Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Bu Sene Şimdiye Kadar En Çok Hangi Oyun Sattı?


    GfK Intelligence isimli analiz firması, 2013 yılının ilk yarısında yapılan satışlarla ilgili bir rapor yayınladı. Yayınlanan raporda bu sene şimdiye kadar satılan oyunlar listelendi. 
 
    Firmanın listesi Avusturya, Almanya, Belçika, Hollanda, Fransa, İtalya, İspanya, Portekiz, İsveç, Danimarka, İngiltere, İrlanda, Finlandiya, Norveç, Rusya, Polonya, Çek Cumhuriyeti, Slovakya, Macaristan ve Yunanistan ülkelerinde yapılan satışlar baz alınarak oluşturuldu. Bu listeye oyunların dijital satışları dahil edilmedi.
 
    Yayınlanan listeye baktığımızda FIFA 13'ü normalin üstünde bir satışla birinci görüyoruz. İkincilik sırası ise artık listelerin vazgeçilmezi haline gelen Call of Duty serisinin oyununa ait. Bu iki oyundan sonra sıra, 2013'te çıkan oyunlara devrediliyor. Tomb Raider, The Last of Us ve BioShock: Infinite'i geride bırakmış gözüküyor. Ancak bir platforma özel çıkan The Last of Us'ın satışları gerçekten büyüleyici gözüküyor.
 
    PC cephesinde ise, her ne kadar dijital satışlar dahil edilmese de SimCity'i 11. sırada görüyoruz. StarCraft II: Heart of the Swarm ise listenin 16. sırasında yer alıyor. Görsele tıklayarak büyütebilirsiniz. İşte liste;
 

Bu haberin bağlantısı
URL
fifa the last of us en çok satan oyunlar tomb raider call of duty bioshock simcity
Rome II Ön Siparişleri, Steam'de Birinci Sırada Rayman Legends'ın Vita Sürümünde 28 Bölüm Eksik
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

5.9.2013 17:46:30

0
keşke çin kore ve japonya da yer alsaydı sıralama söyle olurdu 1-Pokemon 2-Mario 3-Zelda :D

*Meteora*

4.9.2013 11:05:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: 1997utku

emegi geçmiş bir oyuna nasıl çöp dersin ? cod daha cöp ona bakarsın
Hiç bir şekilde çöp değildir crysis serisi. Birde EA para basmış diyor,fifa ve crysis neden bu kadar satacak oyunlar olmasın?

ploff

4.9.2013 07:54:03

+1
Ea bırde en begenılmeyen sırket. Bırde oyuncular begense nasıl satacaklar merak edıyorum :D

Master_Evil

4.9.2013 02:40:30

+1
tomb raider o kadar satmış yapımcıları hala beğenmiyor satışları

AmacsizInsan

4.9.2013 01:27:36

0
E tabi bi kere adamların adı gerçek (futbolcuların) pesde ayşe fatma :D

bozcan

4.9.2013 01:25:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: AmacsizInsan ok bizim mağaradan çekmiyo :D tabiki oynadım , bence pes daha iyi
pes sizce daha iyi olabilir ama dünya da fifa'nın üstünlüğünü de kabul etmek lazım

AmacsizInsan

4.9.2013 01:20:13

-2
ok bizim mağaradan çekmiyo :D tabiki oynadım , bence pes (fakirüz :D ) daha iyi

bozcan

4.9.2013 01:16:10

+2
quote:

Orijinalden alıntı: AmacsizInsan Nasıl oluyoda pes , fifadan geride kalıyor hala anlamış değilim :/
hiç fifa oynadın mı?

AmacsizInsan

4.9.2013 01:12:21

-1
Nasıl oluyoda pes , fifadan geride kalıyor hala anlamış değilim :/

Last Peony

4.9.2013 01:04:42

+2
yıl 2013 cod oynayan var.En son oynasanada cod 2 oynuyorduk o zamanki grafik şimdikiyle aynı oynanış daha kötü...

cemecem21

3.9.2013 22:20:13

+1
quote:

Orijinalden alıntı: firkateyn
alıntı:

Orijinalden alıntı: cemecem21

Asıl ben teşekkür ederim. Ayrıca yaptığın alıntı şekli çok hoşuma gitti. Sadece alıntı yazısını koymuşsun. Herkes böyle yapsa o bahsettiğin sayfalarca yorumlar ortaya çıkmaz. Herkes alıntılayarak olsa bile fazla yer harcamadan yazı yazabilir. Aslında bu konu hakkında bilgilendirici birşeyler olsa iyi olur. Yani ben senin yaptığını ilk defa görüyorum ve bu çok hoşuma gitti. Bundan sonra alıntı yaparken ben de böyle yapacağım.

BSC Misafiri

3.9.2013 21:22:33

0
pes 2013 ü gören var mı??? lisans! lisans! lisans! lisans almalı biraz, almanya ligi ve eski futbolcuların gerçek isimleri olmalı. Peter Schmeichel sana SHIRAWTEL olursa, Zinedine Zidane sana ZIROM olursa ve tiplerde salak saçma gösterilir ise yaptığın eğlenceli değil, düzeltmek için uğraştırıcı ve can sıkıcı olur. türkiyede en fazla PES oynandığı için söyliyeyim dedim.

firkateyn

3.9.2013 19:59:45

+1
quote:

Orijinalden alıntı: cemecem21 Yorumuna katılıyorum. Güzel demişsin. Tabi bunu +1 vererekte yapabilirdim. Fakat alıntı yapmamın nedeni ise sana en alttaki yazın için teşekkür etmek istiyorum. Bu sitede uzun yorumların olması normal ama bu bazen tartışmaya dönüşüyor ve sayfa kirleniyor. Sadece 2 yorum tüm sayfayı doldurabiliyor. Alıntı yapmayın diye bir hassasiyet gösterdiğin için teşekkür etme gereği duydum. Umarım diğer konularda aynı hassasiyeti başka arkadaşlarda gösterir.

cemecem21

3.9.2013 19:31:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: cemecem21

Gerçekten tuhaf bir liste olmuş.(Yapılma şekli olarak) ABD ve Japonya gibi ülkelerin ve dijital satışların listeye alınmaması tamamen aptallık olmuş. Eğer bunlar da katılsaydı sanırsam yine fifa13 ve CoD listenin tepesinden olurdu ama diğer oyunları bilmiyorum.

Bunların yanı sıra oyunların satış rakamları o oyunun harika olduğunu söylemez. Köklü seriler her zaman satış anlamında öndedir. (Fifa, CoD hele ki bunlar çoklu platform olduklarını düşünürsek) . Keza Tomb Raider ve Far Cry 3 de bu oyunlardan. Nasıl herkes şu an total war'ın yeni oyunlarına hücum ediyorsa bu bahsi geçen seriler de öyle yüksek satış rakanlarına ulaşıyor.

Bir de eğer köklü oyun olmasına rağmen oyun gerçekten kötüyse oyujn çıktıktan birkaç hafta sonra satışlaı düşer. Ön siparişler oyunların can damarı da diyebiliriz.

Gelelim The Last of Us konusuna. Oyun yukarıda bahsettiklerimin tam tersi bir yapıya sahip. Hem yeni seri(IP), hem de sadece Ps3 platformuna çıkmış olan bir oyun. İngiltere'de uzun süre lider kalmış. Ve sadece Haziran'daki satışlar dahil olmuş(İlk yarı dediği için böyle söylüyorum). Bu şartlarda bile oyunun 4. sırada olması harika bir olay. Bu oyunun gerçekten iyi olduğunu kanıtlar cinsten. Eminim ki yeni bir oyunu çıksa bundan daha çok satış alır. Ama bu serinin CoD gibi olması mümkün değil ne yazık ki(Galiba bu yüzden efsaneleşmiş gibi(?)). En ileri Assassins Creed'in 2. oyun serisi(2, Brotherhood, Revelations) gibi en fazla 3 oyunu çıkar ki tahminim bu rakamın 2 olduğu). Son olarak Eğer dijital satışlar eklenseydi belki bu oyun listede daha geride olabilirdi.


Bizde genelde Pes sevilir. pes herşeydir, candır. Her ne olursa olsun Pes oynanır Türkiye'de ama bu Dünya'da da(ya da Dünya üzerinde olanın Türkiye'de de) olacağı anlamına gelmiyor. Sonuç olarak da bu durum çıkıyor karşımıza.

Benim bu listede en çok şaşırdığım Bioshock: İnfinite oldu daha üstlerde bekliyordum bu oyunu. Bu gerçekten şaşırtıcı oldu benim için.

Sadece ilk altı ay alınmasaymış Gta V'i listede görme şansına erişecekmişiz.

Yorumumu ister beğenin ister beğenmeyin. Benim görüşüm bu.

Not: Eğer bana cevap verecekseniz bu yorumu alıntılamayın. Mesajın başına nickimi yazın ben zaten sürekli bakıyor olacağım bu habere.


okumaya üşendim direk + yı verdim :)
Keşke ismimi yazsaydın sadece onu da en altta yazmıştım :D

BSC Misafiri

3.9.2013 19:29:38

+2
quote:

Orijinalden alıntı: cemecem21 Gerçekten tuhaf bir liste olmuş.(Yapılma şekli olarak) ABD ve Japonya gibi ülkelerin ve dijital satışların listeye alınmaması tamamen aptallık olmuş. Eğer bunlar da katılsaydı sanırsam yine fifa13 ve CoD listenin tepesinden olurdu ama diğer oyunları bilmiyorum.

Bunların yanı sıra oyunların satış rakamları o oyunun harika olduğunu söylemez. Köklü seriler her zaman satış anlamında öndedir. (Fifa, CoD hele ki bunlar çoklu platform olduklarını düşünürsek) . Keza Tomb Raider ve Far Cry 3 de bu oyunlardan. Nasıl herkes şu an total war'ın yeni oyunlarına hücum ediyorsa bu bahsi geçen seriler de öyle yüksek satış rakanlarına ulaşıyor.

Bir de eğer köklü oyun olmasına rağmen oyun gerçekten kötüyse oyujn çıktıktan birkaç hafta sonra satışlaı düşer. Ön siparişler oyunların can damarı da diyebiliriz.

Gelelim The Last of Us konusuna. Oyun yukarıda bahsettiklerimin tam tersi bir yapıya sahip. Hem yeni seri(IP), hem de sadece Ps3 platformuna çıkmış olan bir oyun. İngiltere'de uzun süre lider kalmış. Ve sadece Haziran'daki satışlar dahil olmuş(İlk yarı dediği için böyle söylüyorum). Bu şartlarda bile oyunun 4. sırada olması harika bir olay. Bu oyunun gerçekten iyi olduğunu kanıtlar cinsten. Eminim ki yeni bir oyunu çıksa bundan daha çok satış alır. Ama bu serinin CoD gibi olması mümkün değil ne yazık ki(Galiba bu yüzden efsaneleşmiş gibi(?)). En ileri Assassins Creed'in 2. oyun serisi(2, Brotherhood, Revelations) gibi en fazla 3 oyunu çıkar ki tahminim bu rakamın 2 olduğu). Son olarak Eğer dijital satışlar eklenseydi belki bu oyun listede daha geride olabilirdi.


Bizde genelde Pes sevilir. pes herşeydir, candır. Her ne olursa olsun Pes oynanır Türkiye'de ama bu Dünya'da da(ya da Dünya üzerinde olanın Türkiye'de de) olacağı anlamına gelmiyor. Sonuç olarak da bu durum çıkıyor karşımıza.

Benim bu listede en çok şaşırdığım Bioshock: İnfinite oldu daha üstlerde bekliyordum bu oyunu. Bu gerçekten şaşırtıcı oldu benim için.

Sadece ilk altı ay alınmasaymış Gta V'i listede görme şansına erişecekmişiz.

Yorumumu ister beğenin ister beğenmeyin. Benim görüşüm bu.

Not: Eğer bana cevap verecekseniz bu yorumu alıntılamayın. Mesajın başına nickimi yazın ben zaten sürekli bakıyor olacağım bu habere.
okumaya üşendim direk + yı verdim :)

BSC Misafiri

3.9.2013 19:29:21

0
Adam last of us'a balon diyor ya hergün bsc facebook sayfasından bölüm bölüm izliyorum platformum pc ne yazık ki ps3 yok :) ve inan bana o balon diyen arkadaş çok duygu yüklü bi oyun ve kurgu harika kesinlikle sana katılmıyorum.

BSC Misafiri

3.9.2013 19:28:50

0
Last of us'ın yapay zekası sıfırmı?birincisi şunu kabul edelim özellikle bill ve tess'in olduğu bölümlerde(ellie'nin çok yaptığını görmedim)stealthdeyken arada sırada abuk subuk şeyler yaptığı doğrudur ama yaptığı saçma hareketler yüzünden çoğunlukla dibine girmediği sürece düşmanlara görünmez oluyorlar gibi ve gayet doğru bir seçim diğer türlü saç baş yoldururdu.gelelim ellie ve düşman yapay zekasına bana sadece bir oyun söyleyin düşmanın düzgün saklandığı ve arkanızdan sessizce gelip sopayı çaktığı?ellie ise tuğlaları vb. cisimleri gerçektende o e3 videosunda gösterildiği gibi düşmana yaralamak ve dikkat çekmek için zamanlamasıda çok iyi şekilde kullanıyor zaten çatışmada çok aktif olmayan bir karakter.grafikleride gerçekten çok çok iyi(detaya inilmediği sürece)olan bir oyun.7 senelik artık yapmak istediklerinizi sığdıramayacağınız bir konsol sonuçta ps3 ve naughty dog bir microsoftsever tarafındanda alkışlanmalı helal olsun denmeli ama insanlar maalesef saygı göstermek nedir emek nedir tam bilmiyorlar galiba bu nesilin benim için en iyi oyunu(çok severek oynadığım oyunlar oldu (gta fallout vb.) ama bittiğinde kendimi boşta hissettiğim resmen bi sevdiğini kaybetmiş kadar üzüldüğüm bir oyun olduğu için benim için ilk ve tektir) bütün listelerdede top10 girmesi gereken bir oyun.ps3'ün mü?yok bu oyunumu oynayamadınmı?evini sat al o derece

rambocuk

3.9.2013 19:28:34

0
1 senedir aralıksız fifa13 oynuyorum hala şaşırtıcı hiç beklemediğim heycan verici pozisyonlar yaşıyorum daha ötesi olabilirmi

BSC Misafiri

3.9.2013 19:28:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: sinister13

FİFA neredeyse 2 milyon satmış bizimkiler halen PES dünyanın en iyisi der Cehalet ve Önyargı parayla değil yaa...! ama Beyin bedava pes ciler bunu parayla zannediyor..! :D


2 milyar olmasın o
matematik hocan kim
Senin ki kim?

BSC Misafiri

3.9.2013 18:47:25

-1
quote:

Orijinalden alıntı: sinister13 FİFA neredeyse 2 milyon satmış bizimkiler halen PES dünyanın en iyisi der Cehalet ve Önyargı parayla değil yaa...! ama Beyin bedava pes ciler bunu parayla zannediyor..! :D
2 milyar olmasın o matematik hocan kim

KaleyDeskop

3.9.2013 17:41:15

+2
ingilizler sağolsun ea zengin yaptılar

Vural_95

3.9.2013 17:18:14

-1
Tomb raider bu senenin en iyi oyunuydu. ^platforma çıkmasına rağmen 3. sırada ilk sırada olabilirdi. The last of us sadece ps3 e cıktı yinede 4. sırada. güzel oyun sewindirici ama tomb raider daha iyi satamadığı için üzücü.

cemecem21

3.9.2013 17:08:43

+5
Gerçekten tuhaf bir liste olmuş.(Yapılma şekli olarak) ABD ve Japonya gibi ülkelerin ve dijital satışların listeye alınmaması tamamen aptallık olmuş. Eğer bunlar da katılsaydı sanırsam yine fifa13 ve CoD listenin tepesinden olurdu ama diğer oyunları bilmiyorum. Bunların yanı sıra oyunların satış rakamları o oyunun harika olduğunu söylemez. Köklü seriler her zaman satış anlamında öndedir. (Fifa, CoD hele ki bunlar çoklu platform olduklarını düşünürsek) . Keza Tomb Raider ve Far Cry 3 de bu oyunlardan. Nasıl herkes şu an total war'ın yeni oyunlarına hücum ediyorsa bu bahsi geçen seriler de öyle yüksek satış rakanlarına ulaşıyor. Bir de eğer köklü oyun olmasına rağmen oyun gerçekten kötüyse oyujn çıktıktan birkaç hafta sonra satışlaı düşer. Ön siparişler oyunların can damarı da diyebiliriz. Gelelim The Last of Us konusuna. Oyun yukarıda bahsettiklerimin tam tersi bir yapıya sahip. Hem yeni seri(IP), hem de sadece Ps3 platformuna çıkmış olan bir oyun. İngiltere'de uzun süre lider kalmış. Ve sadece Haziran'daki satışlar dahil olmuş(İlk yarı dediği için böyle söylüyorum). Bu şartlarda bile oyunun 4. sırada olması harika bir olay. Bu oyunun gerçekten iyi olduğunu kanıtlar cinsten. Eminim ki yeni bir oyunu çıksa bundan daha çok satış alır. Ama bu serinin CoD gibi olması mümkün değil ne yazık ki(Galiba bu yüzden efsaneleşmiş gibi(?)). En ileri Assassins Creed'in 2. oyun serisi(2, Brotherhood, Revelations) gibi en fazla 3 oyunu çıkar ki tahminim bu rakamın 2 olduğu). Son olarak Eğer dijital satışlar eklenseydi belki bu oyun listede daha geride olabilirdi. Bizde genelde Pes sevilir. pes herşeydir, candır. Her ne olursa olsun Pes oynanır Türkiye'de ama bu Dünya'da da(ya da Dünya üzerinde olanın Türkiye'de de) olacağı anlamına gelmiyor. Sonuç olarak da bu durum çıkıyor karşımıza. Benim bu listede en çok şaşırdığım Bioshock: İnfinite oldu daha üstlerde bekliyordum bu oyunu. Bu gerçekten şaşırtıcı oldu benim için. Sadece ilk altı ay alınmasaymış Gta V'i listede görme şansına erişecekmişiz. Yorumumu ister beğenin ister beğenmeyin. Benim görüşüm bu. Not: Eğer bana cevap verecekseniz bu yorumu alıntılamayın. Mesajın başına nickimi yazın ben zaten sürekli bakıyor olacağım bu habere.

K.Dot

3.9.2013 16:53:00

+1
Avrupa deseydiniz daha iyiymiş,yanlış anlaşılmaya yol açılıyor. Sadece ön siparişi 1.5 olan bir oyun,GTA. Bu seneyi silip süpürecek.

kenan9593

3.9.2013 16:46:22

+1
Simcity ve Starcraft gibi sadece Pc ye çıkan oyunları listede görmek sevindirici.

musAKka

3.9.2013 16:25:51

+2
quote:

Orijinalden alıntı: MuhammedBasol Konusu senaryosuna vurulmuşsun tamamda oyunu bende oynadım.Düşman yapay zekası ve yanındakilerin yapay zekası çok kötü.Sessiz ilerlemen gerekirken yanındaki haldur huldur etrafta koşuyorlar.İnsan Düşmanlar senin önüne kadar gelip görmüyor.yada saçma hareketler yapıyorlar.Oyun çıkmadan önce en çok övdükleri yapay zekanın gerçekçi hareket etmesi değilmiydi.
Olay sadece konu/senaryo değil. Sonuçta bu piyasa ne oyunlar gördü konusu ve senaryosu harika olan. Ama size mevcut içeriğini düzgün yaşatamadıkları için birçoğu çıkmasıyla birlikte silinip gitti. Eğer bir oyun yönettiğiniz karakterin tüm duygularını, bulunduğu ortamı ve atmosferi size olduğu gibi yansıtabiliyorsa; ve bunları yaparken de dengeli ve rahat bir oynanış sunabiliyorsa o oyun zaten kolay kolay başarısız olmaz. The Last of Us'ın yapay zekası harika mıydı? Değildi. Ama oynanışı baltalayacak seviyede de değildi. Aslında bunun kırılma çizgisi çok ince. Bunca zaman "güzel oyun ama yapay zeka sorunları sebebiyle vasatın altında kaldı" dediğimiz sayısız oyunla karşılaştık. The Last of Us için bunu söylemek haksızlık olur çünkü bahsettiğimiz şey zaten oyunu oynarken göze çok fazla çarpmayacak seviyede. Hatta düşmanların taktiksel anlamda seni köşeye sıkıştırmaları ve saldırmaları piyasadaki birçok oyunun ötesinde. Bu konuda oyun gayet vaatleri yerine getiriyor. Kısaca kadı kızındaki kusur yüzünden bana göre böyle bir yapımı yerden yere vurmak biraz haksızlıktır.

sinister13

3.9.2013 16:20:44

+2
FİFA neredeyse 2 milyon satmış bizimkiler halen PES dünyanın en iyisi der Cehalet ve Önyargı parayla değil yaa...! ama Beyin bedava pes ciler bunu parayla zannediyor..! :D

BSC Misafiri

3.9.2013 16:19:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: 1997utku dijital satışlar dahil edilirse cod 1.lige oturur gibi
Dijitalde de PSN , Xbox Live ve Origin ile FIFA 13 daha da fazla aratacaktır . Ancak CoD'la arasında ki fark az olacaktır .

BSC Misafiri

3.9.2013 16:19:11

+3
onlar değilde skyrim hala listelerde be ne oyunmuş oyun dediğin bçyle olur

RedBearded

3.9.2013 16:11:57

-2
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka
alıntı:

Orijinalden alıntı: MuhammedBasol

alıntı:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: MuhammedBasol<br><br>Last of Us'a bakın :) Sözde gelmiş geçmiş en iyi oyun diyorlardı.Öve öve bitiremediler.Ama popülerliği fazla sürmedi.İncelemelerde 95'ten aşağı not vermediler ama Tomb Raider,Black Ops 2 gibi 85'i zor bulan oyunların gerisinde kalıyor.Balon olduğu en başından beri belliydi :D</blockquote><br><br>cahil cahil konuşma, Tomb Raider ps3, xbox360 ve pc ye çıktı. Bu 3'ünün toplamı o rakam. The Last Of Us ise sadece PS3 için çıktı. Oranı ona göre yapacaksın akıllı (!) arkadaşım.


Kim ne derse desin o verdikleri incelemelerin hiçbirini haketmiyor oyun çıkmadan önceki verilen sözlerle oyun içi alakasız.Yapay zeka sıfır mesela ama incelemelerde öve öve bitiremiyorlar.Oyun tam bir balon.Herkes gözünde çok büyüttü.

Oyunu oynadın mı, yoksa sadece videolar ve yorumlar üzerine mi bunları söylüyorsun? Çünkü 20 senedir her türlü oyun platformunda mütemadiyen oyun oynayan ve buna karşın PC'yi kendisine daha yakın hisseden biri olarak The Last of Us'ın aldığı övgülerin çok daha fazlasını hak ettiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Konusu, oynanışı, sürükleyiciliği ve atmosferiyle benim gözümde son dönemlerin en iyi aksiyon/macera oyunudur.
Konusu senaryosuna vurulmuşsun tamamda oyunu bende oynadım.Düşman yapay zekası ve yanındakilerin yapay zekası çok kötü.Sessiz ilerlemen gerekirken yanındaki haldur huldur etrafta koşuyorlar.İnsan Düşmanlar senin önüne kadar gelip görmüyor.yada saçma hareketler yapıyorlar.Oyun çıkmadan önce en çok övdükleri yapay zekanın gerçekçi hareket etmesi değilmiydi.

musAKka

3.9.2013 16:05:57

+1
quote:

Orijinalden alıntı: MuhammedBasol

Kim ne derse desin o verdikleri incelemelerin hiçbirini haketmiyor oyun çıkmadan önceki verilen sözlerle oyun içi alakasız.Yapay zeka sıfır mesela ama incelemelerde öve öve bitiremiyorlar.Oyun tam bir balon.Herkes gözünde çok büyüttü.
Oyunu oynadın mı, yoksa sadece videolar ve yorumlar üzerine mi bunları söylüyorsun? Çünkü 20 senedir her türlü oyun platformunda mütemadiyen oyun oynayan ve buna karşın PC'yi kendisine daha yakın hisseden biri olarak The Last of Us'ın aldığı övgülerin çok daha fazlasını hak ettiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Konusu, oynanışı, sürükleyiciliği ve atmosferiyle benim gözümde son dönemlerin en iyi aksiyon/macera oyunudur.

RedBearded

3.9.2013 16:00:53

-3
quote:

Orijinalden alıntı: atam1881-1938
alıntı:

Orijinalden alıntı: MuhammedBasol

Last of Us'a bakın :) Sözde gelmiş geçmiş en iyi oyun diyorlardı.Öve öve bitiremediler.Ama popülerliği fazla sürmedi.İncelemelerde 95'ten aşağı not vermediler ama Tomb Raider,Black Ops 2 gibi 85'i zor bulan oyunların gerisinde kalıyor.Balon olduğu en başından beri belliydi :D


cahil cahil konuşma, Tomb Raider ps3, xbox360 ve pc ye çıktı. Bu 3'ünün toplamı o rakam. The Last Of Us ise sadece PS3 için çıktı. Oranı ona göre yapacaksın akıllı (!) arkadaşım.
Kim ne derse desin o verdikleri incelemelerin hiçbirini haketmiyor oyun çıkmadan önceki verilen sözlerle oyun içi alakasız.Yapay zeka sıfır mesela ama incelemelerde öve öve bitiremiyorlar.Oyun tam bir balon.Herkes gözünde çok büyüttü.

musAKka

3.9.2013 15:58:19

+1
quote:

Orijinalden alıntı: MuhammedBasol Last of Us'a bakın :) Sözde gelmiş geçmiş en iyi oyun diyorlardı.Öve öve bitiremediler.Ama popülerliği fazla sürmedi.İncelemelerde 95'ten aşağı not vermediler ama Tomb Raider,Black Ops 2 gibi 85'i zor bulan oyunların gerisinde kalıyor.Balon olduğu en başından beri belliydi :D
Tomb Raider ve Black Ops 2 multiplatform oyunlardır, yani orada yazan rakamlar 3 ayrı platformun toplam satışını temsil ediyor. Fakat The Last of Us sadece PS3'e özel bir oyun ve tek bir platformda bulunup tek kişilik oynanış odaklı bir oyun için satış rakamı hiç de fena değil. Ayrıca çıkış tarihi sene sonuna en yakın oyun olduğu için satış rakamlarının daha artacağını öngörmek pek de zor değil.

Persona_Non_Grata

3.9.2013 15:56:32

+1
quote:

Orijinalden alıntı: MuhammedBasol Last of Us'a bakın :) Sözde gelmiş geçmiş en iyi oyun diyorlardı.Öve öve bitiremediler.Ama popülerliği fazla sürmedi.İncelemelerde 95'ten aşağı not vermediler ama Tomb Raider,Black Ops 2 gibi 85'i zor bulan oyunların gerisinde kalıyor.Balon olduğu en başından beri belliydi :D
cahil cahil konuşma, Tomb Raider ps3, xbox360 ve pc ye çıktı. Bu 3'ünün toplamı o rakam. The Last Of Us ise sadece PS3 için çıktı. Oranı ona göre yapacaksın akıllı (!) arkadaşım.

RedBearded

3.9.2013 15:47:43

-7
Last of Us'a bakın :) Sözde gelmiş geçmiş en iyi oyun diyorlardı.Öve öve bitiremediler.Ama popülerliği fazla sürmedi.İncelemelerde 95'ten aşağı not vermediler ama Tomb Raider,Black Ops 2 gibi 85'i zor bulan oyunların gerisinde kalıyor.Balon olduğu en başından beri belliydi :D

Anli123

3.9.2013 15:25:54

0
vayttt FIFA'ya bak bahhh :D. Haketti.

OKAMI

3.9.2013 15:22:48

+1
GfK Intelligence neyin nesi onu bilmek lazim önce. Vgchartz´a bile güvenimiz yok bizim .

ultralisan

3.9.2013 15:19:23

-2
quote:

Orijinalden alıntı: 1997utku

emegi geçmiş bir oyuna nasıl çöp dersin ? cod daha cöp ona bakarsın
Ben Cod süpermi dedim? illa bir şeye maydonoz olacaksınız

psycho90

3.9.2013 15:04:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: bozcan61 Dijital satış rakamları nasıl eklenmez? Bu liste gerçekçi değil o zaman
Aynen katılıyorum

GorkemM1903

3.9.2013 15:01:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: 1997utku
alıntı:

Orijinalden alıntı: ultralisan

EA malı götürmüş...

Crysis nasıl 8. onu anlamadım yalnız oyun bildiğin çöp


emegi geçmiş bir oyuna nasıl çöp dersin ?
cod daha cöp ona bakarsın
1997 katılıyorum.Crysis en azından grafik açısından baya başarılı emek var ama CoD da olan bi emek yok.Her sene çıkan bir oyunda nekadar emek olucak ? Misal gta serisi adamlar 2007 den beri gta V için çalışıyorlar.Gta çıkınca kesinlikle birinciliğe oturacaktır o ayrı

makaveli17-7

3.9.2013 14:56:10

+1
nba 2k13 ilk 20 de yok şaka gibi

BSC Misafiri

3.9.2013 14:37:59

+1
Last of us sadece bir konsola çıkmasına rağmen çok iyi orası doğru ama çıkış tarihinede baktığımızda diğer oyunlardan çok daha sonra çıktı daha 2 ay olmasına ve exclusive olmasına rağmen 4 olmak çok iyi bir rakam fazlasını hakediyor.birinciliği hakediyor kesinlikle.

BSC Misafiri

3.9.2013 14:37:45

0
far cry 3 o kadar güzel oyunki hala satıyor :)

1997utku

3.9.2013 14:35:11

+4
quote:

Orijinalden alıntı: ultralisan EA malı götürmüş...

Crysis nasıl 8. onu anlamadım yalnız oyun bildiğin çöp
emegi geçmiş bir oyuna nasıl çöp dersin ? cod daha cöp ona bakarsın

ultralisan

3.9.2013 14:25:40

-1
EA malı götürmüş... Crysis nasıl 8. onu anlamadım yalnız oyun bildiğin çöp

Aaron Paul

3.9.2013 14:18:13

+2
EA, resmen para basmış... Bu arada; COD BO2 yine de tepelerde. bizlerin veya oyun otoritelerinin oyuna kötü demesi bir şey ifade etmiyor. Örneğin; Bende BF'yi seviyorum ama bende COD BO2'yi aldım... Bu işler böyle ilerliyor. Firmanın da oyun yapma amacı '' Satın Alınması '' o zaman COD BO2 de başarılı bir oyun olmuş...

AnondraX

3.9.2013 14:17:04

+2
şu bizim türklerin sürekli övdüğü,internet kafelerde var diye fifadan daha iyi oyun zannettiği pes nerde ya bi göremedim.

1997utku

3.9.2013 14:15:04

0
dijital satışlar dahil edilirse cod 1.lige oturur gibi

Sir Maximus is BACK

3.9.2013 14:14:41

0
se square enix hala memnun değil TR'ın satışlarından.

bozcan

3.9.2013 14:10:27

+6
Dijital satış rakamları nasıl eklenmez? Bu liste gerçekçi değil o zaman
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
FIFA 13 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
102 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız