Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Last of Us Part II'ye Gerçekçi Zorluk Seviyesi ve Kalıcı Ölüm Modu Geliyor

 
The Last of Us Part II'nin kupa listesi güncellendi ve oyuna Grounded (Gerçekçi) zorluk seviyesi ile Permadeath (Kalıcı Ölüm) modunun geleceği ortaya çıktı.

İki Mezar Kaz - Gümüş Kupa - Hikayeyi Gerçekçi zorluk seviyesinde tamamla.
Durduramazsın - Bronz Kupa - Oyunu herhangi bir Kalıcı Ölüm özelliği açıkken tamamla.
 
Daha fazla detay ve güncellemenin ne zaman yayınlanacağı birkaç gün içinde resmi olarak açıklanacaktır.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak PowerPyx The Last of Us 2 The Last of Us Part II Naughty Dog Ellie Joel PlayStation 4
VFŞL 2020 Yaz Mevsimi Ödülleri Sahiplerini Buldu! PlayerUnknown's Battlegrounds 8.2 Güncellemesi 19 Ağustos'ta Yayınlanacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

mehmehcik_71

12.8.2020 07:40:26

0
Rdr2 yorumlarına baktım, durum aynı!

ReflexAction

11.8.2020 23:01:04

0
Bir taraf haksız ve ağır eleştiri yapıyor öbür taraf taparcasına savunuyor ortası yok yemin ederim,bu forumda fanboyların sonu ne zaman gelecek ?

SW4RTHY

11.8.2020 21:34:56

0
Konsol savaşları bitti şimdi Goty savaşları başlıyor

mehmetalpertr

11.8.2020 19:46:24

+3
biliyorum ama insan bu kadar düpedüz yanlışı görünce elinde olmadan düzeltmek istiyor. Ben de biliyorum onun nasıl birisi olduğunu..

Thejoker58906

11.8.2020 19:42:23

+2
Boşuna laf anlatıyorsun hocam aynı şahıs kullanıcı puanları iyi olup inceleme puanları kötü olan bir oyun içinde önemli olan incelemedir diyordu

mehmetalpertr

11.8.2020 19:38:23

0
quote:

Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır İlk oyunun grafikleri aman aman değildi ama 7 sene sonra bile konuşuluyor ve oynanıyor (ben beğenmedim mesela), bu oyunun ise sadece grafikleri konuşuluyor buradan bile iki oyunun arasındaki farkı anlayabilirsiniz, zaten Metacritic'de kullanıcılar oyunun notunu vermişler gerisini konuşmaya gerek yok.
O Metacrtic deki kullanıcı dediklerinin çoğu Xbot ve Hater. bu kadar basit. O kadar inceleme sitesi yalan mı söylüyor.

BSC Misafiri

11.8.2020 17:20:22

0
bence de tlou2 goty şu anlık ama çok emin konuşmayın. geçen sene de death stranding %100 goty diye dolaşıyordunuz sonra gözyaşlarınız sel oldu :D

Guest-AEF248198

11.8.2020 16:57:36

0
İlk oyunun grafikleri aman aman değildi ama 7 sene sonra bile konuşuluyor ve oynanıyor (ben beğenmedim mesela), bu oyunun ise sadece grafikleri konuşuluyor buradan bile iki oyunun arasındaki farkı anlayabilirsiniz, zaten Metacritic'de kullanıcılar oyunun notunu vermişler gerisini konuşmaya gerek yok.

Metal-Gear

11.8.2020 16:25:19

+3
Motion Matching'den bahsettiğim kısma vermiş olduğun cevap bir optimizasyon tekniği zaten usta, MoMatching ile alakalı bir şey değil. Uzakta hareket eden şeylerin düşük seviye hesaplanması ve hatta animasyon kare oranlarının azaltılması bütün oyunlarda var, TLOU2'ye özgü değil, bellekten kazanıyorlar bunu yaparak. TLOU 2'nin getirdiği yenilik bunlardan bağımsız, motion matching'i özelleştirdiler, yani farklı bir şeyden bahsettim ben. Senin değindiğin konu ile alakası yok. Tsushima'nın rüzgar olayı ise çiçeğin sallanması değil, ana mesele parçacıkların tepkisi ve render efektlerini saklamaya devam etmesi ile alakalı. Eurogamer'daki makalelerden okuyabilirsin, daha önce kullanılmayan özelleştirilmiş yapıdaki teknikleri inceliyorlar. Kutu gibi bir alanda poligon sayıları yükselebilir bu doğru. Ancak çevre kaplamaları render'dan alınma derken, pre-render edilmiş demek istedin sanırım? Hayır, bildiğin sbustance designer ve megascan ile oluşturulan ve gerçek zamanlı olarak işlenen kaplamalar var TLOU 2'de. Bu profildeki adam TLOU 2'nin texture sanatçılarından biri. Chris Hodgson - Profil linki: https://www.artstation.com/artwork/9mmXPQ Burada TLOU 2'nin çevrelerinde kullandıkları birkaç texture tasarımını göstermiş. Bunların hiç biri pre render texture değil, öyle olsaydı zaten roughness, parallax occlusion height map, sub-surface scattering gibi kanalları oyun içerisinde işleyemezlerdi, o kadar micro-detayların olduğu muhteşem yüzeyleri görmezdik TLOU 2 oynarken, Resident Evil 3 oynar gibi donuk gözükürdü her şey. Bak verdiğim profilde sayfanın aşağısındaki Software Used kısmına bak, Substance Designer diye eklemiş. S.Designer'dan bir shader ağı ördüğümüz zaman bunun parametrelerini oyun motoruna Expose ederiz, özellikle shader programlanır gerçek zamanlı farklı varyasyonlar işleyebilmek için. Böylece oyun içerisinde aynı shader ağından farklı varyasyonlar çıkarırız. Ben kendi projelerimde de aynı yöntemi kullanırım, shader ağımı Unreal Engine 4'e çıkarıp gerçek zamanlı işleyerek farklı varyasyonlar elde ettim. İş olarak aldığım projelerde de benden istenen bu zaten. İzlersen eğer ya da resimlere bakarsan, fayanslar, duvarlar vs. hepsi farklı birer shader ağının gerçek zamanlı işlenişi ile oluşuyor. Profilimde paylaşmıştım linkleri vereyim, shader ağını da paylaştığım için atıyorum. Burada farklı çalışmalarda mevcut: https://www.artstation.com/artwork/lVkee5 https://www.artstation.com/artwork/Kam8BB ND'nin kullandığı yöntemde tamamen bununla aynı işte Chris Hodgson'ın sergilediği gibi, hatta bütün 3A oyunlarda bu teknik kullanılıyor. Önceden alınan render ile çevre texture oluşturulmaz bunu hiçbir 3A oyun yapımcısı kabul etmez, kabul etse oyun çirkin gözükür zaten. Uzaktaki dağ ve manzara görüntüleri için haklısın, orada zaten genelde Impostor Cards kullanılıyor, 2D bir yüzeye pre render edilmiş bir dağ görüntüsünü koyuyorsun, uzakta olduğu için 2D olduğu anlaşılmıyor, gölgelerden ötürü 3D gibi gözüküyor. Bu bir optimizasyon tekniğidir. Açık dünya oyunların bile gidilemeyen kısımlarında uygulanan bir arka plan Set Dressing tekniği. Böyle şeyler her oyunda var usta. TLOU 2'nin ise bu tip şeylere bir yenilik getirdiğini söylemedim keza, imaj kalitesine yenilik getirdiğinden bahsettim ilgili paragraf boyunca. Capsule Shadows, özelleştirilmiş temporal AA gibi şeylere değindim. Buna istinaden poligonlarla ve impostor planeler ile alakalı bir cevap vermişsin, ama ikisi farklı şeyler. Motion Matching'in kullanım tarzı ile senin bahsetmiş olduğun uzaktaki objelerin düşük seviye hesalamalar ile anime edilmesi de farklı şeyler. Yoksa TLOU 2'yi övmek için falan söylemiyorum. Harbiden var olan şeyleri söylüyorum, bir kısmını Uncharted 4 ile getirmişti ND bunların, sonra geliştirdi. TLOU 2'nin grafikleri çok iyiydi, her yerde sanat tasarımından övgü ile bahsediliyor düşük puan veren sitelerde bile. Çünkü gerçekten sanat eseri görsel açıdan. Ha bende biliyorum bütün ortam önceden render edilmiş Pre-Compute GI ile aydınlatıldığını, sınırları çizilmiş mekan tasarımları olan oyunlarda ideal bir yöntem Days Gone'da da önceden render edilmeyen gerçek zamanlı GI kullanılıyordu mesela tam aksine, çünkü oyun açık dünyaydı ve ışık dinamikti, gece gündüz döngüsü vardı. Hani oyuna göre değişiyor, ihtiyaç duydukları zaman gerçek zamanlı işlenen halini de yapıyorlar. Bunlar genel şeyler, yön verici bazı özelleştirmeler getiriyorlar hakkaten bazen. %100 tek plan kamera ile GEOW'un getirdiği TPS kamera açısının bir alakası yok bu arada. Gameplay esnasındaki kamera açısından bahsetmiyorum.

ebavamqko

11.8.2020 15:45:18

0
quote:

Yön verme işini teknik anlamda yorumlayacak olursak, bazı PS oyunlarının piyasada yön verici etkisi olduğu doğru. Örneğin God of War baştan sonra kesintisiz tek plan kamera ile oynanıyor. Halo Infinite için de God of War'da kullanılan bu tekniğin uygulanması durumu gündemde şu an, Halo için buna uğraşıyorlar mı veya yedirebilirler mi bilmiyorum ancak tasarım sırasında bu konu gündeme gelmiş. Bu şekilde oyun geliştirmek çok zordur, God of War'dan sonra ondan esinlenerek ilk denemeyi Halo için yapabilirler anlayacağın. Bu teknik açıdan bir yön vermedir işte.
evet dediklerimi anlamışsın bu iki paragrafta.

o iş tam öyle değil. normalde karakterin bulunduğu alandaki atıyorum 40 obje hesaplanıyor tepki vermesi için. lakin 100 kare alan ötedeki çimenler çiçekler ise bir hesaplamaya tabi tutulmadan script ile işleniyor. sen ne zaman bir kare alana atıyorum 1 kare alan kadar yaklaşırsan o zaman script çıkıp o alan tekrardan renderlanıp hesaplamaya katılıyor. böyle tricky yöntemler var. bu oyun yapımcılarını uğraştırır yani belki 10 kat fazla iş yaptırır. bu yüzden bir AI a bağlı animasyon sistemi yapılmalı diye düşünüyorum.
quote:

Diğer exclusive oyunlar içinde sayabileceğim yöntemler mevcut. Bunlar hep yön veren şeyler işte, yenilik hepsi bunların.
bahsettiğin çiçek olayı başka oyunlarda zaten kullanılıyor. bu yenilikse evet belki 10 sene öncesinin yeniliği. lakin bir yeniliği 10 sefer hep yenilik diye yutturamazsın. lou ilk çıktığında bunları zaten getirdi. o yüzden öncekilerden çok farklı deneyim getirdi son kullanıcıya. bu yüzden 10 yıl geçse bile konuşulup diğer benzer oyunlarla bile kıyaslanır. ilkler her zaman unutulmaz olur. ama bunu iterasyona sokarsan işte orada yenilik olmuyor bu... mesela HALO nasıl 500 mil dolara mal olduğunu anlamış olduk trailer ile. Mismanagement hatası olduğu belli. 5 yıl sonrası için çıkaracağın oyunu 5 yıl sonra çıkacak sistemlere göre yapılandırırsın. bu yüzden xbox one a tasarlanmış oyunu xbox SX için görünce millet yadırgadı. şimdi bu eklikliği gidermek için bir 100 milyon dolar daha bayılırlar yada ufak makyajlarla durumu idare etmeye çalışırlar. ama her halükarda bu proje artık fail olmuş durumda. he GOW kamerası GeOW serisinde daha önce kullanıldı. yani yenilik bakımından GeOW a ait bu kamera...

ebavamqko

11.8.2020 15:28:17

0
Oynadım ps3üm vardı. LOU ı oynadım. keza bir üst mesajda da belirttim. oyun dünyasına getirdiği yeniliklerden dolayı ilk seri bence goty almayı hak etti. diğer bir örnek vereyim. içerik zengin olunca neler olduğuna dair. GTA 5 ... bak oynamadım hiç. Ama yeni öğrendim farklı farklı multi oyunlarda farklı içeriklerle millet harika vakitler geçiriyormuş. ee bu kadar kalite olunca ps3 ps4 ve ps5 de dahi GTA5 oynayacak. demek istediğim bu. yani cinematikler 3 4 saat ama gta 5 8 yıldır en çok satanlar listesinde. bu goty denemez belki ama işte neye göre goty seçiliyor ... ben buna vurgu yaptım. en iyi konu en iyi animasyon en çok satan en iyi hikaye vs ... yani bu ortalamada en çok ödülü alan oyun goty olur.

ebavamqko

11.8.2020 15:23:28

0
Ben mühendislik bitirmiş biri olarak bu yorumları yapıyorum. Zamanında 500 civarı poligon kullanıp f22 tasarlayıp 3dmax ile , animasyon ekleyip Virtual Technology dersinden ödev vermiştim. O ara bölümdeki asistan bir oyun firmasına animasyon ekibindendi. Ubisoft Bulgaria dan. O yardımcı olmuştu hatta göstermişti ne nasıl yapılıyor vs. bu dediğim 2009 yıllarında idi. yani elindeki makinanın gücünü bilirsen yapabileceklerini kestirebilirsin. 10lt kaba 20 lt su koyamazsın. he bir delik açarsın ona göre iki kap arasında devir daim yaparsın ama bu bile sınırlıdır. bu yüzden güçsüz makinalarda kutu ortamlardaki cinematic oyunlar benim ilgimi çekmiyor. çok istesem gider youtube da short sci-fi [DHTUBE= https://www.youtube.com/watch?v=eqzMKg2Oeyw]. Cinematic dersen buna evet cinematic izlemeyi bende seviyorum ama ben özgürlükten yanayım. bana ne zaman x ne zaman z basacağımı söylemeyecek. özgür geçişler yapabilecek... sağlam bir AI gibi olması mesela. bende lou oynadım. ps3 e göre devrim niteliğinde idi. cinematikler arası geçişler çok iyiydi falan ama bu tek oyunla sınırlı kalmayınca artık kendini özgür hissetmeyince baymaya başladığını fark ettim. bu yüzden ilgimi çekmemeye başladılar. yani oturup iki arkadaş gow veya lou atmıyorsun ama cod atıyorsun fifa atıyorsun... bana göre oyunlar harcanan sürelere göre seçilmelidir. GOW veya LOU gibi yeni çıkan ve yeni birşeyler getiren oyunlar zaten goty olmayı hak ederler ama işin içinde iterasyon girince bayıyor ...

Himurajutsu

11.8.2020 14:42:36

+3
Bitirici darbeyi vurmuşsunuz hocam Yalnız rüzgarla etkileşime geçme olayı TLOU 2'de de vardı. Yıkık köprülerden akan sular rüzgar hangi yönden eserse o yöne savruluyordu.

tospik

11.8.2020 14:41:08

+5
Hocam çok satıp çok oynanması oyunun goty olması icin bir kriter değildir. Örneğin RDR2 daha çok satmasına göre gow goty’i aldı. Lou2’yi oynadiniz mi hocam yoksa öylesine mi konuşuyorsunuz ? Ben lou2’yi oynandıktan sonra biz oyun mu oynamisiz dedim. Bu kadar gerçekçi yüz animasyonu ve Dusman tepkileri görmedim. Daha da sayarım isterseniz :)) (Arkadaşlar saymış zaten :)) ) Yoksa cod gibi oyunların eline kalsak oyun sektörü bir adım ileri gidemez maalesef. Hocam full sinematik dediğiniz oyun ortalama 20-25 saat sürüyor ve maç 3-4 saatlik cutscene var. Atı da biz sürüyoruz istediğiniz yere ayağını basabiliyorsunuz :)) Goty genelde o senede hangi oyun çok ses getirdiyse ve diğer oyunlara göre kalite (animasyon, atmosfer, oynanis vb) bakımından yüksekse ona veriliyor. Mesela bu sene lou2 bütün ödülleri toplayacak (cyberpunk2077 ödüllere katılamıyor ayrıca nasıl çıkacağını bilmiyoruz o yüzden onu değerlendirmeye katmadım)

Kasatka

11.8.2020 14:03:10

0
Kesintisiz kamera anlaminda GOW un yon vermesi konusunda Metal-Gear arkadasimiza katilamayacagim cunki bunu bir kac oyun yapti ve eli yuzu duzgun yapanlardan biri de (bir gow kadar degil tabiki) Metal Gear Solid 5 Pantom Pain dir.

Levenbreh

11.8.2020 13:51:27

0
Şu asalete bak be, nasıl hiç ettiler bu karakteri yazık

BSC Misafiri

11.8.2020 13:31:03

0
Post-apokaliptik dünya adı altında tüm karakterlerin ölmesi ve ya sürünmesi gerekmiyor öyle yazılı bir kural yok. Asıl klişe olan karakterlerin tam da bu şekilde arabesk ağlamalı işlenip durması. Ayrıca bir karakteri oyundan çıkarıyorsan yerine daha iyisini koymalısın ki bunu bir başarı olarak konuşalım. Bunu becerebilmiş mi Neil tabi ki hayır. Oynanış, sunum ve görsellik oyunun en büyük başarısı. Lakin vay be ne mekanik koymuşlarlık bir durumda yok ortalıkta. Hastalıklı düşman olarak oyunu başarısız buldum. Dünya da doğru düzgün insan yok ama işimiz gücümüz entrika.

gamerasi

11.8.2020 12:48:45

+1
The Last of Us dünyasında Kojima'nın seksi karakterlerine gerek var mı? Hideo Kojima'nın yarattığı dünya ile ya da kadın karakterleri ile bir sorunum yok, aslında beni memnun ediyor bile diyebilirim, Neil Druckmann'ın apokaliptik bir dünyaya uyumlu yarattığı kadın karakterler ile olduğu gibi.

mehmetalpertr

11.8.2020 11:38:33

+4
beyler boşverin çenenizi yormayın adam oyun platformu bölümüne çıkmamış Xbox Series X yazmış. Muhtemel hater zaten. Oyunun ne olduğu belli. savunmaya lüzum bile yok.

RocK__StaR

11.8.2020 10:58:25

+13
Kesinlikle başyapıt anlatmak istediğini çok iyi anlatıyor oyunun değeri çok sonradan anlaşılacak tıpkı mgs 2 gibi oynamak ve izlemek arasında çok fark var bu oyunun animasyon seviyesi rdr 2 den bile daha kaliteli animasyon seviyesi devrim niteliğinde bu oyunu bitirip ghost of tsushima oynayınca bir garip hissettirdi açıkçası

Metal-Gear

11.8.2020 10:57:01

+11
Yön verme işini teknik anlamda yorumlayacak olursak, bazı PS oyunlarının piyasada yön verici etkisi olduğu doğru. Örneğin God of War baştan sonra kesintisiz tek plan kamera ile oynanıyor. Halo Infinite için de God of War'da kullanılan bu tekniğin uygulanması durumu gündemde şu an, Halo için buna uğraşıyorlar mı veya yedirebilirler mi bilmiyorum ancak tasarım sırasında bu konu gündeme gelmiş. Bu şekilde oyun geliştirmek çok zordur, God of War'dan sonra ondan esinlenerek ilk denemeyi Halo için yapabilirler anlayacağın. Bu teknik açıdan bir yön vermedir işte. TLOU 2 ile PS4 gibi kötü bir donanımda RTX benzeri bir teknoloji getirmek mümkün değil, bu tip bir teknolojiyi oyunlar getirmez zaten. Bu işle uğraşan başka bir şirket getirir, Nvidia gibi. TLOU 2'de çeşitli grafiksel özelleştirmeler mevcut oyuna özgü. Oyundaki imaj kalitesini artırmak için, başka bir oyunda görmediğimiz geliştirilmiş bir temporal AA metodu kullanılıyor. TLOU 1 ile birlikte zaten daha önce konsollarda görmediğimiz yeni bir gölgeleme yöntemi gelmişti, Capsule Shadows olarakta bilinen, GI ile etkileşime giren bir gölgelendirme tekniği. Başka bir konsol oyununda yoktu bu yöntem. TLOU'dan sonra başka projelerde de kullanılmaya başlandı. Yeniliği getiren TLOU oldu. Uncharted 4 ile gelen birkaç özelleştirilmiş teknik daha TLOU 2'de geliştirilmiş olarak kullanıldı, eurogamerda bu konular hakkında bir makale vardı. AI animation ile neyi kastettin bilmiyorum, şu an AI animasyon olarak gündemde olan Nvidia'nın bir projesi var, kendi kendine öğrenme kabiliyeti olan animasyon tepkileri. Yine bir mocap datasından alınan verileri doğru zamanda kullanan bir yöntem. Pek TLOU 2'nin NPC'lerinin ihtiyaç duyacağı cinsten değil, ancak yenilik yok mu animasyonlarda diye sorarsan, Motion Matching'in ND tarafından özelleştirilmiş bir hali kullanıldı TLOU 2 için. Benzer bir sistemi RDR 2'de de kullandılar, onu da yine Rockstar Games kendisi özelleştirmişti. Bu iki oyunun özelleştirilmiş Motion Matching yöntemi piyasaya yön verici düzeyde işte. TLOU 2 ve RDR 2'den sonra hangi oyunu oynarsan oyna sana animasyon konusunda eksik hissettiriyor. Yeni nesil oyunlar geldikçe bu animasyon yöntemi bol bol kullanılmaya başlanır artık, PS4 donanımında bile nerelere çıkabileceğini göstermiş oldular TLOU 2 ile. Bunlar hep yenilik işte, geleneksel yöntemlerin dışında geliştirilmiş olan şeyler. Ghost of Tsushima'da da yine özelleştirilmiş bir rüzgar simülasyonu programladılar, birbirinden bağımsız parçaları hareket ettirip zeminle etkileşime girmesini simüle eden bir yöntem, bu esnada rüzgarla etkileşime giren parçacıklar, aynı zamanda render efektlerini de üzerinde tutmaya devam ediyor, rüzgara göre gerçek zamanda hareket eden yaprakların gölgelerinin birbirlerinin üstüne vurması gibi yani. Bu da önümüzdeki nesil oyunlarındaki rüzgar simülasyonları için yeni bir zemin oluşturuyor. Diğer exclusive oyunlar içinde sayabileceğim yöntemler mevcut. Bunlar hep yön veren şeyler işte, yenilik hepsi bunların.

darktimes7

11.8.2020 10:54:10

+12
Hocam bu kadar fikirsiz yorumlar da yazılmaz ki. Yani hadi izleyip yorum yapanlara oynamak lazım diyoruz da, senin oyunu izlediğini bile düşünmüyorum. Çünkü izleyip bu kadar bomboş yorum yapılamaz. Oyun nasıl full sinematik olabilir ne saçma bir yorumdur. Gören de telltales oyunundan bahsediyorsun sanacak. Bu oyunda neredeyse piyasadaki en iyi gameplay ve var şu anda. Animasyonları bu kadar akıcı ve gerçekçi olan bir gameplay başka oyunda yok. Yani hikayeli oyun sevme hiç sorun değil gayet de normal. Ama atın nereye ayak basacağı belli olan sahnelerle dolu ne kadar kötü niyetli bir yorumdur ya. Cutscene ne demek hiçbir fikrin yok heralde. Oyunda akıcılığı bozmamak için gameplayden cutscene e pürüzsüz geçen sahneler var, yani sandbox oyun değil ki bu neticede lineer bir ilerleyiş var bu nasıl eleştirilebilir. Bir de tek tük yerlerde var öyle bir yazmışsın ki sanki interaktif film oyunu oynuyoruz. Bu oyundan hikayeyi sevmediği için en nefret eden adam bile gameplayine laf söyleyememişken gördüğüm en mantıksız yorumu yaptığın için seni kutlarım. Bir de yenilik falan yazmışsın da çok ufak bir örnek ama lou 2 rope phsycics yaz bak bakalım başka örneği var mı?

ebavamqko

11.8.2020 09:33:37

0
Bende minecrafti ilginc bulmuyorum ama 150.000.000 satmis oyun. milyarlarca defa youtube üzerinde izleniyorlar vs. yani gidipte "minecraft oynayanlar ezik" vs diyecek değilim. insanların tercihi. Bende hikaye modu sevmiyorum. yön veren oyunlar derken ... hangileri? LOu2 mesela hangi yeniliği getirdi? RTX i mi yoksa bir tür AI animation sistemi mi? full cinematic oyun. At ile yürürken atın nereye ayak basacğı bile önceden belli olduğu sahnelerle dolu. seven adam vardır. ama "goty" muhabbeti kime ve neye göre? benim saçma bulduğum olay bu.

alpalp84

11.8.2020 09:23:37

+9
Youtube dan izleyip izleyip eleştiren bebeler konuya yorum yapmasın. İzlemek ve oynamak bambaşka şeyler.

must33_35

11.8.2020 09:15:16

+6
Hayatımda oynadigim en iyi oyun , Goty şüphesiz olacaktır ama başka oyun oynayamiyorum 3 defa bitirdim biraz ara vermek iyi olacak oyunlara aynı Breaking bad den sonra dizi izleyememek gibi bir sey

dark dragon

11.8.2020 08:52:56

+10
Dünyanın en en güçlü, en 12 tf konsolunda 500 milyon dolara yapılan oyunlar bunun yanında ps2 oyunu gibi kalıyor, işte öyle bir oyun Tlou 2. Ps2 oyunu gibi kalıyor derken bazıları gibi boşa sallamıyorum belgelerle konuşuyorum
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

The Alim

11.8.2020 08:04:19

0
YouTube den izleyeyim

Metal-Gear

11.8.2020 08:01:03

+3
Bu nesil bi RDR 2, bi God of War bir de Last of Us 2, bana oynarken bir sonraki neslin teaser'ı gibi gelen 3 oyun, daha ötesi yok sınır bu üçüydü. RTX açık oynadığım Metroyu da sayabilirim ek olarak.

tospik

11.8.2020 07:45:24

+11
Ağzım açık okudum yorumunuzu. Herhalde oyun oynamadan sallıyorsunuz. Oynanis ağırlıklı oluyor Sony oyunları ama siz bilirsiniz belki de Detroit: Become Human izleyip gelmişsinizdir Sony’nin de ne bitmez parası varmış masallah. Her yere akıyor bu paralar :)) Azıcık bize aksa şu paracıklar Cod gibi her sene aynı çıkan oyunu ile hikaye oyunlarını karşılaştırmanız gerçekten mükemmel bir oyun kültürünüz olduğunu gösteriyor. 4-5 saat dediğiniz hikayeli oyunlar sektöre yön veriyor haberiniz olsun.

BSC Misafiri

11.8.2020 04:52:23

+1
Pardon da şuan zaten Game of Decade Last of Us'ın :) 3 sene sonra gel :D

BSC Misafiri

11.8.2020 04:51:39

0
pff. goty ödülü için yüzlerce personele 2 ay fazla maaş vermek. Hem 2021 yılının (henüz hiç bir oyunu çıkmamış bir yılın) goty ödülünü alacağına kesin inanan bir stüdyo 2020'den, tlou2'den GoT'dan mı kaçar? Fanboyluğun bu kadarı

BSC Misafiri

11.8.2020 04:50:41

+2
Böylesi 10 yılda bir gelirmiş falan filan. Oyun yapımcılarına verebileceği tek ders ne kadar para o kadar ekmek olurdu anca. Stüdyonun işin altından kalmayacağı görülünce ordan burada eleman transfer ettiler. Yinede yetmemiş ki 2018 gösterdikleri kadar ne akıcı geçen animasyonlar ne de aynı grafikler var. Bırakalım bu yağla yıkamaları. İyi oyun, güzel animasyonlar, ortalama hikaye.

BSC Misafiri

11.8.2020 04:50:21

0
Bende merak ediyorumdum her yıl çıkan bir başka oyuna tüm zamanların en iyisi diyecek tayfa nerde diye. :) Gelmiş neyse ki. Hayır oyun dünyasına yenilik mi getirdi de tüm zamanların en iyisi kabul ediyoruz. B.. gibi para harcayıp oyun yapmışlar her şey çok cilalı kaliteli oynanmalı buraya kadar okeyim. Tüm zamanların en iyisi çok saçma laf.

BSC Misafiri

11.8.2020 04:49:36

+2
furandor hocam biz onlara kısaca toxic kitle diyoruz. Görüyorsunuz adam daha çakmamış cyberpunka game of the decade demiş. Diğeri de Last of us haberi çıksa da yine yorumlarda nefret kussam diye bekliyor. Death stranding PS4 exclusive olduğu zamanlar oyunu sevdiğimizi söyleyemiyorduk linç edilmemek için. Şimdi steamde yorumları %94 olumlu.

furandor

11.8.2020 03:04:11

+5
Merak ediyorum bu oyunu gömmeye çalışan tayfa ben oyundan anlarım ben farklıyım tayfasimi ? Oyun o kadar efsanevi ki bildigin tüm zamanların en iyisi. Bu oyunu gömüp death stramding'i göklere çıkarıyor bunlar ilginç

gamerasi

11.8.2020 02:43:20

+13
Apokaliptik bir dünyada, torun sevmeli hikaye bekliyorlar ya, ona yanıyorum. Son yılların en farklı ve ezber bozan hikayelerinden. Benim gibi bir çok kişinin şu ana kadar ki yılın oyunu, resmi olarak bu unvanı alır mı, almaz mı bilemem, be benim gibi düşünenlerin fikrini değiştirmeyecektir, tersini düşünenlerin ki, değiştirmeyeceği gibi. Yeni zorluk seviyesini PS5 de deneriz artık.

Himurajutsu

11.8.2020 01:40:17

+8
10 yılda bir böyle bir şahaser gelirdi ve geldi. Oyun yapımcılarına oyun nasıl yapılır.. nasıl olmalıdır.. nasıl aaaa oyun edilir ders niteliğinde gösterilmesi lazım.

BSC Misafiri

10.8.2020 23:06:56

+1
1 Dolar -Üro 25-30TL olmadan bi indirim gelse de oynayıp satsak konsolu :)

haktan24

10.8.2020 22:59:50

+3
indirime girsede alsak...

Rachsuchtig

10.8.2020 22:55:09

+7
Çünkü hikayesi o kadar iyi değil oynanış süper ama hikaye orta

Thejoker58906

10.8.2020 22:54:17

+5
Goty olacağını düşünüyorum siz neden düşünmüyorsunuz oyunculardan dolayı ise onun çok etki edeceğini sanmıyorum.

Rachsuchtig

10.8.2020 22:52:19

+5
Illa bir ödül alır ama GOTY olmaz

Thejoker58906

10.8.2020 22:50:46

+6
Espri yapmadım olacak bir şeyi ve gerçeği söyledim

Rachsuchtig

10.8.2020 22:49:25

+2
Komik espiriydi

Thejoker58906

10.8.2020 22:38:24

+5
Goty 2020 Game of decade.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Last of Us Part II
+ TAKİBE
AL
15 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız