Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

EA: Bu Yıl CoD'tan Fazla Satmak Zorunda Değiliz

Bu yılın en büyük savaşı bu iki oyun arasında yaşanacak

     Electronic Arts'tan Peter Moore "bu yıl" Battlefield 3 ile amaçlarının Call of Duty'den daha fazla satmak olmadığını, pazarın büyük bölümüne sahip olan Call of Duty'nin pazar payını düşürmek istediklerini söyledi.
 
    Call of Duty'yi geçmelerinin uzun süreli bir stratejiye bağlı olduğunu söyleyen Moore, eğer Call of Duty şu an %90'lık bir pazara sahipse bunu %70'e indirmeyi planladıklarını söylüyor.  O nedenle Moore bu yıl Call of Duty'yi geçmek zorunda olmadıklarını belirtiyor.
 
     Electronic Arts; Battlefield, Medal of Honor ve Crysis gibi yapımlarda tıpkı FIFA'nın zaman içinde Pro Evolution Soccer'ı satış anlamında geçmesi gibi uzun süreli bir strateji uygulacakmış. Bunun için de tabi ki sabır gerekiyor.
 
      Battlefield 3'ün özellikle Gamescom'da yayınlanan videosundan sonra sanırım bu oyunu oynamak istemeyen FPS sever kalmayacaktır. Buna rağmen Battlefield 3, Modern Warfare 3'ten daha fazla satamayabilir. Sonuçta Call of Duty'nin büyük bir hayran kitlesi var. Bu yıl sonuna doğru savaşın galibi yavaş yavaş ortaya çıkmaya başlayacaktır.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak vg247 Battlefield 3 DICE EA games PC PS3 Xbox 360 FPS Patrick Bach
Gamescom'dan Oyuncuların FIFA 12 İzlenimleri Gamescom 2012'nin Tarihi Açıklandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

M3lank0lik

23.8.2011 21:30:29

0
vay vay özgüvene bak

BSC Misafiri

21.8.2011 01:41:26

0
Burada yazan çoğu kişinin gerçekten bir FPS oyuncusu olduğuna inanmıyorum. Sadece bir oyunda takılıp kalmak bir oyuncu kalıbı oluşturmaz ki. Bu oyunlar +18 değil mi? Bunu alanlar sanki sizle yaşıt ya da büyük değil mi? Ne bu faşizan tavırlar falan, yok 30lira vermek enayilikmiş falan. Sen oyuncu olduğunu mu sanıyorsun e akıllı. Dünyada 23 milyon insanın BC2 yerine BO tercih etmesi neden bu kadar zoruna gitti anlamadım? Bu adamlar da senin gibi oyun oynamaya çalışan insanlar ama bir küçük görmediğin 23 milyon kişi kalmıştı onu da yaptın, aferin sana. MW3 çıkacak 25 milyondan çok satacak. Neden acaba? Dar zamanı olanlara yüksek aksiyon sıkıştırmış haritalarından mı dersin, kendi asker kalıbını oluşturmak isteyenlere özel perkler mi dersin, çocukça eğlenmek isteyip killstreaklerle katlaya katlaya adam vurmak mı istersin. Herkese ve her platforma hitap eden ve hatırı sayılır güzellikte ses ve görüntü kalitesini mi dersin? Sen ne dersin akıllı, faşizan kardeşim? Valve yıllardır grafik mi de

Cpt. Miller

20.8.2011 08:03:21

0
MW 3'ü sp olarak oynarım o kadar, mp'da rakipsiz olduğundan BF 3'ü ise satın alırım aradaki fark bu. CoD daha fazla satarsa isminden ve hayran kitlesinden dolayı satar. Edit: Orjinal MW 2, BO ve BF BC 2 oynamış biri olarak söylüyorum.

NerdStark

20.8.2011 00:45:18

0
Herkes Birgün Bf ci olacak :D

Xerias

19.8.2011 22:46:25

0
Battlefield 3'ün, Modern Warfare 3'ü satış rakamlarında geçmesi çok zor ama dendiği gibi pazar payını büyük oranda etkileyecektir.

ultra_storm

19.8.2011 20:05:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: borazanciahmet Modern warfare ile mw 2 arasında bir fark yok diyosun ozman sen .Tabi fark vardır ama bu cod serisine dediğiniz aynı şeye tekabül ediyo. 30 tl çok geliyosa almayın ozman alan oluyoki bu adamlar bu kadar çok dlc çıkatıyo bu fiyattan satıyo
Alanlar zaten sazanlar kim haritaya 30 tl verir? yazık günah yahu şu black ops a gereksiz yere 10 tane harita çıktı 10 tane alsan 300 tl eder ee 300 tl ye adam akllı ekran kartı alırsın ne para göz bu activision halen black ops a dlc çıkıyor mv 3 çıksada devam edecek yuh yani.

rithone

19.8.2011 19:32:37

0
herşeyin hayırlısı de o zaman :))))

BSC Misafiri

19.8.2011 17:54:53

0
bfyi oynayan grafik için oynamıyorki zaten bkz, halen bf2 oynanıyor. oyunda grafiklerin öne vurulmasının nedeni pazarlama birazda.

borazanciahmet

19.8.2011 16:27:04

-1
Modern warfare ile mw 2 arasında bir fark yok diyosun ozman sen .Tabi fark vardır ama bu cod serisine dediğiniz aynı şeye tekabül ediyo. 30 tl çok geliyosa almayın ozman alan oluyoki bu adamlar bu kadar çok dlc çıkatıyo bu fiyattan satıyo

greenbear27

19.8.2011 14:51:49

0
Bu CoD'cuların hepsi hala CS 1.6 oynayıp ''Bundan daha güzel CS oyunu yok'' diyen adamlar.Her sene çıktığı için ister istemez CoD bir üne kavuştu.3 yaşındaki çocuk bile CoD'u biliyor artık.Battlefield'ı sorsan %60'ı bilmez.Bilmesinler zaten.CoD oynayanlara bi BF oynat %60'ı oyunu zor bulurlar.Ama ''Bu oyun çok kötü.CoD buna bin takar'' derler.CoD hayranlarının BF'yi şöyle suçluyorlar.Yok nişan almak zormuş.Yok silahı yavaş değiştiriyormuş.Haritalar çok uzunmuş vb. ezik oyuncu sebepleri.Bu adamların bilgisayarına yükleyeceksin bi CS 1.6 sabahtan akşama kadar oynasınlar.BF 3'ü 1 kişi bile alsa BF 3 hala CoD 8'i geçecek.

BSC Misafiri

19.8.2011 14:51:31

0
Ben ne BF ciyim ne de CoD cuyum ama BF3 istediği kadar kaliteli olsun MW3 ismi ile yine BF3 ten fazla satacaktır.

BSC Misafiri

19.8.2011 14:38:22

+1
Şimdiki kendisine oyuncu diyen kitle böyle.''Haha bak benim oynadığım oyun daha çok satmış ezük ezük :PPPPPP'' diye dolanıyorlar etrafta.Şahsen ben Bf3'ün bfbc2'den fazla satmasını istemiyorum.Cod'daki kitle bf ye dalarsa işimiz yavan frag kasmaya çalışır hepsi...

ysfcn

19.8.2011 14:22:33

0
Satışlardan banane ben eğlenceme bakarım.BF oynadım kendimi çok yalnız hissediyorum kimse olmuyor kocaman haritada.Black ops'a grafikleri aynı veya kötü demeyin çünkü alakası yok.Her şeyi Max'da oynarsanız görürsünüz.

Zmpprz

19.8.2011 14:18:47

0
Daha fazla satamayacağını anladı diyen arkadaşlar haklı aslında. CoD oynayanlar çocuklar hala büyümedi

ultra_storm

19.8.2011 14:03:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: Darthblast Oyunun kalitesini satışların belirlediğini sanan fanboylar basmış konuyu.
Kesinlikle katılıyorum.

turboctopus

19.8.2011 14:02:09

+1
Oyunun kalitesini satışların belirlediğini sanan fanboylar basmış konuyu.

ultra_storm

19.8.2011 13:47:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: borazanciahmet Noldu atıp tutuyolardı ezecez geçecez diye activision açıklamalarında hiç isim vermemesine rağmen ea sürekli codun üstüne gidiyodu .Şimdi nolduda böyle bi açıklama yaptılar.Bencede geçemeyeceklerini anladılar. Benim üzüldüğüm şey bu değil şu ''aynı oyun motoru '' ''^yok hikaye değiştirip satıyolar '' '' dlc çok pahalı '' dlc gibi oyun yapıyolar '' zımbırtılarını buna alet ettiniz ya ben ona kızıyorum .Ulan Valve source motoruyla kült kaç tane oyun yaptı haberiniz varmı ? ( half life 2 ep1 ep2 portal 1 2)
Source motoru aynı hep zaten değilmi? yeni nesil uyarlaması yok zaten demi ? bi hl2 nin grafğine bak bide portal 2 nin farkı göreceksin böyle yorumlar yapıp adamı hasta etmeyin.aklı başında bir adam bi dlc ye 30 tl vermez !

MGEDK

19.8.2011 13:43:49

+1
Ya anladılar falan yazanlar var lütfen önceki haberlere bir göz gezdirin bunu ilk defa söylemiyorlar... EA kendisi daha önceden Battlefield 3 ile Cod serisini geçemeyeceğini ama Battlefield 3 ile büyük hayran kitlesine sahip olup bir sonraki oyunlarında (Bir sonraki BF) Cod ile çok büyük rekabete gireceklerini açıklamıştı... Adamlar bunu söylemişti zaten sürekli BF yi kötüleyecek şeyler arıyorsunuz...

Farwynd

19.8.2011 13:43:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: borazanciahmet Noldu atıp tutuyolardı ezecez geçecez diye activision açıklamalarında hiç isim vermemesine rağmen ea sürekli codun üstüne gidiyodu .Şimdi nolduda böyle bi açıklama yaptılar.Bencede geçemeyeceklerini anladılar. Benim üzüldüğüm şey bu değil şu ''aynı oyun motoru '' ''^yok hikaye değiştirip satıyolar '' '' dlc çok pahalı '' dlc gibi oyun yapıyolar '' zımbırtılarını buna alet ettiniz ya ben ona kızıyorum .Ulan Valve source motoruyla kült kaç tane oyun yaptı haberiniz varmı ? ( half life 2 ep1 ep2 portal 1 2)
Abisi bak sen Source motorunun hep aynı kaldığını falan mı sanıyosun? Bir Portal 2'nin Source sürümüyle Half Life 2 ep1'in motor sürümüne bak. EA biliyor bilinçli oyuncuları kendilerine çektiklerini ancak diğer casual oyun oynayıp cod oynayanları çekmeleri zor olacaktır çünkü onlar buraları böyle takip etmiyor. Benim PS3 sahibi bir arkadaşım var, deli gibi CoD fanı, 2 ay önce black ops'tan sıkıldığını söyledi ve Crysis 2 alacaktı. Bende hemen onu BF:BC2'ye yönlendirdim ancak yönlendirmek o kadar kolay değildi çünkü kendi bildiğini okuyor. Oyunu aldı, şu an ne alacaksa bana soruyor öyle düşün ;)

ultra_storm

19.8.2011 13:40:02

0
Oyunun satış rakamına bakıp almak zaten yanlıştır oyunun kalitesi önemli ben ne yapacam satış rakamını ? satış rakamı oyunumu güzelleştirecek ? hayır bu yüzden bf 3 akar.

otomania

19.8.2011 13:27:08

0
CoD serisini 2. oyunundan beri Multiplayer modlarıyla oynayan ve takip eden, kısacası bir CoD hayranı olarak hala CoD4 ve CoD5'in havasını hiçbir seride bulamadım, MW2'de BO'da oynanışın artık basitleştirildiğini, aksiyon dozajının yersiz arttırıldığını gördüm bizzat bu oyunları alarak ve uzun zamanlar bu oyunları Multiplayer Modlarında oynayarak.. Durum böyle olunca çıktığında aldığım BC2 daha çekici gelmeye başladı BF serisini de 1942 ile çok sevdirmişti bana kendini, BC2 ile de devam ediyorum, o savaş havasını yaşıyorum, soluyorum desem yeridir.. Elbette BF3 bunun çok daha fazlasıyla PC'me misafir olucak, MW3 yine alırım ama artık bişeylerin değişmesi gerek CoD serisinde de, rakibi gördüğümüzde hemen flash hemen stun, görev yapılması gereken modlarda her köşeye bir pusu hoş olmuyor.. Oyun arkadaşlarımla Paintball'a gitmişim gibi hissettirmeye başladı, enim gibi düşünenler varsa da BF3ün bu dediğini yapmasına yardımcı olacaklardır :)

Zmpprz

19.8.2011 12:52:08

+1
Anneler, babalar napsın çocuklarının istediklerini alıyorlar

Ayrton Senna da Silva

19.8.2011 12:42:00

0
adamların amacı astronomik rakamlarla gelir elde etmek değilki önceden var olan kemik oyuncu kitlesini korumuk bu dice a ve ea yetiyor zaten

hell77

19.8.2011 12:31:51

-1
borazanciahmet İyi de zaten ezip geçiyor .EA ne zaman satış rakamında Actvision'u geçicez dediki .DİCE kalite yönünden daha iyiyiz diye açıklama yapıyor senin gibi dar düşünceliler hala satış rakamlarını belirleyici unsur olarak görüyor XD.Oyun dünyasını takip et hangi oyunun ezip geçtiğini daha net görürsün.

borazanciahmet

19.8.2011 12:22:35

-1
Noldu atıp tutuyolardı ezecez geçecez diye activision açıklamalarında hiç isim vermemesine rağmen ea sürekli codun üstüne gidiyodu .Şimdi nolduda böyle bi açıklama yaptılar.Bencede geçemeyeceklerini anladılar. Benim üzüldüğüm şey bu değil şu ''aynı oyun motoru '' ''^yok hikaye değiştirip satıyolar '' '' dlc çok pahalı '' dlc gibi oyun yapıyolar '' zımbırtılarını buna alet ettiniz ya ben ona kızıyorum .Ulan Valve source motoruyla kült kaç tane oyun yaptı haberiniz varmı ? ( half life 2 ep1 ep2 portal 1 2)

BSC Misafiri

19.8.2011 12:19:54

-2
Adamların başarısız olacağa burdan belli.

sniper23

19.8.2011 12:10:27

+1
battlefield 3 den sonra mirror edge 2 isteriz

lalala25

19.8.2011 12:06:52

0
aslında siz nadir olan farklı düşünenlerdensiniz diğer bf3 haberlerine fln bakın millet tutturmuş grafik bence bf ile cod u ayıran en önemli özellik savaş mekanları cod yapısına bakarsak genelde dar sokaklar ve küçük savaş alanları ile karşılaşıyoruz ama bf ye bakıcak olursak oyunculara büyük savaş alanları sunuyor heleki bf bc2 de çöl bölümü ney öyle :) fakat hep yorumlar aynı mesela cod un kötü grafikleri var gibi yorumlar cod mw2 oynayanlar bilirler çok zevkli ve aksiyonlu deilmiydi ilk oynayışımda mesela düşmüştüm kaptan mctavish kurtaramamıştı tabana kuvvet düşmandan kaçıyorduk, kale yıkılıyordu zor kurtulmuştuk fln çok zevkliydi bfbc2 nin sorunu ise ara videoları adamın gözünden yapamıyoruk normal bi video gibiydi fakat bf3 te adamın gözünden görmemiz iyi olacaktır.fakat sizde haklısınız cod mw3 te pek bi deişiklik olmuyacak videolarda gene dar binaların içinde :( NOT: bilmeden konuşmuyorum her 2 seriyide oynamışımdır...

St Batuhan

19.8.2011 11:58:59

0
Kanas-8 yapma ya o kadar büyük bir kazık değil (: bence direk olarak geç win7'ye, sorun yaşamazsın, güzelce oyununu da oynarsın :) Ayrıca bu oyun her yönden tam olan bir oyun o yüzden insanlar cod'un en büyük sorunu haline gelen grafiği de öne atıyor. Oyunda yıkım mükemmel, araç kullanımı mükemmel olacaktır. Grafikler gayet gerçekçi. Zaten takım oyunu demek bf serisi demek. Multi sistemi falan çok güzel. Umarım hikaye kısmı da iyi olur ve ünlemi çakarlar :) COD'da güzel bir seri ama ben nedense bc2'yi tercih ediyorum. Daha özgür ve daha etkin bir savaş stili var bana göre (: İnsanların tercihlerine karışılmaz ama bence bir fps oyuncusu bu oyunu arkadaşlarıyla birlikte ciddiye alarak denemeli :)

XrX8

19.8.2011 11:39:00

0
Her iki oyunuda severim her ikisinide alıcaktım ama battlefield bana en büyük kazığı vurdu sadece vista ve win7 beni üzdü coddan devam edicem :(

BSC Misafiri

19.8.2011 11:37:30

0
@lalala25 Bf oynamış olsaydın bunları söylemeyemezdin.Şayet bf2 hala oynanıyorsa grafikleri yüzünden değil oynanabilirliği ve savaş atmosferi yüzündendir. Ben cod'u aynı mtoorla ypaıyor diye eleştirmiyorum.Ama sürekli aynı oyunun yapıyor.4 saatlik senaryoyu değiştiriyor 60 dolara çıkarıyor her sene.Aynı şeyler aynı şeyler multiplayer bile değişmiyor.MW2'yi 200 saat oynamış biri olarak black opsu 20 saat oynayabildim.Çünkü AYNISI mw2'yi de 20 saat oynasaydım aynı hesaba gelirdi.MW3 videolarına baktığımda yine aynı haltı yiyor activision...

bloodTime

19.8.2011 11:15:27

+1
konuya gelecek olursak.... DİCE ve EA için cod'un fazla satması sürpriz değil ,kesin olacaklar arasındadır... bu adamların asıl amacı satış rakamı değil kendine özgü kalite ve gerçek oyuncuları yakalayabilmektir... ben mw3 ile bf3 arasında büyük fark olucagını düşünmüyorum...

bloodTime

19.8.2011 11:12:00

0
lalala25 19.08.2011 11:00:37 öyle bi şey yok ,bf serisi grafiğiyle değil oyunuyla ön plana çıkar her zaman,grafik çok önemli olsaydı bundan önceki oyunu tutulmazdı.battlfieldden bahsediyorum bc2'den değil...gerçi bc2'de stili sayesinde tutulan bir oyundu... bf3 grafikleriyle çok konuşuluyor doğru ve bu çok doğal çünkü oyun dünyasında pek sık rastlamadıgımız grafikleri ve savaş atmosferi var...şunu unutma ki BF seven hiçbir insan ben bu oyunu grafiği için alıcam demez... bazı konularda bilmeden konuşyosunuz...

OneEighty.

19.8.2011 11:10:59

-7
geçemeyeceklerini anladılar tabi böyle derler

avatar78

19.8.2011 11:04:20

0
Cod'u seven her zaman bir kesim olduğunu vurguluyor. %70 değil de en azından %45'lere kadar düşer ama sanıyorum.

lalala25

19.8.2011 11:00:37

+3
ben her 2 oyunu da çok seviyorum.şunu belirteyim ki gerçek oyunculuk ölmüş bir durumda artık insanlar zevk deil grafik arıyorlar , oyun sıkıcı olsun ama genede grafiğe önem veriyorlar bknz dmc 4 sıkıcı bir yapıya sahip fakat grafikleri dönemine göre harika.neden 2 yıl önce çoook beğendiğiniz grafiklerin aynısını şimdi niye beğenmiyorsunuz ki?tamam eski olabilir ama okadar da deil.önemli olan bize sunduğu zevk herzaman için.ama bf3 e gelirsek oyun süper grafileri var (aslında gerçek ile sanal arası bişey grafik yapısı gerçekçi).son olarak grafikleri eski diye bir oyun kötü olamaz.ben cod mw 2 nin grafiklerini beğenmiştim şimdide beğeniyorum gene aynısı çünkü :)

Opricnik

19.8.2011 10:57:19

+1
Bellide olmaz şimdi bakınca Black OPS 23 m sattı sanırım Bad company 2 10 m bubf3 videolarından sonra bf'ci olan bir sürü kişi var + BF2'den beri bekleyip BF3'ü onu alacak kişilerde var bu alan 10 m BC2 kesin BF3 alacaktır burasıa kesin 10m cepte derseniz BF2'ci ne kadar var onu bilemiyorum ama COD'DAN bf3'yede çok büyük geçiş olacaktır gibi çünkü grafikleri falan herkesi etkiledi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 3
+ TAKİBE
AL
510 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız