Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Türk Yapımı Ücretsiz Korku Oyunu "SELF" Sizlerle

 
    Türk oyun tasarımcısı Ahmet Kamil Keleş'in 6 yıl boyunca üzerinde çalıştığı SELF adlı korku oyunu nihayet çıkış yaptı.

     Mekan olarak Outlast'a ve oyun içi modelleri de Manhunt'a benzettiğimiz SELF'te; kendinden ölesiye nefret eden bir kişinin kabuslarla dolu hayatını konu alıyoruz. Bu duruma psikolojik etkiler de sebep oluyor.
 
    Geliştiricinin belirttiğine göre de; oyun kısa ancak sert ve yoğun bir atmosfere sahip. Tabii Outlast, Manhunt, The Evil Within, Silent Hill gibi oyunlarda olduğu gibi SELF'i de tamamen yetişkinlere öneriyor. Çünkü oyunda insanın kendine zarar vermesi, oyunun önemli bir kısmını oluşturuyor.

    Sadece PC/Windows platformlarına çıkan SELF'i buradan ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Oyun doğal olarak Türkçe dil desteğini de desteklemektedir. Oyunun boyutu ise 241 MB'dır.

Oyunun ekran görüntülerine de aşağıdan bakabilirsiniz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
PC
God Eater 2: Rage Burst'ün "Off Screen" Videosu Playstation 4 Hacklendi
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

28.10.2014 14:03:27

0
Gereksiz oyun ille mahmut yaptı diye oynayacak halim yok. Atın çöpe gitsin.

killuminati25

27.10.2014 15:43:35

0
Ortada emek var ona eyvallah ama oyunda amaç neydi onu anlamadım.

Venomstr

27.10.2014 14:18:06

0
SELF - Türk Yapımı Korku Oyunu ?

BSC Misafiri

27.10.2014 10:04:16

0
Pardon ama kendi ülkesinde oyun yapımcılığının hem gelişmesini isteyip hemde böyle bir yapım çıktığı halde kötüleyen aptal sürüsü oldukça bu ülkede kimse oyun sektörüne atılmasın gelişeceği varsada böyle zihniyete sahip insanlar yüzünden gelişmez

ezicioyuncu

26.10.2014 22:32:40

0
Anlarım , emek vardır ortada güzel bir yapım deriz de bu oyun mu şimdi ? 6 yıl uğraşılmış diyor yapan şahıs ancak ortada oyun denilen birşey yok 10 dakika mı sürüyor anlamadım fareye iki ters bi düz aha finish. Aferin yapana tebrikler goty ödülünü alırsın bi 6 yıl daha uğraşılsın belki bi 10 dakika daha bakarız ne oluyor

Garrus

26.10.2014 18:38:06

-1
Çekemeyen anten taksın. Mis gibi oyun. İlla ecnebi yapınca mı tatlı geliyor hödüklere bak.

Guest-BB2CECC18

26.10.2014 16:35:49

-1
Bazıları çıkmış bundan çok daha iyi oyunlar yapanlar var demiş ee tutanmı var onları yapsınlarda oynayalım boş boş konuşmayın indirin deneyin boyutuda küçük.

vipersix

26.10.2014 14:08:41

-1
ortada bir emek var sonuçta haksızlık etmemek lazım

Vanitass

26.10.2014 13:36:15

-1
destek olmak lazım indirin beyler

TayfunKey

26.10.2014 13:29:25

-2
quote:

Orijinalden alıntı: ghostliving Bırakın ya :D Adamlar bu oyunun 2 katını 24 saat süren oyun yarışmalarında yapıyor ki aynısını ülkemizde de yapıyorlar ve yapan daha yetenekli nice gençler ve ekipler var. Gelmişsiniz bunu burdaa haber ediyorsunuz. Haberi yapan editörden belli zaten Tayfun'a adam gitmiş demiş "beni bir haber et" oda etmiş. Gerçekler acıdır bu oyuna bakarak Türk oyun sektörünü aşağıladığımı sanacak ergenler olacaktır ama işi bilenler bana hak verecektir. Nice gençler ekip ve stüdyolar var Türkiye'de bu oyunu 24 saat içinde daha iyisini yapabilecek.
Alakası yok. Adamı tanımıyordum bile. Game Developers @Turkey adlı grupta fark ettim oyunu da bi deneyeyim dedim. Sonra beğenince haber yaptım. Öyle "beni bir haber et" diyen herkesi haber etseydim iyice çöplüğe dönerdi burası. :) Oyun kısa, 6 yıl uzun bir zaman ama fena değil işte.

SystemRQ

26.10.2014 12:54:17

+1
Türk yapımı diye poh pohlamanın bir mânâsı yok.Yapımı denedim , kesinlikle ortada Oyun'a dair birşey yok.Türk yapımı flash oyunlarımız var , Google Play'de Manuganu 1 ve 2 oyunları var.Bunları milyonlarca insan oynadı ve beğendi.Böyle bir yapımın haberi bile yapılmamalıydı

KoRnTuNeS

26.10.2014 12:22:12

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Erselow

iyisini yapta oynayalim bir turkun bunu yapmasi bile buyuk basaridir
sen beğenmediğin herşeyi kendin mi yapıyosun? türkün bunu yapması başarıdır derken hakaret mi ediyosun? türkler en fazla yapsa yapsa bunu yapabilirdi zaten mi demek istiyosun?

Old-Snake

26.10.2014 12:09:13

+5
Bırakın ya :D Adamlar bu oyunun 2 katını 24 saat süren oyun yarışmalarında yapıyor ki aynısını ülkemizde de yapıyorlar ve yapan daha yetenekli nice gençler ve ekipler var. Gelmişsiniz bunu burdaa haber ediyorsunuz. Haberi yapan editörden belli zaten Tayfun'a adam gitmiş demiş "beni bir haber et" oda etmiş. Gerçekler acıdır bu oyuna bakarak Türk oyun sektörünü aşağıladığımı sanacak ergenler olacaktır ama işi bilenler bana hak verecektir. Nice gençler ekip ve stüdyolar var Türkiye'de bu oyunu 24 saat içinde daha iyisini yapabilecek.

BSC Misafiri

26.10.2014 11:46:35

0
Neden ücretsiz olarak sunmuş 6 yıllık emeğini?

maniague

26.10.2014 11:14:17

0
Oyun yapmak hiç ama hiç kolay değil. Hele ki tek başınaysan. Bu adam 6 yıl boyunca aralıksız çalıştım da demiyor, bir yandan da işinin gücünün peşine düşmüş. Üstelik yapımını da ücretsiz sunmuş. Neresinden tutarsan tut, her türlü saygıyı ve övgüyü hak etmiş arkadaş. Keşke daha çok yapımcı çıksa da böyle, gördükçe göğsümüz kabarsa.

Erselow

26.10.2014 10:06:39

-5
quote:

Orijinalden alıntı: KoRnTuNeS ya kusura bakmayın ama hiç boşuna indirmeyin tek kelime ile vakit kaybı. oyun yaklaşık 15-20 dakikada bitiyor ve tıklayarak ilerlenen flash oyunlardan farksız. hikaye falan filan hiçbir şey yok, saçma sapan bi final. bu oyunun kesinlikle 6 yılda geliştirildiğine inanmıyorum, belki 6 gün. dedim acaba bu sefer bir şeyler başardık mı, ama büyük hayal kırıklığına uğradım. indirip oynayanlar bana hak verecektir. 98den beri oyun oynarım (nes oyunlar hariç tabi), ama ben ömrümde böyle saçma bir şey oynamadım.
iyisini yapta oynayalim bir turkun bunu yapmasi bile buyuk basaridir

maxpayne15

26.10.2014 09:56:47

-1
Ellerine sağlık Ahmet Kamil Keleş kardeşim nice böyle güzel oyunlarına İNŞAALLAH.Tebrik Ederim

daedlus

26.10.2014 09:30:59

-1
tebrikler AHMET KAMİL KELEŞ ayrıca canı gönülden teşekkürler

KardesBekle

26.10.2014 09:12:27

0
bsc editörlerinden inceleme adı altında bir video bekliyoruz. ;)

taylaN124

26.10.2014 04:48:51

-1
http://www.youtube.com/watch?v=QRxqcu6dDvY izle

BSC Misafiri

26.10.2014 04:46:41

-1
Tebrik ederim arkadaşı gayet sabır edip oyununu cıkarmıs.Bir kaç kötü eleştiriyi gözünce moralim bozuldu oyun kötü vs denilmiş özetle onu diyen arkadaşlar oyun yapmak basit birşey değil ve cok cok fazla mesai isteyen bir iştir oyunun görsel olan tarafı bir yana oyunun yazılım yeri cok ayrı arkadaş tek başına yapmış lütfen saygı duyalım malüm ülkemizde çok fazla oyun yapan insan yok bu sekilde yıkıcı eleştiriler yerine daha yapıcı yorumlar yapalım iyi oyunlar herkese

BSC Misafiri

26.10.2014 04:46:29

0
6 yıl sırf bu işle uğraşmamıştır herhalde. deneyenlerden yorumları bekliyoruz.

taylaN124

26.10.2014 04:45:22

0
Türk Yapımı Ücretsiz Korku Oyunu "SELF" Sizler için İnceledik oyun tasarımcısı Ahmet Kamil Keleş’in 6 yıl boyunca üzerinde çalıştığı SELF oyunu çıktı. Self; kendisinden ölesiye nefret eden bir adamın kabuslarla dolu dünyası hakkındaki ücretsiz bir psikolojik korku/macera oyunudur. Oyunun kıvamı tam bir espresso gibi; kısa, ama sert ve yoğun. Oyun kesinlikle yetişkinler içindir, zira insanın kendisine zarar vermesi hikayenin önemli bir kısmını oluşturmaktadır. Tasarımcı Ahmet Kamil Keleş‘e sorduğumuzda SELF’i şöyle anlattı; Self, benim boş zamanlarımda üzerinde çalıştığım (son 1-2 haftayı saymazsak, onlarda tam vakit ayırdım) korku/macera oyunu. Dışavurumcu bir niteliği var, bilinen “oyun” kavramından ziyade sanatsal bir esere yakın. Espresso kıvamında; kısa ama yoğun ve sert. 2008 ve 2014 yılları arasında toplam 6 yıl uğraştım. Bu 6 yıl boyunca başka bir sürü oyunla uğraştım, işe girdim, iş kurdum, Self’e dokunmadığım yıllar olmuş bile olabilir. Crimm’s Son isimli kardeş bir oyun üzerinde de çalıştım (Self’teki kitaptaki karakterlerin oyunu), o oyunun kaderi de şu an meçhul. Sözü nereye getireceğim; 15 dakikalık bir deneyim sunacak kadar küçük bir oyun projesi bu kadar uzayabiliyor, özellikle de bu akşam yiyeceğiniz ekmek için yaptığınız asıl iş bu oyun değilse. İnsan, yan projeye odaklanmakta zorlanıyor. Self’i bana asıl bitirten şey, son 1-2 haftada Pawn of the Dead yerine Self’e abanmış olmam oldu. Oyunun Hikayesi Zaman, anlamını yitireli uzun zaman oldu. Ve mekân da, ruhumla bütünleşen bu paslı dört duvar arasında. Kendinizden ölesiye nefret ettiğinizde bazı şeyler önemini yitirmeye başlar. Başarılarınız, sevdikleriniz, sahip olduklarınız… Ve kim olduğunuz! Geriye kalan tek şey işlediğiniz suç ve bunun utancıdır artık. Kendinize verdiğiniz hiçbir zarar, suçluluğunuzu bastıracak kadar ağır değildir. Oyunu ücretsiz olarak hemen buradan indirip oynayabilirsiniz. Yeniden, yeniden, yeniden yap! Oyunun bu kadar uzun sürmesinin başka önemli bir nedeni, oyundaki sahneleri, assetleri birkaç kere baştan yapmış olmam. Yüzü parçalanmış adamın yüzünü kaç kere parçaladım, kaç farklı çekim yaptım, hatırlamıyorum. Üstteki iki versiyon 2009'a ait. Oyunun çözünürlüğü o zamanlar 800x600'dü, sonra çözünürlüğü 1024x768'e çıkartıp baştan çekimler yaptım. İyi ki film yönetmeni değilim, oyuncular beni linç ederlerdi! Oyun yapımında ideal olan şey, bir asset'in bir kere sağlamca yapılması ve hep o sağlam ilk halinin kullanılması. Ama pratikte öyle olmayabiliyor. Güzel, tatmin edici bir şeyin ortaya çıkması için asset'leri bazen defalarca baştan çizmenize gerek duyuluyor. Ama buna da değiyor. Self'te böyle oldu. Ama bunu dengelemeniz gerek. Ben oyunda önemli bir aşamaya geldikten sonra AGS'nin kaynak kodları yayınlandı. Birazcık uğraşmakla AGS'ye 1280x720 çözünürlüğü eklemeyi başardım. En çok istediğim şeylerden birisi oyunu 1024x768'den daha yüksek çözünürlükte, sinematik bir ekran oranında oynatmaktı, 1280x720 de tam istediğim rakamdı. Ama bu, o ana kadar çektiğim sahneleri yeniden çekmem anlamına geliyordu. Ve ben sahneleri gayet amele yöntemlerle çektiğim için bu epey bir süre kaybı anlamına geliyordu. Bu yüzden ı ıh, 1024x768'le devam etmeye karar verdim. Source Engine Amelelik demişken; en büyük pişmanlığım Source Engine'le çalışmak oldu. Source SDK'yla yaşadığım en büyük sıkıntı, arada bir gelen zorunlu update'den sonra SDK'nın açılmamasıydı. Oyunun sonlarına doğru SDK'yı açmayı hiç başaramadım. Bütün Source oyunlarımı, SDK'yı yeniden yükledim, ı ıh, açılmadı. Oyunun sonundaki koridor sahnesi normalde daha uzundu, yerin 7 kat altından üstteki bir odaya geçtiğimizde o ikinci mektupu görecektik. Oyundaki mevcut koridor ile o son yaptığım 7 katlık kuleyi birleştirmem için SDK'nın parçası olan Hammer Editor'ü kullanmam gerekiyordu, ama açılmadı. Ben de en sonunda pes edip o 7 katlı kuleyi oyundan tamamen çıkarmaya karar verdim. Oyundaki mevcut koridorun sonunda ışıklı bir odaya ulaşıyorduk normalde. Garry's Mod'la o koridorun sonunda çok alakasız nesneler spawn edip bir duvar örerek koridoru kapattım. Valve forumlarından filan yardım alsam belki sorun çözülürdü. Ama neyse, o kule sahnesi çok gereksiz bir şekilde oyunu uzatıyordu. Oyuna bir şey katmıyordu. Ben de çıkardım. Özellikle Unity ve Unreal Engine'le çalışmaya başladıktan sonra bu ameleliliği hissetmeye başladım. Misal, 5 frame'lik pervane animasyonunu yapmak için haritayı 5 kere ayrı ayrı derlemem gerekti. Şu anki bilgimle Unity'de bu pre-render alma işini yapsam, 5 dakikada hallolacak şeyi yarım saatte filan gerçekleştirebildim. Crimm's Son'a Sims 3'le devam etmek konusunda bu yüzden kararsızım. Sims 3, HL2 gibi başka bir oyunun içinden bir oyun yapmak çok amatörceymiş, bunu iyice görmüş oldum. Sims 3'te mesela Crimm'in spritelarını çıkarmak için arkaya yeşil renkli bir duvar inşa ettim mesela, manyaklık. Crimm's Son'ı normal profesyoneller nasıl oyun yapıyorsa o şekilde yapacağım sanırım. Source'un en büyük faydası, bana model ve kaplama sunmaktan da öte, var olan modellerin bana ilham vermesi oldu. Bir kabus sahnesinde o böcek gibi hareket eden varlık mesela, Garry's Mod'da var olan bir HL2 modeline et texture'ı giydirmemle ortaya çıktı. Modelleri ve kaplamaları export edip öyle kullanmalıydım yine de, Source'un içinde değil. AGS Adventure Game Studio'nun Self için en büyük faydalarından birisi, açık kaynak kodlu olması. Motora eklemek istediğim bir özellik vardı: Seslerin hızını oyun içerisinde değiştirebilmek. Bu oyuna çok şey katıyor. Alkekopter'i bu kadar keyifli kılan özelliklerden biri seslerin hızının değişebilmesiydi (alev topunun sesi, alev topuyla birlikte değişiyor. Müzik de "zamanı yavaşlat" power-up'ı alındığında oyunun hızıyla orantılı şekilde yavaşlıyor). Self'te müziğin yavaşlaması veya hızlanması da benim vermek istediğim etkiyi iyice perçinleştirdi. Müzikler Self'i Self yapan şeylerden birisi oyundaki müziklerin tercihi oldu. Bunu Aslı Palabıyık'a (a.k.a. Çağlayan/Tılsım) borçluyum. Bir keresinde onlara misafirliğe gittiğimde bana 99 Darkest Pieces of Classical Music albümünü dinletmişti. Bu albümü sık sık dinlerim, ama bana en büyük faydası benim klasik müzik birikimimi manyak gibi artırması oldu. Sadece Self'in değil, Bir Tiranın Ütopyası için bile oyunların tüm soundtrack ihtiyacını bu albüm sayesinde ismini öğrendiğim klasik müzik eserleri sağladı. Daha 43534 tane daha korku oyunu için de bu albümden edindiklerimin ekmeğini yerim. Düşündüğüm direk nokta ise neden böyle bir konsept seçmesi ve ağır psikoloji 'yi yansıtmış olması. Yinede Tebrikler http://www.youtube.com/watch?v=QRxqcu6dDvY

MadGameR

26.10.2014 04:37:46

+1
quote:

Orijinalden alıntı: thief garrett Mesajlarım neden siliniyor anlamıyorum ne hakaret ediyorum ne küfür sırf bunun yüzünden insanı siteden soğutuyorsunuz !
Silerler dostum silerler..Sırf bu yüzden, hesabımla bu siteye aylarca giriş yapmadım. Tek bir yorum dahi yazmadım. Taa ki senin yorumun gözüme ilişene dek. Aynı şekilde benim yorumlarımda da küfür veya hakaret içermediği halde siliyorlardı.(alıntı olmayanlar da dahil) O yüzden seni ve hissettiklerini anlayabiliyorum.. Hatta şimdi yorumumu yapıp tekrardan hesabımı donduruyorum. Hala sinirim geçmemiş bu siteye. Selametle..

einhander

26.10.2014 03:52:22

-1
destek olalım

mementopolis

26.10.2014 03:22:28

-1
Yarın indiririm. Bunu yapması bile bir başarı bence(tek başına ) umarım daha da iyi işler çıkarır kendileri. Tebrikler . Düşündüğüm diyet nokta ise neden böyle bir konsept seçmesi ve ağır psikoloji 'yi yansıtmış olması.

OldGamers86

26.10.2014 03:21:51

+1
Denemekten zarar gelmez..

KoRnTuNeS

26.10.2014 01:08:56

+2
ya kusura bakmayın ama hiç boşuna indirmeyin tek kelime ile vakit kaybı. oyun yaklaşık 15-20 dakikada bitiyor ve tıklayarak ilerlenen flash oyunlardan farksız. hikaye falan filan hiçbir şey yok, saçma sapan bi final. bu oyunun kesinlikle 6 yılda geliştirildiğine inanmıyorum, belki 6 gün. dedim acaba bu sefer bir şeyler başardık mı, ama büyük hayal kırıklığına uğradım. indirip oynayanlar bana hak verecektir. 98den beri oyun oynarım (nes oyunlar hariç tabi), ama ben ömrümde böyle saçma bir şey oynamadım.

Guest-F172A1D99

26.10.2014 00:56:57

0
bir türk oyun yapmış sonuna kadar desteklerim kısa olması kötü ama doya doya oynanacak bir oyuna benziyor denemekte yarar var.

thief garrett

26.10.2014 00:46:12

0
Mesajlarım neden siliniyor anlamıyorum ne hakaret ediyorum ne küfür sırf bunun yüzünden insanı siteden soğutuyorsunuz !

cosotomono

26.10.2014 00:33:12

0
sadece saygı duyulmalı oyunu görmemiş bile olsam bu gayretten ötürü saygı duyuyorum eminimki güzel bir konusu vardır tebrik ederim

White Death

26.10.2014 00:17:15

0
6 yıl biraz fazla olmamış mı sanki? Ama deneyelim bir.

huseyin_mk35

26.10.2014 00:17:10

0
Tebrik ederim..elimizden gelen destegi olumlu yada daha yapici yorumlarimizla yapabikiriz..tek basina 6 senede gelistirilen bi oyun..ve gayet saglam bi atmosferi var..

BSC Misafiri

26.10.2014 00:11:48

0
6 yıl owww adam birdaha oyun yapmaz :) Ama oyunu bir deniyeceğim. Bağımsız oyunları severim.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
PC
+ TAKİBE
AL
99 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız