Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Türk Yapımı Olan NO: 70'in Türkçe Tanıtım Videosu Yayınlandı

 
    Old Moustache'in bağımsız olarak geliştirdiği No:70 adlı Türk yapımı oyun ile ilgili ilk bilgileri geçtiğimiz saatlerde sizlere sunmuştuk. Gün içerisinde oyun ile ilgili Türkçe tanıtım videosu daha yayınlandı.

    Unreal Engine 4 kullanılarak geliştirilen bu Türk yapımı korku oyununun Türkçe tanıtım videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz. Oyunun resmi web sitesine buradan, Facebook sayfasına da buradan ulaşabilirsiniz. İyi seyirler.

Bu haberin bağlantısı
URL
no:70 korku old moustache bağımsız türk türk geliştirici fps steam greenlight
Devil may Cry: Definitive Edition'ın Çıkış Tarihi Erkene Alındı Forza Motorsport 6'daki Ford GT'nin Görselleri Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

kadir666333

5.5.2015 02:06:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Türkmüş arapmış amarakalıymış anlamam.
Oyun çöp.
Daha iyisini sen yapta görelim hadi yap

moveboy_61

15.1.2015 23:08:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: obantr Türkiye ne zaman kendi teknolojisini üretir konuma gelirse o zaman refaha ulaşacaktır benim dediğim lafım bir kenara not edin. Şuan ürettiğimiz hiç bir şey bizim kendi teknolojimiz değil ve yurt dışında bağımlıyız. Eğitim sistemini düzeltemeden matematik ve mühendislik konularına ağırlık vermeden bu bataktan kurtulmamız imkansız.
Bazı insanlar benim düşüncelerimle dalga geçmişler ama Türkiye'ye şuan üretmeye ve teknoloji geliştirmeye başlarsa bundan 20-30 yıl sonra dış ülkelerden bilgisayar parçası, yazılım ve her türlü mühendislik ürünü hiç bir şey almak zorunda kalmaz.
Önemli olan %100 yerli üretimdir. Oyunu geliştiren arkadaşları tebrik ediyorum ancak daha iyisini de bekliyorum. Umarım 2. oyunda oyun motorunu kendileri yaparlar.
yav canım kardeşim tamam da bunlar da birer atılımdır sonuçta, ileride inşallah kendi oyun motorlarımız, hatta ekran kartlarımız, işlemcilerimiz, pclerimiz olur, ama şu evrede böyle girişimci arkadaşlara destek olmamız, dünya oyun sektöründe yaptığımız oyunlarla adımızı duyurmamız, oradan az da olsa gelir elde etmemiz lazım. Ama yaptığınız tek şey yerli yersiz eleştirmek, eleştirirsin tamam da desteğini de verirsin değil mi? Biz de bunu söylüyoruz zaten destek verelim, Türk yapımcıları cesaretlendirelim.

BSC Misafiri

15.1.2015 17:57:16

-1
Türkmüş arapmış amarakalıymış anlamam. Oyun çöp.

obantr

15.1.2015 15:40:31

+1
quote:

Orijinalden alıntı: furillajooy Gerçekten bölümsonucanavarında yorum atanlardan çoğu boş yorum atmaya başladı. Yaş ortalamasımı düştü bu sitenin noldu ? Neymiş oyun %100 yerli değilmiş. Ulan sen kimsinde böyle bir eleştiri yapabiliyosun ? Oyun motoru görsen araba motoru zannediceksin gelmiş burda saçma sapan eleştiriler yapıyorsun ne kadar boş bir beyin
Kardeşim hakaret etmeden önce kiminle konuştuğunu öğren. Ben oyunu yapan kişilere destek oluyorum zaten ancak eleştirimizi yapmak zorundayız. Şuan türk yapımı bir oyun motorunun olmamasının nedeni kimsenin teşebbüs etmemesidir. Şuan bir sürü zengin iş adamı ve devletimiz yazılım dünyasına yatırım yapmıyor bunun yüzünden dışa bağımlı kaldık onu açıklıyorum. Önlem alınırsa ve zamanında müdahale ile bu sorunlar çözülebilir.

furillajooy

15.1.2015 14:43:16

+1
Gerçekten bölümsonucanavarında yorum atanlardan çoğu boş yorum atmaya başladı. Yaş ortalamasımı düştü bu sitenin noldu ? Neymiş oyun %100 yerli değilmiş. Ulan sen kimsinde böyle bir eleştiri yapabiliyosun ? Oyun motoru görsen araba motoru zannediceksin gelmiş burda saçma sapan eleştiriler yapıyorsun ne kadar boş bir beyin

ferowman

15.1.2015 14:07:45

+1
bizim insanımız ne kadar garip ya insan destek olucuguna yerlı *yabancı muhabbeti yapıyo. bide soyle yazmıslar cok ıyı olmalı ses getirmelı falan diye lan bi durun adamlar kendi başlarına bişeler yapıyolar sen silent hill ile karsılastırıyosun neyin kafası anlamdım

obantr

15.1.2015 12:38:15

+1
Türkiye ne zaman kendi teknolojisini üretir konuma gelirse o zaman refaha ulaşacaktır benim dediğim lafım bir kenara not edin. Şuan ürettiğimiz hiç bir şey bizim kendi teknolojimiz değil ve yurt dışında bağımlıyız. Eğitim sistemini düzeltemeden matematik ve mühendislik konularına ağırlık vermeden bu bataktan kurtulmamız imkansız. Bazı insanlar benim düşüncelerimle dalga geçmişler ama Türkiye'ye şuan üretmeye ve teknoloji geliştirmeye başlarsa bundan 20-30 yıl sonra dış ülkelerden bilgisayar parçası, yazılım ve her türlü mühendislik ürünü hiç bir şey almak zorunda kalmaz. Önemli olan %100 yerli üretimdir. Oyunu geliştiren arkadaşları tebrik ediyorum ancak daha iyisini de bekliyorum. Umarım 2. oyunda oyun motorunu kendileri yaparlar.

BSC Misafiri

15.1.2015 11:12:08

0
Ülkemizin oyunculukta bu kadar başarısız olma sebebimiz her daim Resident Evil, Silent Hill gibi oyunlara birebir özenmemiz ve sırf Türkçe olduğu için onu sıradışı bir şey sanmamız değil de nedir zaten? Gene büyük miktar Silent Hill ve binbir türlü korku oyunundan kokular alıyorum bu oyundan, kendine has birşeyler yaratıp türe yeni bir soluk getirecek hali olduğunu sanmıyorum. Sırf bu yüzden sadece Türkiyede "Aaa böyle bi oyun vardı dimi yaaa!" haliyle anılan oyunlardan biri arasına girecek gibi...Umarım ilginç bir şey olur. Ama sırf bu aralar türeyen ve "Türkler yaptı diye oyunu kötülüyorğğğğ" gibi yavru ülkücü tadında çıkış yapan adamlara da fazla itibar göstermemek lazım. Sonuçta oyun piyasası Türkiyeyle sınırlı değil. Ülkemizin ürettiği en iyi oyun "Eti Cin Süper Can Uzaylılara Karşı" falan olunca insan haliyle üzülüyor. Diğer tarafta ise oyun bakımından bizimle aynı seviyede olan Balkan ülkeleri Operation Flashpoint gibi bir efsaneyi çıkardılar be bugün en ileri oyun üreticilerinden biri haline geldiler.

luimwElrohir

15.1.2015 10:28:33

0
Böyle girişimleri görmek çok güzel. Oyun iyi ya da kötü olsun farketmez --ki bence kötü durmuyor-- satın alacağım. Onlarca yapıma, yüzlerce lira harcıyoruz. Kendi adıma söyleyebilirim ki artık bizim insanımız da böyle bir sektör içine yapımcı olarak girebilmeli. O yüzden kesinlikle destek olup oyunu satın alacağım. İnşallah başarılı olurlar...

moveboy_61

15.1.2015 08:20:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.


dünyada toplasan adam akıllı 15 tane oyun motoru var ya yok.Oyun motoru yapmak bambaşka bir boyut.Bağımsız oyun yapan adamlardan oyun motoru yazmasını mı bekliyorsunuz?


Bu oyuna %50 Türk yapımı derim. Çünkü Türk yapımı olması için oyunun tüm içeriğinin Türkler tarafından hazırlanmış olması gerekir.


kullanılan yazılım dili gavur icadı, %20 oradan silelim. %30 mu kaldı? ee peki oynanacak bilgisayarı da gavur geliştiriyor %20'te oradan silelim. %10 kaldı. buna da türk demeyelim de gönlün hoş olsun. sanırsın dünyada %100 alman, amerikan malı denenlerin tamamını, en gereksiz koda kadar kendileri üretiyor. biraz okuyun, araştırın. belki o zaman dapdar bir perspektiften bakıp ucuz yorumlar yapmazsınız. sizin gibiler olsaydı dünyada bugün ucuza imal edilen pek çok şey ateş pahası olurdu.
helal olsun kardeş sana aynen katılıyorum, adamlar uğraşmış, ortaya süper bir iş çıkarmışlar, bazıları çıkıp motor yerli değil gibi saçma sapan yorumlar yazıyor. Oyun motoru yazmayı çocuk oyuncağı sanıyorlar herhalde. En basit motorun bile tamamlanabilmesi yıllar alıyor ki, biz bağımsız bir yapımcıdan bahsediyoruz el insaf. Saçma sapan yorumlar yapacağına adamlara destek vermeliyiz, bizim de oyun sektöründe yapımcı alanında adımızı duyurmamız lazım, bunun gibiler bizim için büyük fırsat, olup olmadık eleştirmek yerine destekleyip büyümelerine yardımcı olmalıyız.

MadSlinger

15.1.2015 00:05:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: byprotein yav arkadaş bari şu ortadaki crosshair i kaldırsalarmış , tamam eyvallah türk oyunu has güzel de videoyu maf etmiş ya
Yapım sürecinde kolaylık sağladığı için o ok orada(ymış).

byprotein

14.1.2015 23:47:33

-1
yav arkadaş bari şu ortadaki crosshair i kaldırsalarmış , tamam eyvallah türk oyunu has güzel de videoyu maf etmiş ya

MadSlinger

14.1.2015 19:04:44

+1
Aslında, "Türk" kelimesini gördüğü anda burun kıvırıp laf atan nankör kesimi bir falakaya çekmek lazım. Ben de P.T.'ye benzettim koridor yapısını. Umarım güzel bir oyun karşımıza çıkar ve göğsümüzü kabarta kabarta oynarız.

BSC Misafiri

14.1.2015 15:55:52

+2
quote:

Orijinalden alıntı: obantr
alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.


dünyada toplasan adam akıllı 15 tane oyun motoru var ya yok.Oyun motoru yapmak bambaşka bir boyut.Bağımsız oyun yapan adamlardan oyun motoru yazmasını mı bekliyorsunuz?


Bu oyuna %50 Türk yapımı derim. Çünkü Türk yapımı olması için oyunun tüm içeriğinin Türkler tarafından hazırlanmış olması gerekir.
kullanılan yazılım dili gavur icadı, %20 oradan silelim. %30 mu kaldı? ee peki oynanacak bilgisayarı da gavur geliştiriyor %20'te oradan silelim. %10 kaldı. buna da türk demeyelim de gönlün hoş olsun. sanırsın dünyada %100 alman, amerikan malı denenlerin tamamını, en gereksiz koda kadar kendileri üretiyor. biraz okuyun, araştırın. belki o zaman dapdar bir perspektiften bakıp ucuz yorumlar yapmazsınız. sizin gibiler olsaydı dünyada bugün ucuza imal edilen pek çok şey ateş pahası olurdu.

Basteryus

14.1.2015 14:53:50

0
hee, bi burda eksikti tamamen yerli değil muhabbeti, işiniz gücünüz boş eleştiri

Hoid

14.1.2015 14:48:20

0
Oyun güzele benziyor , son zamanlarda Türkler çok iyi işler başarıyorlar bu gerçekten çok sevindirici bir durum . İnşallah yakın zamanda ülkemizde kaliteli stüdyolar kurulur ve kaliteli yapımlar görürüz . Güncelleme : Çocuk iyi saçmalamış yine

baddogan35

14.1.2015 12:03:19

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: ankserum

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.


dünyada toplasan adam akıllı 15 tane oyun motoru var ya yok.Oyun motoru yapmak bambaşka bir boyut.Bağımsız oyun yapan adamlardan oyun motoru yazmasını mı bekliyorsunuz?


Bu oyuna %50 Türk yapımı derim. Çünkü Türk yapımı olması için oyunun tüm içeriğinin Türkler tarafından hazırlanmış olması gerekir.


Adam haklı beyler hatta %30 da denir hatta yapılan bilgisayar parçaları türk olmadığından %10 programlama dili türkçe olmadığından %5 bile denir hatta hatta.......

Yerli daha ne uğraşıyon işte adam oyun motoru bilgisayarı başka ülkelerde üretiliyor diye yaptığı oyun yerli olmayacak mı o zaman bursada üretilen havlular %20 türk malı çaykurun çaylarıda %50 yerli (tam araştırmadım ama bunları üretmek için makineler ithal olarak değerlendirdim)


Kısaca %1 bile türk yapımı değil diyelim ve geçelim.
Valla onu bunu bilmemde, bu oyunu alıp oynayan yabancılar türk yapımı oyun dicekler. Siz hala % lerin peşindesiniz zaten türk oyunculardan hayır yok yabancılar tutarsa ayakta tutar bu oyunu. Mount and Blade'e bile bizden çok sahip çıkıyorlar adamlar.

baddogan35

14.1.2015 11:57:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Bu tarz oyunların Turk yapımcıdan cıkması Turkçe olması ruya gıbı ancak hala benzerlerıne bakınca cok basıt kalıyor. ozellıkle o yonelım sımgesı hıc olmamıs sesler hıkaye konu korku gerılım unsurları oynanış cok cok ıyı olmalı ki fark yaratsın herkes kopya alır enj ıyı oyunlarda oyun motorlarından kopya alın sonra tarzınızı olusturun. Oyun cıkacaksa ya cok ıyı olmalı dısarda dahı ses getırmelı veya cıkmasın calıssınlar tamam olunca cıksın daha ıyı. Başarılar ama en vurucu olması gereken traılerda dahı ekran ortasındakı yon sımgesı kapı kolunun acılınca hareket etmemesı ısıklar yurume ses gıbı unsurla olmamış. Yine orjınal olarak alırız ancak gunu kurtarmayın ya cıkarmayın bu sekılde ya da bekleyın gelıstırın her yonuyle.

Mustafa Serin
ortadaki yönelim simgesi dediğin şey oyun çıkınca olmıcak yapım aşamasında yardımı dokundugundan dolayı kullanılıyor. oyunu yapanlardan gelen bilgidir.

BSC Misafiri

14.1.2015 11:55:42

0
Güzel. Alır oynarım bitiririm. Helal olsun.

BSC Misafiri

14.1.2015 11:55:36

0
bu oyunu volkan demir adında bir arkadaş geliştiyormuş.tek kişi! inanamadım ve araştırdım .helal olsun sadece helal olsun diyorum.destek tam olucak tabikide :) herşey çok kaliteli duruyor!! bir de ne zaman çıkıcak ? . Diğer bahsettiğiniz oyunların dalı farklı .bu korku ve adventure türünde bir yapım. ben süper bir yapım ve oyun olucak diyorum. bence şu oyun iyi olucak bu daha iyi olucak değil de biraz destek verseniz daha iyi.biz milletçe burdan kaybedioruz...:))yabancılar o yüzden daha tutuluyor. son olarak harika özenilmiş gerek seslendirmesi zaten olayı bitirmiş.. ve yapımıda tek kişi yapmış yani bu oyunu..off diyorum büyük başarı.

BSC Misafiri

14.1.2015 11:54:19

0
Bu tarz oyunların Turk yapımcıdan cıkması Turkçe olması ruya gıbı ancak hala benzerlerıne bakınca cok basıt kalıyor. ozellıkle o yonelım sımgesı hıc olmamıs sesler hıkaye konu korku gerılım unsurları oynanış cok cok ıyı olmalı ki fark yaratsın herkes kopya alır enj ıyı oyunlarda oyun motorlarından kopya alın sonra tarzınızı olusturun. Oyun cıkacaksa ya cok ıyı olmalı dısarda dahı ses getırmelı veya cıkmasın calıssınlar tamam olunca cıksın daha ıyı. Başarılar ama en vurucu olması gereken traılerda dahı ekran ortasındakı yon sımgesı kapı kolunun acılınca hareket etmemesı ısıklar yurume ses gıbı unsurla olmamış. Yine orjınal olarak alırız ancak gunu kurtarmayın ya cıkarmayın bu sekılde ya da bekleyın gelıstırın her yonuyle. Mustafa Serin

BSC Misafiri

14.1.2015 11:53:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: ankserum
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.


dünyada toplasan adam akıllı 15 tane oyun motoru var ya yok.Oyun motoru yapmak bambaşka bir boyut.Bağımsız oyun yapan adamlardan oyun motoru yazmasını mı bekliyorsunuz?


Bu oyuna %50 Türk yapımı derim. Çünkü Türk yapımı olması için oyunun tüm içeriğinin Türkler tarafından hazırlanmış olması gerekir.


Adam haklı beyler hatta %30 da denir hatta yapılan bilgisayar parçaları türk olmadığından %10 programlama dili türkçe olmadığından %5 bile denir hatta hatta.......

Yerli daha ne uğraşıyon işte adam oyun motoru bilgisayarı başka ülkelerde üretiliyor diye yaptığı oyun yerli olmayacak mı o zaman bursada üretilen havlular %20 türk malı çaykurun çaylarıda %50 yerli (tam araştırmadım ama bunları üretmek için makineler ithal olarak değerlendirdim)
Kısaca %1 bile türk yapımı değil diyelim ve geçelim.

ronaldinho62

14.1.2015 11:08:07

0
Çok güzel bir oyun olacak İnşAllah. Sabırsızlıkla bekliyoruz.

obantr

14.1.2015 10:58:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: ankserum

Adam haklı beyler hatta %30 da denir hatta yapılan bilgisayar parçaları türk olmadığından %10 programlama dili türkçe olmadığından %5 bile denir hatta hatta....... Yerli daha ne uğraşıyon işte adam oyun motoru bilgisayarı başka ülkelerde üretiliyor diye yaptığı oyun yerli olmayacak mı o zaman bursada üretilen havlular %20 türk malı çaykurun çaylarıda %50 yerli (tam araştırmadım ama bunları üretmek için makineler ithal olarak değerlendirdim)
Haklı olduğumu zaten biliyorum ben oyuna yerli denmesine kızdım sadece. Eğer bir şeye yerli diyecekseniz %100 yerli olmak zorunda. Oyun güzel gözüküyor. Oyunu destekleyeceğiz ama eleştirmezsek olmaz. Dost acı söyler. Bu arada ben başka oyunlar için %100 yerlidir demedim. Hiç bir oyun %100 yerli olamaz zaten. Programlama dili ve donanım konusuna gelecek olursak tembelliğimizden ve eğitim sistemimiz kötü olduğundan dolayı bilimde ileri değiliz. Şuan İran bile bilimde bizden daha ileri. ABD ile Türkiye'yi karşılaştırmayın. Türkiye'nin daha çok gelişmesi lazım...

ankserum

14.1.2015 08:53:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: obantr
alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.


dünyada toplasan adam akıllı 15 tane oyun motoru var ya yok.Oyun motoru yapmak bambaşka bir boyut.Bağımsız oyun yapan adamlardan oyun motoru yazmasını mı bekliyorsunuz?


Bu oyuna %50 Türk yapımı derim. Çünkü Türk yapımı olması için oyunun tüm içeriğinin Türkler tarafından hazırlanmış olması gerekir.
Adam haklı beyler hatta %30 da denir hatta yapılan bilgisayar parçaları türk olmadığından %10 programlama dili türkçe olmadığından %5 bile denir hatta hatta....... Yerli daha ne uğraşıyon işte adam oyun motoru bilgisayarı başka ülkelerde üretiliyor diye yaptığı oyun yerli olmayacak mı o zaman bursada üretilen havlular %20 türk malı çaykurun çaylarıda %50 yerli (tam araştırmadım ama bunları üretmek için makineler ithal olarak değerlendirdim)

White Death

14.1.2015 08:50:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: obantr Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.
Oyun yapımı bir yıl sürse en az 5-6 yıl oyun motoruna gider. Ve belli bir oyun şirketimiz bile yok daha olsa o da olur.

einhander

14.1.2015 03:00:00

0
begendım

TickTok

14.1.2015 00:06:27

0
Begendim bir şeyler çıkabilir.

klongs

13.1.2015 23:29:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: obantr
alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.


dünyada toplasan adam akıllı 15 tane oyun motoru var ya yok.Oyun motoru yapmak bambaşka bir boyut.Bağımsız oyun yapan adamlardan oyun motoru yazmasını mı bekliyorsunuz?


Bu oyuna %50 Türk yapımı derim. Çünkü Türk yapımı olması için oyunun tüm içeriğinin Türkler tarafından hazırlanmış olması gerekir.
o zaman dünyada hiç oyun %100 yerli yapımı değil sen sanıyon mu o bağımsız yapımcıların hepsi kendi oyun motorlarını yapıyor

baddogan35

13.1.2015 22:41:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri 2-3 kişilik ekiplerde oyun motoru yapacak adam nereden bulacak bulsa hemen yapılıyor mu kim iyi paralar kazanmak varken 3 kişilik ekip oyun yapacak diye sıfırdan motor yazacak, yazabilecek.

Ne bu ezik zihniyeti oyun motoru sadece bir araçtır o motorla ne yaptıgın üzerine ne eklediğin mevzu. Dünya kadar firma, insan hazır motorları kullanıyorda hic gocunmuyorken bizde ki değisikler niye alınganlık yapıyor. % ler veriyor. Komple oyun motoru yazabilecek adamlar senin olmayan oyun sektörunde 2-3 kısı ile yaptıgın kıcı kırık oyun projeni ne yapsın be adam.

Burda eleştirilen oyunlarda yine türk oyunları kaldı ki monochrama her ne kadar cok basarılı özel olmasada eli yüzü düzgündü. birini göğe cıkarıp bir diğerini kötülemek niye, derdiniz ne sizin, hisseniz mi var Northen Shadow da ? Millete bak ya, hepiniz diplomasız profesörlersiniz.
Ne yani Eleştirmeyelim mi deniliyor, eleştir eleştirme demiyor kimse sana ama oyunu yerin dibine sokmak nedir. Kardeşimiz çok iyi özetlemiş zaten.

baddogan35

13.1.2015 22:35:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: canthomas
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.

Dünyada saysak bilmem kaç tane oyun motoru var. Hepsi de şirketler tarafından yapılıyor devletler değil. O bakımdan düşünürsek hiçbir oyun Türk yapımı olamaz çünkü geliştirildikleri donanımlar da bizim değil.
Dostum tebrik ederim harika bir tespit :D

fuatfui

13.1.2015 22:33:19

+2
Geç bile kaldık. Polonya'dan witcher gibi bir oyun çıkıyorsa, bizden daha iyileri çıkmalı. Sonuna kadar destekliyorum. Ubisoftun buglu yarım oyunlarına dünya para veriyoruz. Türk yapımı olsun isterse beta olsun alırım. İnşallah konsollarda da görmek nasip olur Türk yapımı oyunları.

BSC Misafiri

13.1.2015 22:25:32

+4
2-3 kişilik ekiplerde oyun motoru yapacak adam nereden bulacak bulsa hemen yapılıyor mu kim iyi paralar kazanmak varken 3 kişilik ekip oyun yapacak diye sıfırdan motor yazacak, yazabilecek. Ne bu ezik zihniyeti oyun motoru sadece bir araçtır o motorla ne yaptıgın üzerine ne eklediğin mevzu. Dünya kadar firma, insan hazır motorları kullanıyorda hic gocunmuyorken bizde ki değisikler niye alınganlık yapıyor. % ler veriyor. Komple oyun motoru yazabilecek adamlar senin olmayan oyun sektörunde 2-3 kısı ile yaptıgın kıcı kırık oyun projeni ne yapsın be adam. Burda eleştirilen oyunlarda yine türk oyunları kaldı ki monochrama her ne kadar cok basarılı özel olmasada eli yüzü düzgündü. birini göğe cıkarıp bir diğerini kötülemek niye, derdiniz ne sizin, hisseniz mi var Northen Shadow da ? Millete bak ya, hepiniz diplomasız profesörlersiniz.

canthomas

13.1.2015 22:18:49

+1
quote:

Orijinalden alıntı: obantr Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.
Dünyada saysak bilmem kaç tane oyun motoru var. Hepsi de şirketler tarafından yapılıyor devletler değil. O bakımdan düşünürsek hiçbir oyun Türk yapımı olamaz çünkü geliştirildikleri donanımlar da bizim değil.

baddogan35

13.1.2015 22:13:17

+1
quote:

Orijinalden alıntı: DarkAfter
alıntı:

Orijinalden alıntı: baddogan35

Piyasada türk oyun bolluğumu varda her türk oyununu eleştiriyorsunuz. Eleştireceğinize biraz sahip çıkın. Bu adamlar bir yerden başlamaya çalışıyor, bilmem unreal engine 4'müş, %50 türk oyunuymuş, bunlara kafanı takmıcaksın. İlk oyun böyle olur, hasılat toplar, sonra daha iyisini yapar, çoğalır şirketini kurar, oyun motorunu da yazar oyun motoru da satar. Adamların yaptığı iş kolay değil destek olalım köstek değil.


tabiki eleştireceğiz kardeşim.Dost acı söyler lafı boşuna söylenmemiş.Eğer bir eksiği gediği varsa söyleriz.Adamda geri gelen bildirimler doğrultusunda oyununu düzeltir.Ne yapalım yani türk oyunu diye posterini bastırıp tapalımmı?
Eleştiriden eleştiriye fark var. İyi eleştiri farklı, kötü eleştiri farklı birşeydir. işte biz o iyi eleştiriyi yapmıyoruz, öneride bulunmuyoruz. şu oyun gibi olmuş çöp, bu motoru kullanmış ozaman yine çöp. Bunlar yapımcıya birşey kazandırmaz aynı zamanda bizede kazandırmaz.

shanks

13.1.2015 22:10:47

+1
ben anlamadım sizi oyun gerçekten iyi eğer konusuda gerçekten iyiyse oyun tutar arkadaşlar destek olmanın zamanı.

Yusufigit

13.1.2015 21:56:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: baddogan35 Piyasada türk oyun bolluğumu varda her türk oyununu eleştiriyorsunuz. Eleştireceğinize biraz sahip çıkın. Bu adamlar bir yerden başlamaya çalışıyor, bilmem unreal engine 4'müş, %50 türk oyunuymuş, bunlara kafanı takmıcaksın. İlk oyun böyle olur, hasılat toplar, sonra daha iyisini yapar, çoğalır şirketini kurar, oyun motorunu da yazar oyun motoru da satar. Adamların yaptığı iş kolay değil destek olalım köstek değil.
tabiki eleştireceğiz kardeşim.Dost acı söyler lafı boşuna söylenmemiş.Eğer bir eksiği gediği varsa söyleriz.Adamda geri gelen bildirimler doğrultusunda oyununu düzeltir.Ne yapalım yani türk oyunu diye posterini bastırıp tapalımmı?

baddogan35

13.1.2015 21:47:07

+2
Piyasada türk oyun bolluğumu varda her türk oyununu eleştiriyorsunuz. Eleştireceğinize biraz sahip çıkın. Bu adamlar bir yerden başlamaya çalışıyor, bilmem unreal engine 4'müş, %50 türk oyunuymuş, bunlara kafanı takmıcaksın. İlk oyun böyle olur, hasılat toplar, sonra daha iyisini yapar, çoğalır şirketini kurar, oyun motorunu da yazar oyun motoru da satar. Adamların yaptığı iş kolay değil destek olalım köstek değil.

Bay H

13.1.2015 21:40:18

0
Videoyu büyük umutlarla izledim ancak P.T gibi olacağını görmek biraz umudumu kırdı. Onun dışında grafiksel anlamda videodaki birkaç bug dışında oldukça güzel.

obantr

13.1.2015 21:28:58

-4
quote:

Orijinalden alıntı: SenJi
alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

alıntı:

Orijinalden alıntı: SenJi

alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

asıl bomba northern shadow.gelmiş geçmiş en iyi türk oyunu olacak


Game of the year=Northen Shadow

Adamlar hiç bir oyunun vaad etmediği şeyleri vaad ediyor.Üstelik 2 kişi tarafından geliştiriliyor.Keşke kickstarter gibi bir kampya yapsalarda bizde bağışta bulunabilsek.


aynen katılıyorum.Ayrıca grafik ve konu olarak bu oyuna açık söyleyim 10 basar.
Gecikme sebebi unreal 4 motoruna geçişmiş yakında çıkacakmış.Büyük merekla bekliyorum.İnşallah yeşil ışış yakanları görürler

son bir not: Oyunun yapımcısınada ulaşıp sordum herkes deli gibi monochorme reklamını yaparken neden kimse size sahip çıkmadı?

Herşey çevre ve parayla alakalı.Burası Türkiye.Monochrome diye Limbo gibi oyun yaptılar ve kimse oynamadı bile.Full reklam ve doldurmaydı oyun.Northen Shadow'un peşine yine yabancılar düşüyor.Adamlar baya ilgi gösteriyor.Bizimkilerin umrunda değil.Gitsin bizim siteler konsol taraflarının kavgalarına kömür atsın sonuçta ne kadar ateşlerlerse o kadar reyting.Ama gel gelelim gerçek ve önemli haberlere işte o zaman konsol cephesindeki en saçma anlamsız olayı haber yapan kişiler böyle önemli ve ülkemizi ilgilendiren olayları haber yapmıyor.Ama elimizden gelicek birşey yok.Eleştirdiğimzdede bunların çoluk çocuktan oluşan hayranları gelip eksileyip saçma sapan yorumlar atıp alıntılıyor.
İlk önce %100 yerli oyun yapsınlar. Oyun %50 yerli yapımı, oyun motorunu geliştirsinler bence...

SenJi

13.1.2015 21:19:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: DarkAfter
alıntı:

Orijinalden alıntı: SenJi

alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

asıl bomba northern shadow.gelmiş geçmiş en iyi türk oyunu olacak


Game of the year=Northen Shadow

Adamlar hiç bir oyunun vaad etmediği şeyleri vaad ediyor.Üstelik 2 kişi tarafından geliştiriliyor.Keşke kickstarter gibi bir kampya yapsalarda bizde bağışta bulunabilsek.


aynen katılıyorum.Ayrıca grafik ve konu olarak bu oyuna açık söyleyim 10 basar.
Gecikme sebebi unreal 4 motoruna geçişmiş yakında çıkacakmış.Büyük merekla bekliyorum.İnşallah yeşil ışış yakanları görürler

son bir not: Oyunun yapımcısınada ulaşıp sordum herkes deli gibi monochorme reklamını yaparken neden kimse size sahip çıkmadı?
Herşey çevre ve parayla alakalı.Burası Türkiye.Monochrome diye Limbo gibi oyun yaptılar ve kimse oynamadı bile.Full reklam ve doldurmaydı oyun.Northen Shadow'un peşine yine yabancılar düşüyor.Adamlar baya ilgi gösteriyor.Bizimkilerin umrunda değil.Gitsin bizim siteler konsol taraflarının kavgalarına kömür atsın sonuçta ne kadar ateşlerlerse o kadar reyting.Ama gel gelelim gerçek ve önemli haberlere işte o zaman konsol cephesindeki en saçma anlamsız olayı haber yapan kişiler böyle önemli ve ülkemizi ilgilendiren olayları haber yapmıyor.Ama elimizden gelicek birşey yok.Eleştirdiğimzdede bunların çoluk çocuktan oluşan hayranları gelip eksileyip saçma sapan yorumlar atıp alıntılıyor.

xAdli

13.1.2015 21:08:05

0
tanıdım oldukça başaralı, inşallah çıkışında da iyi satar.

obantr

13.1.2015 21:02:03

-4
quote:

Orijinalden alıntı: DarkAfter
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.


dünyada toplasan adam akıllı 15 tane oyun motoru var ya yok.Oyun motoru yapmak bambaşka bir boyut.Bağımsız oyun yapan adamlardan oyun motoru yazmasını mı bekliyorsunuz?
Bu oyuna %50 Türk yapımı derim. Çünkü Türk yapımı olması için oyunun tüm içeriğinin Türkler tarafından hazırlanmış olması gerekir.

Yusufigit

13.1.2015 20:59:50

+6
quote:

Orijinalden alıntı: obantr Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.
dünyada toplasan adam akıllı 15 tane oyun motoru var ya yok.Oyun motoru yapmak bambaşka bir boyut.Bağımsız oyun yapan adamlardan oyun motoru yazmasını mı bekliyorsunuz?

Yusufigit

13.1.2015 20:57:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: SenJi
alıntı:

Orijinalden alıntı: DarkAfter

asıl bomba northern shadow.gelmiş geçmiş en iyi türk oyunu olacak


Game of the year=Northen Shadow

Adamlar hiç bir oyunun vaad etmediği şeyleri vaad ediyor.Üstelik 2 kişi tarafından geliştiriliyor.Keşke kickstarter gibi bir kampya yapsalarda bizde bağışta bulunabilsek.
aynen katılıyorum.Ayrıca grafik ve konu olarak bu oyuna açık söyleyim 10 basar. Gecikme sebebi unreal 4 motoruna geçişmiş yakında çıkacakmış.Büyük merekla bekliyorum.İnşallah yeşil ışış yakanları görürler son bir not: Oyunun yapımcısınada ulaşıp sordum herkes deli gibi monochorme reklamını yaparken neden kimse size sahip çıkmadı?

obantr

13.1.2015 20:47:41

-5
Oyun motoru yerli değil nasıl yerli oyun oluyor ? %50 yerli denebilir.

generalangelos

13.1.2015 20:43:22

0
bazı arkadaşların dediği gbi bende bir outlast havası aldım ama tabi özgün bir yapım olması ve bizden çıkması daha cazip hale getirebilir video atmosfer olarak etkileyici gözüküyor bakalım nasıl olacak?

SenJi

13.1.2015 20:40:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: DarkAfter asıl bomba northern shadow.gelmiş geçmiş en iyi türk oyunu olacak
Game of the year=Northen Shadow Adamlar hiç bir oyunun vaad etmediği şeyleri vaad ediyor.Üstelik 2 kişi tarafından geliştiriliyor.Keşke kickstarter gibi bir kampya yapsalarda bizde bağışta bulunabilsek.

White Death

13.1.2015 20:24:58

+1
Girişi Outlast a benzetim. Onun dışında sesledirmeler atmosfer vs. çok güzel olmuş. Korku oyunlarıyla alakası olmayan benim bile ilgimi çekti hadi bakalım

Sierra 117

13.1.2015 20:12:55

0
hayırlısı olsun

legendwarior3

13.1.2015 20:00:27

0
http://www.exophase.com/game/evolve-xbox-one/achievements/ evolve başarımları.

yunus78

13.1.2015 19:57:32

+1
Oldukça etkileyici bir atmosferi var oculus rifle süper olurdu.Seslendirmede oldukça başarılı

Yusufigit

13.1.2015 19:56:26

+1
asıl bomba northern shadow.gelmiş geçmiş en iyi türk oyunu olacak

umut512

13.1.2015 19:47:48

+1
Gayet başarılı duruyor merakla beklemedeyim.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
No70: Eye of Basir
+ TAKİBE
AL
14 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız