Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Ödüllü Yılın Oyunları Anketi Sonuçlandı - 2016'nın En İyileri

3 Ocak 2017 Gökhan Yılmaz 33 İzlenme Sayısı: 9974 Video süresi: 09:24 Duyuru
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

BSC izleyicileri anketleri doldurdu ve Yılın En İyi Oyunlarını seçti. Tüm klasmanlarda ve platformlarda 2016'nın en iyi yapımları neler seçildi!
 

     Anketi doldurup yorumlarla şansını arttıran oyunculardan Razer ürünleri kazananlar:
 
Razer ManO'War - alegro1453
Razer Kraken Pro - Herdist
Razer Naga Chroma - Onur Kunduz
Razer Orbweaver Chroma - Higher
Razer BlackWidow Chroma - mamileite
 
     Kazananlara email veya Facebook mesajı gönderilmiştir. Herkese iyi oyunlar.
  

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4 Yılın Oyunları 2016
Oyun Dünyasında Bu Ay - Ocak 2017 Canavar Hareketler - Bölüm 120
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

HIGHER

19.1.2017 18:40:03

+1
quote:

Orjinalden alıntı: emptychat2
quote:

Orijinalden alıntı: mamileite
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Teşekkürler Bölüm Sonu Canavarı :)
Mami bi arkadas snopy diyordu ama bana g430 gibi gozuktu :)) @Mihrali Bey
değişelim mi:D
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

mamileite

18.1.2017 18:32:21

+1
quote:

Orijinalden alıntı: emptychat2

Mami bi arkadas snopy diyordu ama bana g430 gibi gozuktu :)) @Mihrali Bey
Kendisininkinden bahsetmiş demekki :D

emptychat2

18.1.2017 14:52:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: mamileite
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Teşekkürler Bölüm Sonu Canavarı :)
Mami bi arkadas snopy diyordu ama bana g430 gibi gozuktu :)) @Mihrali Bey

mamileite

18.1.2017 12:52:58

+1
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Teşekkürler Bölüm Sonu Canavarı :)

mamileite

13.1.2017 15:04:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: HIGHER 2 hafta olacak neredeyse hala gelmedi:(
Aynen hocam 2 hafta oldu haber yok

HIGHER

13.1.2017 11:57:30

0
2 hafta olacak neredeyse hala gelmedi:(

Yoizhik

7.1.2017 22:33:04

0
nedense aklıma direkt bu geldi, paylaşmadan duramadım. (Bu arada sizin ne tür çekilişlerde şansınız var hocam?)

Tryndamelyn

7.1.2017 22:13:19

0
Bu Tür çekilişlerde hiç şansım yok :(

mavizaman

6.1.2017 21:38:46

0
gazoz! gene bize hüsran gene bize hasret var...

mamileite

5.1.2017 08:30:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: emptychat2

Sevgi pitircigi seni :) saka bi yana kardesime haberi ben verdim yillardir anlatirdi hicbir cekilisten nasil hicbirsey kazanamadigini bugune kismetmis en iyisi nasip oldu kardesime tekrar hayirli olsun bol bol beni hatirla kullanirken :)
Eyvallah kardeşim benim Seni hatırlamak için klavyeye gerek yok zaten aklımdan çıkmıyorsun :)

Project Scorpio

5.1.2017 06:35:18

0
Nerede yazıyor kazananlar?

HIGHER

5.1.2017 01:41:24

0
hiç mi hiç çıkıcağını sanmıyordum be:D gelsin ürün ss atarım:D

emptychat2

5.1.2017 00:16:00

+3
quote:

Orijinalden alıntı: mamileite Bunca yıldır çekilişe giriyorum , şu ana kadar daha 5 liralık bir şey çıkmamıştı. Haberi de kendim görmedim arkadaşım haber verdi. Ve aralarından en güzel hediye çıkmış. Gerçekten çok şanslıyım ilk defa da olsa. Bölüm sonu canavarına çok teşekkür ediyorum.
Sevgi pitircigi seni :) saka bi yana kardesime haberi ben verdim yillardir anlatirdi hicbir cekilisten nasil hicbirsey kazanamadigini bugune kismetmis en iyisi nasip oldu kardesime tekrar hayirli olsun bol bol beni hatirla kullanirken :)

mamileite

4.1.2017 21:25:11

+3
Bunca yıldır çekilişe giriyorum , şu ana kadar daha 5 liralık bir şey çıkmamıştı. Haberi de kendim görmedim arkadaşım haber verdi. Ve aralarından en güzel hediye çıkmış. Gerçekten çok şanslıyım ilk defa da olsa. Bölüm sonu canavarına çok teşekkür ediyorum.

Vortex.

4.1.2017 21:20:45

0
Hayırlı olsun kardeş güle güle kullanasın. :)

kaplan3461

4.1.2017 20:43:24

+2
Tebrikler kazanan arkaşlar işallah bidakine .

Mihrali Bey

4.1.2017 18:34:50

+5
Ulan mami 20 liralık Snopy kulaklığınla 800 liralık klavye mi kullancan şimdi?

Yoizhik

4.1.2017 18:11:03

0
quote:

Orjinalden alıntı: razzraziel
quote:

Orjinalden alıntı: Yoizhik 820 kişiden 5'i, şanslı %0,6 bakalım kimler olacak.
Ne yazık ki sadece Firewatch oyun verenlerin sayısı o :) Toplamda yaklaşık 2000 kadar kişi katıldı ankete.
Kazanamamanın matematiğini yapmanın bi anlamı yok hocam, ha binde 6'ya giremedin ha binde 3'e ha yüzde elliye.

BSC Misafiri

4.1.2017 17:49:12

+3
quote:

Orjinalden alıntı: hsynsrky
quote:

Orjinalden alıntı: luganoguz Siz yılın oyunları seçmeyecekmisiniz yanlış mı anladım ? Takipçilerin seçtiğini kim napsın ?
Ne demek kim ne yapsın ? 2 editörün seçtiğinden se 2000 oyuncunun seçtiği daha doğru değil mi ? Arkadaşımdan oyun tavsiyesi alıyorum neden BSC'yi takip eden 2000 e kadar aşkın insanın anketindeki veriyi dikkate almayayım. Ayrıca dünya üzerinden anketlerin %90 ı zaten kullanıcılara yapılır.
Bu mantık yüzünden AKP seçildi zaten, kullanıcıya sunarsan doğru çıkacak diye bişey yok. Kullanıcıya baktığında 15 milyon COD satılıyor her sene, diğer tüm oyunların oylarından daha fazla çıkar. Süper mantıklar.

hsynsrky

4.1.2017 17:38:11

+2
quote:

Orjinalden alıntı: luganoguz Siz yılın oyunları seçmeyecekmisiniz yanlış mı anladım ? Takipçilerin seçtiğini kim napsın ?
Ne demek kim ne yapsın ? 2 editörün seçtiğinden se 2000 oyuncunun seçtiği daha doğru değil mi ? Arkadaşımdan oyun tavsiyesi alıyorum neden BSC'yi takip eden 2000 e kadar aşkın insanın anketindeki veriyi dikkate almayayım. Ayrıca dünya üzerinden anketlerin %90 ı zaten kullanıcılara yapılır.

razzraziel

4.1.2017 17:06:45

0
quote:

Orjinalden alıntı: Yoizhik 820 kişiden 5'i, şanslı %0,6 bakalım kimler olacak.
Ne yazık ki sadece Firewatch oyun verenlerin sayısı o :) Toplamda yaklaşık 2000 kadar kişi katıldı ankete.

rambocuk

4.1.2017 16:39:30

0
uncharted 4 gerçekten unutulmazdı

colget61

4.1.2017 13:37:21

+1
Acaba ne zaman belli olacak ....

darkpoe

4.1.2017 13:07:57

0
Kazananları sadece onlarmı biliyor anlamadım ki açıklanan bişey göremiyorum ben

T-Y

4.1.2017 11:13:28

+1
Fifa 17 hariç diğerleri güzel yere gitmiş.

BSC Misafiri

4.1.2017 02:26:10

0
Uncharted 4 gerçekten çıtayı çok yükseltti,Yeni nesil işte bu dedirttirdi...The last of us ile çıtayı 1 adım daha yükselteceklerine inanıyorum..PS5 döneminde kesinlikle görsel şölen olacak..

canhty123

4.1.2017 01:16:53

+1
EE KAZANANLAR NEREDE YAZIYOR VİDEONUN ALTINDA YOK ?

KaleyDeskop

4.1.2017 00:24:08

0
çıktıysa evi ateşe verecem umarım çıkmamıştır.

luganoguz

3.1.2017 23:06:26

0
Siz yılın oyunları seçmeyecekmisiniz yanlış mı anladım ? Takipçilerin seçtiğini kim napsın ?

koçari

3.1.2017 22:52:58

0
Haberim bile olmadı

patren

3.1.2017 22:11:11

+5
Fake hesaplara cikacak

Yoizhik

3.1.2017 21:21:30

0
820 kişiden 5'i, şanslı %0,6 bakalım kimler olacak.

okazaki

3.1.2017 20:56:17

0
Yarışmaya katılan tüm arkadaşlara başarılar dilerim. Bol oyunlu 2017 diliyorum.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
424 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız