Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
DİĞER BÖLÜMLER
YouTube Kanalımıza Abone Olun

     Gökkuşağına doğru uçuyorlardı. Huzurluydular, mutluydular Cherno'yu geride bırakırlarken. Nasıl olduğunu ikisi de tam olarak hatırlamıyor. Detaylar bulanık ve hayal meyal görüntülerden ibaret. Bir kaza? Talihsiz bir fırtına? Ya da kader?... Tek bildikleri, geldikleri yerin başladıkları nokta oluşu.
  
     Helikopter kazası sonrasında bilinçlerini kaybeden razz ve Baybars, kendilerini yine o aynı cehennemin içinde bulurlar. Ağıt yakmak için vakit yoktur çünkü açlık ve susuzluk çoktan kapılarını çalmıştır bile.

FPS Zombie Aksiyon Multiplayer Dayz Oyundayız oyundayiz oyundayz bölüm 01 bolum1 seri standalone başladığımız yer basladigimiz yer
Oyundayız: DayZ Standalone Serisi Tanıtım Videosu Oyundayız: Car Mechanic Simulator 2014
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Survival Horror

6.1.2018 18:39:14

0
Nostalji yapalım be.

BSC Misafiri

7.6.2014 17:08:32

0
Arkadaşlar ölünce tekrar dirilmek için 24 saat beklemek mi gerekiyor ?

Atmin

5.4.2014 18:33:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: elmariacci Talha'ya bayağı güldüm. Sorry derken bir de Evi üstüme yaptırmış kısmı süperdi
Birader eşşeği buldurup kaybettirdin tekrar.Yeni bölüm çıktı sandım eski bölümmüş.

elmariacci

5.4.2014 18:26:23

0
Talha'ya bayağı güldüm. Sorry derken bir de Evi üstüme yaptırmış kısmı süperdi

S,W,A,T

29.3.2014 12:15:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: valentino_vip Arkadaşlar beni bilgilendirebilirmisiniz.. Şimdi bu dayz standalone oyununu oynamak için önce arma v.s kurmakmı gerekmekte. nasıl yaparız nereden indirirz v.s v.s
dayz sa oynamak için arma gerekmiyor o arma modu olan dayz için. dayz sa başlı başına bir oyun. sanırım korsan istiyorsun eğer öyleyse imkan yok. steam den 30 dolar karşılığında dayz sa satın alabilirsin

sidik_lee

29.3.2014 12:10:57

0
Eline saglik, guzel olmus.

valentino_vip

29.3.2014 12:08:51

0
Arkadaşlar beni bilgilendirebilirmisiniz.. Şimdi bu dayz standalone oyununu oynamak için önce arma v.s kurmakmı gerekmekte. nasıl yaparız nereden indirirz v.s v.s

netstat

9.3.2014 21:51:34

0
sondaki zenci eleman sizi fena tuş ediyor :D videoların devamını bekliyoruz

SeriEksiledim

15.2.2014 23:53:28

0
Keşke youtube a yüklense .. Bilgisayarımın özellikleri adeta bir çöp ve burda kasıyor :( Orda hiç değilse 480p izliyebiliyorum

The Docta

15.2.2014 16:35:21

0
Yeni bolum ne zaman ya?

WillyW0nka

15.2.2014 15:48:58

0
Harika bir bölümdü devamını bekleriz.

LorneMalvo

15.2.2014 12:47:52

0
İlk bölüm için fena değil, ilerleyen bölümlerde tempo artacaktır.

EmrysFB

15.2.2014 12:20:12

0
Videolarınızı beğenerek izliyorum ve sizi takip ediyorum. YouTube'a koyacak mısınız? her 2 video arsında 1 haftalık süre uzun değil mi? Merakla diğer bölümleri bekliyorum.

BSC Misafiri

14.2.2014 14:35:20

+1
Hanım evi üzerime yap :D:D

BSC Misafiri

13.2.2014 20:55:29

+1
Abi çok iyi yaa :D

BSC Misafiri

13.2.2014 17:40:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultraslan06GS Helikopter kazası derken ? Daha gelmedi diye biliyorum yoksa eski DayZ'in devamı larak mı elikopter kzası yazdınız anlamadım .:S
Bende senin yazdığınan bi şey anlamadım sanırım eski dayzdeki helikopterle gidiolardı onun devamı mı diosun evet öyle.

ultraslan06GS

13.2.2014 15:03:22

0
Helikopter kazası derken ? Daha gelmedi diye biliyorum yoksa eski DayZ'in devamı larak mı elikopter kzası yazdınız anlamadım .:S

agathadaemonn

13.2.2014 06:37:25

+2
DayZ'de Yumruk kullanacağınız zaman FPS'ye alın ve yüzüne çalışın adamların, iki üç yumrukta bayılıyor karakter. Ancak hemen üzerinden bir silah falan kapın yoksa combatlog yapabilirler. Ayrıca o eşyaları alan zenci arkadaş friendly'di belli, adamı döverken el falan kaldırıyordu size, biraz daha stratejik yaklaşarak tuzağa düşürebilirdiniz onu. Hiç değilse bir silah bulduktan sonra falan öldürürdünüz.

agathadaemonn

13.2.2014 06:24:12

0
Beyler DayZ olmasına rağmen uzun zamandır oynamıyorum, biraz update bekliyordum+yalnız çekilmiyor Cherno geceleri. Beraber oynamak isteyen +17 ve mikrofonu olan arkadaşlar eklesinler Steam üzerinden. thepsycho1992 (biliyorum çok uyduruk bir nick).

BSC Misafiri

12.2.2014 21:51:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: Freddiew Oyun tam sürüme ne zaman geçecek bilgisi olan var mı?
1 YIL BETADALAR AMA SANA TAVSİYEM ŞİMDİ AL ÇÜNKÜ BETADAN ÇIKINCA DAHA PAHALI OLACAK SÖYLEMEDİ DEME

kaansezgin02589

12.2.2014 17:14:30

0
ulan cumartesiye kadar beklenirmi be

BSC Misafiri

12.2.2014 02:52:33

+4
bsc kalitesi. çok başarılı.

crazyofc1

11.2.2014 19:02:35

0
1080p seçeneğine bastığımda Video Bulunamadı diye hata veriyor.Sorun nedir acaba?

Freddiew

11.2.2014 18:46:01

0
Oyun tam sürüme ne zaman geçecek bilgisi olan var mı?

razzraziel

11.2.2014 18:37:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: -durgun- Arkadaşlar oyunu şimdi Steam'den alsam, oyun tamamlandığında ücretsiz olarak tam sürüme yükseltilir değil mi?
Evet. Ayrıca tam sürüme geçtiğinde oyunun fiyatı yükselecek. O yüzden erken almanın bir başka avantajı daha var.

volgan

11.2.2014 15:16:10

0
Oyun'DayZ

Obie

11.2.2014 07:35:12

0
Dayz Mod bölümlerinde Cherno'dan pek uzaklaşamamıştınız. Umarım bu seride en azından Sobor'a kadar ulaşabilirsiniz. Keyifle izliyoruz.

Rapid Step

11.2.2014 03:58:10

0
ulan güldüm elinize sağlık

- The Stig -

11.2.2014 02:35:09

+1
bir frankie'yi birde sizi izlerken keyif alıyorum bu dayz'de :) sizin güzel, komik muhabbetinizin tadı ayrı keyifli. gökhan talha, zeki metin gibi oldu valla. :D

Aquarium Bird

11.2.2014 01:36:47

0
Yine eskisi gibi çok iyi bir seri olacağa benziyor, 2. Bölüm ne zaman geliyor dediniz?

BSC Misafiri

10.2.2014 22:42:58

0
Çok iyi arkadaşlar önceki serinizde güzeldi. Başarılar.

sonkuzeyli

10.2.2014 22:32:25

-1
adam karbon kagıdı koydu araya

BSC Misafiri

10.2.2014 22:12:13

0
30.20 yenilmez 5

BSC Misafiri

10.2.2014 22:12:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: furkan3191 montajları kim yapıyorsa çok profesyonelce yapıyor. Bu videodaki ikili kadar onun da etkisi var ismini verseniz yeridir.
montajıda Gökhan yapıyor zaten, razziel

Master_Evil

10.2.2014 20:59:49

0
alıcam şu oyunu en sonunda

BSC Misafiri

10.2.2014 20:57:59

0
acayip deşhet bi bölüm ama bidahaki ne zaman olacak

BSC Misafiri

10.2.2014 20:27:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Mükemmel ama izlediğim kadarıyla oyunda zombiler güçsüz ve az. oyun Bug dolu. Bence siz Farklı bi haritada Dayz MOD a devam edin. Zombi zombi olmadıktan sonra, zombi ye balta savurma dayz moddakinden daha dandik olduktan sonra ne anladık biz bu işten. Eee bug da var !. Dayz Mod dan artısı ne bunun?Eksisi var fazla fazla.


Çünkü ona Early Acces deniyor. oyunun daha %10 luk bir kısmı tamam
İnşallah bu oyunun %10 dur. Ki yıl oldu oyun bu halde geliyor. Oyun mekanikleri nasıl gelişecek onu çok merak ediyorum. %10 da olsa %1500 de olsa mesela o balta savurmanın pek düzeleceğini zannetmiyorum. 2.si diyorum ki velhasıl oyun şu an bu halde. Tmm, 1.bölüm çok zevkli ama. 2-3-4. bölüm derken bi öngörüde bulunursak, ne talha ve gökhanın ne de izleyenlerin pek eğlenebileceğini sanmıyorum. Teşekkürler. Fatih.

BSC Misafiri

10.2.2014 20:26:39

0
yeni bölüm ne zaman

ExpertRanger

10.2.2014 20:20:35

0
çok güzel bölüm olmuş izlerken yarıldım bazı yerlerde :)

matrax1999

10.2.2014 20:20:32

0
Efsane bölüm olmuş yaa :D özeliklere sonlara doğru gülmekten karnım ağrıdı :D

omaTR

10.2.2014 19:48:28

-1
"DayZ Standalone Oficial Alpha" bunu zorrentten çektim kürekli çok hata ve bug var zombiler bnaa damage vermiyor bugdan geçilmiyor, yanlış mı indirmişim ?

TossA CoinTo Your Witcher

10.2.2014 19:00:54

0
Güzel bölüm olmuş devamını bekliyorum...

muchelsa

10.2.2014 19:00:18

-4
quote:

Orijinalden alıntı: Fulminated Of Mercury Efsane Geri Döndü :)

BSC Misafiri

10.2.2014 18:31:34

-2
quote:

Orijinalden alıntı: -b0Ni izleyelim
Bu yoruma niye bu kadar eksi geldiki şimdi ?

EmreD34

10.2.2014 18:25:32

0
Harikasınız,yeni bölümleri heyecanla bekliyoruz..

BSC Misafiri

10.2.2014 18:18:02

0
Gercekten can sıkıntısına derman olacak işler yapıyosunuz,videolarınızı kahkahalarla izliyorum Keep going ...

BSC Misafiri

10.2.2014 18:04:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Mükemmel ama izlediğim kadarıyla oyunda zombiler güçsüz ve az. oyun Bug dolu. Bence siz Farklı bi haritada Dayz MOD a devam edin. Zombi zombi olmadıktan sonra, zombi ye balta savurma dayz moddakinden daha dandik olduktan sonra ne anladık biz bu işten. Eee bug da var !. Dayz Mod dan artısı ne bunun?Eksisi var fazla fazla.
Çünkü ona Early Acces deniyor. oyunun daha %10 luk bir kısmı tamam

BSC Misafiri

10.2.2014 17:01:14

0
intro çok güzel olmuş

BSC Misafiri

10.2.2014 16:31:23

0
Yeni bölümü 1 hafta beklemek çok zor geliyor. En azından haftada 2-3 bölüm olsa iyi olur. Birçok diziye taş çıkarır açıkçası çok iyi olmuş başarınızın devamını bekliyorum eğer olursa sizinle buluşmak isterim hatta Bölüm Sonu Canavarı olarak takım kurup chernoyu fethedebiliriz

kaansezgin02589

10.2.2014 16:24:13

+1
Video harika olmuş elinize sağlık ama haftada bir olması beni üzdü bide ertelense işlerden dolayı dahada çok bekliyoruz. Bu işe biraz daha özen gösterip diğer programlarınızdan daha önde tutsanız iyi olur. Dizi gibi izlenecek seriler yapıyorsunuz ve editleme işinde ustasınız videolarınız çok yerinde ve sürükleyici kesinlikle devam edin

Thomassee

10.2.2014 16:18:29

0
Bi ara da GunZ incelerseniz guzel olur.

Tevez51

10.2.2014 15:51:46

-1
Whatt

BSC Misafiri

10.2.2014 15:45:25

-2
Mükemmel ama izlediğim kadarıyla oyunda zombiler güçsüz ve az. oyun Bug dolu. Bence siz Farklı bi haritada Dayz MOD a devam edin. Zombi zombi olmadıktan sonra, zombi ye balta savurma dayz moddakinden daha dandik olduktan sonra ne anladık biz bu işten. Eee bug da var !. Dayz Mod dan artısı ne bunun?Eksisi var fazla fazla.

michael01

10.2.2014 15:44:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: R.Rondo9 Optimizasyon olayını çözseler süper olacak. 10-15 fps de oyun oynuyoruz.
yanlış hatırlamıyorsun yapımcıların hedefi 15 fps

Guest-C8D8ACBB0

10.2.2014 15:21:14

0
Video çok güzel elinize sağlık :) Arkadaşlar oyunun indirime girme gibi bir durumu var mı? Steam cüzdanımda yeterli miktarda para var ama 30 dolar pahalı geldi açıkçası.

hitaf1453

10.2.2014 14:42:30

0
gökhan abi vursaydı adamı şimdi son çok süper biterdi aahhh gökhan ahhh...

Adoring

10.2.2014 14:15:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: Trapdoor Oyunu çok beğendim. Video bittikten sonra steamda oyuna baktım, alacaktım ama bu kadar bol FPS düşüşlü bir oyunun 29,99$ olduğunu görünce biraz daha dursun. Ucuzlar ve düzeltirler herhalde diye düşündüm.
keşke ucuzlasa tam sürümde 60 dolar olacak:S

emrebdt

10.2.2014 13:59:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: burak08 Harika olmuş. Geçen sene dizi izler gibi izledik. 30 dk aslında yeterli bir süre fakat 1 saate çıkartsanız kimsenin hayır diyeceğini sanmıyorum :)
45 dk ideal bence tam ortası

Zombitch

10.2.2014 13:26:35

0
Oyuna şu haliyle 30 papel vermek akıl karı değil bence

emrebdt

10.2.2014 12:33:02

0
birde şunları youtubeye koysanız tadından yenmez.

furkan3191

10.2.2014 12:23:45

0
montajları kim yapıyorsa çok profesyonelce yapıyor. Bu videodaki ikili kadar onun da etkisi var ismini verseniz yeridir.

batikba

10.2.2014 12:16:36

+1
Süpersiniz çok güldüm bu siteyi seviyoruz. :D

badwolfxv

10.2.2014 11:53:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: badwolfxv

sondaki müzik?


LTR - What Dreams May Come
eywallah :)

Trapdoor

10.2.2014 10:30:43

0
Oyunu çok beğendim. Video bittikten sonra steamda oyuna baktım, alacaktım ama bu kadar bol FPS düşüşlü bir oyunun 29,99$ olduğunu görünce biraz daha dursun. Ucuzlar ve düzeltirler herhalde diye düşündüm.

Bullseye_F16

10.2.2014 10:14:15

+2
Harika olmuş. Geçen sene dizi izler gibi izledik. 30 dk aslında yeterli bir süre fakat 1 saate çıkartsanız kimsenin hayır diyeceğini sanmıyorum :)

BSC Misafiri

10.2.2014 07:46:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: AutumnRain Sondaki müziği nereden hatırlıyorsam
bana göre en iyi dayz videoları çeken youtube kullanıcısı olan FRANKIEonPCin1080p den etkilenmişler... kötümü olmuş? hayır bence çok iyi olmuş... bu arada daha sağlam Pc ler ile oynayın ve kayıt alın bence. size yakışan bu.

BSC Misafiri

10.2.2014 07:46:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: badwolfxv sondaki müzik?
LTR - What Dreams May Come

BSC Misafiri

10.2.2014 07:46:08

0
Talha ve Gökhan abi, iyi niyetinizi cok iyi bilsem de Türkiye de yasayan siyahiler de var.(Benim gibi) sanılanın aksine bütün siyahiler Amerika'lı falan degil, ben Sudan' dan geldim. Inanın ''nigga'' kelimesini kullanmanız birbirlerine aynı kelimeyi kullanan siyahilerin bile hosuna gitmez ki ben bir siyahi olarak bunu hakaret olarak görüyorum. Yorumu okuyan arkadaslarım ve abilerim de eminim bana hak vereceklerdir. BSC' yi cok seviyorum ama tek ricam su kelimeyi filmlere ozenip kullanmayınız.

BSC Misafiri

10.2.2014 07:45:47

0
Geri döndünüz BSC nin en sevdigim bolumu keske biraz daha uzun olsa dedigim tek video bolumu 2 si bir arada ve DayZ. Tesekkurler beyler.

Vustic

10.2.2014 04:37:42

0
Sizde bandit olun bundan sonra, her sene ayni seyden dert yaniyorsunuz. Ben öldüm Gokhan kac Gokhan imdat. Imkanin varsa vurucan adami yoluna bakicaksin.Survivor oyunu bu, hayatta kalmak icin kucuk baliklari yiyeceksin.

Muco

10.2.2014 02:48:18

+2
Bunu sadece ben mi farkettim 32:06

Kaçak Yolcu

10.2.2014 02:31:30

0
Severek izliyorum @razzraziel

Geoff Peterson

10.2.2014 01:55:02

0
bayağı komikti, emeğinize sağlık.

barbunyaza

10.2.2014 01:54:34

+2
bu ne abi yarım saat. okadar bekliyoruz bari bi 45 dakika 1 saat yapın şunu. malzeme var, kitle zaten 4 gözle sizi bekliyor, uzatın abi 1 saat yapın. birde o sahne geçişleri sizcede çok gereksiz değilmi gereksiz ve uzun 3 saniyeye yakın sürüyor daha kısa bir şey bulurrsanız izlemesi kolaylaşır. devamını bekliyoruz elinize sağlık.

Victarion

10.2.2014 01:52:19

+1
Harika ya. Bu işi biliyorsunuz. Gecenin bu saatinde gülmemek için kendimi zor tuttum. Sondaki gölgeye odaklamada yarıldım zaten artık.

R.Rondo9

10.2.2014 01:26:37

0
Optimizasyon olayını çözseler süper olacak. 10-15 fps de oyun oynuyoruz.

Doctor Who

10.2.2014 01:23:07

0
Eğlenceliydi merakla bekliyoruz devamını

Breakage

10.2.2014 01:22:19

0
Bekliyodum çok iyi oldu yarın izleyeceğim.

KortX

10.2.2014 01:12:34

+1
Evi üstüme yap dedim iyimiş :D

killuminati25

10.2.2014 00:55:38

0
Videonun sonunda gölgeye bilerek mi odaklandınız?

BSC Misafiri

10.2.2014 00:52:22

0
efsane bir seriye efsane bir bölüm daha eklenmiş oldu elinize sağlık

İlluminatici

10.2.2014 00:50:50

-1
Devam devam

Qonrul

10.2.2014 00:42:26

0
- talha : biri var lan karşımda - gökhan: kim lan - talha: bilmiyorum, namaz mı kılıyo ne yapıyo anlamadım ki. talha abi alemsin ya. akşam akşam iyi güldürdünüz helal.

zorbey27

10.2.2014 00:30:29

0
Beyler merak ettim izledim müthişmiş eski bölümleri nerden izleyebilirim

LazerBülbül

10.2.2014 00:28:32

0
Doların şu yüksek günlerinde bastım parayı aldım oyunu duruyor öyle yavrucak hiç oynamıyorum anlayamadım oyunu tek başına olmuyo

By Salus

9.2.2014 23:59:05

0
Super bölüm

BSC Misafiri

9.2.2014 23:48:27

0
Ahbe gokhan abi keske vursaydin neyse saglik olsun bir dahakine artik :D diycem zaten intikamini almissin gibi :D

badwolfxv

9.2.2014 23:43:45

0
sondaki müzik?

avatar78

9.2.2014 23:39:38

0
Bölüm harikaydı elinize sağlık. Ayrıca bölümün sonunda çalan sound u frankie de kullanıyordu sanırım, oradan hatırlıyorum

AbimSal

9.2.2014 23:38:07

0
. Super ya elinize saglik valla

zlatantuga

9.2.2014 23:35:04

0
Mısır patlatayım geliyorum.

_EsmeR

9.2.2014 23:31:01

0
Oh oh yine güleceğiz desenize iyi oldu bu, ama hatırlatayım şimdiden burdaki üyelerle bi ara oynayacaktınız var mı böyle bi düşünce :)

menfuya

9.2.2014 23:24:35

0
abi muhteşem bölümdü. Elinize dilinize sağlık

ValiantLion

9.2.2014 23:17:43

0
Lord of The Oyundayiz Return of the king

emreeylmz06

9.2.2014 23:10:39

0
harikaydı heyecanla bekliyorum :D

The Docta

9.2.2014 23:09:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: Scritous

Haha noldu ki
Bu hayatta kalma mücadelesinde ilerleyen Gökhan ve Talha'ya yardım etme inceliğini göstererek donanım haberin onuru oldun

ByDamage

9.2.2014 23:09:10

0
Efsane seri geri döndü :D

Alisinasyon

9.2.2014 22:59:50

0
Biraz daha geçsin de salebimi alıp izleyim çok özledim.

Fingolfin.

9.2.2014 22:58:49

0
İlk sezona göre, çok daha iyi olucak gibi geldi daha ilk bölümden.Ama çok bug var gerçekten.Hele o çatıdan düşme olayı.Bi de Gökhan'dan önce düşen adam ilk çatıya nasıl çıkıpta, merdivenlerden inmeye başladı, çünkü gördük ki içerden çıkış yokmuş.Devamını bekliyom.

ForBlack

9.2.2014 22:54:47

0
özlemişiz sizi ya süpersiniz yine 35dk nasıl geçti anladım

Maul*

9.2.2014 22:49:01

0
Komikve samimi bir video olmuş çok güldüm Yalnız Talha'ya katılıyorum o zenci yi vuracaktın orda Gökhan

The Docta

9.2.2014 22:48:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: Scritous Bi sonuca varamadik ama doyurucu oldu. Eger ki kabul ederseniz bir bolumde birkac dakika yardimlasma amaci ile sizinle bulusmak isterim.
Thumbs Up.Onurumuzsun Scritous

EfsungerHeisen

9.2.2014 22:38:53

0
Video çok güzel eğlenceli olmuş ellerinize sağlık ama bu DayZ tam bir optimizasyon özürlü bir oyun desen optimizasyon düzeltecekler oda zor oyun motorunu değiştirmeliler yani geleceği nasıl olur bilmiyorum.

hayabusa28

9.2.2014 22:32:57

0
Sonunda ki kurgu cok güzeldi...Elinize sağlık.33 yaşında adamım hala sizi izleyebiliyorum.

emrexxcv.dh

9.2.2014 22:30:12

0
çok sağlam başlangıç :)

Atmin

9.2.2014 22:25:36

0
O duvar bugları nedir yaw oyundan soğuttu.

AutumnRain

9.2.2014 22:22:18

0
Sondaki müziği nereden hatırlıyorsam

mX-L4S3R

9.2.2014 22:13:29

0
Dizi tadında olmuş çok da kaliteli olmuş böyle devam ettirin bence. Bu arada ilk sezonu da izlemedim spoiler ı yedim galiba

61eflat61

9.2.2014 22:07:45

0
ellerinize sağlık yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorum :)

game07

9.2.2014 22:05:41

0
çok kaliteli olmuş teşekkürler :)

CertificatedStaff

9.2.2014 22:05:38

0
İzliyom

nick_bulamayan_adam

9.2.2014 22:02:59

0
Çok özledik be şu seriyi iyi oldu valla ama abi keşke şu adamı vursaydın başta ya

The Docta

9.2.2014 22:01:26

0
Helal olsun bee yürüyün

jackdaniels45

9.2.2014 21:52:54

0
Her yanım ariyi Gökhan görmeyeli bronzlaşmıssın Gökhan :Asdad takip ettiğim 2 insan var bir bsc birde oğuz abi 2 nizde videoalarda çok ehlenceli ve bir o kadarda iyi oynayan insanlarsınız sizi seyrederken nasıl dakka geçiyor anlamıyorum bile helal olsun abey :)

michael01

9.2.2014 21:52:44

+2
Açık ve net söylüyorum şuan yayınlanan saçma sapan dizilerden daha iyi.Ayrıca o 45 dakika önce tam bir dizi havası katmış.Aksiyonlu yerlerde müzik girişleri filan Gökhan ve Talha reyizler yine iyi döktürdünüz.Sanırım dizi tarzı haftada 1 bölüm yaza kadar gider bu oyundayız.

CoreGame

9.2.2014 21:51:23

0
Keyifle gülerek izledim sizin gibi video ceken yok şöyle oyunlarda umarım bu seri devamlı hale gelir.

Baritoto

9.2.2014 21:43:50

+2
en iyi DayZ çeken siz ikilisiniz valla diğer kişilerin çektiklerinden sizinki kadar zevk alamıyoruz :D

BSC Misafiri

9.2.2014 21:39:29

0
güzel bölüm teşekkürler, epey güldüm :D :D

Deadpool1239

9.2.2014 21:39:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: 3DMystic çok kısa böle olacaksa hep tutmaz geçenki gibi ayrıca intro haddinden uzun her bölüm böle tekrarlanmamalı
lan neresi kısa 30 dkkanın ayrıca çok da güzel tutar inroda süper olmuş kısacası beğenmiyosan izleme

BSC Misafiri

9.2.2014 21:39:27

0
Çok iyi ya...

peters

9.2.2014 21:39:25

0
oyundayz geri döndü :D

PSAC

9.2.2014 21:30:56

-1
quote:

Orijinalden alıntı: 3DMystic çok kısa böle olacaksa hep tutmaz geçenki gibi ayrıca intro haddinden uzun her bölüm böle tekrarlanmamalı
kısa olsun ama böyle güzel bir video olsun .. oyunda ulaşımı yürüyerek yapıyorlar zaten.. bir çok saat yürüyerek yollarda geçiyor.. o bölümleri de sıkıcı olur diye atlıyorlar aksiyon dolu güzel sahneleri koyuyorlar doğal olarak kısa video oluyor .. ilk sezon seri biraz sıkıcılaştığı zaman oyundaki bütün her şeyi anında bir arkadaş sayesinde sahip olmaları yapacak bir şey kalmadığında gerçekleşmişti . Diğer bölümlerde hiç sıkıcılık yoktu böyle devam ..

ŞahinAbi

9.2.2014 21:28:18

-1
REKLAM ALİNİR

Xanthochroid

9.2.2014 21:27:36

+3
Süper olmuş. "Hanım evi üstüme yaptı." Koptum burada

BSC Misafiri

9.2.2014 21:27:25

0
abi çok iyi ya :D

BSC Misafiri

9.2.2014 21:27:16

0
Kaliteyi düşük e alınca video bulunamadı diyor.

BSC Misafiri

9.2.2014 21:27:10

0
Güzel şeyler kısa sürer.Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık.Ellerinize sağlık :)

ekomar16

9.2.2014 21:26:28

0
Süpir

faydeefan25

9.2.2014 21:25:24

0
Guzel

Chromosty

9.2.2014 21:19:23

0
Alninin catindan vuracagidin ya

3DMystic

9.2.2014 21:18:19

-8
çok kısa böle olacaksa hep tutmaz geçenki gibi ayrıca intro haddinden uzun her bölüm böle tekrarlanmamalı

zaomss

9.2.2014 21:16:58

0
İste budur arkadas,nasil ozlemisim anlatamam

PSAC

9.2.2014 21:13:59

0
Talha abi müthiş ya .. "Eşime evi üzerime yap dedim :D "

Radeeq

9.2.2014 21:11:18

0
Abi Mükemmel Olmuş :D Seri Devamını Beklerizz

DeliiYaban

9.2.2014 21:06:44

0
güzel olmuş

PSAC

9.2.2014 20:59:06

0
müthiş tebrikler :D devamını heyecanla bekliyorum ..

Myhres7

9.2.2014 20:59:06

0
Abi o kadar özlemişim ki bütün işi gücü bıraktım bölümü açtım. :) Gerçekten muhteşemsiniz.Özellikle Talha abi'nin "Eşime evi üzerime yap dedim" anında koptum.İyi ki varsınız.

egesko

9.2.2014 20:58:53

0
siradaki bolum ne zaman gelcek???

Fear of the Dark

9.2.2014 20:57:48

0

By_canermail.com

9.2.2014 20:56:49

0
abi arada ses problemleri vardı ama süper bi seri olacak belli bu seri 100. bölüme kadar gelsin ya bide gördüğünüzü vurun abi acımak yok bu bi yaşam savaşı biliyorsunuz :D

egesko

9.2.2014 20:56:13

0
30:54 sol altta adam var :)

UçanPanda

9.2.2014 20:48:33

0
oyundayz edit:don külot hızlı davranmış ya

iamburak

9.2.2014 20:47:08

0
Oha ciddi ciddi gelmiş

BSC Misafiri

9.2.2014 20:46:31

+3
Keşke youtube'da yüklense. Zira bsc.com sitesinde bende çok yavaş

BSC Misafiri

9.2.2014 20:46:21

0
ahah süper başladı durdurdum yorum atıyorum:D gerçekten süpersiniz ya:D

26burak26

9.2.2014 20:46:06

0
Yüklenmiyor ya netim hızlı ama sitedenmi kaynaklanıyor acaba?

Don Quilote

9.2.2014 20:43:16

0
sonunda geldi oyunDAYZ olsa daha iyi olurdu başlık

razzraziel

9.2.2014 20:42:31

+4
Mobil ve Full HD surumleri yarim saat icerisinde akktif olacaktir, bilginize. Yavas yukleme sorunu yasayanlar; cok fazla kisi izlemeye caliatigi icin oluyordur, kisa sure icinde o da duzelecektir.

Beta

9.2.2014 20:41:12

0
Yüklenmiyor ya çok yavaş. İnternetten kaynaklı değil.

19yusuf05

9.2.2014 20:41:07

0
alıp almama konusunda kararsızım, malum fiyatı pahalı olduğu için, bakalım karar vermeme yardımcı olabilecekmi.

BSC Misafiri

9.2.2014 20:37:21

0
Woww Supersınız :D

BSC Misafiri

9.2.2014 20:37:19

0
Mobilden izleyemeyen bir tek ben miyim?

Gabe Logan

9.2.2014 20:37:15

0
Mobilde açılmıyor.

İllegalBiri

9.2.2014 20:36:29

0
İzleyelim bakalım önlerden

IFollowYou

9.2.2014 20:34:29

0
Mobilden videoyu qcamayan bi tek ben miyim acaba ?

Aynakolik

9.2.2014 20:33:29

0
Uzun zamandır bekliyordum :) Sonunda

ConCarnage

9.2.2014 20:32:54

0
Mobil açılmıyor !

Cornucopia.

9.2.2014 20:31:12

0
Sonunda

Egemert B.

9.2.2014 20:30:29

0
Uzunca bir seri olması dileğiyle, önlerden yerimizi alalım.

gölge kule

9.2.2014 20:30:00

0
Gecikmeli oldu ama olsun, geldi sonunda

Aseudra

9.2.2014 20:28:58

0
Beklenen seri başlıyor...

Aeronautical Engineer

9.2.2014 20:26:35

-1
Önlerden

Kediyeyolgösterenadam

9.2.2014 20:26:26

0
Videolar bende 100de 100 gösteriyor ama açılmıyor. Bu sorunu nasıl çözerim?

whisper242

9.2.2014 20:26:25

0
Hd veya 1080p açmaya çalışınca video bulanamadı diyor düzeltirseniz çok iyi olur

b0Ni

9.2.2014 20:25:42

-12
izleyelim

TheAlphaOmega

9.2.2014 20:25:22

0
Önceki gibi eğlenceli olursa tadından yenmez.

orhun yabgu

9.2.2014 20:25:00

-3

pirates1907

9.2.2014 20:24:21

+1
şu kötü günlerde yüzümüzü güldürebilen pek az şey kaldı. Biri kesinlikle bu

BSC Misafiri

9.2.2014 20:24:12

-1
ilaç gibi geldi.

Reul

9.2.2014 20:23:15

-5
sonunda be izleyelim bakalım

Fulminated Of Mercury

9.2.2014 20:21:37

-2
Efsane Geri Döndü :)
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

DayZ 7/10 14 oy
KÜNYE
DayZ
+ TAKİBE
AL
210 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
3
OY
7,3
URL
EMBED
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız