Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Bethesda, Az Ama Öz Oyun Çıkarmak İstiyor


    Günümüzde Activision ve Electronic Arts gibi bazı firmaların her yıl çıkarabildikleri kadar oyun çıkarmaya çalıştıklarını görüyoruz; hatta bu yayıncıların stüdyolara yoğun baskı yaptığını da biliyoruz. Bethesda ise böyle bir firma olmak istemiyormuş.
 
   Pete Hines'ın açıklamalarına göre Bethesda hiç bir zaman yılda 20-30 oyun çıkarma amacında olan veya çok sayıda stüdyo alma amacında olan bir yayıncı olmayacak. Hines, kendilerinin yılda 1 adet büyük oyun çıkarma amacında olduklarını söylüyor. Tabii bu rakam 2,3 veya 4 de olabilirmiş, ama asıl önemli olan bu oyunların arkasında durup yüksek kalitede olduklarını denetleyebilmekmiş.
 
     Bethesda'nın Wolfenstein: The New Order, The Evil Within ve The Elder Scrolls Online'ı 2014 yılı içinde piyasaya çıkarması bekleniyor. Daha sonra ise Prey 2 ve Doom 4 gibi oyunlara sıra gelecek gibi görünüyor.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak vg247 The Elder Scrolls V Skyrim Elder Scrolls 5 Skyrim Bethesda 2K Games RPG
Mark of the Ninja Special Edition Haftaya Çıkacak Soul Sacrifice İçin Yeni Ücretsiz DLC Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Suraz

20.9.2013 12:26:11

0
Oblivion'dan beri en çok sevdiğim firmadır. 2006'da aaa rpg ne güzelmiş lan ehehe dediğim zamanlar hey gidi.. Ardından Rockstar ve Blizzard gelir benim için. Blizzard'ın kötü oyunu yok, diablo 3 beklentileri karşılamamış olabilir ama aylarımı alan güzel bir oyundu yinede. Rockstar'ı herkes biliyor zaten neden olduğunu.

thunderwatcher

20.9.2013 12:19:06

0
Bethesda her zaman kaliteli yapımlarıyla kalbimizde yer etmiş, işini ve yaptığı işleri ciddiye alan, güzel bir firmadır ve bir kalite uzmanı olarak bu prensipli duruşlarını takdir ediyorum. Ucuza kaçılan yerler kendini hemen belli ediyor oyun dünyasında. Esas oğlanın gariban kızı kurtardığı 2. kalite Hollywood filmlerinin bıraktığına benzer etkiler bırakan copy-paste oyun çıkarma furyasını Bathesda bozarsa büyük duamı (ve paramı) alırlar. Ama özgün yapım istiyorum! Helvasını yedik, Fatihasını okuduk, bırakın şu Doom falan huzur içinde yatsın artık!!!

gokuba

11.9.2013 13:58:41

-1
bence bütün oyunları valve yada Bethesda geliştirsin nasıl olsa diğerlerinin eli ceplerinizde farkında değilsiniz hala diablo diyenler var yayladaki inekler gibi :)

iamburak

9.8.2013 18:20:22

-1
Doom 4'ü Bethesda mı geliştiriyormuş ID Software değil miydi geliştiren? Bir de neden hiç Fallout duyurusu yok

BSC Misafiri

9.8.2013 01:55:59

0
o senin görüşün her yıl ayn temaya sahip oyunları çıkarmak bir oyun serisinin batışının en büyük nedenidir

BSC Misafiri

8.8.2013 11:06:31

-1
cod serisinin neresi mahvoldu? evet çok şey değişmiyor ama bu oyunu kötü yapmıyor, nfsde haklısın

BSC Misafiri

8.8.2013 00:28:05

+1
en güzeli harbiden her sene oyun çıkarıp cod ve nfs serisinin nasıl mahvolduğunu gördük helal olsun bethesda

konix

7.8.2013 19:33:27

0
Ps3'e Skyrim'i getirebilen firma yeni nesle bomba gibi girer bu söyleminin arkasında durursa.

BSC Misafiri

7.8.2013 17:25:34

0
oxlayer pcde adını adını iyi duyuramamış oyunlar var ve senin gibiler yüzünden satışları iyi olmayabiliyor çünkü korsan alıyorsunuz.sonra diyorsunuz pcye çıkmayan bir oyun için iyiki çıkmıyor yada keşke pcyede çıksa...

BSC Misafiri

7.8.2013 17:25:13

0
bethesda > tüm oyun firmaları

godless turtle

7.8.2013 16:34:11

+1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Ben gerçekleri söyledim.Konsollar oyun yapımcılarına çok daha fazla para kazandırıyor.Konsoldaki korsan oyuncu sayısı, pc'de ki korsan oyuncusu karşısında deve ile pire misali kalır.Eğer siz duygusal davranmaz iseniz bu gerçeği görmemek için bir sebep yok.
"Ben gerçekleri söyledim.Konsollar oyun yapımcılarına çok daha fazla para kazandırıyor." şu cümlenize katılıyorum, doğruları görmemek için ortada bir sebep yok. Benim anlatmak istediğim, eğer oyunları PC içinde düzgün çıkarmazsanız o oyun satmaz bu kadar basit. Kimse parasının karşılığını alamadığı bir şeye para vermek istemez.

oxlayer

7.8.2013 16:11:52

-3
GT 55 KARDEŞ ALINTI YAPMA LÜTFEN BENİM İLK YORUMUM EN ÖNEMLİYDİ AŞADA KALDI.ALINTI YAPINCA SAYFA ÖLÜYOR.

oxlayer

7.8.2013 16:10:52

0
BEN PC OYUNCUSUYUM ÇOK SAĞLAM OYUNLARI ORJİNAL ALIRIM.ORTA VE VASAT OYUNLARI KOPYA ALIRIM.BU KADAR BASİT.

GT_55

7.8.2013 16:10:32

-1
quote:

Orijinalden alıntı: godless turtle

Bırakın bu korsan bahanesini, babanızın firması olsa bu kadar savunmazsınız. PC'ye oyun çıkarıp satan firmalar nasıl satıyor? Adamlar PC platformuna özenmeden rezil bir oyun çıkarıyor, sonra biz oyun satamıyoruz oluyor. Eee biz parayı sokaktan mı topluyoruz? Madem adam gibi çıkarmayacaksın oyunu, hiç çıkarma bari çıkmadı da oynayamadık deriz, oyunu rezil bir şekilde port edip cebimizden parayı alırken iyiydi ama...
Ben gerçekleri söyledim.Konsollar oyun yapımcılarına çok daha fazla para kazandırıyor.Konsoldaki korsan oyuncu sayısı, pc'de ki korsan oyuncusu karşısında deve ile pire misali kalır.Eğer siz duygusal davranmaz iseniz bu gerçeği görmemek için bir sebep yok.

oxlayer

7.8.2013 16:09:39

0
ZATEN ÖYLE OLMASI LAZIM AZ VE KALİTELİ OYUN ÇIKARMALARI GEREKİYOR DİYMİ??? BİR UBİSOFT BAŞARIYOR HER YIL KALİTELİ OYUN ÇIKARMAYI.DOOM 4 GELİYOR YALNIZ DİĞERLERİ DE GELİYOR.

rigby7

7.8.2013 15:21:29

+3
PC korsan kaynıyo diyenler Steam'in satışlarına baksınlar.

aykut291

7.8.2013 14:54:50

-1
Bu bir gerçek konsollar da oyunlar çok daha fazla satıyor Dünya da konsol kullanıpta orjinel oyun alan çok oyuncu var. Adamlar konsola keyiflerin den öncelik göstermiyordu vardır bir bildikleri.

*Meteora*

7.8.2013 14:40:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: HoLyZz! Oyun dünyasında üç firmaya saygım sonsuzdur. 1.) Valve 2.) Bethesda 3.) Rockstar
Aynen Öyle.

godless turtle

7.8.2013 14:40:05

+1
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Pc oyuncuları, korsan okyanusunda yüzüyor.O yüzden çıkarmak istemiyorlar.Adamlar yaptıkları oyunun karşılığını almak istiyor.Tek taraflı düşünmeyeceksin.Herşey karşılıklı olacak.Sen para verip alacaksın oyunu,o da sana oyun yapacak.Bedava yapılmıyor sonuçta bu oyunlar.
Bırakın bu korsan bahanesini, babanızın firması olsa bu kadar savunmazsınız. PC'ye oyun çıkarıp satan firmalar nasıl satıyor? Adamlar PC platformuna özenmeden rezil bir oyun çıkarıyor, sonra biz oyun satamıyoruz oluyor. Eee biz parayı sokaktan mı topluyoruz? Madem adam gibi çıkarmayacaksın oyunu, hiç çıkarma bari çıkmadı da oynayamadık deriz, oyunu rezil bir şekilde port edip cebimizden parayı alırken iyiydi ama...

Wayward Son

7.8.2013 13:55:44

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Lurid Aura

Firma ne kadar korsan indirildiğine değil, ne kadar orjinal sattığına bakıyor. http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=grand+theft+auto+iv Rakamlar birebir değil ama hemen hemen aynıdır diye düşünyorum.
VGChartz, dijital satışları dahil etmiyor. Dolayısıyla 5 dolara GTA 4 satılan Steam gibi platformları göremiyoruz. Ayrıca unutmayalım, oyunlar PC'de çok daha ucuz. En basiti, X-com Bureau'yu 33 dolara aldım. yanına bonus bir sürü oyun geliyor. Aynı oyun konsolda 45-55$ civarında. Doğrudur, satışların çoğu konsolda oluyor. Zaten oyun yapımcılarının ilgisinden bunu net olarak görüyoruz. Konsolların ilk ortaya çıkışından beri efsanevi oyun serilerinin önemli bir kısmı da konsolda doğru. Konsol odaklı bir oyun sektörü olmasının bir sürü sebebi var. Standart optimizasyondan tutun da, korsan riskinin daha az olmasına kadar türlü sebep var. "PC oyuncuları korsancıdır" demek ne kadar yanlışsa... "Konsol oyuncuları bebedir, oyun PC'de oynanır" demek de o kadar yanlıştır. Orijinal alan, yapımlara değer veren adam platform farkı gözetmeden oyun alır. Bunun konsol ya da PC tercihiyle alakası yok. Hem konsolda hem PC'de tüm oyunlarım orijinal, öyle de almaya devam edeceğim. Orijinal, hele de kutulu oyunun tadına doyum olmaz

So Much Ado

7.8.2013 13:38:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL PC yi de iyice günah keçisi ilan ettiniz sanki konsollar sütten çıkma ak kaşık ... Daha oyunlar çıkmadan 2 hafta hatta 1 ay öncesinde konsollara çıkıyor çeşitli mecralarda . Konsolda da büyük bir korsan kitlesi var bir şeyi övecem derken gerçekleri görmezden gelmeyin . Tomb Raider oyununu almadan ben konsol oyuncuları 1 hafta öncesinden spoiler vermeye başlıyorlardı . Çoğu oyunda da durum bu korsan her platformda var bunun önüne geçilemez ne yazık ki bu yeni nesilde de olacak . Ama evet en çok PC de yapılıyor olabilir ama bu konsollardaki korsan kitlesinin az olduğu anlamına gelmiyor...
Firma ne kadar korsan indirildiğine değil, ne kadar orjinal sattığına bakıyor. http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=grand+theft+auto+iv Rakamlar birebir değil ama hemen hemen aynıdır diye düşünyorum.

khyrasothemis

7.8.2013 13:37:13

-3
Bence her yıl bir oyun çıkartmalarında bir sakınca yok, bır oyunun devamı için yıllarca beklemek zor geliyor, ne güzel işte her sene call of duty, battlefield, assasins creed oynuyoruz, gta 5 i duşunun tamam güzel oyun olacak ama dile kolay 5 yıldır beklıyoruz...

ultralisan

7.8.2013 13:00:51

0
Saygım sonsuzdur Bethesdaya

BSC Misafiri

7.8.2013 12:49:00

0
Doğru söylemişler herşey para değildir bu dünyada kefenin cebi yoktur.Önemli olan kaliteni ortaya koyup güzel ve başarılı işler yapmaktır.Bu hayatımızın her alanında geçerlidir, gerisi boş zaten.

Stackalloc

7.8.2013 12:47:31

0
Valve, Cd project ve Bethesda

Hoid

7.8.2013 12:35:49

+8
PC yi de iyice günah keçisi ilan ettiniz sanki konsollar sütten çıkma ak kaşık ... Daha oyunlar çıkmadan 2 hafta hatta 1 ay öncesinde konsollara çıkıyor çeşitli mecralarda . Konsolda da büyük bir korsan kitlesi var bir şeyi övecem derken gerçekleri görmezden gelmeyin . Tomb Raider oyununu almadan ben konsol oyuncuları 1 hafta öncesinden spoiler vermeye başlıyorlardı . Çoğu oyunda da durum bu korsan her platformda var bunun önüne geçilemez ne yazık ki bu yeni nesilde de olacak . Ama evet en çok PC de yapılıyor olabilir ama bu konsollardaki korsan kitlesinin az olduğu anlamına gelmiyor...

BerkayDr

7.8.2013 12:19:49

-2
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55
alıntı:

Orijinalden alıntı: godless turtle

alıntı:

Orijinalden alıntı: nForcer

1. Rockstar Games<br> 2. Bethesda Softworks<br> İşte oyuncusunu düşünen gerçek oyun firmaları...


Ben şahsen Rockstar'ın oyuncularını düşündüğüne inanmıyorum. Pc oyuncularına çektirdikleri ortada. Konsol oyuncuları oyuncuda, pc oyuncuları at mı?

Pc oyuncuları, korsan okyanusunda yüzüyor.O yüzden çıkarmak istemiyorlar.Adamlar yaptıkları oyunun karşılığını almak istiyor.Tek taraflı düşünmeyeceksin.Herşey karşılıklı olacak.Sen para verip alacaksın oyunu,o da sana oyun yapacak.Bedava yapılmıyor sonuçta bu oyunlar.
Yani Rockstar'ın PC'e karşı olan politikasına katılıyorum herhangi bir konsolum olmamasına rağmen adamlar o kadar uğraşıyor oyun için ama satış rakamları çok çok düşük konsol yanında korsan yüzünden bu yüzden ben Rockstar'a hak veriyorum

GT_55

7.8.2013 12:06:30

-6
quote:

Orijinalden alıntı: godless turtle

Ben şahsen Rockstar'ın oyuncularını düşündüğüne inanmıyorum. Pc oyuncularına çektirdikleri ortada. Konsol oyuncuları oyuncuda, pc oyuncuları at mı?
Pc oyuncuları, korsan okyanusunda yüzüyor.O yüzden çıkarmak istemiyorlar.Adamlar yaptıkları oyunun karşılığını almak istiyor.Tek taraflı düşünmeyeceksin.Herşey karşılıklı olacak.Sen para verip alacaksın oyunu,o da sana oyun yapacak.Bedava yapılmıyor sonuçta bu oyunlar.

S.P.E.C.I.A.L.

7.8.2013 12:03:02

0
Az oyun çıkarın eyvallah, ama öz oyun çıkarmış olmanız için biraz da hikayeye ağırlık vermeniz lazım. Bir Dragon Age: Origins'in hikayesine bakın, bir de Skyrim'e bakın. Sözde Bethesda, Bioware'den daha büyük firma ama yetenek büyüklükle olmuyor işte.

TLOU

7.8.2013 12:02:34

-1
O yüzden çıkardıkları bütün oyunlar kaliteli oluyor zaten

godless turtle

7.8.2013 11:49:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: nForcer 1. Rockstar Games<br> 2. Bethesda Softworks<br> İşte oyuncusunu düşünen gerçek oyun firmaları...
Ben şahsen Rockstar'ın oyuncularını düşündüğüne inanmıyorum. Pc oyuncularına çektirdikleri ortada. Konsol oyuncuları oyuncuda, pc oyuncuları at mı?

RosesofSkies

7.8.2013 11:44:27

0
Bir dahakine oyunları daha bugsız ve modsuz adam olmayacak şekilde çıkarmalarını da yeğleriz tabi. :) Witcher'ın yapımcısı CDProjectRED bu arada.

DeliKulaBey

7.8.2013 11:30:41

-2
Witcher in yapımcılarını da unutmayın, Namco idi sanırım.

BSC Misafiri

7.8.2013 11:21:08

-1
Adamsınız drogbalar

Mütercim Bey

7.8.2013 11:10:02

+3
Oyun dünyasında üç firmaya saygım sonsuzdur. 1.) Valve 2.) Bethesda 3.) Rockstar

nForcer

7.8.2013 11:01:31

0
1. Rockstar Games 2. Bethesda Softworks İşte oyuncusunu düşünen gerçek oyun firmaları...

gokuba

7.8.2013 10:26:38

-2
Eğer böyle düşünüyorsa Blizzardın yerini rahatlıkla alabilir çünkü blizarda oyun para içindir anlayışına katılan firmalardan biri artık Diablo 3 ile bunu kanıtladı bu şu demek oluyor. Kral öldü yaşasın yeni kral Bathesda.

desiremusic

7.8.2013 10:21:31

0
En doğrusu budur bencede. Spor oyunları hariç her sene yeni oyun çıkarmamalı bir firma zaten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Elder Scrolls V: Skyrim ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
156 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız