Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Watch_Dogs'un PS4 Sürümünden 1080p Oynanış Videosu

 
   Çıkışına sayılı günler kala yılın en çok beklenen oyunu Watch_Dogs'la ilgili yoğun haberler gelmeye devam ediyor. Ubisoft kanadından yayınlanan ilginç reklam çalışması, ardından gelen sahte inceleme derken şimdi de yapımın büyük merakla beklenen yeni nesil konsol sürümlerine dair bir oynanış görüntüsü internete düştü. PlayStation 4 sürümünden gelen ve 1080p çözünürlükte sunulan videoyu aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz.


? paylaşan: AGBLeaks
Bu haberin bağlantısı
URL
watch dogs ubisoft ubisoft montreal ps3 xbox 360 xbox one playstation 4 nintendo wii u hack open world açık dünya sandbox
İki Oyun Modu Titanfall'dan Kaldırıldı Mortal Kombat 10 Göründü!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Hoid

21.5.2014 16:20:50

0
Ne kadar gereksiz şeyleri tartşıyorsunuz siz ya adam konsol oyuncuysuysa ona ne dersen de o kabullenmez he diyip geçeceksiniz . Konsol 1400 lira oyunu 200 liradan fazla aynı oyun PC de 60 lira dersin tek ekran kartı 1400 lira der bunun sonu yok dolayısıyla he gardaş diyip geçin .

Berkan10001

21.5.2014 15:59:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: r4inyd4y
alıntı:

Orijinalden alıntı: umut söyler

alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-


alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

@GT_55

Kardeş bu nasıl bir fanboyluktur ya bu nasıl bir fanatikliktir senin işin gücün yokmu kardeşim Sony seni maaşamı bağladı üşenmeden tonlarca yazı yazıyosun ? Tamam anladık makinen güzel tüm oyunları kaymak gibi oynatıyo sana kimsenin lafı yok.

PC nin sınırsız gücünün etkisi altında kalmışsın. Her konuda senin boş mesajlarını görüyorum, üstüne konsollara hakaretler saçma sapan yazılar artı üstüne pc yüceltmeler konsolları yerin dibine sokmak vs.

Acaba MS, Nvdia, Amd Asus hepsi birleşip sana bağış yapmaya mı karar verdiler her konun altından çıkıyorsun ?

Hiç bir şeyin etkisinde kalmış değilim. Asıl sizlerin gözünü konsollar kör etmiş. Konsolların donanımı zayıf ise kendine özel yaptığı oyun bile 1080p 60fps değil ise ben buna yorum atarım arkadaş.. vaad ettiği hiç birşeyi yerine getiremiyorlar. Konsolları yerin dibine ms ve sony soktu arkadaşım bize kalmadı o işler..

Dediğin hiç bir marka hakkında en ufacık bir yazım bile yok ne yüceltmem var ne kötülemem bağışa ihtiyacım yok arkadaşım.

Ben gerçekleri yazıyorum. bilgisiz arkadaşların parasına yazık olmasın istiyoruz amacımız iyilik.

Bilgisiz arkadaslar dedigin kisiler kagit ustundeki degerlere bakarak konsol almıyor. Kendi beklentilerine gore gidip konsol aliyor.

Uncharted Ryse Forza Infamous Gow gibi oyunlar konsola geliyor diye gidip konsol aliyor bunu artik sen ve senin gibileri anlamasi gerekiyor.

Bana 1080p 60fps bahsetme gecen sene HD 7850 aldim sabit ve ya akici sekilde 60fps de oyun oynayamiyorum.

Bf4 hele hic oynanmiyor sorun ne cozemedim bile her sene 700tl kart alacak halim yok 60fps icin. Alsam ne olacak piyasanin en kral oyunlari cikmiyor pc ye. Cod hileli Bf sorunlu Psn ve Live varken kim gider origingibi uyduruk platformda oyun oynar.

Pc istet 16k oynatsin ben Gta 5 i halen bekliyorsam pc ye bitmiştir. Daha bunun ustune bana ama biz pisi de 60 fepese oynuyoruz deme.

Bu konsollarda 4k görme şansınız yok

1080p de oynarken bilgisayarlarindan ter akan adamlar burda 4k muhabbeti yapıyor.

mühin olan açmak sen açamıyorsun bile.. g.. olmakta son nokta :)

ben 4k istemiyorum ki.ben last of us,uncharted,god of war istiyorum.pc bana bunları verebilir mi?hayır.bana oyun vermedikten sonra 4k olmuş olmamış çok umrumda değil

Beyler PC yi savunup konsolu yerin dibine vuranlara sesleniyorum 1400 lira ya pc topla sonra watch dogs u onda 1080p 60 fps ultra da oyna intihar edicem
PC'ciler "oyun konsol"un hangi amaçla yapıldığını çözebilmiş değiller.

GT_55

21.5.2014 12:25:32

0
Hadi bakalım buyrun cenaze namazına.
quote:

Dsogaming'in yaptığı habere göre, Morin twitter'dan bilgisayar sürümünün sistem gereksinimleri hakkında birkaç bilgi daha vermiş. Oyunu ultra ayarlarda oynamak için 670 seviyesi bir GPU'nun yanında, Intel Passmark'ta 9000-10000 ve üstü skor yapabilen bir CPU'nun gerekeceğini, aksi halde bottleneck olacağını söylemiş. O skora sahip CPU'ların hepsi en üst seviye diyebileceğimiz CPU'lar. i5 gibi 6000-6500 seviyesinde skor yapan CPU'lar ile ise oyunun ancak medium-high gibi ayarlarda çalışabileceğini söylemiş Morin.

AntiConSoLe

20.5.2014 16:20:09

0
Hadi yine iyisiniz Minecraft yeni nesil konsollara 1080p 60fps olarak gelcekmiş :D

Murmeko

20.5.2014 16:19:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: umut söyler
alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-


alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

@GT_55

Kardeş bu nasıl bir fanboyluktur ya bu nasıl bir fanatikliktir senin işin gücün yokmu kardeşim Sony seni maaşamı bağladı üşenmeden tonlarca yazı yazıyosun ? Tamam anladık makinen güzel tüm oyunları kaymak gibi oynatıyo sana kimsenin lafı yok.

PC nin sınırsız gücünün etkisi altında kalmışsın. Her konuda senin boş mesajlarını görüyorum, üstüne konsollara hakaretler saçma sapan yazılar artı üstüne pc yüceltmeler konsolları yerin dibine sokmak vs.

Acaba MS, Nvdia, Amd Asus hepsi birleşip sana bağış yapmaya mı karar verdiler her konun altından çıkıyorsun ?

Hiç bir şeyin etkisinde kalmış değilim. Asıl sizlerin gözünü konsollar kör etmiş. Konsolların donanımı zayıf ise kendine özel yaptığı oyun bile 1080p 60fps değil ise ben buna yorum atarım arkadaş.. vaad ettiği hiç birşeyi yerine getiremiyorlar. Konsolları yerin dibine ms ve sony soktu arkadaşım bize kalmadı o işler..

Dediğin hiç bir marka hakkında en ufacık bir yazım bile yok ne yüceltmem var ne kötülemem bağışa ihtiyacım yok arkadaşım.

Ben gerçekleri yazıyorum. bilgisiz arkadaşların parasına yazık olmasın istiyoruz amacımız iyilik.

Bilgisiz arkadaslar dedigin kisiler kagit ustundeki degerlere bakarak konsol almıyor. Kendi beklentilerine gore gidip konsol aliyor.

Uncharted Ryse Forza Infamous Gow gibi oyunlar konsola geliyor diye gidip konsol aliyor bunu artik sen ve senin gibileri anlamasi gerekiyor.

Bana 1080p 60fps bahsetme gecen sene HD 7850 aldim sabit ve ya akici sekilde 60fps de oyun oynayamiyorum.

Bf4 hele hic oynanmiyor sorun ne cozemedim bile her sene 700tl kart alacak halim yok 60fps icin. Alsam ne olacak piyasanin en kral oyunlari cikmiyor pc ye. Cod hileli Bf sorunlu Psn ve Live varken kim gider origingibi uyduruk platformda oyun oynar.

Pc istet 16k oynatsin ben Gta 5 i halen bekliyorsam pc ye bitmiştir. Daha bunun ustune bana ama biz pisi de 60 fepese oynuyoruz deme.

Bu konsollarda 4k görme şansınız yok

1080p de oynarken bilgisayarlarindan ter akan adamlar burda 4k muhabbeti yapıyor.

mühin olan açmak sen açamıyorsun bile.. g.. olmakta son nokta :)

ben 4k istemiyorum ki.ben last of us,uncharted,god of war istiyorum.pc bana bunları verebilir mi?hayır.bana oyun vermedikten sonra 4k olmuş olmamış çok umrumda değil
Beyler PC yi savunup konsolu yerin dibine vuranlara sesleniyorum 1400 lira ya pc topla sonra watch dogs u onda 1080p 60 fps ultra da oyna intihar edicem

TheBladeRunner

20.5.2014 16:16:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Banlanmak dileğiyle.
bu gecen gun ki gagiloglu52:D.D:D

umut söyler

20.5.2014 15:24:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: dr.pc
alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-


alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

alıntı:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

alıntı:

Orijinalden alıntı: dr.pc

@GT_55

Kardeş bu nasıl bir fanboyluktur ya bu nasıl bir fanatikliktir senin işin gücün yokmu kardeşim Sony seni maaşamı bağladı üşenmeden tonlarca yazı yazıyosun ? Tamam anladık makinen güzel tüm oyunları kaymak gibi oynatıyo sana kimsenin lafı yok.

PC nin sınırsız gücünün etkisi altında kalmışsın. Her konuda senin boş mesajlarını görüyorum, üstüne konsollara hakaretler saçma sapan yazılar artı üstüne pc yüceltmeler konsolları yerin dibine sokmak vs.

Acaba MS, Nvdia, Amd Asus hepsi birleşip sana bağış yapmaya mı karar verdiler her konun altından çıkıyorsun ?

Hiç bir şeyin etkisinde kalmış değilim. Asıl sizlerin gözünü konsollar kör etmiş. Konsolların donanımı zayıf ise kendine özel yaptığı oyun bile 1080p 60fps değil ise ben buna yorum atarım arkadaş.. vaad ettiği hiç birşeyi yerine getiremiyorlar. Konsolları yerin dibine ms ve sony soktu arkadaşım bize kalmadı o işler..

Dediğin hiç bir marka hakkında en ufacık bir yazım bile yok ne yüceltmem var ne kötülemem bağışa ihtiyacım yok arkadaşım.

Ben gerçekleri yazıyorum. bilgisiz arkadaşların parasına yazık olmasın istiyoruz amacımız iyilik.

Bilgisiz arkadaslar dedigin kisiler kagit ustundeki degerlere bakarak konsol almıyor. Kendi beklentilerine gore gidip konsol aliyor.

Uncharted Ryse Forza Infamous Gow gibi oyunlar konsola geliyor diye gidip konsol aliyor bunu artik sen ve senin gibileri anlamasi gerekiyor.

Bana 1080p 60fps bahsetme gecen sene HD 7850 aldim sabit ve ya akici sekilde 60fps de oyun oynayamiyorum.

Bf4 hele hic oynanmiyor sorun ne cozemedim bile her sene 700tl kart alacak halim yok 60fps icin. Alsam ne olacak piyasanin en kral oyunlari cikmiyor pc ye. Cod hileli Bf sorunlu Psn ve Live varken kim gider origingibi uyduruk platformda oyun oynar.

Pc istet 16k oynatsin ben Gta 5 i halen bekliyorsam pc ye bitmiştir. Daha bunun ustune bana ama biz pisi de 60 fepese oynuyoruz deme.

Bu konsollarda 4k görme şansınız yok

1080p de oynarken bilgisayarlarindan ter akan adamlar burda 4k muhabbeti yapıyor.

mühin olan açmak sen açamıyorsun bile.. g.. olmakta son nokta :)
ben 4k istemiyorum ki.ben last of us,uncharted,god of war istiyorum.pc bana bunları verebilir mi?hayır.bana oyun vermedikten sonra 4k olmuş olmamış çok umrumda değil

GT_55

20.5.2014 13:16:39

0
Banlanmak dileğiyle.

Mactavish-

20.5.2014 12:18:17

+1
quote:

Orijinalden alıntı: dr.pc

Bu konsollarda 4k görme şansınız yok
1080p de oynarken bilgisayarlarindan ter akan adamlar burda 4k muhabbeti yapıyor.

BSC Misafiri

20.5.2014 10:41:51

-2
grafikler tırt. nerde e3 nerede bu? yalansofta bir daha inananın...

dr.pc

20.5.2014 08:08:42

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

Bilgisiz arkadaslar dedigin kisiler kagit ustundeki degerlere bakarak konsol almıyor. Kendi beklentilerine gore gidip konsol aliyor. Uncharted Ryse Forza Infamous Gow gibi oyunlar konsola geliyor diye gidip konsol aliyor bunu artik sen ve senin gibileri anlamasi gerekiyor. Bana 1080p 60fps bahsetme gecen sene HD 7850 aldim sabit ve ya akici sekilde 60fps de oyun oynayamiyorum. Bf4 hele hic oynanmiyor sorun ne cozemedim bile her sene 700tl kart alacak halim yok 60fps icin. Alsam ne olacak piyasanin en kral oyunlari cikmiyor pc ye. Cod hileli Bf sorunlu Psn ve Live varken kim gider origingibi uyduruk platformda oyun oynar. Pc istet 16k oynatsin ben Gta 5 i halen bekliyorsam pc ye bitmiştir. Daha bunun ustune bana ama biz pisi de 60 fepese oynuyoruz deme.
Bu konsollarda 4k görme şansınız yok

tizar

20.5.2014 07:45:51

-2
grafikler kesinlikle çok iyi gta5 yanında çizgi film gibi kalıyor. second son dan bile daha iyi.

dingo egret!

19.5.2014 23:59:35

-3
quote:

Orijinalden alıntı: mehmedaltair

Dün rezil kepaze oldun hala ısrarla niye kendini rezil etmeye çalışıyorsun
Rezil kepaze falan hayırdır ya.. üslubuna dikkat et evvela ondan sonra 2 sefer düşün mesajımdan alıntı yapmak için abisi Hayır sen kimsin ki yorum yapmadan iznini falan mı alıcaz birader..

Musbab

19.5.2014 20:29:12

-6
hiç beğenmedim san andreas oynamaya devam

Mactavish-

19.5.2014 19:37:23

+2
quote:

Orijinalden alıntı: CoS43

7850 dediğin kart ps4den güçsüz bir karttır zaten. Ayar kısarak oynayacaksın paran bu kadarına yetiyorsa. Her yıl yeni gpu al diyen yok öyle 3 kuruşa 5 köfte
Param daha iyi kartlarada yetiyor ama ben sevmiyorum pek PC oyunculuğunu sevdiğim oyunlar konsola geliyor ve sevdiğim oyunların MP deneyimi konsolda çok çok daha iyi. O yüzden gelip paranıza yazık konsol almayın vb şeyleri zırvaları cevap olarak kabul etmiyorum.

Onur0021

19.5.2014 19:37:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Hocam ryse lineer bir oynanışa sahip, çok dar alanlarda geçiyor, bol bol script var,infamous ise açık dünya oyunu. Forza 5 ise böyle gözüküyor oyun içi.Çok abartılacak bir yanı yok yani.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Ağaç arabadan daha gerçekçi :D

Leon

19.5.2014 19:28:18

0
Araç sürüş dinamikleri ve silahların vuruş hissi olmamış.

~Lion King~

19.5.2014 19:15:34

0
Beyler oyunun konusu nedir?

Teletapnes

19.5.2014 19:11:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

Bilgisiz arkadaslar dedigin kisiler kagit ustundeki degerlere bakarak konsol almıyor. Kendi beklentilerine gore gidip konsol aliyor. Uncharted Ryse Forza Infamous Gow gibi oyunlar konsola geliyor diye gidip konsol aliyor bunu artik sen ve senin gibileri anlamasi gerekiyor. Bana 1080p 60fps bahsetme gecen sene HD 7850 aldim sabit ve ya akici sekilde 60fps de oyun oynayamiyorum. Bf4 hele hic oynanmiyor sorun ne cozemedim bile her sene 700tl kart alacak halim yok 60fps icin. Alsam ne olacak piyasanin en kral oyunlari cikmiyor pc ye. Cod hileli Bf sorunlu Psn ve Live varken kim gider origingibi uyduruk platformda oyun oynar. Pc istet 16k oynatsin ben Gta 5 i halen bekliyorsam pc ye bitmiştir. Daha bunun ustune bana ama biz pisi de 60 fepese oynuyoruz deme.
7850 dediğin kart ps4den güçsüz bir karttır zaten. Ayar kısarak oynayacaksın paran bu kadarına yetiyorsa. Her yıl yeni gpu al diyen yok öyle 3 kuruşa 5 köfte

Mactavish-

19.5.2014 18:53:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: dr.pc

Hiç bir şeyin etkisinde kalmış değilim. Asıl sizlerin gözünü konsollar kör etmiş. Konsolların donanımı zayıf ise kendine özel yaptığı oyun bile 1080p 60fps değil ise ben buna yorum atarım arkadaş.. vaad ettiği hiç birşeyi yerine getiremiyorlar. Konsolları yerin dibine ms ve sony soktu arkadaşım bize kalmadı o işler.. Dediğin hiç bir marka hakkında en ufacık bir yazım bile yok ne yüceltmem var ne kötülemem bağışa ihtiyacım yok arkadaşım. Ben gerçekleri yazıyorum. bilgisiz arkadaşların parasına yazık olmasın istiyoruz amacımız iyilik.
Bilgisiz arkadaslar dedigin kisiler kagit ustundeki degerlere bakarak konsol almıyor. Kendi beklentilerine gore gidip konsol aliyor. Uncharted Ryse Forza Infamous Gow gibi oyunlar konsola geliyor diye gidip konsol aliyor bunu artik sen ve senin gibileri anlamasi gerekiyor. Bana 1080p 60fps bahsetme gecen sene HD 7850 aldim sabit ve ya akici sekilde 60fps de oyun oynayamiyorum. Bf4 hele hic oynanmiyor sorun ne cozemedim bile her sene 700tl kart alacak halim yok 60fps icin. Alsam ne olacak piyasanin en kral oyunlari cikmiyor pc ye. Cod hileli Bf sorunlu Psn ve Live varken kim gider origingibi uyduruk platformda oyun oynar. Pc istet 16k oynatsin ben Gta 5 i halen bekliyorsam pc ye bitmiştir. Daha bunun ustune bana ama biz pisi de 60 fepese oynuyoruz deme.

Cpt. Miller

19.5.2014 18:51:14

-1
@ TheBladeRunner Ben PS 3 GPU'su daha güçlüdür diye bir iddiada bulunmadım. Her ikisinin de mimarisini incelemek lazım.

TheBladeRunner

19.5.2014 18:46:39

-2
quote:

Orijinalden alıntı: scutaro ATI GPU'ları SIMD teknolojisi kullanır. Şöyle örnek vereyim zamanında 2900 XT denen kartın GPU'sunda toplamda 320 akış işlemcisi vardır, ama aslında 64 SIMD çekirdeğinden oluşur ve her çekirdekde 5 ALU yer alır, 64 x 5 = 320 yapar yani vektörel mimaridir. NVIDIA'nın 8800 GTX modelinde ise 128 tane çekirdek ve 128 ALU yer alır ve skaler mimaridir. Yani XboX 360 GPU'sunda toplamdaki 2 kat fazla shader sayısı birşey ifade etmez, PS 3'deki RSX işlemcisi 7800 GPU'sundan türetilmiş bir GPU olmasına karşın 7800 GTX'den daha güçlüdür.
Benim bisey soylememe gerek yok.Profesyoneller konussun. https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=dEXro9yZpZs

dr.pc

19.5.2014 18:38:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

PC nin sınırsız gücünün etkisi altında kalmışsın. Her konuda senin boş mesajlarını görüyorum, üstüne konsollara hakaretler saçma sapan yazılar artı üstüne pc yüceltmeler konsolları yerin dibine sokmak vs. Acaba MS, Nvdia, Amd Asus hepsi birleşip sana bağış yapmaya mı karar verdiler her konun altından çıkıyorsun ?
Hiç bir şeyin etkisinde kalmış değilim. Asıl sizlerin gözünü konsollar kör etmiş. Konsolların donanımı zayıf ise kendine özel yaptığı oyun bile 1080p 60fps değil ise ben buna yorum atarım arkadaş.. vaad ettiği hiç birşeyi yerine getiremiyorlar. Konsolları yerin dibine ms ve sony soktu arkadaşım bize kalmadı o işler.. Dediğin hiç bir marka hakkında en ufacık bir yazım bile yok ne yüceltmem var ne kötülemem bağışa ihtiyacım yok arkadaşım. Ben gerçekleri yazıyorum. bilgisiz arkadaşların parasına yazık olmasın istiyoruz amacımız iyilik.

Cpt. Miller

19.5.2014 18:36:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner 5)Xbox 360 in GPU shader sayisi PS3 unkinden tam iki kat fazla idi ve CPU gucu de o zamana gore oldukca guclu idi yani ortalama donanim olarak ps3 den daa guclu bir cihaz ama hala bi Uncharted bi GoW bi TLoU gibi gorunen hic bi oyunu yok.
ATI GPU'ları SIMD teknolojisi kullanır. Şöyle örnek vereyim zamanında 2900 XT denen kartın GPU'sunda toplamda 320 akış işlemcisi vardır, ama aslında 64 SIMD çekirdeğinden oluşur ve her çekirdekde 5 ALU yer alır, 64 x 5 = 320 yapar yani vektörel mimaridir. NVIDIA'nın 8800 GTX modelinde ise 128 tane SIMD çekirdeği ve 128 ALU yer alır ve skaler mimaridir. Yani XboX 360 GPU'sunda toplamdaki 2 kat fazla shader sayısı birşey ifade etmez, PS 3'deki RSX işlemcisi 7800 GPU'sundan türetilmiş bir GPU olmasına karşın 7800 GTX'den daha güçlüdür. Şu anki AMD kartlar da vektörel mimari kullanıyor, ama biraz daha değişik GCN mimarisi deniyor. R9 280X'de 2048 akış işlemcisi olmasına karşın, 1536 akış işlemcili GTX 770'e neden fark atamıyor, çünkü mimarileri farklı.

TheBladeRunner

19.5.2014 18:18:37

-6
quote:

Orijinalden alıntı: oxfordpsn Oyun Odasında adamlar şu ana kadar gördüğüm en iyi grafikli oyun infamous dediler.Mesut çevik ps4 xbox dan 1.5 kat daha güçlü dedi.Sen kendini kandır ister inan ister inanma ps4 xbox1 den 1.5 kat daha güçlü.
1)Bi 5 eksi daha almisim.Bakalim bundan kac tane alicam.Oncelikle Rubisco adli arkadasima sonsuz saygim var.Kendisi oldukca bilgili biri amma velakin bu islerle profesyonel olarak ilgilendigine inancim yok.Bir ucuncu parti oyun yapimcisi bunu soyluyor.Dx12 ile Xbox One iki kat daha hizli caliscak diyor adamlar. http://twthereddragon.com/xbox-one-secret-sauce-will-double-performance-dev-claims/ Oyun Odasi nda bunu Sinan Akkol soyledi evet ama demek ki adam daha Ryse i gormemis:D:D.Ryse ve ISS farkli oyunlar evet ama sonucda ortada olan bi gorsellik ve kalitesi mevcut.Bugun PS4 e bi God of War ciksa belki Ryse in 5 kati olur.Benim anlatmak istedigim olay su:Ben ekrana baktigim da gorsel kalite olarak Ryse i cok daha iyi buluyorum ki oylede.Hic oyun oynamamis birini getir iki oyunu goster yan yana Ryse daha iyi demezse essek gibi aniririm.God of War 3 o grafiklerle 60 fps akinca ps fanlarinin xbox fanlarina neler dediklerini ben bilirim.Sonuc da GoW da linear giden ve arka plani hic gostermeyen bi oyun ama umurumda mi degil ben gordugum seye bakarim ve o zaman icin inanilmaz gorsellik sunan bir oyun ki bence hala da inanilmaz. 2)Xbox One a kufur etmedigi kalan bi editor bile,incelemede Xbox One daha iyi diyor.Daha oyunu oynamadim ben bilemem,kendim demiyorum.O diyor. http://www.cinemablend.com/games/Watch-Dogs-PS4-Xbox-One-Night-Time-Graphics-Comparison-64171.html 3)FMS5 in o kadar kotu gozuktugunu hic gormedim:D.Arkadaslar olaya duygusal yaklasmayin.Drive Club in 1080p 60fps gelicegini sandik gelmedi ama rakibi daha iyi grafiklerle ustune ustuk daha agir fizik hesaplamalari ile sim oldugu icin,1080p 60fps de calisiyor. 4) Mesut Cevik 7850K APU su PS4 u tokatlar diyen bir donanimci.Git 7850K ozelliklerine bak gel bide PS4 e bak bakiyim kim kimi nasil tokatliyor.Umarim derdimi anlatabilmisimdir!! 5)Xbox 360 in GPU shader sayisi PS3 unkinden tam iki kat fazla idi ve CPU gucu de o zamana gore oldukca guclu idi yani ortalama donanim olarak ps3 den daa guclu bir cihaz ama hala bi Uncharted bi GoW bi TLoU gibi gorunen hic bi oyunu yok.

oxfordpsn

19.5.2014 17:36:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner @oxfordpsn

Infamous Second Son i 3 kere oynayip bitirdim :):):) Sen hic elinde Xbox One gamepadi karsinda Ryse ve FMS5 i gordunmu??? :)):))
Oyun Odasında adamlar şu ana kadar gördüğüm en iyi grafikli oyun infamous dediler.Mesut çevik ps4 xbox dan 1.5 kat daha güçlü dedi.Sen kendini kandır ister inan ister inanma ps4 xbox1 den 1.5 kat daha güçlü.

GT_55

19.5.2014 17:34:09

+4
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner @oxfordpsn Infamous Second Son i 3 kere oynayip bitirdim :):):) Sen hic elinde Xbox One gamepadi karsinda Ryse ve FMS5 i gordunmu??? :)):))
Hocam ryse lineer bir oynanışa sahip, çok dar alanlarda geçiyor, bol bol script var,infamous ise açık dünya oyunu. Forza 5 ise böyle gözüküyor oyun içi.Çok abartılacak bir yanı yok yani.[:'(]
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Mactavish-

19.5.2014 17:25:27

+3
quote:

Orijinalden alıntı: dr.pc @GT_55 Kardeş bu nasıl bir fanboyluktur ya bu nasıl bir fanatikliktir senin işin gücün yokmu kardeşim Sony seni maaşamı bağladı üşenmeden tonlarca yazı yazıyosun ? Tamam anladık makinen güzel tüm oyunları kaymak gibi oynatıyo sana kimsenin lafı yok.
PC nin sınırsız gücünün etkisi altında kalmışsın. Her konuda senin boş mesajlarını görüyorum, üstüne konsollara hakaretler saçma sapan yazılar artı üstüne pc yüceltmeler konsolları yerin dibine sokmak vs. Acaba MS, Nvdia, Amd Asus hepsi birleşip sana bağış yapmaya mı karar verdiler her konun altından çıkıyorsun ?

GT_55

19.5.2014 17:24:24

+1
quote:

Orijinalden alıntı: dr.pc @GT_55 Kardeş bu nasıl bir fanboyluktur ya bu nasıl bir fanatikliktir senin işin gücün yokmu kardeşim Sony seni maaşamı bağladı üşenmeden tonlarca yazı yazıyosun ? Tamam anladık makinen güzel tüm oyunları kaymak gibi oynatıyo sana kimsenin lafı yok.
Özür dilerim.Bir daha mesaj yazarken senden izin isterim.

umut söyler

19.5.2014 17:22:37

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Hobits61
alıntı:

Orijinalden alıntı: umut söyler

alıntı:

Orijinalden alıntı: Hobits61

alıntı:

Orijinalden alıntı: umut söyler

alıntı:

Orijinalden alıntı: InViSiBLePLaYeR

Grafikleri kötü filan gözükmedi gözüme çok abartı bir fark yok downgrade yemiş grafiklerle anlaşılıyormu anlaşılıyor ama oyunun zevkini baltalamaz bu haliyle de çok iyi gözüküyor PC platformu da konsol platformuda memnun kalır bunu gördükten sonra sanırım.

http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Watch_Dogsun_PS4_Surumu_E3_2013teki_Gorselligi_Sunacak-53249.htm
pc platformu e3 2012 deki gibi olacak dediler.o da aralarında belli efektler dışında bir fark yok


Neden GTA V'in grafiklerini eleştirmiyorsunuz ? Oyunun 2.trailerına bakın bide şimdiki haline.Aynı şekilde bu oyunda da grafik kalitesi düşmüş ama bakıyorum kimse sesini çıkarmıyor.GTA fanboy..

yalnız ben ubisoftu savundum farkında mısın.bir de gta fanı değilim.bu oyunda gta da eksik olduğunu düşündüğüm şeylerin olacağını düşünüyorum.o yüzden bu oyunu bekliyorum ve beklentilerim yüksek. gtanınki konuşulmadı çünkü gta öyle devasa grafikler göstermedi.

Lafım size değildi hocam.
pardon hocam. gta fanboyu deyince yanlış anladım

dr.pc

19.5.2014 16:34:01

-1
quote:

Orijinalden alıntı: CPTLeBron @dr.pc

Hocam sizin uzmanlık alanınız neydi? Pratisyen hekim misiniz?
Hayır Op.Dr.'um.

TheBladeRunner

19.5.2014 16:32:25

-2
@oxfordpsn Infamous Second Son i 3 kere oynayip bitirdim :):):) Sen hic elinde Xbox One gamepadi karsinda Ryse ve FMS5 i gordunmu??? :)):))

CPTLeBron

19.5.2014 16:30:54

0
@dr.pc Hocam sizin uzmanlık alanınız neydi? Pratisyen hekim misiniz?

BSC Misafiri

19.5.2014 16:22:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ya hala COD diye ortaliga cikan insanlara sasiyorum. Adamlar 6-7 sene oncesine ait grafik motoru ile minimal degisiklerle ayni oyunu isitip isitip sattilar, hala cod 60 fps falan diye yazanlar var. 6-7 sene oncesinin mimarisi ile yapilmis tum oyunlarini bugunki pc lerde yada konsollarda calistirsinlar en az 150 fps de calisacaktir. COD nedir ya!
arkadas cod'un 60 fps olmasını mı övdük orada asıl mesajı alamamışsınız yine.

Hobits61

19.5.2014 15:48:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: umut söyler
alıntı:

Orijinalden alıntı: Hobits61

alıntı:

Orijinalden alıntı: umut söyler

alıntı:

Orijinalden alıntı: InViSiBLePLaYeR

Grafikleri kötü filan gözükmedi gözüme çok abartı bir fark yok downgrade yemiş grafiklerle anlaşılıyormu anlaşılıyor ama oyunun zevkini baltalamaz bu haliyle de çok iyi gözüküyor PC platformu da konsol platformuda memnun kalır bunu gördükten sonra sanırım.

http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Watch_Dogsun_PS4_Surumu_E3_2013teki_Gorselligi_Sunacak-53249.htm
pc platformu e3 2012 deki gibi olacak dediler.o da aralarında belli efektler dışında bir fark yok


Neden GTA V'in grafiklerini eleştirmiyorsunuz ? Oyunun 2.trailerına bakın bide şimdiki haline.Aynı şekilde bu oyunda da grafik kalitesi düşmüş ama bakıyorum kimse sesini çıkarmıyor.GTA fanboy..

yalnız ben ubisoftu savundum farkında mısın.bir de gta fanı değilim.bu oyunda gta da eksik olduğunu düşündüğüm şeylerin olacağını düşünüyorum.o yüzden bu oyunu bekliyorum ve beklentilerim yüksek. gtanınki konuşulmadı çünkü gta öyle devasa grafikler göstermedi.
Lafım size değildi hocam.

dr.pc

19.5.2014 15:36:40

-3
@GT_55 Kardeş bu nasıl bir fanboyluktur ya bu nasıl bir fanatikliktir senin işin gücün yokmu kardeşim Sony seni maaşamı bağladı üşenmeden tonlarca yazı yazıyosun ? Tamam anladık makinen güzel tüm oyunları kaymak gibi oynatıyo sana kimsenin lafı yok.

umut söyler

19.5.2014 14:08:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: Hobits61
alıntı:

Orijinalden alıntı: umut söyler

alıntı:

Orijinalden alıntı: InViSiBLePLaYeR

Grafikleri kötü filan gözükmedi gözüme çok abartı bir fark yok downgrade yemiş grafiklerle anlaşılıyormu anlaşılıyor ama oyunun zevkini baltalamaz bu haliyle de çok iyi gözüküyor PC platformu da konsol platformuda memnun kalır bunu gördükten sonra sanırım.

http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Watch_Dogsun_PS4_Surumu_E3_2013teki_Gorselligi_Sunacak-53249.htm
pc platformu e3 2012 deki gibi olacak dediler.o da aralarında belli efektler dışında bir fark yok


Neden GTA V'in grafiklerini eleştirmiyorsunuz ? Oyunun 2.trailerına bakın bide şimdiki haline.Aynı şekilde bu oyunda da grafik kalitesi düşmüş ama bakıyorum kimse sesini çıkarmıyor.GTA fanboy..
yalnız ben ubisoftu savundum farkında mısın.bir de gta fanı değilim.bu oyunda gta da eksik olduğunu düşündüğüm şeylerin olacağını düşünüyorum.o yüzden bu oyunu bekliyorum ve beklentilerim yüksek. gtanınki konuşulmadı çünkü gta öyle devasa grafikler göstermedi.

KoRnTuNeS

19.5.2014 14:00:04

+2
oyunun x1 versiyonu ps3 ve xbox360tan iyi gözükecekmiş. hadi yine iyisiniz, en azından sizinde kafa tutabileceğiniz konsollar oldu.

mehmedaltair

19.5.2014 13:53:52

-1
quote:

Orijinalden alıntı: dingo egret! Dün yayınlanan fake incelemedeki görüntülerden çok daha iyi olduğu inkar edilemez. Ama 2012de gördüklerimizden çok daha tırt olduğu gerçeğini de değiştirmiyor bu.. Ve ben hala balon olduğunu düşünüyorum..
Dün rezil kepaze oldun hala ısrarla niye kendini rezil etmeye çalışıyorsun

GT_55

19.5.2014 13:44:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: -Blacksmith- Oyun PS4'de 900p, oynanış videosu nasıl 1080p oluyor?
1080p upscale oluyor.

-Blacksmith-

19.5.2014 13:38:20

+1
Oyun PS4'de 900p, oynanış videosu nasıl 1080p oluyor?

GT_55

19.5.2014 13:35:02

+3
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

Hocam dx12'nin pek bir katkısı olacağını zannetmiyorum.Rubisco arkadaşımız güzel bir şekilde açıklamış.Ayrıca, bence en iyi görünen oyun açık dünya olması sebebi ile infamous:second son'dır.[:'(]
quote:

Hepsi birbiri ile alakasız şeyler, o yüzden gelmez. Dx12 XB1 için esas olarka ortak geliştirme anlamında katkıda bulunacak, gerçek anlamda performansa katkı sağlayacak ince bi API olma anlamında değil. Ms'nin uzun zamandan beri Windows Phone, Surface/RT, PC, Konsol için ortak geliştirme amacı var. Geliştiriciye öyle bi platform kuralım ki diyor adamlar, adam PC için yazdığı uygulamayı çabucak windows Phone'a da uyarlasın. Hedef platform olarak WinRT belirlesin çabucak WinRT versiyonu olsun. Visual Studio da ona uygun çalışmalar faln yapıldı. .net faln için yapılan yenilikler hep kısım kısım bu ortak geliştirme platformuyla alakalı. Ama tak diye yürüyen bi süreç değil bu. WP için çalışacak olan grafik kodu WinRT'de aynı şekilde olmuyor. Oluyor, ama sadece çalışıyor. Sen burda geliştirme ortamında yüksek seviyeli bi kod yazıyorsun, hedef olarak belirttiğin platformlara yönelik çıktılar alıp çalıştırıyorsun. Ama bu optimum seviyede çalışmaktan uzak. Ya hızlı geliştirme zamanını hedefleyeceksin Android gibi, yada cihazlara özel iyileştirme yapacaksın. Yada her cihazda manyak şahane çalışacak altyapı kurup üst seviyeli geliştirme platformunda yaptığın şeyin kusursuz olarka ölçeklenmesini bekleyeceksin (hayal bu). Konsol ile alakalı olan kısmı bunun, Dx11 için de ortak geliştirme imkanı var. Üst seviyeli geliştirmeyi yapıyorsun, hedef platformun PC oluyor. PC'deki Dx11 dandik sorunlu. Ama çok kart gpu var milletin parası var veya birbirine gazı nası var gidip alıyor. PC-Dx11'in verim sorunları daha hızlı donanıma para ödeyip çözülmeye çalışıyoruz. Aynı kodu konsola uyarlamaya kalktığında, XB1'daki Dx11'de ise donanıma erişme kullanma açısından PC'den biraz daha farklı konumda. OS-Driver altyapısı faln biraz daha farklı, bire-bir PC gibi değil. PC'deki Dx11'e göre bi miktar daha verimli kodlama imkanın var. Ama bu farklılık en baştaki ortak geliştirme amacını bozuyor. Çünkü amaç çok fazla değişiklik yapmadan bi seferde oyunla ilgili rutinleri yazmak, sonra bunu farklı platformlara yollamak (PC / XB360 / XB1). X360 kısmına hiç girmiyim daha fazla dağıtırım konuyu. Donanım altyapısı yazılım altyapısı farklı olduğundan ortak geliştirme ile x360'ı hedef alamıyorsun. Onun altyapısına uygun kodlama yapmak laızm. XB1, donnaımı her ne kadar çok güçlü olmasa da kabul edilebilir perf için ona özel kodlama yapman lazım. Oyunun render motorunda belli yapılar kurman lazım. Yapıdan kastettiğim şey programcının GPU'yu CPU'yu nasıl kullanacağı ile ilgili şeyler (CPU tarafında GPU'ya komutları nasıl aktaracağın GPU ile neler yapacağın ile ilgili şeyler). XB1 PC'ye göre o açıdan daha esnek. Ama bu esneklik ortak geliştirme dediğin zaman kayboluyor. O zaman yine X360'da olduğu gibi XB1'a göre de daha farklı kodlama yapman laızm. Yani konsola özel kod yazman lazım. PC-DX11'de yapamadığın yapıları kısmen kurabilmen lazım. Bunları yaptığın zaman da ortak geliştirmeden tamamen uzaklaşıyorsun. PC için yazdığın şeyler XB1 için yazdıklarından farklılaşıyor. Başka türlü XB1'da iyi iş çıkartamazsn çünkü. O zaman Dx11 ile ortak geliştirme imkanın olmuyor, yine x360 zamanındaki gibi PC'ye farklı kod yapısı konsola farklı kod yapısı yazman lazım. Çünkü PC kısıtlı, konsol esnek. Konsolda iyi perf için de çalışman lazım ayrıca. Dx12'nin esas getirisi bu yüzden direk olarak konsola değil, aksine PC'ye. PC'de daha önce konsollarda kurduğuna benzer yapılar kurmana imkan verecek. Belki yine kısıtlı olacak bu yapıları kurma açısından ama Dx11'e göre çok daha fazlasına imkan verecek. Bu da bizi konsol-PC kodlama açısında, en azından belli yapıları kurmak için daha fazla ortak alan bulabileceğimiz anlamına geliyor. PC için 5 katlı binada kapıcı önce 1.kat 1. daireye uğrayıp parayı alıp bakkala gidip ekmek alıp geri dönüp ekmeği ve para üstünü verip sonra 1. kat 2. daireye uğrayıp yine parayı alıp bakkala gidip ekmek alıp geri gelip ekmeği verip para üstünü veriyordu. Bütün bina için bunu yapıyordu. Bugün PC'de olan durum bu. Bunun tonla bşaka detayı var. Konsollarda ise mesela 5 katlı binada 5 kapıcı var, her biri aynı kattdaki dairelerin siparişlerini tek seferde alıp beraberce gidip geliyorlar. Dx12 ile konsollardaki yapılar PC'de de kurulabilir olacağından, oyun geliştricisi birbirinden alakasız kod dallarıyla şimdiki kadar uğraşmak zorunda kalmayacak. Bunun esas getirisi geliştriciye olacak, eğer multi platform oyun peşindeyse. Bugün Mantle-PS4 kodunu ortak birbirine paralel geliştirme imkanı var. Ama Dx11 kodu alakasız noktada. Para Dx11'de olduğundan bi oyunun Dx11 versiyonundan sonra Mantle versiyonuna yönelme durumu var. Mantle ile belli yapıyı kurmak ve optimize etmek bugün Dx11'de optimize etmekten daha kolay (para dx11'de diye Mantle oyun yok. + yazılım için SDK yok açık olarak, anca betası var). Mantle PS4'deki GNM API'sine benzediğinden geliştrici için paralel olarak aynı anda geliştrilebilme imkanı veriyor. Dx12 ile de benzer durum XB1-PC arasında olacak. Dx11 için 6 ay, XB1 için 6 ay çalışmak yerine ana ortak yapılar için 4 ay çalışıp geri kalan zmanlarda platforma özel optimzasyon yapabilecekler. Bu yüzden Dx12'nin XB1'a direk olarak büyük getirisi olmaması lazım. MS'nin Dx12 içn bahsettiği bikaç donanım özelliği var. Bunlar konsollardaki GPU'larda mevcut değil(PS4'de de yok, dx12 uyumlu olacak olan şimdiki bütün GCN GPU'larında da yok). İlave olarak XB1 'ın başka sorunları var. ESRAM'ı x360'daki yapıya benzetebilrsin ama kodlama yapısı ve ihtiyaçları bugün farklı bi noktada. ESRAM'ın kapasitesi yeterli değil. Eski programcılara uyumluluk sağlıyor ama yüksek çözünürlükte (yüksek dediğim 1080) AA dahil ettiğinde, sonrasında da blend vs. dahil olduğunda yetmiyor. Ya ESRAM'ın boyutu yetmiyor, yada performansı yetmiyor. Yeterli peformans elde etmek istedğinde, mesela 200 GB/s gibi BW kullanmak istediğinde bu sefer anlık olarak ESRAM'ın yarısını kullanabiliyorsun(2x8MB bank'ları okuma, 2x8MB'lık bank'ları yazma için kullanıyorsun, böylece 16MB lık kısıma 100GB ile okuyup diğer 16 MB'lık kısma 100 GB yazıyorsun). Ama böyle olunca yüksek bantgenişlğine karşın kullanabildğin alan 16 MB oluyor anlık olarak (abartırsan 1x 8MB + 1x8MB + 1x8MB + 1x8MB şeklinde kullanırsan 200 GB/s'nin üstüne de çıkarsın ama 8 MB ile ne yapacaksın? 640x360 çözünürlük mü vereceksin?). Yani her ne kadar PC ve konsol için ortak ortam kurmuş olsan bile, XB'nin kendi başka dertleri var. Önceden de konsolda kullanılıyordu belli tarz yapılar, şimdide kullanılıyor, dx12 ile de kullanılıyor olacak. Sana esneklik anlamında feci getirisi olmayacak. Burda önemli olan şey bi an evvel olabildiğince bütün programcıları yeni GPU ve kodlama altyapısına uyum sağlamalarını sağlamak. Tam Türkçe'ye nasıl çevirim bilmiyorum ama Low-Level Thinking in High-Level Shading Languages konseptine uydurmaları lazım. Merak eden varsa Emil Persson'un geçen seneki sunumları faln var, bu sene GDC'deki sunumları faln var : http://www.humus.name/index.php?page=Articles Emil Persson Just Cause 2 vs. gibi oyunlarda programcı kısaca, iyi biri. Bu neden önemli, eski tarz yaklaşımlar şimdiki donanımlarda iyi sonuç veremeyebiliyor. Eskiden mantıklı gelen bişey şimdiki donanımda 14 komutta çalışıyor mesela, ama düzgün şekilde şimdiki donanımın nasıl işlediğini tam bilerek yaklaşsan 4 komutta çalışacak. Programcıların geliştricilerin bunların hepsini öğrenmesi gerekiyor. Sonrada XB1 için özel olan ESRAM'lı duruma uydurmaları gerekiyor. Yani PS4'den daha fazla çalışmaya ihtiyaçları var, sorun da burda zaten. ESRAM yda DX12 XB1 için kurtarıcı değiller yani. Donanımı, GCN GPU'sunu doğru düzgün öğrenmek önemli olan. Ondan sonra egzantrik işlere girişebilirsin. Bu da zaman isteyen bişey, bi sürü geliştricinin bu konuda uzmanlaşmasını gerektiren bişey. Kolay değil ama esas kurtarıcı olan bu. ""Bu kadar zırvalamak yerine yeni konsolu adam gib kodlamayı öğrenene kadar pek bişi çıkmayacak deseydin ya"" dersen de bana göre öyle kestrip atılacak bişey değil bu. Cloud için bi sürü yerde bi ton şey yazdım. Bi sürü insanın anladığı anlamda Cloud'un katkısı yok. Cloud computing dediğin şeyi bugün efektif verimli, network gecikmesinden etkilenmeyecek şekilde ve en önemlisiz sorunsuz olarak kullandırtabilecek bi Render yapısı yok. XB + Cloud dendiği zaman bunu Render ile alakalı olarak yorumluyorsanız böyle bi bakış varsa yanlış yerde herkes. 100 birim güç ile 30 FPS render edebliyor, cloud ile 500 birim güç ve 60 fps olacak diye bişey yok. Daha varolan XB'ı, önceki 2 paragraf boyunca bahsettiğime benzer şekilde sonuna kadar verimli bi şekilde kodlama noktasında değiliz. Daha orada bile değilken karma karışık uzak server ile yerel makinayı ortak kullanıp gerçek zamanlı render yaptırmak içinden çıkılamayacak bişey. O Ms'nin demosunu yaptığı fizik demosu faln var, onlar hep hikaye hep PR amaçlı, zaten orda olan şeyde Render ile alakalı değil. Cloud zımbırtılarını Render için kullanabilme imkanın tam olarak yok. Ama başka bi sürü şeyde çok değişik şeyler için kullanabilirsin. Yapay zeka'dan tut devasa maplere, Eve Online'dan çok çok daha büyük dünyalara aklına getirebileceğin tonla yer var. Ama dikkat edersen bunlar %100 realtime olması gerekmeyen şeylerle ilgili. 60 FPS hedefin olup, serverda işlenip konsola transfer edilecek her tür zımbırtıyı yerel veri ile birleştirip, hepsini 16ms altında tutmaya çalışmak kolay olacak iş değil. 5ms servera veri gönderme 5 ms veri alma gecikmesi olsa elinde 6ms civarında zaman kalacak. Herşeyi buna sığdırman lazım. O da pek olacak iş değil. Özet geçersem : Dx12 direk bi kurtarıcı değil. En çok faydası PC'ye olacak. ESRAM çok güzel bişey ama kapasitesi yetersiz. Buna göre bişeyleri optimize etmeye kalktığın zaman 2 arada 1 derede kalıyorsun. Cloud Render için bugün insnların PR tarafından yanıltıldığı şekilde kullanılabilecek bişey değil. Devasa dinamik dünyalar, AI, bazı fizik işlemleri, gerçek dünya haritaları kullanılarak değişen prosedüral oyun dünyası vs. gibi şeyler için kullanılabilir ve çok şeye imkan verir. Ama local+remote hibrid render için direk bi çözüm değil. Kinect olmayınca ve yazılım güncellemesi ile kesin olarak %10 donanım kaynağı serbest kalsa bile 800p deki oyunu 1080p ye çıkarmaya yetmez. Oturup GPU'nun her cacığını öğrenirler, tamamen alternatif bambaşka yollar geliştririrler o zman şimdiki konsollarda daha iyi işler çıkartırlar (PS4/Xb1 farketmez). Daha iyi iş çıkartmak için çoğunluk oyun geliştricisi çok fazla çalışmak zorunda. Belli bi noktaya kadar da bu olmaz zaten. O zaman göreceğimiz şey süper manyak güzel bi dünya oyunlar değil. Güzel olmş dedirticek bi miktar ex oyunlar. Sonrası da kabul edilebilir kaliteye sahip, iyi oyun deneyimi verebilen dünya kadar oyun. Unreal Engine 4'ün, CryEngine'in yeni lisanslama şekilleri geliştricilere neredeyse beleşe kaynak kodu dahil herşeye erişim imkanı veriyor. UE4 şimdilik daha agresif. UE konsollarda da bol bol kullanıldı daha önce. UE4 standart hali ile günümüzü gün edecek kaliteye sahip değil. Ama dediğim gibi "güzel yaa kabulumdur" dedirtecek kalitede bi sürü oyuna imkan verecek. Daha şimdiden 3000'den fazla kaynak kodu değiştrilip paylaşıma açılmış versiyonu çıktı. Konsollarda bundan nasibini alır.

Hobits61

19.5.2014 13:19:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: umut söyler
alıntı:

Orijinalden alıntı: InViSiBLePLaYeR

Grafikleri kötü filan gözükmedi gözüme çok abartı bir fark yok downgrade yemiş grafiklerle anlaşılıyormu anlaşılıyor ama oyunun zevkini baltalamaz bu haliyle de çok iyi gözüküyor PC platformu da konsol platformuda memnun kalır bunu gördükten sonra sanırım.

http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Watch_Dogsun_PS4_Surumu_E3_2013teki_Gorselligi_Sunacak-53249.htm
pc platformu e3 2012 deki gibi olacak dediler.o da aralarında belli efektler dışında bir fark yok
Neden GTA V'in grafiklerini eleştirmiyorsunuz ? Oyunun 2.trailerına bakın bide şimdiki haline.Aynı şekilde bu oyunda da grafik kalitesi düşmüş ama bakıyorum kimse sesini çıkarmıyor.GTA fanboy..

AykutGuru

19.5.2014 13:18:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

Hocam ps4 versiyonu 1080p cozunurluk de renderlnamis ve cam gibi gozukuyor daha ne olsun.Adamin orda yapmaya calistigi sey biraz alttan almak cunku daha once ayni editor Xbox aleyhine inanilmaz yazilar yazmis biri,takiip ediyorum ordan biliyorumKendisi de soyluyor zaten "benden nefret ediceksiniz ama kabul etmem gerekirse Xbox One daha iyi duruyor belki video cekim kalitesinden olabilir"diyor ama ps4 versiyonu cok iyi kalitede 1080p render li yukardaki goruntu iste. Amacim Xbox One i saha kaldirp ps4 u assagilamak degil.PS markasini gonulden severim ama ama haksiz yere kalkip savunmam.Insanlar Xbone u cop mus gibi goruyolar ama en iyi gozuken oyunlar SU AN icin hala bu konsol da.DX 12 geldiginde konsolun performansinin buyuk olcude articagi ve grafiksel olarak buyuk sicrama yasanacagi soyleniyor.Bir yapimci GPU nun sanki iki GPU imis gibi hareket edeceginden bahsetti ve diger yapimcilar destek verdiler.Xbox One hala kapali bir kutu.Ne olacagini ilerleyen donemlerde anlariz.Son olarak Valve bile DX12 nin OpenGL i toza dumana katacagini soyluyor. http://www.gamingonlinux.com/articles/valves-rich-geldreich-notes-some-problems-with-opengl-directx-12-will-leave-it-in-the-dust.3676
Her şey daha güzel olur umarım her iki konsol içinde. Rekabet her zaman bize yarar.

oxfordpsn

19.5.2014 13:17:52

+2
Hocam ps4 versiyonu 1080p cozunurluk de renderlnamis ve cam gibi gozukuyor daha ne olsun.Adamin orda yapmaya calistigi sey biraz alttan almak cunku daha once ayni editor Xbox aleyhine inanilmaz yazilar yazmis biri,takiip ediyorum ordan biliyorumKendisi de soyluyor zaten "benden nefret ediceksiniz ama kabul etmem gerekirse Xbox One daha iyi duruyor belki video cekim kalitesinden olabilir"diyor ama ps4 versiyonu cok iyi kalitede 1080p render li yukardaki goruntu iste. Amacim Xbox One i saha kaldirp ps4 u assagilamak degil.PS markasini gonulden severim ama ama haksiz yere kalkip savunmam.Insanlar Xbone u cop mus gibi goruyolar ama en iyi gozuken oyunlar SU AN icin hala bu konsol da.DX 12 geldiginde konsolun performansinin buyuk olcude articagi ve grafiksel olarak buyuk sicrama yasanacagi soyleniyor.Bir yapimci GPU nun sanki iki GPU imis gibi hareket edeceginden bahsetti ve diger yapimcilar destek verdiler.Xbox One hala kapali bir kutu.Ne olacagini ilerleyen donemlerde anlariz.Son olarak Valve bile DX12 nin OpenGL i toza dumana katacagini soyluyor. http://www.gamingonlinux.com/articles/valves-rich-geldreich-notes-some-problems-with-opengl-directx-12-will-leave-it-in-the-dust.3676 ------------------------------------------------------------------------ Biri şuna İnfamous Second Son'un gameplay'ini izletsin.

Redunay

19.5.2014 13:15:07

-3
İzlediğim kadarıyla grafikleri GTA 5 le neredeyse aynı.

TheBladeRunner

19.5.2014 13:08:42

-6
quote:

Orijinalden alıntı: AyKqT Hocam attığın yazıdaki incelmeyi okudum. Fakat şöyle bir durum var orada onlarda bahsediyor. paylaşılan video farklı özelliklerle kaydedilmiş olma olasılığı. Bunuda anca aynı kişi iki konsoluda aynı şekilde test ettiğinde belli olur demeye geliyor buda doğal olarak oyun çıktığı zaman belli olacak. Umarım her iki konsolda en ufak bir fark bile olmaz çünkü hepimiz para verip alıyorum bu cihazları aynı kalitede olması tercihimdir. Hatta PC daha iyi olmasını gerektiğini düşünüyorum. Çünkü PC sınır yok.
Hocam ps4 versiyonu 1080p cozunurluk de renderlnamis ve cam gibi gozukuyor daha ne olsun.Adamin orda yapmaya calistigi sey biraz alttan almak cunku daha once ayni editor Xbox aleyhine inanilmaz yazilar yazmis biri,takiip ediyorum ordan biliyorumKendisi de soyluyor zaten "benden nefret ediceksiniz ama kabul etmem gerekirse Xbox One daha iyi duruyor belki video cekim kalitesinden olabilir"diyor ama ps4 versiyonu cok iyi kalitede 1080p render li yukardaki goruntu iste. Amacim Xbox One i saha kaldirp ps4 u assagilamak degil.PS markasini gonulden severim ama ama haksiz yere kalkip savunmam.Insanlar Xbone u cop mus gibi goruyolar ama en iyi gozuken oyunlar SU AN icin hala bu konsol da.DX 12 geldiginde konsolun performansinin buyuk olcude articagi ve grafiksel olarak buyuk sicrama yasanacagi soyleniyor.Bir yapimci GPU nun sanki iki GPU imis gibi hareket edeceginden bahsetti ve diger yapimcilar destek verdiler.Xbox One hala kapali bir kutu.Ne olacagini ilerleyen donemlerde anlariz.Son olarak Valve bile DX12 nin OpenGL i toza dumana katacagini soyluyor. http://www.gamingonlinux.com/articles/valves-rich-geldreich-notes-some-problems-with-opengl-directx-12-will-leave-it-in-the-dust.3676

oxfordpsn

19.5.2014 13:07:27

0
Sayın BSC Ailesi, Sanırım haberiniz yok bu video oyunun beta aşamasından alınmıştır.Çıktığında daha iyi olacaktır.Örnek olarak ateş ediyoruz ama bazı insanlar hiç birşey olmamış gibi yoluna devam ediyor.Bu beta videosu olduğu için böledir.Çıktığında bu tarz sorunlar ortadan kalkıcaktır.Rica ediyorum bu bilgiyi konuya güncelleme olarak geçin,çünki insanlar yanlış bilgileniyor.Oyun çıktığında daha iyi olacaktır. Saygılarımla

Hoid

19.5.2014 13:02:08

0
Sıra mantiken şöyle gidecek PC > PS4 > XBOX ONE ama bu tür oyunlarda şöyle bir durum oluyor kim daha çok parayı bastırırsa onun konsolunda oyunlar daha iyi oluyor güç farkına rağmen XBOX ONE ı daha iyi gösterebilirler renk paletini ayarlarlar vs ama dediğim gibi XBOX ONE 1.5 kat daha güçsüz bir konsol bence 1-2 yıla kalmaz yeni bir sürümünü duyurabilirler yada çıkış yapabilir çünkü bakıyorsun PS4 bilmem kaç milyon satmış XBOX ONE a bakıyorsun bilmem kaç milyon dağıtmı yapılmış bu durumu kurtarmak için de Microsoftun böbürlenerek söylediği 1 milyar dolar bütçesi var ki E3 te bu kaynağı kullanıp oyun yağdıracaklarmış bakalım yağmur ne kadar sağlam olacak ona göre konsolun ömrünü belirleyecekler . Geçen sene E3 te yemişim 1.5 kat güç farkını exc oyun göster diyorduk bir şey göstermediler şimdi Phil SPENCER ile birlikte bu algıyı tam tersine çevirirlerse hiç kimse gocunmasın PS4 ve XBOX ONE a çıkan oyunlarda öyle ahım şahım farklar göremezsiniz . Öte yandan PS4 konsolu da XBOX ONE dan kat kat güçlü diyoruz ama özünde oda tırt yani onunda öyle abartı bir donanımı yok gönül isterdi ki daha iyi donanımlı konsollar gelsin ama o bütçeye ancak onu yapmışlar Bir de şu var 1080p manyaklığı başladı millette ben 2k monitörüm var 4k monitörler yaygınlaşsın alırım muhabbetine giriyorum bazen bana olmadık şeyler yazıyorlardı bu konsol fanatikleri ee şimdi bakıyorumda çözünürlük çart curt önemli değil diyenler 1080P diye kafayı yiyorlar demek ki neymiş kardeşim insan gördüğünden aşağısını istemiyormuş . PS4 de zorlama olarak 1080P yi sunuyor ama fark etmişsinizdir oyunlarda grafik canlılık var ama detay yoksunu kaplamalarda tırtıklar var vs . Yap kardeşim 900p olsun 860p olsun ama net olsun 1080p olacak diye oyunu törpileme madem 1080P standartımız olacak kafasıyla gelecektiniz o zaman daha güçlü GPU ya sahip bir APU yaptıracaktınız AMD ye bu iş bu kadar basit .

dr.pc

19.5.2014 12:56:50

-2
Downgrade in ağa babasını yapmış adamlar.

halflıfe

19.5.2014 12:19:19

0
o değilde bu oyun da hepmi yağmur yağacak

AykutGuru

19.5.2014 12:17:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Attigim yorum 5 eksi almis.Ne sandiniz ps4 yeni nesil,Xbox One eski nesil gibi mi gorunucekdi? Ayni oyun,ayni detay seviyesinde,ayni efektlerde biri 900p oteki 792p Daha simdiden dis basinda sizan iki konsolun oynanis videolarinda Xbox One in daha iyi durdugu konusulmaya baslandi ve bunu soyluyen agir PS4 fani bir site cinemablend. http://www.cinemablend.com/games/Watch-Dogs-PS4-Xbox-One-Night-Time-Graphics-Comparison-64171.html
Hocam attığın yazıdaki incelmeyi okudum. Fakat şöyle bir durum var orada onlarda bahsediyor. paylaşılan video farklı özelliklerle kaydedilmiş olma olasılığı. Bunuda anca aynı kişi iki konsoluda aynı şekilde test ettiğinde belli olur demeye geliyor buda doğal olarak oyun çıktığı zaman belli olacak. Umarım her iki konsolda en ufak bir fark bile olmaz çünkü hepimiz para verip alıyorum bu cihazları aynı kalitede olması tercihimdir. Hatta PC daha iyi olmasını gerektiğini düşünüyorum. Çünkü PC sınır yok.

BSC Misafiri

19.5.2014 12:07:02

-1
yav abi 1080p olsa noolacak 900p olsa noolacak, 60 fps olsa noolacak 30 fps olsa noolacak, bunlar çoğumuzun(tekrar söylüyorum ÇOĞUMUZUN) farketmediği şeyler, oyunun hikayesi ve oynanışı bi potansiyel sunuyo, bunlar yerine ufak farkların üstüne açgözlülük yapmaya gerek yok bence :) :)

BSC Misafiri

19.5.2014 12:07:00

0
Grafikler çok iyi görünüyor, çözünürlükte güzel. Beta da hataları düzeltiyorlar, testleri yapıyorlar. tam sürümün daha iyi grafiklerle geleceğine işaret.

BSC Misafiri

19.5.2014 12:06:58

0
Olmus iste ne istiyonuz?

TheBladeRunner

19.5.2014 11:56:39

-5
Attigim yorum 5 eksi almis.Ne sandiniz ps4 yeni nesil,Xbox One eski nesil gibi mi gorunucekdi? Ayni oyun,ayni detay seviyesinde,ayni efektlerde biri 900p oteki 792p Daha simdiden dis basinda sizan iki konsolun oynanis videolarinda Xbox One in daha iyi durdugu konusulmaya baslandi ve bunu soyluyen agir PS4 fani bir site cinemablend. http://www.cinemablend.com/games/Watch-Dogs-PS4-Xbox-One-Night-Time-Graphics-Comparison-64171.html

BlackBeasT

19.5.2014 11:40:30

0
way anasını sayın seyirciler orjinali 900p olan oyunun 1080p videoları, Oyunun çıkış tarihinden sonra Utube'da doya doya izlersiniz.. Gençlik ve spor bayramı bu anlamlı günde Milletin 1080p hasreti yüreğimizi burkuyor. İnsanları 1080p özleminin baş mimarları sizlere sesleniyoruz....Utanın

bozcan

19.5.2014 10:42:42

+3
Hâlâ mı 900p 1080p tartışması?!! Oynamayın kardeşim kimse size zorla WD oynatmıyor. Almayın kardeşim kimse size zorla PS4 aldırtmıyor. Gidin WD PC Ana Konusunda tartışın. Bu arada bazı hakarete varan mesajların yayınlanması da yöneticinin/BSC'nin ayıbıdır.

umut söyler

19.5.2014 09:34:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: InViSiBLePLaYeR Grafikleri kötü filan gözükmedi gözüme çok abartı bir fark yok downgrade yemiş grafiklerle anlaşılıyormu anlaşılıyor ama oyunun zevkini baltalamaz bu haliyle de çok iyi gözüküyor PC platformu da konsol platformuda memnun kalır bunu gördükten sonra sanırım.
http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Watch_Dogsun_PS4_Surumu_E3_2013teki_Gorselligi_Sunacak-53249.htm pc platformu e3 2012 deki gibi olacak dediler.o da aralarında belli efektler dışında bir fark yok

uranus666

19.5.2014 09:20:58

0
Silahların sesleri ve vuruş hissi bana kötü geldi, inşallah videodan kaynaklıdır. Bir de çatışmanın ortasında insanların rahat tavırları göze batıyor, final sürüm de bunların düzeltileceğini umuyorum

umut söyler

19.5.2014 09:01:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL PC için 60 Liradan ön sipariş vermiştim ulan bu oyun ne olacak diye düşünüyordum şidmi PS4 sürümüne baktım da oyun kendini çok iyi toparlamış E3 2012 de gösterilen videodan eser yok ama yinede bir kaç ay önce çıkan videolardan kat kat daha iyi duruyor birde PC de 4k ya kadar desteğide var üstüne birde mod yaparlarsa bu oyun patlar gider ...
http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Watch_Dogsun_PS4_Surumu_E3_2013teki_Gorselligi_Sunacak-53249.htm

umut söyler

19.5.2014 08:59:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: dingo egret! Dün yayınlanan fake incelemedeki görüntülerden çok daha iyi olduğu inkar edilemez. Ama 2012de gördüklerimizden çok daha tırt olduğu gerçeğini de değiştirmiyor bu..

Ve ben hala balon olduğunu düşünüyorum..
http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Watch_Dogsun_PS4_Surumu_E3_2013teki_Gorselligi_Sunacak-53249.htm

killenergy35

19.5.2014 03:10:08

-1
Abi oyundan oyle soguttularki ikonlar ps4 olmasina ragmen suphe eder oldum..boylemi cikicak acaba oyun diye !!!

edd121

19.5.2014 01:55:43

0
intikam peşinde koşayım derken zatürre olacak.bu ne arkdaş hep yağmurlu hava videosu :D

BSC Misafiri

19.5.2014 01:26:25

0
ya hala COD diye ortaliga cikan insanlara sasiyorum. Adamlar 6-7 sene oncesine ait grafik motoru ile minimal degisiklerle ayni oyunu isitip isitip sattilar, hala cod 60 fps falan diye yazanlar var. 6-7 sene oncesinin mimarisi ile yapilmis tum oyunlarini bugunki pc lerde yada konsollarda calistirsinlar en az 150 fps de calisacaktir. COD nedir ya!

rcpyksl

19.5.2014 00:41:04

+1
Cod tabi 60 fps olucak o fps oyunu kesinlikle gerekli gerekirse 240p olucak ama 60 fps olucak..acik dunya genis bir oyun icin wd yeteri kadar iyi..her ay oyun alanlar icin wd harika 5 yilda bir oyun aliyorsanizda gidin gta v alin bu kadar basit

Kasatka

19.5.2014 00:29:17

0
Benim hosuma giden sey ; multide daha 1 yil gecmeden bu grafik detayini veren bir cihaz bi4 kac seneye exf oyunlarda neler yapmazz .

playstation_4

19.5.2014 00:04:40

0
aynen sürüş dinamikleri berbat , bakarsın günceleme ile düzeltirler

BSC Misafiri

18.5.2014 23:28:38

+6
Surus dinamikleri berbat

BSC Misafiri

18.5.2014 23:28:16

0
Yerin dibine soktuğumuz cod 60 fps. Mevzu cod olunca umursamıyoruz bunu, bildiğimizi okuyup demediğimizi bırakmıyoruz. Ama 'cod'da umrumuzda olmayan fps oranını kusursuz bi oyunda kusurlu yan olarak görüp' tartışma konusu haline getiriyoruz. iyi miyiz? Bence değiliz.

BSC Misafiri

18.5.2014 23:28:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: Riwalp 900p olan oyun nasıl 1080p oldu şimdi
upscale ile. gerçek 1080p değil.

Hoid

18.5.2014 23:25:19

0
PC için 60 Liradan ön sipariş vermiştim ulan bu oyun ne olacak diye düşünüyordum şidmi PS4 sürümüne baktım da oyun kendini çok iyi toparlamış E3 2012 de gösterilen videodan eser yok ama yinede bir kaç ay önce çıkan videolardan kat kat daha iyi duruyor birde PC de 4k ya kadar desteğide var üstüne birde mod yaparlarsa bu oyun patlar gider ...

dingo egret!

18.5.2014 23:21:07

-2
Dün yayınlanan fake incelemedeki görüntülerden çok daha iyi olduğu inkar edilemez. Ama 2012de gördüklerimizden çok daha tırt olduğu gerçeğini de değiştirmiyor bu.. Ve ben hala balon olduğunu düşünüyorum..

OldGamers86

18.5.2014 23:10:05

0
Video'su 1080p olmuş zaten. Kendi değil. :)

TheBladeRunner

18.5.2014 22:58:46

-8
quote:

Orijinalden alıntı: asruh03 Xbox One ps4 e göre kötü. Eski nesil gibi. PS4 deki sürümü kesinlikle yeni nesil. Ama tabi ki PC de çok daha iyi görünecektir. Ben şahsen PS4 e alacağım. Oynayıp geri satabilirim. Grafikler kesinlikle güzel görünüyor. Bu ekranda böyle solukluğuna bakmayın. Oynarken fark olacaktır. :) XONE sahipleri PC si iyiyse ona alsın. Benim gibi PS4 sahipleri kararsız kalacaktır. Pc daha ucuz olduğundan veya korsana yöneleceklerdir.
Omrunde hic Xbox One gormemis masum koylu!!!

Riwalp

18.5.2014 22:55:18

-2
900p olan oyun nasıl 1080p oldu şimdi

umut söyler

18.5.2014 22:38:09

+2
quote:

Orijinalden alıntı: hayko10
alıntı:

Orijinalden alıntı: CPTLeBron

alıntı:

Orijinalden alıntı: hayko10

Oyunun kendisi 1080p bile değil, video 1080p olsa ne yazar... Bunlar anca kendimizi kandırmak. Cihazı aldık para verdik ya tamam o artık süper...

PS4'ü camdan fırlattım hemen aşağı bu yorumu gördükten sonra. Beni aydınlık fikirler içerisinde boğduğun için teşekkürler reyiz. Doğru yolu buldum sonunda.

Aferin sana yavru kurt, ocağa alındın
yalnız arkadaş senle dalga geçmiş

AutumnRain

18.5.2014 22:34:35

0
wow such heck

oxfordpsn

18.5.2014 22:33:31

+3
Arkadaşlar bu neyin kafası?1080p değil diye adam nerdeyse ortalığı yakıcak.Hayatınız grafik olmuş.Red Dead Redemtion 440p haberiniz varmıydı?Anlatmak istediğim ne bu grafik sevdası,yani görende titan ekran kartı var, adam grafikler downgrade yemiş diye üzülüyor sanıcak.Ben playstation4'de oynıyacağım oyunu ve bu videoda bu oyunun başarılı olduğunu iyice anladım.

tobepeople

18.5.2014 22:32:57

+1
30 fps herşeye yeter gözünle göremediğim detayın anlamı yok benim için bu yüzden boşa para harcanıyor bence en ideali en az 5 yıl kullandığın ekran kartıdır hala 30 fps oynatıyorsa her oyunu full hd de sıkıntı yok demektir ben 6870 kullanıyorum herşeye yetiyor hala 2 sene daha idare eder sanıyorum sonra bakarız çaresine :)

GT_55

18.5.2014 22:30:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: hayko10 Oyunun kendisi 1080p bile değil, video 1080p olsa ne yazar... Bunlar anca kendimizi kandırmak. Cihazı aldık para verdik ya tamam o artık süper...

umut söyler

18.5.2014 22:29:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-
alıntı:

Orijinalden alıntı: hayko10

Oyunun kendisi 1080p bile değil, video 1080p olsa ne yazar... Bunlar anca kendimizi kandırmak. Cihazı aldık para verdik ya tamam o artık süper...

1080P olmadıktan sonra hayatta oynanmaz bu yorumu kesinlikle destekliyorum. Ben emulator ile Mario oynamıştım 1080P de bu grafiklerden 10 kat daha iyi gözüküyordu.

Oyunu oyun yapan unsurlar:

1080P
16X AA
60FPS

bunlar yoksa çöptür. TLOU mesela 720P 20 fps de çalışıyormuş Mario mesela 1080P 60FPS.
tabi canım 1080p 60fps olmayan oyun çöptür.ne kadar kaliteli senaryo,oynanabilirlik olursa olsun

Uzayda Bir Nokta

18.5.2014 22:27:11

+1
Xbox One ps4 e göre kötü. Eski nesil gibi. PS4 deki sürümü kesinlikle yeni nesil. Ama tabi ki PC de çok daha iyi görünecektir. Ben şahsen PS4 e alacağım. Oynayıp geri satabilirim. Grafikler kesinlikle güzel görünüyor. Bu ekranda böyle solukluğuna bakmayın. Oynarken fark olacaktır. :) XONE sahipleri PC si iyiyse ona alsın. Benim gibi PS4 sahipleri kararsız kalacaktır. Pc daha ucuz olduğundan veya korsana yöneleceklerdir.

umut söyler

18.5.2014 22:26:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: Xbox One PC ye göre baya kötü...
tek fark nvidia nın bahsettiği efektler

umut söyler

18.5.2014 22:23:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: InViSiBLePLaYeR Grafikleri kötü filan gözükmedi gözüme çok abartı bir fark yok downgrade yemiş grafiklerle anlaşılıyormu anlaşılıyor ama oyunun zevkini baltalamaz bu haliyle de çok iyi gözüküyor PC platformu da konsol platformuda memnun kalır bunu gördükten sonra sanırım.
adamlar konsol versiyonu e3 2013deki gibi olacak demişlerdi.bence aralarında bir fark yok

rambocuk

18.5.2014 22:21:38

0
Arkadaşlar oyunun kendisinde zaten ağım şağım grafik yok bende ps4 le pc arasında kaldım hangisine alsam daha iyi performans alırım diye sanırım pcye alıcam ama ps4 dün gücünü ps4 sahipleri bilir oyunu yapan yapamamış infamus 1080 p ve mütiş detay grafik var

InViSiBLePLaYeR

18.5.2014 22:14:53

0
Grafikleri kötü filan gözükmedi gözüme çok abartı bir fark yok downgrade yemiş grafiklerle anlaşılıyormu anlaşılıyor ama oyunun zevkini baltalamaz bu haliyle de çok iyi gözüküyor PC platformu da konsol platformuda memnun kalır bunu gördükten sonra sanırım.

Project Scorpio

18.5.2014 22:14:26

-8
PC ye göre baya kötü...

David Attenborough

18.5.2014 22:08:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

Hayır, yanlış anlama 2 kardeşimle beraber Super Mario Bros Wii yi keyifle bitirdik. Bölüm tasarımları, oynanış renkli ve espirili havası harikaydı. Oyun kendi türünde cidden efsane. Eskiden beri Mario üzerinden böyle espiriler yapılır ben ordan yola çıktım.
Sorun yok o halde.

Guest-56D7221EF

18.5.2014 22:07:15

0
ULan herkez takmış grafiklere oyunun içeriğinden bahsedin birazda oyunda yapıcak bişeyler yok herhalde mal mal dolaşıcaz şehirde ????!!! şöyle adam akıllı içeriğinden bahseden biride yok arkadaş....

CPTLeBron

18.5.2014 22:06:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Mario, Nintendo ile klasikleşmiş bir yapıttır. Böyle küçümsemen yanlış olmuş.
Mario'nun içeriğiyle, nasıl bir oyun olduğuyla dalga geçmemiş. Teknik yönden ele almış sadece. Zaten Mario teknik açıdan öne çıkan bir oyun değil. Küçümsediğini de nereden çıkardın? Bu arada bu haberin altına da gelip yorum attığına ne kadar sevindim anlatamam. Aynen böyle devam reyiz.

Mactavish-

18.5.2014 22:03:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: S. Hawking

Mario, Nintendo ile klasikleşmiş bir yapıttır. Böyle küçümsemen yanlış olmuş.
Hayır, yanlış anlama 2 kardeşimle beraber Super Mario Bros Wii yi keyifle bitirdik. Bölüm tasarımları, oynanış renkli ve espirili havası harikaydı. Oyun kendi türünde cidden efsane. Eskiden beri Mario üzerinden böyle espiriler yapılır ben ordan yola çıktım.

David Attenborough

18.5.2014 22:01:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

1080P olmadıktan sonra hayatta oynanmaz bu yorumu kesinlikle destekliyorum. Ben emulator ile Mario oynamıştım 1080P de bu grafiklerden 10 kat daha iyi gözüküyordu. Oyunu oyun yapan unsurlar: 1080P 16X AA 60FPS bunlar yoksa çöptür. TLOU mesela 720P 20 fps de çalışıyormuş Mario mesela 1080P 60FPS.
Mario, Nintendo ile klasikleşmiş bir yapıttır. Böyle küçümsemen yanlış olmuş.

Emrehan141:

18.5.2014 22:01:01

0
İlk video bittikten sonra sadece bende mi mmm enteresan videolar çıkıyor?

a.memo

18.5.2014 21:59:38

+1
gerçekten grafiksel olarak çok iyi duruyor... Ama ben bitek ateş ederken falan silahın sekmemesini sevmedim sanki boncuk tabancası gibi :D:D... Patlama efektleri falan süper yalnız...

Uzayda Bir Nokta

18.5.2014 21:59:03

0
Süper ya ben çok korkuyordum umudumu yitirmiştim ama bence çok iyi. Bu arada 1080p değil diye zırlamayın o kadar çok fazla fark olmuyor. Umarım hikayesi, oynanabilirlik, animasyonlar, yapay zeka çok iyidir. Tek korkum onlar. Şansıma 26 sında finallerim başlıyor. 8 hazirandan sonra alacağım of şansa bak ya :@

Mactavish-

18.5.2014 21:58:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: hayko10 Oyunun kendisi 1080p bile değil, video 1080p olsa ne yazar... Bunlar anca kendimizi kandırmak. Cihazı aldık para verdik ya tamam o artık süper...
1080P olmadıktan sonra hayatta oynanmaz bu yorumu kesinlikle destekliyorum. Ben emulator ile Mario oynamıştım 1080P de bu grafiklerden 10 kat daha iyi gözüküyordu. Oyunu oyun yapan unsurlar: 1080P 16X AA 60FPS bunlar yoksa çöptür. TLOU mesela 720P 20 fps de çalışıyormuş Mario mesela 1080P 60FPS.

CPTLeBron

18.5.2014 21:52:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: hayko10

Aferin sana yavru kurt, ocağa alındın

thriller89

18.5.2014 21:51:15

0
Harika görünüyor.

hayko10

18.5.2014 21:49:09

-2
quote:

Orijinalden alıntı: CPTLeBron

PS4'ü camdan fırlattım hemen aşağı bu yorumu gördükten sonra. Beni aydınlık fikirler içerisinde boğduğun için teşekkürler reyiz. Doğru yolu buldum sonunda.
Aferin sana yavru kurt, ocağa alındın

David Attenborough

18.5.2014 21:48:46

+2
Bu grafikleri Gta V'le karşılaştıranlar vardı

CPTLeBron

18.5.2014 21:47:50

+2
quote:

Orijinalden alıntı: hayko10 Oyunun kendisi 1080p bile değil, video 1080p olsa ne yazar... Bunlar anca kendimizi kandırmak. Cihazı aldık para verdik ya tamam o artık süper...
PS4'ü camdan fırlattım hemen aşağı bu yorumu gördükten sonra. Beni aydınlık fikirler içerisinde boğduğun için teşekkürler reyiz. Doğru yolu buldum sonunda.

Mactavish-

18.5.2014 21:44:53

0
Ubisoft umarım optimizasyonu düzgün yapmıştır. PS4 de harika görünüyor oyun, umarım PC dede kaliteli şekilde rahat oynarım oyunu. Bu arada Talha Abimiz olmasa bu oynanış videosunu BSC de göremezdik grafikler kötü olsaydı tabi IGN den önce burdaydı.

mementopolis

18.5.2014 21:42:18

-4
:D bilmiyorum, oynanis videosunu seyrettikden sonra beliren "France 4 naturisme.tv" gibi ciplak insanlarin resmi beliriyor yöneticiden kontrol ettmesini öneriyorum bir zahmet..veya bende öyle gözüküyor..bu fransizlar ne terbiyesizmis arkadas ciplak plaj´da hotelerde geziyorlar , Töbe Töbe ...

hayko10

18.5.2014 21:41:31

-8
Oyunun kendisi 1080p bile değil, video 1080p olsa ne yazar... Bunlar anca kendimizi kandırmak. Cihazı aldık para verdik ya tamam o artık süper...

firkateyn

18.5.2014 21:39:34

0
Bu oyun bizi uzun süre oyalar. Yazın genelde oyun kıtlığı oluyor. Bu oyun iyi oldu. Kim ne derse desin şu an için alternatifler arasından gayet iyi bir oyun olarak geliyor. Artık çıkmasını bekliyoruz :)

mehmedaltair

18.5.2014 21:37:41

+5
bunca karalama kampanyasına karşılık tokat gibi cevap. işte oyun budur

encuni

18.5.2014 21:37:38

+3
Bu grafiğe kötü diyenler eline mouse klavye alsın dışarı cıksın dışarda oynasın.

Hobits61

18.5.2014 21:34:45

0
Grafikler muhteşem.Kötüleyenlere gelsin..

Captain Alpaca

18.5.2014 21:31:04

+1
Araba patlamaları bile çok iyi olmuş o çok eleştirilen benzin istasyonu sahnesinin iddiaların aksine çok iyi olacağını düşünüyorum
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Watch Dogs ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
296 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız