Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

2si1 | AKN'siz ışık hızında internet (Yersen)

10 Kasım 2018 Tunahan Safdır 2 İzlenme Sayısı: 4056 Video süresi: 02:08: 1e1
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Türkiye 2019'a girerken internette çağ atlıyor. Artık AKN kalkıyor, her yere fiber giriyor. Işık hızında internete bağlanıp hiç para ödemiyoruz demek isterdik istemesine de işler hiç de öyle olmayacak.

Yayın akışı:

00:33 Bakan açıkladı: AKK 2019’da kaldırılacak
09:41 Milli uydu fırlatma sistemi için imzalar atıldı: Roketsan çalışmaya başlıyor!
13:25 Grand Theft Auto V'in dağıtım miktarı 100 milyona ulaştı
14:02 Red Dead Redempiton 2'nin satışları 17 milyona ulaştı
15:31 Red Dead Redemption 2, ilk 3 gününde Rockstar'a 725 milyon dolar hasılat yaptırdı
19:38 Red Dead Redemption 2'nin mobil uygulaması PC versiyonu ve VR desteğine işaret ediyor gibi
20:37 Çok sayıda RTX 2080 Ti'da sorun yaşanıyor
21:49 GeForce GTX 1080 Ti fiyatları yükselişte
23:39 Dünyanın ilk 7nm grafik hızlandırıcısı duyuruldu
24:53 AMD dünyanın ilk 7nm işlemcilerini duyurdu
25:16 Masaüstü işlemci pazarında AMD payı yüzde 13 oldu
27:10 Warcraft III: Reforged duyuruldu
30:49 Destiny 2, 18 Kasım'a kadar PC kullanıcıları için ücretsiz oldu
31:55 Tekerlekli sandalye kullanan hasta kök hücre nakli sonrasında tekrar yürümeye başladı
34:09 Epilepsi nöbetini tespit eden akıllı bileklik binlerce kişiyi kurtarabilir
36:13 Red Dead Redemption 2'den bilgi sızdıran oyun sitesi, Rockstar'ın seçeceği üç yardım kuruluşuna 1 milyon sterlin bağış yapacak
40:43 Uber sürücülerinden arabalı eylem: "Sn. Başkan halk UBER istiyor"
43:52 Chrome'un bileği bükülmüyor: Firefox'a 7, Edge'e 15 kat fark

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
Monster'da Bu Hafta - Hitman Absolution Monster'da Bu Hafta - Call of Duty Modern Warfare Remastered
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

1BilimAdamı

13.11.2018 15:12:32

0
Romanyadayken 6 euroya "sınırsız" internetli hat tarifesi alıyoduk vodafondan. Hem pc için hotspot olarak hem 4g olarak süperhızlı akıyoduk. Bizim ülkedeki problem devletimiz artık şirket. Ortada bir pasta var ve devletin onu bölmesi kesmesi koruması gerekirken "herkes" diğer şirketlerde aç kurt gibi pastadan payı arttırmaya çalışıyor. O beğenmediğiniz İsrail bizden daha gelişmiş belki insanlık olarak değil ama bilimde sanayide teknolojide daha iyi. Türkiyeyi gezmeme olayı ulaşım konaklama ve boş zaman 3lemesi burda dek gelmiyor ayrıca ingiliz rahatça buraya geliyor biz İngiltereye gidemiyoruz gezmeye

radaro06

13.11.2018 09:40:17

0
Kalitesiz hızı neyleyelim...

Orodruin

12.11.2018 16:02:12

+1
Enis Güzeloğlu iyi güzel hoş anlatıyor ama abi biraz yavaş konuş. Çok hızlı konuşuyorsun, kafam şişti.

daytone1

12.11.2018 15:13:12

0
Bizim neyimize fiber, hiper, adsl,,,, ISDN hatlara döndürsünler. Hatta halk olarak duman ile haberleşme bile fazla.

daytone1

12.11.2018 15:10:45

0
telekom halkı kucakta gezdirir.. buna sebep ise şu an telekom a.ş. sahibi yok.. asıl sahip ise devlet. Devlet ile telekom tek ortak yanları ise vatandaşı daha çok yolmak...yolmak..yolmak.

warmkitty

12.11.2018 11:11:51

0
o tarayıcı yüzdeleri hiçbir şey ifade etmiyor çin verileri içerisinde değil

Speed-Step

12.11.2018 10:03:45

+2
quote:

Orijinalden alıntı: mq1n Başlığa bak başlığa yersenmiş, noldu paralar yatmadı mı? https://www.donanimhaber.com/Adil-Kullanim-Kotasi-kisaca-kotali-internet-neden-var-Gercekten-Adil-mi--86373 Bu kafayla daha çok yeriz. Aynı olay devam edecek işte size göre gerekliydi zaten sevinmeniz gerekirdi.
O zaman neden var diye açıkladık anlayan olmadı. Mevcut ekonomik durumu tuvalet kağıdı ve elektrik faturası artışı ile anlayan vatandaş gibi insanlar olayı bir sonraki sene internet için ödedikleri parayı görünce anlayacak sanırım 🤔

redoano

11.11.2018 23:51:21

0
200 mbps internet ile yayın stream etmiyor sayfa yenilemek zorunda falan kalıyorum DH, ne iş?

C-İ-E_SN

11.11.2018 21:51:06

+2
1-3-5 mbps tarifeler koymuşlar sitelerine iss ler. Yazıklar olsun bu millete bunu layık görenlere.

DH Misafiri

11.11.2018 21:35:56

+1
turk.net kullanıyorum kafam rahat. Akn yok hız düşümü yok limit yok taahhüt yok 65 tl ye max hızda mükemmel internet var.

TheStarBox

11.11.2018 20:44:08

0
reisler özlemişim valla ne zamandır izleyemiyordum.

a_y_k_u_t

11.11.2018 18:24:46

0
Akk kalkmaz inş şuan ki durum çok iyi. :(

Kantlock

11.11.2018 17:01:40

+5
2023'te süper güç olacak ülkenin interneti 50 GB kotalı.

Morichannnn

11.11.2018 16:09:16

+8
Burası muz cumhuriyeti, isteyen istediğini yapabiliyor.

tibaldo

11.11.2018 14:14:58

+1
BTK Akn kaldırılacak deyip daha kötüsü gelecek deseydi millet kalsın böyle daha iyi derdi. Tamam 2019 kalkacak bi denetle toplantı bilmem ne yap servis sağlayıcılar ile en azından takip et daha iyi mi oldu diye!

WarSaw

11.11.2018 14:04:05

0
eğer TC güçlüyse bu adımdan sonra TT yi oyar değilse TT bu halkı oyar

SHADOW

11.11.2018 14:03:34

0
bu bölüm güzeldi yine

Sadomadoking

11.11.2018 13:55:50

+1
Hocam bana yetiyor yetmez ki diye bir şey yok uzaya çıkmıyorum sonuçta.

lterlemez

11.11.2018 13:34:57

0
Silahlanma dipsiz kuyu gibidir. Kainatın en iyi silahlarını da üretsen kaynakları boşu boşuna harcar.

lterlemez

11.11.2018 13:29:27

0
Ekonomi çok bozuldu, ne İSS'ler ne BDK ne de Devlet el atmayacak bu konuya. 2019 yılında vergi oranlarının aşırı artması da söz konusu bana kalırsa, ekstra zamlar görülebilir vergilerde. İnternete ÖTV falan bile gelebilir ekstra.

mq1n

11.11.2018 12:50:20

+2
Başlığa bak başlığa yersenmiş, noldu paralar yatmadı mı? https://www.donanimhaber.com/Adil-Kullanim-Kotasi-kisaca-kotali-internet-neden-var-Gercekten-Adil-mi--86373 Bu kafayla daha çok yeriz. Aynı olay devam edecek işte size göre gerekliydi zaten sevinmeniz gerekirdi.

EmuMaster

11.11.2018 12:32:59

0
Google play'de edge var.Mobil de var yani; https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.emmx&hl=tr

böceksavar

11.11.2018 12:08:53

+2
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

böceksavar

11.11.2018 12:07:04

+1
Benim kota derdim yok hızı da yetiyor

oyuncu11790

11.11.2018 12:01:12

0
Beyler süperonline tarafında bir değişim yada değişim sinyali var mı ?

Tommy Shelby

11.11.2018 11:20:24

+1
12 mbit nedir hocam. Yetmez ki

Sadomadoking

11.11.2018 10:57:50

0
Hayır çok rahat izliyorum youtube'da normal film sitelerinde de 1080p açabiliyorum ön yargılı olmayın.

Hellknight69

11.11.2018 10:01:39

0
12mbit ile youtube da 1080p video bile zor izlersin çok düşük bir hız.

Sadomadoking

11.11.2018 08:25:28

0
Aslında sizinde kafanız çalışmıyor. 5-6 aydır NetSpeed kullanıyorum 52 TL fatura ödüyorum 12 Mbps sınırsız AKK falan yok hız düşük diyenler olabilir belki ama bana çok rahat yetiyor ping yok kesilme yok online oyunlarda hiç lag yaşamıyorum gece bıraktığım 40 GB dosya sabaha inmiş oluyor daha ne olsun. SS attım aylık kullanımım bu şekilde ki bu daha normal kullanımım oluyor düşünün yani abansam daha fazla çıkardı. NetSpeed eğer bu yolda giderse kendini bozmazsa senelerce abonelikten çıkmam. Sizede öneriyorum boşu boşuna kotalı internetlere 60-70 TL ödemeyin.

Nınja

11.11.2018 08:09:01

0

Mertcanoa

11.11.2018 06:58:57

+6
Vakit isyan vaktidir! Hakkınızı arayın beyler, bayanlar! Aaa PARDON gerçi 2023 de türkiye en büyük olacak heralde internet de de büyük oluruz. Tamam ozaman alayınız susun pusun bekleyin. Kota gelsin bu arada parası neyse verip alacağım alamayan düşünsün. Şimdiden geçmiş olsun alamayacak olanlara.

Hümiyettin

11.11.2018 03:00:36

+3
Yazıklar olsun. Ölümü görüp sıtmaya razı olmuşsunuz.

maxe

11.11.2018 02:31:17

+1
Video eski herhalde türk telekom olayından bahsedilmedi

zaq999

11.11.2018 02:30:47

+2
suriye halkı içindir o herşey beleş kimlik bile.

zaq999

11.11.2018 02:29:42

+2
hepsini birden izleyemeyiz 18 başlık var heray 1 tane izleyecez akk var. faransaya göçelim gelen varmı 1000mbps down 1000mbps up 30euro asgeri ücrette oldukça fazla internet çekirdek parası fransız kızlarıda idare eder yada romanyayamı taşınsak. çok yakında yeni kotalar suya aks wcye akwc ekmeğe zaten israf oluyormuş akek ete ha ete gelince refah yüksek ondan aket solumaya ako2 vs vs

daytone1

11.11.2018 02:13:28

+1
BTK Halk için çalışıyor ama bizim için değil.

maxmania

11.11.2018 01:45:27

+6
10 günde 216 gb down harcamışım. bu devirde kota denilen şeyin olmaması lazım. dijital yayıncılık almış başını gitmiş, tv' ler bile dijitale geçmiş ve firmalar kota getirerek bize size ne teknolojiden, bilişimden diyor. bu kota yüzünden bireyler kendi çabalarıyla yazılım veya yayıncılık işine giremiyor. donanım tarafında zaten kur yüzünden engellerle karşılaşırken bir de firmalar çelme takıyor. ülkenin gelişmesini istemeyenler asıl bu kota teranesini geri getirenler. kullanıcılara ölümü gösterip sıtmaya razı etmeye çalışıyorlar.

AVCI_31

11.11.2018 01:21:50

+3
türknet 35 mb sınırsız fiber 65 tl, bitti....

34sem

11.11.2018 01:16:10

+1
süper keyifli bir program daha :D Mesut abi senin ve enis abinin samimiyeti yeter :D

Emin KOÇ

11.11.2018 00:24:36

+1
Yıllardır yediriyorlar zaten. Her türlü yedik el mahkum

HIGHER

10.11.2018 23:56:54

0
Netspeed geçin millet akk makake yok

HIGHER

10.11.2018 23:54:34

0
Tıp konusundaki haberleri yayınlamaya devam edin, başıma gelirse belki işe yarar.

TITAN

10.11.2018 23:51:34

+38
Bi salın artık, halkı yıllarca sömürdünüz hala gözünüz doymadı be yeter. 2 yıl önce bu forumda açılan bir konuydu akk kaldırılsın kampanyası. twitterda orada burada yankı duydu, hiç akk'den haberi olmayan insanlar bile öğrendi ne olduğu kaldırılsın dedi herkes. 2 yıl geçti sözde devletin kurumu BTK diye bir kurum var denetleme yetkisine sahip buna rağmen hala aynı tas aynı hamam. BTK en ufak bir aksiyon almaktan aciz, basamıyor cezayı sen nasıl benim kararlarımı ciddiye almayıp kelime oyunları yaparsın diye. AKK falan kalkmadı sadece ismi değişti!
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

MERNEPTAH

10.11.2018 23:35:22

0
Kesinlikle

Dakath

10.11.2018 23:04:20

+1
Valla ben onu bunu bilmem, Cumhurbaşkanımız ve onun kurmayları ne derse o doğrudur. Sorgulamak bize düşmez.

KaleyDeskop

10.11.2018 22:59:04

0
benim için gece 2 sabah 8 olayı yeterli. Eski evimizin yerine bina yaptılar 4 ay içerisinde fiber geldi.. Uzun bir süre gibi görünüyor lakin 2 yıl bekleyenleri gördüm. Ayrıca ne hikmetse upload hızımı 2 mb'den 3 mb çıkarmışlardı. Kısaca gececi biri olarak pek umursamıyorum, lakin bu devirde de zorla kota koymak olacak iş değil..

cebrail.bsrn

10.11.2018 22:30:19

+1
Mobilde de edge var.

kartal172

10.11.2018 22:15:45

+1
Haksızlıklar dolandırıcılar dolu bir ülke düşünün... Bu ülke vergiler ile kalkınan bir ülke diyenlere selam olsun!

koyukahvecii

10.11.2018 22:05:45

+19
şu konuya bir destek rica edelim. BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK) https://forum.donanimhaber.com/btk-yi-bakanliga-sikayet-ediyoruz-destek-cik--135747552

caneycaney

10.11.2018 21:59:36

+1
opera kullanımı çok az gibi geldi. ben opera kullanıyorum vpn falan çok rahat.

Nike

10.11.2018 21:50:20

+70
Devletin kurumu AKN kalkacak diyor ama internet sınırsız olacak diyemiyor ISS sağlayıcılar kota getireceğim diyor. Tam bir muz cumhuriyetinde olacak bir iş. DEVLET denen kurum HALK için olmalı bu BTK kimin için çalışıyor?

metebayhan

10.11.2018 21:50:02

+1
yarın sınavım var gene de izlerim

Navy Blue

10.11.2018 21:34:51

0
Donanım haber yönetimi yalnızca foruma değil koltuğa da bakmıyor :D

10.11.2018 21:33:47

+5
Mesut Bey forum olarak 2019 yılında bir duyuru ile etkinlik oluşturup bu paketlere ve hızlara birlik olup tepki göstermeliyiz. Upload ın bir ihtiyaç olduğunu ve AKN ile ne kadar kısıtlandığımızı siz de biliyorsunuz. BTK nın 2 yıl verdiği süre sonunda bu durumun değişmemesi her ay 70 lira fatura ödeyen insanlar için büyük ayıp.

Seyrim

10.11.2018 21:26:19

+11
Kota nedir bu devirde arkadaş.. AKN kalsaydı..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
425 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız