMachine de gördüğüm en büyük problem bu. İnş Valve buna bi çare düşünmüştür. Eğer bi sistem oturtup bu problem elenirse konsolların ömrü çok çabuk azalır zaten şu anda da çok iyi durumda değiller.

theking0017

12.12.2013 00:52:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: Veyron720
alıntı:

Orijinalden alıntı: theking0017

konsollardan düşük bir donanıma sahip olmasına rağmen konsolların 5 katı fiyata satıyorlar. kim alır ki bunu.


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
herhalde şu an bana soktuğun lafla egonu tatmin ettin. şimdi ayaklarını uzat ve kendinle gurur duy. şu an içinde olduğun durum tam olarak şu. http://www.youtube.com/watch?v=ebRDmAfLuvQ

theking0017

12.12.2013 00:49:29

0
flops hesabına neden bakmayalım ki. herhalde siz grafiklerin vahiy yoluyla indiğini sanıyorsunuz. grfikler ekrana open gl ya direct x yoluyla basılır. bunllar da porgramlama dilleriyle yazlır. ekrandabi model yer değiştirdiği vakit hemen hesaplamalar yapar open gl. yani flops y da tam sayı işleme hızı etkilidr burada. bu da makine diline çevilir. yani herşey grafik kütüphanesindeki kodlara göre yapılıyor. modellyn modelci aslında onu çizerken arka planda x parametresi şu y parametresi şu z parametresi şu scale parametrsi şu bir line çiz der. hep bi geyik vardır ya konsollar az güçle daha büyük işlr başarır diye. aslında burada kodlamadaki verimlilikten tutun sdk kalitesi oyun motorunun işlevselliği ve mimariye uygunluk bunların hepsi etkiler durumu. örneğin bir hesaplamayı dizileri kullanarak yapabilirsiniz. değişken yaratırsınız. ya da direk adrese ulaşarak işaretçi ile yaparsınız. ama grafiği farklı zannedenler içi (1001 1011 0011) herşey bundan ibarettir bilindik mimaride

BSC Misafiri

12.12.2013 00:47:20

+3
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk
alıntı:

Orijinalden alıntı: theking0017

konsollardan düşük bir donanıma sahip olmasına rağmen konsolların 5 katı fiyata satıyorlar. kim alır ki bunu.


Pc tarafında yıllardır bu düzen böyle oyuncuları soyup kötü optimize oyunlar sunuyorlar
bu 2 arkadaştan 1 er adet bende istiyorum. paket olsun...

BSC Misafiri

12.12.2013 00:22:08

+2
Teraflops hesabına takılmayın arkadaşlar,o hesap cpu yuda kapsıyor ama oyunlar da olay gpu dur. Ne yazık ki yeni nesil PC ye kıyasla daha güçlü değil. Öte yandan Titan da ekran kartlarının bugatti sidir. Lüks bi karttır günümüz oyunları en fazla gtx770 e göre yapılır ki yeni nesil konsolların gpu larıda aşağı yukarı bu ayardadır zaten. İlla teraflops bakıcaz diyorsanız burdan Kepler mimarisi kısmına bakabilirsiniz. Saygılar. http://www.nvidia.com/titan-graphics-card/performance-specs

Veyron720

12.12.2013 00:12:59

+2
quote:

Orijinalden alıntı: theking0017 konsollardan düşük bir donanıma sahip olmasına rağmen konsolların 5 katı fiyata satıyorlar. kim alır ki bunu.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

iamburak

12.12.2013 00:05:20

+3
1470 dolar cidden çok pahalı ancak cihazın içerisindeki donanımı incelediğinizde cidden ucuz olduğu çıkıyor. İçerisindeki tek ekran kartının fiyatı bile 1000 doların üstünde ki diğer işlemci ram soğutma sistemi hard disc bunları saymıyorum bile. Günümüzün el ileri derecedeki sistemini toplayıp 1470 dolardan satışa sunuyorlar. Mantıklı olarak bakıldığında teknolojiyi en ileriden takip edenler için kaçırılmaz bir fırsat ve ucuzluk. Ancak şöyle birşey var ki 1470 dolar bizim ülkemizde vergisiz durumda 3000 TL'ye yakın bir para ediyor. Buna bir de vergiler eklenirse ne olur düşünmek dahi istemiyorum.

Master_Evil

11.12.2013 23:55:08

0
bu fiyatlarla ölü doğar

theking0017

11.12.2013 23:48:43

-3
sen kafayı mı yedin ya. ps4te 2.75 ghz 8 çekirdekli işlemci var. ps4 tflops 1.8 titan 1.3

BSC Misafiri

11.12.2013 23:45:54

+5
Uç bir sistem örneği olmuş ama sırf ekran kartı zaten 1,100 dolar civarı. Pahalı ama Titan güç olarak ps4 ün 3 katı, o açıdan bakarsak fiyat çokta kötü değil, tabi herşey gibi bunu da Türkiye'ye uyarlarsak bize yine pahalı gelecektir.

smalsrol

11.12.2013 23:25:55

+5
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri 1.470 $ 'a ucuz denildiğini de gördük ya ...
Titan ülkemizde kaç paraya satılıyor farkında değilsin heralde :)

mementopolis

11.12.2013 23:19:33

+2
o para ile öküz alinir ogul yapma etme bence o paraya degmez daha cok erken üstelik steamOs´larin yapisi pc gibi farkli olunca gider toplarim daha iyi , yada buldugum iyi bir sistemi.

BLooregard Q.Kazoo

11.12.2013 23:10:28

+2
quote:

Orijinalden alıntı: warz63400
alıntı:

Orijinalden alıntı: BLooregard Q.Kazoo

alıntı:

Orijinalden alıntı: **Nicolae**

Hesaplayınca 1.470 $ çok gelmiyor ama bunun birde aması var. Güzelim ülkemde tonlarca vergi ile birlikte fiyatı alır başını gider.


Merak etme bu güzelim aletler güzelim vatanına gelmeyecek.


engel olan itler olmasa gelir ama itler gelişmesini istemiyorlar
Git öküz yüküyle vergi alanlara, ithalatı baltalayanlara söyle bunu.Ben çay içiyorum sadece.

warz63400

11.12.2013 23:09:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: BLooregard Q.Kazoo
alıntı:

Orijinalden alıntı: **Nicolae**

Hesaplayınca 1.470 $ çok gelmiyor ama bunun birde aması var. Güzelim ülkemde tonlarca vergi ile birlikte fiyatı alır başını gider.


Merak etme bu güzelim aletler güzelim vatanına gelmeyecek.
engel olan itler olmasa gelir ama itler gelişmesini istemiyorlar

BLooregard Q.Kazoo

11.12.2013 22:55:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: **Nicolae** Hesaplayınca 1.470 $ çok gelmiyor ama bunun birde aması var. Güzelim ülkemde tonlarca vergi ile birlikte fiyatı alır başını gider.
Merak etme bu güzelim aletler güzelim vatanına gelmeyecek.

brawod

11.12.2013 22:54:53

+6
quote:

Orijinalden alıntı: theking0017 konsollardan düşük bir donanıma sahip olmasına rağmen konsolların 5 katı fiyata satıyorlar. kim alır ki bunu.
makinada gtx titan var sen gidip konsoldan düşük donanımı var diyosun :) bu alet yeni nesil konsollara tur bindirir.

BSC Misafiri

11.12.2013 22:37:52

+2
1.470 $ 'a ucuz denildiğini de gördük ya ...

rambocuk

11.12.2013 22:31:48

-4
quote:

Orijinalden alıntı: theking0017 konsollardan düşük bir donanıma sahip olmasına rağmen konsolların 5 katı fiyata satıyorlar. kim alır ki bunu.
Pc tarafında yıllardır bu düzen böyle oyuncuları soyup kötü optimize oyunlar sunuyorlar

theking0017

11.12.2013 22:26:57

-9
konsollardan düşük bir donanıma sahip olmasına rağmen konsolların 5 katı fiyata satıyorlar. kim alır ki bunu.

Nicolae

11.12.2013 22:25:21

0
Hesaplayınca 1.470 $ çok gelmiyor ama bunun birde aması var. Güzelim ülkemde tonlarca vergi ile birlikte fiyatı alır başını gider.

aykut291

11.12.2013 22:05:01

-1
Valla şöyle söyliyim Türkiye de donanım fiyatları Doların fırlaması yüzündenn çok ciddi şekil de arttı. Pc toplamaktansa bunlardan bir tanesini almak çok daha iyi olabilir die düşünüyorum ben. İçin de herşey var sıvı soğutma Titan ekran kartı pc toplamaya deymez. bide şu var acaba ülkemiz de bu Pc satışa çıkacakmı?

White Death

11.12.2013 21:53:13

+1
Aslında biraz daha ucuz olabilirmiş.

BSC Misafiri

11.12.2013 21:49:30

+2
Fiyat çok pahalı. Birde pc de donanım üreticileri bu sistemi uzun kullandırtmazlar, iş tamamen optimizasyona kalmış. Düzgün oyun, Doom 4 çıkana kadar eskiyip giderse kötü olur. Kart seçimi de iyi degil. R290x daha ucuz güçlü. özel sogutmalı 780ler daha iyi

BSC Misafiri

11.12.2013 21:44:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: playstation_4 1400 dolar yurt dişi için pek fazla para sayılmaz. ülkemize ise 3.500 tl giriş yapar . ömrünün ise ps4 kadar uzun sürecegini sanmıyorum. sony 10 yıl destek sözü verdi. arti ps5 5-6 seneye kalmaz duyurulur. birde bunda normak pc oyunlarını çalıştıraca bileçekmiyim . mesela bende age of empires 3 var takıp bunda oynaya bilecek miyim
her oyunları desteklemeycek SteamOS sadece Linux tabanlı oyunları destekleyecek ama sen makineye Windows yükleyebilirsen o zaman çalışır .

berkaymessi

11.12.2013 21:29:02

0
Gerçkten süper bir makine sunuyolar pc nni özelliklerinide alırsa gayet başarılı olur

- The Stig -

11.12.2013 21:20:34

+1
ben bu projelerden çok umutluyum. sadece pc için değil oyunculuk tek bir platformda toplanması için. illa 1400 dolarlık bir sistem almaya gerek yok. daha makul fiyatlarda da olacak. Burda önemli olan linux!

maniague

11.12.2013 21:15:44

0
kesin almayı düşündüğüm bir makine. 2 seneye güzel bi PC dizmeyi planlıyodum fakat bu kafi olur heralde :)

playstation_4

11.12.2013 21:14:01

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Trapdoor Gayet doğru düşünce. Linux ile ortaklaşa yapılacak yazılımla da harikalar yaratabilir eğer doğru işler yapılırsa.
aynen yüksek performans sunacağı kesin

playstation_4

11.12.2013 21:11:20

-1
1400 dolar yurt dişi için pek fazla para sayılmaz. ülkemize ise 3.500 tl giriş yapar . ömrünün ise ps4 kadar uzun sürecegini sanmıyorum. sony 10 yıl destek sözü verdi. arti ps5 5-6 seneye kalmaz duyurulur. birde bunda normak pc oyunlarını çalıştıraca bileçekmiyim . mesela bende age of empires 3 var takıp bunda oynaya bilecek miyim

Trapdoor

11.12.2013 21:06:55

+3
Gayet doğru düşünce. Linux ile ortaklaşa yapılacak yazılımla da harikalar yaratabilir eğer doğru işler yapılırsa.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PC
+ TAKİBE
AL
99 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız